SPRAWDZ WĘZE TURBINY LUB ZAWÓR EGR
Zawór EGR sprawdziłeś?
Trzeba zrobić ale to nie pilna sprawa. Hmm chyba już rozwiązałem sprawę. Poczytałem trochę o pomiarach itp i wychodzi na to, że winny wszystkiemu jest zawór EGR.
ja wyczyściłem kiedyś zawór EGR i pomogło
Sprawdź zaworek n75.
Zamień N75 z N18 (tym od EGR) Jak pomoże zawór do wymiany , jak nie turbo do czyszczenia.
Podczas dmuchania w zawór w rurkę idącą do siłownika zawór ma przepuszczać, ale tylko jeśli stan EGR w tym momencie jest 0 czyli zawór fizycznie zamknięty. Zawór przy gaszeniu się zamyka. Błąd który masz może sugerować, że EGR jest zaślepiony, a odczyty z przepływomierza nie wykazują różnic przepływu przy otwartym i zamkniętym zaworze.
Witam. mam takie pytanie czy po zaślepieniu EGR-u samochód będzie więcej palił? miałem 0.5 l a teraz mam 0.7l passat b5 fl 130 KM 2003r.
sprawdz intercooler ,mozę zapchany , no podobine jest gdy zawór EGR nie domyka pozdrawiam
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
Chodziło mi o podciśnienie. Jak nieszczelne na EGR to może to jest powodem. Zawór N18 podaje do N75.
Panowie usterka usunięta okazało się że zaslepilem zawór egr wsadziłem blaszke między egr a kolektor
Trzeba wymienić zawór EGR i najlepiej umyć układ dolotowy w tym intercooler.
Może warto było by zerknąć na zawór EGR, czy się nie przycina mechanicznie lub samo sterowanie zaworem.
wyczyścić zawór EGR Dobrze go wyczyścić dla "zdrowotności", ale on nic nie ma do tego błędu...
Miałem podobny przypadek ,silnik nie wchodził na obroty ,szarpał ,lecz kopcił na czarno raczej,powodem był otwarty na maxa zawór EGR z winy przepływki.Błędów nie było to ciekawe.
To jest zawór sterujący przepustnicą "gaszącą" - zamyka się na kilka sekund w momencie gaszenia silnika, dzięki temu silnik mniej się telepie podczas gaszenia. Znajduje się w okolicach EGR-a.
Dolot czysty i szczelny? EGR, zawór odpowietrzającym zbiornik paliwa, sonda lambda,
zawór sie przycina od nadmiaru sadzy wyjac wyczyscic klape gaszaca oraz sam egr .
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Z tych logów wynika że zawór egr działa poprawnie, przepływomierz raczej też, sterowanie turbiną też, natomiast cały problem jest w działaniu turbiny. Sprawdź w grupie 11 przy wyłączonym silniku jakie ci pokazuje ciśnienie. Jeśli atmosferyczne, czyli w okolicy 1000 mbar to masz problem z turbiną/kanałem dolotowym.
termostat jest ok. juz wiem co to jest zawór EGR kazalem bratu zeby zapytal sie mechanika zeby sprawdzil. jeszcze jakies propozycje?
Nie znacie się miałem taki sam problem passat 1.9tdi 97r. 110KM i co się okazało wężyk od podciśnienia spadł z końcówki nałożyłem wężyk ścisnąłem opaską żeby nie spadał i chodzi bez zarzutów. Też podejrzewałem zawór N75 od sterowania łopatkami turbiny, EGR itp.
[quote="LENIWIEC_PL"]Prosty zawór bez chłodzenia olejowego jak widać. [/quomający co Pokaż mi jakikolwiek EGR mający coś wspólnego z olejem.
Są 2 sposoby sprawdzenia, odpięcie samej wtyczki z N18 (zawór podciśnienia od EGR), odpięcie przewodu podciśnienia i zaślepienie go, chodzi o upewnienie się czy np. N18 nie przepuszcza.
W sumie to N18 od EGR to taki sam zawór jak N75 więc mógłbyś sobie je zamienić dla testu jak ci się chce grzebać ;)
Witam Mój Passat 1.9TDI 110koni zaczął łapać notlaufy + do tego miał słabe przyspieszenie jak na ten silnik. Zawiozłem go do mechanika na wymianę rozrządu i czyszczenie turbiny, przy czyszczeniu turbiny okazało się ze są pogięte łopatki, które zostały wymienione. Wszystko cacy, ale po odbiorze auta czułem jakby autko lepiej się zbierało ale nie tak...
glapsson masz rację. Mój błąd. Po prostu nie sprecyzowałem wypowiedzi, które samochody mają "na środku" wysokości kolektora zawór EGR. Np. Golf 3, Toledo I, Passat B4 z silnikiem AHU mają całkiem inny kolektor od Sharana, Alhambry, A4, Passata B5. I właśnie w tych drugich (Sharan itd.) są problemy z zapchanym kolektorem. Zrobię fotkę kolektora, o który...
Przepływomierz wg tego odczytu działa ok, Zawór egr sprawdzisz w gr 003 na wolnych obrotach: maf actual i specified mają być zbieżne, Po przełączeniu na BS egr off - maf 450mg/r, egr on -maf 270mg/r
Na statycznym widać że jednak zaślepiony EGR lub wycięty programowo. Po logach czysto jedynie widać że turbo niedomaga szczególnie na ostatnim dynamicznym 011a tam jest zawór upustowy. Albo zatkany katalizator albo turbo do remontu...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
Mam pytanie, posiadam VW Passat jak w tytule. Prawdopodobnie mam uszkodzony zawór N239, brak reakcji na odłączonym wężyku do gruszki klapy dławiącej, auto nie gaśnie. Kiedy odłączę wtyczkę od zaworu N239 i ją ponownie podłączę to klapa się zamyka lub otwiera, widać gwałtowny ruch cięgna zaworu egr. Czy to świadczy o uszkodzonym zaworze? Auto wpada w...
Problem rozwiązany. Jak odkręciłem plastikową osłonę silnika zauważyłem iż obok zaworu EGR jest coś co nim steruje (nie wiem jak się to fachowo nazywa) i okazało się iż wypadło z zaworu EGR co spowodowało iż zawór był cały czas otwarty. Po założeniu wszystko działa jak należy. Temat uważam za zamknięty.
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Rocznik 96 na 97 . Zawór wcześniej sprawdzany i jest ok . Podmieniałem z zaworkiem od egr i taka sama reakcja była . Ogólnie to Turbina jest ok , sztanga chodził w pełni i dobrze reaguje.
Coś się dostało pod zawór jeśli nikt nie grzebał wcześniej przy silniku to prawdopodobnie oderwany kawałek nagaru (albo z obudowy zaworu EGR albo kolektora ssącego) przyblokował zawór, proponuję wypiąć odmę z dolotu i zaślepić zawór EGR (po uprzednim czyszczeniu dolotu z nagaru, czyszczenie kanałów ssących w głowicy bez jej zdejmowania pozostawiam...
Po logu 011 widać ze ma małe wysterowanie n75. Posprawdzaj wężyki podciśnienia i ewentualnie podmień na chwile n18 (zawór sterowania EGR) z n75 jak moc wróci to n75 walnięty. A i zapal auto ściąg wężyk z gruszki turbo i palcem sprawdź czy jest podciśnienie :)
Przepływka oblicza mase powietrza, jasna sprawa ,ale jak egr się otworzy to ta masa się automatycznie zmniejsza... Fil2006. Zawór egr sam się nie otwiera, steruje nim ecu i wg. mnie ów ecu robi to na podstawie info z przepływki, ilości paliwa, obciążenia silnika i pewnie kilku innych czynników.
Witam ! Nie mogę sobie poradzić z problemem tkwiącym w moim Passacie B5 1.9 110 km. Jak tez wyżej w temacie napisałem mam spadek mocy na całym zakresie obrotów, czyściłem zawór EGR, regenerowałem zawór N75, przeglądałem wszystkie kable ciśnieniowe i nic, dodam ze nie słychać świstania turbiny? Czy turbina się zawiesiła i koniecznością jest jej rozebranie...
Jutro mam zamiar odkręcić pokrywę zaworów , wyczyść zawór egr i kupić wężyk od płynu chłodzenia do głowicy obok pompy vacum jest sparciały od oleju i vacum . Jak wymieniłem pompę paliwa i filtr paliwa to wlałem do zbiornika z 4 litry paliwa i zrobiłem tylko dla testu małą rundkę 500 m.
Ja do dziś nie poradziłem sobie z tymi drganiami silnika. Dodatkowo mam problem z przeładowaniem. Turbina czyszczona jakiś rok temu, wszystkie przewody wymienione, podmieniałem zawory sterujące EGR i turbo. Sztanga chodzi lekko i płynnie. Podmieniałem również przepływomierz i czujnik ciśnienia. Jeśli chodzi o wibrację silnika, to myślę, że to coś z...
Witam, jako że sprawa dotyczy również passata z silnikiem AJM nie zakładam nowego tematu. w czym problem: auto z roku 99/00 silnik 115 km/ automatyczna skrzynia. Po zakupie auta wydawało mi się, że jest zbyt słabe, jednak przesiadłem się z 3 litrowego benzyniaka więc wmówiłem sobie, że tak musi być, jednak teraz po przebyciu trasy stwierdzam, że coś...
witam ponownie, niestety na ta chwile nie moge zrobic logow dynamicznych, lecz sprawdzilem autko co do bledow i wyskoczyly mi takie 0001237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109, Zawór odcięcia paliwa - N109 000575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 000553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu...
Może tak powiem co wymieniłem po regeneracji pompowtrysków ponieważ wyskakiwał na desce check-engine no i fachura z VW powiedział że EGR nie działa prawidłowo więc kupiłem nowy lecz to nie pomogło pojechałem do następnego fachowca z komputerem błąd już nie wyskakuje ale nie równo pracuje. No i dalej grzebał stwierdzili że był jakiś zaworek wpięty nie...
sprawdzałem na vagu i zawór EGR nie domyka się ani nie otwiera do końca pokazuje 47% przy ON a OFF 75% Wprowadź sterownik w gr 003 w BS i obserwuj wskazania MAF-a (ok 240 przy egr on i 540 przy off)
Witam, Mam problem odnośnie auta passat b5 1999r. 1.9tdi w automacie. Przy określonych prędkościach (zaobserwowałem, że przy około 60, 80-90, 130 km/h) auto zaczyna się ksztusić i lekko traci moc i trzeba przyspieszać(redukcja na niższy bieg) żeby w miare auto szło dalej. Zaślepiony został zawór egr specjalną zaślepką ale to też nic nie dało. Gdy pierwszy...
(at)sigwa18 Ale przez te dwa lata było jeżdżone, tylko postanowiłem wrócić do tematu tych przeładowań, bo mam wrażenie, że właśnie wiosną, gdy robi się ciepło, to częściej wchodzi w w tryb serwisowy. Z tego co pamietam podobnie było rok temu. Poza tym rozkładanie Turbo, to gruba sprawa i robiłem to już raz i okazało się wtedy, że nie jest źle. Szczerze...
Zależy jak silnik pracuje po przekroczeniu 2tyś obr z podniesionym jednym kołem. Być może że wina nie leży po stronie silnika lecz wyważenia kół lub uszkodzenia opony. Jeśli był by skrzywiony wał korbowy to wibracje były by wyczuwalne także przy mniejszych obrotach. Prędzej uszkodzona panewka walu lub mostek. Przyczyną szarpania może być natomiast zawór...
1) z tego niewiele można wywnioskować 2) może być uszkodzony zawór sterujący turbiną (ten biały) albo zacinają się kierownice w turbinie 4) jeżeli ciśnienie gazu jest ok, climatronik jest ok (może problem ze sterowaniem klapkami) to może pomóc mycie chłodnicy (najlepiej karcherem).
zawór n75 podmieniłem na próbe z zaworem od EGR i dalej przeładowanie więc przyczyna gdzie indziej. Wężyki zmieniałem pół roku temu więc chyba nie ma innej opcji niż czyszczenie turbo. Chyba że poszedł jakiś wężyk gdzie nie miałem dostępu z góry i go nie wymieniałem ale wszystkie głowne łączące poszczególne elementy wymieniłem oprócz tych co przez cały...
Strzykawka, przewód 8mm między aktuatorami a strzykawka i jak zasysasz strzykawka to muszą być szczelne, np sztanga od turbiny musi się podnieść i tak pozostać do puki nie rozłaczysz strzykawki. I tak każdy po kolei. Masz gruszke, zawór egr i pod zbiornikiem płynu chłodniczego siłownik chłodnicy paliwa. Sprawdź też kruciec pompy tandem i przewodu do...
Odświeżamy. Przewody wymienione, n75 po czyszczeniu, turbo czyszczone, auto znowu się zacina i przechodzi w awaryjny, czasem normalnie jedzie, czasem normalnie się rozpędzę do np 100 jadę jadę daje gazu oo już w awaryjnym, czasem czuć od samego ruszenia ze jest słabszy. Na razie nie mam jak zrobić logów dynamicznych(rozwalona bateria w laptopie) mogę...
Witam. Posiadam VW Passata B5 115KM z silnikiem AJM. Problem polega na tym iz w zakresie ok 1600 - 2200 auto ciągnie tak jak ma ciągnąc turbinę słychać itp, ale dalej słychać tylko ryk silnika i powolne katowanie do 3k rpm i dalej do 4k rpm to trudno na biegu go wykręcić. Nie mam jak zrobić logów z vaga bo nikt u mnie czegoś takiego nie posiada.. Ale...
Koledzy dziękuję bardzo za pomoc - mieliście racje - z miejsca wlewu płynu chłodzącego (zbiornik wyrównawczy czy jak to się tam nazywa) idzie wąż na którym jest chyba zawór podciśnieniowy (nie wiem co on tam steruje) od tego zaworka jest taki mały wężyk i on był przetarty (była dziura) to tam właśnie "uciekało" powietrze. Wężyk założyłem nowy i wszystko...
Te silniki mają pompowtryski.. Ja zacząłem od wymiany pompowtrysków na inny zestaw. Zmieniła się zasadniczo tylko zawartość mojego portwela. Wymieniłem już wszystkie czujniki na inne jednak nie nowe.: Czujn. Obr. Wału i wałka, temp paliwa, ciśn. I temp powietrza za IC, przepływomierz , komputer silnika, rozrzad, wiązka w głowicy odpinalem czujn. Temp...
No i tak zrobię... Tematu nie zamykam, dam znać jak coś zdziałam. Myślę, że komuś kiedyś padł N75 i przestawili sztangę WG zamiast zmienić zawór... Dokładnie, jak zawór na 35% wypełniony to spokojnie powinno 2,6 bara dawać. Chyba że turbina już moooocno zdyszana. A podczas pracy na wolnych z zamkniętym EGR jakie masz masz ciśnienie w trzecim bloku...
A jak czyściłeś zawór EGR to sprawdziłeś czy działa. Miałem podobny przypadek w maździe MPV biały dym z tyłu. Wyczyszczony zawór EGR nic nie pomógł. nie unosił sie. Zawór był na potencjometrze więc wymieniłem go bo państwo którzy wysłali mi drugi nie zauważyli że jest on zgnieciony. Wszystko było ok. Czy wyświetlają ci się jakieś kontrolki, błędy? Może...
W trakcie automatycznego wypalania chmura jasnoniebieskiego dymu jak z parowozu To akurat o niczym nie świadczy, chemia która została użyta zostanie usunięta po kilku procedurach dopiero. Tam jest suchy filtr cząstek? B5 miały mokry. Trzeba zdiagnozować dokładnie czy to czujnik, może być też wiązka. Czy ma inne błędy? 12,75mb różnicy ciśnień. Po 700...
Witam Mam problem z turbodoladowaniem czasami wpada w tryb serwisowy. EGR zaslepiony, zawory n18 z n75 podmienione szczelność ukladu sprawdzona, turbina jest po regeneracji, wezyki podcisnienia nowe, przeplywka nowa map sensor zakupiony uzywany wsadzony i dalej to samo. logi do oceny ponizej http://vaglogi.pl/log-011_to82MUA.html http://vaglogi.pl/log-010_PLli7.html...
Witam, Czytałem posty na temat EGR plującym olejem w passacie b5 na tym forum. Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu...
Zawór recyrkulacji spalin sterowany podciśnieniowo zaworem elektropneumatycznym, bez sprzężenia zwrotnego (brak kontroli rzeczywistego jego położenia)- jego zacięcia komputer nie wykryje - sądzę, że to on może być przyczyną tych problemów. Możesz spróbować po demontażu go oczyścić (w necie znajdziesz wiele porad na ten temat) - niekiedy to pomaga a...
słupek silnika to ta całość metalowa, bez elektroniki sterującej. 1. posprawdzaj podciśnienie, czy wszędzie dochodzi 2. w szczególności czy zawór EGR działa swobodnie, nie zapieczony, obsmarowany, itp. 3. podciśnienie pchające "gruchę" turbiny, czy w całym zakresie się wychyla czy nie zapieczone? samą operacje można wykonać podpinając choćby 20ml strzykawkę,...
VW Passat,1.9TDI 115KM,B5 2000r-silnik AJM Witam, mam problemik z autkiem...problem kilkukrotnie opisywany na forum ale nie jestem pewien co moze być przyczyną: Objawy 1 usterka: Opis-autko przełacza się w tryb awaryjny (traci moc przy 120km/h lub powyżej okreslonych obrotów) 2 usterka: Uruchamiajac silnik, po kilku lub kilkunastu sekundach z pod maski...
Witam może zacznę od początku, niedawno mialem problem z autem ponieważ w trakcie jazdy turbina wchodziła w stan awaryjny. Mechanik oczyścił zawór egr, stwierdził że w intercolerze znajdował się olej, po wizycie u mechanika nic się nie zmieniło turbina nadal wchodziła w stan awaryjny brak mocy itp, więc pojechałem na komputer usterka została znaleziona...
Proszę wyczyścić zawór EGR (przypadkiem nie zaślepiaj, bo to zło 90% dobrych mechaników ci to powie), następnie sprawdzić działanie przepustnicy. Sprawdź zmienną geometrie łopatek turbiny. Ale pierwsze co rób to dostań się do filtra powietrza (najlepiej wymień) oraz obowiązkowo wymień filtr paliwa, może spuchł filtr paliwa w środku (Czasem się to zdarza)....
witam.....jestem tu początkujący i szukam porady....Otóż mam paska 2001r 101koni tdi.wieczorem zgasiłem a rano jak odpaliłem muł.....podłaczyłem komp i pokazał przepływke i zawór podcisnienia turba...po przekroczeniu tak 2500obr troche ożywał.zamieniłem przepływke z innego paska i ożył wiec zakupiłem nową i wszystko ok...ale niee długo...po przekroczeniu...
Tam wszystkie zawory sa pierburga tylko wystepowaly dwa typy u Ciebie moze byc czarny duzy , taki sma jak wystepuje przy zaworze EGR tylko o innej literce na koncu numeru lub zawor ten ktory myslisz pierburga czyli mniejszy z czarna okragla zabudowana cewka w metalowej zlotej polobudowie . Niestety ale te zawory nie podmieniaja sie wogole , probowalem...
Problemów utraty mocy w 1,9tdi jest wiele. Objawia się to niską prędkością maksymalą - jedziesz trasą i samochód na 5-biegu nie przekracza 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu samochód jedzie normalnie i po chwili może wpaść w tryb awaryjnt. Główną przyczyną jest turbina oraz elementy z nią spokrewnione. Zaliczamy do nich: turbinę...
Prosze o analize logów bo Passat zachowuje sie coraz gorzej STATYCZNE 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_188014.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188015.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_188012.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188013.html BASSIC SETTING 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188016.html 004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/log_188017.html.....
Tak, masz bardzo wysokie wskazania masy zasysanego powietrza. Mam odłączony zawór EGR. Może to być tym spowodowane? Tutaj to widać (MAF (actual) ?
Vag prawdę Ci powie. Podłącz wsiądz w auto z laptopem na kolanach i rura. Zloguj autko w czasie jazdy doładowanie, przepływka i wtedy może coś wyjdzie. Może dziurka mała w dolocie? Może końcówka turbinki i puszcza olej, wtryski (hmm raczej nie) Podejrzewam problem w małej ilości wiatru w układzie. A no i oblukaj zawór EGR. Wtryski i układ paliwowy to...
Witam Jak w temacie, jestem posiadaczem takiego to autka. Jestem bardzo zadowolony jednak ostatnio jechałem autkiem mojej szefowej. Ta sama buda też kombi tyle że z silnikiem 90 konnym i powiem tak auto jest strasznie dynamiczne delikatne dotkniecie gazu ze tak powiem wyrywa auto do jazdy u mnie nie ma czegoś takiego mimo ze posiadam 110 konna wersje...
BOSCH 0 986 284 007 PRZEPŁYWOMIERZ taki kupiłem A ja mam taki https://obrazki.elektroda.pl/6210329600_... Zdąża się właśnie tak że się robi pusty gaz jakby nie było przepływki wogole, może to ona źle dane podaje właśnie, sprawdzę najpierw szczelność układu Dodano po 26 BOSCH 0 986 284 007 PRZEPŁYWOMIERZ taki kupiłem A ja mam taki https://obrazki.elektroda.pl/6210329600_...
witam wiem że już podobne pytania są I CZYTAŁEM TROCHĘ na forum ale może teraz ktoś mi pomoże. wracałem ostatnio z trasy Przejechałem 500km i na powrocie moja maszyna straciła moc po dodawaniu gazu słabła.myślałem że to wina węży od podciśnienia i nie steruje turbo ale wszystko ok.podłączyłem pod kapa to wyskoczył błąd REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA...
A na jaki kolor Tobie kopci. WD-40 do turba też sie kiedyś nad tym zastanawiałem ale czyściłem tym zawór egr tylko go wymontowałem i wysuszyłem, a u ojca jak czyściłem dolot to moczyłem w tym szmatke i tyle co wcisnałem to wyczyściłem. Jak odpalał to puszczał czarna chmure i dawał sadzą wiec go przepaliłem parę minut na jałowym i wszystko wypluł. Znajac...
Polecam stronkę autocentrum -opinie kierowców. Za 5 tys to wiele nie pofikasz. Ja osobiście nie kupiłbym przereklamowanego taniego niemieckiego auta typu opel corsa- silniki 1.0- masakra padające napinacze rozrządu, zawory EGR, fatalna kultura pracy, 1.2- ok, 1.4 muł który pali 7-8 L. To samo VW z silnikiem 1.4-emerytcar- do tej pory z uporem maniaka...
witajcie, mam pacjenta TDI 115KM. Sprawa wyglada tak, że przeważnie zostaje to zauważone na rozgrzanym silniku z racji tego, że dzieje sie to na trasach i w sumie nie bylo kiedy sprawdzić w mieście. Potrafi być tak, że jedziemy i nagle chcemy przyspieszyc a tu się nie da. Pedał w podłogę a on wisi na max 2700 gdzieś może 2800. Redukcja nic nie daje....
Witam Mam problem z Passatem 2000r silnik 1,9 115KM ATJ. Sporadycznie silnik na biegu jałowym wpada w wibracje (chwilowy spadek obrotów) które przenoszą się na nadwozie. Problem występuje tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. Ponadto po odczycie Vagiem okazało się, że obroty biegu jałowego po nagrzaniu silnika oscylują w granicach od 820-840...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
ja mam A4 z silnikiem 115KM (AJM) z 2000r. przebieg aktualny prawie 840tys kk z czego w posiadaniu auta jestem 6 rok od 149tys kk. Do silnika do tej pory się nie dotykałem - non stop regularnie olej syntetyczny spełniający normę 505.00 502.00 - obowiązkowo i żaden inny (polecam motul albo mobil1). Z osprzetu wymieniłem po drodze: 1. zawór EGR - choć...
Poniżej przesyłam kilka postów z forum www.toledoclub.pl. sam jestem użytkownikiem toledziaka 1.9 tdi "auto przechodzi w tryb awaryjny i turbawka wtedy nie pompuje pewno po tym mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia wyskoczyl blad 00575?? moga byc 2 mozliwosci duza nieszczelnosc w dolocie wtedy rowniez nie bedzie cisnienia + straszny batory za autem,...
Witam, Mam problem z Passatem B5 FL 1.9 TDI AVB. Kiedy zaczyna się "deptać" na 4 biegu i wejdzie gdzieś 2.5tyś-3tyś obrotów auto wchodzi w tryb awaryjny. VAG-COM pokazuję błąd "Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji" Czyli pierwsza myśl nie ma ciśnienia, więc wymieniłem przewody podciśnieniowe, wymieniłem zawór N75, sama turbina...
passat zawór passat zawór podciśnienia zawór nagrzewnica passat
bascom input bajty alarm prestige mixer pioneer
gorący silnik pralka amica matryca lsc320an02
Renault Kangoo 1.1 55 kW - problem z obrotami Czy kabel satelitarny można umieścić w wężu ogrodowym na dachu z blachy?