U mnie Autocom nie zdał egzaminu, Lexia załatwiła sprawę.
Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
Najprawdopodobniej zużyła się uszczelka i należało by ją wymienić lub gdy nie będzie dostępna to cały zawór.
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
http://www.cleanmpg.com/photos/data/523/... O to chodziło? Dodano po 47 http://forums.tdiclub.com/showthread.php... I link do strony. Spróbuj w rozpuszczalniku nitro.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Witam. Kupiłem kompresor śrubowy sullair 65 z 2001 roku. Wymaga niewielkich prac kontrolno - serwisowych. Silnik kubota 4 cylindrowy, co wyczytałem z opisu na urządzeniu i w internecie to wydatek powietrza 3,7m3 i ciśnienie max 7bar. Mam wątpliwości co do podłączenia zaworu regulacji ciśnienia https://obrazki.elektroda.pl/9535234700_...
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Zawór regulacji cisnienia. Nic nie ma do pracy na wolnych.
Zawór regulacji ciśnienia.
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Zawór nr 1 powinien być zamknięty,służy do dobijania ciśnienia do instalacji c.o. Zawór nr 2 podobnie jak nr 1,używamy go to znaczy zamykamy wraz z nr 1,aby wyczyścić filtr wody który się za nim znajduje. Zawór nr 3 podaje zimna wodę do kotła aby ja podgrzać,jeśli używasz funkcji przygotowania c.c.w. powinien być otwarty. Kod błędów nr 4 dotyczy temperatur,wciśnij...
To są zawory regulacji twardości amortyzatora. Podlączając tam napięcie niczego nie osiągniesz,a zwłaszcza upuszczenia powietrza z miecha. Pozdrawiam.
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Nazwa tego elementu to : zawór regulacji przyspieszonego biegu jałowego ( zimnego silnika ).
1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1 nie wiem chyba o to chodzi
Witam, usunąłem ten problem z zapowietrzającym się układem, mam Ciśnienie na listwie, ale, powychodziły inne błędy. http://obrazki.elektroda.pl/4826120800_1... jako że jestem początkujący mam prośbę do moderatorów aby nie wyrzucali mojego tematu do kosza z powodu zaniżania poziomu, jestem naprawdę początkujący, więc niech nie dziwią...
No oczywiście ,że nie od razu tniemy pacjenta, najpierw diagnoza - zawory (regulacja), ciśnienie na cylindrach a potem decyzja.
Witam . Tez mam ten sam problem. P178F ale auto jedzie tylko do tylu do przodu nie chce jechac. Moze ktos mi pomoc? Ktos mial ten problem ? Błędu nie da się usunąć
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
Taniej będziesz miał przerobić przyczepę na jednoobwodowe. Kupić zawór sterujący jakieś 140 zeta i około 80 zawór regulacji. Przewody powinieneś wykorzystać stare.
Zawór regulacji na pompie: 0 928 400 415 Na listwie wtryskowej: 0 281 002 626 Oba oryginały Bosch.
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
To raczej nie jest dobry pomysł. Tłok amortyzatora ma otwór, i nie będzie dziać jako siłownik. Poza tym niektóre mają kanały między strefami, zawory regulacji charakterystyki i inne patenty, wykluczające wykorzystanie jako siłowniki.
Witam. Potrzebuję taki zawór, może już gdzieś kupiłeś? Proszę o pomoc
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
Zawory do regulacji https://majsterkoman.pl/jak-wyregulowac-...
Kurde, braki w wykształceniu pisarskim (u mnie). Nie ma miejsca na duży zawór t6102. Potrzebuję coś mniejszego.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
ilość wody można zmniejszyć np. umieszczając w zbiorniku cegłę. Jak widać/czytać to kolega jest bardzo dowcipny. Autorowi nie chodzi o ilość wody pobieranej do zbiornika, ale o ilość wypuszczanej. To co widać na zdjęciu, to jedyna możliwość regulacji, to wysokość zamocowania uchwytu do ograniczonej ilości wody. Poluzować tą niebieską nakrętkę i ustawić...
Powrót z listwy drożny? Zawór regulacji ciśnienia podmieniałeś? Nie wiem czym to diagnozujesz, jak clip to zobacz na kontekst pojawienia się defektu. Pokaż, co tam masz wyświetlone. Jak co to ci wyślę notę techniczną, wiesz- defekt i procedura naprawy.
Chyba najłatwiej zrozumieć zasadę działania z obrazka: https://obrazki.elektroda.pl/6760397700_... Dodano po 1 Może to jest to? Tak, ale tych Herzów jest więcej typów, nie wiem czy wszystkie mają taką sama zasadę regulacji.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Witam Jakiś czas temu otrzymałem od mojego przyjaciela kompresor do aerografu z butlą. Model TC-20T (chyba? zdjęcie w załączeniu). Mam problem z zaworem regulującym dopływ powietrza do aerografu. Był wyjęty i szczerze nie wiem jak go zamontować. W woreczku przyjaciel załączył trzy części (fotka w załączeniu). On sam nie pamięta jak to było zamontowane....
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
1.Ten przewód powinien prowadzić do strony ssącej turbosprężarki i do tego przewodu lub do samego filtra powinna być dołączona odma.2 Jeśli został usunięty to nic nie wpływa na pracę silnika ale koniecznie otwór musi być szczelnie zaślepiony bo przepływka będzie przekłamywać i będzie muł.3Jeśli idzie z turbo to jest to zawór regulacji doładowania.
Tak jak na rysunku.Na koncu rury szyny paliwowej odkręcasz rurke powrotu paliwa.To co pozostanie na koncu rury szyny paliwowej ,taka jakby nakretkana klucz chyba 24/27mm to zawór regulacji cisnienia paliwa.Odkręcić,wyczyscic miejsce z którego go wykręcileś czystą szmatką bo tamjest krawędz ktora wspólpracuje z zaworem i często powodem awarii jest mikro...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie autach z lpg wynika: -strzały na lpg-układ zapłonowy /świece, przewody cewka/ ew. reg. silnika zapłon zawory regulacja lpg wpływa w niewielkim stopniu, -spadanie wolnych odr. i gaśnięcie przy skrecaniu-żle wyregulowany parownik/ wolne obr, bypass/. Dodano po 39 z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie...
witam, popierwsze sprawdż czy masz filtr DPF, poniewaz nie wszystkie vectry je mają, jezeli tak a ostatnio jezdziłeś tylko nakrótkich trasach to przyda sie jej pogonić i to ostro, masz mocowany na pasie przednim zawór regulacji kierownicy turbiny sprawdz czy wężyki a w szczególności gumowe kolanka nie maja pęknięć i ogólnie weżyki sterowania od pompy...
Jakie napięcie powinno przychodzić na zawór regulacji ciśnienia doładowania?
Gdzie pomiary ciśnień? Bez tego nie ma co wróżyć. Autocom trochę słaby do tego wozu. Jeżeli Autocom pokazuje ten parametr poprawnie to masz uszkodzony kompresor (możliwe że jest zatarty i zerwane jest sprzęgło) lub uszkodzony zawór regulacji wydajności kompresora. Tutaj nie ma żadnego przekaźnika. Kompresor działa cały czas a zawór zmienia wydajność...
Ta procedura jest banalnie prosta: Intersują cię tylko 3 znaki na kole: 1 TDC DOWN 2 120/480 3 240/600 Ustawiasz koło zamachowe na TDC DOWN (zawsze patrzysz w dolnym okienku nigdy w górnym!!!) i sprawdzasz w którym miejscu wg tabelki jesteś. Musisz ustalic w którym miejscu jesteś ponieważ by poprawnie ustawić zawory musisz obrócić kołem zamachowym dwa...
Sprawdziłbym zawór dopływu zimnej wody do kotła. Najlepiej demontując go. Górna strzałka tam może być siatka filtracyjna i sprawdziłbym dolna strzałka tam jest dodatkowy zawór regulacji przepływu. https://obrazki.elektroda.pl/2097279100_... Tak wygląd rurka wewnętrzna kotła przyłącza zimnej wody. Lewy dolny rząd widać siatkę filtracyjną....
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Witam mam ten sam problem. czy udało ci się to naprawić
Nie no kolego od życzeń świątecznych, tu każdy wie, że EGR ma powiązanie z przepływką. Na PEUGEOT PLANET 2000 przepływomierz idealne ma parametry. Napisz coś o konkretach a nie zwracaj uwagę, że ktoś coś gdyba... Pozdrawiam
Witam Kolego Daniec Matiz nie ma jakichś tam zaworów płytkowych ???? tylko zawory jak wszystkie samochody grzybkowe regulowane za pomocą śrub kontrowanych nakrętką.Najlepiej jedź do warsztatu samochodowego niech mechanik stwierdzi co jest przyczyną tego co nazywasz klepaniem zaworów bo to może być zupełnie inny powód.W Matizie regulacja jest prosta...
gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia na rampie czy gdzieś przed rampą.
Ten błąd nie ma wpływu na pracę układu. Gdyby miał to sterownik nie pozwoliłby na pracę zaworu (zawór jest wysterowany bo pobiera prąd). Masz zatarty/uszkodzony kompresor albo zerwane sprzęgło (nie mylić z elektromagnesem) przez co wirnik się nie kręci. Może być uszkodzony mechanicznie zawór regulacji wydajności kompresora ale to jest rzadkość moim...
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Zawór regulacji jest w pompie, zgadza się ale raczej to nie jego wina, pompa świeżo założona po regeneracji. Błędów z zaworu regulującego i zaworu przepływu nie ma. Jest tylko ten p0193.
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni.
Zawór ma opór prawidłowy tylko może byc zatarty. Jakie sa błedy w sterowniku?
Kolego jak możesz podmień albo wymień zawór regulacji zmiennych faz rozrządu, obstawiam że albo on padł albo jakiś syf tam jest. Zawór to ten wystający po prawo w linii wiązki cewek zapłonowych.
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
Mam problem z VW Caddy 2014 Zawór Gruszka Regulacji Turbo 1.6tdi CAYE Błąd P256300 Odcina turbo lub włącza sie dość późno czyli ok 2100-2200 obr. Nie znam zbytnio historii auta ponieważ dopiero kupione. Według mnie membrana gruszki jest jest sprawna. Jak ustawiać tą dźwignie gruszki jest dużo poradników w sieci ale przypadku mojej nie ma na dźwigni...
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
na dolnej belce są zawory do regulacji przepływu Spece pewnie wiedzieli , my nie. :D A doszedłeś do czego są niebieskie " kapturki " na belce górnej ?
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Koleżanko, chcąc przestawić nastawę wstępną trzeba przekręcić ten nacięty pierścień , w tym przypadku na 8 bo widać że ustawiony jest na 6. Prawdopodobnie jest trochę przypieczony to należy lekko ruszyć tą nakrętkę na klucz bodajże 22, a po ustawieniu dokręcić z powrotem. Do nastaw były specjalne klucze ale można zrobić z płaskownika , wypiłować środek...
https://obrazki.elektroda.pl/7405752400_... Dzięki za odpowiedź. Odkręciłem imbusa ile się dało. Ten plastikowy element ma wypust który go blokuje przed dalszym odkręceniem? https://obrazki.elektroda.pl/7929883200_...
Pompa Suntec posiada zawór regulacji ciśnienia. W jakim zakresie on reguluje ciśnienie. Może nie trzeba go usuwać tylko można ustawić 0,3 bara ba wyjściu. Można by wtedy zrezygnować z regulatora ciśnienia
Jest to jak najbardziej prawidłowe. Wyobraź sobie, że Twoja rura jest w jakimś miejscu bardzo przewężona, na średnicę łepka szpilki. Jak woda jest zakręcona, to rura za tym przewężeniem (tu: zawór regulacji wydatku wody) jest wypełniona "po brzegi, aż do zaworu czerpalnego. Po odkręceniu wody, ciśnienie wywala wodę za tym przewężeniem, ale potem leci...
Witam Bardzo proszę o pomoc! Skonstruowałem sobie coś jak w tytule maila do malowania i pompowania. Wszystko działało pięknie, ale ostatnio zauważyłem nieszczelność w okolicach zaworu regulacji ciśnienia. Sprawdziłem, że powietrze ulatuje z niewielkiego otworu znajdującego się tuż obok głównego gwintowanego otworu na trzpień zaworu dociskającego membranę....
Dzięki. Zamowie zawór i zobaczymy jak będzie dzialac
Czujnik ciśnienia na szynie i zawór regulacji ciśnienia do sprawdzenia. Nie jeździj bez filtra.
Zawór regulacji
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Czy może mnie ktoś pokierować w jaki sposób można sprawdzić zawór regulacji?
Dzięki, chodzi mi o zawór regulacji sprężarki dokąd idą przewody zasilania zaworu muszę sprawdzić przewody aż do miejsca skąd wychodzi sygnał sterujący. Nie mam napięcia sterującego.
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Zrób przez sps programowanie ECU do oryginału, przyucz zawór regulacji z podłączonym oscyloskopem pod zawór i zobacz co się będzie działo, zawór jaki tam masz założony (numer)
Kolego zaszalałeś!! poszedłeś do serwisu kupić katalizator ?!! i zamierzasz widzę szaleć dalej - wymieniłś w końcu ten silnik krokowy? czy przynajmniej podmienłeś? przed kolejną nerozsądną decyzją jeśli już nie masz nic do sprawdzenia wymontuj silnik krokowy z "węża" "gazu" i w jego miejsce wstaw pospolitą "śrubę" (zawór regulacji na "srubę" ) ustaw...
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Przepływ wstępny ustawiony jest na maxa,więc skoro nie grzeje to albo iglica nie cofa się całkowicie do tyłu albo wcześniejsze zawory mają za duże otwarcie.
Są generalnie trzy opcje. Zapchany filtr kabinowy, czyli brak odbioru "zimna" z parownika co powoduje jego zamarznięcie. Uszkodzony zawór rozprężny objawy jak wyżej, czyli przeciąganie nieodparowanego czynnika do sprężarki co spowoduje uszkodzenie płyty zaworowej. Uszkodzony zawór regulacji pojemności skokowej kompresora w pozycji na maksymalną pojemność...
Na LPG I generacji ten czujnik nie ma znaczenia (bo to de facto zwykły gaźnik podciśnieniowy) ale na zasilaniu wtryskowym benzyną jest odpowiedzialny za informowanie ECU o uchyleniu przepustnicy i co za tym idzie dawkowaniu paliwa. W układzie z czujnikiem MAP jest wręcz kluczowy, przy układach z czujnikiem MAF (przepływomierzem) jego rola jest mniejsza....
Miałem to samo w CAHA, za bujanie na wolnych odpowiedzialny był zawór regulacji ciśnienia na listwie 057130764H, wymiana na nowy i nic nie trzeba adoptować.
Masz napisane zawór regulacji ciśnienia nie dozujący . To wcale nie jest oczywiste że to sam zawór czy jego obwód . Żeby się dowiedzieć odłącz wtyczkę i sprawdź co wyskoczy. Bład ten to też może być po prostu problem z ciśnieniem w układzie. Odczyt ciśnienia w parametrach i innych danych.
zawór regulacji ciśnienia paliwa podmień on najczęściej jest przyczyna
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Witam Chodzi o elektrozawor który włącza powietrze dla w/w dyfuzora. Wygląda jak zawór regulacji powietrza z kwadratowym elektrozaworem.
Najlepiej jakieś hd z serii 5/ lub 6/ ale za tysiaka będzie problem z czymś sensownym tak uszczelniacze to część kosztów, pozostają zawory, korki zaworowe i zawór regulacji ciśnienia. A jak trafisz na używkę z pękniętą głowicą bo w aukcji pisało że brak osprzętu i sprzedający nie ma jak sprawdzić - przykład klienta z przed 3 tygodni.
zawór hamulcowy regulacja zawór termostatyczny regulacja zawór regulacja ciśnienia
napięcie baterii histereza podłączenie komputer honda accord schemat migacz tranzystor
Brother błąd 46 – reset licznika pochłaniacza tuszu w DCP, MFC, J-Series Elektryczna suszarka na pranie – rodzaje, Bosch, Samsung, pompa ciepła, zużycie energii