Jak się nie mylę to wystarczy wymienić. Myślę że "mądrzejsze głowy" napiszą jak jest w rzeczywistości.
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Nic nie trzeba zamawiać. Pod plastykiem jest normalny zawór stopu.
Połącz dwa grube czarne i spróbuj zapalić. Daj znać, czy rozrusznik kręci. Czy pracuje pompa paliwa, czy otwiera się zawór na pompie wtryskowej ? Bo dalej nie wiemy jaki masz motor... Czekam na zdjęcia płytki.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę...
Może być wiele przyczyn, słabe ciśnienie na listwie paliwa, zawór w pompie paliwa CR, zawór egr, czujnik temperatury oszukuje, teraz jest ciepłej ale świece żarowe mogą nie grzać
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Jest to slinik 1.9D.
Musisz wymienić ten przykręcany zawór - bańkę, to na dwa impusy to zawór wydatku pompy lub zawór ilościowy paliwa.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Jak pompą na lnikę to otworzyć zawór paliwa, zagrzać świece i pali
Gaźnik,pompa paliwa,aparat zapłonowy,zawory,zapłon. I tak jak kol.napisał dziura w zbiorniku lub przewodach.
Zawór odciecia paliwa jest na pompie wtryskowej.
Jaka diagnostyka? sprawdź zawór na kompie.
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Chyba chodzi o to: ZAWÓR POMPY WTRYSKOWEJ VAG BOSCH 0330001040 0330001015 BOSCH BOSCH 0330001004 TOPRAN 028130135B TOPRAN 107 538 0330001015 BOSCH
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
I pompy regenerują i zawory regulacyjne, wiele razy robiłem Laguny i Citroeny...lepiej od fabryki
No cóż....... zawór paliwa na pompie CR mogę dopisać do długiej listy wymienionych rzeczy , które niestety nie rozwiązały problemu porannego odpalania. Zawór wstawiony nowy i brak efektu. Jedyny plus taki , że spalanie w cyklu miejskim spadło ok. 1 -2 litra na komputerze pokładowym. Ciekawe czy będzie to miało przełożenie na litry w zbiorniku....ale...
Niestety tak auto było u pompiarza osoby która zajmuje się typowo układami wtryskowymi o on po wymianie pompy stwierdził ze nie otwiera się zawór paliwa w pompie ,ze jest to przyczyna elektryczna dlatego zapytałem o wartość napięcia na tym zaworze
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa (ma być 4bar), a zwłaszcza zawór jednokierunkowy w pompie
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
zapewne elektronika na pompie nie zgrywa się z immo w samochodzie wtedy nie otworzy się zawór na pompie paliwa
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Tylko że nie wiem w jaki sposób mamy pomóc komuś, kto nie posiada żadnych narzędzi ani wiedzy. Czy słychać działanie pompy w baku? Po włączeniu zapłonu powinna dość długo pracować. Przyczyn może być wiele, od braku paliwa - przypominam że są dwie komory w baku, i w jednej może być paliwo a w drugiej nie - przez uszkodzoną pompę elektryczną, moduł pompy,...
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Bzdura wyssana z palca żeby trza było adoptować zawór wysokiego ciśnienia,pierwsze słysze
Ciśnienie paliwa sprawdź,zawór na głowicy.Napęd pompy paliwa mógł się ukręcić jeżeli tak nagle to się stało.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Przy próbie odpalenia nie kopci. Zatem pompa wtryskowa nie dostaje paliwa lub zawór na pompie wtryskowej nie puszcza paliwa. Sprawdź czy rzeczywiście dochodzi napięcie do świec żarowych. Samo wstawienie przekaźnika nie potwierdza, że grzeją. No i kolejna kwestia to zawór stop na pompie sprawdziłeś? o jakich numerach tam pompa wtryskowa siedzi?
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Więc tak to w górnej czę ści pompy to jest czujnik temperatury paliwa, a to w osi pompy moędzy wyjściami na wtryski zawór elektromagnetyczny na kostce dochodzi do niego około 9V ale to prawdopodobnie dlatego że akumulator jest juz trochę słaby i podczas kręcenia napięcie spada do 9V ale po podaniu napięcia zawnętrznego bez zapłonu do tego zaworu coś...
Nigdy nie zagłębiałem się do tego modelu, muszę poszukać serwisówki. Czy nie powinien być akumulator 9 Ah, a nie 7 Ah? Pamiętam że w CBR był aku większy niż w skuterach. Wydaje mi się że masz problem ze zbyt dużym prądem rozrusznika, albo za dużą kompresją. Nie ma wyłącznika świateł? To wersja na jakiś określony rynek? Nie ma rozwiązania wyłączającego...
Witam. Jeżeli na końcu węża jest coś w stylu pistoletu z zaworem, można założyć na ten zawór krańcówkę załączającą pompę przy całkowitym jego otwarciu.
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
Zawór przelewowy regulowany, lub wyłącznik elektryczny ciśnieniowy regulowany do wyłączenia pompy po przekroczeniu danego ciśnienia.
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
z kompa wyczytał tylko ,że ciśnienie paliwa faluje mam zawór paliwa w pompie spróbuje go wymienić to jest problem który jak pisałem wcześniej zdarza się nieregularnie teraz jade i jest ok .takie same objawy w toyocie i po wymianie filtra paliwa ok ,ja mam nowy filter jutro czyszcze zbiornik paliwa i elektrozawór pompy wymienie
Jest.
Zawór na pompie paliwa...czy to chodzi o pompę w zbiorniku paliwa?.
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
To zawór przeciążeniowy (bezpieczeństwa)... Wymień na nową i zakończ temat...
Pompa paliwa sprawna, zawór w pompie też. komp obroty widzi, wiązki całe sprawdzone. W momencie kiedy auto nie odpala, kręci się rozrusznikiem a drugi gość rozpina czujnik wału i zepnie auto zaskakuje. :/ Mam 3 czujniki i na trzech jest to samo.
Witaj. Zawór wrócił na miejsce. Poluzowane wyjście na wtryski i nic. Zapytuję o to odpowietrzanie, ponieważ pompa nie zaciąga paliwa. Objaw był taki, że silnik się momentami dławił. Dlatego odkręciłem zawór dostępny od góry pompy. Czy ktoś może powiedzieć jaki jest stan gdy nie jest zasilany? Domyślam się, że powinien umożliwiać powrót paliwa z pompy...
Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia oraz zawór ciśnienia paliwa i jest już ok.Dziękuje za wszelkie podpowiedzi. Dodano po 2 Wymiana pompy wysokiego ciśnienia i zawór ciśnienia paliwa załatwił temat.
Z tego co wiem teraz to tam przy pompie wtryskowej jest jedynie zawór paliwa a ropa jest zasysana właśnie przez pompę wtryskową.
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
. Dzień Dobry, ktoś wie co było dalej w tej historii? Napiszcie proszę. Wiem, że jak się rozwikła problem to już się nie chce wracać do postu. Ale może jednak ? Też mam 97 r. 2,5 i raczej też zamknięty zawór paliwa na pompie (albo pompa nie pompuje? ale...wolałby tylko zamknięty zawór). Widzę, że tu wiecie ocb, ja nigdy z tym nie walczyłem, nie wiem...
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Zewnętrzna pompa ? A w jaki sposób jest ustalane ciśnienie paliwa ? W oryginale jest zawór zwrotny a na tej zewnętrznej ?
Jak nie za późno to sprawdź jeszcze kolego zawór zwrotny paliwa ten z tyłu pompy może jest zapchany błahostka ale warto sprawdzić.
Zawór ciśnienia paliwa na pompie?Niedostępny w serwisie chyba że z całą pompą. Jak go wyjmiesz to może dobiorą ci w Boshu. Są też na allegro. Ale to może być coś innego. Może zdradzisz jaki kod usterki? :)
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
proponował bym wyjąc elektro zawór z pompy i wymyc w ultradzwiekach i sprawdzic czy w fitrze paliwa nie ma drobinek metalu
W tym typie Webasta pompa paliwa podaje paliwo cały czas - jest napędzana silnikiem wentylatora. Dopiero elektrozawór otwiera dopływ paliwa. Po włączeniu pieca powinno być słychać cykanie, jak zawór otworzy się - cykanie cichnie. Sprawdź elektrozawór - zdemontuj/sprawdź/wyczyść. Impulsowo jest zasilana pompa (zewnętrzna), ale w Thermo Top C.
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
A czy może być zawór zwrotny przy pompie paliwa.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
W silniku gaźnikowym pompa jest mechaniczna ;) i zawór paliwa montowany jest za pompą, paliwo podczas jazdy jest cały czas przepompowywane do baku :)
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Temat rozwiązany zawór ciśnienia paliwa na pompie :D pozdrawiam
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
A ta pompa nie jest czasem na zewnątrz zbiornika?Jak np smok w zbiorniku niema jakiegoś zaworka to musi być on w pompie.Warto jeszcze sprawdzić odpowietrzenie zbiornika.Czy np po odkręceniu korka wlewu niema podciśnienia.
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Sztomel to pompa VP 30 a nie VP 37.Chodzi o zawór dawki paliwa ,w sekcji wysokociśnieniowej.
Problem z odpaleniem Scenic 1.9dci 1999r. pompa paliwa nie podaje czy zawór na pompie ten u góry powinien mieć zasilanie tam jest jedna żyła a na dole dwie w których jest plus i minus ja u góry powinien być plusowy to ja nie mam i pompa mi nie podaje paliwa, wiem bo odkręciłem przewody i pokręciłem kilka rasy rozrusznikiem i nie poleciało paliwo. Myślę...
Witam po tak długim czasie.Poprzedni problem został rozwiazany .Uszkodzona wiązka ,brak zasilania na BSM. Dodano po 5 Pojawił się jednak nowy problem .Teraz auto nie odpala a elektrycznie jest wszystko ok.Pompa paliwa ok ,paliwo podaje.Zapala jednak z PLACKA .Zastanawiam się czy może za słabe ciśnienie paliwa ?Czy jest jakiś zawór regulacji cisnienia...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Clio IV nie odpala, błędy ciśnienia na listwie. Mam duży problem z moim samochodem, auto odwiedziło już kilku mechaników, po odrabianiu auto chodzi kilka dni, miesięcy i znowu to samo. Poniżej zdjęcie błędów, wymieniony zawór regulacji paliwa na pompie i listwie. Błędów dalej nie da się skasować, czasem gaśnie kontrolka śliska nawierzchnia i auto odpali....
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
zawór pompy paliwa mercedes zawór zwrotny pompy paliwa scania zawór pompy paliwa
wentylator skraplacza szary kabel przekrój przedłużacza
selektol specjal zlecę lutowanie
Schemat instalacji elektrycznej Peugeot 206 Plus 1.2 2010 Różnice między układami TOP223P a TOP223PN