Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
A czy po wymianie zaworu nie trzeba regulowac pompy?
nie pamiętam robiłem to bardzo dawno ale na pewno były róznice ,tylko zawór od psg16
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito,Przedzwoń...
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Widząc, że nie ma konkretnej instrukcji naprawy sterownika PSG16 a dodatkowo każdy robi z tego wielką tajemnicę, postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z regeneracji. Pacjent to kolegi opel, sterownik na pompie to PSG16 (sterownik z dwiema wtyczkami). Objawy to rzucenie palenia, po poluzowaniu przewodów na wtryskiwaczach bardzo niskie ciśnienie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
Jeśli napiszę że zawór regulacji dawki będziesz wiedział o co chodzi?
Moja pompa wróciła z serwisu tydzień temu- rzeczywiście, wadliwie działający zawór regulacji dawki plus zawieszający się zaworek międzysekcyjny. Dodatkowo wymiana wszystkich uszczelnień i test na stanowisku. Pompa założona na silnik, brak zastrzeżeń co do pracy. Serwis z Lublina, jak coś, wal na PW. V.
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
Sprawdzilem natomiast filtr paliwa i nie ma opilkow, ale jest za to lekki rdzawy nalot oraz filtr jest lekko nim pokryty. Dziwi mnie to troche, bo w przypadku braku opilkow wychodzi na to, ze osad pochodzi ze zbiornika stacji benzynowej. Niekoniecznie musi pochodzić ze stacji benzynowej. Paliwo nie jest ssane bezpośrednio z dna zbiornika, tylko za...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
To nie przepalony opornik a tranzystor mosfet. Zapewniam cię że odpowiada on tylko za zawór regulacji dawki paliwa - powód przez który nie chciał odpalić samochód. Tłoczek sterowany jest bezpośrednio z płyty głównej sterownika z 7 nóżkowgo elementy. To sterowanie nie ulega uszkodzeniu. Błąd 0550 jest regulacji kąta wtrysku. Mogło się zdarzyć że jednocześnie...
Witam mam audi A6 C5 2.5 TDI i samochód czasami odpala za pierwszym czasami drugim a czasami wcale i dopiero ponowne włożenie kluczyka albo odpięcie i podpięcie klemy pomaga lecz też nie zawsze i po prostu po dłuższym czasie nagle odpali co może być problemem. Dodam że czasami migają świece żarowe ale jeżeli chodzi o moc czy wkręcanie się na obroty...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Generalnie pierwszy Transit 2,5D był z 1986 roku imiał pompę CAV Lucas. Moc 68 KM/143 Nm W 1999 roku wprowadzono liczne zmiany, włączając w to system spalania z przeprojektowaną częścią wlotową komory spalania zagłębionej w denku tłoka, nowe, cienkie tzw ołówkowe (SLIM type) wtryskiwacze Stanadyne oraz zawór recyrkulacji spalin EGR. Wprowadzono pompę...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
myśle że znalazłem ten zawór regulacji dawki (wychodzą z niego 3 przewody zakończone wtyczka) i mam pytania Jak można sprawdzić prawidłowość działania tego zaworu ? (czy jest taka możliwość) Jaki wpływ na działanie tego zaworu ma temperatura silnika ? (jak zimny faluje w mniejszym zakresie) Pompa posiada też drugi zawór za co on odpowiada ? zamieszczam...
problem rozwiązany. głównym powodem był przerwany przewód z sygnałem zwrotnym do pcm z zaworu odciecia pompy. prąd na zawór był, ale do sterownika nie wracała informacja o tym ze jest otwarty, zwierał do masy. wypalone styki w skrzynce bezp. i jak juz pisałem przekaznik od zaworu spv a najlepsze było to, ze ktos odwrotnie założył podkładke pod spv....
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Witam! Autko zgasło w czasie jazdy, potem klient wysłał gdzieś na allegro sam sterownik do naprawy, potem zamontował i dalej lipa Interesuje mnie opinia na temat mojego pomiaru Ten dolny zawór początku tłoczenia ma 9.5 oma, a ten górny co jest pomiędzy rurkami zawór regulacji dawki mam 0.5 oma???!!!! Podpowiedzcie coś...
Witam. Jeśli przetłumaczyć błędy na język polski to tak: Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference Różnica ciśnienia paliwa Rozporządzenie Zawór sterujący 2 Drugi: Pressure too High Zbyt wysokie ciśnienie. A więc podejrzewam, że prawdopodobnie zawór regulacji dawki paliwa się zaciął, co warto sprawdzić w paramentach pracy silnika. Pozdrawiam....
Temat ogarnięty, winowajcą był zawór regulacji ciśnienia na listwie cr, po wymianie ciśnienie na biegu jałowym uspokoiło się, silnik nie trzęsie, nie słychać stuków dwumasy, a już mechanik chciał naciągnąć mnie na sprzęgło, masakra. Po wymianie zaworu nadal wyskakiwał raz na jakiś czas błąd za bogatej dawki paliwa. Po sprawdzeniu wtrysków wymieniłem...
Witam może ktoś mi tutaj pomorze mam problem z fordem focus mk1 1.8 tddi co chwila upala się sterownik wymieniłem już 3 sztuki i czasem chodzi to miesiąc a czasem 10 min i upala się noga i sterownik do roboty jest nie wiem czemu tak się dzieje miałem nawet sprawny i podmieniłem zapisałem go pochodził chwilę i klops. Wymieniłem nawet zawór regulacji...
Po wymianie tranzystora w sterowniku pompy VP44 od opla pompa daje za małe ciśnienie. Podłączyłem na stole pompę pod program Denisa i wywaliło mi takie błędy: 59 BIP Fault (Begin of Injection Point) (31) 53 Angle sensor/IWZ system (18) Przy podłączeniu zasilania zawór regulacji dawki odzywa się bzyknięciem, czy jest uwalona pompa mechanicznie, czy ma...
Witam, Mam problem z Fordem Focusem 1.8 tdci 100KM 2003 284tys km, auto kupione miesiąc temu, po przejechaniu ok 400km , auto zaczęło gasnąć przy większej prędkości ok 120km/h na autostradzie stało się to po raz pierwszy. Dzieje się tak po chwilowej jeździe po ok 30 minutach jak się zagrzeje, zapala się kontrolka świec żarowych i auto gaśnie, na szczęście...
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Witam ponownie. Prułem wiązkę tam gdzie większość znalazła jakieś uszkodzenia czyli pod filtrem powietrza - wszystko wygląda ok. https://obrazki.elektroda.pl/9140710200_... Podłączyłem miernik z amperomierzem i ruszałem elementami wiązki obserwując wskazania i nic się nie zmieniało. Zacząłem więc sprawdzać ciśnienie paliwa i za filtrem...
W tej pompie występują 2 zawory jeden na głowicy miedzy przewodami wysokiego ciśnienia oraz zawór przestawiający kąt zapłonu na dole pod głowicą. Tak wynika ze schemayu pompy Vp 44 który znalazłem w necie. Analogicznie na rysunku nazywają się zawór regulacji dawki oraz zawór początku tłoczenia
Chyba najtańszym i najszybszym sposobem sprawdzenia co boli twojego opla jest podpiecie pod kompa.A na oko to może być zawór regulacji dawki czyli za chwile bedziesz miał do roboty elektronikę pompy i nie odpalisz wcale .
po wykasowaniu błedu P1630 powraca znowu, przeciez tam nie ma zbytnio jak to odpowietrzyc wyjmuje się filter stary, wsadza nowy tak zeby był cały zalany w tym pojemniku ropą, a jak padła pompa to co mogło paść w tej pompie??Bo mi się wydaje że mógł paść zawór regulacji dawki
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Auto odpala normalnie, pracuje równo, nie dymi, nie brakuje mu mocy. Praca silnika na wolnych obrotach wydaje się być poprawna, choć jest trochę głośniejszy i pracuje bardziej twardo. Natomiast podczas przyspieszania wyraźnie klekocze jak stary diesel. Słychać wyraźnie spalanie stukowe. Irytujące rechotanie. Sprawdzone wszystko co możliwe, rozrząd,...
Nie wiem jakiego to kleju kolega w komputerach używa, ja widziałem w komputerach pastę termoprzewodzącą służącą do poprawy odprowadzania ciepła do radiatora. Pastę, o której piszesz, nie będzie ten tranzystor w tym sterowniku sprawnie chodził, o czym wcześniej napisałem, bo nie tylko tutaj chodzi o odprowadzania ciepła, ale i musi, taka pasta przez...
Zdobyłem przystawkę od kolegi po diagnostyce pokazało uszkodzenie zaworu regulacji dawki czyli najprawdopodobniej pompa elektronika do sprawdzenia no i sam zawór może przycięty to się okaże. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwe zdemontowanie togo zaworu bez demontażu pompy jeśli tak to w jaki sposób z góry dzięki
Witam Pytanie jaka jest rezystancja zaworów regulacji dawki paliwa i regulacji początku wtrysku? U mnie ten pierwszy czyli ten w centrum doprowadzeń przewodów wtryskiwaczy (rozumiem że to właśnie zawór regulacji dawki) ma 0.2Ω. Czy będę musiał wymienić moduł PSG5 przez ewentualną awarię. Zakładam że taka rezystancja to anomalia bo w końcu to solenoid....
Powszechnie to wiadomo że zawór regulacji dawki paliwa jest sterowany przez tranzystor Unipolarny. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd niczym nie uzasadnionymi stwierdzeniami. Zawór regulacji dawki się nie zacina. Może stanąć na amen jak pompa poleży z pół roku czy rok. Ale wtedy samochód na takiej pompie nam nie odpali, a sterownik z racji tego nie uszkodzi...
Jeśli gaz był zakładany dość dawno, to na wężu który idzie od reduktora do miksera będzie taki zawór od regulacji dawki gazu, spróbuj go trochę przykręcić, czasami jak jest za duża dawka gazu zalewa się i mogą dziać się takie rzeczy.
Trafił do mnie 2.0 dtl z pompą o nr.0 470 504 002, ze sterownikiem "starym" http://obrazki.elektroda.pl/7048473400_1... Autko nagle zgasło, nie odpala. Błąd P1630 - zaworu magnetycznego regulacji dawki wtrysku. Czy przyczyną może być uszkodzenie tranzystora, czy raczej sam zawór padł? Jeśli tak, to chcę zastosować IRLR3705Z, ktoś potrafi...
W bloku pomiarowym 18 jest aktualny status elektrozaworu pompo-wtryskiwacza 1,2,3 i 4. Normalne wartość to 0 lub gdy schodzi z obrotów to 4 . 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu (przy odpalaniu i kilka sekund po). 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty (np podczas hamowania silnikiem czy schodzenia z obrotów). 008 osiągnięto...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
Więc tak dziś jeszcze raz podszedłem do tego auta podpowie mi ktoś dlaczego w 18 bloku pomiarowym wynik nie jest 0 tylko 128 czyżby pompki uwalone. 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Witam. Silniki 1,9 cdti ogólnie są nie najgorsze. Ja mam vectre z tym silnikiem i jak moich dwóch kolegów i miałem problemy z wtryskiwaczami. Historia zaczęła się od nierównej pracy na luzie i nie najlepiej odpalał. Po badaniu na komputerze okazało się ,że jest duża pulsacja ciśnienia na magistrali . Wyglądało to na zawór w pompie wysokiego ciśnienia...
zawór regulacji dawki paliwa zawór dawki nastawnik regulacji dawki
łączyć szeregowy równoległa brzęczeć wyłączenie silnik karta smartcard
bezpiecznik ogrzewanie tylnej szyby bezpiecznik ogrzewanie tylnej szyby
Lokalizacja bezpieczników kierunkowskazów Renault Trafic II Renault Trafic 2 - Szybkie miganie lewego kierunkowskazu