Jeśli skuter miał bliskie spotkanie z błotem, to najlepiej zapytaj brata o szczegóły co się stało. Woda piasek mogła dostać się wszędzie , nawet do cylindra przez dolot gaźnika
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
A gdzie w gaźniku ten olej jest? To do mnie? Sam autor napisał. zauważyłem że w pompce paliwa , gaźniku i układzie dolotu powietrza od gaźnika do filtra jest dużo oleju Pewnie cała gardziel rozpylacza ufajdana.
Miejsca w których dolatuje powietrze przez airbox w silnikach motocyklowych są różnie rozwiązywane . W zależności od konstrukcji , gaźniki są zbudowane i dobrane parametrami dysz i konstrukcyjnie do danego modelu . Nie możesz wymuszać zwiększonego dolotu bo wstawiłeś gaźniki z moto który ma dynamiczne doładowanie ( przy zwiększaniu prędkości ciśnienie...
To jak pisałem wylej paliwo ze zbiornika i nalej bezpośrednio do gaźnika/dolotu.
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
tez tak mialem.zmien swiece,przewody WN,przeczysc benzyna czujnik zaplonu na kole pasowym i sprawdz jego polaczenie z instalacja elektryczna.
mój filterek do gaźnika sha14.12 pochodził od tego sprzedawcy i wyglądał tak - gwint na dolocie gaźnika 58mm, ale do mojej ramy się nie mieścił http://obrazki.elektroda.pl/6758217100_1...
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Za dużo tlenu. Gaźnik i dolot sprawdzić.
W alternatorze
Wyczyść gaźnik przedmuchaj dysze, możliwa jest też nieszczelność na dolocie gaźnik - cylinder
Jeśli wchodzi na wysokie obroty mimo nieruszania manetki gazu to przypuszczam że lewe powietrze. Sprawdź połączenie całego dolotu (gaźnik, membrana).
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Wtryskiwana do dolotu gaźnika. Woda pobierana ze zbiorniczka.
Czyli jest nieszczelność na dolocie za gaźnikiem.
Szczelność dolotu, gaźnik, uszczelniacze wału. Na początek.
Lewe powietrze zapewne nieszczelność na dolocie/króćcu gaźnika.
Dzisiaj odkręcę siodło i bak i będę szukał przyczyny głębiej. Sprawdzę kolektor ssący (gumowy - jest zabezpieczony tylko opaską zaciskową która zaciska gumowy dolot na gaźniku) i posprawdzam wszystkie połączenia, zwłaszcza tą linkę bo ciągle mam wrażenie że iglica powinna chodzić swobodniej a linka normalnie się wyjmować (w obecnym stanie nie mogę jej...
Wczoraj gadałem z znajomym i powiedział ze silnik rosadzi bo nie jest przystosowany do LPG ile w tym prawdy oceń ty Wg. mnie nie ma na to najmniejszych szans. Znajomy jakieś mity tworzy wyssane z palca. Silnik masz chłodzony powietrzem, a nie wiesz że gaz musi być ogrzany płynem żeby nie zamarzł ? Nie wiem jak to rozwiążesz, ja nie mam pomysłu. Mikser...
Falowanie to 99 procent przypadków nieszczelność w dolocie za gaźnikiem lub w samym gaźniku. Przeważnie lewe powietrze dostaje się przez podstawkę pod gaźnik lub przez wyrobioną oś przepustnicy. Niewielka nieszczelność i już faluje.
Przy każdej zmianie dolotu powietrza należało by wyregulować gaźnik. Czy w Twoim gaźniku nie ma śrub do precyzyjnej regulacji mieszanki?
To ja mam sprawdzać, jakie masz ustawienia gaźnika, czy przewody drożne, czy wszystko tam szczelne...? Do sprawdzenia dolot, gaźnik, regulacje... Jak się zachowuje silnik jak mu ręcznie podasz paliwo do gardzieli?
Jesli strzela w gaźnik to znaczy ze ma za małą dawke paliwa. Byc może jest nie szczelnosc miedzy dłowicą a dolotem lub dolotem a gaźnikiem
Paliwo nie dopływa do gaźnika. Kiedy wypali zawartość komory pływakowej podnoszą się obroty, ale po chwili powinien zgasnąć. Sprawdź czy nie ma nieszczelności w dolocie, gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany czy też gaźnik nie jest przytkany na dyszy wolnych obrotów.
Proponuje przytkaj dolot gaźnika nawet ręką i dodaj gazu. Jeśli wkręci się na obroty to oznaczać będzie, że ma za mało paliwa.Wtedy zwiększyć dyszę główną w gaźniku i dalej próbujesz.Zrób to co mówię i napisz jaki efekt.
Widziałem film z takimi samymi falowaniami tej kosiarki, pomogło czyszczenie całego gaźnika. Więc i tą kosiarkę widzę to czeka, czyszczenie oraz nowe uszczelki, gaźnik-dolot, gaźnik-filtr. No chyba że winny jest sam regulator, ten języczek co faluje na gaźniku? Jak widać na filmie. Czy po rozebraniu gaźnika i wykręceniu dysz trzeba później ustawiać...
Witam. Jeżeli zapłon i gaźnik jest OK to prawdopodobnie masz nieszczelny dolot, gaźnik z cylindrem, uszczelka na połówkach, uszczelka pod cylindrem, a może uszczelniacze na wale. Co do klina, to miałem taki przypadek, i teraz jak dokręcam magneto to zawsze dobijam je lekko młotkiem i znów dokręcam nakrętkę aż magneto dobrze siądzie na wale.
Witam, odkręciłem gaźnik łącznie ze zbiornikiem paliwa, przemyłem to wszystko kilka razy i próbuje odpalić, ale nie chciała mi kosiarka zapalić, więc przytkałem dolot powietrza do gaźnika i odpaliła, ale z bardzo wielkimi oporami. Wpadłem na pomysł by przytkać czymś kilka otworów w filtrze powietrza i kosiarka śmiga, pokosiłem nią może z godzinę, następnie...
A dolot szczelny?
czyli co wstrzyknąć mu przez dolot w gazniku troszkę paliwa ?
Tak, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza, zatkaj króciec od podciśnienia zaraz na dolocie. Nie masz zerwanych gwintów na gaźniku? Linka gazu z prawidłowym luzem na pancerzu? Czyściłeś gaźnik? Kiedy były wymieniane uszczelniacze wału korbowego?
Powietrze (nieszczelność) miedzy dolotem, a gaźnikiem powodować może zmiany.
Co prawda bladego pojęcia nie mam jak wygląda układa zapłonowy w tym przypadku, ale silnik strzela/kicha w wydech bądź dolot ? Czy tylko tzw. czkawka ?
Wstaw zwężkę w dolot przed gaźnikiem to ograniczysz moc silnika, inaczej tego nie zrobisz w łatwy sposób.
Sorry pomyliłem się myślałem że ta z zestawu jest taka sama jak ta sprzedawana osobno. Ta z zestawu ma ok 37kg A s6 soft na 42kg Spróbuj seryjna centralka + rolki 4g + niebieskie sprężynki. Trudno jest wyregulować napęd przez internet. Próbuj wszystkich kombinacji i zobacz na której konfiguracji będzie najlepiej. Jeśli masz seryjny wydech to może on...
Ależ oczywiście. Wystarczy np, że zapłon nie nadąży. To tak dla samego zobrazowania złożoności tematu. A gdzie jeszcze, dolot, gaźnik, który musi podać odpowiednio większe dawki paliwa, tłumik, o którym wspominałem. Dodano po 1 Trwałość w tym wypadku nie odgrywa żadnej roli :wink: Ale może być tak, że silnik osiągnie zadane obroty i skończy żywot natychmiast....
Przez ostatnie trzy lata nie jeździł na benzynie, a czy teraz jeździ? Zachowanie silnika na benzynie trochę by ułatwiło diagnozowanie. Puknięcie podczas jazdy wskazywało by na strzał w dolot lub uszkodzenie mechaniczne. Jesli strzał w dolot to trzeba poszukać czy nie łapie gdzieś lewego powietrza lub czy od strzału nie uszkodziło się coś w dolocie....
Wyczyściłem cały gaźnik, dolot i wszystko rozebrałem. Ogólnie kosiarka odpala na wolnych obrotach chodzi równo a na wysokich obroty falują.
Co przekłuwałeś szydełkiem dyszę? To szukaj gaźnika. W ogóle wejdzie kiedykolwiek na obroty czy nie? Luz zaworowy sprawdzony? Jeżeli tak to nieszczelności w dolocie lub gaźnik do czyszczenia a po tym szydle to raczej do wymiany.
Najlepiej spróbuj odpalić psikając nieco samostartu lub Plaka w dolot.. Nowe chińskie gaźniki to loteria
Nie wiem czy to zrobiłeś, wymień dla pewności pokrywę klawiatury, sprawdź podkładkę pod gaźnikiem(serduszko), często pęka, aparat do czyszczenia i musi działać...
Chodzi o to że gdy podciągnę gaz na max czyli na "ssanie" i najwyższe obroty to ta zaślepka zasłania wlot do gaźnika tak jak na zdjęciu a gdy trochę popuszczę linki to zaślepka całkowicie odsłania dolot Tak ma być, wszystko jest w porządku. Ta rurka to odma czyli odpowietrzenie komory silnika, przez nią nie może lecieć paliwo. Jesteś pewien, że nie...
Piszu, ja w swoich samochodach spotkałem się tylko raz ze strzałem w dolot (gaźnik) - w FSO1500, jak siadł wałek rozrządu i nie otwierał sie zawór wydechowy. Ja bym sprawdził ustawienie zapłonu, może się przestawiać jak aparat zapłonowy ma ochotę się zacierać (tak było u kumpla) oraz ciśnienie sprężania na cylindrach - może któryś z zaworów ssących...
To chociaż małe półmilimetrowe kolce cyknij. Mówię Ci, to pracuje i guma zjedzie. A nie chcesz wody w dolocie...
MZ miała pseudo doładowanie:) Dolot do gaźnika szedł profilem ramy . Między reflektorem,a błotnikiem był otwór wlotowy.... PozD
Zapomniałem dodać że na plaku odpala. Ten silnik jest na jednym gaźniku. Dolot ma przez zawory membranowe, czy to zwykły symetryk z dolotem sterowanym tłokiem? Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam.
Szukaj na dolocie od gaźnika albo moze jeszcze (do) gaźnika? chociaż w to wątpie ale. Zrob foto i wlep w forum.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Tak rozbryzgiwacz na stopie korbowodu, kanaliki smarujące wał, i wałek rozrządu trzeba naciąć od góry w obudowie. Gaźnik ma przedłużony dolot o kilka cm i został okręcony o 90 stopni. Przedłużenie dolotu spowodowało zubożenie mieszanki wiec dysza główna została rozwiercona delikatnie :). Dodam tylko że fabryczne silniki pionowe b&s mają właśnie taki...
czy to ssanie znajduje się gdzieś na którymś ze zdjęć, możesz to jakoś zaznaczyć albo obrazowo opisać?? jeśli chodzi o gaźnik to rozkręciłem go - wyleciała sama benzyna, wężyk od paliwa został przedmuchany sprężonym powietrzem, ten dolot przy gaźniku również został przedmuchany sprężonym powietrzem...może coś zwyczajnie pominąłem ale nie sądzę...
Bardzo proste,z tego samego powodu przez który auta na doładowaniu maja chłodnice powietrza. Tu jest właśnie przewaga silnika z wtryskiem nad silnikem gaźnikmowym.,który nie uswzględznia zmian temperatury. Ecu mierząc temperaturę i przepływ powietrza lub ciśnienie w kolektorze ,wie dokładnie ile ono waży. W zażności od tego dolewa odpowiednio paliwa....
Faktycznie to rower elektryczny. Zacznij od gaźnika i szczelności dolotu.
Uszkodzony uszczelniacz na wale, przewód podciśnieniowy do kranika, nieszczelność dolotu lub zła regulacja gaźnika... prawdopodobne przyczyny.
Nawet przetykałem je delikatnie cieniutkim drucikiem i dalej tak samo. zastanawia mnie dlaczego po przytkaniu dolotu powietrza do gaźnika zaczyna pracować na prawidłowych obrotach bez żadnych problemów.
Witam Borykam się jak wielu użytkowników wuesek175 z wyeksploatowanym Pegazem w wsk 175. Chciałem go wymienić na coś nowocześniejszego tzn. z centralną komorą pływakową i dobrze działającego przy okazji. Trafiła się okazja na gaźnik Mikuni o przelocie 28mm z yamahy dt 125. Problem w tym, że nie mogę sobie poradzić z tym gaźnikiem. Motocykl bardzo ciężko...
Niemam książki pod ręką ale wydaje mi się że CC 700 ma tylko dolot do gaźnika, niewidziałem tam zwrotu jak go ostatnio rozbierałem. Bushman PS: jak już nauczymy się budować przepływomierze to zawsze można zrobić 2. Wolna noga na uC sie zawsze znajdzie a oprogramować to wszystko to już pikuś.
Po remoncie zmieniają się parametry i gaźnik należy wyregulować. Druga sprawa to nieszczelności w dolocie .
Jeżeli na silniku jest napisane INTEK oba zawory 0.13 - 0.18 mm. Silniki z napisem IC oba zawory 0.08 - 0.13 mm A w gaźniku sprawdzić uszczelki ew dysze i czy gdzieś na łączeniach nie ma nieszczelności( gaźnik-dolot )
Gaźnik regulowałeś? Jak ze szczelnością na dolocie i Simmeringach wału?
Witam mam problem w quad 110. Od gaźnika - dolot powietrza zrobił się na wylot spalin od świecy jest dolot a od wylotu nic chyba nie ma bo nie czuje W czym leży problem nie wiem proszę o pomoc z góry dziękuję za odp
w tych modelach najlepiej wyrzucic odme silnika do butelki na zime i wilgotne pogody a z tym ruszaniem trzeba przestawic sklad mieszanki Dodano po 2 oczywiscie kanal dolotu odmy trzeba zaslepic
psikałem plakiem w okolice gaźnika i dolotu - obroty nie wzrastały więc to raczej tez nie jest przyczyną
To w zasadzie te same silniki. 1.6 to gaźnik 1.8 mono wtrysk. Kiedyś zrobiłem ulepa 1.8 z mk3 z dolotem i gaźnikiem z mk2 1.6 latało to nawet. Jeśli koło pasowe na wał ze wspomaganiem, to silnik wkładasz od dołu od góry nie chciał mi wejść. Skrzynia biegów może zostać. Chyba że chcesz monowtrysk to kwestia przepięcia wtyczek, zmiany baku i włożenia...
O luzach zaworowych pisałem, że są sprawdzone i są ok. A szczelność dolotu, jak mam sprawdzić? Gdy był gaźnik zakładany, to na nowych uszczelkach. Dodatkowo zrobiłem test, że gdy tak kulał, to psikałem plakiem, by właśnie taką nieszczelność znaleźć. Nie jest to może jakieś fachowe rozwiązanie, ale zawsze coś. Niestety nie dało to poprawy. Dodano po...
Lekko za bogata mieszanka, nie jest idealnie. Raczej bym zaczął od sprawdzenia iskry, szczelności dolotu i wydechu, czyszczenia gaźnika i regulacji zaworów. W tej kolejności.
No to w tym wypadku mamy brak kompresji. Lejące paliwo - problem z zaworem w komorze pływakowej czy innym ograniczającym dopływ paliwa. Powietrze - sprawdzić możesz tylko dolot do gaźnika czy cylindra, czy filtr czysty, czy się osy nie zalęgły albo inne owady. Albo czy ktoś nie zrobił kawału zapychając dolot szmatą. Sprawdzasz poziom paliwa, czy paliwo...
Przecież koło zamachowe jest jednocześnie magneśnicą prądnicy... To jak je wywalić? Ja bym założył kompletny zapłon od skutera, ma zmienne wyprzedzenie i daje zawsze pewna iskrę. Do tego powiększony dolot, większy gaźnik, dostrojony wydech oraz zmniejszona pojemność szkodliwa skrzyni korbowej. Taka Tak, ja zaczytywałem się artykułami Tomka Sałka.
Tak ssanie jest ale po tym jest jeszcze gorzej z dyszami jest wszystko prawidłowo ale główny problem to to że nie zaciąga tego paliwa z gaźnika do cylindrów i wydaje mi się że wtedy to paliwo opada do kanału dolotu powietrza w gaźniku ale nie wiem czy moja teoria jest właściwą To pomyśl logiczne dlaczego świece są suche.
kolega Rycho T nie miał racji i tłok zakłada się strzałką do dolotu czyli w stronę gaźnika
Widzę tutaj dwie możliwości. 1. Nieszczelność komory korbowej lub dolotu, co by tłumaczyło gaśnięcie poniżej 2000 RPM. 2. Zbyt uboga mieszanka biegu jałowego - źle wyregulowany gaźnik, złe dysze lub uszkodzenie/zużycie. Dobrze byłoby gdybyś podał typ gaźnika, produkcję.
Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
sprawdź membranę gaźnika i przewód dolotu powietrza do filtra. Miałem podobny problem tylko w serii 450 i przyczyna była w tych dwóch elementach. Niestety nie mam zadnej membramy w gazniku,co do dolotu to jest szczelny na 100%.
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
Niestety kosiarka dalej ma problemy z odpalaniem. Dopiero po kilkudziesięciu szarpnięciach i kilku konkretnych psiknięciach startera do gaźnika zapala. Zacząłem przedkładać części z kosiarki z identycznym silnikiem, która odpala od strzału. Do tej pory przełożyłem szarpak, cewkę, gaźnik. Nowy dolot. I jeszcze jedno...przy odpalaniu słychać metaliczne...
Splanować głowicę, wypolerować doloty , dopasować kartery, głowicę, gażnik, pobawić się z dyszami od gaźnika, zamontować inny gaźnik, popracowaćnad dolotem, przeczyscić wydech lub zamontować o więkzej średnicy, dobrze ustaw zapłon - ogólnie zrób podstawowe rzeczy, które robi się w przypadku dwusuwów
najczęściej blokowany jest tłumik lub dolot (blokada w gaźniku lub w filtrze) słyszałem że są blokowane też zapłony ale osobiście się z tym nie spotkałem
Set 😄 to seria, tylko mam wariator top racing ng Rolki 6,5g i czerwona sprężyna na sprzęgle. Ale silnik b.mocny cylinder po szlifie, I powiększony dolot w krućcu, gaźnik 17,5 Rozmawiałem z jednym kimś, j też w serii ma większy kolektor sprzęgła i mu leci 100 Moja się buja do 90 przy dobrych wiatrach
Co do kompresji to więcej nie wyciągnie chyba ze źle ustawiam rozrząd ale w górnym położeniu tłoków zawory zamknięte. Tak jak pisałem mam pomierzone cylindry i dobrane tłoki + honowanie( robiła to renomowana firma) + dorobione wszytkie pierścienie i nowe zwory + regeneracja głowicy, luzy itp. Tak jak pisze kolega cyborg39 na tym gaźniku nie dostaje...
Mnie to wygląda na problem z zapłonem... O ile pamiętam, to w poczciwym 'Kaszlaku' masz pompkę paliwa przy silniku, możesz się wpiąć przed nią z butelką świeżej benzyny. Do tego przezroczysty wężyk od pompki do gaźnika, przeprowadzony NAD hm, no, tą rurą od dolotu, jak tak można to określić. Dwie sprawy będą załatwione: cofanie się paliwa, będziesz...
poszedłem do serwisu gdzie kupiłem gaźnik który od razu mi wyregulowali. Wyregulowali ci gaźnik na stole? Bez dokręconej do niego reszty? :D :D :D To na prawdę dobry żart jest! wygrałeś nagrodę tygodnia. Swoją drogą, gratuluję tego serwisu. Do sprawdzenia: - ustawienia gaźnika - tak KAŻDY gaźnik ustawia się INDYWIDUALNIE do konkretnego silnika, - szczelność...
Nawet całego cylindra. Ustawiasz w GMP początek suwu pracy blokujesz wał. Wykręcasz świece i pompujesz kompresorem 4-5 bar. Sprawdzasz którędy ucieka. Czy odmą ze skrzyni korbowej (pierścienie) czy w dolot lub wydech.
Witaj. Moim zdaniem tego typu modyfikacja bez przeróbki kanałów dolotowych w głowicy nie ma większego sensu.Po co zwiększać przekrój dolotu poprzez stosowanie dwóch gaźników jeżeli zostawimy w głowicy zwężkę w postaci wspólnego dolotu dla obydwóch cylindrów. Ponadto trzeba pamiętać o tym że większy przekrój dolotu nie gwarantuje zwiększenia mocy, ponieważ...
Zacznij od regulacji zaworów(na zimnym silniku!). Bez tego może się nie dać wyregulować gaźnika. Zaślep ten zbędny króciec ca na dolocie i regulacja gaźnika na rozgrzanym. Jak zmienisz kolejność to stracisz mnóstwo czasu, paliwa a efekty mogą być mizerne.
Rozrząd ustawiony dobrze, zawory wyregulowane dobrze. Jak zakładałem tłok to wszystkob złożone dobrze. Pryskam do dolotu powoetrza w gaźniku i nie odpala nawet jak prysne pod świece nie odpala nie wiem co to moze byc wie ktos moze?
A jak z luzem na dolocie. Zawór wydechowy wogóle się otwiera?
Witam. Silnik jak w temacie. Wymienione membrany, sprężynka regulatora obrotów jak i oring uszczelniający gaźnik z dolotem. Kosiarka pracuje tylko na maksymalnych obrotach a nawet ciut większych. W żaden sposób nie da się zmniejszyć obrotów. Raczej nie jest to wina regulatora bo nawet ręczne obrócenie przepustnicy nie zmniejsza obrotów. Co może być...
Ja zawsze robiłem test. Czyli odpalnie bez paliwa w gaźnku i podanie lpg z palnika na propan butan. Dość trudno ustawić na zaworze palinka mieszankę ale da się. Wtedy masz pewność że jak równo pracuje na LPG to wina jest w gaźniku dolocie. Tak samo można sprawdzić czy nie brakuję mu paliwa. Podając troszkę LPG jak falowanie się ustabilizuje to masz...
Filtr stożkowy jak większość przeróbek układu dolotowego ma za zadanie poprawić napełnianie cylindra i stanie się tak tylko w przypadku dobrego filtra. Co do uzysku wypowie się pewnie goldwinger (na pewno ma większe doświadczenie) Ja widziałem efekty jakie przyniosło założenie stożka kupionego przez mojego syna. Efekty były głównie natury dźwiękowej,...
Więc może masz problem z gaźnikiem, ściągnij gaźnik i podlej w dolot benzynę jak nie odpali mimo że masz iskrę to masz coś z silnikiem.Czasami problemy z odpaleniem powoduje czujnik poziomu oleju w dozowniku ale wtedy raczej nie miałbyś iskry.
iskra jest napisałem ze jest nowy regulator cewka i moduł. kompresja jest (jak napisałem wyżej sprawdzałem kranik i podciśnienie musi być). Jakie jest ciśnienie nie wiem. Ale jak ściągnąłem gaźnik i przytkam palec to jest dobre. Wlewanie paliwa nic nie daje już próbowałem. Świeca jest mokra. przytykałem już nawet gaźnik dokładnie dolot powietrza (znalazłem...
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Jeśli po zalaniu odrobiny paliwa w gardziel gaźnika silnik nie zapali, to problem nie w gaźniku. I wygląda jakby faktycznie zamiast zasysać, to dmuchał w dolot. Nie uszkodziłeś czegoś przy silniku?
Kolego chodzi o to żeby cały dolot miał tę samą średnicę a gdy to jest niemożliwe do spełnienia to dolot nie może mieć kryz.
Tego nie ruszaj niepotrzebnie- zdejm filtr powietrza i tam wtryśnij benzynę (ja robię zwykłą strzykawką z igłą- tylko uważaj żeby igła nie wpadła). Ja czasem po dłuższym postoju odpalam psikając w dolot WD40. Dodano po 3 Gdy zdejmiesz filtr powietrza zobaczysz wlot do gardzieli gaźnika- jeśli masz pomoc drugiej osoby to zatykając dłonią wlot przy odpalaniu...
Mam jeszcze 1 zastrzeżenie co do regulacji gaźnika,dolotu itp. ale to bym nazwał już bardziej tuningiem.Co prawda jest to do gaźników skuterowych ale myślę, że osoba kreatywna i ambitna potrafiła by skonstruować/przerobić taką podkładkę do biegówki https://www.amazon.co.uk/Suction-Spacer-... .A więc w opisanie napisane jest...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Ostatnio wymieniłem cylinder i tłoka. Czy skuter jeździł po tej wymianie? Czy od wymiany nie odpala? Jaka była przyczyna tej "naprawy"? Ciekawi mnie jak wygląda teraz sprawa kompresji, może coś przy wymianie poszło nie tak i teraz silnik nie ma kompresji? Jak stan zaworu membranowego (membrany) cylindra? Jak masz palnik gazowy albo dostęp do kuchenki...
dolot citroen peugeot dolot zasysać dolot
triak wyłączniku licznik energia zdalny panel klimatronik renault
lodowka samsung lodowka samsung
Odszkodowanie za spalenie sprzętu po awarii instalacji Jak założyć paski w magnetofonie Sony FH-B70CD?