Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
"Chodzi mi o kompletny zawór pompy olejowej silnika c 360 + obudowa z przyłączami węży ." I taki zawór sam reguluje odpowiednie ciśnienie czy jak? Bo taki to bym zdobył bez problemu.
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
Witam. Ostatnio mechanik wymienił zawór regulacji ciśnienia oleju (on chyba jest w bloku silnika) w moim CYAC 1,6 TDI 105 KM Niestety to nic nie dało. Teraz powiedział, że założy kolejną nową pompę oleju, podobno zdarza się że nowy zamiennik pompy olejowej może być już z góry trefny. Nie wiem, coś mi mówi że to też nic nie da. Przy pomiarze manometrem...
W starych podręcznikach były schematy ze szczelinomierzem, pomiar między ząbkami a obudową, tylko że dopuszczalne wartości powinny być brane z dokumentacji. Masz jeszcze zawór przelewowy przy pompie, może on nie działa poprawnie np. pęknięta sprężyna. Można sprawdzić pompę na stole probierczym, ale to dużo zachodu z dopasowaniem odpowiednich przewodów....
https://obrazki.elektroda.pl/3952759000_... Bywa, że od realizacji do opisu urządzenia upływa kilka lat. Tak jest i tym razem, bowiem poniżej opisuję urządzenie, które sobie złożyłem około 5 lat temu. Użytkownik i konstruktor układów próżniowych staje często przed zagadnieniem sprawdzenia, czy układ próżniowy jest szczelny. Nierzadko...
Piec olejowy Buderus G115 palnik rakietowy 28kw (25 lat pracy) w sposób losowy się nie włącza i wyskakuje "błąd palnika". Sytuacja ma miejsce czasami dwa, trzy razy dziennie , a czasami raz na dwa dni. Wymieniłem pół palnika: - sterownik Resideo TF 830 - zawór elektromagnetyczny pompy olejowej - cewkę zaworu - podgrzewacz oleju - uszczelkę palnika -...
http://obrazki.elektroda.pl/4970552400_1... Przedstawiam wykonany przeze mnie kompresor warsztatowy. Sprężarka produkcji zssr o pojemności skokowej 154,7 cm3. Panewka korbowodowa smarowana ciśnieniowo, wał osadzony na dwóch łożyskach kulkowych smarowanych rozbryzgowo. Powrót oleju do miski olejowej. Obroty sprężarki na wale ok. 1400/min....
Witam, chciał bym się podpiąć ze swoim problemem bo jest bardzo podobny, a mianowicie poziom oleju wzrasta podczas jednej trasy (poziom na bagnecie trzy krotnie wyższy od max), uszkodzeniu ulega pompa i turbina( już 3 raz). Od początku.... Pacjent to hyundai i40 1,7 crdi 2013r Oddałem auto do mechanika ze względu na stuki w silniku, zalecił wymianę...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Nic innego jak zawór w pompie olejowej zacięty.
Wina całej tej afery tkwi w pompie olejowej bo tam jest zawór regulujący i on się zaciera trzeba wymienić pompę olejową i po kłopocie ale jeszcze jedno ;przyczyna takiej awari pompy to bardzo zasyfiały olej a najczęściej to opiłki z panewek lub innych części silnika
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
Mam w C-360 pompę w której zawór przelewowy jest dokręcany w postaci rurki ze sprężyną na allegro określana jest jako stary typ w nowym typie nie ma już tej rurki zawór wbudowany w pompę. Filtr mam jeden puszkowy. http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-urs... http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-ole...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Podczas podnoszenia auta podnośnikiem jak w temacie, podnośnik zaczął opadać, a przez tłoczek od pompowania wyciekać olej. Rozebrałem podnośnik w zasadzie na części pierwsze i zacząłem kombinować o co chodzi? Wywnioskowałem, że nie trzyma jakiś zaworek zwrotny, znalazłem pod tłoczkiem od podnoszenia blaszkę z kwadratowym otworem a pod nią kulkę tylko...
mam problem z piłą spalinowa ,a mianowicie chodzi o to ,ze nie chce podawać oleju na łańcuch ,po prostu niema smarowania łańcucha,przeczyszczałem juz wszystkie otworu wprowadzające olej i nic gdzie jeszcze może być przyczyna???? pozdrawiam
Piszesz o ciśnieniu oleju... Może być uszkodzony zawór na pompie olejowej w silniku, a że dymi... W jakim stanie są pierścienie tłokowe? Chyba będzie potrzebny remont...
Montowany w zbiorniku z płynem czy zewnętrznie? Najprostszy zawór przeciążeniowy pompy olejowej silnika C-360: http://images.kangoo.pl/14360879/4204/la... Pracuje przy 5,5atm. ale łatwo zmienić ciśnienie. Jaka wydajność pompy?
Czy to możliwe że pompa daje więcej jak deklarowane? Stara pompa wymieniona ponieważ współpracowała z,, bąkiem,, i po założeniu korpusu w filtrze otwierał się ciągle zawór. Już przy trzecim filtrze i skróceniu sprężynki o 1.5 cm i ciśnieniu na zegarze 0.4 stwierdziłem że wymienię pompę. Teraz filtr nie buczy, zawór się nie otwiera tylko ze ciśnienie...
A czy to na pewno pompa? A nie zawór przeciążeniowy lub filtry?
Stary ciapek miał pompę dwusekcyjną jedna sekcja zasilała tylko bąka a druga magistrale . Zawór przelewowy masz na środkowej stopce wału . A jak go ugotowałeś to pewnie wał do szlifu , musisz zwalić miskę i zobaczyć . A powód zaniku smarowania mógł być prozaiczny wypadł kołek zabezpieczący z koła zębatego pompy olejowej .
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Sprawdź tłoki od spodu czy są czyste czy może jest nagar. Pęknięty tłok można rozerwać i zobaczyć co jest w środku i jak szybko szło pęknięcie. Tłok ma w środku stalową wkładkę zalaną w stopie z aluminium. Dwa różne materiały i dwa różne współczynniki rozszerzania. Z opiłakmi to jest taki problem, że jak się dostaną do pompy olejowej to potrafią zablokować...
Ja bardziej myślałem o zastosowaniu skrzyni biegów CVT Multitronic. Jest to skrzynia działająca trochę jak wariator, z tym że średnica kół jest sterowana ciśnieniem oleju. Mógłbym przerobić elektronikę tak , aby sterować potencjometrem przełożenie . Nie zastanawiałem się tylko jak działa tam sprzęgło bodajże hydrokinetyczne. Pomysł z alternatorem nie...
Pomagam trzy razy w danym temacie Teraz rozumiem. Winne nie jest tu ciśnienie w układzie ale ciśnienie we wałku.Sa dwie możliwości .Albo żle założona rurka na składaniu wałka,albo rurka pod,, dzwonem" doprowadzająca olej z galerii olejowej do tegoż wałka. Znajde rysunek lub zdjęcie to wieczorem dodam. Rozumiem że po złożeniu skrzynia była sprawdzana...
Spróbowaliśmy wszystkich sposobów o których pisałeś i nic kicha dalej brak ciśnienia. Pompa w ogóle nie podaje oleju tak jakby straciła napęd lub zaciął się zawór ciśnieniowy i olej nie idzie na filtr. Chyba nie ma rady trzeba ściągać miskę i szukać przyczyny. Czy jest możliwość wymiany pompy olejowej bez wyciągania silnika?
Ciśnienie pompy olejowej silnika zmierzysz samemu wpinając zamiast czujnika kontrolki manometr. Nie jest powiedziane że to panewki wału bo one mają największy wpływ. Sprawdził bym pierwsze pompę i zawór przelewowy. Lubi się zacinać a sama pompa nie należy do najtrwalszych. Jeśli chodzi o hydraulikę to wepnij manometr w wyjście zewnętrzne. jak nie uzyskasz...
(at)kada77 Najlepiej to oddaj to auto do warsztatu w którym dobry "silnikowiec" pracuje. Rzeczywiście, możliwe jest, że któryś z zaworków magistrali olejowej ( wcale nie musi być taki zawór wbudowany w pompę) został "przyblokowany" przez metalowy opiłek. Samo wymontowanie pompy i jej obejrzenie sprawy nie załatwi.
W misce olejowej znajdują się dwa zawory, jeden jest na drodze od pompy oleju do filtra natomiast drugi jest na powrocie przez chłodnicę oleju. Wymieniłem miskę na używaną i jest to samo. Jak się silnik nagrzeje ciśnienie wynosi 2bary ale po dodaniu gazu powyżej 3000 obr/min ciśnienie wzrasta ponad skalę manometru. Czy w tym silniku zawór upustowy oleju...
Witam Winę ponosi tu zawór przelewowy w pompie , chociaż szczerze to pompy oryginalnej od C 4011 nie widziałem już chyba z 20 lat . Pomimo to i tak czeka Cię demontaż miski olejowej , i wtedy decyzja co dalej , jeżeli jest zawór to go sprawdzić , lub wymienić a jeżeli nie ma to zakup całej pompy od C 360 . Pozdrawiam
Witam. Czujnik brzeczyka jest wkrecony w obudowe filtra oleju tak jest w silnikach 1,6 Istotnie może być uszkodzony (można podmienić). Jeżeli problem nie zniknie to na bank problem może dotyczyć samej pompy oleju. Przycina się zawór zwotny lub wypracowaniu uległy koła zębate samej pompy z tego powodu występuje spadek ciśnienia w magistrali głównej....
Uszkodzenie w układzie korbowo-tłokowym. Nie ruszaj pompy i rozrządu. Zdejmij głowicę może urwał się tylko zawór i rozwalił ją. Nieraz urywają się tłoki na pierścieniu zgarniającym. Tuleja też jest prawdopodobnie pęknięta. Wypuść olej z misy olejowej powinien być wymieszany z wodą.
Iveco Daily 35/12 1993r 2.5td 120km pompa podaje na wolnych obrotach po odpaleniu ponad 6atm wystarczy lekko przegazować i ciśnienie skacze jeszcze wyżej . Dekiel pompy oleju w którym znajduje się zawór nadmiarowy zdjęty , tłoczek z minimalnymi ryskami przesuwa sie pod naciskiem bez zacięć . Jaka może być przyczyna utrzymywania tak wysokiego ciśnienia...
Pompa ma wydajność taką jaką napisałem . Troszkę kolega myli pojęcia. To ciśnienie a nie wydajność Silnik 1490 /min , moc 2,5 KW. Opisuje cały system w jaki ma działać bo uważam to za istotne ,czyli stosunkowo małe obciążenie pompy.. No to już coś wiemy. Mamy moc silnika. Jak rozumiem, pompa po włączeniu ma utrzymywać ciśnienie. Czy jest jakiś zbiornik...
Witam, Problem dotyczy auta Ford Escort 1.6 16V Zetec, 90 KM. Ciśnienie oleju mierzone zaraz po odpaleniu wynosi ok. 5 bar. Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika (do ok. 2000 obr/min) ciśnienie oleju rośnie do 7 bar. Po chwili samochód gaśnie i przy ponownej próbie odpalenia występuje odgłos braku kompresji. Jak silnik się nagrzeje, wszystko...
Majsster o jakim czujniku mówisz ?, ja nie mam wtryskiwacza sterującego jak np. w pompie boscha tylko zwykłe z rurkami przelewowymi. Jeśli chodzi o ciśnienia , to mi powiedział ten od diagnostyki , że albo zawór wydechowy podparty ( pisałem wcześniej ,że sprawdzaliśmy wszystkie i jest ok) albo panewka na wale.Tu bym polemizował , bo kontrolka ciśnienia...
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Po nocnym staniu jest wszystko ok, mniej więcej muszę przejechać 10-15 km , i mam takie wrażenie jak by klekotały sprężyny wtedy też pojawia się dudnienie , na mocno narzanym silniku jak otworzę dolot do kolektora i zblirzę rękę czuć "gorącą kompresję " . Jak jadę w trasie z ustaloną prędkością ok 80km/h jest moment że nagle silnik cichnie wyrażnie...
po odpięciu czujnika tego na dole po lewej stronie patrząc od przodu gdzies w połowie długosci miedzy miską a filtrem oleju- nic sie nie stało kontrolka sie swieci dalej. po odłaczeniu tego czujnika po prawej stronie zaczoł wariowac zegar od cisnienia oleju- kontrolka tez nie zgasła- ciezko sie dobrac do tego czujnika ponizej tego od zegarów i zastanawiam...
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Witam,reklama dźwignią handlu taka rzeczywistość:D.A zawór musisz wkręcić w pompę olejową w miejsce śruby drążonej mocującej rurkę która idzie od pompy na magistralę.Czyli micha w dół i do roboty.
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
Załóż zawory zwrotne za pompami i czujnik temp. kotła olejowego daj na rurę zasilającą CO. Jak kocioł węglowy będzie się wygaszał i temp. wody spadnie to olejowy powinien się załączyć. Zawór 4d skomplikuje Ci trochę instalacje. Lepiej dać termostaty na grzejniki. Wspomnę jeszcze że masz źle podłączone naczynie przelewowe.
Więc masz układ otwarty tak więc nie ma problemu by podłączyć ten kominek, wstaw jakiś rysunek aktualnej instalacji i miejsce gdzie ma stać kominek, wtedy pomyślimy nad schematem podłączenia kominka, dobrze by było gdy byś na schemacie zaznaczyć przekroje rur jakie są w instalacji, wielkości grzejników i miejsce olejowego kotła oraz jego podłączenie...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Już zam objawy: Uszkodzony zawór a pompie olejowej.
Pewnie Ci sie zawór na pompie olejowej zacina.
Musze sprawdzić ciśnienie oleju. A zawór w pompie olejowej da sie nowy kupić ? czy jest on razem z pompą dostępny ? ewentualnie jakiś nr katalogowy tego zaworka Dodano po 0 Musze sprawdzić ciśnienie oleju. A zawór w pompie olejowej da sie nowy kupić ? czy jest on razem z pompą dostępny ? ewentualnie jakiś nr katalogowy tego zaworka
A gdzie jest ten zawór i co w nim sprawdzić?
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
zawór przelewowy pompy olejowej wałek pompy olejowej wymiana pompy olejowej
arduino bufor radio kasety grundig roleta kabel kontaktron
gotowy szablon ekspres delonghi problemy
Napięcie prostownika 12V EFB – ładowanie akumulatorów EFB, AGM, Bosch, CTEK, NOCO Jak skonfigurować tablet samochodowy: Przewodnik krok po kroku