z tego co pamiętam w tdi nie ma potrzeby ani możliwości adaptacji ( brak immo w pompie) w starym 1,9 d np felicja trzeba było. Poczytałem troszkę i podejrzewam przekaźnik 109 ( chyba właśnie ten tyka ) Zobaczę rano podając napięcie bezpośrednio na zawór pompy
Podobny problem miałem kiedyś w Favoricie- również po wymianie łańcucha rozrządu( na zimno OK, na gorąco świeciła kontrolka ciśnienia, gasła przy 2000 obr/min). Sposób: samochód na podnośnik, spuszczony olej, zdjęta miska olejowa, wykręcone świece, odłączony zapłon, smok pompy zanurzasz w naczyniu z olejem (średnica nieco większa od smoka), pomocnik...
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
Zawór zwrotny w pompie ok?
Moim zdaniem nic to nie da bo pompa ma dobić ciśnienie przed odpaleniem i tyle . Jeśli już koniecznie chcesz zrobić zaworek bez włażenia pod auto to wystarczy dostać się włazem desantowym pod siedzeniem do króćców pompy i tam zainstalować ten zawór zwrotny . Wpisz w google " pompa paliwa skoda felicia" i zobacz sobie na zdjęcia wyjętego baku do którego...
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
pod tą blachą masz zwykły zawór elektryczny.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Jeśli nie wiesz gdzie jest zawór, to skąd wiesz że pompa jest sprawna? Zawór jest na części wysokiego ciśnienia.
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
wtedy czeka mnie wymiana pompy. Wymień sam zawór.
Jeśli jesteś pewien akumulatora i alternatora, to rzeczywiście sprawdź "zasilanie" alternatora właśnie tymi kabelkami. Zbadaj te przewody na przerwanie i sprawdź, czy we wtyczce zasilającej nie są skorodowane piny. Kiedyś podczas jazdy miałem taką usterkę w Passacie a ponieważ wówczas już jeździło się na światłach mijania, więc akumulatora "osłabł"...
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
Sprawdzona micha i smok....pompa ok... nie wiem co dalej robić....
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Na pompie są trzy elementy sterowane elektrycznie,jeden,niedostępny z zewnątrz to zawór odcinający,dwa pozostałe są na wierzchu pompy.Chodzi mi właśnie o nie.Podejrzewam,że jeden to impulsomierz do obrotomierza.Silnik czasami dostaje dziwnych obrotów,objawy to jakby przestawiał się kąt wtrysku,stąd moje pytanie,czy na pompie Lucasa jest jakis elektrozawór,który...
Konkretnie zawór jest na filtrem oleju, ktoś mógł go odłączać do wymiany filtra oleju, jeśli błąd nie wraca, nie ma się czym przejmować, jeśli wraca, należy sprawdzić okablowanie złącze oraz zawór. Zawór. http://obrazki.elektroda.pl/5866892600_1... Interpretacja błędu na pompę cieczy chłodnicy EGR, wygląda nieco gorzej i zapala kontrolkę...
Witam. Pytania w zasadzie mam dwa. Pierwsze gdzie znajduje się zawór upustowy pompy oleju? Drugie od czego jest śruba na klucz 24 od przodu silnika w obudowie pompy oleju? Pozdrawiam
Pompa niestety również wchodzi w grę. Ja jednak dobrze bym sprawdził zawór do regulacji temperatury.
Zaworki są 3, zaworu gaszenia nie widać (jest ukryty pod blachą z tyłu pompy). Jeżeli przekładałeś pompę to nie odpalisz (immo nie pozwoli,najprościej przełożyć od starej tą płytkę od spodu pompy, której doczytałem nie masz to trzeba jak koledzy piszą zawór gaszenia podłączyć na "krótko").
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Wymienione bylo: pompa, ... , czujnik, zawór w filtrze oleju. A ten, co to zdiagnozował, potrzebę wymiany - to co on mówi na takie pytanie ?
Jak wepniesz żaróweczkę 1,2w i ona świeci a pompa się obraca to albo jest uszkodzona albo zawór czynnika nie puszcza. Innej opcji nie ma
możesz np. z zasilacza 12 v podłączyć sie pod każdy zawór z osobna i go sztucznie wysterować sprawdzenie polega na tym że słuchasz czy dany zawór "klika" jeśli jest opór cewki mieżony omomierzem a zawór milczy wychodzi na to że jest zacięty.
Wg mnie - akumulator słabo kręci. W wyniku dużego obciążenia (pracą rozrusznika) w tym samym czasie, nie otwiera się zawór el. na pompie i nie podaje paliwa. Naładuj akumulator lub zmień na inny.
w serwisie powiedzieli, ze jesli to zawór N 109 to oni tego nie zrobią, bo jesli jest w pompie to za duzo rozkrecania itp ....... czysty horror jak się takie rzeczy słyszy od ponoć "wykwalifikowanych" serwisantów, takie stwierdzenie jak "jeśli jest w pompie" to mnie normalnie rozbraja no i to drugie "za dużo rozkręcania" 8-O nic tylko takich fajtłapów...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Czyli rozumiem , że nie mam szukać przyczyn typu potencjometr, czy zawór odcinający tylko od razu jechać do naprawy z pompą. Ktoś wie ile taka przyjemność może kosztować??
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
Jest to druga pompa air Szkoda że nie dziesiąta. Dosłownie jest to pompa powietrza wtórnego, pompująca przez zawór powietrze do układu wydechowego, w celu rozrzedzenia spalin i "dotlenienia" katalizatora zaraz po rozruchu zimnego silnika.
W tdi często jest tak że wina jest pompa a raczej ustawienie dawki rozruchowej które zależy z kolei od czujników temperatury silnika najprościej ściągnąć wtyczkę z 4 pinowego czujnika i jak na ciepłym silniku odpali to będzie znaczyło że pompa do regeneracji. ale to jeszcze o niczym nie przesądza trzeba zrobić konkretną diagnostykę, ciśnienie sprężania...
Jak słychać pompę przy otwarciu drzwi kierowcy (pierwszym) i po zapłonie to nie przekaźnik. Można zmierzyć ciśnienie paliwa (jest wyjście na szynie paliwowej) tylko że w zależności od rocznika powinno być 3 lub 4 bary stałe. Ja próbę zaślepił bym układ EVAP lub sprawdził czy zawór tego układu nie przepuszcza.
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
Robiłeś kiedyś takie coś? Napewno zadziała? Czy raczej kupić jakąś inną omów wtryskowa? Emulator nie wchodzi w grę, bo skoda jest już dawno przetopiona, został mi sam silnik i wiązka kabli, bez stacyjki i modułu immo... Jeszcze mam jedno pytanie, jeżeli wymienię ten zawór na zwykły to żeby pompa działała wystarczy cały czas podłączyć zasilanie do tych...
Witam Mam problem z skoda fabia 2001r 1.4 16v a mianowicie raz na jakis czas kręci nie odpala w błędach jak samochód nie odpala wyskakują p1239 wtryskiwacz cylindra3 przerwa p1237 wtryskiwacz cylindra1 przerwa p1238 wtryskiwacz cylindra2 przerwa p1240 wtryskiwacz cylindra4 przerwa p1426 zawór odpowietrzania zbiornika paliwa przerwa p1425 zawór odpowietrzania...
Olej taki bo były wycieki i mechanik powiedział że to załatwi sprawę Ale coś nie bardzo. A teraz chyba raczej nie zmienia z powrotem na tamten bo tak nie można. Wymieniłem pompę tandem, wtryski sprawdzone i są ok (wymienione uszczelki), wałek ok, świece grzeją, drugie świece też działają, zawór egr nowy, nowy czujnik temperatury, i dalej to samo
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Witam forumowiczów. Tematem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI. Powoli kończą mi się pomysły, co mogło się wydarzyć. Mianowicie pewnego razu nagle autko straciło moc, z wydechu podczas przyspieszania wydobywają się kłęby dymu, a w silniku jakby coś stukało, fukało, nie jest to metaliczny dźwięk. Na wolnych obrotach wszystko jest w porządku, a gdy załącza się...
Witam mam problem ze skodą octavia 1 1.6 ben sr 74 kw 1998 rok zapala sie kontrolka oleju przy 1500 obr na jałowym jest ok powyżej gaśnie czujnik wymieniony pompa oleju nowa nie wiem jaki kolor czujnika powinien byc bo kupiłem ja z niemiec jest czarny ktoś pomoże może jakiś zawór jest przy filtrze oleju
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Przecież nikt za darmo naprawy silnika nie zrobił, więc ponosi odpowiedzialność za wykonaną usługę. Wymiana pompy i czujników w trakcie naprawy nie była potrzebna. Na początek bez większych kosztów można wymienić filtr oleju (tylko oryginał) i do sprawdzenia zawór który jest pod filtrem, który upuszcza olej po odkręceniu filtra , można go wyciągnąć...
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
Witam Szanowni Panowie, A więc tak zacznę od początku : zawór elektromagnetyczny sprawdzony (działa), przewody paliwowe czyste tzn paliwo przepływa, wtryski wszystkie czyste, filtr paliwa nowy dziś założony, nie posiadam żadnego typu alarmów z odcięciem i co dalej?? auto jak nie odpalało tak nie odpala :( . Zastanawia mnie tylko gdy podczas kręcenia...
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Samochód był jeden dzień nie używany następnego dnia nie nic nie klekotało i nie żarzyła się kontrolka, przejechałem 90 km i wyłączyłem silnik, za około 20 min wracałem i po odpaleniu znów góra silnika delikatnie klekotała , a kontrolka się ciągle świeciła i gdzieś kilka km od domu przestała a klejnocik zniknął(a tak w ogóle to było go słychać tylko...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
U mnie siedzie afnik, prawie to samo co u ciebie wyszukujac kod silnika w google (nie wiem jakie sa roznice). Dlatego pisalem o pompie (nastawniku) bo takie szarpanie wystepuje przy niedomaganiu. Uszkodzone wtryski powoduja drgania, jakby wypalilo tlok lub zawory to bys wiedzial momentalnie (potworne drgania, silnik zaraz wyskoczy). :> Samemu bym sprawdzil...
Próbowałem już chyba wszystkiego . Napiszę , ze sporo kasy już zostawiłem w takim serwisie jak Bosch i dalej problem. Powyżej 3 tys obrotów a samochód ma muła . Wciskam gaz do podłogi i nic . Do 2 tyś to jeszcze jako tako . Maks 120-130 km . Wymieniony zawór N75 , sprawdzone wężyki , EGR itd . Samochód nie dostaje prawidłowej dawki paliwa , obcina ją...
Witam Który to rok silnika? Czy to SDI czy zwykły mechaniczny diesel (pompy lucasa montowali w chyba w SDI) Czy awaria nastąpiła nagle czy dopiero kupiłeś samochód? Zawór regulacji kąta wtrysku znajduje się na dole pompy z prawej strony idzie do niego czarny dwużyłowy przewód (jak w domowym sprzęcie rtv) 028 906 124D nr 140 to sterownik świec + moduł...
W pompie są dwa zawory zwrotne-wiadomo- z tego co piszesz to winien byłby jeden z zaworów. To jest myśl. Ja idę na urlop ale przekaże koledze z pracy. Jak pomoże w poniedziałek to masz u mnie "piwko"
Witam Mam problem z brakiem napięcia na zaworze n109.( auto nie odpala jeśli nie podam 12v bezpośrednio na zawór z aku ) Przekaźnik w skrzynce działa. Po przekręceniu kluczyka lampka od świec żarowych mignie. Nastawnik pompy dokonuje adaptacji. Mogę także połączyć się ze sterownikiem silnika. Moja prośba to opis połączenia pomiędzy przekaźnikiem - komputerem...
Dziekuje za podpowiedzi. z odłączonym immo samochod odpalal i jezdzil bez problemow kilka miesiecy. Czy po takim czasie mogl zablokowac zapłon? Sprawdzilem pompę paliwa.slychać ze pracuje ale nie podaje paliwa przed zawór odcinający.Sprawdze droznosc przewodow i filtra.Prosze o informacje czy pompa podlaczona jest niezależnie od urządzenia sterującego...
Kurcze w tamtym miesiącu kiedy kolega ze swojej Skody Fabii 1.9 TDI PD chciał spuścić paliwo przed sprzedażą jego skoda na PD musiała być odpalona by elektryczna tłoczyła paliwo do kanistra ze zbiornika. Podpięliśmy wcześniej do tego samego węża inna pompę elektryczną i nie tłoczyła paliwa przez tą pompę w zbiorniku(samochód nie odpalony) i jej zawory...
Witam, Mam problem z samochodem teścia : Skoda Fabia I, 1,2 htp w fabrycznym gazie. Po odpaleniu zimnego silnika strasznie nim szarpie, strzela z wydechu i przepustnicy, jest mocny zapach benzyny. Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Po krótkim czasie (około 90 sek) efekt ten zanika. Auto musi stać nie odpalane przynajmniej około 7 godzin. Podczas...
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Skoro napinacz poluzował i auto nie chce zapalić to raczej nie wróż dobrze. Więcej niż pewne że zawory oberwały - głowica do naprawy. A ustawić rozrząd w tym silniku daje się łatwo i szybko, wymagane blokady pompy wtryskowej i wałka rozrządu, wał ustawia się w GMP 1 cylindra, w okienku skrzyni biegów ukazuje się wtedy znak ustawczy. Proponuję poczytać,...
czyli muszę kupić "tradycyjny elektro" zawór ? Dodano po 3 Ja się za bardzo nie znam po moich stwierdzeniach to wygląda na to ze pompa paliwowa podczas gaszenia nie przestaje podawać paliwa wiec tu pytanie co zrobić
Możesz mieć pompę od skody razem z wspornikiem, a koło od vw. W skodzie regulacja jest na kole, podobnie jak w oplu, stąd brak regulacji na korpusie. Przekładałem kiedyś taką pompę w felicji i ile dobrze pamiętam jest to zawór zimnego startu, pompa vw ma cięgło, a skody realizuje to na drodze elektrycznej.
Witam płyn chłodniczy jest czysty i nie ubywa go ani przybywa doszedł kolejny problem w oleju silnikowym jest benzyna po spuszczeniu oleju okazało sie że jest go jakieś 6-6.5 litra jest bardzo żadki i cuć paliwo nie mam pojęcia z kąd taka ilość paliwa w oleju i którędy sie dostało do komory silnika.Czytałem że może to być uszkodzona pompa paliwowa lub...
Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za dobre rady. Profilaktycznie jutro wymieniam filtr i zawór powrotny. Auto odpaliło na malutką ilość plaka bez bólu. Po nocy postoju na płaskim dzisiaj rano odpalił po około 1 minucie kręcenia, a przed chwilą też po koło minucie. Znalazłem nieszczelność wydaje mi się że na tym przy wtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/4063319400_...
Witam ponownie. Serwis Skoda sprawdził w moim aucie wszystko, co było do sprawdzenia w poszukiwaniu usterki. Wyregulowano instalację gazową ,zmierzono ciśnienie sprężania-idealne, sprawdzono wtryskiwacze ,wykluczono wydmuchanie uszczelki pod głowicą, sprawdzono pompę paliwa, świece-WSZYSTKO W PORZĄDKU. Diagnoza serwisu Skoda-niespełniająca norm BENZYNA-zatankować...
Siemka Posiadam silnik do skody fabi 1.4 mpi 8v i jestem ciekaw ile wart jest taki silnik Co zostało zrobione : Został wypiaskowany, wyczyszczony wygląda jak nowy Głowica przeszła regenerację w wyspecjalizowanej firmie w Łomiankach, nowe utwardzane zawory popychacze itd, wałek został ten sam w sam raz idealnie nadaje się do instalacji lpg Nowy oryginalny...
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
Też myślę ze tych specyfików nie dodawać bo szkoda układu, nagrzewnice i wszystkie kanały zapaskudzi !!! Powinni tego nie sprzedawać. Jak sprawdzić tą pompę czy porostu wymienić ? Teraz nie ma wycieków właśnie wyjechałem fabiontkiem z kanału i nie wycieka nic silnik chodząc na wolnych obrotach, nic nie ma. Ale jak jechałem do wawy w tygodniu i na krajowej...
Dziękuję za informację. Dopiero teraz udało mi się zrobić logi ale nie było łatwo. Kurcze musiałem trzymać nogę rękami aby przypadkiem nie popuściła gazu. Parę dni wcześniej próbowałem ale przy pięciu tysiącach już ją cofało i przegrałem walkę. Była silniejsza. Taki odruch nie do opanowania. Dziś dobiłem do około 6200. Jeżeli to mało mogę zrobić kolejne...
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
Spryskiwacze reflektorów w samochodzie Bezpieczeństwo jazdy zależy również od czystych szkieł reflektorów. Przy dużym natężeniu ruchu pojazdów po mokrej jezdni reflektory można utrzymywać w czystości używając specjalnej wycieraczki lub spryskiwacza. Najlepszym rozwiązaniem są wycieraczki, jednak możliwość ich zamontowania musi być uwzględniona już w...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
Jeszcze nie wiem ale na 99% to cewka (lub kable/świece a potem w efekcie cewka ale o tym poniżej). Nie wiem na 100% ponieważ problem występował na autostradzie przy szybkiej jeździe a póki co nie miałem okazji przetestować efektów naprawy. Zależy jaki masz przebieg na cewce, ja miałem 200tys. Na YT widziałem, jak jeden facet wymienia cewkę i po wyjęcie...
Chodziło mi o to, że przez ten otwór więcej i szybciej wypłynie oleju niż zdąży nalecieć nowego W tej sprężarce masz smarowanie jak w silniku... Olej pod ciśnieniem płynie do panewek wytwarzając tam film olejowy, to co wypływa z panewek jest rozbryzgiwane na cylindry i spływa do zbiornika oleju (w SW680 z Jelcza tę funkcję spełnia miska olejowa silnika)....
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
zawór w pompie otwiera paliwo nie zacina się
mam problem ze skoda strasznie duzo mi pali na trasie o polowe mniej tankuje 12litrow i w moescie potrafi mi spalic to przy 100km a na trasie trace 200km wczesniej tez mialem problemy z jazda po miescie (duzo pali) ale nie w takim stopniu wiec pojechalem do mechanika zeby mi to sprawdzil ale nie wykryl zadnej usterki tylko kase wziol:( powiedzial ze...
Witam . I po lekkim przygazowaniu coś trzasło i zgasł. Kręci rozrusznik ale nie ma sprężania. Rozrząd ustawiony jest na nowo ( blokadami ) ale nadal kręci i nie ma sprężania. Czy regulatory w tym silniku są hydrauliczne ?? Czekam na jakąś podpowiedz . Jak cos trzaslo i nagle zgasl to pewnie zawory ma pokrzywione, bo z braku oleju to raczej sie szybciej...
Witam wszystkich, W zeszłym roku w mojej Skodzie Felicji 1.3MPI z instalacją LPG zapaliło się wytłumienie pod maską. To było tak: - samochód pierdnął, - otworzył się zawór ciśnienia coś, ala "grzybek" - poszedł płomień na wytłumienie, - mata zaczeła się palić, - od temperatury stopiło się parę elementów w okolicy plastikowej obudowy silnika Gaz został...
Witam, przejrzałem forum w poszukiwaniu rozwiązania, ale i tematy i opisywane problemy/rozwiązania zawierają tylko elementy wspólne z moim, więc od początku. Mam Fabiankę od 2009r, jest zachipowana, miała wtedy ze 140KM (na hamowni). Obecnie na liczniku niecałe 300k km. Przyznaję, że nie było z nią większych problemów - zregenerowana pompa w 2015 przy...
Witam. Sprawa dotyczy Skody Octavii II 1.9 TDI 2006r. 1Z5 combi, silnik BXE,przebieg 145000km. Pewnego dnia podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka silnika,pojechałem do mechanika ,który podpiął się komputerem i stwierdził ,że do wymiany mam zawór EGR.Zdiagnozował to nie tylko komputerem ,zdemontował ten zawór,przeczyścił,sprawdził podciśnieniem...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
A jeśli pisze, że są na sprzedaż amortyzatory gazowe to mam myśleć, że one są gazowo-olejowe? np.: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,p... Dodano po 9 Znalazłem ciekawy artykuł. Amortyzatory Opis Jednym z podstawowych elementów zawieszenia pojazdów...
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
no to mamy problem. Pompa jest BOSCH nie ma na kole otworów/otworu 6mm. jak wpisze w neta numer pompy to wychodzi mi że jest to pompa od fiata 127 :) ktoś nieżle namieszał przy przekladce. ie wiem teraz z czego jest ten silnik jaką pompę mam wstawić żeby to chodziło.AEF był z tego co wiem montowany nie tylko w skodzie ale też w VW. Dlaczego pompa LUkas...
Odebrałeś samochód w takim stanie od mechanika i zapłaciłeś mu za "naprawę"? Zawór gaszący musi być, tylko że sterowany bezpośrednio, bez zintegrowanej elektroniki immobilisera. Jeśli pompa występowała w wersji bez immo to trzeba założyć zawór z takiej wersji, jeśli nie to pewnie da się go jakoś rozciąć, żeby się dostać bezpośrednio do sterownia cewki.
Wystąpił problem z rozruchem silnika. Po dłuższym postoju silnik nie uruchamiał się pomimo tego, że rozrusznik kręcił i wszystkie kontrolki świeciły się prawidłowo. Tester pokazał usterkę "01249, 1-N30 zawór/dysza wtryskowa 1 cylinder - przerwa lub zwarcie do masy". Po sprawdzeniu wtryskiwaczy (ok 14,6 oma) i kabli okazało się, że wszystko jest OK....
Sterownik wycieraczki tylnej szyby. W samochodzie Skoda Octavia (kombi) przestała działać wycieraczka tylnej szyby. Uszkodzeniu uległ moduł sterujący silnika wycieraczki, znajdujący się wewnątrz obudowy przekładni. Silnik, przekładnia, moduł sterujący konstrukcyjnie stanowią jeden podzespół, i producent nie przewiduje jego naprawy. Koszt nowego zespołu...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Witam, oto problem. O1 z 2009 r pompa hamulce tylko z abs bez esp (pompa numer 1J0 614 117G, VCDS pokazuje w polu Component „ABS FRONT MK60 0101) , soft coding 0001025). Robiłem zmianę na tyle z bębnów na tarcze 238 zacisk 38mm. Przy odpowietrzaniu tyłu (dość długie pompowanie hamplem) gdy już przestały lecieć bąble powietrza postanowiłem VCDS...
Witam, mam taki problem z samochodem. W zasadzie trwa to już półtora miesiąca. 13 kwietnia kupiłam starą skodę felicję od znajomego, podobno działała i wszystko było w porządku. Po 9 dniach napotkałam pierwszy raz problem mianowicie samochód nie chciał odpalić. Akumulator naładowany, rozrusznik kręcił tylko tak jakby nie chciał zaskoczyć. Ja niestety...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
zawór skoda zawór pompy olejowej zawór pompy renault
szyby peugeot schemat rozrząd toyota części żelazka
lutownica arduino lutownica arduino
Lokalizacja filtra gazu w piecu Immergas Victrix 50 Ranking kart graficznych NVIDIA GTX od najgorszej do najlepszej