(at)Pawelmuzykant udało się coś ustalić w temacie czy faktycznie jest był to zwrotny zawór paliwa?.
wyczytałem jeszcze, że zawór par paliwa może być...?
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Witam Mam problem. Samochód zgasł i nie odpala. Błąd 2502 - zawór kontrolny ciśnienia paliwa, zwarcie do uziemienia. Jak myślicie gdzie szukać przyczyny ? Przetarte kable czy padł zawór ?
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Były kiedyś takie specjalne elektrozaworki pneumatyczne ale już dawno ich nie widziałem. Teraz to trzeba zakładać zawór paliwa.
Ze schematu wynika, że po włączeniu zapłonu zasila przekaźnik i elementy 16, 17. 16 - to zawór (możliwe, że paliwowy - odcina dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu) 17 - to jakiś podgrzewacz paliwa. Oba elementy muszą się znajdować w układzie paliwowym. 16 może to być zawór A1040700046
Sprawdź ciśnienie paliwa i zawór zwrotny. Po zgaszeniu powinien trzymać ciśnienie.
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
zawór odcinajacy paliwo
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
dzieki ale założyłem już na dolocie paliwa zawór zwrotny i dalej nic tak ze to nie paliwo
Witam zaluż dodatkowy zawór paliwa a na nim odcięcie go
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Poszukaj i sprawdź zawór powrotny paliwa z silnika(na silniku) do zbiornika paliwa ,może nie trzymać ciśnienia.
WITAM MAM SPRINTERA 2,2 CDI .WIMIENILEM CZUJNIK POLAZENIA WALKA ROZRZADU I JEST OKEJ.POZDRAWIAM Dodano po 15 KOLEGO A W PRZEWODACH MASZ PECHERZY POWIETRZA JA WYMIENILEM WSZYSTKIE ORINGI I ZALOZYLEM STARSZY TYP FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA.
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Czy przy wadliwie działających wtryskiwaczach objawy mogą być podobne do tych, które mam w moim vitku? Silnik zapala "od kopa" tylko, że gaśnie tak jakby nagle odcięte zostało paliwo. Szczerze mówiąc zastanawiam się nad zaworem ELAB, z tego co wyczytałem to po podaniu "masy" elektromagnes przesuwa kulkę do kanału wlotu i w ten sposób odcina paliwo,...
W mercu W123 najlepiej będzie ci wstawić elektro zawór odcięcia paliwa:) TAk jak właśnie pisze "elektrit" to najprostszy sposób
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Witam mój Mietek od jakiego czasu po odpaleniu zaraz gaśnie,gdy od razu przytrzymam mu wysokie obroty przez 5sek nie z gasnie. Podczas jazdy np. Od świateł jeśli ruszę i wł 2 bieg zaczyna go szarpać jak by nie dostawał wystarczającej dawki paliwa ... ktoś coś pomoże . Dodam że kiedyś brakło mi paliwa i musiałem go od powietrzyc. Wymieniłem filtr paliwa...
Problem tkwił w zaworze przy pompie paliwa, przy niskich temperaturach się zacinał . teraz gdy jest na plusie wszystko jest ok . ale i tak wymontuje ten zawór by niemieć niespodzianek w przyszłości .
Trzeba do kompa podłączyć bo to jakiś tryb awaryjny, któryś czujnik wysyła złe dane np. ciśnienie paliwa, albo doładowania.
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Mp3 torze nie budziet😆 czujnika ciśnienia paliwa jeśli ma podstawę pominąć i sprawdzić. A kolego ciekawe czy zawór przy turbo się nie zawiesza.?
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Sprawdzałeś to o czym wyżej napisałem? Uparłeś się na ten komputer... A o sprawdzeniu tych podpowiadanych elementów ani słowa. Komputer nie poda większej dawki dopóki nie będzie widział doładowania, puszczonego sprzęgła, wyłączonego luzu skrzyni biegów, sprawnego pedału gazu. Ciśnienie paliwa mierzyłeś na bloku, zawór przelewowy sprawdziłeś, czujniki...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
elektro zawór pojedzie kawałek, jak stanie na środku ulicy to spanikuje i spier...
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
Zawór na listwie wymieniony, i poprzedni, i ten, co jest sprawny. Pompa CR podmieniona, rozrusznik kręci w miarę szybko, nie czuć i nie słychać, by było to wolne. Odma widzę, że lekko popuszcza, ale nie leci nigdzie tam z tyłu olej. Na pewno wiem, że co jakiś czas widzę olej w dolocie, nie mocno, lekko jakby z odmy. Aku sprawny też.
Wyciągij zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie i na 99% masz uszkodzone uszczelniacze t.j. oring gumowy i tulejeczka teflonowa.
Masa powietrza bieg jałowy 450 - max obciążenie 690 Ciśnienie zasysania bieg jałowy 994 - max obciążenie 990 Ciśnienie paliwa bieg jałowy 250- max obciążenie 700 Dawka wtrysku : bieg jałowy 7.3 - max obciążenie 11 - (dawka jest za mała) Nastawnik zaworu egr jednak nie chodzi. Zawór jest cały czas zamknięty, czy to mogło spowodować, że auto nie chce...
uwaga mercedes odpalił ale ma tylko wolne obroty każda próba dodania gazu kończy się gaśnięciem auta mniemam ze jest to taki zawór elektryczny na boku rozdzielacza dwupinowy który odpowiada za wysokie obroty i to chyba on jest zepsuty ale nie mam 100% pewności pomocy!!!
sam sobie odpowiem jak okazało się w pasek klinowy wkręcił się kawałek kilka i urwał przewód od czujnika ciśnienia paliwa , polutowałem i problem znikł . dziękuje za podpowiedzi czujnik znajduje się z tyłu silnika przy grodzi , dojście po odkręceniu łapy od strony filtra
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
No dobra. Nikt nie wie gdzie jest sterownik pompy paliwa bo w ML W164 nie ma takiego sterownika, :D ....tak mi powiedziano. W przyszłym tygodniu wymieniam więc ten zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. https://obrazki.elektroda.pl/2172217600_... Zobaczymy czy coś to zmieni.?
to jest spowodowane elektrozaworem tylko jak on się nazywał :/ znajomy w CLK200K tak miał... powiem Ci tak jak stoisz przy otwartej masce na wprost masz to po prawej stronie przy kloszu... to jest elektromagnetyczny zawór powrotu paliwa czy jakoś tak... taka beczka a do niej dochodzą dwie rurki i kabelek ;)
W tej pompie nie ma żadnego czujnika położenia wałka. od poprzedników, czyli czysto mechanicznych pomp różni ja jedynie elektryczne sterowanie dawką paliwa i zawór stop z czujnikiem temperatury. Rozszczelniłeś cos pewnie. Jak nie podcisnienia to może węże paliwowe.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam auto Mercedes Sprinter 311 CDI auto nagle zgasło ,kręci ale nie odpala,problem jest w tym że dostałem to zapytanie pocztą od kolegi który pracuje w Norwegii ,auto było na diagnozie,pokazuje 2 błędy p 1354 -czujnik wałka rozrządu p 1190 zawór regulacji ciśnienia obroty widzi,jakieś sugestie,według mnie czujnik wałka nie powinien mieć wpływu na...
Witam, Posiadam Mercedesa w220 3.2 cdi z 2003r. Mam bardzo meczący mnie problem na wyświetlaczu mojej eski pojawia się błąd "el power kontrol EPC visit workshop. Błąd pojawia się tylko przy naciśnięciu pedału gazu i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i kręci tylko do 3 tyś. Wymieniłem juz pompę która znajduje się z tyłu samochodu przy lewym kole i zawór...
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Myślę że napewno da się coś z tym zrobić. Pewnie, że się da. Da się też zrobić diagnostykę. Sprawdzić np opory toczenia... Jak zaczniesz działanie od map, kup sobie zawory i gniazda w hurcie. ;)
mam też problem z płomieniówką MB 817,w moim samochodzie po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka świecy,po około 10 sekundach gaśnie i po odpaleniu silnika znowu się zapala.Podczas kiedy kontrolka świeci nie ma napięcia na świecy jest za to na zaworze podającym paliwo na świece co to może być,czy uszkodzony jest sterownik czy może coś innego.wymieniłem...
ESI tronic mówi o ciśnieniu 6,2 do 6,4 bara OK - nie jestem w stanie potwierdzić mojej wersji. Niektóre silniki z KE rzeczywiście mają wyższe ciśnienie niż podałem. Korzystam jednak z nowej wersji programu warsztatowego WIS i wiele informacji dotyczących starszych silników zostało z programu wywalone. Znalazłem jednak informację, że silniki 117 mają...
napisz konkretnie gdzie szukać przyczyny...pompa? filtr? przewody ,uszczelki? Na filtr paliwa wystarczy zerknąć aby stwierdzić czy pompa wysokiego ciśnienia jest w porządku ,oczywiście po wcześniejszym podłączeniu do kompa i braku jakichkolwiek wskazówek ze strony czujników na listwie. Jeżeli chodzi o przepływke to jednak sprzeczałbym sie,zdejmij wtyk...
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
" za niski poziom paliwa do uruchomienia nagrzewnicy " My też nie wiemy skąd wziąłeś taki numer w INS a tym bardziej ten opis. :) Podaj ten nieszczęsny VIN, albo prawdziwy identyfikator modułu z błędem. I jaką nagrzewnicę chcesz uruchamiać, świecę czy ogrzewanie kabiny? FLA - 0302 Zawór elektromagnetyczny ma przerwę. ZHE - 0302 Napięcie dolne
Tzn że wtryskiwacz cały czas wtryskuje paliwo nawet w suwie wydechu ? Uprzedzę Twoje pytanie - tak, tak to działa. Wtrysk pyli przed zawór ssący, dlatego może robić to cały czas. Jak ktoś rozbierał rozdzielacz paliwa to na 90% nadaje się na złom.
Przyczyną może być zła jakość paliwa lub zużycie elementów hydrauliki paliwowej. Dokładnie nie robiłem jaszcze tych silników ale podejrzewam że trzeba postępować podobnie jak w innych silnikach common rail. Wykonać należy testy sprawdzające system paliwowy zarówno niskiego cienienia (sprawdzenie ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach wraz z wydajnością...
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
CDI zaczyna lapac juz od 120-150 bar. ale jesli przez wtryski nieucieka to zostaje zawór i pompa - ewentualnie jej zasilanie. jak masz mozliwosc to podstaw zawor. chyba ze nie jest to kwestia paliwa tylko jakis czujnik siedzi lub sam wtryskiwacz - wtedy tez niezapali
Chodziło mi o moment wtrysku paliwa do cylindrów, jeżeli chodzi o zawór gaszący to przyznaje się, że nie wiem, cięgna gazu są ok, a wydech od kolektora poszedł niedawno cały nowy.
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
POPIERAM DYZIOGD - NAJLEPSZY AUTOALARM.CO DO BLOKADY ZAPŁONU NIE JEST MOŻLIWY WYBUCH GAZU.INSTALACJA GAZOWA W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓW JEST ZASILANA ...Z PLUSA Z CEWKI WYS.NAP. TRZEBA ODCIĄĆ JEDNO I DRUGIE WTEDY NAWET ZAWORY NIE OTWORZĄ SIĘ I NIE PUSZCZĄ GAZU
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Nie wiem czy kolega rozwiązał już swój problem postaram się jakoś odpowiedzieć 1) Ma kolega całkowicie rozregulowany silnik bo czarny dym to najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon ale i tak to nie pasuje do niczego Bo biały to woda, niebieski to olej ale czarnego nie spotkałem. Ustawianie zapłonu zależy od prędkości obrotowej. W żadnym przypadku NIE...
Wypróbowałem metodę wyjęcia rozrusznika A140 od góry bez kanału i opuszczania silnika. Faktycznie jest to wykonalne ale pracochłonne. Mi zajęło to 3h wyciąganie i 2h zakładanie. Poniżej przebieg działań dla mniej doświadczonych mechaników amatorów: 1. Odłączyć klemę ujemną od akumulatora. 2. Spuścić płyn chłodniczy ( jest zawór na dole chłodnicy po...
Witam. Posiadam Mercedesa w203 z silnikiem 2.2 cdi 143km Ostatnio mam problem ponieważ auto jak jest ciepło odpala i po około 10-20sekundach gaśnie potem długo na rozruszniku zapala i jest już ok jeździ ma moc, postoi trochę i znowu to samo. Znajomy mechanik podpinał pod komputer i żadnego błędu nie wykazało. Zawór zwrotny paliwa zrobiony i nic to nie...
Dzięki kolego. Zmierzyłem ciśnienie przed filtrem a potem za filtrem i wynosi ponad 4 bary. Może ktoś wie jak w mercedesie powinien się zachowywać zawór EGR? dla mnie wartości są raczej dziwne bo przed zapaleniem silnika pokazuje 5% a zaraz po zapaleniu na wolnych obrotach już 95%? kiedy dodam gazu to skoczy na chwilę na 60% potem znowu raptem 5% i...
automat do gaszenia w stanie spoczynku jest włączony. Tam jest klasyczny dla starych mercedesów podciśnieniowy układ, i elektro zawór "zasysa" powietrze z membrany od wyłącznika gaszącego. niemniej jednak dzisiaj walcząc z tym silnikiem próbowałem i tym poruszać żeby zobaczyc czy to cos zmieni. Niestety nie zmienilo :(
Jak zgasić silnik Mercedes OM 605 z pompą mechaniczną odpalony na stole? A jak to było zrobione w samochodzie? Pompy mechaniczne w zasadzie miały następujące systemy gaszenia: - dźwignia gazu przez ustawienie dawki paliwa na 0 - tak miał kiedyś np URSUS C330 - miał tak zwany "ręczny gaz" i trzeba było dźwignię ustawić na minimalne obroty aby silnik...
Witam forumowiczów. Miałem przypadek z ciężkim odpalaniem i okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał ciśnienia. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju...
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Dzień dobry, czy ktoś orientuje się jakie jakie wskazania korekty wtrysków STFT i LTFT powinny występować w silniku Mercedesa M274.920 (2.0 T benzyna)? Obecnie, na rozgrzanym silniku STFT oscyluje w okolicach +/-5% zaś na LTFT buja się w okolicach 10>15% często pozostając na stalym poziomie np. 13,8%, czasem 12,5%. Żadnych błędów nie wyrzuca, silnik...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Klapa spiętrzająca rozdzielacza paliwa - krzywa i się wiesza. Sprawdź dobrze czy nie bierze lewe powietrze - dolot kolektora ssącego po przepustnicy oraz "gumiak" pod zespołem rozdzielacza / może być pęknięty/. Masz założone na kolektorze zawory antywybuchowe?
Witam mercedes 3.0l z 1992r przywieziony z Japonii objaw nie można zapalić rozrusznik kręci pompa paliwa dostarcza paliwa do pompy wtryskowej stary typ /rzędowa/i dalej juz nie podaje paliwa, obok pompy jest układ pneumatyczny służący do gaszenia silnika obok niego jest "coś" właśnie co to jest ma 3 piny i po włączeniu zapłonu pojawia się tam 12v i...
Witam. Dane samochodu: Mercedes C180 Kompressor Rok produkcji: 2005 Pojemność: 1.8l Moc: 105kW Konie: 143kM Oznaczenie silnika KE18ML, M271.946 Problem: Auto trafiło do mnie ze względu na spadek mocy i wyświetlający się check. Były następujące błędy: 84 - przestawienie wałka rozrządu, rozpoznane błędne położenie wałka rozrządu dół 27- rozpoznanie braku...
Test nocny zakończony efekt na fot. https://obrazki.elektroda.pl/3733175600_... Wniosek - jest minimalna nieszczelność gdzieś na oringach w bloku, których nie widac, bo na wierzchu sprawdzone wszystko... Sprawdzę jeszcze ciśnienia po odpaleniu na zimnym i po rozgrzaniu. Jakieś sugestie? Edit: Zegar zamontowany na wejściu do filtra od...
Panie majster, dziękuje za pomoc. Twoja diagnoza była trafna, nie wiedziałem jak działa w sumie ten zawór i stąd tyle problemów xD Dodatkowo trzeba było wyczyścić świece i kolektor, było w nim ponad 2 litry paliwa. Jeszcze olej do zmiany. Działa dziękuje raz jeszcze, jestem Ci dłużny dobrego browca :)
albo sterowniki ale na poczatek instalacja i sam zawór
Wygląda na wypalanie ale...Skoro nie ma żadnych błędów diagnostycznych, ale obroty silnika wrosną z 900 na 920 rpm i towarzyszy temu wzrost spalania, warto zwrócić uwagę na inne potencjalne przyczyny. 1. Sterowanie obrotami jałowymi. System ten zarządza obrotami silnika na biegu jałowym. Może być konieczne sprawdzenie, czy mechanizm sterujący obrotami...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Też uważam, że 1.5 bara to albo wypalony zawór wydechowy albo któryś zawór się przycina albo ciągle uchylony. jeśli zawory są ok to nawet tłok z pękniętymi pierścieniami nabije ze 2-3 bary Dymienie na biało to przepalanie glikolu Dymienie na szaro to może być też strasznie przelany paliwem jeden z cylindrów Ale ja tam widzę dym niebieskawy czyli jednak...
Witam serdecznie jestem posiadaczem samochodu marki Mercedes i chciałbym go odpowiednio zabezpieczyć, czytając forum dowiedziałem się ze jednak to nie jest takie proste jak myślałem. Mój plan jest następujący: Kupuje zawór odcinający paliwo (jest róznica pomiędzy dislem a benzyną) nacinam wężyk doprowadzający paliwo z baku do silnika i montuje w tym...
Znalazłem nieszczelność w zaworach sterujących EGR. Oprócz tego ustawiłem wolne obroty i linkę do skrzyni ustawiłem z lekkim luzem. Ustawiłem też jakieś ciśnienie oleju w skrzyni biegów na 2,9 bara, zgodnie z manualem. Pominąłem też uszkodzony zawór, przez który ciśnienie z kolektora dolotowego idzie na ALDA. Ciśnienie doładowania wynosiło 10 psi. Efekt...
Witaj Kolego! Podałeś za mało danych odnośnie typu silnika, rocznika itp... pewnie stąd "wysyp" odpowiedzi. Wielcy wróżbici pracują w tej chwili dla tvn-u więc tutaj ja włączę teraz moje trzecie oko... i co widzimy? Auto na dachu! Jeśli to jest motor 104 (2.8 l, rzędówka 6 cyl. 94-97 r.) to ułomne tłumaczenie błędu wygląda mi na błąd nr 104 wg serwisowego...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich Widzisz kolego - twoje informacje są nie do końca ścisłe. Owszem - kontrolka świec zapala się w przypadku przepalenia świecy, lecz nie na stałe. Zapala się już po uruchomieniu silnika i świeci przez ok. minutę-dwie a potem gaśnie. CIĄGŁE świecenie kontrolki może być spowodowane...
Koledzy, może ktoś pomoże? Auto straciło moc i nie wiem co dalej robić? Zawór EGR wyczyściłem, turbiny są dobre, filtr cząstek stałych jest ok. 5%, pokazuje komputer, filtry powietrza i paliwa oraz przepływomierz, są nowe. Zjechałem z trasy w trybie awaryjnym, "check" mrygał i jak podpięli komputer, to wykazało przepływomierz powietrza. Wymieniłem i...
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Witam! Z tego co pamiętam zawór wolnych obr. jest zasilany "+" z przekaźnika przepięciowego (srebrny z bezpiecznikiem) a sterowany komputerem wtrysku.Ten schemat chyba trochę za stary jest.Aha,zapomniałem że do rzeczy-sprawdź wewnątrz ten przekaźnik,bardzo często na połączeniach lutowanych na płytce są "zimne luty".Zbadaj też instalację pomiędzy sterownikiem...
Witam. W moim Sprinterze z 2013 roku z silnikiem 2.2 Cdi 130 km mam problem z błędami P0087 oraz P0089. Ten pierwszy sugeruje że ciśnienie paliwa jest poniżej wartości granicznej a drugi że zawor regulacji cisnienia. Wymieniony został czujnik na listwie oraz zawór na listwie i nadal jest problem. Dodam ze strasznie skacze ciśnienie - zadane ma 250 bar...
WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM Z MERCEDESEM MAGO JEST TO BUS NA MERCEDESIE VARIO 814 , PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO NA TYLE ŻE W PRZECIĄGU DWÓCH MIESIĘCY ZOSTAŁY WYMIENIONE DWA ROZRUSZNIKI OCZYWIŚCIE NOWE . W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK +...
Zobacz czy przygasa lampka np wnętrza, jak uruchamiasz świece cięgnem. Dymienie może brać się ze zużytych lub źle wyregulowanych wtrysków. Spalanie masz ...za małe. Możliwe, że pompa źle ustawiona na cięgnach. Powypalasz zawory. Ropa z pompy spuszczona, nowy olej zalany? O tym trzeba pamiętać. Nie zaszkodzi co trzecie tankowanie wlać pół litra oleju...
Witam mam prawdopodobnie do wymiany zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie CR po nagrzaniu na wolnych obrotach falują obroty. Słyszałem, że w tym zaworze wystarczy zmienić dwa o-ringi i będzie dobrze.Mmoże mi ktoś to potwierdzić? Pisownię i tytuł poprawiłem.
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
witam,nawiązując do tematu problemu z kontrolką EPC i pompą lukas,moje doświadczenia są takie, że po wyeliminowaniu wszystkiego co mogło by spowodować zakłócenia pracy silnika i przechodzenie w tryb awaryjny,okazuje się jednak że trzeba zrobić pompę ,poszedł zawór regulacji ciśnienia paliwa i jest to dość drogi koszt ,bo pompę trzeba ponownie uszczelnić...
Jeśli nie wypiąłeś WSP, to emulator się nie uszkodził. Te samochody, najczęściej, w czasie jazdy gasną z powodu spadku ciśnienia paliwa. Pierwsza sprawa to zawór regulacji ciśnienia na listwie CR (tam z tyłu). Następny etap to wtryski. Wymontuj przelewki i załóż na wtryski przezroczysty przewód paliwowy (ok. 10cm i z taką średnicą, żeby się trzymał...
zawór ciśnienia paliwa mercedes zawór pompy paliwa mercedes zawór mercedes
reset pojemnika logować mbank koszt roboczogodziny
citroen xsara picasso schemat citroen xsara picasso schemat
Nawigacja w Volkswagen Golf nie przesuwa się podczas jazdy Lodówka nie chłodzi - przyczyny i diagnoza