Zawór odmy miałem podobny przypadek
Te dwie blaszki, przykręcane śrubką, to zawór odmy i tam powinien być ten filierek.
Żadnej siateczki tam nie było. To zawór membranowy. niektóre wersje miały w tym miejscu podgrzewany zawór odmy, więc jakoś specjalnie nie jest tam potrzebny, pod warunkiem regularnego wymieniania filtra powietrza.
Witam kolege Jarzabek666 . Powiedz mi prosze jak mozna sprawdzic te dwa zawory odmy?
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Zawór odmy , ten w pokrywie zaworów . Uszkodzony / zużyty potrafi wysysać olej z silnika .
Sprawdz zawór odmy
Ostrożnie z prawdopodobnymi diagnozami . Tak aby nie wpędzić się w niepotrzebne koszty . Sprawdzić zawór odmy w pokrywie zaworowej .
Oj to nie to wewnątrz silnika słychać coś takiego jak byś powietrze z balona popuszczał a korek oleju jest zassany jakby do środka ciężko go odkręcić na pracującym silniku. Zawór odmy dwa razy zmieniłem i nic...
Witam serdecznie, Posiadam takową kosiarkę, wymieniłem pierścienie i także dymi mi z odmy po kilku minutach pracy silnika. Gdy silnik pracuje pod obciążeniem dymi jeszcze bardziej. Sprawdziłem: 1. Pierścienie - założone są prawidłowo. 2. Nie mam luzów na zaworach. 3. Tłumik jest drożny. Nie wiem czy zawór odmy jest sprawny. Czy w zaworze odmy powinna...
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Pokrywa zaworów z uszczelką i śrubami jest nowa (oryginał), gdyż ciekło. Sprawdzałem, czy zawór odmy nie przepuszcza na biegu jałowym (hałas, ssanie z otworu, itp.), ale nic niepokojącego nie zauważyłem. Można to jakoś inaczej przetestować?
W nowszych oplach uszkodzony zawór odmy, czy uszkodzony zawór par paliwa tez powoduje błędy z wypadania zapłonów, choć tutaj ewidentnie nie chodzi o brak całkowitej pracy na jednym cyl.
Witam proszę mi powiedzieć czy zawór odmy PCV Toyota Rav4 1.8 benzyna 2003 jest taki sam gabarytowo jak w Subaru Forester?
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Renault Scenik 2 1.9 dCi 96 kW 131 km. Witam, po przejechaniu kilkunastu km wyskakuje błąd DF980 DTC2A0068 Funkcja czujnika składu mieszanki 2. def obecny (poniżej min. wartości). Gdzie szukać przyczyny? Gdzie jest czujnik ciśnienia spalin w tym Sceniku? Gdzie szukać, jakieś zdjęcia czy coś? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/7909130100_...
Akurat zawór nie ma nic wspólnego z ilością zaolejenia odmy. Zawór ma za zadanie utrzymywać podciśnienie w układzie korbowym.
Ja bym sprawdził ze nie są wywalone prowadnice zaworów w szczególności ssącego bo będzie tamtędy brał olej. No i jeszcze ten "zawór" odmy ale to przy okazji. A jeszcze wcześniej luzy zaworowe i przylgnie ale to poza konkursem.
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
http://allegro.pl/zawor-odmy-vw-passat-2... czyli masz uwalony zawór odmy
Poszukaj czegoś o nazwie "zawór odmy"
Zawór odmy ( rozbieralny). W środku siedzi membrana, która się rozsypuje. Nowy od 130.00 zł w górę.
Jeśli chodzi o sprawdzenie przepustowości odmy to trzeb ja rozpiąć i przemyć tak samo zawór odmy jak to zrobić jest na YouTube... Czyszczenie czasem pomoże, szczelność to inna sprawa. W sumie jak to ogrna jest na kanale profesora Crisa i Łysego z fanów 4kolek. Można także zwrócić się do nich bezpośrednio na Facebooku.
Ostatnio w skodzie miałem wręcz identyczny przypadek. Błędy wyskakiwały od lewego powietrza. U mnie chrzanił zawór odmy. Na pracującym silniku spróbuj odkręcić korek wlewu oleju i napisz czy go nie zasysa.
Dobrze piszesz to jest zawór odmy .Nowy kosztuje 150-200zł a używany 50zł na allegro. Dlatego prosiłem kogos kto się na tym zna jak go sprawdzić żeby na darmo nie wydać kasy. Bo najlepiej wydać 200zł i kłopot z głowy ale pytania pozostają czy aby nowy jest faktycznie sprawny i czy stary zezłomować, bo nie wiadomo jak działa i jak go sprawdzić. Nowy...
Objawy lewego powietrza. Często do wymiany rura ssąca pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem - znajdujący się w niej zawór odmy robi się nieszczelny. Do tego zgniła wtyczka czujnika cieczy, albo on sam.
Witam! W jaki sposób zdemontować zawór Odmy w Audi A3 8L 1.6 benzyna 2002r? Chciałbym go wyczyścić z osadu. Po zdjęciu korka oleju i gumowych przewodów nie wiem jak sie dalej za nia zabrać. Proszę o pomoc.
Jest przecież P130A. Sprawdź zawór odmy. Odłącz wężyk od zaworu, zaślepki z dwóch stron, „uchyl” lekko bagnet od oleju i zobacz co się będzie działo.
Głowica, zawory, odma, pierścienie.
Jeżeli ten otworek w odmie zatka się to potrafi nieźle walić olejem do filtra. Podobny otworek w podobnym (nie takim samym jak na zdjęciu silniku, ale jaki typ to nie pamiętam) spotkałem, było to chyba w jakimś 3,5 konnym silniku Briggsa w klapce zakrywającej popychacze zaworów, ale nigdy bym nie pomyślał że to "zawór odmy", zawsze wychodziłem z ałożenia...
Problem rozwiązany , luźny był "zawór odmy" - chyba tak to się nazywa, dokręcenie spowodowało, iż kosiarka nie dymi i filtr powietrza jest suchy. Dziękuje za porady. Problem uważam za rozwiązny tym samy temat zamykam.
Witam. Przyczyną białego dymu przeważnie jest ,,spalanie" płynu chłodniczego.Jesli chodzi o wyrzucanie oleju przez bagnet to jest za duże ciśnienie w komorze korbowej silnika.Sprawdź zawór odmy.
Któryś zawór tam jest podpierany przez dekompresator. Jak tam w środku jest takie bagno to ja bym zdjął sprężyny i sprawdził jakie luzy ma zawór na trzonku bo jest opcja ze tam pompuje. Osłona sprężyn to jest jednocześnie zawór odmy. Jak zawory maja luz to szkoda inwestować za chwilę będzie to samo. Ożłopie się oleju i zakleszczy pierścienie. Luz zaworowy...
Sprawdź jeszcze zawór zwrotny odmy, tzw zawor PCV
Kolega Jaworaa najpierw poczyta o silnikach, potem będzie się brał za naprawę. Jakim cudem ciśnienie z kolektora dolotowego ma dostawać się do skrzyni korbowej? (jedyny element łączący te dwa obszary, to występujący w niektórych silnikach zawór odmy, jeśli jest uszkodzony- podczas ostrej jazdy fontanna oleju z każdego możliwego miejsca) Jak już masz...
Możliwe że są jakieś przedmuchy do skrzyni korbowej. Możesz, ewentualnie, sprawdzić zawór odmy. Jaki to model silnika, może zamieścisz jakieś zdjęcia tego regulatora.
W pokrywie zaworów wbudowany jest ccv zawór odmy jesli się nie mylę. Dziś zauważyłem ze pokrywa jest lekko zabrudzona olejem w około tej membrany. Czy jest możliwe żeby ta nieszczelność powodowała wypadanie zapłonu?
Na sondzie piny: 4 - zasilanie grzałki +12V (z komputera, pin 17 złącze brązowe, poza tym zasila jeszcze grzałkę drugiej sondy, grzałkę odmy i zawór odsysania oparów z kanistra). 3 - masa PWM sterująca grzałką (z komputera, pin 30 złącze brązowe).
Witam ,SKM 1964 pytasz co zrobię z tą odmą ,dzisiaj zamówię ten zawór odmy(mam nadzieje że pomoże) bo co pozostało w końcu jeździmy po terenach zielonych i to trochę nieładnie by było zapluwać zresztą jakikolwiek teren Dzięki i pozdrawiam
Dzień dobry, czy ktoś orientuje się jakie jakie wskazania korekty wtrysków STFT i LTFT powinny występować w silniku Mercedesa M274.920 (2.0 T benzyna)? Obecnie, na rozgrzanym silniku STFT oscyluje w okolicach +/-5% zaś na LTFT buja się w okolicach 10>15% często pozostając na stalym poziomie np. 13,8%, czasem 12,5%. Żadnych błędów nie wyrzuca, silnik...
Samo zaślepienie nic nie da, trzeba jeszcze wylączyć w pamięci. Ja osobiście bym wyczyścił EGR i odmę i sprawdził, albo nowy zawór jak chcesz być ok z ekologią
Sprawdź też szczelność układu dolotowego i odmy, oraz zawór jednokierunkowy w przewodzie odmy.
Podłącz pod komputer, zobacz jak oscyluje sonda, sprawdź zawór odmy na kolektorze ssącym, na wolnych obrotach nie ma zaciągać powietrza, wyczyść przepustnicę i zrób reset adaptacji.
Co do kichania nie kupuj od razu gaźnika na pierwszy żut sprawdź wężyk który wchodzi do króćca miedy gaznikiem a głowica. Idzie on do zaworu który różnie ludzie nazywaja EGR zawór odmy weź go odłącz i zaślep bardzo czesta przyczyna rozszczelniony zawór
Witam, Zaczęło się od tego że miałem pękniętą membrane (syczał silnik, falowały obroty itd), kupiłem na allegro wymieniłem i niby ok ale silnik zaczoł brac olej... Kupiłem cały zawór odmy pobór oleju pozostał lekko zasysało powietrze do silnika... Gumka w tym całym zestawie jest dość sztywna... wymianiełem na tę z allegro cieniutka i miękka... ale dalej...
Temat rozwiązany.Od samego początku coś mi się wydawało że to nie może być przez sondę lambda.Od pokrywy zaworów wychodzi taki kruciec,odkręciłem go i przeczyscilem.To jest jakiś zawór odmy który idzie do układu dolotowego.W jedna stronę szło powietrze w drugą nie.Teraz po odpaleniu jest 1400 obrotów nie 2000 tys więc temat uważam za zamknięty.Wszystkim...
Nigdy nie trafiłeś pękniętej rury zaraz za przepływomierzem, tam powinna być zamontowana na wsporniku, jak ktoś to oleje to pęka. Za to przez ten zawór odmy falowanie, i problemy z adaptacja mieszanki. Niech ściągnie wąż i zobaczy czy nie ciągnie lewego powietrza.
Któryś mechanik coś wspominał o odmie, bo jakiś wężyk odłączony jest, i faktycznie jest odłączony Wstaw foto tego wężyka i co z miejscem gdzie ma być podłączony (zawór odmy) Skoro jest odłączony, to co wydostaje się z niego po rozgrzaniu silnika? Nie wiem czy wszystkie silniki tej marki są pochylone, czy też jest jakiś "prosty" :D
Maska I gogle to żeby się nie otruc czy ze moze wybuchnąć :D cięzko wyregulowac zawory ? I czy dym z odmy to tez zawory?
Pierścienie zostały założone prawidłowo, to znaczy w odpowiedniej kolejności i czy nie został któryś obrócony. Pierścienie uszczelniające różnią się między sobą, poza tym mają zaznaczone którą stroną powinny być założone w stronę głowicy. Najprawdopodobniej, ta jak napisał kolega 1234 , jest jajowaty cylinder. Zawór odmy jest sprawny?
No racja, np jakieś zawory zwrotne odmy się stały się przelotowe, miałem tak w TFSI i pchał nadciśnienie w skrzynię korbową i żłopał.
Wyczyściłeś dokładnie sitka na końcu plastikowych rurek, próbowałeś regulacji? Ten silnik ma filtr powietrza czy jest to wersja bez filtrowa? Sprawdzałeś szczelność gaźnika w miejscu założenia membrany? Jest on złożony poprawnie? Jeżeli ma on odprężnik na wałku rozrządu, to pomiary ciśnienia nie są miarodajne. W jakim stanie jest zawór odmy.
sprawdź czy na pb jest podobny objaw, jeśli tak to powinno ci pokazać wypadanie zapłonu na kilka cylindrach, a to jest efekt odcinania wtryskiwaczy benzyny przez komp wtrysku, jednoczeście odetnie ci gaz bo nie będzie impulsu z orginalnych wtryskiwaczy. a to wszystko jest wynikiem złej emisji spalin( za dużo powietrza przypuszczam), częstym problemem...
Jutro jadę na warsztat i będzie wyciągnięta odma oraz sprawdzone czujniki wałka i zawór SAS. Odma po odkreceniu korka oleju wydaje dziwne buczenie wiec prawdopodobnie jest uwalona.
W 2.5tdi v6 w wypadku gdy wytarly sie krzywki na rozrządzie wymienic: Do wymiany bezapelacyjnie: - wałki - popychacze (wszystkie) - dźwignie zaworowe (wsztstkie) - podkładki na zawory (wszytkie) - odma (tu nawet nie mam owy o zaniechaniu tej wymiany przy okazji zzkładania nowych/regenerowanych wałków) jeżeli nie masz dużo do wymiany napędu rozrządu...
Musisz sprawdzić czy działają zawory. Za gaźnikiem jest odma, po jej odkręceniu są widoczne popychacze. Odkręć gaźnik, potem dekielek odmy, obracając wał ręką,sprawdź czy popychacze zaworów się poruszają. Luz pomiędzy popychaczem a trzonkiem zaworu, powinien wynosić, 0.2 mm dla ssącego i 0.3 mm wydechowego. Zapamiętaj ustawienie dźwigni regulatora obrotów,...
Myślałem o tym czy zimą nie będzie problemów, ale jednak to jest w pokrywie więc ciepłe gazy pojawią sie szybko a po drugie zostawiłem oryginalny zawór bezpieczeństwa.
Okazały się uszkodzone popychacxe zaworów wraz z wałkiem miały za duży luz a na walku były widoczne wyrobienia po panelach olej wydostawal się w zbyt dużej ilości i trafiał na zawory i odmy koszt nowego wałka i popychaczy to 350zl
A mam takie pytanie skoro sztanga zacietą to zapewne przy otwartej klapce czy jednak przy zamkniętej. Myślę że jak by była zamknięta to turbo by przeladowywalo ? bo jeżdżę tak juz sporo czasu i silnik pracuje normalnie jedynie brak mu mocy. Myślę że sztanga bd trochę zapieczona bo jeżdżę tak juz pol roku czyli odkąd go kupiłem a niewiadomo ile czasu...
witam, mam pytanie jak wyczyścić odmę w silniku 1.9 TDI ASV 110 km?Na pokrywie zaworów jest taki czarny grzybek czyli zawór odpowietrzający odmy. Wyczytałem że trzeba odkręcić pokrywę zaworów i wyczyścić jakieś sitko. Tylko nie wiem za bardzo na czym to polega, gdzie owe sitko się znajduje? Czy nie prościej jest kupić ten nowy grzybek lub zaślepić odmę?
Cały układ odmy wywalony, wszystkie te grzybki, zawory, ezektory, i cała ekologia jak sai u różne inne, cała odma zastąpiona rurkami i oil catch tankiem jutro zrobię zdjęcie jak to podpięte lub zrobię schemat w paint😅
W takim razie przełożyć z powrotem zawór powietrza dodatkowego i przełożyć czujnik położenia klapy spiętrzającej? Wydaje mi sie, że poprzedni właściciel silnika też miał problemy z obrotami - stąd dodatkowy zawór na odmie.
Pomogła wymian modułu odmy
W skrzyni korbowej ma być utrzymywane podciśnienie, odpowiedzialny jest za to zawór w odmie. Sprawdź go, oraz odpływ oleju z odmy (otworek do komory korbowej) Coś mi mówi że założyłeś tę odmę odwrotnie. Możesz dać jakieś zdjęcie? Z tym nieodpowiednim tłokiem, to może być, to. Chociaż tłoki nadwymiarowe są, dostępne bez problemu.
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
A tak poza tym to jak możesz coś mądrego odpowiedzieć to bardzo proszę. genek1000 Jest akurat mistrzem odnośnie marki Renault, także lepiej odpowiedz na wszystkie jego zagadnienia :) Ewidentnie coś jest nie tak z tym samochodem, każdy kto nim jedzie to czuję. Trzech speców od renówek też mówiło, że coś jest nie tak. Wydałem już trochę grosza i nic...
Koledzy, Dwa pytania - proste i nieproste zarazem, może nawet niedotyczące konkretnego auta (626 1.8 z 1998 r.). Na boku pokrywy zaworów jest króciec połączony z dolotem (między przepływką, a przepustnicą), a na środku pokrywy jednokierunkowy zaworek ("PCV") połączony z kolektorem dolotowym (między przepustnicą, a głowicą silnika): https://obrazki.elektroda.pl/3553032900_...
Da się jakoś naprawić wymienić zawory? Odma czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej. Jeśli tamtędyj pompuje to najprawdopodobniej uszkodzone są uszczelniacze zaworowe lub pierścienie na cylindrze. Sprawdź kompresję.
wskaż mi w tym silniku membranę odmy :)
Witam, Ten element to jest zawór zwrotny od odmy. Odpowiada on za odprowadzenie gazów z karteru silnika i głowicy do kolektora ssącego. Pozdrawiam.
Tam jest lpg - jak wygląda sprawa regulacji luzów? Jak wygląda kompresja? Podejrzewam nierówną kompresję spowodowaną luzem zaworowym i taniej wymienić silnik lub zrobić głowicę (dociąć zawory) niż regulować zawory wymieniając szklanki Czy reset adaptacji pomaga (po resecie obroty wskoczą na nieco wyższe ale po kilkunastu km powinien się zaadaptować)?...
Część, Mam przypadek z samochodem jak w temacie. Ogólnie auto bardzo zadbane ale ma jeden poważny problem, z którym nie mogę sobie poradzić i szczerze mówiąc skończyły mi się na niego pomysły. Mianowicie szarpie silnikiem podczas równej jazdy. Czyli np 4 bieg,70km/h czy 3ci bieg i 50 km/h, równa płynna jazda i samochód dostaje tzw "żabki". Odkąd pojawił...
Witam, samochód jak w temacie przy którym już ręce opadają, od pewnego czasu zaczął szarpać na wolnych obrotach raz mocniej raz słabiej jak zimny to mocniej na rozgrzanym stwierdzam lekką poprawę ale dalej przerywa, sterownik nie raportuje żadnych błędów, zmieniłam rozrząd na nowy, bez rezultatów, wyczyszczony egr, przepustnica (adaptacje itd) i nic...
To jest wersja silnika z uszczelniaczami zaworowymi? Jakie problemy były z ustawieniem rozrządu i czy jest on dobrze ustawiony? Pytałem o tłok, znak w stronę koła zamachowego. Ten dym i olej do filtra, skąd się dostaje, przez zawór czy odmę? Najlepiej, to zdejmij głowicę i sprawdź cylinder Sprawdź i napisz, nie jestem wróżką.
Coś się dostało pod zawór jeśli nikt nie grzebał wcześniej przy silniku to prawdopodobnie oderwany kawałek nagaru (albo z obudowy zaworu EGR albo kolektora ssącego) przyblokował zawór, proponuję wypiąć odmę z dolotu i zaślepić zawór EGR (po uprzednim czyszczeniu dolotu z nagaru, czyszczenie kanałów ssących w głowicy bez jej zdejmowania pozostawiam...
Rozwal to coś na nowej pompie i ujrzysz pod spodem znajomy zawór.A to w odmie to podgrzewacz na skandynawie.
olej zaciąga przez odmę, a te gwizdy to powietrze, które zasysa do skrzyni korbowej przez zimeringi. do wymiany cały zawór i labirynt.
Szczelność dolotu do sprawdzenia ,odma oraz zakręcić zawór od gazu przy butli nie tylko przełącznikiem na PB. Doprowadzić do ładu silnik na benzynie, zakręcając butle masz pewność że silnik nie pracuje na benzynie i gazie jednocześnie.
Zakładam, ze wiesz, że odma jest odprowadzona pod silnik a nie do układu dolotowego ? W pokrywie zaworów jest zaworek do Odmy (niewidoczny nawet po zdjeciu i odwróceniu pokrywy zawórów). To jest taki specyficzny zaworek jednokierunkowy pozwalający na przepływ gazów z komory korbowej na zewnątrz. Możliwe, że on sporadycznie jest blokowany i po otwarciu...
wydaje mi się że to wina turbiny Masz racje, wydaje Ci się. Zmień uszkodzony zawór egr, wymień odmę, lub ewentualnie ją przemy i załóż markowy filtr powietrza. . Olej w dolocie normalna rzecz jak auto ma trochę km, nic z tym nie robisz.
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
Pierwsze nie wiesz czy wystarczy wymienić pierścienie. To się okaże po rozebraniu. Może się np okazać że uszczelka pod głowicą puściła między 3 i 4. Można to sprawdzić blokując wał w GMP lub blisko GMP suwu sprężania pracy 3 cylindra i podając sprężone powietrze przez otwór świecy. Wtedy albo będzie syczeć do cylindra 4 ( wystarczy wykręcić świece)...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Masz problem z układem odpowietrzenia silnika. Wymieniałem zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, ogólnie całą odmę - nic się nie polepszyło.
Proponuję sprawdzić zawór odpowietrzający. Montowany jest na odmie, między pokrywą zaworów a dolotem. Kosztuje 15 pln.
na tym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/6134927600_... widać elegancko, że cylinder po lewej stronie bierze mnóstwo oleju, ten z prawej dużo lepszy jeśli niema rys na cylindrach wyczuwalnych pod paznokciem to śmiało zakładać nowe pierścienie i składać. Oczywiście głowica do planowania, zawory do dotarcia i dobrze przynajmniej sprawdzić...
Ten wężyk to nic innego tylko odma , która zawsze podłączona jest do ssącej strony turbiny , przedmuchy ze skrzyni korbowej plus mgła olejowa wracają z powrotem do silnika , po drodze zawór EGR dokłada spalin i masz mieszankę dzięki której w całym dolocie jest straszny SYF , pomijam problemy których ten syf potrafi przysporzyć , ja w moim aucie pozbyłem...
Pierścienie, na pewno do wymiany. Gdzie podział się ten brakujący kawałek pierścienia? Nie ma możliwości aby wypadł, bez uszkodzenia tłoka. Chyba ten luz jest spowodowany, po prostu, zużyciem pierścieni. Powodem tego, są przedmuchy do komory korbowej i wyciek oleju przez odmę. Zawory, nie posiadają żadnych uszczelniaczy.
Kolega Asterix27 wymienił praktycznie cały osprzęt. Skupiłbym się głównie na mechanice np jeszcze raz na kompresji. Ciśnienie sprężania jest duże, jak na silnik z przebiegiem 200tyś km. 17 Barów jest prawidłowe ale dla nowego silnika. Najprawdopodobniej olej doszczelnia pierścienie/cylindry i stąd tak duże ciśnienie sprężania. Jak dużo oleju zużywa...
To trzeba było tak od razu mówić, że stała długo. Tam też lubił się blokować zawór EGR, jak się zastoi. WD 40 + śrubokręt do jego ruszenia czynią cuda. Zadbaj też o wymianę odmy kap wałków rozrządu. Ta odma lubiła się zapychać a wtedy były problemy ze smarowaniem wałków i całej góry silnika. W efekcie padały samolegulatory zaworowe i wycierały się wałki.
ten czarny zawór to jest zaworek odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej) zaworu upustowego(blow off) xantia nie posiada ,jeżeli chcesz założyć to załóż w tym miejscu. http://www.youtube.com/watch?v=rAIoCz0ob...
Nie ma żadnej regulacji, wsadza się cienki pilniczek iglaczek prostokątny między trzonek zaworu a popychacz (pod tą pokrywką od odmy) i piłuje, wyjmuje, mierzy luz, znów piłuje, mierzy luz i tak aż jest dobrze. Potem drugi zawór. Ja ustawiam jeden zawór gdy drugi jest całkowicie naciśnięty, a potem ten drugi gdy pierwszy jest naciśnięty, wtedy jest...
witam , przyczyn może być wiele .sprawdz zawór regulacji ciśnienia (odma) jeśli będzie uszkodzony w silniku będzie stwarzać się ciśnienie i silnik będzie wariował na wolnych obrotach. Jedno pamiętaj że w aso potrafią brać tylko pieniądze a nie naprawiać auta dlatego serwisy tak ładnie wyglądają z zewnątrz i w wewnątrz . elektromechanika pojazdowa, możliwy...
Witam wszystkich.Mam problem z Audi A4 1,8T. Silnik apu z 1999 roku. Szarpnięcie (przerywa)coś takiego jak by wypadanie zapłonu, na benzynie jak jest zimne.W przedziale obrotów 1300-3000 tyś. Jak już osiągnie 90 c to objaw jest sporadyczny. Jak wyjadę z ciepłego warsztatu to przez jakieś 7km. Jest ok. Podmieniłem-przepływomierz, cewki, moduł zapłonu,...
Witam, Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Było wiele tematów o tym błędzie jednak dalej nie mogę sobie z tym poradzić. P1297 Pressure drop between Turbo and Throttle Valve (Check D.V.) diagnozowany Launchem X431. Kiedy tylko błąd się pojawi obroty dostają świra. Zaczęło się od uszkodzonego termostatu i ssania korka oleju. Po wymianie termostatu...
Masz na Ross-tech co to za błędy: 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Nieszczelność w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Uszkodzony(e) czujnik(i) powietrza Czujnik(i) powietrza Usterka sterowania Możliwe rozwiązania Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności...
To nie zawory, odglos idzie z odmy i to nie zawsze tylko czasami. A co z ta nafta? Nalac na tloki czy jak? Pojade do mechanika w sumie bd prosciej... jeszcze cos bardziej popsuje dzieki za pomoc.
Odmy nie można zaślepić bo będziesz miał same wycieki. Masz odne plastikowa czy filtr? Masz możliwości: wyciek ma zewnątrz, turbosprężarki, pierścienie lub zawory. Tylko pierścieni nie sprawdzisz.
Zrób próbę olejową by sprawdzić czy to pierścienie czy zawory, ale bardziej obstawiam pierścienie.
Masz racje, tak zrobie. Co gazownik to gazownik. Dziś zrobiłem test tzn wczoraj przejechałem ok 10km na benzynie i jak zjechałem do domu odkręciłem przewód który idzie do rozdzielcza, troche gazu sykneło ale mało. Rano odpalam auto i pali jak z dotyku, nie rzuca silnikiem. Póżniej przejechałem jeszcze ok 20km na benzynie i odpalam na ciepłym i rownież...
zawór zawór wydechowy zawór zielony zawór czerwony nivona zawór
gigabyte radiator bosch sterownik silnika dolot gaźnik
Korg IS40 nie czyta dyskietki - możliwe przyczyny Maszynka do strzyżenia Silvercrest nie ładuje się