Przyczyną jest brak powietrza, klamka czerwona albo zawór luzujący ten na foto czerwono czarny. Poprawiłem. ArturAVS.
Ten zawór nie ma zadania puszczania powietrza na zbiornik tylko luzować przednia os w przyczepie do manewrowania on pobiera powietrze że zbiornika sprawdź czy masz zawór luzujący czarny z czerwonym grzybkami
Do niektórych zaworów można dołożyć zawór luzujący na wejściu a w innych na wyjściu razem z ręcznym regulatorem siły hamowania.
Łącze danych przerwany przewód 6 lub 7 wtyka abs często przerwany pod kabiną ( om ) lub przewód abs Przytrzymanie hamulców często klamka żółta auto naczepa do wymiany komplet, załamany przewód , zawór parkująco luzujący naczepa, czujnik ciśnienia modulator naczepa. Raz miałem przypadek że kaseta ebs widziała ciśnienie na zaworze sterowania przyczepom...
Witam, mam problem z pneumatyką w naczepie reisch, po odłączeniu przewodów od "ciągnika" całe powietrze schodzi czerwoną "kaczka" z naczepy, dodam że wymieniłem już zawór luzujący i dalej to samo, gdzie szukać przyczyny?
Jest tu schemat bardzo zbliżony do twojego układu, można zobaczyć sposób podłączenia pneumatyki i jak podłączyć zawór parkujący-luzujący
System hamulcowy haldex. Zawór parkująco-luzujący wymieniony dzisiaj. Działa, ale nadal brak reakcji na siłownikach hamulcowych.
Pytanie czy właściwie podłączyłeś zawór parkująco-luzujący. Ponawiam pytanie kolegi daro111 jaki system hamulcowy?
Podaj jak to się robi ? A w prosty sposób. Zakręca zawór powrotny, luzuje półśrubunek przy powrocie i odkręca zawór zasilający. Będzie wiadomo czy ma przepływ przez zawór zasilający. Następnie zakręca zawór zasilający, luzuje półśróbunek na zasilaniu i odkręca zawór powrotu. Będzie wiedział czy ma drożny powrót. Proste?
Jak odepnę przewody pneumatyczne i elektryczne wieje delikatnie z niego. Jeśli chodzi o hamowanie to nic się nie dzieje, to znaczy hamuje normalnie.Jeśli chodzi o to blokowanie to wymieniłem zawór parkująco-luzujący i przez cały ten okres było ok.
Podłącz manometr pod czerwoną słuchawkę sprawdź czy jest 8,5 bara jeśli będzie to prawdopodobnie zawór Parkująco/luzujący do wymiany bądź regeneracji http://obrazki.elektroda.pl/9221577100_1...
Po to masz dolny zawór żeby nie trzeba było spuszczać wody z pionu. Ja robię tak; zakręcam oba zawory, luzuję górne połaczenie lekko luzuję dolne żeby spuścic trochę płynu do jakiegoś naczynia , zakręcam dół i mam dostęp do górnego połączenia bez wycieku. Tyle że tam nie ma żadnych pakuł powinna być twarda uszczelka odporna na ciepłą wodę.
Naczepę tą ciąga Premium DXI zasilanie na naczepę wychodzi 8,5 bara z Renówki i taka są wartość ciśnienia odczytuje program diagnostyczny wabco na czerwonej słuchawce. Jutro rano będę miał nowy zawór parkująco luzujący to go podmienicie i zobaczę co będzie
Witam. W takim przypadku możesz zastosować dowolne rozwiązanie np. Wabco. Schematy dostępne na tej stronie http://inform.wabco-auto.com/intl/pl/ind... Jednak przy osi skrętnej powinien być mechanizm blokujący tą oś podczas cofania. Wystarczy elektrozawór który załącza ową blokadę , a sterowany powinien być z sygnału świateł cofania. Musisz wybrać...
Tu wyszedł mi wielki plus zastosowania oryginalnego zaworu zwrotnego: on ma wyprowadzenie do podłączenia presostatu, Wyprowadzenie jest przystosowane do zaciśnięcia 6mm wężyka z tworzywa, ja zaś miałem wychodzącą z termostatu 2mm miedzianą rurkę. Potrzebny był konwerter :) Zastanawiam się czy nikt z was nie zauważył iż króciec w zaworze zwrotnym który...
Myślę czy nie odpowietrzyć jego na zaworach luzując śrubunek gdyż przez odpowietrznik upuściłem około 3litrow wody i nawet nie zrobił się letni. Pozostałe grzejniki są na jednym poziomie a ten drań wisi najwyżej dom mam jednopoziomowy
Problem może występować z wyprzedzenie hamowania ponieważ knorr-Bremse wersja G2,2 nie posiada w instalacji pneumatycznej zaworu parkująco-luzującego jak to jest w wersji Wabco D . Do każdego systemu producenci na podstawie budowy pojazdu ciągnionego używają różnych obliczeń aby optymalnie dobrać parametry hamowania i stabilizacji. W tym wypadku spróbuj...
Z pewnością nie wału, skoro jak zdejmiesz głowicę to obracasz na luzie wałem. Prawie na pewno po prostu nieprawidłowo zakładasz łancuszek rozrządu i zwyczajnie tłok się zapiera o zawory :/ . Luzujesz głowicę, robi się szczelina i wał ma lżej się przekręcić :) .
Bojler odpowietrzysz tak: - wyłączasz pompkę ładującą - zamykasz zawór odcinający jeden przy pompce - luzujesz dużą nakrętkę odwietrznika do momentu aż wypłynie woda. - następnie dokręcasz odpowietrznik - odkręcasz zawór przy pompie - uruchamiasz pompie Automatyczne odpowietrzniki nie zawsze sprawdzają się w układach otwartych.
Normalnie. Razem z zaworami dolotowymi, luzujesz, kasujesz luz, dokręcasz śrubę o 180-275 stopni (1/2-3/4obrotu śruby) Bardzo ważne: sprawdzić należy stan slizgów śluby regulacyjnej i przegubu pompowtryskiwacza.
Witam, podbijam po ten temat ponieważ mam podobny problem. Zaświecił mi się ABS w naczepie. Błąd "czujnik ciśnienia modulatora 22". Postanowiłem wymienić modulator z racji tego że miałem używany na stanie. Wymieniłem, zaprogramowałem z radością odpalam samochód a tu lipa... Błąd dalej występuje. Co ciekawe ABS zapala się dopiero po spuszczeniu hamulca...
Wygląda na to, że masz stale aktywną funkcję wspomagania przy ruszaniu. Podaj mi na priv nr VIN, a znajdę Ci oryginalny wsad do tego modulatora. Schmitz ZAWSZE montuje przełącznik sterowania osią podnoszoną z tyłu przy zaworze parkująco-luzującym, więc raczej jakiś Kazek-wynalazek wkładał tam paluchy. No chyba, że ośka ponoszona była montowana później......
Możesz pokazać na zdjęciu, jaki zawór podkręcałeś? Nie mam foty a mam kabinę więc nie chce mnie się tego rozbierać, specjalnie do zdjęcia. W każdym razie jak zdejmiesz przednią płytę (pod drążkami od zewnętrznej strony) to po lewej stronie-bliżej stacyjki jest zawór przelewowy. Luzujesz ma nim kontrę i kręcisz cieńszym trzpieniem-bodajże w prawo. Zrobiłem...
Jest regulacja nawet przy hydraulice. Z tego co sobie przypominam (ostatnia regulacja to pewnie z 10 lat tamu, albo i dalej). Przy całkowicie napompowanych popychaczach luzujesz kontrę i wkręcasz śrubę regulacyjną, aż zlikwidujesz luz - jesli jest luz. Jeśli luzu nie ma (tzw. zawory podparte) to luzujesz srubę regulacyjną aż pojawi się luz, a następnie...
witam pierwsze pytanie jakie masz kaloryfery? stare żeliwne czy też nowe z odpowietrznikiem? powodem grzania do połowy(góra ciepła dół zimny) jest złe ustawienie kryzy jeśli posiadasz zawór z takową jeśli kaloryfer jest zimny u góry to jest to objaw zapowietrzenia i wtedy możesz go odpowietrzyć zamykasz zawór luzujesz odpowietrznik lub śrubunek w przypadku...
Zamykasz zawór przy grzejniku, luzujesz jego śrubunek, woda z powrotu wypycha powietrze.
luzujesz nakrętki złączek pod belką, spuszczasz je do wysokości otuliny, pociągasz 0,5cm w doł rurkę, odchylasz, i tak wszystkie, luzujesz śrubunek z prawej przy zaworze i masz belkę praktycznie w rękach. oczywiście zakręć najpierw wode i pamiętaj aby wyłączyć pompę od cyrkulacji jak zakręcasz wodę, a później sprawdz czy się nie zapowietrzyła
volvo fm12 2003 rok po naciśnięciu pedała hamulca naczepa hamuje z opóźnieniem ok 3-5 sekund, zawór cztero drożny i zawór europa zostały wymienione,pedał hamulca został ominięty i dalej nie pomogło,do samochodu były podpinane inne naczepy i dzieje się to samo więc usterka tkwi w samochodzie,gdzie znajduje się zawór szybkiego luzowania w tym samochodzie?proszę...
Myjka naprawiana 3 razy na gwarancji w centrum serwisowym Karcher (tam też kupiona). Co roku problem powraca, serwis nie jest wstanie na stałe usunąć tej usterki. Przypadłość wraz z czasem pogłębia się. Jak dla mnie jakiś zawór/czujnik się luzuje. https://vimeo.com/151035942 Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć poszukiwanie? Tak jak widać na filmie:...
Jak chcesz grzebać w grzejnikach, to musisz doprowadzić do sytuacji kiedy poziom wody w instalacji będzie poniżej punktu grzebania.Jak kocioł nasz w piwnicy czy w innym b.niskim miejscu, znajdź zawór do napełniania instalacji.Powinni byli ci taki zamontować.Zaworu bezpieczeństwa staraj się nie ruszać, on ma być pewny i sprawny.W najmniej elegancki sposób...
Witajcie, mam takie pytanie, bo szukałem na necie i jakoś nie znalazłem. Otóż mam otwarte termostaty grzejnikowe na full bo i tak mam tylko 2 pokoje i grzanie niskotemperaturowe w miarę i w związku z tym w ogóle wykręciłem termostaty przy grzejnikach. W tym momencie wystaje taki cyc, który to zawór termostatyczny wciska lub luzuje. I tu moje pytanie...
Myślę, że jest tam coś zapchane, ewentualnie termostat zamknięty, ale to też powinien mieć zawór odpowietrzający. Możesz luzować opaski na weżach, ale to jest proszenie się o kłopoty, jesli jest coś faktycznie zapchane. Lejesz płyn do normalnego poziomu w zbiorniczku wyrównawczym, i robisz próżnie w układzie chłodzenia. Jak siedzi gdzieś bąbel powietrza...
Sprawdź , czy zawory dobrze się otwierają, odkręć siłowniki i kilka razy docisnij i luzuj na przemian trzpienie.
Odpowietrzanie "na śrubunku" jest możliwe, ale trzeba najpierw zakręcić zawór przed grzejnikiem, a potem luzować nakrętkę śrubunku (jak się nie zamknie, to po poluzowaniu pójdzie woda a nie powietrze).
jeżeli zmieniam na pompie bieg z 3 na 1 i spowtrotem to kaloryfery ruszają. ale po kolejnym podłożeniu drewna sytuacja się powtarza. Skoro kaloryfery ruszają to po jakiego czorta przerabiać instalację ?? Dodano po 3 Nie czyściłem ewentualnie poprosiłbym o podpowiedz jak to zrobić. Tak jak wcześniej pisałem jestem totalnym laikiem w tej kwestii. Zamykasz...
Witam. Jeżeli czerwone złącze podłączone ,na żółtym nie ma powietrza (najlepiej odłączyć),to naczepa powinna odblokować hamulce ,jeżeli tak nie jest to przyczyny szukałbym w naczepie.Sprawdź jeszcze zawór parkująco/luzujący.Podaj jaki system ABS/EBS jest w naczepie (Wabco,Knorr,Haldex).Spróbuj odłączyć jeszcze podczas prób kabel ABS/EBS.
Cześć mam pytanie jak to jest z tymi zaworami posiadam Opla Astry 1,6h 16v twinport silnik Z16xep Jakie tam są zawory? Można je regulować poprzez luzowanie śrub i regulacji czy trzeba płytki wymieniać czy ten silnik ma kozę tak ze całe szklanki trzeba Chce na dniach zmierzyć ten luz ale nie daje mi spokoju jak w tym silniku jest w internecie czytam...
Znalazłem podobne objawy w temacie citroena z tym samym silnikiem i podejrzewam ze to rowniez jest usterka mechaniczna. Podwieszajacy sie w prowadnicy zawór bądź po rozgrzaniu luzuje sie gniazdo zaworu. Tylko pytanie czy warto zregenerować tą głowicę bo opinie sa podzielone i piszą ze czesto usterka wraca.
Nie kluczem tylko śrubokrętem płaskim...Jak poluzujesz ,to z tego dzióbka z boku poleci powietrze ,a później woda...Zakręć i sprawdź. Luzujesz na odkręconym zaworze by był obieg. Może to Cię naprowadzi... www.youtube.com/watch?v=qytmZ2cBjiM
Coś dla odważnych.Małą butlę można napełnić przelewając gaz z butli 11 kg.ogólnie dostępnej.Musimy przygotować odcinek przewodu ciśnieniowego np. od palnika gazowego,i zaopatrzyć go w końcówki z których jedna pasuję na duża butlę a druga na małą.Łączymy dokładnie obie butle,a dużą stawiamy zaworem do dołu.Odkręcamy w małej butli zawór i luzujemy śrubkę...
Tak mam podłączoną kuchenkę gazową i wszystko ok nawet sprawdzałem dopływ gazu do zaworu delikatnie luzując przewód przy zaworze gaz dochodzi do zaworu dalej lipa.Możliwe ze zawór przepuszczający gaz się popsuł.
Zacząłbym od zaworu parkująco-luzującego. On jest pierwszy "na drodze" powietrza do zbiorników. Odkręć przewód ze złącza 1-2 i zobacz, czy po podaniu ciśnienia na złącze zasilające (czerwona słuchawka) będzie uciekać tamtędy powietrze. To samo ze złączem 22 (tamtędy "idzie" powietrze do komór sprężynowych siłowników). Jeśli nie, bądź będzie, ale powoli...
W tej chwili ten element nie przejawia oznak ani rezystancji ani indukcyjności. Test robiłem z otwartymi zaworami. Wychodzi na to, że zadziałało zabezpieczenie przed nadmiernym wpływem gazu. Rozumiem że w tej sytuacji zostało mi tylko luzowanie śrub po obwodzie. Będę próbował.
Co jest w nich głównie złego? A co jest dobrego ? Korodujace aluminium. Przeciekające zawory iglicowe. Fatalnej jakości guma na uszczelki. Luzujące sie wkręty - iglice wolnych obrotów. Tylko pytanie - gdzie kupić lepsze ? Jeżeli już to tajwanskie Kymco.
nic nie luzujesz, odkrecasz tylko a , że Hydraulik tak to podłączył, cóż, tylko współczuć
Model 244. Tak jak piszesz turbina nie ma praktycznie żadnej regulacji tylko ,,zawór" upustowy na wypadek zbyt wysokiego doładowania. Wydech już luzowałem oraz wykręcałem pierwszą sondę nic to nie dało. Wczoraj odpiąłem cały dolot i zaślepiłem rurę od doładowania. Robiłem pomiar ciśnienia praktycznie na turbinie i też nie pompuje jak powinna więc zostaje...
Witam! Ja też przedstawię swój problem. Więc-niedawno ( od ok. 2 lat ) mam założony bojler 100l ( Galmet ), do pieca c.o. Żeby było śmieszniej , to wcześniej grzałem wodę przepływowym ogrzewaczem wody Stiebl 18Kw. W zimie wody nie dało rady nagrzac w żaden sposób.Stiebel miał trzy stopnie grzania (6,12, 18). Tylko w miesiącach letnich temperatura wody...
1) Zakręcamy oba: ten na dole i górze 2) Luzujemy odpowietrznik 3) Zlewamy trochę wody max 100ml więcej nie poleci 4) Odkręcamy delikatnie dolny zawór 5) Zlewamy przez odpowietrznik ok 3l wody 6) Zakręcamy dolny 7) Dokręcamy odpowietrznik 8) Odkręcamy dolny i górny zawór
Zawory to: Base DN15 Znalazłem tylko informację, że producentem lub dystrybutorem jest firma: Jürgen Schlösser Armaturen GmbH ale nie można znaleźć żadnej dokumentacji tych zaworów. Jakie mają parametry, jak się wykonuje nastawę wstępną itd. Nasuwają mi się jeszcze dwa pomysły: 1. Sprawdź czy czasem w pompie nie urwała się turbinka lub pompka nie zapchała...
Witam ponownie. Został rozwiązany jeden problem dotyczący trudności z odpalaniem na odprężniku. Okazało się, że urwał się sworzeń łączący dźwigienkę z listwą odprężnika co powodowało, że wyciągnięcie odprężnika luzowało tylko zawory w 1 cylindrze. Po naprawie silnik odpala na odprężniku prawidłowo. Także tutaj podziękowania dla vper za podpowiedź :)...
a czy były odkręcane koła wałków rozrządu przy zerwaniu paska często się luzują
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Dzisiaj rano wykasowałem wszystkie błędy. I wszystko jest OK powraca tylko błąd: 18265 Wie ktoś może co on oznacza :?: serwis_gh napisał: A czy w zbiorniku w tych audi występuje pompa paliwowa? Tak jest w zbiorniku pompa ale nie podaje ona paliwa do filtra tylko do naczynka w zbiorniku. Jej zadaniem jest utrzymanie poziomu paliwa w tym naczynku, aby...
Rozumiem, ogólnie u mnie sytuacja wygląda tak, że ten element termiczny zwiększa obroty wraz z grzaniem silnika, a powinna być sytuacja na odwrót, że auto przy odpaleniu ma większe obroty a ten zawór powoli luzuje linkę i obroty się zmniejszają wraz z dogrzewaniem, tak? Więc zapewne ten zawór jest niesprawny. Lecz to i tak nie wiem czy rozwiąże problem...
A starych czasów luzowałem to rozrusznikiem.
Musisz wyposażyć się w szczelinomierz. Są 2 szkoły regulacji. Ja robiłem na mijankę. Mijankę mam na 1 cylindrze, ustawiam na 4. Itp. Masz tam nakrętkę którą luzujesz, i regulujesz szczelinę na zaworze za pomocą wkrętaka płaskiego.
Nie, bez rozkręcania boków i luzowaniu jeszcze paru elementów nie da się. Masz widocznie inny model pieca.
To co byście panowie radzili w moim przypadku auto (dane auta w pierwszym poście ) moja toyota jest na tej tabeli Prinsa skazana na porażkę nawet z lubifikacją. Z tego co przeczytałem luzowały by mi się zawory co jakieś 15 tys km i należało by je poprawiać aby nie dopuścić do przegrzania zaworów . Czy jest to drogi lub na tyle prosty zabieg aby go zrobić...
Napisz do nich (do sprzedawcy) czy da się na to założyć głowicę, po zdjęciu tego białego pokrętła i jeśli tak, to czy mają taką. Ja u siebie używam takie elektroniczne, one mają jakiś adapter do gwintu, a jak ruch był za krótki, to wrzuciłem 3 pięciogroszówki i działa :) Czy śrubunek na powrocie można użyć drugi raz? Myślę że zależy co zobaczysz po...
To że pompa pobiera prąd wcale nie oznacza że działa. Jak pisał kolega Magister_123 - trzeba ją wykręcić i poruszać wirnikiem. Przy okazji - skoro i tak będziesz ją wyjmował, sprawdź zawór zwrotny. Na koniec - po ponownym puszczeniu wody, odpowietrz dobrze. Jedna uwaga do tego co pisał Magister_123: musisz spróbować odpowietrzyć najpierw samą pompę...
Mam bojler i piec na strychu więc jest wyzej niz punkt poboru /krany w łazięce/ Więc gdy spuśzczę wode aby wykonac konserwacje , pompka ciepłej wody ma duzo powietrza ,pracuje w poziomie nad bojlerem, jak odpowietrzyć jej obieg ?, gdzie zalożyc automat przed pompką czy za . Za pompką tez jest zawór odcinajacy . Robię to ręcznie luzując sruby , ale wolałbym...
Witam. Wydaje mi się że mam dla szanownych ekspertów spory problem do rozwiązania. Otóż posiadam ciągnik Lamborghini R1, który posiada z tylu 4 wyjścia hydrauliczne, a w kabinie dwie wajchy z których każda steruje 2 wyjściami. No i wszystko jest dobrze jeśli podczepia się urządzenie z siłownikami dwustronnego działania. Ale co z siłownikami jednostronnego...
Port 1 Zasilanie Port 21 i 22 siłowniki lewa i prawa strona Port 4 sterowanie (powinien iść od parkująco luzującego) Port 5 miechy zawieszenia. Sprawdziłbym zawór szybkiego odhamowania jeśli masz takowy. https://obrazki.elektroda.pl/5215019900_... Lub siłowniki jeśli są dwukomorowe. Może przy zwolnionym hamulcu powietrze przechodzić...
Moze być to zawór spuszczający ciśnienie z obwodu np. po wyłączeniu pompy tzw luzowanie.
Witam, zwracam się z pytaniem do ludzi znających się na rzeczy. Wyjaśnię wstępnie, że posiadam piecyk gazowy Ariston Egis. Oto kilka zdjęć. tu ogólny widok http://img214.imageshack.us/img214/4315/... tu troszkę bliżej http://img692.imageshack.us/img692/1575/... tu od spodu http://img197.imageshack.us/img197/2649/...
Dla osób które odwiedzą ten post. Problemem była nieszczelność na króćcu ssącym , tam gdzie założony jest wąż ssący , po wykręceniu tego króćca od drugiej strony jest wprasowany taki pierścień w który uderza ta kuleczka , jest to zawór zwrotny , ten pierscień na skutek częstych uderzeń poprostu się luzuje i przepuszcza ciśnienie , nowy króćiec to coś...
Przewody, podciśnienia itd. było wszystko sprawdzone, tu raczej ciężko jest pomylić, ponieważ przewody są wyprofilowane i tak się układają, że pasuje wszystko na swoje miejsce, jeszcze dziś sprawdzę dokładnie z tyłu jak kolega mówi. Chociaż zawór od turbiny pracuje. Czyli jak najlepiej odpowietrzyć układ paliwowy ? Dawną metodą poprzez luzowanie rurki...
Witam. Sprawdź czy masz czysty filtr w zaworze elektromagnetycznym. To ten zawór, który przedstawiłeś na "Zdjęcie0009". Trzeba zakręcić dopływ gazu zaworem znajdującym się na zbiorniku tam gdzie jest manometr. Następnie kluczem płaskim albo nasadowym delikatnie luzujesz śrubę na w/w zaworze. Będzie takie charakterystyczne fuknięcie rozprężonego gazu,...
Ustawiam magneto na pozycji "T" Luzuje śrubkę od zaworu ssania Ustawiam luz na zaworze ssania Dociskam kontrę zaworu ssania Powielam te czynności na zaworze wydechowym Luz na zaworze ssania 0.05 (próbowałem ustawic na 0.10 Luz na zaworze wydechowym 0.08 (próbowałem ustawic 0.15) Doadam że w piątek tak ustawiałem i było wszytko okej, wczoraj jak go...
Mam problem z głowicą termostatyczną - grzejnik grzeje na maxa. Odkręciłem głowicę i oczyściłem ją z paprochów itp. po odkręceniu głowica działa "na sucho" czyli ten "grzybek", który ma dociskać bądź luzować bolec w zaworze wysuwał się i chował przy kręceniu gałką. Jednak kiedy dokręcę głowicę (i widzę, że styka się z bolcem) przy w pewnym mmencie przestaje...
Luzuj przewody na wtryskiwaczach po jednym.
Dopóki nie miałem odpowietrznika założonego robiłem to na "gorąco" (wiadomo trzeba uważać). Nie odkręcasz tylko luzujesz śrubunek (jeśli jest) bo na tym zdjęciu niewiele widać, zamknij też zawór na górnej rurze.
Witam, W jaki sposób opróżnić kocioł w obiegu CO? "Teraz trzeba spuścić wodę z obiegu CO do tego służą zawory po prawej stronie - duży zakręć mały otwórz (nałóż na króciec węża)." niestety nic mi to nie mówi, ponieważ nie mam nic do podłączania węża. ------ EDIT: Udało mi się. Posiłkowałem się instrukcja: [url=]https://www.elektroda.pl/rtvforum/...
Dolnej listwy nie ruszaj - to niebieskie to tylko korki zabezpieczające. Pod nimi są bolce które mogą współpracować z siłownikami (których nie masz) na zasadzie włącz wyłącz. Nie służy to do regulacji. W górnej listwie są prawdopodobnie dwa gniazda imbusowe: większy imbus wchodzi płycej - służy do kontrowania żeby się zawór nie rozregulował samoczynnie....
Korek łatwo sprawdzić po jeździe jak cały układ rozgrzany. Ręka na wąż a druga na korek. Przy luzowaniu korka powinno syknąć i wąż zmięknie. Inna sprawa jak zawór w korku wytrzymuje zbyt wysokie ciśnienia. Prawidłowo powinien puszczać w okolicy 1 bara w zależności od modelu auta.
Jak luzuje przewody ciśnieniowe to na listwie nie idzie paliwo. A na przewodzie nie ma nigdzie 12 napięcia. Max 8
Akurat właśnie przy tych dwóch niegrzejących nie mam automatycznych odpowietrznikow. Dodano po 2 Przy tych niegrzejacych mam tylko te odpowietrzniki ręczne - woda jest. Teraz jak dopuszczałem wody odkręciłem te odpowietrzniki. Przy napełnianiu instalacji po kolei zasyczaly i poszła woda. Także tu jest wszystko ok. Dodano po 54 Dajcie jeszcze chwilę...
Czyli nie trzyma paliwa zawór pływaka - rozbierz gaźnik i sprawdź. Co do zaworów to procedura jest standardowa - luzujesz kontrę, wkładasz szczelinomierz. regulujesz i kontrujesz. Luz zaworowy wg. mojej praktyki na 0,1 z tym, że ssący ciasno a wydech luźniej.
Witam kolegów, chciałbym zasięgnąć porady ws. instalacji CO starszego typu. Mam w domu (3 kondygnacje) ogrzewanie CO z jednego kotła gazowego w piwnicy, obieg grawitacyjny, grzejniki żeliwne TA-1, naczynie wzbiorcze otwarte na poziomie +2. 1. Powiedzcie mi proszę dlaczego grzejniki na poziomie 0 mam delikatnie letnie, a na poziomie +2 są mocno gorące?...
Zawór wygląda na zawór termostatyczny. Bardzo podobne mam przy grzejnikach w domu. Zdarzało się, że niektóre grzejniki też mi nie grzały. Wówczas częściowo odkręcałem - luzowałem nakrętkę zaznaczoną na rysunku poniżej strzałką. W miarę możliwości nie należy jej odkręcać do końca, tylko na tyle aby zawieszony "toczek" zaworka został odblokowany. Po poluzowaniu...
Znalazłem filmik na yt ale gdy próbuję przekręcić do 0.1mm już jest opór a nadal jest duża luka. Być może skrzywiony zawór. Duża luka znaczy ile? Kilka mm? Te śruby powinny iść ciężko aby się nie luzowały od drgań silnika. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Na srodku dekla odkrecasz nakretke kolpakowa i luzujesz szpilke, dopiero potem odkrecasz dekiel. Pod deklem masz stożek dociskowy i pod nim zawór. Zawory oglądasz z profilu, spokojnie zauważysz braki w blaszkach. Zobacz moje posty z tematu "nowe zycie kompresora olejowego", wstawiałem zdjęcia z remontu a50, budowa analogiczna. Znajdziesz tam również...
Co do przewodów to najpierw musisz dobrać elektrozawór/siłownik oraz określić jak to będziesz zasilał i skąd zasilał. Poza tym jaki rodzaj elektrozaworu/siłownika. Są takie, które działają na zasadzie otwierania lub zamykania po podaniu sygnału sterującego, a zasilanie musi być podłaczone na stałe. Są takie, że musisz podać 2 sygnały (otwórz/zamknij)....
Tylko że u mnie nie da się ustawić luzów, a z tym paskiem to właśnie coś mi się wydaje że ma za mały naciąg, bo jak ruszam na biegu przód-tył to się z jednej strony luzuje a chyba nie powinien. Pozdrawiam Konrad
juz go luzowałem prosze mi napisać czy mam racje. jak naprzykład ktoś źle ustawił rozrząd i zawory minimalnie są uchylone czy też może powstać świst? to tylko taka moja teoria moge się mylić
Zmieniałem instalację i piec C.O. na nowe, ale zostawiłem stare grzejniki (stalowe, panelowe). Uruchomiłem i teraz mam taki problem że wszystkie grzeją tylko kilkucentymetrowym paskiem przy złączach. Jedynie nowy grzejnik łazienkowy grzeje cały. Nie podejrzewam żeby były zapowietrzone ponieważ nie słychać w nich żadnych dźwięków. Niestety odpowietrzników...
Kompresja sprawdzona, zawory wczoraj dwa razy sprawdzane. Pracują normalnie Luzy 0,3 i 0,5 wg tabliczki. Sprawdzam tak że na pracującym silniku luzuję rurkę od wtrysku. Na tym co nie pracuje po poluzowaniu nie zmienia się praca silnika. A jak poluzuje któryś z pozostałych zaczyna jeszcze bardziej kuleć.
Zdjęcie w złej orientacji -> 90° w prawo https://obrazki.elektroda.pl/2487131700_... Wodę można spuścić zdejmując osłonę termostatu i luzując mocowanie grzałki - oczywiście po wcześniejszym odłączeniu zasilania. A jest możliwość żeby bojler już się nie napełniał ? Zamknąć zawór kulowy na dopływie zimnej wody.
Mam następujący problem z tą skrzynią- biegi 1-4 wrzucane prawidłowo, natomiast podczas przebicia na bieg 5. i wyżej luzuje skrzynie. Analogiczna sytuacja przy rewersie do tyłu. Podczas wrzucania 5. biegu przebitka dolnej/górnej skrzyni przechodzi na górną po czym wróci na dolną i luzuje na N. Sprawdziłem czujnik na lewarku przebitki i jest ok. Sądzę,...
Zawór uwidoczniony na zdjęciu konstrukcyjnie przypomina mi stare niemieckie zawory termostaryczne. Dysza zaworu to ten element najbliżej korpusu zaworu. Posiada w środku otwór, w który wchodzi iglica z tego mosiężnego elementu (drugiego od korpusu). Element ten jest poruszany w korpusie z jednej strony przez te 3 bolce przez mieszek elementu termostatycznego...
Witam Mam mały problem i poszukuje osoby która mogłaby mi doradzić. Wymieniałem silnik w astrze 2.0dti, oczywiście sam słupek. Podczas zakładania pompy, ponieważ już kiedyś miałem taką wymianę posiadam blokady, blokowałem wszystko blokadami zgodnie z opisami i schematami. Po założeniu wszystkiego zauważyłem jedną niepokojącą rzecz. Kiedyś kiedy robiłem...
Skoro manometr na pistolecie pokazuje ciśnienie dopiero po naciśnięciu spustu, to masz zatkany wentyl. Albo w adapterze do wentyla brakuje tego wichajstra, który wciska wewnętrzną wkładkę zaworu w wentylu. Manometr nawet bez podłączonego kompresora powinien pokazać ciśnienie w oponie. Natomiast po naciśnięciu spustu powinien pokazać ciśnienie w kompresorze....
jezeli masz mozliwosc to po kolei luzuj po kolei przewody wysokiego cisnienia na wtryskiwaczach ten na którym nie bedzie roznicy jest uszkodzony bądź coś jest nie tak z cylindrem tłokiem lub zaworami
Dzieki za rady, >Odkręć kran z ciepłą wodą , powinno trochę zlecieć , pozbędziesz się tak ciśnienia. Ale to raczej nie pozbawi mi ciśnienia w instalacji CO. Sęk w tym właśnie czy wodę z CO spuszczać luzując korek w kaloryferze czy też da się to zrobić bezpośrednio odkręcając któryś z zaworów pod kotłem (zawór bezpieczeństwa?) Pozdrawiam, http://obrazki.elektroda.pl/2799264300_1...
Witam, przepraszam, że tak późno odpisuję, ale mam pełno spamu na poczcie i nie widziałem, że ktoś odpisał. Odessałem płyn, ponieważ zerwałem przewód hamulcowy i nie chciałem, żeby ten płyn ciekł. Niestety ten model nie posiada jeszcze tej funkcji odpowietrzania ABS, więc instrukcja, którą wysłałeś, nie działa. Wrzuciłem nawet zdjęcie, na którym widać,...
ustawrozrząd na znaki a na kole pasowym od pompy wtryskowej masz trzy śrubki. poluzuj je, wał korbowy musi koniecznie być w pozycji OT "O" czyli w GMP. w piaście koła pasowego pompy wtryskowej masz nacięcie dodajże fi6 albo fi7mm teraz jak masz poluzowane koło pasowe pompy wtryskowej trzpieniem o odpowiedniej średnicy zablokuj pompę, ( będziesz miał...
A czy pompa jest juz ustawiona?? sam to ustawiałeś?? jeśli tak to musiałeś też rozrząd ustawić (chyba ze w tych silnikach jest inaczej). Sprawdz czy rozrząd jest dobrze ustawiony, ustaw koła na znaki i zobacz czy sie zgrywają, poszukaj w necie jak powinny byc ustawione. Jak bedziesz miał 200% pewności ze i rozrząd i pompa są ok a usterka nie ustąpi...
wrócę do tematu, ponieważ zauważyłem dość ciekawą rzecz. Otóż po trasie 2 pierwsze osie na piastach i środkach felg były suche ( od hamowania, łożyska ok) a ostatnia całkiem mokra, jakby w ogóle się nie rozgrzewała od bębna. Mam takie pytanie czy prócz korektora siły hamowania jest jakiś zawór odpowiadający za hamowanie poszczególnych osi? Dodam że...
Ja przy demontażu butli zakręcam zawory, odkręcam przewody oraz odpinam cewkę i czujnik poziomu, demontuje cała butle z samochodu i na dworze w przewiewnym miejscu delikatnie luzuje 6 śrub od wielozaworu aż zacznie się ulatniać gaz i zostawiam to tak dopóki się nie uspokoi po czym odkręcam wielozawór do końca, trzeba uważać bo przy rozprężaniu spada...
https://obrazki.elektroda.pl/2372164800_... Taki mam ten cały zawór. Którego w żadnej sposób nie mogę przekręcić na 6. Dziś ponownie płukane , obrałem trochę inną taktykę, zlałem całą wodę z kaloryfera. I luzowałem zaworek który dopuszcza wodę z obiegu do kaloryfera , przez co druga osoba stała po drugiej stronie z miską i łapała wodę...
zawór zawór wydechowy zawór zielony zawór czerwony nivona zawór
diavia klimatyzacja wymiana oleju skrzynia automatyczna wyrwane gniazdo
Kuchenka gazowa 4-palnikowa za 190 zł – wybuch przy zapalaniu, dysze LPG, reduktor 37 mbar Transil SM63A, SMCJ63A – dioda TVS 63V, parametry, zamienniki, oznaczenia