Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
Nie da się tego jakoś obejść czy coś ? Nie. Masz jeden z dwóch problemów. Kończy się pompa, a mianowicie mechaniczny zawór wyprzedzenia konta wtrysku się zaciera, co w konsekwencji powoduje uszkodzenie elektroniki pompy i regeneracja sięga wtedy nawet 2500zł. Masz problem z czujnikiem wału, lub coś w aucie zakłóca jego sygnał. (at)autoas w 11 poście...
Niestety ale silniki w autach renault są strasznie wrażliwe na ustawienie początku wtrysku jeśli we wszystkich przypadkach były sprawdzane świece i paliwo nie schodzi to zaczął bym dalsze POSZUKIWANIA od tego chyba jeśli to nie pomorze to należy sprawdzić zawór przyspieszenia konta wtrysku pozdro.
Od lewej. Zawór przestawiacza konta wtrysku, środek nie mam pojęcia najpewniej tez coś odnośnie sterownia początkiem wtrysku i ostatni zawór odcinający paliwo.
tak mam na myśli zawór elektromagnetyczny konta wtrysku a foto masz pięć postów wyżej masz podany link do allegro to jest ten zawór i kosztuje 380zł ale u pompiarzy dostaniesz taniej
Chyba rozumiem w czym tkwi problem ten zawór od konta wtrysku u mnie robi tylko pyk,tak jak w elektrozaworze od gazu.Czy jest na to jakiś sposób czy poprostu umarł w butach.
Pisz po polsku. To że znak wychodzi poniżej, to norma. Wstępnie ustawiasz na czujnik zegarowy, potem kontrola z poziomu testera. Możesz mieć uszkodzony zawór zmiany konta wtrysku, ściśle oringi, lub syf.
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Witam. Za czołem jeździć scanią jak w temacie. Brak jej mocy dymi na czarno podczas jazdy i ma niska temperaturę cieczy na poziomi 70 stop. Szef mów że to tak od ok dwóch miesięcy jeździł z nią do serwisu ale oni ręce rozkładają. Wymienił i sprawdził. czujnik doładowania interculer turbina sprawdzona nowe org. filtry paliwo/powietzre czujnik na wale...
Zawór przestawiacza konta wtrysku. Cieknie paliwo z pompy więc silnik nie będzie chodził tak jak brak. W którym banku?
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
Zrobiłem bypass na pompce i faktycznie silnik chodzi, ale objawy są takie same cały czas...a więc pompa VP44 do naprawy. Czy te błędy wskazują na częstą usterkę pompy czyli zacierający się tłoczek zmiany konta wtrysku? Czy może zaciera się zawór dawki paliwa, albo uszkodzony sterownik - ten tranzystor sterujący ? pozdrawiam! DBS
Opalony dzięki za sugestię .Ten opornik trochę miesza w tym silniku. Dzisiaj rano temp . silnika pokazana z opornikiem to -2 stopnie , a było +9 (bez opornika +9) Opornik Faktycznie ma wpływ na sterowanie kontem wtrysku (Zrzut niżej) : Poniżej widok z podpiętym rezystorem . (temp oszukana przez rezystor + 16 stopni ,W rzeczywistości silnik nagrzany...
wymieniłem już zawór przestawiacza konta wtrysku bo mechanik powiedział że to na pewno to ale obroty nadal skaczą podłączałem już pięć komputerów i żaden nie może się połączyć z moim samochodem żeby sprawdzić co jest. może ktoś wie co z tym fantem zrobic.
Nie wiem czy mogę zamieścić link do innej strony, ale tam jest poniekąd opisany cały problem: http://autokacik.pl/showflat.php?Number=... oraz opisana przyczyna uszkodzenia czujnika położenia wału. Mnie właśnie ten problem dotknął. Naprawiam właśnie w ASO również elektrozawór regulacji konta wtrysku w pompie - (sam zawór około 450 zł allegro w...
Witam a na serwisie sprawdzali cisnienie paliwa przed pompą wtryskową?? Moze zawór przelewowy nie utrzymoje dostatecznie duzego cisnienia badz. Do sprawdzenia zostaje kont wyprzedzenia wtrysku, wtrysk prowadzacy. Jak to bedzie wporzadku pozostaje sprawdzic sprezanie na tłokach.
Witam wiem ze temat jest już wiele razy opisany ale żadna z odpowiedzi nie pomaga w tym przypadku. Mam ostrówka na bazie c 360 zostały zmienione wszystkie głowice cylindrów pompa wtryskowa zasilająca nowy wtrysk filtry oleje ciśnienie sprężania zmierzone może szalu tu niema 27 do 28 własnoręcznie wykonanym przyrządem bateria i rozrusznik super. Maszyna...
Witam wszystkich, jestem nowy na forum, mam problem ze swoim 1.9 TDI 90KM. Nie mogę ustawić konta wtrysku, jak zejdę już do odpowiedniej wartości 52 to auto nie chce odpalać. Od skali 170-255 odpala od strzała, błędy jakie wykazał VCDS to 17648- zawór wtryskowy cylindra 4(n33) P1240-35-10-przerwa-sporadyczny. Czy ktoś może ma jakiś pomysł od czego zacząć...
Usterka czujnika detonacyjnego... opóźnia Ci kont wyprzedzenia wtrysku, stąd ten hałas... odłącz czujnik i będzie ok...
Jeśli wyskoczyły ci te dwa kody usterek P0149 i P1564 to usterka dotyczy złego konta wtrysku i może to być sama pompa usterka mechaniczna lub może być uszkodzony zawór kąta wtrysku jest od spodu pompy przykręcony dwoma torxami a jeśli do tego będzie jeszcze głośno pracował to na pewno będzie to wina zaworu ,sporadycznie może być to wina źle ustawionego...
Misiu tak 2.4TD 125 lecz wtrysk sterujący buł już sprawdzany jest ok . Powiem że od czasu założenia tematu troszkę się pozmieniało kontrolka nie zgaśnie samoistnie już wiemy dlaczego( zawór EGR ) Obecnie sprawa wygląda następująco rozrząd ustawiony opcjonalnie kont wtrysku jak u noworodka ilość paliwa też, w komputerze miód malina , ale jednak nie odpala...
Jednak tylko mi się wydawało, ale jak sprawdzałem zapłon lampą to faktycznie po podaniu napięcia zapłon się opóźnia, a silnik na wolnych obrotach chodzi głośniej po prostu cuda nie z tej ziemi, jeszcze jedna dziwna rzecz która wyszła przy sprawdzaniu zapłonu lampą (czujnik na rurce wtrysku) to skakanie przyspieszenia przy ok 1500obr (ale to nie wina...
Panowie, mam problem z VW AFN em 110 KM. Zaczyna ruszać i nagle przestaje ciągnąć. Po dodaniu więcej gazu szarpnie i zaczyna ciągnąć do 1800 obr i tyle. Obroty nie wzrastają, nawet jak wciskam do podłogi gaz. Na wolnych obrotach na 1. biegu bez dodawania gazu capkowanie. Turbina cała regenerowana na Corasie, przewody dolotowe posprawdzane, zero nieszczelności....
To ja dalej jestem w kropce. Głowica zebrana 0,15 i tylko tyle, gniazda, prowadnice, zawory zostały zmieniłem tylko uszczelniacze i dotarłem zawory. Po tym zabiegu głowica ponownie sprawdzona pod kontem szczelności i jest ok wcześniej przepuszczała na zaworach i osadach wtrysków na osady założyłem oringi o zwiększonej odporności na temperaturę i oczywiście...
Kolega naprawa-pomp potwierdził moje przypuszczenia, że w branży napraw samochodowych więcej jest wciskania klientowi kitu i co za tym idzie wyciągania kasy, niż rzetelności i kompetencji. Mam właśnie taki sterownik z nieodpalającego opla astry i chciałbym zdiagnozować potencjalne uszkodzenie, ale nie mam materiału porównawczego, bo wizualnie nie ma...
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
Patrząc na schemat pompy przypuszczam że "STOP" jest to zawór poziomy, ten dalej od silnika. Uszczelki 607 i 690, widać tam tłoczek i to jest chyba to. Jak zdejmiesz plastikową pokrywkę z pompy to masz przewody na wierzchu, być może te same kolory dochodzą do kostki. Ewentualnie możesz nakłuć przewody i sprawdzisz cewkę elektrozaworu. Ja odkręciłem...
Swoją drogą mimo że mam to wszystko zrobione i tak mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku prawdopodobnie udam się na mapowanie coś około 300PLN. (kont synchronizacji z: -1 zmienił się na -0.5 nie dużo ale chyba ma jednak wpływ), o 0,5 regulować tu też mam dylemat? (zmiana konta nastąpiła po wymianie rozrządu). Ireneo dobrze pisze ogarnij błąd czujnika...
Witam Pompa nie ma podciśnieniowego przyspieszacza konta wtrysku więc to nie on jest przyczyną problemu. Pompa ma wolne obroty regulowane gazem ręcznym (na lince). Auto po odstaniu 24 godz. nie może odpalić na własnych akumulatorach (akumulatory są w bardzo dobrym stanie) musi zostać ładowany i dopiero przy pomocy prostownika odpali. A np po 2 do 3...
Dzięki za zainteresowanie tematem .Na dwa na 100% zdjęty kolektor wylotowy i wali niespalona ropa do końca powiem co było robione pompo wtryski przełożone z 5i6 na 1i2 dalej to samo zawory {ubeki} 1 zamieniony z 4 a 2 z 3 listwa paliwa zdjęta sprawdzona pod kontem czystości ,głowice cylindrów zamienione 2 na 5 dalej to samo chodzi sobie na 1 i 2.cylinder...
Witam wszystkich ,mam problem z moją audi brak mocy błąd z początkiem wtrysku.Odstawiłem auto do mechanika i oczywiście on rozkłada ręce , sprawdził pompę wtryskową, wtryski, turbinę, zawory i całą elektrykę wszystko w porządku ciśnienie na tłokach też a auto nie chodzi ciągnie do 2,5 tyś i stop dodam jeszcze że na wolnych obrotach trzęsie budą i kopci...
Zawór wydechowy zaczyna się otwierać kilka stopni po ZZ i gdyby tam był wtrysk to silnik nie będzie palił. Gdyby tak było to ten silnik sam w sobie miałby problem się uciągnąć Dodano po 14 Już wiele rzeczy w życiu widziałem także nigdy nie ma pewności. W dodatku nie było powiedziane czy odpala ani czy przechodził remont czy rutynowy przegląd luzów....
Więc teraz nawet na samostarcie silnik się nie odezwie? Nie ma nic dymka? Nie pluje paliwem w kolektor wydechowy? Jak z luzem zaworowym? Odkręcałeś przewody od wtryskiwaczy? Podczas kręcenia silnikiem pompa podaje paliwo? Są gdzieś punkty z oznaczeniem GMP i początku konta tłoczenia? Wykręć wtryskiwacz z pierwszego cylindra i sprawdź kiedy tłok jest...
1. Czy ten kąt wtrysku jest dobry zdjęcia opisane POMIAR: SILNIK/ BLOKI POMIAROWE /004 Użyty Vag-mini? : Proszę o opisanie tych wartości co jest co: r-min -obroty silnika to wiem BTDCC? KWW? KW? 2. W necie znalazłem blok pomiarowy taki do tego silnika czy dobry opis? Jest z VCDS JA MAM Vag-mini . 004,0, zawory pompowo-strumieniowe 004,1, prędkość silnika,...
Witam , posiadam seata ince 1,9 sdi "AEY". We wtorek przytrafiła mi się smutna usterka ! mianowicie rozsypała się rolka napinacza paska klinowego napędzającego pompę wody i alternator na wskutek czego rozwarstwiło pasek i do rozrządu dostał się kawałek obudowy i paska co spowodowało że rozrząd przeskoczył ( co się później okazało 1 ząbek) przejechałem...
witam mam problem z mondeo lll mianowicie po podłączeniu kts wyrzuca błąd p0252 przestawienie konta wtrysku pompa wtryskowa A ale nie ma takiego błędu w sis morze ktoś wie co on oznacza forda odcina podczas wyprzedzania na 5 lub 6 biegu i zapala sie świeca żarowa nieraz łapie też błąd sterownik pompy i wtryskiwaczy ale też nie ma go w sis powiem jeszcze...
Po pierwsze kolektory były zdjęty był czas że byłem tam co dwa dni i widziałem wyraźnie że kopci z kazdego (zostały tylko kawałek kolektora z turbina). Macie rację jest problem z kątem wtrysku lub z dawka paliwa. Jest to mój pierwszy HPI w mojej historii robiłem PE i CR, dlatego nie mam dużego doświadczenia. Mam stare cewki bardzo proszę o instruckce...
sprawdź świece żarowe przez odkręcenie szyny zasilającej i podłącz żarówkę i + jeśli zaświeci znaczy że świeca nie spalona można też miernikiem zmierzyć opór każdej bo może się tak zdarzyć że żarówka świeci a świeca słabo grzeje jeśli ci nie dymi mocno w trakcie jazdy i pali normalnie to raczej wtryski jeszcze nie padły choć mogą trochę lać zamiast...
Do kolegi który zaczął ten temat, nie che mi się czytać tych wszystkich wypocin wiec może ktoś już to napisał ale mierzyłeś temp. sprężarki, katalizatora, temp. dopalania filtra cząstek stałych. temp. oleju i ogólne parametry pracy silnika po twoim nazwijmy to tuningu ? Proponuje ponadto sprawdzić wyprzedzenie konta wtrysku i opóźnienie zapłonu ma to...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Czas podsumować i kończyć temat - dziękuję wszystkim za pomoc . Nim rozpoczniecie regulacje najpierw naprawcie auto. Jak widać na moim przykładzie odczytanie błędów i logów vcds nic nie dało co do przyczyn problemu z uruchamianiem auta. Prosty test z podłączona butelka paliwa wszystko ujawnił . ( cofające sie pęcherze powietrza do butelki ) oraz zawartość...
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
Witam Mam problem z ursusem gdy jadę pod górkę (obciążony silnik) słychać metaliczne stukanie z silnika problemu nie ma gdy zjeżdżam z górki lub gdy ciągnik stoi chodzi na wolnych obrotach . Co jest powodem stuków ? Jak można zdiagnozować źródło stukania ? ROZRZĄD, ZAWORY itp - Słyszałem że stukot słychać bez względu na obciążenia i zakres obrotów jeżeli...
Kilka dni temu zakończyłem temat w którym niedoszedłem o co chodzi z autem. Pośpieszyłem się bo auto sprzedałem ale teraz jednak nabywcy chciał bym pomóc (siostrze). Auto to Focus MK1 2001 1.8 ZETEC z klimą, sedan, manulana piątka, 115KM, gaz Lovato. Zakręciłem zawór na butli (wcześniej zakręciłem nie to co trzeba i myślałem że odciąłem gaz). Tym razem...
Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch...
Miałem problem z foką 1.8TDDi Problem: Spadek mocy, v-max 140 km/h (z górki i przy dobrym wietrze od tylu samochodu), kopcenie na czarno w pelnym zakresie obrotomierza. sprawdzone: egr, turbina, wtryski, czujniki dolotu, podcisnienia - wszystko w porzadku przebieg diagnozowania: uszkodzony sterownik w pompie wtryskowej - naprawa (wymiana jednego tranzystora...
Witam! Panowie mam takiego fiacika jak w temacie rocznik 99' na chwilę obecną 200tys mu stuknęło. Dwa lata temu przy przełączeniu na gaz skosiło mi ząbki na pasku rozrządu (wymieniany na bieżąco). Nowe zawory. Głowica splanowana. Wymienione wszystkie uszczelki itd. Nowy alternator. Wyjechałem z warsztatu ale to nie było już 103 konne palio. Na gazie...
Witam. Mam problem z Fodem Eskortem 1995 1,8T. Miałem awarię wałka rozrządu pękł. Jak wiadomo głowica się rozleciała. Mam to auto 16lat i jak na razie nie miałem z nim żadnych problemów. Auto ma ciężkie życie, bo wykorzystuje je do prac ciężkich, ale jak już napisałem sprawowało się do tej pory. Dlatego postanowiłem je naprawić. Zdemontowałem głowicę,...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Wisi na nim czujnik prędkości, przepływomierz , zawór turbo, EGR. Przestawiacz konta wtrysku.Pewnie jakbyś zrobił odczyt błędów z wyjętym bezpiecznikiem to sam buś do tego doszedł.
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Witam. Spotkał mnie bardzo dziwny problem. Pacjent Renault Scenic 2.0 16V. Mianowicie auto do momentu rozgrzania się pracuje wzorowo (mimo że moim zdaniem bardzo czule reaguje na gaz). Do momentu rozgrzania się jest ok, gdy się rozgrzeje, przerywa jakby pracę na sekundę i tak w kółko (silnik pracuje jakby był przeciągnięty do odcinki, z tym że przy...
Żeby nie być gołosłowny to załączam obrazki z raportu : http://i42.tinypic.com/okr4up.jpg http://i41.tinypic.com/33xuhx1.jpg http://i39.tinypic.com/2jakrvq.jpg Wiadomo, kijem wisły nie zawrócę, nawet nie chcę :-) Ale byłem zaskoczony, rozmawiając z Chińczykami, że dobrej klasy pompa ciepła powietrzna 12kW (markowa sprężarka, elektroniczny zawór rozprężny,...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Gdyby była kolizja tłokow z zaworami to już bym go nie odpalił a tak jak jest ustawiony na znakach to normalnie da radę odpalić od strzała, nic nie kopci jest cacy, przyspiesza normalnie. Tylko gdzieś rozrząd przeskakuje i nie mogę dość gdzie. Myślałem, że może jest to wina paska? Może jakos przeskakuje jak samochód ma ciężko. Zastanawiam się czy nie...
Witam Tej marki tego profesjonalnego nie znam, ale z zewnątrz identyczny z tym: http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-l... Poniżej zrzut danych z rozgrzanego silnika podczas jazdy: Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.0 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji...
bylem dzisiaj cały dzien na warsztacie. kilka razy sprawdzali doslownie wszystko pod komputerem. ustawiali kont pompy, krecili tymi srubami, sprawdzali pompe paliwa i wtryski i wyszlo ze to pompa wtryskowa. regeneracja kosztuje okolo 2tys. a problem w paleniu to zbyt male cisnienie. poprostu pompa nie daje juz takiego cisnienia jakie powinno byc. ople...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Z prostej przyczyny Błazej-moje posty sa moderowane i usuwane przez modow bo czasem zdarza mi sie nie pisac polska czcionka,nie uzywac we wlasciwym miejscu przecinka itd.Zalosne to jest poniewaz smiem watpic czy Elektroda to forum naukowo techniczne...a czy raczej forum skupiajace sie nie na merytoryce zagadnienia....a na nienagannej pisowni..!!! Moje...
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Witam wszystkich, mam kłopot z Nissanem X-Trail 2004, 1998 benzyna, 140KM. W 2006 założyłem instalację gazowš LP Gaz (Stella) + lubryfikator. W 2011 wymieniłem wtryski gazowe na wydajniejsze (pojedyncze a nie jak poprzednio na listwie) i filtr gazu na większy-wydajniejszy. Ogólnie wszystko funkcjonowało bez większych problemów przez lata, przejechałem...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam, zakładam temat bo opadają mi ręce, problemem jest tico ze swapem matiza. Auto pali, jeździ, ale tylko na wysokich obrotach bieg jałowy ok., ale po dodaniu gazu dławi się, strzela z wydechu i dolotu na przemian i czasem zgaśnie. Z matiza na podmiankę zamienialiśmy: map,silniczek krokowy, aparat, czujnik położenia przepustnicy, cewkę, sterownik...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
zawór wtrysku ustawienie konta wtrysku zawór regulacji wtrysku
silnik briggs zawora inspekcja samochodzie scania przełączniki
przetwornica 24vdc 12vdc tomtom przywracanie
Błąd D1 w piekarniku Samsung - problem z odkamienianiem Akumulator do Audi A4 B8 2.0 TDI 143 KM: Wybór i Specyfikacje