Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Padł któryś z zaworów, bądź uszkodził Ci się sterownik. Co do uszkodzonego zaworu trzeba wyciągnąć skrzynie i rozebrać mechatronike, odrazu mozna przemierzyć sterownik. Film dla potomnych, uszkodzone zaworu oraz ich sprawdzanie od 4min https://www.youtube.com/watch?v=xyp96e1p... Jeżeli nie miałeś stcznosci z DSG radzę oddać do jakiegoś Skrzyniarza Miłego...
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Pompa wody nie da odpowiedniego ciśnienia. Najlepsze rozwiązanie to pompa wspomagania , trzeba tylko dorobić zawór regulujący ciśnienie.
Jak nie znajdziesz oryginału, to załóż zawór proporcjonalny 3 na 2 innego producenta np. Festo. Chyba że potrzebujesz zachować CE i musi być taki jaki był. Sprawdź tylko jaka jest cewka w zaworze. Czy ze sterowaniem prądowym 4- 20mA, czy napięciowym.
Może być wtryskiwacz ale równie dobrze zawór regulujący ciśnienie na listwie, bez podłączenia pod komputer nie obejdzie się
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
To nie jest czujnik tylko zawór regulujący ciśnienie, upuszcza jego nadmiar w powrót.
Witam Sprawdź czy na wtryskiwaczach na nadmiarze nie ma przecieków (wężyki itd) tam lubi pociągnąć powietrze na postoju. Bo skoro ma znaczenie jak stoi auto to raczej się zapowietrza choć zawór regulujący wysokie ciśnienie też lubi stwarzać problemy że czasem pali a czasem gorzej.
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Czyli wychodzi na to że zawór regulujący ciśnienie paliwa?? lub sama pompa ale problem pojawia sie jak postoi rozgrzany nawet godzinę i juz jest problem.
Wiecie co mam podobny problem bo zaświeci mi sie kontrolka świec żarowych i niekiedy check ale to tylko przy ciepłym silniku aha i błąd który sie pojawia p1063 ''regulator ciśnienia paliwa'' aha i został już wymieniony zawór regulujący ciśnienie na tej dłuższej listwie ??
Problem rozwiązany, padł zawór regulujący ciśnienie.
Jeśli masz zawór regulujący ciśnieniem przy pompie to go zamień na A0019905317. Sprawdź dokładnie czy nie masz przy pompie tego: https://obrazki.elektroda.pl/2609952000_...
Przecież cr to jest:-)zawór regulujący ciśnienie jeszcze sprawdź.
Masz tego świadomość że zwiększając lepkość to zwiększasz również gęstość Jake znaczenie ma gęstość dobrym przykładem jest woda. Ma ona dużo większą gęstość niż np. superol CB 50. (at)john56lat Warto przy pompie olejowej sprawdzić, czy nie pojawiła się jakaś nieszczelność przy na połączeniach itp na ssaniu oleju z miski (smok, rurka, uszczelnienia)....
Sprawdź zawór regulujący ciśnienie, może się zawiesił.P.
Dziś rozkręciłem zawór regulujący ciśnienie. Karcher zaczął włączać i wyłączać się prawidłowo, tylko z tym że jeszcze jest za niskie ciśnienie około 150 bar podczas używania lancy. Zauważyłem jeszcze jednen szczególny mankament ( przedstawiony na filmie poniżej). Po włączeniu karchera ciśnienie wzrasta do około 300bar i wyłącza się. Bez używania pistoletu...
Pompa ma wbudowany zawór regulujący ciśnienie, znajdź go, skróć sprężynę i w ten sposób ustawiasz ciśnienie tłoczenia.
ten temat z linku już czytałam, niestety niczego to nie zmienia. W aucie wymienione zostały wcześniej wtryskiwacze, teraz filtr paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie i zawór regulujący ciśnienie na listwie, auto ładnie się zbiera, ale w pewnym momencie zapala sprężynkę świec i wchodzi w tryb awaryjny. Błąd P0087, Nie wiem jak...
sprawdź zaworek w końcu listwy, nie powinien cieknąć.Jeśli zaworek jest OK, wymień M-prop valve (czyli zawór regulujący ciśnienie w listwie)
To może być ten czujnik albo rzeczywiście spada ciśnienie (np. zawór regulujący ciśnienie), nie bardzo wiem czego od nas oczekujesz? Trzeba by coś wymienić albo podmienić
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
Zaworki wymieniałeś w pompie? Zawór regulujący max ciśnienie sprawdziłeś? Silnik się wyłącza przy zamkniętej lancy?
Nie wiem skąd bierzecie takich mechaników, kowalstwem powinien się zająć nie naprawą. "zawór regulujący ciśnienie" Można sprawdzić jego działanie kontrolując w "LiveData" ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli mocno oscyluje to albo uszkodzony(zawór), albo w ch..a wali czujnik ciśnienia. uszczelnienie plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. To samo...
witam dzisiaj auto jedzie na kampanie ecu zobaczymy co czy coś pomoże jak nie to pozostaje przeorać instalacje na początek sprawdzić dla pewności i zawór regulujący ciśnienie chłodzenia wymienić już innych możliwości nie ma dzięki zainteresowanie
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
Panowie czy w Z17DTL zawór bezpieczeństwa na listwie wystepuje? Albo zawór regulujący ciśnienie? Widzę tylko czujnik ciśnienia...
Zrób tak jak kolega ele5 podpowiada. Jeżeli nie będzie efektu to myśle ze bedzie to zawór regulujący ciśnienie turbiny. Albo daje za duże albo za małe i dlatego tak sie dzieje.Podłaczenie pod VAGa tego nie pokaże.
Dziękuję za podpowiedź. Nie ma wycieku. Po naciśnięciu hamulca ciśnie spada i jak trzymam hamulec to wzrasta do momentu naciśnięcia ponownie. Ktoś mi podpowiedział, że to zawór ograniczający, regulujący ciśnienie.
Możesz dać dławik przepływu regulowany. Można też wstawić na zasilaniu dodatkowy zawór bezpieczeństwa z pokrętłem regulującym ciśnienie. Można też połączyć przez dławik wlot z wylotem silnika (bypass ) i regulować moc. Piałeś, że na silniku masz 2 śrubki, więc podejrzewam, że masz silnik tłoczkowy a nie zębaty. Tymi śrubkami regulujesz nastawę kołyski...
Witam, w sharanie jest zawór regulujący ciśnienie który znajduje się w sprężarce, prawie na pewno to jego wina, przerabiałem ten temat, zawór do kupienia na allegro. Wymiana niezbyt uciążliwa.
Wyciągij zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie i na 99% masz uszkodzone uszczelniacze t.j. oring gumowy i tulejeczka teflonowa.
rail jest bez zaworka,jedynie pompa cr ma zawór regulujący ciśnienie zresztą juz podmieniony na drugi (używka),tylko pytanie czemu robi takie numery na ciepłym silniku
Nie wiem skąd masz takie i informacje. Może się mylę ale w Insignii są dwa rozwiązania. Kompresor że sprzęgłem i kompresor bez sprzęgła. Ten twój nie ma sprzęgła. Jest tylko zawór regulujący wydajność. Może inaczej. Nie ma klasycznego sprzęgła o którym piszesz. Jest sprzęgło zrywalne ale jeżeli kręcąc kołem pasowym widać że kręci się wirnik to raczej...
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
Pompa ma być wyłączona przy pracy na LPG! Jeśli jej się nie odetnie, to pompa pracuje ciężej niż przy pracy na benzynie hmmm, no nie wiedziałem, dotąd myślałem, że tam jest zawór regulujący ciśnienie
Problemem jest jednak brak ciśnienia w common rail-u. Gdy jest ciśnienie to odpala ,a gdy nie ma to nie. Aktualnie jest i trudno mi stwerdzić co dokładnie jest uszkodzone. Wszytko wskazuje na zawór regulujący ciśnienie. Narazie nie wymieniam (cena nowy około 1600) , poczekam ,aż padnie. Dzieki za posty.
P0191 to zbyt niskie ciśnienie na listwie cr. Wyciągnij szynę cr i zmywaczem w spreju wymyj ją dokładnie w raz z czujnikiem ciśnienia nie wiem jak wygląda listwa u ciebie ale miałem przypadki że w Masterach siadał zawór regulujący ciśnienie na cr który znajdował się na końcu listwy i szyna do wymiany.
Na początek zrób diagnostykę. Turbo jest bez zmiennej geometri, ma tylko zawór regulujący ciśnienie i chodzi on w miarę ciężko. A jak ze zużyciem oleju i mocą?
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Sprawdź jakie ciśnienie jest na listwie na biegu jałowym. Może być zawór uszkodzony regulujący ciśnienie.
Witam Zmylił mnie ten śrut. Miałem inne skojarzenia. Chodzi po prostu o kulkę ,czy grzybek dociskany do gniazda przez regulowaną sprężynę. Najbliżej mamy taki zawór upustowy regulujący ciśnienie pompy palnika na OO. Jest zabudowany w konstrukcji pompy. Taka konstrukcja nie nadaje się do regulacji poniżej 1bar zbyt wąska histereza sprężyny. Do precyzyjnej...
kolego, w pompie wysokiego ciśnienia jest zawór regulujący ciśnienie w magistrali, jeżeli jest uszkodzony, to auto za żadne skarby nie zapali. Konieczne jest sprawdzenie "mądrym" diagnoskopem ciśnienie podczas rozruchu, lucik już o tym wspominał pozdrawiam
Witam mam problem z mercedesem atego nabija powietrze normalnie do 6 apotem osuszacz spuszcza powietrze jak by był pełny. Gdzie posiada on zawór regulujący ciśnienie spuszczania? awariia powstała nagle z dnia nadzień.
Niema żadnego czujnika cisnienia paliwa na szynie ani nigdzie indziej. po włączeniu kluczyka sterownik podaje mase i uruchamia pompe paliwa na pare sekund poczym czeka aż dostanie sterownik sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym że obraca się wał to podaje mase na przekażnik tak długo jak długo otrzymuje ten sygnał a zawór na listwie to zawór...
Mówiąc o pomiarze ciśnienia nie miałem na myśli wpinania manometru tylko podpięcie testera sterownika silnika. W wartościach rzeczywistych widać jakie ciśnienie panuje w railu. Jeżeli chodzi o zawór to jest to zawór regulujący ciśnienie, umieszczony w pompie (przykręcony na dwa torksy).
Witam. Proszę sprawdzić przewody z elementu który zaznaczony jest na zdjęciu. Jeśli ciśnienie doładowania jest nieprawidłowe to znaczy, że element ze zdjęcia nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia potrzebnego do zadziałania zaworu, który reguluje ciśnienie doładowarki. Zawór regulujący ciśnienie doładowania jest bezpośrednio przy turbinie!!! Z niego...
no nie - na niby ;) Muszę mieć na dachu. W piwnicy było by za daleko, a poddasze użytkowe i nie mam gdzie powiesić. Inaczej nie zawracał bym sobie głowy glikolem. Dobra, bo zaczynamy schodzić powoli z tematu i odkrywamy koło. Załóżmy więc, że nie mogę zamknąć układu. Muszę mieć otwarty - jak poradzić sobie z parowaniem w taki sposób, żeby nie tracić...
Najprawdopodobniej prze korek zbiornika płynu chłodniczego, który posiada również zawór regulujący odpowiednie ciśnienie w układzie chłodniczym.
mam ten sam problem czy ktoś wie dlaczego tak jest bo nie mogę sobie poradzić. Wymieniłem już przepływomierz, moduł zapłonowy, elektro magnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania, czujnik położenia wału. Katalizator sprawdzony. na kompie zero błędów. juz nie wiem co robić dalej. POMOCY
Strasznie często Ci cyka ten konżektor (zawór regulujący ciśnienie za pompą), radzę tak jak kolega wcześniej wspomniał sprawdzić akumulator ciśnienia i jeszcze zawór hamulcowy (jak jest zużyty to tył auta szybko opada a pedał hamulca "kopie" i syczy podczas hamowania). Dodałem opis złącza diagnostycznego. Jak już zauważyłeś znajduje się ono w skrzynce...
Regulowałeś coś zaznaczonym zaworem? Swoją drogą w tego typu rozdzielaczach głowica powinna być na dolnej zasilającej belce a zawór regulujący ciśnienie na belce powrotu do kotła. http://obrazki.elektroda.pl/2344876300_1...
No to módl się zęby pompa działała i jakiś prekambr(pseudo mechanik ) jej nie otwierał bo w tym przypadku możesz poszukać nowej pompy ,na pompie jest zawór regulujący ciśnienie i na końcówce jest mikro sitko jeśli jest uszkodzone lub zapchane tez noga wystąpić takie niespodzianki .POZDRAWIAM
Miałem kiedyś taki przypadek, że prawdopodobnie wraz z olejem do silnika dostał się mały drucik z bardzo twardego materiału. Przeszedł przez siatkę w smoku, przeszedł przez zębatki pompy i zablokował zawór regulujący ciśnienie oleju. Objaw to właśnie brak ciśnienia oleju. Najlepiej zacząć diagnozę od najtańszych rzeczy, czyli wymienić filtr oleju jak...
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
Karcher K7 Premium 1.168-604.0 Zakupiona 10 lat temu, do środy spisywała się rewelacyjnie, raz przesmarowałem zawór regulujący ciśnienie bowiem włączała się z opóźnieniem. W środę podłączyłem ją i zupełnie się nie włączała, rozłożyłem ją, niestety przy próbie reanimacji starego zaworu podczas rozkręcania go i skręcania wypluł mały niebieski oring......
Swojego czasu pompy hydrauliczne нш-250 nsz250 kosztowały napewno poniżej 1000zł. Jedna ma zapotrzebowanie na moc ok 125 koni przy nominalnym ciśnieniu i wydajności. Do tego zawór bezpieczenstwa i zawór regulujący ciśnienie od zera do ciśnienia nominalnego, chłodnice oleju, przekladnia,przewody( niestety wszystko na duże przepływy). Z grubsza...
Witam, trafiło do mnie auto volvo v50 2,0 d 136km. Problem polega na nie trzymaniu wolnych obrotów. Po odpaleniu auto przez chwile chodzi równo i za chwile gaśnie jakby brakowało paliwa. Przy naduszeniu na pedał gazu auto chodzi bezproblemowo , reaguje na obroty. Wymieniłem 3 zawory regulujące ciśnienie paliwa, podmieniłem pompę, wtryski podobno są...
Cisnienie paliwa w układzie wtyskowym to wazny parametr,nie koniecznie pompa musi być winna w obwodzie zasilania paliwem jeszcze jest FILTR paliwa i najwazniejsze ZAWÓR regulujący ciśnienie na wtryskiwaczu(zaworem i manometrem ustawia się prawidłowe ciśnienie paliwa)-tak mają Fiaty i większość jednopunktowców.A moze to Lamda koryguje dawkę paliwa? odzywa...
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
Po pierwsze nie ma pomp miedzianych tylko mosiężne, na stronie MAKITY nie ma o tym wzmianki a raczej czytać umiem. https://www.makita.pl/tool/29303/HW151.h... i gdzie jest prawda w opisach na stronach CECHY Pompa tłokowa mimośrodowa z tłokami mosiężna z pokryciem ceramicznym Do użytku profesjonalnego lub przemysłowego Bezszczotkowy silnik indukcyjny...
Witam problem rozwiązany wymieniłem czujnik na listwie wtryskowe nie kupiłem org bo bardzo drogi i ciężko dostępny do mojego modelu pasował z nissana x trail t30 120zl za używany Czujnik denso 6100 przed kupnem innego wykrec swój i sprawdź opis i kod bo są różne rodzaje Wymienilem też filtr paliwa i zawór regulujący ciśnienie na pompie wtryskowe jest...
Już doszedłem, wyrobiona jest krzywka na wałku rozrządu od wtryskiwacza. Rolka wyrobiła spory rowek. Wałek zawiozłem do Bydgoszczy do naprawy. Dziękuję za wpisy i zainteresowanie. Muszę teraz poszukać jaka była tego przyczyna. Zyga Dodano po 35 Proszę o podpowiedź w którym miejscu umieszczone są zawory regulujące ciśnienie oleju w silniku Scanii R....
pod nr błędu 1622 - kryja się trzy zawory regulujące ciśnienie paliwa... jeśli poczytacie dokumentację to dowiecie się, że oprócz zaworu gaszenia może być uszkodzony zawór wyłączający sekcję pompy cdi lub zawór regulujący ciśnienie cdi ''na listwie'' - elektronika zauważa inne (od wymaganego)ciśnienie paliwa w układzie.... jeśli kożystasz z kts'a to...
Tu nie ma co za wiele kombinować.Przy LP 3,8 bara nie ma mowy o chłodzeniu i nie ma co czekać do lata bo ciśnienie i tak nie spadnie. Uszkodzony zawór wydajnościowy regulujący pojemność skokową. Wkręcony jest w płytę zaworową. Pozdrawiam
W które miejsce dokładnie podajesz zasilanie za zawór Na zawór regulujący ciśnienie na pompie (w aucie kolor niebieski przewodu) mało tego jak podam tam plus po 15 to reaguje dziwnie prawidłowo to znaczy włącza się pompa paliwowa na chwilę jak nie odpalam, potem jak kręcę to znowu rusza...jakby wszystko prawidłowo... Jak odpala to komunikacja jest?...
Witam, Pytanko jak w temacie - co to za zawór? Na zdjęciu widać jakąś regulację (normalnie jest tam nakręcony kapturek), jak dla mnie wygląda to na zawór regulujący ciśnienie idące na orbitrol a nadmiar wyrzuca na zbiornik... https://obrazki.elektroda.pl/5597296500_... https://obrazki.elektroda.pl/5781991700_... W nowszych...
Dokładnie kolega wyżej ma rację. To dość częsta przypadłość w silnikach 1.9TDi - zacina się zawór regulujący ciśnienie w układzie hydrauliki zaworów - skutkiem tego jest nadmierne ciśnienie co powoduje że silnik pracuje przy nie domkniętych zaworach- przez co kopci i chodzi jakby palił na dwa gary. Swoją drogą dodam, że nie wróże Ci długiej i bezawaryjnej...
Nie słuchaj tego. Olej ma być taki jaki producent przewidział, a nie żaden gęściejszy. Ciśnienie też ma być takie jak powinno. Może być albo zużyta pompa i nie wydala, albo źle działa zawór regulujący ciśnienie - zbyt słaba sprężyna (tak jak u mnie było). W tym przypadku nie ma sensu kupować nowego zaworu (kosztuje parę ładnych stówek, wystarczy podłożyć...
Witam, mam problem z ciśnieniem na szynie cr. Objawy - samochód przy rozruchu musi troszkę pokręcić, ale zapala, podczas delikatniej jazdy wszystko jest w porządku. Problem zaczyna się po dodaniu gazu, auto zaczyna przerywać i wchodzi w tryb awaryjny, zapala się lampka dde. Przy depnięciu pedału gazu do oporu czasem zgaśnie, po ponownym uruchomieniu...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
Samochód był jeden dzień nie używany następnego dnia nie nic nie klekotało i nie żarzyła się kontrolka, przejechałem 90 km i wyłączyłem silnik, za około 20 min wracałem i po odpaleniu znów góra silnika delikatnie klekotała , a kontrolka się ciągle świeciła i gdzieś kilka km od domu przestała a klejnocik zniknął(a tak w ogóle to było go słychać tylko...
Dosyć ciekawie się demontuje pompę wtryskową trzeba zdemontować rozrząd i na kółku wałka rozrządu brak klina ale przynajmniej jest wycięcie z tyłu wałka do ustawienia ,dekiel łańcucha rozrządu nie ma kołków prowadzących ciekawie jak go później ustawię w /znowu tokarka pójdzie w ruch/ fajnie się rozbiera ale kto to poskłada... Nie wiem czy komuś się...
Jest układ hydrauliczny w automacie tokarskim , który porusza supportami . Problem polega na tym , że po załączeniu maszyny po dłuższym czasie postoju jeden z siłowników ( pierwszy )pracuje znacznie wolniej niż po powiedzmy 0,5 godz pracy . Musze wtedy na zaworze dławiącym zwiększyć przepływ aby wyglądało to w miarę a po jakimś czasie powrócić do położenia...
Ciśnienie oleju powinno wynosić ok 4bar przy 2000 obr/min(wg Autodaty). Minimalne ciśnienie oleju w pracującym silniku nie powinno być niższe niż 0,35bara. Przyczyny świecenia kontrolki, o ile oczywiście można przyjąć że czujnik działa prawidłowo, to uszkodzony(lub zablokowany w pozycji otwartej) zawór przelewowy regulujący ciśnienie który znajduje...
Ten twój zawór to nastawnik dawki, który regulując ciśnienie przesuwa jakieś tłoczki w pompie?
Witam.Wszystko się wyjaśniło.Długo czekałem na zawór regulujący ciśnienie w szynie paliwowej. Po wymianie, silnik pracuje normalnie pomimo wyświetlania w dalszym ciągu błędu.Jeszcze ciekawostka, na postoju przy dodawaniu gazu do 3500 obr/min nic się nie dzieje, powyżej tych obrotów po kilkunastu sek. schodzi do obrotów minimalnych. Tak jest w programie...
Mogę dodać ze źle dobrany filtr blokuje zimny gesty olej niż cieplejszy rzadszy. Ale przy takiej usterce filtr zrobi się jak balon i potrafi szczelić. A zawory bypass w filtrach, a zawory regulujące ciśnienie w pompach? Cuda wianki, 3,5 - 4,5atm ciśnienia blaszany filtr rozsadzi, niesamowite. A założyciel tematu określi się w końcu może w jakich okolicznościach...
Nie wiem jak bmw ale w mercedesie wtryskiwacz w oryginale kosztuje 1400-1800 zł poza siecią można kupić nowy za ok 600 zł. Pompa wysokiego ciśnienia oryginał nowy 5 - 7 tys używki o wiele tańsze. W serwisie można do niej kupić zestaw naprawczy za 200 zł ale to tylko uszczelnienie jeśli się zatrze niestety trzeba ją wymienić. Zawór regulujący ciśnienie...
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
Witam. Podejrzewam, że mam poważny problem z moim Mascotem. Mianowicie wyjechałem w trase i auto zgasło po 200 metrach (zapaliła się migająca kontrolka w kształcie piramidek). Nie mam kompa, więc niestety nie podam wam błędów. Auto po ponownym odpaleniu chodzi przez okres 2 sekund na jałowym i znów gaśnie i tak w kółko. Podejrzewam zawór regulujący...
Drobna uwaga: ja sam opisany problem przerabiałem na własnej instalacji, oczyściłem reduktor i problem ustąpił. Nie jest to więc piękna teoria jak w przypadku dett Takie tematy przerabiam około raz w tygodniu, jak chcesz to sobie wyjmij wielozawór ze zbiornika to się dowiesz jaki to ma związek z wyjeżdżaniem gazu do konca- żadnego. Dodano po 2 Dett...
To co ci napiszę to trochę niewiele na ten temat ale trudno rozpisywać się na forum to raz a 2 nie mam żadnych materiałów nie wiem ile wiesz więc przepraszam jak napisze coś oczywistego Pierwszą ważną rzeczą w układach hydraulicznej regulacji jest po prostu pompa zasilająca cały układ w nośnik Coś zamiast układu zasilania w elektryce. Pompa po załączeniu...
Witam! Mój problem dotyczy spadków mocy w 406 coupe 2,2 HDI. Otóż na ekranie pojawia się komunikat: Engine Antipollution System Defective, mocy ubywa, aż do wyłączenia zapłonu na kilka minut. Dotychczas wymieniony został przepływomierz, filtry (paliwo, olej, powietrze), oraz zakupiłem zawór regulujący ciśnienie turbiny i wymieniany był poprzez wkładanie...
Właśnie nie dawaliśmy..... Z tymi Czeskimi mechanikami jest jakas tragedia. Nie mieli stycznosci z takim autem 3.0 i nie wiedza za co się brać. Dlatego pytam o kazda mozliwa przyczynę. Dodano po 4 Czyli krótko reasumując, biorąc pod uwagę że, rozrząd ok, filtr paliwa wymieniony, nie odpala z wiaderka z ropą, czujnik położenia wału i koła zębatego oraz...
Jeżeli chodzi o czujnik w listwie, to jeszcze nie widziałem auta z tym czujnikiem i powrotem paliwa z listwy, jeżeli byłby powrót to nie ma powodu do odłączania pompy, po drugie multimetrem można to sprawdzić z tym że ten czujnik mierzy jednocześnie ciśnienie i temperaturę a temperatura też się może zmieniać wraz z rosnącymi obrotami, zawór regulujący...
w każdym razie nie to jest problemem ze pompa sie nie uruchomi po zaniku napięcia, największy problem to to ze po odpaleniu jej ponownie po ok 10 min pracy zapala sie bląd UL ( wspólnie z chłodniarzem doszedłem ze zawór niskiego ciśnienia nie otwiera sie,) w efekcie najpierw po uruchomieniu pompa musi pochodzić w trybie chłodzenia przez ok 10-20 min...
Może zawór regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Popatrz jak rośnie ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Podejrzewam że nie osiąga 200-250 bar aby silnik zaskoczył. Odpalając na plaka ignorujesz zasilanie paliwem. Silnik pracując na wysokich obrotach utrzymuje obroty pompy na takim poziomie aby jakoś się kręcić, lecz mocy z takiej pracy...
Witam Może ktoś spotkał się z taki problemem. Citroen nemo 1,4 hdi 2008 przebieg około 200 tyś. Auto jechało zaczeło szarpać i zgasło. Po ponownym uruchomieniu silnika auto przejechało około 2 km, i znowu zgasło. Tak kilka razy. Za 4 lub 5 razem nie da się odpalić. Na wyświetlaczu pojawił się napis "Fuel cut off unavailable". Wymieniony filtr paliwa....
Witam, auto stało prawie rok czasu po nieudanych próbach odpalenia zostało odholowane do warsztatu, montującego instalacje gazowe. Tam mechanik stwierdził potrzebę wymiany reduktora gazu, po wymianie auto zapaliło na gazie lecz na benzynie nadal nie chce powiedział że prawdopodobnie pompa paliwa nie podaje odpowiedniego ciśnienia. Teraz nasuwa się pytanie,...
Witam,proszę o pomoc w zdiagnozowaniu.Auto jak w tytule master 2.2 dci.Problem polega na tym że auto trzeba długo kręcić po czym zapali i zaraz zgaśnie,i tak w kółko. Sprawdziłem już chyba wszystko i dalej nie wiem co może powodować usterkę.Sprawdziłem pompę wysokiego ciśnienia,podmieniono na nowy oryginalny zawór regulujący ciśnienie na listwie,podmieniono...
VW Passat 1.8 pf 1988r lejące wtryski Na początku pozdrawiam wszystkich forumowiczów Mianowicie mam taki problem że kiedy przekręcę kluczyk niby wszystko jest dobrze ale kiedy powinien już przestać tłoczyć paliwo to nie przestaje tylko cały czas podaje je do komory spalania, nie wiem gdzie może leżeć przyczyna, czy walnięty jest zawór regulujący ciśnienie...
Odpowietrzalem w następujący sposób: Wszystkie kaloryfery zimne, i zawory regulujące otwarte, ciśnienie na kotle lekko podniesione do 1,3 bar, wtedy odpowietrzalem na kaloryferach. Odpowietrzalem jeszcze sam kocioł przy zaworze bezpieczeństwa jest odpowietrznik automatyczny z "zakrętką" i nie wiem do końca jak to się powinno robić bo na internecie nie...
Witam, problem jak w tytule. Od czego się zaczęły problemy kolega już nie pamięta. Samochód odwiedził już parę warsztatów i d...a. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, nowy zawór regulujący ciśnienie, drugi komplet wtrysków. Auto zapaliło i nawet jeździło trochę. Mam możliwość korzystania z KTSa 650 więc sprawdziłem i tester pokazał błędy: czujnik...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
Witam od jakiegoś czasu mam problem z trafikiem, jakieś pół roku temu przestał odpalać np rano i odpalał tylko na "zaciąg". Później już w ogóle nie potrafił odpalić. Został wyłączony z ruchu i tak po 4 miesiącach przyszedł czas na reaktywację. I tu się zaczynają problemy przy wyciąganiu wtrysków jeden pękł i trzeba było zdjąć głowice. Teraz trafic jest...
zawór regulujący zawór regulujący ciśnienie paliwa zawór regulujący ciśnienia paliwa
pralka firma whirlpool zasilanie manipulatorów integra lodówka oświetlenie
słabe podświetlenie licznika słabe podświetlenie licznika
Ustawienie krzywej grzania Buderus - zmiana początku Błąd 00537 - Regulacja czujnika lambda w VAG