"Chodzi mi o kompletny zawór pompy olejowej silnika c 360 + obudowa z przyłączami węży ." I taki zawór sam reguluje odpowiednie ciśnienie czy jak? Bo taki to bym zdobył bez problemu.
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Witam,reklama dźwignią handlu taka rzeczywistość:D.A zawór musisz wkręcić w pompę olejową w miejsce śruby drążonej mocującej rurkę która idzie od pompy na magistralę.Czyli micha w dół i do roboty.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
Załóż zawory zwrotne za pompami i czujnik temp. kotła olejowego daj na rurę zasilającą CO. Jak kocioł węglowy będzie się wygaszał i temp. wody spadnie to olejowy powinien się załączyć. Zawór 4d skomplikuje Ci trochę instalacje. Lepiej dać termostaty na grzejniki. Wspomnę jeszcze że masz źle podłączone naczynie przelewowe.
Już zam objawy: Uszkodzony zawór a pompie olejowej.
Nic innego jak zawór w pompie olejowej zacięty.
Pewnie Ci sie zawór na pompie olejowej zacina.
Więc masz układ otwarty tak więc nie ma problemu by podłączyć ten kominek, wstaw jakiś rysunek aktualnej instalacji i miejsce gdzie ma stać kominek, wtedy pomyślimy nad schematem podłączenia kominka, dobrze by było gdy byś na schemacie zaznaczyć przekroje rur jakie są w instalacji, wielkości grzejników i miejsce olejowego kotła oraz jego podłączenie...
Musze sprawdzić ciśnienie oleju. A zawór w pompie olejowej da sie nowy kupić ? czy jest on razem z pompą dostępny ? ewentualnie jakiś nr katalogowy tego zaworka Dodano po 0 Musze sprawdzić ciśnienie oleju. A zawór w pompie olejowej da sie nowy kupić ? czy jest on razem z pompą dostępny ? ewentualnie jakiś nr katalogowy tego zaworka
Piszesz o ciśnieniu oleju... Może być uszkodzony zawór na pompie olejowej w silniku, a że dymi... W jakim stanie są pierścienie tłokowe? Chyba będzie potrzebny remont...
Witam, potrzebuję fachowej porady i zależy mi na czasie. Samochód Astra H 1.9cdti, przy 4000tyś.obr pokazuje ciśnienie 9 bar, pluje olejem przez odmę do turbo i go szybko ubywa. Diagnoza zatarty zawór upustowy na pompie, dzwoniłem do opla i mają tylko 1 sztukę w całym kraju, śmieszne ale prawdziwe, koszt 1000zł, brak jakichkolwiek części do pompy. Moje...
Ja swój kompresore, jak już wspomniałem kupiłem za 30 zł na giełdzie samochodowej w Lubiniu. w tej chwili mam do sprzedania jakaś małą sprężarkę kompletną i znajdzie się kilka gołych kompresorów. A kiedys widziałem ciekawy pomysł przerobienia na srężarkę silnika z malucha. Wsystko jest: zawory, pompa olejowa... Można nawet zwiększyć wydajność otwierając...
Montowany w zbiorniku z płynem czy zewnętrznie? Najprostszy zawór przeciążeniowy pompy olejowej silnika C-360: http://images.kangoo.pl/14360879/4204/la... Pracuje przy 5,5atm. ale łatwo zmienić ciśnienie. Jaka wydajność pompy?
Piec olejowy Buderus G115 palnik rakietowy 28kw (25 lat pracy) w sposób losowy się nie włącza i wyskakuje "błąd palnika". Sytuacja ma miejsce czasami dwa, trzy razy dziennie , a czasami raz na dwa dni. Wymieniłem pół palnika: - sterownik Resideo TF 830 - zawór elektromagnetyczny pompy olejowej - cewkę zaworu - podgrzewacz oleju - uszczelkę palnika -...
Problem z ciśnieniem oleju był już przed czy dopiero po wymianie panewek i dlatego zmienialiscie panewki? Jeśli wystąpił dopiero po to coś z tą wymianą poszlo nie tak i tam nalezy szukac problemu a nie w zaworku przelewowym. Natomiast jeśli już przed wymianą był problem to panewki nie byly pierwotną przyczyną problemu i problem tkwi gdzie indziej -...
Firma krzak nie wiadomo co i jak . Jaki jest producent tego wynalazku ? Zawór nie powinien się tak zachowywać . Pompa jest olejowa czy sucha .? :|
Takie dzwonienie kół to po wymianie normalka. Koła muszą się dotrzeć wtedy bedzie ciszej. Co do buczenia to buczy zawór przy pompie olejowej silnika. U mnie tak jest , zawór ma w środku kulkę i dlatego buczy a słychać to na wolnych obrotach po rozgrzaniu oleju.
Co do oleju to kiedys po poprostu w zwyklym 360 rozsypal się nam zawór na pompie olejowej. Siłownik na belce przedniej osi tak jak w bizonie nie niszczy tulei belki i dodatkowo układ też jest mniej podatny na prowadzanie na boki w trakcie przejazdów transportowych Co do pękania to przed kupnem kolega radził aby sprawdzać też ramę do tylnego ramienia.
A gdzie jest ten zawór i co w nim sprawdzić?
Od dwóch dni staram się uruchomić piec olejowy viessmanna, przestał działać nie odpala wymieniłem dyszę, filtry. Nie podaje paliwa, mam wrażenie że to pompa olejowa, Jak sprawdzić działanie cewki, czy otwiera zawór. Proszę o pomoc !
180000.OLEJ GM Dodano po 1 ten zawór nadmiarowy jest w pompie czy miska olejowa ?
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Witam mam problem z ciśnieniem oleju w c 360. zapaliła sie kontrolka podczas pracy. miska olejowa zdjęta i okazało sie że nie wiem czemu wyrwało zawór z pompy olejowej. Założona nowa pompa z nowym zaworek zalana olejem i nadal nie podaje oleju? obudowa filtra zdjęta i praktycznie wcale nie pojawia sie tam olej co może być przyczyną nowa pompa tez uszkodzona...
Wina całej tej afery tkwi w pompie olejowej bo tam jest zawór regulujący i on się zaciera trzeba wymienić pompę olejową i po kłopocie ale jeszcze jedno ;przyczyna takiej awari pompy to bardzo zasyfiały olej a najczęściej to opiłki z panewek lub innych części silnika
A czy to na pewno pompa? A nie zawór przeciążeniowy lub filtry?
Najpierw to podjedź na stacje kontrolno pomiarową niech ci zmierzą ciśnienie oleju w układzie smarowania bo być może masz uszkodzoną pompę olejową lub zawór przy pompie
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
Już znam przyczynę czemu tak się działo, przyczyną był zawór w pompie olejowej odpowiedzialny od zbijania ciśnienia oleju, był zaciety. Po prostu kiedyś komuś pękł pasek rozrządu i pobiło szklanki, ktoś je wymienił ale nie jest mozliwością wszystkiego wyjąć i kawałek poszedł w pompę olejowa i zacieło zaworek ciśnienie na zimnym było 12 bar a powinno...
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 1.8 benz w VW golf III. W silniku pojawiło się zbyt duże ciśnienie oleju przez które rozszczelniało czujnik oleju. Pierwsze podejrzenie padło na zawór w pompie olejowej. Pompa została wymieniona a ciśnienie co prawda spadło ale nadal jest 3,5 bara przy 2000 obrotów gdzie wcześniej bylo 5,5. Mechanicy rozkładają...
powodem tej usterki jest prawdopodobnie zacinający się zawór redukcyjny w pompie olejowej. wymiana całej raczej usunie usterke. jednak nie zwalnia cie to od sprawdzenia manometrem faktycznego ciśnienia oleju.
Potwierdzam słowa kolegi ftp.kowal. Mianowicie jakieś 50 mtg temu wymieniałem pompę olejową w moim c360 z silnikiem 4003 (taka sama jest do 3p czy mf) i tam zawór był wbudowany w korpus pompy zarówno w demontowanym jak i nowym.Te podkładki pod sprężyną to było "lekarstwo" mechaników w dawnych PGR'ach czy POM'ach na świecenie się kontrolki od ciśnienia...
Problemem w twoim silniku jest wysokie ciśnienie oleju w magistrali głowicy co w efekcie powoduje napełnienie popychaczy(tak mocno że działają jak siłownik hydro)i uchylenie zaworów,do sprawdzenia zawór nadmiaru ciśnienia w pompie olejowej.
chłopie jakie paprochy!!!gdzie tam masz lamerze przewody! nie masz cisnienia oleju,mogł zaciał sie zawór na pompie olejowej może jakis filtr wadliwy nie puszcza oleju dalej na silnik Dodano po 3 olej nawet jakby nie taki to ewentualnie podczas odpalania dłużej by sie swieciła kontrolka oleju ale nie w czasie jazdy
często podczas czyszczenia bloku z resztek starej uszczelki lecą paprochy do silnika pózniej potrafią zablokować zawór przelewowy w pompie olejowej... piszesz ze auto zapaliło i było ok a po ponownym odpaleniu ciśnienia brak... wkręć manometr i sprawdz ciśnienie nawet jeśli jest zła uszczelka dół silnika będzie miał ciśnienie...
To czym ten mechanik szlifował ten wał pilnikiem? Po pierwsze to trochę złe jednostki ciśnienia Kolega podaje. Po drugie to nie gdybać tylko zmierzyć wał mikrometrem w dwóch płaszczyznach i będzie wiadomo. Pomierzyć czujnikiem korbowody z panewkami i bez panewek, to samo obudowy łożysk głównych w bloku. Po trzecie w jakim stanie są łożyska wałka rozrządu....
Witam to jest uszkodzona pompa olejowa,a dokładnie zawór ciśnienia w pompie.Miernik w rączke odkręcamy czujnik ciśnienia,wkręcamy miernik i po odpaleniu na zimnym patrzymy ok.3 bary nie może być dużo więcej,jeżeli 5 lub 6 pompa app..
Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia. i przy okazji kolega zobaczy co ma na dnie misy:)) ja przy swoim pasku zrobiłem tak pokrywa zaworów w górę misa olejowa w dół ropownica kompresor i 3 l ON i cheja banana mycie silnika od środka,przy okazji mycie pompy olejowej:) szok co ja miałem w silniku:) a teraz po 3 tyś km olej nadal...
Teoria której jestem zwolennikiem, zawór regulacyjny w pompie olejowej regulujący ciśnienie smarowania zaczyna szwankować i na zimnym silniku ciśnienie oleju jest tak duże że regulatory zaworów powodują niedomykanie co za tym idzie spadek sprężania i silnik zaczyna kuleć.
Witam . Mój problem jest taki , ze przy zapalonym silniku po 10 min od rozruchu zaczyna coś buczeć (jęczeć) w silniku .Odgłos dochodził z okolic filtra oleju , wymieniłem go bo myślałem ze zapchany ale problem po wymianie nie ustąpił . Podłączyłem zegar by sprawdzić ciśnienie na zimnym pokazywał 4atmosfery po lekkim przy gazowaniu dochodziło do 5 i...
Temperaturę w domu można również regulować poprzez zawór 4D, który jest pod pompą. Obniżasz temperaturę na grzejniki, temperatura w pomieszczeniu spada. Zamontowanie zwykłego termostatu pokojowego w tym kotle nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Z całym szacunkiem Panowie, ale rozmawiamy o MAN TGA, więc podstawa filtra to nie zwykła puszka ale konkretny odlew aluminiowy w którym mieści się cała chłodnica oleju łącznie z przewodami, oraz duży filtr oleju, a całość jest fragmentem bloku silnika. Jest to jeden element, więc nawet nie ma możliwości zatkania chłodnicy. Poza tym nic nie było grzebane....
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
pompa olejowa założona druga a ciśnienie bez zmian.
Miałem takie dwa przypadki, co prawda nie w TDI tylko w zwykłym turbodieslu VW, zablokowany zawór przelewowy w pompie powodował podpieranie popychaczy i gaśnięcie silnika przy ok 10 bar na magistrali olejowej. Zawory się nie pogięły, wystarczyło naprawić pompę i silnik pracował normalnie.
Jeden zawór jest umieszczony w pompie olejowej(przelewowy), drugi w obudowie filtra oleju(obejściowy). Dodano po 6 Prawidłowe ciśnienie w przypadku RFJ lub RFN(bo nie mam pojęcia która generacja i jaki silnik) to 5 bar przy 3000obr/min.
W takim razie powinni w miejsce czujnika wkręcić manometr i sprawdzić ciśnienie oleju (powinno być 1,3 bara na obrotach jałowych). Ciśnienie poniżej 1 bara powoduje świecenie się kontrolki. Powodem może być zbyt niska lepkość oleju (zły jego dobór lub rozrzedzenie paliwem), zapchany smok w misce olejowej, zawór pompy lub kończąca się pompa oleju (luzy...
Witam. Nie napisałes w jakich warunkach nastompila awaria, troche zgaduje. Jezeli nagle to: spodkałem się z trzema takimi przypadkami w 2.0 dCi , dwa były spowodowane przeskoczeniem łańcucha rozrządu przyczyna była awaria napinacza(trafic 115PS i Laguna 150PS), po ustawieniu rozrzadu nie było sprezania bo zawory były juz pogiete. Trzeci przypadek(Trafic...
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
Pompy olejowe zwykle posiadają zawór przelewowy (sprężyna z kulką). Zablokowanie takiego zaworu może spowodować niekontrolowany wzrost ciśnienia.
Musi działać też wewnętrzna pompa olejowa oraz zawór proporcjonalny z zaworem sterującym. A najważniejszy jest system ABS który nie powinien zgłaszać awarii (kontrolka na panelu i C56 AWL)
NSZ10 to pompa olejowa tzw zębata, w układach wspomagania stosuje się pompy łopatkowe, przemyślałeś wymianę ? może zawór przelewowy wystarczy w obecnej ?
Po raz trzeci piszę ten post bowiem co chwila jakieś niespodzianki Otóż dalej nie wiemy jaki masz silnik. Zakładam, że masz tan wkład filtra a nie kompletny filtr do wymiany. A w sprzedaży są dwa rodzaje wkładów. Z króććem przyłączeniowym do instalacji lub bez. Króciec można przy odrobinie chęci przełożyć z poprzedniego wkładu. I pytanie co masz tam...
To mi przypomina sytuację gdy przyjechał klient do warsztatu i powiedział, że mu się " sosierka świeci". Kupa śmiechu bała(z gościa, nad autem trzeba było płakać). A wracając do tematu to zdaje się taki objaw może się zdarzyć jak coś się złego stanie np. z jedną z panewek. Tyle, że wtedy by stukał. Uszkodzony mógłby być też zawór przelewowy w pompie...
"Przetrzeć cylindry papierkiem powyżej 1000 na olej ." To jest coś w rodzaju honowania. Po szlifowaniu cylinder jest gładki jak pupa niemowlęcia ale wtedy ....najłatwiej się zatrze bo film olejowy praktycznie nie powstaje . Honowanie to zrobienie mikrorys specjalnymi "pilniczkami" żeby film olejowy utrzymywał się na ściankach cylindra i było smarowanie....
Zmień ten zawór w obudowie filtra olejowego. Następnie pompa do sprawdzenia. Jak zimny i pokazuje 0.4 no to troszkę mało, no bo jednak po odpaleniu zależy jak wstaje cianienie ale 2 bary i wolniutko rośnie po przygazowaniu pokazuje 6 bar Po nagrzaniu 1 z hakiem. Przy 0.8 bara wymieniłem zawór i komunikatu już nie było nie pamiętam ile pokazało 1.1 czy...
Pompa olejowa powinna mieć zawór przelewowy, ja podmieniłem w swojej sprężynkę metoda prób i błędów aż uzyskałem odpowiednie ciśnienie. Jak na jednej możesz uzyskać około 400l/min to na dwóch można uzyskać...? Tylko pamiętaj że silnik tez powinien być większy.
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
Może być tak że gniazda szklanek są już wyrobione lub zawór zwrotny oleju nie trzyma, nawet sama pompa olejowa może być słaba
To znaczy ze inny silnik nie może mieć problemu z tlokiem? Tuleja czy lejac wtryskiem? Inne 1.6 nie pobieraja oleju - nie będziemy się tu sprzeczac i porównywać - jak z tymi telewizorami chciałem pokazać przekrój a nie wchodzić w klotnie czy TCL to potentat i komu sprzedaje matrycę np. Samsungowi. Pali na 4 cylindry - zmień lub napraw blok, nowy rozrząd,...
Co do wybuchających filtrów, to miałem kilka przypadków w starych silnikach z zaworami regulowanymi płytkami, był zablokowany zawór w pompie. Ale ostatnio robiłem audi 1,9TD z taką usterką, przy 12 barach na magistrali olejowej silnik gasł, bo przestawały się opróżniać popychacze i podpierało zawory, a filtr był cały i nawet nie spuchł ;)
A czy czasami to nie pompa olejowa, miałem taki przypadek zacinał się zawór przelewowy ale tak że na czujke dawał tyle że gasła a reszcie brakowało smarowidła, kolego i co zanalazłeś co było?
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
dzisiaj założyłem manometr i po zapaleniu silnika cisnienie oleju 2,5na wolnych i 3na wysokich orotach zagrzałem go do temp. cieczy takiej jaką miałem przy koszeniu pracował ok 30 minut, przysłoniłem chłodnice wody i dalej prcował ,potrzymałem go na wysokich obrotach ok 5minut cisnienie spadło do ok1.7 na wolnych i 2.5na wysokich ijuż sie nie obniżyło,ale...
Witam, mam problem z silnikiem N45. Silnik dziwnie rzęzi po odpaleniu szczególnie kiedy trochę postoi i jest zimny, jednak kiedy jest ciepły i wkręca się go na obroty a nastepnie spada z obrotów to także potrafi wydać podobne dźwięki. Rozrząd właśnie został wymieniony na nowy kompletny ( ślizgi, napinacz, łańcuch + łańcuch pompy olejowej) a problem...
Mam w C-360 pompę w której zawór przelewowy jest dokręcany w postaci rurki ze sprężyną na allegro określana jest jako stary typ w nowym typie nie ma już tej rurki zawór wbudowany w pompę. Filtr mam jeden puszkowy. http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-urs... http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-ole...
Uszczelniacze wodne są w tej głowicy z zaworkami po 2 stronie, olejowe są w prowadnicy tłoków. Zawór zdemontuj z pompy i na sucho go sprawdź, możesz go rozebrać, to poznasz jego zasadę działania, pod tym małym elementem z przeźroczystego plastiku jest sprężynka i pod nią zaworek z gumką. Uważaj na wystrzał sprężynki przy demontażu! Dodano po 5 Czasem...
Tor olejowy złożony. Dopiero przy 0,6 bara kapie z dyszy /kapa kap co mniej jak 1 s/ Czy tak ma być ? Czy wysteruję zawór w pompie czy nie to tak samo kapie. Jak wyjąłem z pompy suwak zaworu ciśnieniowego to gorzej kapało. Rurki za reduktorem fi 4
Ale ja ci nie każe mówić i pisać, czy to jest opłacalne czy nie. Ja remontuję ciągnik w oryginale i mam Ursusa C-355, lecz w starym PGR wyciągneli mu oryginalny silnik i włożyli od C-4011. Ma też dwa filtry oleju, a chciałem, żeby ten C-355 był w oryginale i założyć bąka, jak miały wszystkie C-355.... Dlatego pytam, czy trzeba zakładać zawór w pompie...
Sprawa nie jest prosta. Masz dwa problemy: 1. Czas potrzebny na ostygnięcie PCT. 2. Mały moment rozruchowy silnika sprężarki. Ten drugi jest wg. mnie poważniejszy i może być rozwiązany tylko poprzez zrobienie odprężnika. Jest jeszcze inny sposób. Zawór "przelewowy" jak w zębatych pompach olejowych, ustawiony trochę poniżej zaworu bezpieczeństwa lub...
E tam nie przesadzajcie. Gdzie trzeba posmarować silikonem, to trzeba. Już teraz są tacy wszyscy pro eksperci na jutubach itp., że sr..ć się chce. Nawet nie wolno posmarować przepustnicy silikonem, bo oderwie się silikon, wpadnie w silnik, podstawi zawór i rozwali silnik ku..wa poważnie? 😂 Są pokrywy pomp olejowych składane na samym silikonie, pokrywy...
Nie może tak być żeby obiegi z obu źródeł ciepła się mieszały - muszą być zawory odcinające/przełączające. Chodzi o to żeby ciepło z kotła olejowego, nie przepływało przez płaszcz kominka i odwrotnie bo to generuje straty ciepła - więc gdzieś są jakieś zawory odcinające jedno i drugie źródło. Być może jakiś zawór od kominka się nie otworzył i stąd brak...
Czy to możliwe że pompa daje więcej jak deklarowane? Stara pompa wymieniona ponieważ współpracowała z,, bąkiem,, i po założeniu korpusu w filtrze otwierał się ciągle zawór. Już przy trzecim filtrze i skróceniu sprężynki o 1.5 cm i ciśnieniu na zegarze 0.4 stwierdziłem że wymienię pompę. Teraz filtr nie buczy, zawór się nie otwiera tylko ze ciśnienie...
A czy może być też za wysokie ciśnienie?Czytałem,że jest na pompie olejowej zawór maksymalny przelewowy,który po przekroczeniu nastwionego ciśnienia ma się otworzyć by je obniżyć.Gdyby faktycznie było zbyt wysokie a zawór jest zacięty mogło by sygnalizować lampką i piszczkiem?Ale to tylko moje gdybanie.Może ktoś miał doświadczenia z tymi silnikami i...
W starych podręcznikach były schematy ze szczelinomierzem, pomiar między ząbkami a obudową, tylko że dopuszczalne wartości powinny być brane z dokumentacji. Masz jeszcze zawór przelewowy przy pompie, może on nie działa poprawnie np. pęknięta sprężyna. Można sprawdzić pompę na stole probierczym, ale to dużo zachodu z dopasowaniem odpowiednich przewodów....
Dziękuję. Misa olejowa została zdjęta, czyste wszystko nie ma opiłków nic, smok jak nowy co teraz? Pompa olejowa? Jest w niej coś takiego jak zawór przelewowy odpowiadający za regulację ciśnienia oleju? Dlaczego dalej nie ma tego ciśnienia?
Żeby było zabawniej zawór jest wkręcony w kanał olejowy w misce oleju. W samej pompie nie ma nic. Ale OK.
Wiadomo że potrzebujesz wąż wysoko ciśnieniowy , pistolet z wymiennymi dyszami i regulacją ciśnienia albo w pistolecie lub na pompie. Do tego pompa musi mieć manometr, olejowy najlepiej oraz zawór przepustowy co będzie zamykał ciśnienie wewnątrz pompy przy zamkniętej dyszy wylotowej pistoletu.No i przekładnia musi być żeby obroty współgrały . Jeszcze...
Podkreślam, jeśli masz taki zawór upustowy to tak. Wkręcasz zaślepkę, a zawór do woreczka z wtyczką mocujesz trytką:). Proces sterowania tymi zaworami jednym i drugim jest dość skomplikowany. Inżynierowie w MB stosując w silniku OM651 ale i nie tylko, zawory upustowe przy pompie obniżające ciśnienie w układzie i sterowania szyną spryskiwaczy, chcieli...
Zawory. Hydrauliczne popychacze zaworów do wymiany. Może należy przemyśleć udrożnienie kanałów olejowych i należy sprawdzić ciśnienie pompy oleju.
Doszedłem do tego. Droga oleju prowadzi przez kolejno smok, pompa, zawór, filtr, czujnik ciśnienia i kanały olejowe. Wniosek był taki że filtr nie jest drożny i na czujniku ciśnienia już nie ma. Po wymianie filtra wszystko wróciło do normy. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Sprawdź tłoki od spodu czy są czyste czy może jest nagar. Pęknięty tłok można rozerwać i zobaczyć co jest w środku i jak szybko szło pęknięcie. Tłok ma w środku stalową wkładkę zalaną w stopie z aluminium. Dwa różne materiały i dwa różne współczynniki rozszerzania. Z opiłakmi to jest taki problem, że jak się dostaną do pompy olejowej to potrafią zablokować...
Ok, rozumiem, czyli moc nie większa jak 20 kW, pewnie 16 kW byłby wystarczający, ale nie zawsze taki mogę trafić do kupna. Jak będzie za duży do jednej nagrzewnicy, to może temperaturą na piecu się podreguluje, lub zamontuję drugą od razu. Skłaniam się raczej nad olejowym. Czy mniejsza pojemność wodna kotłów olejowych w stosunku do węglowych będzie...
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Witam, zmieniłem w moim Ursusie C 4011 filtry olejowe podwójne na ten wkład wymienny, wkręciłem zawór w pompę oleju, pompa nowa Hylmet i tak ciśnienie, jak odpalę na zimnym, jest niecałe 5 atm i nie chce więcej podejść, nawet jak się przygazuje. Jak się rozgrzeje, to takie 3,5 do 4 atm trzyma. Zastanawiam się tylko, dlaczego ciśnienie jest niecałe 5...
Witam Winę ponosi tu zawór przelewowy w pompie , chociaż szczerze to pompy oryginalnej od C 4011 nie widziałem już chyba z 20 lat . Pomimo to i tak czeka Cię demontaż miski olejowej , i wtedy decyzja co dalej , jeżeli jest zawór to go sprawdzić , lub wymienić a jeżeli nie ma to zakup całej pompy od C 360 . Pozdrawiam
Witam Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,...
Witam Proszę bardzo o pilną pomoc. Posiadam Opla Movano Renault Master 2,8 DTI (12.2000r) Spadek ciśnienia oleju przy zimnym silniku, kontrolka gaśnie nawet po 15-20 sekundach. Po rozgrzanym silniku zaświeca się na stałe i mruga, gaśnie przy ujęciu gazu i wrzuceniu na luz. Ciśnienie przy zimnym 1,2 atm- 1 atm przy ciepłym, przy 3000 obrotów spada do...
Pierwsza możliwość - uszkodzony zawór przelewowy pompy, druga - zbyt gęsty olej, trzecia - "zabite" szlamem kanały olejowe. Mierzyłeś w otworze czujnika ?
Z uwagi na wiele niewiadomych proponuję napędzać pompę olejową silnikiem o regulowanych obrotach lub wstawić regulowany zawór co pozwoli ustawić właściwe parametry grzania.
Witam w swoim aucie VW Iltis 1,6 TD z roku 1987 mam taki objaw na wolnych obrotach manometr ciśnienia oleju pokazuje 0 , ,rozebrałem silnik brak było oznak zużycia panewek głównych i korbowodowych ,tłoki nominały jak nowe ,wałka posredniego troche gorsze głowica stan idealny wałek też(silnik ledwie po 90 tys), zrobiłem szlif na pierwszy nadwymiar panewek...
Dodam jeszcze ze zrobiłem juz 9 tys na tych stukach i nic nie narastaja w sensie ze nie są głosniejsze tak samo jest cały czas,i nic złego sie nie dzieje pali na dotyk,nie kopci,oleju nie bierze,moc jest normalna.Ale wkurza mnie ten stukanie i nikt nie wie co jest grane.A może to stukac pompa olejowa lub zawór ciśnienia w pompie?bo dziwi mnie to że...
Pracujący i rozgrzany na wolnych obrotach ma 5 bar? jeżeli faktycznie tak jest, to miska w dół i przy pompie olejowej wkrecany od spodu jest zawór regulacji ciśnienia i wygląda że coś z nim nie tak, może po rozgrzaniu ściska go i się blokuje. Brak kompresji też by to powodowało, tylko zazwyczaj działo się tak na zimnym gęstym oleju.
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
pompę olejową mam od c 4011 i wystarczy wkręcić redukcję w rurkę i potem zawór i tyle w temacie. Wiem że na gorąco najlepiej giąć a co do pasowania ona nie będzie pasować bez przeginania bo to typowa rurka od c 360 a one maja podstawę filtra bezpośrednio do bloku silnika a 4011 musisz przykręcic najpierw jedną podstawę potem drugą dopiero wiec odchodzi...
Diagnostyka niezbędna do znalezienia przyczyn.Olej został zmieniany zawsze na bieżąco . Przejechane dopiero 3tyś km.Ogólnie tym autem jeżdżę mało bo to dodatkowy drugi samochód i na bieżąco jest zawsze wszystko wymieniane .Dużo rzeczy z osprzętu jest już drugie nowe.A przy okazji z mechanikiem zdejmiemy miskę i sprawdzimy przy okazji panewki i uszczelnię...
Jest kilka przyczyn. Prawdopodobnie silnik ma już spory przebieg. Luz na panewkach jest już pewnie duży i pompa nie daje przez to odpowiedzniego ciśnienia. CO do pompy to też może być ale to raczej nie jest główną przyczyną, chyba że ktoś nie zmieniał oleju na czas. Spawdź też zawór ciśnieniowy. Jest on zamocowany w pompie olejowej. To jest taka sporra...
zawór przelewowy pompy olejowej wałek pompy olejowej uszczelniacz pompy olejowej
philips ustawić godzina projektor telefonu wyłączyć klawiatura numeryczny
pilot uniwersalny silvercrest kh2156 pilot uniwersalny silvercrest
Volkswagen Polo 9N – niegasnące kontrolki zegara i przebiegu, przyczyny i naprawa Kärcher K2 – jak odkręcić uszkodzony korek wlewu wody? Porady, narzędzia, zamienniki