Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Mam podobny problem udało sie ustalić gdzie jest ten zawór przelewowy pompy oleju?
Cześć mam kompresor zbudowany bodajże na sprężarce od stara. Od pewnego czasu powietrze ucieka przez zawór przelewowy od oleju (niema zaworu zwrotnego). Czy to jakaś usterka czy wystarczy zamontować zawór zwrotny? Pozdrawiam
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
Do ssaka dorzuć zawór przelewowy, czasami się potrafi zacinać.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Zablokowany zawór przelewowy pompy oleju.
a rozdzielacz który jest w prasie nie działa jako zawór przelewowy?? I gdy powstanie cisnienie nie przeleje oleju bokiem??
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
W pierwszej kolejności sprawdź zawór przelewowy pompy oleju jak i samą pompę.
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Kawałki metalu z którejś zatartej panewki przedostały się przez smok i blokują zawór przelewowy pompy oleju
W 60-kach buczy zawór przelewowy pompy oleju. Fabryka by zlikwidować ten dźwięk wprowadziła he he modyfikację. http://obrazki.elektroda.pl/5843644200_1... Nie jest to szkodliwe dla silnika tylko denerwujące.
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
Zawór przelewowy jest w pompie oleju, czy w podstawie filtra?
Olej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Filtr PP nawet gdyby miał 20 lat nie wpływa na spadek ciśnienia. Gorzej z resztą. 28 w filtrze oleju ma zawór przelewowy i całkiem inną pompę oleju, smok i trzy rury. Teraz ciężko powiedzieć jak jest zrobiona przeróbka i jak to wszystko spasowało.
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
To nie rozwali mi tego zegara i czujnika? Silnik ma dokładnie 9 lat był kupiony po kapitalce. Nie ma takiej opcji. Od tego jest odpowiedni zawór przelewowy, ustawiony wg. zaleceń producenta motoru.
Zablokowany zawór przelewowy w pompie oleju
Kręcę kierownicą normalnie, a siłownik (nowy) nie ma siły pod koniec skrętu (wtedy wymagana jest najwieksza siła). Brakuje kilku barów ciśnienia. Wiem to na pewno bo w druga stronę - siłownik na wysuwie - dochodzi do końca. Dlatego chciałbym podkręcić zawór przelewowy na orbitrolu. Dlatego pytam czy ta śruba to zawór przelewowy?
Przyblokowany zawór przelewowy w pompie
W ursusie c4011 robiliśmy też taką przeróbke, trzeba było dodatkowo zamontować zawór przelewowy przy pompie oleju który był w zestawie ( w c4011 oryginalnie są dwa filtry i zawór jest w podstawie filtrów ) może w zetorze jest podobnie. Jakie miałeś ciśnienie przed zmianą?
Witam, niedawno kupiłem Audi A3 8P Sportback 2.0 FSI kod silnika BLR rocznik 2005 przebieg 240tys, auto pochodzi od znajomego handlarza który sprowadził je z Austrii. Na jeździe próbnej auto spisywało się bardzo dobrze i raczej nie było szans by wychwycić problem który obecnie mnie męczy. Już pierwszego dnia po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu auta zaświeciła...
Gdyby się zablokował zawór przelewowy w pompie oleju, to w pierwszej kolejności rozerwało by filtr oleju, albo wywaliło z niego uszczelkę
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Czy coś jeszcze było sprawdzane?? wygląda na zawór przelewowy
A gdzie ma byc zamontowany ten zawór przelewowy?
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Panewki ani wał nie mają nic do skoków ciśnienia. Źle pracuje zawór przelewowy, zacina się.
Na jakim oleju auto jeździ i kiedy był wymieniany? Jaki silnik? Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie normalnie po odpaleniu? Może pompa słaba (luzy osiowe) i nabija tylko ledwo powyżej ciśnienia zadziałania czujnika (0,7bar o ile pamiętam) lub zawór przelewowy puszcza. Bez sprawdzenia ciśnienia oleju ja bym nie wymieniał póki co żadnych części.
Jeżeli faktycznie podpiera zawory (rozrusznik kręci jakby nie było kompresji) to przyczyna leży w zablokowanym zaworze przelewowym pompy oleju
Nigdy nie miałeś a może teraz właśnie masz. Dla świętego spokoju i konsekwencji zmierz ciśnienie oleju. Jak zawór przelewowy stoi to będzie sadzić ciśnienie aż coś puści.... u Ciebie już puściło Podaj model auta i silnika
Albo od padniętego czujnika. Sam tez już wymieniałem u siebie, bo bardzo przekłamywał (też 0 na jałowych). Zacznij od podmiany czujnika, potem jak Kolega już wspomniał, zawór przelewowy w pompie oleju
A dodatkowo wyjęcie i wyczyszczenie pompy oleju z opiłków po tej szklance, bo to one zablokowały zawór przelewowy
Może zawór przelewowy się zawieszać przy pompie oleju. Jeśli panewki były by zużyte to był by stuk dochodzący z okolic wału korbowego a na ciepło na biegu jałowym by grały zawory dodatkowo (szklanki). Zmierz manometrem ciśnienie na gorącym silniku.
Na pusto czyli jak bez obciążenia? Sprawdź czy pompa ma odpowiednie obroty. Sprawdź max ciśnienie pod obciążeniem gdy otwiera się zawór przelewowy. Powietrze w oleju zaciąga przed pompą lub na samej pompie przez ośkę napędzającą. innego miejsca nie ma chyba że jest uszkodzona.
To nadal musi się zawór przelewowy zacinać. Dodano po 36 Jakby nie szło smarowanie to by już dawno silnik stanął.
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
No to dokręc troche zawór przelewowy na jednym ze zle dzialających rozdzielaczy.Bo pewnie mają niższe cisnienie nastawione i w momencie przymykania rozdzielacza cisnienie oleju podbija zawór bezpieczenstwa/przelewowy.Pięc minut roboty a będziesz wiedział czy to jest to.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Witam . Nie podałeś w jaki sposób jest uruchamiany silnik.Czy za pomocą wyłącznika , lub stycznika.Należy sprawdzić czy dochodzą wszystkie fazy do silnika,jak również sprawdzić połączenie silnik-wyłącznik(stycznik).Jeżeli po kilku próbach włączenia pracuje,to teoretycznie oznacza że silnik jest OK,lecz pomiar uzwojeń silnika również wskazany.W układach...
Zrób porządek z pompą oleju , zapewne zacięty zawór przelewowy , potem zobaczymy.
Opis systemu smarowania masz tutaj <https://retrotraktor.pl/problemy-ukl... olej popłynie przez filtr równoległy gdy wzrośnie ciśnienie na zaworze przelewowym: wyższe obroty i (lub) rozgrzany olej (mamy mniejszy spadek ciśnienia na filtrze równoległym). Sprawdź drożność kanałów i rurek wiodących od filtra szeregowego...
Nigdy nie zalewam pompy przed montażem, natomiast zawsze smaruję zębatki olejem W tych pompach newralgicznym punktem jest zawór przelewowy i tam bym zaglądnął, czy nie został w pozycji otwartej
Kolego T5, nie strasz, podaj argumenty. Mineralny szajs -gęsty niewyrabia zawór przelewowy w pompie oleju=za duże ciśnienie na klawiature=otwarcie zaworów lub niedomknięcie jak kto woli = zgaśnięcie auta po odczekaniu kilku kilkunastu minut pali od strzała.A po mineralnym super oleju miałem okazję reanimować kilkanaście silników.:D
Zacioł się zawór przelewowy i nie puszcza ciśnienia
Zawór przelewowy dobry, szczelny? Smok pompy przykręcony jak należy szczelnie? Wałek rozrządu nie zużyty na czopach?
To nie trójnik tylko zawór przelewowy, ograniczający maksymalne ciśnienie oleju. W środku jest kulka, sprężyna i kontrowana śruba do regulacji ciśnienia. W kwestii luzu, to co dokładnie się przemieszcza ? Koło na wale czy, wał przesuwa się w korpusie ?
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
W filtrach są zawory przelewowe...
Auto było kupione i zalane nie wiadomo czym ( podejrzewam że olejem z jakimś środkiem ) by kontrolka się nie świeciła. Oto odpowiedź na twoje pytanie. Pompa oleju, z zapchany smok, zacięty zawór przelewowy lub zużycie wał i panewek.
Zmierz najpierw ciśnienie oleju, może zaciął się zawór przelewowy w pompie i przy dodaniu gazu ciśnienie tak rośnie, że popychacze nie dają rady się opróżniać Miałem tak parę razy, co prawda w starych TD VW, jak ciśnienie dochodziło do 5 bar, to silnik gasł bez kompresji
Co z zaworami przelewowymi oleju? Wykluczacie je? Ależ nie, dlatego napisałem, żeby zacząć od oceny stanu pompy oleju, w tym również zaworów przelewowych
- Z FSO1500 nie miałem żadnych problemów. Za to w FSO, który kupiliśmy nowy w Polmozbycie gdzieś już blisko 1990 roku to zaciął się zawór przelewowy w pompie oleju, przez co lampka oleju gasła dopiero gdzieś przy 2500 obr/min. Po demontażu silnika okazało się, że w misce olejowej są wióry stalowe. Te wióry pompa poprzez smok zaciągnęła i taki wiór...
Choć by nie wiem jak był zawalony filtr oleju ciśnienie powinno być. Wałek rozrządu sprawdź, smoka pompy, zawór przelewowy i połączenie pompy z filtrem jeśli nie było sprawdzane jak kolega wyżej wspomniał.
Zbiornik jest faktycznie z lekka mały dla przykładu w mtz-cie ma 9 l a w zetorze przynajmniej 4. Obroty dla tej pompy są w normie. Ciekawe czy coś nie powoduje nadmiernego wzrostu ciśnienia. Orbitrol orsta np. w forszaju ma zewnętrzny zawór przelewowy. Druga sprawa poza grzaniem oleju co masz na myśli mówiąc nie można normalnie sterować? I jakiej średnicy...
Wyciek z siłownika nie ma nic do opuszczania, jedynie wewnętrzny przeciek wchodzi w grę. Ale nie zauważyłem żeby autor o tym wspomniał. Jeżeli nie ma siły do sprawdzenia klasycznie zawór przelewowy, zawór bezpieczeństwa. Resztę można wyczytać z forum. Pomijam brak oleju czy wlany taki od placków :)
Zawór przelewowy w pompie zamulony na syfie.
Gdzie ten zawór przelewowy jest umieszczony ?
Mierzycie ciśnienie tylko na zasilaniu turbo, czy może jeszcze w innym miejscu? Może zawór przelewowy źle ustala.
Proszę o wszelkie linki lub polecaną literaturę na temat procesu. Procesu wtryskiwania czy procesu pracy układu hydraulicznego? Tu masz w skrócie dlaczego temperatura oleju nie powinna być zbyt niska ani zbyt wysoka i jak może wpływać na proces wtrysku: http://nastawiacz.pl/tag/wtryskarka/ Jak wyglada taki układ wstepnego grzania Zazwyczaj jest to...
Podejrzewam że ciśnienie oleju po zgaśnięciu kontrolki będzie OK. Wymień filtr oleju, czesto podróby nie mają bay-passa czyli zaworu omijającego filtr w razie zatkania. Zatkanie filtra smoka (np po wymianie uszczelki pod głowica) tez spowoduje takie objawy. Tak samo zacięty zawór przelewowy w pompie oleju. Ostatnio to ćwiczyłem w dwulitrowym Fordzie,...
Brak ciśnienia oleju przez około 5 sekund po uruchomieniu zimnego silnika i na wolnych obrotach po nagrzaniu. Znalazłem na forum Vectry bardzo lakoniczną informację, że jest uszczelka papierowa, pod pompą, która lubi się przerywać (wypłukiwać). Uprzedzając ewentualne sugestie mogę dodać że ten przypadek nie mieści się w 99% gdzie przyczyną jest uszkodzony...
Przyczyną może być zużyty rozdzielacz lub wyrobiona gładź w cylindrze , ale stawiam na rozdzielacz ewentualnie sprawdź zawór przelewowy.
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/2554270900_1... Zawór Przelewowy - ustawia max ciśnienie na wyjściu pompy. Filtr Powietrza - poziom oleju w zbiorniku zmienia się w czasie ruchu tłoka (objętość tłoczyska wypiera olej), powietrze zatem jest zasysane i wyrzucane do zbiornika przez filtr.
Może zawiesza się zawór przelewowy , który ustala ciśnienie w magistrali .
No i niezłe jaja. Dzisiaj mechanik złożył wszystko do kupy i.......dalej to samo. Moje przypuszczenie to zatkany zawór przelewowy na pompie oleju - zakładam że silnik ten ma hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych (golf II, 1,4 litra, pełny wtrysk). Przypominam usterkę - samochód zimny odpala normalnie i na początku trochę kopci, w miarę upływu czasu...
Ciśnienie oleju powinno wynosić ok 4bar przy 2000 obr/min(wg Autodaty). Minimalne ciśnienie oleju w pracującym silniku nie powinno być niższe niż 0,35bara. Przyczyny świecenia kontrolki, o ile oczywiście można przyjąć że czujnik działa prawidłowo, to uszkodzony(lub zablokowany w pozycji otwartej) zawór przelewowy regulujący ciśnienie który znajduje...
Moze to zawór przelewowy, zdławiony olej jest głośny jednak.
Witam Na twoim miejscu to bym zostawił tak jak jest.Przy 4 atm.otwiera się zawór przelewowy i nic się nie dzieje.Natomiast 2atm. na wolnych obrotach to bardzo dobrze .
Było o tym wiele tematów. Wyjąć zawór przelewowy ukryty w rozdzielaczu od góry pod dekielkiem na 2 śrubki klucz 14. Składa się on z 4 elementów, 3 trzeba wyjąć. Wymyć, złożyć i próbować. Wyciek we wspomnianym miejscu nie ma nic do rzeczy. A uszczelnienie jest proste i tanie także opisywane w podobnym temacie.
To filtry pełnego przepływu i jeśli się nie mylę w ich mocowaniu jest zawór przelewowy. Sprawdź może się zablokował i olej omija filtry. A możliwe że z wymianą oleju zbiegła się inna awaria.
Raczej masz niesprawny manometr, bo nie ma możliwości cokolwiek by się działo że zimny ciepły dodajesz gazu nie ma żadnej reakcji wskazówka zawsze musi drgnąć coś tam nie coś nie da się inaczej. Nawet jakby ci się zawór przelewowy w pompie otwierał przy tym i jednym barze to zanim zareaguje po dodaniu gazu to zawsze jest drgnięcie wskazówki manometru...
Zanim wymienisz pompę, sprawdź regulator ciśnienia (zawór przelewowy). Mógł się zawiesić, lub mogła pęknąć sprężyna.
Moim zdaniem usterka jest w części hydraulicznej. Silnik ma za duże obciążenie i staje po czym ciśnienie oleju w układzie powoduje obrót pompy a zarazem silnika w kierunku przeciwnym. Zawór przelewowy ma źle ustawione ciśnienie i silnik nie daje rady lub się czasami blokuje.
Gubi ciśnienie i tyle. Zaczynając od najprostszych rzeczy sprawdź zawór przelewowy czy jest szczelny, nie ma wypłukanej iglicy i przemierz pompę oleju pod kątem zużycia. W instrukcji napraw jest podana metoda. Ale ogólnie skłaniał bym się do określenia zużycia silnika. Chyba prosi się o mały remoncik a przynajmniej jego dół.
Jak skręcisz kołami do konca to obroty silnika spadają? Zawór przelewowy na ile bar jest nastawiony w orbitrolu? Ciśnienie oleju sprawdzone? Zawór priorytetowy sprawdzony? Podaj oznaczenie tego orbitrola. !60 powinien sie z powodzeniem wyrobic jak wszystko w porządku,skoro orginał miał w emergency 125 .nawet przy 250 zapotrzebowanie na olej jest ok...
Witam, Filtr odśrodkowy pracuje poprawnie przy ciśnieniu 5- 5,5KG/cm2. Zawór przelewowy układu smarowania jest sprawny? Wszystko jest ładnie opisane w instrukcji obsługi
Panowie, zaślepki występowały tylko w 3 podporowym wale korbowym, np w polonezie, w pięciopodporowych silnikach nie występują, z każdej korby jest kanał do panewki głównej. Ponadto, w filtrze oleju (metalowym, a nie we wkładzie) znajduje się zawór przelewowy, który otwiera się tylko w przypadku zatkania ww
Tak jak na filmiku ciśnienie dość mocno skaczę. Ciśnienie będzie skakało bo tak działa zawór przelewowy w pompie i to co widzisz na zegarze to jego pracę. Zacznij od wymiany zegaru na inny bo moim zdaniem on tu jest problemem
Tak jak namalowane nie będzie. Rozwali zawór Otworzy się zawór przelewowy w ciągniku i olej zacznie grzać efektem pracy pompy na 100% i zbędnego zużycia paliwa. Ale zanim to się stanie to mu się olej w ciągniku skończy bo tym samym wężem nie wraca przecież, a drugiego nie widać :D Potrzebny rozdzielacz jednosekcyjny, przykładowo 40l/min 30MPa zamontowany...
Może to być zablokowany zawór ciśnienia Rozbierając zawór przelewowy pompy, gdyby tłoczek był zablokowany to powinien to zauważyć. zużyty olej Na zużytym oleju to zazwyczaj właśnie ciśnienie spada...
sprawdz zawór przelewowy i takie proste pytanie olej macie wlany do betki jak macie zmierzcie ciśnienie oleju
Jeden zawór jest umieszczony w pompie olejowej(przelewowy), drugi w obudowie filtra oleju(obejściowy). Dodano po 6 Prawidłowe ciśnienie w przypadku RFJ lub RFN(bo nie mam pojęcia która generacja i jaki silnik) to 5 bar przy 3000obr/min.
Opiłki są prawdopodobnie z pompy. Wg mnie pompa do wymiany lub regeneracji. Dodatkowo sprawdź zawór przelewowy , prawdopodobnie zablokowany.
Teoretycznie tak.Zawór ten to nic innego jak zawór bezpieczenstwa/przelewowy a własciwie dwa takie zawory(podwójny) na obydwu przyłaczach silnika hydr. W momencie włączenia przepływu,gdy ciśnienie gwałtownie wzrasta bo urzadzenie nie jest jeszcze rozpedzone zawór ten przepuszcza część cisnienia do węża powrotu. Tak samo w momencie wyłaczania maszyny,gdy...
zawór przelewowy pompy oleju przelewowy zawór zawór przelewowy rozdzielacza
bezpiecznik dmuchawy termiczny lumia wykrzyknik pilot toyota baterie
samsung wf70f5e0w2w pralka samsung programator
Zasięg hulajnogi elektrycznej przy 3 kreskach baterii i -1°C SEAT Alhambra 2018 - Kod błędu P0401 EGR