Otwarty zawór w pompie wspomagania, prawdopodobnie zacięty na opiłkach ze starej pompy. Rozebranie, oczyszczenie, płukanie układu.
zawór nie objawia sie wlasnie tym ze pompa wyje tu mówisz i zaworze pompy wspomagania
Witam, pacjent E61 r. 2010 520d 163 km. Podczas jazdy wystąpił brak wspomagania. Okazało się po powrocie ze przetarło przewód powrotny który nie był założony przez wcześniejszego wlascielela odpowiedni do tego modelu - przewód od pompy do maglownicy. Po wymianie przewodu na oryginalny, wyczyszczeniu przewodów, pompy, wspomaganie chodzi przez chwilę,...
W Citroenie Berlingo 1.9 diesel 2003 rok zacina się zawór w pompie wspomagania gdy go odblokuję, wszystko chodzi ładnie przejadę się kawałek i dalej jest zablokowany. Jaka może być przyczyna ?
Zawór ciśnieniowy nie działa, proste. Wymień pompe.
Dziękuję za podpowiedź. Zdejmę pasek i sprawdzę jak wyglądają rolki i jak chodzą. Zastanowiło mnie, że piszczy tylko podczas ruszania kierownicą. Lekko ruszając kierownicą jest taki dźwięk jakby skręciło się koła maksymalnie i zadziałał zawór w pompie wspomagania. Trwa to przez pół minuty po odpaleniu, potem wszystko jest ok.
A może sprawdz tą co masz, zacięty zawór?
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Zawór bezpieczeństwa, przelew planujesz dołożyć?
Witam i pozdrawiam wszystkich sprężarkowców.Zrobiłem kompresor z trzech sprężarek od kamaza,silnik 5.5kw,smarowanie ciśnieniowe pompa wspomagania opel astra,filtr oleju fraz z chłodniczką ford mondeo zamontowany między pompą a sprężarkami.Mam problem z ciśnieniem oleju.Po włączeniu sprężarki nie było ciśnienia na zegarze ,zdemontowałem zawór w pompie...
Witam Mam to samo, czy możesz powiedzieć co to było u Ciebie?
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu.
Przy pompie nie może być trójnika, tylko zawór rozdzielający olej na orbitrol i rozdzielacz. Orbitrol ma mieć priorytet.
Zablokowany zawór przelewowy w pompie.
Nie mylisz się, mi się udało ustawić 4 bary.
W ten siłownik jest wbudowany zawór różnico ciśnieniowy, lub proporcjonalny. Żeby było śmieszniej, amerykanie stosowali to w latach 60, jako opcje przy wspomaganiu klasycznej przekładni kierowniczej. Zasada działania całości opiera się na równowadze ciśnień z jednej i drugiej strony siłownika, w stanie ustalonym, płymn pod ciśnieniem, przepływa swobodnie...
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
Nie ma takiej możliwości, pompa wspomagania jest wysoko, napędzana zębatką od pompy wtryskowej. Olej w tamtych okolicach tylko smaruje koła zębate- rozbryzgowo. To raczej olej z układu wspomagania dostawał by się do silnika przez uszkodzony zimering na wałku pompy wspomagania. Może masz uszkodzony zawór bezpieczeństwa na wyjściu z pompy wspomagania...
Powodem nie sprawności może być: uszkodzona pompa ( brak właściwego ciśnienia płynu) uszkodzona przekładnia (uszkodzenie siłownika ), uszkodzony zawór zwrotny.
Chodzi o zaworki za zębatce czy na rozdzielaczu.A czy jest taka możliwosc ze to nawala zawór regulacji wydatku pompy wspomagania???Może przepuszcza?
Nie blokuje Ci się jakiś zawór chyba zwrotny w pompie wspomagania albo maglownicy? Nie pamiętam dokładnie jaki to zawór i gdzie się znajdował ale wiem, że coś takiego może robić te problemy...
Odświeżę temat. Też chcę zrobić kompresor i wykorzystać sprężarkę HS-19. I też chciałbym wykorzystać pompę wspomagania z Poloneza lub Lublina do smarowania tej sprężarki. Czy ktoś może coś doradzić? Czy pompa wspomagania z Poloneza ma wbudowany zawór przelewowy?
Witam Tak pod śrubą jest zawór . Pozdrawiam
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Przekładnia do wymiany. Przed wymianą sprawdz czy nie ma na przewodach dławika cisnienia na wejsciu do przekładni, oraz czy zawór zwrotny na pompie jest sprawny. w 90% umiera przekładnia.
Wydaje mi się że jest ale maglownica po regeneracji i twierdzą że ją testowali i było ok. Zawór przelewowy jest też w pompie wspomagania i jak oddawałem dwa razy pompę do regeneracji to koleś mówił że dwa razy zawór przelewowy był w tym samym położeniu i nie odbił (otworzył obieg otwarty).
Panowie wasza pomoc nie pomoże. Ostrówek jaki by nie był nie ma wspomagania na wolnych obrotach ponieważ pompa wspomagania napędzana z rozrządu ma zbyt małą wydajność na wolnych obrotach stąd taki efekt a nie inny.
W jednej chwili padł WOM ( obraca się bez obciążenia ale można zatrzymać go ręką) oraz wspomaganie kierownicy. Pytanie czy szukać gdzieś na zaworach czy też za te dwie funkcje odpowiada jedna pompa?
Tak się zastanawiam, może problem tkwi w aluminiowej łapie od sprężarki która na skutek obciążenia się luzuje? Oglądając filmiki na youtube z cyklu"wspomaganie c330" można zaobserwować, że w wielu przypadkach pompa wspomagania jest montowana w miejsce właśnie sprężarki powietrza również na pasek 17mm i tam się nie ślizga a jak dowiedziałem się od producentów...
A sprawdź czy po nagrzaniu nie zawiesza się zawór nadciśnieniowy w pompie.
Witam. Czy pompy LHM taka jak ta: http://allegro.pl/citroen-xm-2-1-2-1-td-... montowana w Citroen XM itp. zasilają także układ wspomagania kierownicy ? Czy taka pompa LHM może być zamontowana w Peugeot 806 i pełnić rolę pompy wspomagania ? Gdzie normalnie znajduje się zawór nadmiarowy w układach wspomagania Peugeot 806 ?
Ja wszystko sprawdziłem oprócz pompy, wydaję mi się że niestety tu tkwi problem. Pytanie czy pompa czy tylko zawór znów muszę czekać na mechanika
Na pompie wspomagania jest zawór priorytetowy.Sprawdzic.Ale obawiam się że bez sprawdzenia cisnienia oleju sięnie obejdzie.Jest to o tyle ważne że ten sam olej jest kierowany przez zawór priorytetowy do smarowania /chłodzenia innych podzespołów
wracam do tematu, bo po regeneracji maglownicy a potem pompy ciężko się kreci kierownicą. Skręcając kierownica stawia duży opór i mam wrażenie jakbym miał flaka w kole, po puszczeniu kierownica trochę wraca. Mam pytanie czy jest jakiś zawór sterujący czy coś podobnego.
NSZ10 to pompa olejowa tzw zębata, w układach wspomagania stosuje się pompy łopatkowe, przemyślałeś wymianę ? może zawór przelewowy wystarczy w obecnej ?
Nie ma,bo w tym ciągniku jest osobna pompa zębata napędzana prosto z silnika i daje ona tylko olej na orbitrol.Wiec zawór priorytetowy nie jest potrzebny. Na 90% to filtr.
Cześć jestem nowy tu jeśli chodzi o wspomaganie to pompa ma zawór ciśnieniowy taką pompę należało by sprawdzić pod kątem wydajnośći ale po filmiku widać że pompuje do zbiorniczka tak jak by zawór trzymał małe ciśnienie po stronie maglownicy
OPERACJA · Wspomaganie układu kierowniczego składa się z zaworu sterującego z obrotowym rozdzielaczem ; elementy te mają działanie hydrostatyczne. · Po obróceniu kierownicy obrotowy zawór sterujący suwakiem przesyła olej z pompy na jedną lub drugą stronę cylindra kierowniczego. Obrotowy rozdzielacz zapewnia, że objętość oleju dostarczanego...
a zawór atv dajesz?
Czy przy pracującym silniku na biegu jałowym, (koła w pozycji prostej)) jeżeli zewrę piny przy czujniku ciśnienia wspomagania w kierunku sterownika czy powinny podnieść się obroty silnika ? Czy żeby wzrosły obroty silnika muszę wykonać jakieś obciążenie (np. skręt kołami) dopiero komputer sobie wyrówna. Dodano po 1 Czy jest jakiś zawór przelewowy na...
W pompie jest zawór ustalający ciśnienie na około 90 bar i prawdopodobnie on uległ zacięciu i nietety pompa nie wytwarza ciśnienia ,przyczyną może być zanieczyszczony płyn,sprawdź klarowność.
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Witam Dzisiaj w jezdzie nagle "odcielo" mi wspomaganie kierwonicy. Po prostu nagle przestało działać. Jak sie okazało, poziom oleju do wspomagania było lekko poniżej minimum. Uzupełniłem go, lecz nadal nie działa. Biorac pod uwage ta nagłość sytuacji wnioskuje, że może być to spalony bezpiecznik. Czy posiada ktoś rozpiske bezpieczników mojego forda...
Zalozyc taka jaka ma byc. Zetnie pasek, dostana sie strzepy pod obudowe rozrzadu i nastepny temat bedzie o pokrzywionych zaworach.
Pisze tam też o pompie z Sierry bodajże (ponoć jest w obudowie więc może pracować na zewnątrz,nie mówię na pewno bo nie znam tej pompy).Jeśli zastosujesz pompę o wspomagania,zawór upustowy najprościej będzie zrobić (wykorzystać istniejący) na sprężynie i kulce, średnicę musisz dobrać eksperymentalnie.To co narysowałeś nie da stabilnego ciśnienia.
A może zniknął pasek napędzający pompę wspomagania. Lub poluzowały się śruby mocujące pompę? Albo sz..g ją trafił?
Witam może przyczyną jest zawór w przekładni kierowniczej,a na marginesie pompa nie hałasuje,wspomaganie dobrze działa?
dw8 nie miały przepustnicy , pompa podciśnienia ciągnie zawór egr i serwo od wspomagania hamulców
Wita! Rozumiem, że pompa napędzana paskiem wieloklinowym osprzętu. Jeżeli pasek jest dobrze napięty a pompa się przy skrajnych położeniach kół zatrzymuje się to nie otwierają się zawory przelewowe (otwierają się przy wyższym określonym ciśnieniu). Trudno coś doradzić, w układach hydraulicznych b. ważna jest czystość płynu hydraulicznego. Może "nieczystości"...
Prostokątna kostka z przodu. z góry wkręcony odpowietrznik. poluzuj kontrę, wykręć o 2 obroty, uruchom silnik i skręć lekko koła, by otworzyć zawór wspomagania w przekładni. Do portów testowych podlącza się manometr i sprawdza ciśnienie w obwodzie centrującym czy kierowniczym. co do wartości ciśnień, sprawdzę jutro.
No właśnie to miejsce jakoś mi nie pasuje za bardzo. I druga sprawa zawór przy pompach, też jakoś go rozgryźć nie mogę. Wygląda jak by przez niego wspomagany był lewy rozdzielacz dodatkowym wyjściem z prawego. Zawór bezpieczeństwa to na pewno nie jest każdy rozdzielacz posiada swój. Ciekawe czy na próbę da się go ominąć....
Nie jest to aż tak strasznie skomplikowane. Jest możliwość aby z jednej pompy zasilać dwa odbiorniki ale w takowym układzie musimy zastosować dzielnik strumienia. Wówczas rozdzielacz i wspomaganie będą działać niezależnie. Zębata pompa jest wystarczająca, trzeba tylko dobrać odpowiednią wydajność. Dobierając pompę należy wziąć pod uwagę dwie najważniejsze...
W tym wózku jest potencjometr i krańcówka przy pedale. Jest to model z falownikami i silnikami AC . Potencjometr reguluje. Chodzi oto że jak włączę żółwia to na pulpicie można regulować prędkość . U mnie to nie działa. Miga żółta kontrolka i piszczy sygnał dźwiękowy . Zastanawiam się czy istnieje taka możliwość : Usterka usunięta fizycznie ale trzeba...
Raczej nie, w mechanicznych pędzonych paskiem pompach zawór przelewowy jest ustawiony na 7MPa, w elektrycznych podobnie
Abs Teves 02 ,PASSAT 1989R blinkod 1222 główny zawór ABS N105 Objawy-nie załącza pompy i nie ma wspomagania hamulców. Potrzebny schemat instalacji tego cuda od zaworu(wtyczka 7 pin) Pilnie potrzebne.
Dobra znalazłem zaworek cienieniowy zmniejszyłem ciśnienie i trochę ucichlo ale nadal bez rewelacji i się grzeje. A czy w pompę tez występuje taki zawór?
Nic nie redukuj, ja mam od opla i bezpośredni wylot na sprężarkę a ze sprężarki do bańki z olejem. I jakie masz ciśnienie ? Zawór redukcyjny to prosty śrut, sprężyna i śruba, w każdej sprężarce smarowanej ciśnieniem jest taki zawór (prócz samochodowych), w końcu czymś trzeba wyregulować i ustawić maksimum... W pompie wspomagania też masz podobny zawór...
A to ciekawe z tą gwarancją. Ale z pewnością pasek napędu osprzętu nie może się ślizgać kiedy mu się zechce. Tylko jakim cudem pasek przy takim przebiegu jest poluzowany? Czy chodzi o samochód po wypadku? Jakoś nie wyobrażam sobie zatarcia pompy ale mógł zablokować się zawór regulacyjny ciśnienia (rdza, nieczystości). Mało wiemy o samochodzie.
Na przewodzie powrotnym z maglownicy jest dławica. Może przytkana. Wyjmij i wyczyść zawór w pompie. Od tego bym zaczął.
Pompa wspomagania np. od Stara lub pompa napędu osprzętu od koparki Bielarus, zawór nadmiarowy, rozdzielacz, siłownik np. od ciągnika Władimirec. przewody, zbiornik na olej, spawarka i troche wyobrażni i wiedzy jak połaczyć hydraulikę.
Samochodowe pompy są łopatkowe i na wyjściu mają zawór wyrównujący ciśnienie.
Ture11 napisał: Zawór zwrotny może być przy samej pompie A czy możesz wytłumaczyć po co zawór zwrotny przy samej pompie? Sądzisz że utrzyma wodę w rurach ssących. Może mając inna pompę to by to coś dało. Tak, utrzyma. U mnie tak to działa. Ture11 napisał: u mnie zadziałało aż za dobrze Co u ciebie tak aż za dobrze zadziałało? Użycie pompki wspomagania...
Jeśli ocena poprawna, zachodzi podejrzenie, że zbyt wielkie obciążenie paska, czyli układu wspomagania. Może uszkodzona pompa a może zawór regulacyjny.
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
*saskia* Twoje rozwiązanie z wykorzystaniem elektrozaworów wydaje się niekompletne. Jak będzie wyglądała współpraca dwu pomp: kotłowej i podłogowej w czasie załączenia obiegu podłogowego przy zamkniętym obiegu grzejnikowym. Wygląda na to, że będą się wspomagać, a jak długo ? A może będą sobie szkodzić, albo zakłócać pracę rozdzielacza ? Na grafikach...
Panowie może deczko inna hydraulika ale u mnie przy podobnych objawach zmiana oleju i filtrów na świeże problem zlikwidowała. Tyle że u mnie jest osobna pompa do wspomagania i na max skręcie słychać zawór bezpieczeństwa i ładowanie na powrót do zbiornika.
ps. Dwie pompy mogą śmiało "zaciągać" wodę z jednej rury - musi być tylko zapewniony przepływ.(więc wystarczy zwiększyć w tym przypadku średnicę)[/quote] czyli powinno być ok pompy nie będą już podbierać wody (praca w trybie równoległym) chodzi tez o to żeby zawór różnicowy działał poprawnie może tak być ? rurę podciągnąć do góry (foto) kolanko wyżej...
kardan czy łożyska mc' persona to sobie odpuść. Z opisu wygląda ,że wspomaganie czasami wyłącza się i widać buzowanie płynu. Zawór w pompie jak się otworzy to bedzie buzować płyn i spadek ciśnienia= brak wspomagania. Czasami ten zaworek w pompie potrafi się zacinać i po otwarciu tak zostaje. Warto rozebrać pompę i sprawdzić ten zaworek czy nie jest...
Problem może być z zapowietrzonym układem hydraulicznym zmiany biegów a jeśli biegi wchodzą ze zgrzytem to przyjrzał bym się tarczy sprzęgła. Zapowietrzony HPS to zupełnie inna bajka. Nie ma wtedy połowy biegów a lewarek zmienia pozycję po każdej zmianie biegów, aż do utknięcia w którymś krańcowym ustawieniu. :) Po pierwsze, trzeba sprawdzić zasilanie...
Kulka, sprężyna z regulowanym dociskiem i odpowiednia obudowa. tokarz i kilka oringów. Dokładnie. Dodam tylko że jeżeli używasz pompy wspomagania z jakiegoś samochodu to już masz wbudowany taki zawór (raczej nieregulowany), który nie pozwoli na więcej niż okolice 100bar. Z czego masz tą pompę ? Taki zawór dostaniesz w każdym sklepie z hydrauliką siłową,...
Rozumiem, że będzie taka sama temperatura, ale kto używa CWU o temperaturze 65C, jak mam tyle na piecu Powiedziałbym , że większość ludzi tak robi i albo miesza ciepłą/gorącą wodę w sposób prosty czyli bateria zwykła, albo bateria termostatyczna, albo na wyjściu z bojlera dajesz zawór, który miesza to od razu.. Bez sensu jest "sztucznie" obniżać temperaturę...
Myślałem o takiej pompie. https://www.olx.pl/oferta/pompa-pzc-4-5-... Dodano po 9 W ciągniku mam pompę do wspomagania kierownicy, czy można dokupić " drugą " tylko do hydrauliki i jakoś je połączyć?
Witam panowie i panie. Od niedawna stałem się posiadaczem samochodu Renault Laguna 2 2.0 benzyna 2005r. Zauważyłem własnie że na postoju gdy chce szybko kręcić kierownicą, to stawia ona większy opór. Gdy kręcę wolniej wspomaganie kierownicy działa ok. Podczas jazdy jest normalnie bez zbędnych oporów. Dodam że na zimnym silniku słychać, z pod maski wycie...
Witam. Mam uszkodzony oryginalny zawór na siłowniku od wspomagania i chcę wymienić cały układ na orbitrol ale chce zostawić oryginalną pompę tylko nie mam zielonego pojęcia jaką ona ma wydajność. Co do siłownika to w miejsce starego chce o grubszym tłoczysku tylko pytanie ile większym i jaki przepływ ma mieć orbitrol bo zastanawiam się nad 160.
Załóż dedykowaną pompe od wspomagania, one mają zawory 120b i są w miarę niepsujne.
Na pierwszym zdjęciu masz silnik jazdy i elektromagnes do zmiany biegu. Na drugim też to samo. Na trzecim zdjęciu masz pod numerem 1 i 3 pompy pomocnicze do zasilania orbitra ładowarki i koparki. Główna pompa to numer2 i do niej masz przykręconą pomocniczą pompę wspomagania kołyski. Na czwartym masz wszystko. Piąte zdjęcie to flirty hydrauliczne, do...
Kolo pasowe na wale korbowym chyba jest z tlumikiem drgań, moze być ten tłumik z gumy zurzyty, pompa wspomagania układu kierowniczego hmm w niej jest zawór przelewowy, do sprawdzenia
Trochę mało. W mtz-cie jest 80 bar. Gdzieś musi być zawór przelewowy. Możliwe że są też jakieś dławiki. Zawór przelewowy powinien być gdzieś między pompą a rozdzielaczem wspomagania, może być z nim zintegrowany. Ze zdjęć trudno wywnioskować. Podłóż sprężynę lub wymień na mocniejszą ale tylko eksperymentalnie i sprawdz czy zmieniło się ciśnienie.
witam przy takich objawach w moim przypadku była uszkodzona pompa wspomagania , wymienna razem z pompą paliwową. W takich przypadkach, z podwójnym układem, prędzej będzie walnięty zawór regulacji przepływu albo siłownik drugiej osi jesli wszystko szczelne. Dlatego zalecane badanie na manometrach a nie wymienianie pompy na chybił trafił. :) Ale autor...
Tak jak powiedział autor tego filmu, jeśli masz bardzo dużą instalację podłogówki, w której w ciągu minuty musi przepływać sporo litrów wody to wówczas musi ona być wspomagana dodatkową pompą i najlepiej też sprzęgłem hydraulicznym. Drugi przypadek to gdy masz mieszaną instalację, w sensie podłogówkę i zwykłe grzejniki to też trzeba nieco pokombinować....
dam ta śmieszna gruszke miedzy obieg Ta śmieszna gruszka to pewnie chodzi ci o zawór zwrotny , jest po to żeby woda mogła krążyć grawitacyjnie w przypadku braku napięcia lub awarii pompy . Masz układ grawitacyjny wspomagany pompą uwukładzie otwartym( z naczyniem wyrownawczym) i w takim układzie zawory termostatyczne działają kiepsko lub wcale. Nie...
Właśnie mi cały czas chodzi o to aby usunąć ewentualne powietrze które się nagromadzi, woda leci pod własnym ciśnieniem, dodatkowo wspomagała by ją pompa.
Wiem ze jest zawór priorytetowy. Ale on służy do podpinania dwóch pomp pod jeden układ hydrauliczny. Dzielnik strumienia służy do podłączania dwóch odbiorników pod jedną pompę bez spadku ciśnienia na jednym obwodzie w czasie korzystania z drugiego. Gdy jest taka potrzeba są regulowane lub z asymetrycznym rozdziałem. Więcej lub mniej na odbiorniki o...
Alternator z tylu i pompa wspomagania z przodu u gory silnika?
oczywiscie tego mercedesa wyłancza się wykożystójac podcisnienie z wako pompy ,(wspomaganie chamólcow) zawór mechaniczny jest w stacyjce , nalezy sprawdzic droznosc przewodów i czy działa wako pozdrawiam!
Jak ci przekładnia może wyć to zmień zawód albo hobby. Zawór jest na przekładni a po ciśnienia to się zgłoś do nauczyciela. Pompa.
słychac pompe otwiera sie zawór przelewowy przy max skrecie albo pompa juz sie nadwyrezyła jaki masz płyn w wspomaganiu?
Czy mogę do niego podłączyć 9V lub 12V aby sprawdzić czy kierownica się kręci lżej ? NIE Czy ktoś może powiedzieć gdzie ten zawór powinien być podłączony? To nie jest zawór, a czujnik, który prawdopodobnie odpowiada za drgania dochodzące z magla. Zawór jest niepodłączony i nie ma do niego okablowania. Nie ma kabla, bo nie masz zapisane w opcji w module....
Ciśnienie pompy uzupełniającej zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar, otwarł się. Ciśnienie pompy głównej, zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar nie otwarł się, manometr pokazywał 100-150bar, w tej granicy się wahał. Czyli to już pewne, winna pompa główna.
Pasek rzeczywiście może być stary, wymienię go. W tym modelu jest chyba jeden pasek napędzający alternator i pompę wspomagania. Przepłuczę również układ wspomagania i zobaczę zawór przelewowy, wtedy dam znać, jakie rezultaty. Tylko to dopiero jak pojadę do rodziców, u siebie nie mam ku temu warunków.
Woda leciałaby ze zbiornika sama wtedy gdy jest on prawie pełny. Kiedy lustro wody spadnie to nie poleci sama bo wtedy pompy są wyżej. Zauważcie że zbiornik wspomagania jest zawsze najwyżej. To nie są pompy samozasysające. Na wyjściu przydałyby się zawory kierunkowe pytanie tylko czy wtedy pompa nawet ta jedna zassie wodę.
Może zabraknąc wspomagania hamulca, więc niebezpieczne, jedź do sklepu i powiedz że potrzebujesz zawór zwrotny od pompy vacum do serwa + z wyjściem podciśnienia. Najlepiej weź w rękę i pokaż sprzedawcy.
Ta rurka to przewód podcisnienia z pompy vacuum do serva. Jak masz go odlaczonego to raz ze nie masz wspomagania hamulca i zawór egr i turbina nie mają sterowania. Stąd też brak mocy.
Dla przypomnienia mojego tematu bo odeszliśmy od niego...... U mnie jest z wyliczeń przepływ potrzebny ok. 1,75 m3 na godzinę co właśnie dają rury PP40. Jeszcze muszę pomyśleć nad doprowadzeniem powrotu do kotła gazowego. Chodzi o to, że w największy mróz będę dołączał do pompy ciepła zamiast grzałek kocioł gazowy. Teraz powrót jest taki że przez trójnik...
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
A w przypadku zastosowania orbitrola do wspomagania?? Miałem zamiar wstawić w obieg: pompa-> zawór przelewowy (wyjście przelewu po nadmiernym cisnieniu kierowane jest do orbitrola.. a główny strumień z utrzymywanym ciśnieniem do zaślepionego rozdzielacza...
Zawory zwrotne założył instalator który montował nowy kocioł, gdyż przy pierwszym uruchomieniu kotła działy się cuda, woda szła powrotem, a zasilanie zimne, dopiero jak założył te zawory to się poprawiło. Przy starym kotle był układ otwarty grawitacyjny wspomagany pompą na zasilaniu, na grzejnikach nie było żadnych termozaworów i wszystko działało idealnie....
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Skoro pokazuje ci problem z zaworem N18 to EGR ma prawo nie działać bo to zwykle ten zawór steruje EGRem. Sprawdz sam zawór i kable od niego skoro masz zwarcie np. odepnij wtyczkę od zaworu i zobacz czy zwarcie ustąpi.
Renault Laguna 2001 rok 1.8 benzyna , problem z ABS wywala błąd DF185 zawór elektromagnetyczny membrany układu wspomagania siły hamowania usterka napięcia zasilania . Wszystkie połączenia , przewody i zasilania sprawdzone . Autko kupione już z tym problemem , wymienione trzy pompy ABS bez rezultatu . Po numerze VIN powinna być pompa z nr. 7701207174...
zawór zwrotny pompy wspomagania zawór pompy wspomagania renault zawór wspomagania
kompresor nieszczelny passat przeróbka klapa zmywarki
Prins VSI Diagnostic Software - Regulacja LPG Głośność alarmu w kuchenkach gazowych: optymalne wartości