No to może być problem bo występuje tylko z turbiną, mimo że jest demontowalny.
Jak się nie mylę to wystarczy wymienić. Myślę że "mądrzejsze głowy" napiszą jak jest w rzeczywistości.
Tłumik pulsacji ciśnienia. Czy potrzebny - chyba tak.
a tam nie jest czasem zwykły zawór na pompie jako immo ??? . w starym mondeo tylko zawór na pompie się zmieniało i po temacie
Mondeo ma 2 zawory serwisowe, od niskiego jest przed prawym, przednim kołem, trzeba odsunąć nadkole od zderzaka. Zawór jest na osuszaczu. Co do wycieku to pojawić się może praktycznie wszędzie, zarówno na kompresorze,złączach, przewodach aż po skraplacz(bardzo często) Czynnik nabija się nie na ciśnienie ale na odpowiednią ilość wagową do układu. Jeśli...
Zawór upustowy ciśnienia paliwa :)
Nr 1. to zawór biegu jałowego często błędnie określany jako silnik krokowy. Nr.2. to twój zawór Egr-u .
W załączniku- co prawda od Renówki, ale zawór ten sam.
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
Gdyby nie miał pola pracy to byłby max ściśnięty i podpierałby zawór od początku. Wałek jest krzywy.
Problem dotyczy spadku mocy już od 1500 obrotów po odpaleniu drugi raz, czyli zresetowaniu. Zazwyczaj wraca do normy. Myśleliśmy, że to zawór zwrotny spalin, ale na razie nie ma pewności.
Witam, W tym przypadku problem leży prawdowpodobnie w samym zaworze EGR. Zawór ten jest sterowany podciśnieniem ale posiada czujnik położenia. Minimalna zmiana rezystancji w jednym z położeń powoduje momentalnie pojawienie się kodu błędu. Zatem należy oczywiście przed wymianą sprawdzić stan instalacji elektrycznej a w drugiej kolejności wymienić zawór...
W takim razie rozrusznik, pompa wtryskowa, nic innego mi do głowy nie przychodzi... Może bardzo rozwalony kąt wtrysku? Któryś zawór się wiesza? Smar zamiast oleju?
zawór wolnych, potencjometr przepustnicy, lewe powietrze, a najlepiej podpiąc pod tester :)
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
panowie dzięki za podpowiedzi. Zaciągne go w poniedziałek na kompa to może coś się dowiem. Tak z ciekawości o jakich kosztach mówimy? Diagnostyka to zależy od serwisu 50-100zł. Jeżeli sterownik pompy (na 99%) plus zawór na pompie zależy od serwisu 400-1000zł.
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
sprawdz silniczek krokowy i przepustnice nieraz wystarczy przeczyscic Tam nie ma silnika krokowego. Nauczcie sie rozróżniać podzespoły. Sprawdź gumowe rurki z tyłu silnika od odpowietrzenia skrzyni korbowej i reszte tego układu, wyczyść zawór wolnych, wyczyść przepustnice, sprawdź potencjometr przepustnicy, a na początek odczytaj kody usterek :)
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Szanowni Panowie u mnie jest podobny przypadek w mondeo MK2 mam ominięte immo ale chce ponownie go założyć jak było w oryginale, ale zawór stop został odcięty i wymieniony na zwykły,mam stary i czy teraz jest ważne jak połączę kabelki które wychodzą z tego oryginalnego zaworu ? (3 czarne) i jeszcze jedno czy pominięcie immo ma wpływ na ładowanie ?
Kłopoty z obrotami na niskich to w tdci najczęściej wypracowane wtryski. Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy, jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o wtryskiwaczach. Jeżeli okaże się, że przelewy są już za duże, a przebieg wtryskiwaczy wynosi ponad 150-200kkm, to warto wymienić nie tylko zaworki przelewowe, ale także rozpylacze. Wymiana tylko...
Kodów migowych tam nie znajdziesz - tam jest komunikacja PWM - najprościej to jakimś fejsem na ELM'ie się połączysz. Tylko że ten silnik nie jest za bardzo diagnozowalny. Jeżeli pompa jest OK, ciśnienie sprężania również - sprawdź czy zawór nadciśnieniowy turbiny nie jest cały czas otwarty - jest on sterowany ciśnieniem z kolektora ssącego, często się...
Jaka diagnostyka? sprawdź zawór na kompie.
Kolego sprawdż zawór elektromagnetyczny na głowicy rozdzielacza. Jest on na górze przykręcony ma kabelek na klucz 8. Sprawdż zasilanie ew. wyjmij i sprawdź. Jezeli nie puści paliwa nawet tłocząc ręczną pompą na przelewy to powinno być to.
Daj dobrą fotę, lub poszukaj parownika. Wiesz gdzie jest przy silniku, gdzie idzie miedziany przewód ze zbiornika LPG ? sprawdziłem już jedną cewkę (tę przy butli) lecz ta normalnie odbija Czy dochodzi napięcie do elektrozaworu na zbiorniku po włączeniu gazu ? Nie że go zasilisz po swojemu. Jak dochodzi i zawór się włącza, to tylko zostaje czy ten drugi...
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Czujniki temperatury: http://obrazki.elektroda.net/92_12617063... Zawór wolnych: http://obrazki.elektroda.net/18_12617064... I jego umiejscowienie: http://obrazki.elektroda.net/95_12617065... Druciki przepływomierza: http://obrazki.elektroda.net/53_12617065...
Szukaj problemów w dolocie, odmie, podciśnienia, może zawór par paliwa.
Instalacja klimatyzacji ma pewną bezwładność , zatrzymanie sprężarki nie powoduje natychmiastowego puszczenia ciepłego powietrza , musi się reszta czynnika rozprężyć a i sam parownik ma pewną pojemność cieplną . Przyczyn może być kilka , trzeba poszukać . Może to być zawór rozprężny , może to być uszkodzony presostat . Może to być nawet nadmiar czynnika...
tak tylko ten zawór ze zdjęcia po prawej stronie pochodzi od forda z 2001r.
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Witam, przesłałem info na temat tego czujnika,maila dostałem,co do wentylatora pewnie doszedł pug do wniosku że jest Ci duszno i świeżym powietrzem daje, hehe a na serio może masz tak zrobione(ja mam tak w mondeo że na wyłączonym wyłączniku dmuchawy lekko ale leciutko daje) może i ty tak masz? dawno nie robiłem puga to nie pamiętam ale sprawdze na schematach,...
Gdzie znajduje się zawór rozprężny klimatyzacji w Fordzie Mondeo 2,5l V6 mk2 i jak go się demontuje?
IDS'a skombinuj, może wystarczy i WDS. Tyle w temacie.
to norma w mondeo i nie jest to wada tylko założenie konstruktorów chodzi o to że komp podtrzymuje obroty przez chwilę w oczekiwaniu na zmianę biegu
dzięki za pomoc ale okazało się że zawór egr jest pęknięty
Nie radzę wgrywać Ci cokolwiek po OBD2 bo uwalisz sterownik. Masz jakieś błędy w ECU? Nie ma błędów. Czysto. Sprężarka ma jeszcze zawór regulacyjny, też nie jest sterowany. Sam zawór ma około 10ohm a jego odpięcie generuje błąd. Temperatury zewnętrzną i wewnętrzną mam w odczytach prawidłowe.
Nie rozwiązane bo zawór bocznikowy to też inaczej krokowiec
Witam i pozdrawiam wszystkich sprężarkowców.Zrobiłem kompresor z trzech sprężarek od kamaza,silnik 5.5kw,smarowanie ciśnieniowe pompa wspomagania opel astra,filtr oleju fraz z chłodniczką ford mondeo zamontowany między pompą a sprężarkami.Mam problem z ciśnieniem oleju.Po włączeniu sprężarki nie było ciśnienia na zegarze ,zdemontowałem zawór w pompie...
Za dużo mnie to czasu kosztowało żeby się tym chwalić - byłem nawet w ASO żeby sprawdzić czy były jakieś akcje z tym ale twierdzą że już tyle tego robili że lepiej z tym jeździć bo efekty ich serwisu będą mizerne - mam tam znajomych to mnie nie naciągali i przynajmniej szczerze to niemoc podsumowali - mam nadzieję że zadziała bo ten luz wystarcza żeby...
To sterowniki odpadają ,synchro też, zasilania też. To w takim razie trzeba ustalić dlaczego jest niskie ciśnienie podczas rozruchu może ? Teraz cęgi i sondy na zawór SCV. I dokładna kontrola czujnika ciśnienia paliwa.
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Dobra, zaślepiony EGR, ta krótka rurka łącząca EGR z kolektorem była cała w nagarze, prześwit ok. 50%. Wykres lambdy bardzo się poprawił, natomiast ciągle nie jest idealny. Ze skaczącego 2.0 aktualnie jest stabilne 1.5, ale będę jeszcze szukał nieszczelności w dolocie. Zawór też okazał się trafiony, po jego wymianie zniknęły sporadyczne szarpnięcia...
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
Witam, sprawdziłem tą wiązkę do tego zaworu. Prąd na tej wiązce jest. Podłączyłem zawór który był w tej pompie, no i nie działa. Nie rusza się. Nie wiem jak wygląda sytuacja z oryginalnym zaworem ale domyślałem się że pewnie to samo. Zamówię nowy zawór i dam znać.
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Teraz pytanie brzmi jest pęknięta dźwigienka zaworowa i czy po konflikcie zawór jest cały czy krzywka powinna pęknąć po kolizji ma słabszy punkt? Żeby ocalić zawór z góry dziękuję
Mam też Mondeo MK3 TDCi. Po dłuższym postoju, zaraz po rozruchu, jest dużo białego dymu z niespalonego paliwa i telepie przez 2 sekundy silnikiem, później jest już idealnie, żadnych wad, żadnego dymienia. Nie ubywa oleju, nie ma przedmuchów do płynu chłodzącego. Podstawiany komplet wtryskiwaczy bez rezultatu. Nie dzieje się to za każdym razem. Mniej...
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Witam ekspertów od Fordów:D Mój samochód Ford Mondeo MK3 2.0 Tdci 1997cm3 kod silnika LPBA Sterownik silnika ECU: SID 206 85kW 115hp 2008r. VIN: WF0GXXGBBG8L31060 Auto podczas mocnego przyspieszania po chwili (ok30sekund) wchodzi w tryb awaryjny i traci moc - po zgaszeniu silnika jak ponownym odpaleniu moc wraca do czasu mocniejszego przyspieszania....
Udało mi się zmierzyć luzy zaworowe ale zapomniałem powiedzieć że silnik nie pracuje na I cylindrze, wrażenie że jest podparty zawór, na zimno i na ciepło kompresja po ok 9.0 bar, podmieniona świeca (była mokra) i cewka, auto ma LPG, luz zaworowy: zawór wydechowy 1 - 0,25mm zawór wydechowy 2 - 0,20mm zawór ssący 3 - 0,2mm zawór ssący 4 - 0,2mm Dane...
wczoraj regulowalem nia troche Ciekawe co regulowałeś ? Ta śruba jest ustawiona przez producenta zaworu scv w fabryce. Teraz musisz kupić nowy zawór scv
Z pamięci to powiem, że na zawór regulacji ciśnienia przychodzi +12V stałe, a regulacja odbywa się poprzez masę kluczowaną PWM. Czujnik w bezpośredni sposób nie reguluje ciśnienia. On sprawdza, czy jest zgodne z tym, co żąda sterownik, na podstawie obrotów, obciążenia, ciśnienia doładowania, temperatur i szeregu innych czynników. W przypadku zaworu...
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
Witam. Tak tylko zapytam - miałem podobnie w mondeo MK2 1,6 wypaliło zawór wydechowy.Winowajca był LPG źle zestrojony. Ale polatał kilka dni na samej benzynie i się "naprawił" dotarł - starczyło mu do końca jego życia. Pozdrawiam. Znowu nabazgrałem za późno - kolega wyżej był szybszy.
Rozepnij wtyczkę do tego zaworu, zobacz czy wtedy zgaśnie. Jeśli nie -rozwarstwiony grzybek, czyli zawór do wymiany...
Świeżo z dzisiaj : profesjonalna zaślepka zaworu EGR :D Mondeo mk3 2.0 TDCI O dziwo sam zawór czysty i pracuje poprawnie http://obrazki.elektroda.pl/7057825200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2957907900_1...
Jest to mondeo mk3 2006 rok 2.0 tdci 130 km Przy pompie wody jest taki zawór nazywają to mały termostat Ale niestety nie jestem w stanie na 100% powiedzieć czy może on mieć taki wpływ. jeżeli pompa, nagrzewnica, i termostat są w porządku może jeszcze klapy ciepłe/zimne albo ten zawór.
To że "cyka" nie oznacza że zawór jest sprawny. Nie wierzę że po prawidłowym zmontowaniu wszystkiego pompa nie chce zaciągnąć paliwa. Albo coś źle poskładałeś albo tez zawór jest do wyrzucenia. Poluzój nakrętkę przy wtrysku i kręć musi pojawić się paliwo.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Strona ssąca: 0,30-0,40; a zimna: 0,45-0,55 (oczywiście na zimnym silniku!).
Jeżeli dół ma niezły, a dopiero powyżej 2800 obrotów słabnie - sprawdziłbym gruchę łopatek kierownicy i same łopatki (czy układ nie jest przytarty). Na wolnych obrotach zdejmujesz wężyk z króćca gruchy - sztanga ma płynnie i bez zacięć powędrować w drugie skrajne położenie (tak w ciągu pół sekundy), a po założeniu wrócić z powrotem na miejsce. Druga...
zawór wentylacji opar paliwa bym sprawdził może się zacioł. Odkręć korek wlewu jak zaciągnie powietrze to system evap nie sprawny.
CZYLI NIWY ZAWÓR ?
W delphi ma być 230 bar na wolnych i te 1520 to też dobrze (powyżej 1600 bar otwiera się zawór bezpieczeństwa w głowicy pompy). Ciśnienie ok, ja bym sprawdził sterowanie geometrią turbiny.
Zawór pompy odłączyłem więc powinien być otwarty na max Jaki zawór i po co odpiąłeś? J ak masz ponad 200bar to powinien odpalić.
Lecisz po wiązce ECU. Brak zasilania na zawór ciśnienia paliwa i jest on stałe otwarty. A wiązki w mk4 to stały problem.
Tak psują sie. Na próbę zamień zawory miejscami. Ale w czym masz problem ? Zawór kosztuje 30zł.
Odpowietrzenie zbiornika paliwa odbywa się przez filtr węglowy który jest umieszczony w komorze silnika, przy tym filtrze jest zawór którym struje komputer silnika. Sprawdź czy że tak nazwę sprawę " pyka " ten zawór po włączeniu zapłonu jak nie ( tyle tylko że może go być słabo słychać ) to znaczy że może coś się zepsuło. Pozdrawiam
Ok, spróbuję zrobić. Może do soboty mi sie uda. Póki co jakieś inne sugestie?? Dzisiaj spotkałem się z opinią, że może poduszka na silniku.... . Nie chce mi się wierzyć, bo na ciepłym tego nie ma. Zaślepka EGR dała tyle, że dużo mniej kopci,czyli zawór zepsuty. Pozdrawiam
prawdopodobnie macie do wymiany zawór rozprężny klimatyzacji.Sam zawór nie jest drogi od 10 do 50zł Wymiana jest kłopotliwa
auto jezdzi dalej z tą wada prawdopodobnie jest to zawór EGR
zawór od mondeo podejdzie,ale trzeba go zamontowac odwrotnie.
Witam. Podepnę się pod temat. W moim mondku MK3 najprawdopodobniej siadł EGR. Kupiłem nowy nie wymontowując starego podpiąłem nowy pod rurkę z podciśnieniem odpaliłem samochód i co się okzało? Zawór EGR działa na odwrót. Po odpaleniu samochodu zawór nie otwiera się. Otwiera sie natomiast po przygazowaniu. Co może być przyczyną?
Może być zabrudzony i zacinać się zawór iacv, dostęp jest trudny, ale da się go wyciągnąć i wyczyścić, jest w środku kolektora ssącego
Witam wszystkich. Mam pewien problem z Micrą. Autko gdy jest zimne po odpaleniu ma normalne obroty czyli koło tysiąca. Gdy się już troszkę rozgrzeje to się zaczyna jej popis. Powoli zaczyna zwiększać obroty aż w ciągu 10-15 min od chwili odpalenia osiąga obroty kolo 1900. Podłączana była pod kompa błedów nie ma. Zawór przy pompie akurat miałem identyczny...
No to potrzebny jest dobry tester, trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie. Nie ma co się szarpać na ślepo. Skoro chce załapać, ale potem przestaje, to jest wskazanie na nieprawidłowe ciśnienie paliwa. Więc na ślepo jeszcze można spróbować podmienić zawór IMV. Załóż może zawór ze starej pompy. Ten pisk to może być też zawór IMV w pompie...
EGR pierwszorzędnie występuje w silnikach benzynowych, nawet w chyba w Twoim. Zawór 5 wygląda jak do EGR. Element 9 to elektrozawór, najprawdopodobniej od pochłaniacza par paliwa.
Dochodzi po zapłonie napięcie na zawór pompy?
oraz sprawdzić zawór ERG :)
z czoła pompy powinieneś miez wkręcony zawór turbo ,,booster" taki ala grzybek z blasana sołona, jest on połączony zwężykiem z kolektorem dolotowym, ciśnienie w kolektorze poprzez ów wężyk wpada do boostera odkształaca membrany i powoduje przesunięcia sie tłoczka w nim i wtedy pompa zapodaje większą dawkę w funkcji ciśn doładowania, bardzo często membrany...
na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym gdzie szukać rozwiązania?? Zakładam, że to Mk3 jest? Kontrolka świec świeci się stale po włączeniu stacyjki? Jaki błąd czyta lub jakie ciśnienie jest na listwie podczas kręcenia? Powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli tolerancja jest przekroczona - to nie zapali. Czujnik ciśnienia jest...
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
Na próbę trzeba podłożyć zawór ciśnienia paliwa, ale często w tych wersjach padały pompy/sterowniki, i często pojawiał się P0148. Może też ta pompka w zbiorniku zawieszać się i nie dawać dobrego ciśnienia. Zakładam, że filtr paliwa wymieniony ? i nie zaczęło to się przypadkiem po jego wymianie ? A jak odpali to chodzi wszystko prawidłowo ?
Co Ci napisać, jak sterownik dobry i zaprogramowany, a jest tylko ten błąd to nie ma ciśnienia do odpalenia samochodu. P2291 - Injector Control Pressure Too Low - Engine Cranking - wtryski - pompa - zawór na pomie jakie jest ciśnienie przy próbie uruchomienia samochodu ?
Może skrzywiłeś zawór (zawory) zdarza się
Jak sprawdzić czy ten zawór regulacyjny biegu jałowego jest sprawny? Wyczyściłem go, ale pewności czy on działa poprawnie nie mam.
Prawdopodobne przyczyny: niskie ciśnienie oleju spowodowane przez - uszkodzoną uszczelkę oddzielacz pompy oleju, niewłaściwy olej, uszkodzoną pompę oleju, zapchany filtr oleju (wtedy słyszalne dziwne odgłosy). Jeśli nr błędu P0741 wskazuje zawór elektromagnetyczny sprzęgła przekładni, poślizg przekładni - to nie zawsze trzeba wymieniać te części bo...
Do hamulców dochodzi. Gubi podciśnienie gdzieś w zaworach. Pisałem na początku że jak się zatka przewód który idzie do filtra powietrza to turbina się włącza (grucha turbiny pracuje) ale sie nie wyłącza. A w jaki sposób jest sterowany zawór turbiny? Może coś z przewodami albo coś innego elektrycznego?
Membrany w zaworze tak jak kolega wyżej napisał. Wpisz w Google zawór boostera i wyskoczy Ci. Sprawdź czy na Plaka zapali.
wtryski miały nadane nowe kody , mam je wpisane w karcie gwarancyjnej. Wtryski na biegu jałowym maja dawki równo oscylują miedzy -0,25mg do +0,25 mg tak każdy. zawór egr na biegu jałowym raz ma 0,6mm otwrcia raz 3,2 mm otwarcie może to czujnik w zaworze egr? I wyskoczył i błąd podczas jazdy z kompem na kolnach p0910 ale nie wiem czy ma coś wspólnego...
czyszcenie przepływomierza plus wymiana zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej (razem z rurką w kształcie litery "L" ). zawór biegu jałowego to ostateczność
Witam na początek kolego do sprawdzenia ciśnienie na listwie wtryskowej i zawór regulujący bieg jałowy w załączniku masz opisane jak go sprawdzić i jak to wygląda.Pozdrawiam Dodano po 3 Zawór regulujący bieg jałowy Ford mondeo mk1 1.6.16v.
Wracam ponownie do tematu. Ten zaworek sterujący nie przepuszcza podciśnienia. Wyjąłem zawór egr i zaciągnąłem powietrze to się otwiera. Tylko przez co auto wchodzi w tryb awaryjny?
Przecież na zimnym silniku zawór powinien być zamknięty. Nie do końca. Zawór EGR pracuje cały czas, otwiera się i zamyka przy stałych obrotach , natomiast po dodaniu gazu zamyka odcinając gazy wylotowe od kolektora ssącego. Temperatura spalin nie powinno być stała i mierzy to jeden z czujników bodajże przed filtrem i w przypadku usterki tego czujnika...
To jest zawór niskiego ciśnienia, który wylącza paliwo na pompie
Witam, mam problem z Mondeo Mk3 2.0TDCI. Mianowicie podczas jazdy zaczęła migać kontrolka świec i auto na wyższych obrotach gasło. Powiedzmy, że w miarę dało się jechać na biegu nie wyższym niż 3. Dojechałam do celu z wielkim trudem. Autko stalo jakieś niecałe 2h na mrozie odpaliło od strzała i po przejechaniu dosłownie 5metrow zdechło. Odpaliło na...
Samochód gaśnie sporadycznie, podczas pracy silnika odpinałem zawór na listwie paliwowej i samochód nie gasł od razu. Na odpiętym zaworze zrobiłem 5km dojechałem do warsztatu i na biegu jałowym zgasł. Nie było problemu z odpalaniem i gaszeniem auta na wypiętym zaworze. Numery sterownika pompy paliwa: 6G9N-9D372-AC. Jutro będę mieć na podmiankę.
mondeo zawór zawór turbiny mondeo mondeo zawór benzyna
warsztaty naprawcze wyświetlacz esp32 intel speed shift
Plazma LG - dioda miga 3 razy na czerwono Kompatybilność taśmy T-CON 69.64T05.F01 z Sony KDL-55W828B