Zawór EGR aktywny, oprogramowanie sterujące oryginalne.
Wskazówką niech będzie że po podłączeniu zegarów w temperaturze ok 10st ciśnienia s to ok 2-3bar, przy 30st może być 5-6bar w spoczynku.
Wiem Renault Master 2010 r. 2,3 Pod kolektorem ssącym jest taka prostokątna puszka, na której z boku po prawej jest zaworek sterowany za pomocą linki na podciśnienie. Co to jest, bo nie mogę tego znaleźć. Problem w tym, że główka, gdzie jest zamontowana linka, się zerwała, wyrobiła i spadła, i klapa w środku się nie otwiera ani nie zamyka I np. czy...
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Na listwie przelewowej wtryskiwaczy masz mechaniczny zawór dławiący. Ze sprawnego motoru przełóż całą listwe przelewową wtryskiwaczy.
U mnie w masterze jest problem z tym że zamarza parownik. Zaczyna wzrastać temperatura nawiewu po wyłączeniu klimatyzacji na parę minut wraca do normy do kolejnego zamarznięcia. Nie wiem co może być przyczyną. Na parowniku nie ma czujnika szronienia itp. nie mam wiedzy czy w sprężarce jest jakiś zawór wydajnościowy. Nabijacz stwierdził że ilość czynnika...
Trudno udzielać porad jak się nie widzi urządzenia...... Możliwe jest jeszcze, że moduł zaparzający nie do końca otwiera zawór na bojlerze (Ta plastikowa końcówka z dwoma oringami)........ Może jeszcze być zatkany zawór w module (pod przykręconą dwoma śrubkami wylewką).
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
wilgoc w układzie albo uszkodzony zawor
Sprawdź, czy nie masz zapchanego sitka w bloku zaparzającym i czy blok, jak podnosi się do góry, otwiera zawór bojlera. Taki plastykowy za blokiem zaparzającym. Często ten mały ruchomy plastyk "się wyrabia". Jak odkręcasz zawór pary, to woda leci normalnie? Jeszcze kawa może być zbyt drobno zmielona.
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Oj i tak każdemu z osobna tłumaczyć bo się czytać nie chce, Nie każę mierzyć napięcia we wtyczce tylko czy na potencjale dodatnim występuje napięcie +12V Nic nie trzeba tłumaczyć. Podczas testu elektrozaworu clipem pojawia się na kostce od niego napięcie 8.25v Jak to rozumieć ? Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien...
Witam Renault Master 3 2,3 dci , 101 km, 2010 rok. Problem - Po wyłączeniu silnika "brzęczy" "buczy" - 1 do 3 minut ZAWÓR PODCISNIENIA turbiny ! Zna ktoś ten problem ? Dzięki za odpowiedzi.
Czyli wszystkie wyjścia (łącznie 6 kanałów uwzględniając zawór trójdrożny VMM30) muszą być przekaźnikowe 230 VAC, a dodatkowo port komunikacyjny, na którym można uruchomić protokół Modbus RTU Master lub M-BUS. Ze swojej subiektywnej strony mogę polecić GE (GE Fanuc) np.: -IC200UDR001 Jeżeli budżet jest ograniczony, to być może korzystniej wyjdzie trochę...
Wygląda że problem jest z przepływomierzem albo EGR (brak powrotu spalin - zabite kanały ,chłodnica ,zablokowany zawór EGR ).
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Cześć, Czy byłby ktoś uprzejmy i podpowiedział mi, w jaki sposób działa elektrozawór sterowania gruszką od wastegate w samochodzie Renault Master 3? Zawór wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/3291834900_... Nie mam doświadczenia konkretnie z tym zaworkiem. Natomiast miałem już styczność z innymi i działały...
Ten zawór steruje otwarciem/zamknięciem klapki dopływu spalin przy chłodnicy EGR.
Ale kto powiedział że Cię nie słucham. Przecież poprosiłem po to o pomoc. Chłodniczka EGR wymieniona ponieważ była dziurawa ale zawór EGR też wymieniam. Czekam właśnie na paczkę. Jak tylko przyjdzie to zaraz montuję :).
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
45psi to ok 3bar - za mało aby się włączyła. Dodam, że na wtyczce do kompresora po włączeniu AC dochodzi napięcie 1.05V. Cewka czy zawór regulacji sprężarki?
Zawór kodowy wywalony,i master pojechał,a swoją drogą to straszna dłubanina przy tym zaworze,może ktoś ma jakiś szybki patent na to gówn..?
Ja miałem sterowanie na wolnych obrotach 1200 obr. do 1600, a po dodaniu gazu auto gasło. Pomogło zamontowanie 2 gr PLN pod zawór bezpieczeństwa ciśnienia. Auto już działa prawidłowo, a wymiana regulatora i czujnika ciśnienia nic nie dała, tylko te 2 gr, a na czujniki 600 zł wydałem. Dodano po 5 Ja miałem na wolnych obrotach 1200bar do 1600bar a po...
Witam, Mam problem z klimatyzacją w Renault Master 2. Klima nabita, wymieniony zawór rozprężny, wiatrak załącza się lecz nie ma napięcia na sprężarce. Czego to może być wina? Wiązka? Sterownik silnika? Włącznik klimatyzacji? Może ktoś miał podobny problem.
Zawór w Listwie CR
grzałkę faktycznie podpiąłem pod sterownik .samą grzałkę też ja zepsułem bo minimalnie ją doginałem żeby dopasować do podgrzewacza .Ale to nic koszty muszą być,nagroda to że koledzy piszą o dymieniu , utracie płomienia a moje dzieło pali 100% tęperatura oleju 40 stopni z ciekawostek nie mam dyszy delavan, tylko od nagrzewnicy master 29kw (kosztuje 49...
Ok jutro sprawdzę ten czujnik. O które dokładnie numery chodzi? Jako numer katalogowy tj. 16000372R, poprzednie miały taki sam numer katalogowy. Turbo słychać, że działa i zawór na turbinie również widać, że działa, odnośnie EGR jak go sprawdzić ? Ogólnie auto przed wypaleniem dziury chodziło elegancko, zbierało nie kopciło ani nic, tylko po prostu...
Master 2.3 16rok bi turbo 280 tk przebiegu,auto odpala i gaśnie po chwili,mechanicznie wydaje mi się że sprawdziłem już wszystko,odpięty dpf,zaślepiony zawór egr,wymieniony filtr powietrza i nowy rozrząd ustawiłem na przyrząd,wtryski po remoncie, pomierzyłem ciśnienie po 25 bar na każdym cylindrze,głowica i turbiny też zrobione,po odpięciu przepływomierza...
User64 ok żeby sprawdzić pompe wtryskowa trzeba odpiąć regulator ciśnienia paliwa i podpiąć kompeter diagnostyczny i kręcić rozrusznikiem wyskakuje mi 1500 bar i raczej więcej nie bedzie bo z tego co pamiętam to zawór bezpieczeństwa na listwie uruchamia sie kolo 1600 bar
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Witam, Temat szeroki i znany większości, ale go muszę wznowić, bo skończyły mi się pomysły. Pacjent to Renault Master 2.5 dCi rok 2004, nie odpala, kod błędu P1808. Zaczęło się od tego, że pasek rozrządu dokonał żywota. Amen. Zrobił to bez uprzedzenia i po cichu. Silnik został wyjęty na warsztat. Zdemontowany, gdyż zapadła decyzja o zrobieniu gruntownej...
Moim zdaniem to zawór EGR. Robiłem już takiego jednego, jak się odpaliło dymił i ie wchodził na obroty.Wsadziłem na noc w rozpuszczalnik i jest git.
Coś jest z turbodoładowaniem nie tak, w tej wersji jak pisałeś nie ma elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. To gdzieś po drodze nie otwiera się właściwy zawór powodujący wzrost ciśnienia w obwodzie turbo, ale gdzie to nie wiem, nie spotkałem się z taką konstrukcją. Spotykałem jedynie z czujnikiem ciśnienia doładowania na kolektorze dolotowym...
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Dzień dobry Mam problem z Renault Master 4 2.3dci 2020 r. Na desce rozdzielczej pojawia się komunikat "SPRAWDŹ UKŁAD WYDECHOWY", zapala się kluczyk i Check. W sterowniku błędy 0400FS ( lub P0401) i 102494. Auto jeździ normalnie, po wykasowaniu błędów można przejechać 1000 km i nic nie wyskakuje. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu oraz przejechaniu...
Czujnik,wiązka ,ECU. Dodano po 3 A nie wiem czy wiesz, ale czasami wystarczy przełożyć sam sterownik bez rozpinania hydrauliki. To też zależy czy pał zawór czy no mosfet czy inne cusik. Dodano po 2 A co może być przez czujnik abs taki błąd? Błąd elektrozaworu przez czujnik? NIE
Podejrzewałbym zawór EGR, jeśli jest podłączony do "wody", np. https://www.iparts.pl/artykuly/awaria-ch... bo ta puszczała by pewnie cały czas, a zawór mógłby tylko podczas otwarcia, co może nie wystąpić bez prędkości pojazdu.
Witam, Mam 6 Masterów i 1 Hechta(nowy) i ciągle problemy z tymi Masterami. Nie powiem bo lekko nie maja niektóre pracują ponad 400h w miesiącu, ale mimo wszystko . Najczęstsza przyczyny to nie odpala pochodzi 5 sek wentylator i rozłącza jakaś pewnie czasówka nagrzewnicę. Dziś np wziąłem się za B150CED i z racji tego, że nie wiem za co się zabrać zabrałem...
Może zawór regulacji ciśnienia??
Temat opisałem na innym forum, jednak nikt, póki co, nie pomógł mi tam. Temat dotyczy Renault Master 2.5 dCi 150 z 2007r. Silnik to prawdopodobnie G9U 632. Samochód jest w trybie serwisowym. Z racji na błędy, które podałem w temacie, a raczej na ten pierwszy, został wyczyszczony zawór EGR, przepustnica i cały układ dolotowy (kiedy samochód został zakupiony,...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Witam, mam ten sam problem co fabi80 tylko że ja zdejmowałem pokrywe do wymiany uszczelki pod nią. po wszystkim samochód stracił pełną moc, słabnie pod każdą górkę, zrobione wtryski i turbo na darmo bo żadnych zmian, sprawdzony zawór na szynie pełna diagnostyka wraz ze sprawdzeniem oprogramowania, brak błędów. dodam ze jezdze tym autem juz rok 25tys...
zawor gorącej wody saeco Cała seria jest podobna z drobnymi różnicami (budowa zaparzacza, grubości uszczelek, pomijam wygląd zewnętrzny :) ) Saeco Philips HD8xxx Saeco SUP01xx Gaggia RI8xxx Miele CVA 620/640 Solis Master 4000/5000 i chyba cos jeszcze, bo jak szukałem zaworu zaparzacza to występował zamiennie.
Witam! Mam pacjenta, Renault Master 2013 2.3 125 przebieg 250 000 - u mnie od paru lat. Auto jeździ ogólnie pięknie, dobra ekonomia (spalanie koło 8 litrów) itp. - ale nie potrafi płynnie przejść z trybu małego obciążenia silnika (np. jazda z górki, albo z wiatrem) do przyspieszenia, widzę przez interfejs diagnostyczny, na żywo, że ciśnienie turbo jest...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Witam mam taki sam problem powyżej 1500 do 2000 tys obrotów cos stuka master 165 km bi turbo jakieś sugestie od czego z acząć z góry dziękuję Wprowadzenie Stukanie w silniku Renault Master 165 KM z układem bi-turbo w zakresie obrotów 1500-2000 RPM może być objawem poważnej usterki, która wymaga natychmiastowej diagnostyki. W silnikach z turbosprężarkami,...
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Dzień dobry, właśnie będę zmieniał termostat na Honeywell TH09-0017 (ten z OpenTherm). Chciałem mieć również kontrolę zdalną, ale poprzez system Home Assistant (jeden z bardziej popularnych systemów automatyzacji domu). Bramka internetwowa EvoHome, którą Thermagen poleca jest za droga i uzaleznia od producenta (kolejna aplikacja w telefonie). Spróbuję...
Jaki typ sprężarki? Sprzęgło czy zawór sterujący?
master zawór renault master zawór zawór oleju master
tevion pilot ustawienia atheros ar5007 ducato elektryk
domofony cyfrowe reason instrukcja
Błąd 4E w pralko-suszarce Samsung podczas suszenia Jak ustawić głowy estradowe, aby świeciły poziomo?