Zero ciśnienia, bo pompa w zbiorniku nie podaje. Wydaje mi się, że ten błąd wszystko blokuje (P0960 zawór regulacyjny ciśnienia błąd).
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
Jeszcze na pompie masz zawór regulacyjny ciśnienia.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
prawdopodobnie zawór regulacyjny ciśnienia na pompie wysiadł albo map sensor, lub jakiś inny czujnik, ale nie jak widać nikt nie może pomóc a mechanicy się nie znają.
Zacina się zawór regulacyjny.
Witam. Po remoncie silnika, na wolnych obrotach, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzieś wyczytałem, że te silniki mają zawór regulacyjny ciśnienia oleju - czy to prawda i gdzie go szukać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzać? Był szlif wału, nowe panewki, nowe tłoki i pierścienie, cylindry szlif. Na ssaniu kontrolka gaśnie.
jeszcze jedno pytanie gdzie jest zawór regulacyjny ciśnienia oleju
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Stoi zawór regulacyjny było wiele razy na forum szukaj hasła k 5.55
na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym gdzie szukać rozwiązania?? Zakładam, że to Mk3 jest? Kontrolka świec świeci się stale po włączeniu stacyjki? Jaki błąd czyta lub jakie ciśnienie jest na listwie podczas kręcenia? Powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli tolerancja jest przekroczona - to nie zapali. Czujnik ciśnienia jest...
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
Zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że nie jednego schematu do całej elektryki auta. Mój błąd. Prosiłbym o schemat elektryczny silnika, a dokładniej schemat na którym będą elementy: N335- zawór przełączania zasysanego powietrza N276- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa N80- zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego Z góry dzięki.
Błąd ciśnienia na szynie CR jak mi się zdaje. Więc albo uszkodzony czujnik, albo zacięty zawór regulacyjny.
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Ciśnienie na poziomie 1300 barów jest jak najbardziej prawidłowe dla systemu CR a zawór regulacyjny ciśnienia paliwa będzie je utrzymywał na takim poziomie. Jeżeli praca silnika jest uzależniona od temperatury zewnętrznej to raczej bym się doszukiwał winy w czujniku temperatury lub termostatu. Jakie to auto i jakie są błędy po wejściu w tryb awaryjny.
Dzień dobry wszystkim. Mój mtz belarus 952.5 common raill scr zgłasza błąd 523470. ten błąd według serwisu to przyczyna powstania za dużego ciśnienia na listwie z winy takiej że mógł przyciąć się zawór regulacyjny ciśnienia i w celu zabezpieczenia układu za dużo razy otworzył się zawór spustowy.Błąd zgłasza cały czas nawet jak jest zgaszony silnik....
Cisza na forum bo każdy szuka zaworu ciśnienia na google. :) Zrób pomiar ciśnienia oleju. Pompy oleju lubią tam siadać, zawór regulacyjny ciśnienia oleju jest zazwyczaj w pompach oleju. MERCEDES-BENZSprinter (W901/2/3/4/5) 211 CDI (611.981) 2000 - 2006 workshopdata.com Pompa niskociśnieniowa:ZP2 Ciśnienie (Na biegu jałowym)2.0 Bar Temperatura oleju...
z opisu chyba jest to prawidłowe, gdyż udar ciśnieniowy przy zamknięciu pistoletu otwiera zawór regulacyjny ciśnienia w maszynie. Pompa pozostaje włączona i tłoczy ze zredukowanym nadciśnieniem w obiegu zamkniętym. Poprzez otwarcie pistoletu zamyka się zawór bezpieczeństwa zaworu regulacyjnego ciśnienia i pompa tłoczy pod wybranym ciśnieniem roboczym...
Witam, mam problem z VW LT 2.8 TDI AUH CR. Auto zostało zgaszone wieczorem. z rana nie odpala. Błędy w sterowniku P0340 - czujnik wałka rozrządu oraz P1195 -zawór regulacyjny ciśnienia paliwa - zwarcie z masą. Czujnik wałka i na pompie podmieniane - bez efektu. Potrzebowałbym schemat elektryczny sterownika silnika EDC15C4 , wejścia , wyjścia i wartości...
13 - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania zwany wast-gate (poprzez upust spalin) 12 - siłownik pneumatyczny jednostronnego działania 7 - elektrozawór sterujący siłownikiem, a ten zaworem Zaworem 7 steruje ECU, jak mu się podoba, zadaniem tych trzech elementów jest ograniczenie ciśnienia doładowania.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Wg serwisówki: Obroty silnika Ciśnienie doładowania 2500 obr/min 0,2 ± 0,1 bar - u mnie na 1100 obr. na biegu było 0,6 bara 4000 obr/min 0,7 ± 0,1 bar - a na trójce pod obciążeniem wydmuchało 2,3 -2,5 bar :!: Dzwoniłem do serwisu, gdzie mam zamiar dać do sprawdzenia turbo, to byli w szoku, że po tym nie pokazało błędów. Mówili, że turbo...
A to ciekawe z tą gwarancją. Ale z pewnością pasek napędu osprzętu nie może się ślizgać kiedy mu się zechce. Tylko jakim cudem pasek przy takim przebiegu jest poluzowany? Czy chodzi o samochód po wypadku? Jakoś nie wyobrażam sobie zatarcia pompy ale mógł zablokować się zawór regulacyjny ciśnienia (rdza, nieczystości). Mało wiemy o samochodzie.
Problem z passatem 1,8AWT pod obciążeniem i gazem do dechy się dławi na około 3000 tys obr jak powoli odpuszczamy gaz to zaczyna jechać. - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania (wymieniony gruszka dziurawa) - podciśnienia sprawdzone i powymieniane - Przepływka sprawdzona 1,3V i 5V - parametry VCDS w normie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Moze to jest skutek spadku ciśnienia na chłodnicy, ale wtedy musiał by być ok 0,3bara, a nie 0,1 bar. Tak na chłodnicy i rozdzielaczu. Poza tym, tak czytam z doskoku, do odszraniania instalacja powinna mieć zawór regulacyjny KVL na ssaniu sprężarki. Wogóle każdy udaje, że zawory stałego ciśnienia skraplania, ssania, parowania nie istnieją, bo co- drogie.....
Po wizycie u kolegi wyszło że podczas kręcenia ciśnienie jest za niskie. Ok. 80barów. Kazał na pewniaka wymieniać scv w pompie. Ale ja nie do końca jestem przekonany gdyż w listwie CR też znajduje sie zawór regulacyjny ciśnienia. I teraz mam dylemat jak rozpoznać który to broi na 100% bo scv prawie 5 stówek. Aktualizacja:😁 Auto przywrócone do...
CZEK zapala sie sporadycznie i właśnie wtedy auto ma strasznego muła ze nie idzie ruszyć bo gaśnie . Po ponownym odpaleniu wszystko OK . Czasem podczas ruszania czuć że silnik traci moc , szarpnie i później wolniej reaguje na pedał gazu. P1125 - Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania lub za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego...
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który...
Nieprawidłowy montaż gniazda w zaworze regulacyjnym ciśnienia
W niektórych układach jest czujnik ciśnienia czynnika za sprężarką i/lub czujnik temperatury parownika. Ale ja mówię o zaworze regulacyjnym ciśnienia np. sprężarka Sanden sd6c12 nie dość że ma elektromechaniczne sprzęgło to ma zawór zrzucający ciśnienie. Tym bardziej ze pisał Fakt, po wymianie akumulatora z 2 czy 3 razy załączyła się, a później znowu...
według książki poniżej 10MPa Przeczytaj tą książkęjeszcze raz. Albo Ty to co napisałem. Nie pisałem przecież o sytuacji gdzie odpalam silnik, tylko o braku wymaganego (`20MPa) ciśnienia na szynie, w opisywanym samochodzie cdif ciągle pokazuje zero(a powinno być jakieś chociażby szczątkowe), dlatego też pytam o możliwe przyczyny poza uszkodzoną pompą...
Pompa + reduktor hydrauliczny. W czym problem? Dodaj jakis manometr albo czujnik ciśnienia i zawór przelewowy regulacyjny .
Uszkodzona wiązka przy czujniku ciśnienia do turbo – kuna przegryzła kabel.
Witam od niedawna posiadam 307 była sprowadzona z Anglii parę lat temu problem pojawił się gdy temp spadła poniżej 2 C kręci długo i jak by nie wszystkie gary łapały od razu. Czytałem na elektrodzie że podobno słabe rozruszniki w nich były montowane ale nie jestem pewien czy to jest przyczyną. Na ciepło jest OK świece przekażnik aku wszystko sprawdzone...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam mam problem z Mercedes S klasa W220 , a mianowicie jadąc moją eską jak jest rozgrzany silnik to zapala mi sie EPC traci moc i maksymalne obroty to 3tys . Podłączyłem pod komputer i pokazuje błąd : - 2047-1 Monitorowanie ciśnienia szyny poprzez zawór regulacyjny- ciśnienie szyny jest za niskie , - 2346-2 sprawdź system EGR ( Recyrkulacja spalin...
Witam Taki kran jak wstawiłeś na rysunku , nie wyreguluje Ci stabilnego ciśnienia . Musi być wstawiony zawór regulacyjny z płynną regulacją ciśnienia w obwodzie hydraulicznym . Są takie zawory do kupienia w aukcjach za niewielkie pieniądze , fabryczne i profesjonalnie wykonane a przede wszystkim bezpieczne .Podane ciśnienie będzie zupełnie wystarczające...
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Zatem chyba jednak reduktor - czy tak? Miałbym pewność gdybym się do niego dobrał do środka i rzeczywiście przeczyścił Dlaczego tego nie robisz? Nawet jeśli założysz nowy to i tak za pewien czas może się to powtarzać, gdyż nie masz filtra przed zaworem regulacyjnym. Dodano po 2 A w załączniku masz instrukcję.
No tak, naprawy Karchera to w serwisach jedna wielka tajemnica. Rozebrałem wczoraj swoją parownicę i na pierwszy rzut oka wszystko wygląda w porządku. Grzałka grzeje, pompka podaje wodę ale z ciśnieniem szału nie ma. Kamienia też nie widać. Jest tam zawór ciśnienia ze śrubą regulacyjną. Podkręciłem ją trochę w prawo i jest jakby lepiej. Na jednym z...
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Witam , mam problem z renault megane 2 z silnikiem 1.5 dci 74 kW na wtrysku siemensa. Pojawia się kontrolka wtrysku i auto traci moc - w pamięci błąd związany z ciśnieniem paliwa na rampie. Podpinałem auto pod clipa, cdifa i cdp wszystkie testery wskazują na usterkę związana z ciśnieniem paliwa na listwie, Co ciekawe usterka nie objawia się przy przyśpieszaniu...
Kolega sp2cgf to chyba o jakimś statku kosmicznym pisze. C 360 ma zespół pomoy hydraulicznej pod spodem mostu. Tam jest także zawór regulacyjny. Ciśnienie zpopmy jest przekazywane do rozdzielacza podnośnika rurką. I tak mogł się uszkodzić/zanieczyścić zawór regulacyjny. Mogły puścić uszczelnienia między pompą i rozdzielaczem a mógł pęknąć przewód (mało...
Witam, Potrzebuję dobrać nastawy PID w sterowniku s7 1200 dla sterowania temperatury w centrali wentylacyjnej oraz nastawy PID do utrzymywania zadanego ciśnienia .(zawór regulacyjny 3 drożny z siłownikiem: medium woda, przetwornik ciśnienia + falownik wentylatora sterowany 0-10V) Czy ktoś może podać jakieś wstępne nastawy dla poszczególnych członów...
Witam, potrzebuje pomocy z autem Man tgm 18,340 , samochód po jednej trasie stracił moc zaczął dymić na czarno oraz turbiny się nie odpalały auto nie miało mocy wogole pod żadna górkę nie byl w stanie wyjechać wszystko na 1 biegu . Samochód został zawieziony do serwisu zostało w Nim wymienione 6 wtrysków 2 turbiny zostały sprawdzone, okazały się dobre,...
Sprawdź jeszcze zawór regulacyjny na listwie czy na pompie wysokiego ciśnienia, zawór bezpieczeństwa oraz przejrzyj całą instalacje dokładnie. Czy mruganie kontrolek nie nasila się podczas zwiększonej wilgotnośći powietrza?
Moim skromnym zdaniem, przyczyną tego jest nieszczelny zawór regulacyjny. Prawdopodobnie coś z tej "rdzawki" siadło na przylgni gniazda lub grzybka zaworu.
Który rok samochodu? Silnik faluje tylko na początku jak jest zimny? Sprawdzić wartości czujników temperatury.Silnik ma tam przepływomierz? sprawdź przepływomierz przy 1tys obrotów powinno być ok 15g/s. sprawdz czy zawór egr się nie zaciął. Sprawdź w wartościach rzeczywistych jak zachowuje się ciśnienie na szynie CR na biegu jałowym to od 250-350 bar...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Z tego z się dokopałem http://obrazki.elektroda.pl/6008851000_1... Dodano po 9 Funkcja Zawór magnetyczny steruje zaworem, który otwiera lub zamyka przewód powietrza między zaworem regulacji ciśnienia doładowania i podciśnieniem. Gdy zawór otwiera się, zawór regulacyjny ciśnienia doładowania znajduje się pod podciśnieniem, co z kolei...
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
To może coś wyjaśnijmy - Pompa - głowica ma być mosiężna i w niej mają być zawory oraz blok regulacji ciśnienia - prowadnica tłoków prawie zawsze jest z aluminium i jego stopów, tam gdzie chodzą tłoki bywają tuleje z brązu ale nie zawsze w PRO HD 600 głowica z zaworami jest mosiężna i to dobrze - ale i tu jest ale prowadnica tłoków jest zintegrowana...
A najczęściej silniki mają dwa zawory regulacyjne jeden znajduje się w pompie tak zwany szokowy. I drugi regulacyjny gdzieś w bloku silnika. Weź przestań i Ty idiotyzmy wypisywać. To nie żaden zawór regulacyjny, tylko przelewowy, ograniczający ciśnienie od góry - żeby czegoś nie rozerwało. W dodatku jest tylko jeden, na pompie. Żadnymi "srubkami" ciśnienia...
Co by nie było, czujnik ciśnienia musi mieć dostęp do ciśnienia czynnika Prawda. co oznacza, że każda jego wymiana musi być poprzedzona opróżnieniem instalacji z czynnika Nieprawda. Zdecydowana większość pojazdów ma przed czujnikiem zawór Schredera, czyli popularny zaworek od opony/dętki. Ten czujnik z foto ma zewnętrzny gwint i przy jego wymianie...
Witam, Następny dzień walki z peugotem 307 1,6 HDI Poniżej przesyłam screny z podączenia interfejsu . Wydaje mi się że problem jest z CPU 16 . Nie mogę skasować błędów i brak jest podłączenia do sterownika ABS . Ponadto nie mam ciśnienia na listwie commander. Mam pytanie jak układ paliwowy działa wysokiego ciśnienia . 1 Najpierw tłoczy pompa potem mierzy...
Powodów może być kilka - podparte zanieczyszczeniami zawory - uszkodzony zawór regulacyjny - pęknięta głowica to tak na początek
Witajcie. Trafił do mnie Passat B7 z 2012 roku, silnik CFFH. Przy spokojnym przyspieszaniu jest ok, ale przy normalnym dodawaniu gazu wali błąd za niskiego ciśnienia na listwie. Ciśnienie narasta płynnie do ok 1200 bar i nagle spada. Co zrobione: - Filtr paliwa drożny - Zawór regulacyjny na listwie podmieniany - czujnik ciśnienia na listwie podmieniany...
Witam, samochód odpala normalnie, jak jest zimny to jeszcze można nim chwile pojeździć. Jak się nagrzeje to gaśnie, czasami po chwili czasami po kilku minutach. Sprawdzałem już na prawdę wiele opcji zaczynając od pompy paliwa w zbiorniku, przekaźnika obok komputera oraz napięć na nim, świece, wtryski, regulator wysokiego ciśnienia, podłączałem pompę...
Pompa daje około 80 atmosfer ( zależnie z jakiego auta ) Do pompy od wspomagania trzeba dać zawór upustowy ( np. z bojlera lub własnej konstrukcji (kulka, sprężynka, śruba regulacyjna ,obudowa do tego)) który upuści nadmiar ciśnienia do zbiornika ,a na wyjściu pozostawi te 4 atm. do prawidłowego smarowania sprężarki.
Czy zawór mieszający trójdrogowy AFRISO ARV 384 może służyć jako zawór ograniczający przepływ? Będzie instalowana pompa ciepła z funkcją chłodzenia oraz chłodnica wodna podłączona do rekuperatora. W trybie chłodzenia chcę uzyskać maksymalny przepływ w rurze PP32 mm. W zimę jednak chciałbym trochę dogrzać powietrze z rekuperatora - chłodnica może przecież...
Awaria usunięta. Powodem usterki była nowa sprężyna zamontowana w rozdzielaczu bez wyregulowania ciśnienia otwierającego ten zawór (tę sprężynę). Zmniejszyłem ciśnienie zadziałania zaworu wyciągając jedną podkładkę regulacyjną. Mam zatem jeszcze jedno pytanie: Przy jakich obrotach silnika powinno być 11Mpa ciśnienia na wyjściu rozdzielacza?
Jaka on ma charakterystykę - wkręt regulacyjny i i zachowuje się jak reduktor ciśnienia czy jako zawor otwierajacy się powyżej określonego nastawą cisnienia? W takim razie jest to tzw CPCE (wg Danfoss). Zapobiega zbyt niskiemu ciśnieniu odparowania, a przez to i temp. wpuszczając gorący gaz na wlot do parownika. Powinien być też mieszacz przy parowniku.....
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Dzięki za odpowiedź. Jak widać, nie zawsze jest oczywiste, co wydaje nam się oczywiste. Czyli jeśli "niskie ciśnienie paliwa", to winien jest zawór regulacyjny, wtryskiwacz i pompa wysokiego ciśnienia. Tak zapewne zadysponowaliby mechanicy. Dowodzi to jeszcze jednego: zawsze czytać uważnie tłumaczenie kodu usterki i zrozumieć, czego dotyczy. Po prostu...
Ja bardziej myślałem o zastosowaniu skrzyni biegów CVT Multitronic. Jest to skrzynia działająca trochę jak wariator, z tym że średnica kół jest sterowana ciśnieniem oleju. Mógłbym przerobić elektronikę tak , aby sterować potencjometrem przełożenie . Nie zastanawiałem się tylko jak działa tam sprzęgło bodajże hydrokinetyczne. Pomysł z alternatorem nie...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Witam koledzy odgrzeje kotleta bo nie chcę nowego tematu zakładać. Mam problem z cherokee 2.7 crd z 2002 r. Po wymianie silnika nie odpala anie się nie odezwie ani nie drgnie na plaka odpala. Odpowietrzony na 100%. Błędów niby nie ma ale chińszczyzną badany. Silnik kupiony z wtryskami. Czy jest możliwość żeby któryś wtrysk blokował sterownik z podawaniem...
W rozdzielaczu z góry z prawej strony jak siedzisz w kabinie na dwie śrubki jest taki dekielek przykręcany, odkręć ostrożnie i wymontuj cały ten zaworek co jest w środku, prawdopodobnie się przycina i tez będziesz musiał go z tamtąd wygrzebać śrubokrętem, lub wkręć w niego śrubę co odkręcałeś i wytargaj go do góry, dobrze wyczyść wszystkie elementy...
Każde Atego podaje numery kodów błędów na wyświetlaczu licznika. Podejrzewam że dochodzi do przekroczenia ciśnienia zasilającego. Nie powinno być w czasie testu więcej jak 7 barów, a w czasie eksploatacji to nie pamiętam. Ale na pewno jest na tyle ograniczone, że przy puszczeniu na poduszki pełnego dostępnego ciśnienia nie zerwie amortyzatorów. Nie...
WITAM Mam problem z autkiem KIA CARENS 2,0 CRDI , autko zimne ciężko odpala trzeba długo kręcić około 1min. Jak ciepły to jest lepiej ale też czeba chwilę pokręcić. Błędy jakie były to P0230 - obwód pierwotny pompy paliwa i P1181 - kontrola ciśnienia na szynie paliwowej. Podczas sprawdzania w parametrach wyszło ciśnienie na listwie CR jest za niskie...
Witam mam problem gdyż silnik nie odpala na zimno i ciepło lecz gdy podam mu plaka odpala na strzała. Silnik wtedy pracuje i nic się nie dzieje. (-)Możliwe że ma winę regulator ciśnienia paliwa na listwie lub rdza przedostał się do wtrysków. To nic innego nie pozostaje, jak tylko sprawdzić wtryskiwacze, począwszy od testu przelewowego https://www.youtube.com/watch?v=ohkUZc6b...
Przy rozdzielaczu hydraulicznym jest taki zaworek że sprężyną, który wykręciłem i okazało się iż ta sprężyna jest popękana na małe kawałeczki. Wyjąłem ją i wkręciłem zawór bez niej i silnik śmiga A pompa daje ciśnienie? Śruba regulacyjna sugeruje, że jest to zawór przelewowy/bezpieczeństwa. Brak sprężyny powoduje, że otwiera się przy ciśnieniu bardzo...
Jak wygląda klapa hamulca silnikowego? Hamulec działa bez problemu? Kod EDC 3817 - Kontrola odchylenia regulacyjnego hamulca silnikowego Ile wynoszą wartości ciśnienia mierzone przez zawór proporcjonalny EVBec (Y355) ze zintegrowanym czujnikiem przeciwciśnienia spalin?
Witam, problem rozwiązany. Dla tych którzy mają podobny kłopot oraz potomnych. Otóż z mojego doświadczenia wynika że problem może dotyczyć trzech podzespołów, pierwszy dotyczy tzw, komputera, w moim przypadku po podpięciu clipa okazało się że wystąpił brak zasilania modułu wtrysku, po wyeliminowaniu usterki silnik nadal nie odpalał. Druga z możliwych...
No więc zaworek przy wyjściu wysokiego ciśnienia z czerwonym o-ringiem jest nowy i dalej to samo. Zawór regulacyjny ,,pokrętło" ma dwa zestawy oringów i podkładek gumowych,, Parbaks" chyba pozycja 16 i 15. No więc widoczny oring wymieniłem (ten większy). Po przeciwnej stronie regulatora jest kulka i sprężynka. Kulkę także wymieniłem na oryginał oczywiście,...
https://obrazki.elektroda.pl/3186341200_... Rys. Elementy układu klimatyzacji samochodu Audi A4 B6 (8E_) Kolorem czerwonym zaznaczona jest strona wysokiego ciśnienia HP (High Pressure) Kolorem niebieskim zaznaczona jest strona niskiego ciśnienia LP (Low Pressure) Kompresor (sprężarka) klimatyzacji napędzana jest od wału korbowego...
Ten element to część wtrysku chemii, bez niego nie zadziała. Pod pokrętłem jest zawór regulacyjny w nim szukaj przyczyny usterki. Czy posiadasz do niej oryginalny osprzęt?
Skąd mogę nauczyć się skrótów używanych w przemyśle z AKPiA? Np. Pomiar ciśnienia to PI Pomiar poziomu LT Zawór regulacyjny FV Zawór zamknij-otworz XV Nie mogę nigdzie tego znaleźć. Czy każda firma sama sobie wymyśla te skróty?
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
Ważna jest próba drogowa!Jeżeli wartość na pozycji 3 jest dużo większa i przekracza 2150 mmbar to musisz sprawdzić czy kanał obejściowy turbiny się otwiera.Mozna to sprawdzić zdejmując wężyk z zaworu regulacyjnego i podłączając ciśnienie z jakiegoś kompresora.Należy uważać aby nie było ono zbyt duże,bo może się uszkodzić przepona regulacyjna turbiny.Jeżeli...
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
Ja powiem bez dzwonienia: sprawdź sterownie zaworu wysokiego ciśnienia - http://obrazki.elektroda.net/53_12905361... 1. - łopatkowa pompa przetłaczająca z zaworem regulacyjnym ciśnienia 2. - czujnik kąta obrotu 3. - sterownik pompy 4. - pompa wysokiego ciśnienia z wałkiem rozdzielczym i zaworem wylotowym 5. - przestawiacz wtrysku z zaworem przestawiacza...
No i po co się żreć? Postaram się odnieść: 1. Nie twierdzę, że 10w zabiło popychacz ale jeśli już przez olej to prędzej przez to niż 60. U mnie na półsyntetyku 10W40 popychacze dają koncert przy rozruchu a jeden sobie postukuje jak chce. 5W50 tego samego producenta, syntetyczny wg etykiety - jest niemal cisza jak chodzi o klawiaturę. 2. Zajzajer albo...
Kolega Wojtek 92 dobrze myśli, jednak wkradł się błąd. 1 Należy spuścić większą część wody z układu CO. 2 Otworzyć odpowietrznik drabinki, aby woda z niej całkowicie zeszła. 3 Należy zamknąć odpowietrzenie drabinki, i otworzyć zawór regulacyjny. 4 Napełnić układ CO wodą do ciśnienia 1,2 bara 5 Odpowietrzyć wszystkie grzejniki oprócz drabinki 6 ewentualnie...
Strzałki pokazują zawór regulacji ciśnienia pompy IMV. Tam nie ma śruby regulacyjnej - jak pisał kolega wyżej. Jeżeli jest podejrzenie jego uszkodzenia, to sprawdza się go pod kątem elektryki (oporność, przebicia, zwarcia) oraz ewentualnie jak pracuje wysterowany sygnałem PWM - to oscyloskopem w profesjonalnym zakładzie. Nie jest drogi, kosztuje niecałe...
Może pod zawór regulacyjny ktoś podłożył podkładkę by uzyskać większe ciśnienie. Co niestety generuje ciepło. Jak się rozgrzeje trąci ciśnienie. Trzeba zmierzyć temperaturę i ciśnienie w układzie. Na zimno i po rozgrzaniu. Do tego komputer i sprawdź działanie czujnika ciśnienia.
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Zacznij od błędu związanego z ciśnieniem paliwa. Sprawdź czy nie ma opiłków na zaworze regulacyjnym pompy wysokiego ciśnienia - jeśli są pompa do wymiany i w najlepszym przypadku czyszczenie całego układu paliwowego. Jeśli nie ma opiłków, musisz sprawdzić czy leci paliwo na powrocie za zaworem regulacji ciśnienia na szynie rail. Jeśli ilość paliwa na...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Karcher HDS 10/20S słabe ciśnienie - pulsacyjnie daje wodę na lance. Jeśli zawór regulacyjny odkręcę na maksymalne ciśnienie to pompa cały czas pracuje , jeśli zaworem ciśnienie podam na minimum to dopiero wtedy wyłącza się. Po wciśnięci lancy słabe ciśnienie (pulsacyjne) na zegarze ciśnieniowym wskazówka bardzo skacze. Zaślepiałem przewód od podawania...
Mam kolejny ciekawy przypadek. Problem polega na tym, że auto przy wciśniętym pedale gazu do końca i przyspiesza i zwalnia. tak jak byśmy dodawali i odejmowali "gazu" To co mnie najbardziej dziwi to, że wykres ciśnienia doładowania wygląda jak wykres sondy lambda oczywiście tylko podczas przyspieszania. Wykres ciśnienia zadanego i odczytanego mniej...
Po włożeniu kluczyka napięcie w kostce jest probowalem odpowietrzyc układ vcds poszło.ale auto dalej nie odpala Dodano po 4 Dodam że jak wymieniłem też zawór dozowania paliwa N290 to po zapłonie brzeczy A na starym tego nie bylo
Wykręciłem prawie całą śrubę regulacyjna na regulatorze i otwiera sie zawór bezpieczeństwa odolejacz ciśnienie na manometrze pokazuje 0,6 MPa czyli 6 barów
zawór regulacyjny zawór regulacyjny powietrza zawór regulacyjny junkers
mercedes baterie zasilanie konwertera multiswitcha sterownik lm339
moment dokręcania wałka rozrządu hantek 6022be
Mercedes brak ładowania po postoju – wymiana alternatora i akumulatora, silnik gaśnie MF 3080 – brak kontrolek, zająca i WOM po wciśnięciu sprzęgła – przyczyny i diagnostyka