Czyli wychodzi na to że zawór regulujący ciśnienie paliwa?? lub sama pompa ale problem pojawia sie jak postoi rozgrzany nawet godzinę i juz jest problem.
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Wyciągij zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie i na 99% masz uszkodzone uszczelniacze t.j. oring gumowy i tulejeczka teflonowa.
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Witam, trafiło do mnie auto volvo v50 2,0 d 136km. Problem polega na nie trzymaniu wolnych obrotów. Po odpaleniu auto przez chwile chodzi równo i za chwile gaśnie jakby brakowało paliwa. Przy naduszeniu na pedał gazu auto chodzi bezproblemowo , reaguje na obroty. Wymieniłem 3 zawory regulujące ciśnienie paliwa, podmieniłem pompę, wtryski podobno są...
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
Witam. Podejrzewam, że mam poważny problem z moim Mascotem. Mianowicie wyjechałem w trase i auto zgasło po 200 metrach (zapaliła się migająca kontrolka w kształcie piramidek). Nie mam kompa, więc niestety nie podam wam błędów. Auto po ponownym odpaleniu chodzi przez okres 2 sekund na jałowym i znów gaśnie i tak w kółko. Podejrzewam zawór regulujący...
Wiecie co mam podobny problem bo zaświeci mi sie kontrolka świec żarowych i niekiedy check ale to tylko przy ciepłym silniku aha i błąd który sie pojawia p1063 ''regulator ciśnienia paliwa'' aha i został już wymieniony zawór regulujący ciśnienie na tej dłuższej listwie ??
pod nr błędu 1622 - kryja się trzy zawory regulujące ciśnienie paliwa... jeśli poczytacie dokumentację to dowiecie się, że oprócz zaworu gaszenia może być uszkodzony zawór wyłączający sekcję pompy cdi lub zawór regulujący ciśnienie cdi ''na listwie'' - elektronika zauważa inne (od wymaganego)ciśnienie paliwa w układzie.... jeśli kożystasz z kts'a to...
Zasilane jeszcze jest przepływomierz,pompa paliwa,zawór włączający kolektora wlotowego, solenoid regulujący ciśnienie paliwa,jednostka sterująca układem zasilania wyjście ze sterownika B F2iF3,sterowanie egr B G1.
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
Witam Panowie. Jestem z Krakowa, w piatek moje auto zdechlo w Czechach. Juz opisuje sytuacje. Dodam ze po wymianie uszczelki pod glowica zrobiłem 500km. Jechałem w Czechach nagle pod górkę gdy wyjezdzalem poczułem lekkie oslabniecie samochodu po czym zaswiecil mi się na czerwono napis STOP i mrugająca czerwona kontrolka silnika. Zjechalem na bok i zgasilem...
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
Cisnienie paliwa w układzie wtyskowym to wazny parametr,nie koniecznie pompa musi być winna w obwodzie zasilania paliwem jeszcze jest FILTR paliwa i najwazniejsze ZAWÓR regulujący ciśnienie na wtryskiwaczu(zaworem i manometrem ustawia się prawidłowe ciśnienie paliwa)-tak mają Fiaty i większość jednopunktowców.A moze to Lamda koryguje dawkę paliwa? odzywa...
ten temat z linku już czytałam, niestety niczego to nie zmienia. W aucie wymienione zostały wcześniej wtryskiwacze, teraz filtr paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie i zawór regulujący ciśnienie na listwie, auto ładnie się zbiera, ale w pewnym momencie zapala sprężynkę świec i wchodzi w tryb awaryjny. Błąd P0087, Nie wiem jak...
Pompa ma być wyłączona przy pracy na LPG! Jeśli jej się nie odetnie, to pompa pracuje ciężej niż przy pracy na benzynie hmmm, no nie wiedziałem, dotąd myślałem, że tam jest zawór regulujący ciśnienie
Nie wiem skąd bierzecie takich mechaników, kowalstwem powinien się zająć nie naprawą. "zawór regulujący ciśnienie" Można sprawdzić jego działanie kontrolując w "LiveData" ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli mocno oscyluje to albo uszkodzony(zawór), albo w ch..a wali czujnik ciśnienia. uszczelnienie plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. To samo...
To może być ten czujnik albo rzeczywiście spada ciśnienie (np. zawór regulujący ciśnienie), nie bardzo wiem czego od nas oczekujesz? Trzeba by coś wymienić albo podmienić
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Ach Ty o tym zaworze. :) A ja w pospiechu skojarzyłem z regulującym ciśnienie paliwa. Moja wina. By tym razem nie pomylić Ctrl +V :) Zawór elektromagnetyczny hydraulicznego zaworu dekompresyjnego (Y49) steruje hydraulicznymi zaworami dekompresyjnymi w głowicach cylindrów. http://obrazki.elektroda.pl/6725845300_1... P.S. Zmień tytuł tematu...
Witam problem rozwiązany wymieniłem czujnik na listwie wtryskowe nie kupiłem org bo bardzo drogi i ciężko dostępny do mojego modelu pasował z nissana x trail t30 120zl za używany Czujnik denso 6100 przed kupnem innego wykrec swój i sprawdź opis i kod bo są różne rodzaje Wymienilem też filtr paliwa i zawór regulujący ciśnienie na pompie wtryskowe jest...
Tam nie ma co podłączać do kompa. Nie trzeba robić adaptacji przepustnicy , to wtrysk mechaniczny. Ilością wtryskanego paliwa steruje klapa spiętrzająca i elektro mechaniczny zawór regulujący ciśnienia paliwa na głowicy rozdzielacza. Tych elementów nie próbuj regulować , bo nigdzie nie pojedziesz.
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Niema żadnego czujnika cisnienia paliwa na szynie ani nigdzie indziej. po włączeniu kluczyka sterownik podaje mase i uruchamia pompe paliwa na pare sekund poczym czeka aż dostanie sterownik sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym że obraca się wał to podaje mase na przekażnik tak długo jak długo otrzymuje ten sygnał a zawór na listwie to zawór...
Witam, auto stało prawie rok czasu po nieudanych próbach odpalenia zostało odholowane do warsztatu, montującego instalacje gazowe. Tam mechanik stwierdził potrzebę wymiany reduktora gazu, po wymianie auto zapaliło na gazie lecz na benzynie nadal nie chce powiedział że prawdopodobnie pompa paliwa nie podaje odpowiedniego ciśnienia. Teraz nasuwa się pytanie,...
Witam Może ktoś spotkał się z taki problemem. Citroen nemo 1,4 hdi 2008 przebieg około 200 tyś. Auto jechało zaczeło szarpać i zgasło. Po ponownym uruchomieniu silnika auto przejechało około 2 km, i znowu zgasło. Tak kilka razy. Za 4 lub 5 razem nie da się odpalić. Na wyświetlaczu pojawił się napis "Fuel cut off unavailable". Wymieniony filtr paliwa....
rail jest bez zaworka,jedynie pompa cr ma zawór regulujący ciśnienie zresztą juz podmieniony na drugi (używka),tylko pytanie czemu robi takie numery na ciepłym silniku
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego ciśnienia) auto wracało do normy, a na myśl cisnęły...
Witam Zmylił mnie ten śrut. Miałem inne skojarzenia. Chodzi po prostu o kulkę ,czy grzybek dociskany do gniazda przez regulowaną sprężynę. Najbliżej mamy taki zawór upustowy regulujący ciśnienie pompy palnika na OO. Jest zabudowany w konstrukcji pompy. Taka konstrukcja nie nadaje się do regulacji poniżej 1bar zbyt wąska histereza sprężyny. Do precyzyjnej...
objawy wskazują na oszkodzenie zaworu regulującego ciśnienie w listwie cr. jedyna rada to podmienić zawór. to częsty przypadek w tych silnikach, a powodem jest jakość paliwa i filtrów paliwa. co do francuskiej produkcji to układ zasilania i komputer sterujący jest made in germany pozdrawiam
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
No to módl się zęby pompa działała i jakiś prekambr(pseudo mechanik ) jej nie otwierał bo w tym przypadku możesz poszukać nowej pompy ,na pompie jest zawór regulujący ciśnienie i na końcówce jest mikro sitko jeśli jest uszkodzone lub zapchane tez noga wystąpić takie niespodzianki .POZDRAWIAM
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
Poszukam na SD testu B4/6, Nie po to zapodałem ci ten obrazek żebyś szukał tego testu, bo niczego nowego się nie dowiesz ponad to, co już wiesz. Masz sobie przeczytać, jak wygląda spadek ciśnienia w railu. Y74 - zawór przelewowy na listwie CR, być może on przepuszcza Na to raczej nie licz. Sporadyczne przypadki mają charakter usterki elektrycznej lub...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Panie "Dawid W " z pana wypowiedzi trudno jest zrozumieć co pan ma na myśli. To co opisałem niejednokrotnie było problemem w uruchomieniu silnika. Pewne jest że samochód Iveco Daily nie zapali bez impulsów z koła zamachowego natomiast jeśli będzie brakować impulsów z koła rozrządu to silnik będzie nierówno pracować jest słaby może kopcić ponieważ nie...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
Sprawdz koniecznie luzy na zaworach bo są regulowane i ciśnienie paliwa...
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
A od kiedy się to zaczęło. Czy samochód odpala dobrze? Objaw falowanie jest tylko a zimnym silniku czy na ciepłym też? Jeżeli jest możliwość podmienienie zaworu regulujący ciśnienie. wraz z innym czujnikiem ciśnienie. kiedyś miałem przypadek ze czujnik oszukiwał o 100 bar więcej niż było rzeczywiście i zawór próbując się domykać w końcu sie uszkodził...
Witam od jakiegoś czasu mam problem z trafikiem, jakieś pół roku temu przestał odpalać np rano i odpalał tylko na "zaciąg". Później już w ogóle nie potrafił odpalić. Został wyłączony z ruchu i tak po 4 miesiącach przyszedł czas na reaktywację. I tu się zaczynają problemy przy wyciąganiu wtrysków jeden pękł i trzeba było zdjąć głowice. Teraz trafic jest...
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
poprostu był elektryk i sprawdzał,potwierdził że problem nie nie leży po stronie elektroniki,czujniki ok,imo nie blokuje-na wszelki wypadek czujniki podmieniane na oryginały bosh takie jak były.Pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona na stole probierczym,diagnoza -nie jest nowa ale sprawna.Pompa w baku jest sprawdzona ,nawet pominiecie pompy w baku i podłączenie...
1. Ciśnienie w katalizatorze (DPF) Ciśnienie 3-4 mbar na wolnych obrotach jest w normie, ale wzrost do 10-20 mbar podczas przyspieszania może być nieco zbyt wysoki. Może to sugerować, że przepływ spalin jest częściowo zablokowany. Wypalenie filtra DPF może nie usunąć twardszych osadów, które mogłyby blokować przepływ spalin w katalizatorze. Rozwiązanie:...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Z tyłu łańcuch z przodu pasek. Rozrząd ok. Po wymianie sprzętu diagnostycznego okazało się, że ciśnienie paliwa nie jest odpowiednie. Problem jest bo sterownik jest zablokowany przed odczytem parametrów bieżących i nie znam kodu pin ani jak go odblokować. Przy odpalaniu napięcie na czujniku ciśnienia rośnie do 1.5v i auto zapala. Silnik pracuje 2-3...
Witam.Wszystko się wyjaśniło.Długo czekałem na zawór regulujący ciśnienie w szynie paliwowej. Po wymianie, silnik pracuje normalnie pomimo wyświetlania w dalszym ciągu błędu.Jeszcze ciekawostka, na postoju przy dodawaniu gazu do 3500 obr/min nic się nie dzieje, powyżej tych obrotów po kilkunastu sek. schodzi do obrotów minimalnych. Tak jest w programie...
Może zawór regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Popatrz jak rośnie ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Podejrzewam że nie osiąga 200-250 bar aby silnik zaskoczył. Odpalając na plaka ignorujesz zasilanie paliwem. Silnik pracując na wysokich obrotach utrzymuje obroty pompy na takim poziomie aby jakoś się kręcić, lecz mocy z takiej pracy...
Jeśli spada ciśnienie zmierzone czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat poniżej) w zasobniku (7) , to może być ten czujnik podejrzany jako pierwszy. http://obrazki.elektroda.pl/6810895600_1... Elektrozawór regulujący ciśnienie paliwa w zasobniku, o którym prawdopodobnie mówisz (regulator wydatku 3) nie działa tylko hydraulicznie , ale...
Sprawdź jeszcze zawór ciśnienia paliwa na listwie(tylko ten co reguluje ciśnienie)pożycz od kogoś na chwilę i podmień. Miałem takie same objawy tylko że przy hyundai trajet. Po wymianie tego zaworu wszystko wróciło do normy
Jeżeli chodzi o czujnik w listwie, to jeszcze nie widziałem auta z tym czujnikiem i powrotem paliwa z listwy, jeżeli byłby powrót to nie ma powodu do odłączania pompy, po drugie multimetrem można to sprawdzić z tym że ten czujnik mierzy jednocześnie ciśnienie i temperaturę a temperatura też się może zmieniać wraz z rosnącymi obrotami, zawór regulujący...
Panowie proponuję stosować w układach CR procedurę diagnozy rekomendowaną przez producentów , w czasie trwania gwarancji na auto . Metoda nie zawiodła nigdy i nie skutkuje wymianą niepotrzebnych części Opisz metodę jaką stosujesz, a postaram się ją zastosować. Dodano po 5 P0191 to zbyt niskie ciśnienie na listwie cr. Wyciągnij szynę cr i zmywaczem...
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
VW Passat 1.8 pf 1988r lejące wtryski Na początku pozdrawiam wszystkich forumowiczów Mianowicie mam taki problem że kiedy przekręcę kluczyk niby wszystko jest dobrze ale kiedy powinien już przestać tłoczyć paliwo to nie przestaje tylko cały czas podaje je do komory spalania, nie wiem gdzie może leżeć przyczyna, czy walnięty jest zawór regulujący ciśnienie...
Witam, problem jak w tytule. Od czego się zaczęły problemy kolega już nie pamięta. Samochód odwiedził już parę warsztatów i d...a. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, nowy zawór regulujący ciśnienie, drugi komplet wtrysków. Auto zapaliło i nawet jeździło trochę. Mam możliwość korzystania z KTSa 650 więc sprawdziłem i tester pokazał błędy: czujnik...
SCANIA R 420 HPI 2007 - autocom pokazuje około 14 bar na wolnych obrotach. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, filtr paliwa nowy. Regulowane zawory i pompowtryski. Pompa paliwowa nowa. Musi być gdzieś ubytek ciśnienia, pytanie gdzie?
A dlaczego , od stycznia ubiegłego roku zmieniły się przepisy regulujące to i już można do kotłów na paliwa stałe , tak mówił mi dzisiaj facet który był u mnie ( serwisant). Czy to prawda ? Tylko trzeba zastosować zawór bezp. ten z kulką w środku . Czy to jest prawda czy tylko naciąga mnie na robotę i koszty Dodano po 15 Zobaczymy co będzie jutro ?
Kiedy były regulowane zawory i pompowtryski?
Zawór przelewowy regulowany, lub wyłącznik elektryczny ciśnieniowy regulowany do wyłączenia pompy po przekroczeniu danego ciśnienia.
Komputer diagnostyczny w dzisiejszych czasach to nie kosmos tylko zwykłe narzędzie diagnostyczne. I nie mówię o Man Cats tylko o texie czy jaleście. Każdy z tych testerów daje możliwość kontroli parametrów bieżących takich jak ciśnienie zasilania, zdane ciśnienie szyny i bieżące czy stopień otwarcia zaworu regulującego. Taka diagnoza trwa ko 15 minut...
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. To nie czytaj. Zasada działania pomp VP nie jest żadną tajemnicą i w necie masz wystarczającą ilośc materiałów na ten temat, nie ma potrzeby miziania się z przedstawicielstwem Bosch-a. Może lepiej porównać to do pracy wtryskiwacza CR. Pod względem mechanicznym nie różni się to od realizacji w mechanicznej pompie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Panowie, żaden z was nie ma pojęcia jak działa turbosprężarka. Nie jest prawdą, że każda musi mieć wastegate. To tylko bypas, regulujący ciśnienie po stronie tłoczącej, dla unikniecia przeładowania. Gdy ciśnienie w układzie dolotowym osiąga maksymalną, bądź oczekiwaną wartość w nowszych systemach, zawór ten zostaje otwarty, kierując część spalin poza...
Znam mnóstwo ludzi którzy mają naprawdę sporo sprzętu. Bogatego sprzętu. I cóż z tego jak potrafi nim tylko skasować i odczytać błędy (nie mówie o tobie nie zrozum źle). Nie wspominam o kodowaniu, programowaniu, eepromach, flashowaniu itd. A jak już dzieje się coś z autem, !!! i nie daj bóg nie ma błędów !!! to wymieniają wszystko co popadnie goląc...
Zobacz tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Poniżej budowa pompy cp2 zakreślony element to zawór wysokiego ciśnienia ?(tłoczek pod zaślepką na imbus) sterowany hydraulicznie przez zawór elektryczny. To on przez zabrudzenia paliwa traci szczelność i źle reguluje ciśnienie.Na drugim obrazku masz pompy...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
jednak nic nie pomogło nadal była patologia po tej wymianie. okazało sie ze jest zepsuty zawór regulujacy cisnienie paliwa i dawał nie regulował tylko leciało jak chciało i zalewało go. po tej wymianie jezdze około 2 mce i jest wszystko w jak najlepszym przadku. Dodano po 58 jednak nic nie pomogło nadal była patologia po tej wymianie. okazało sie ze...
Z całym szacunkiem, ale PO CO. Jeżeli autko jedzie na LPG pompka przewala benzynkę przez listwę,zawór regulujący ciśnienie,przewał i tak w kółko, zupełnie bez sensu... wiem,powiesz że chłodzi wtryski :roll: ,być może ale tylko śladowo, zapiekają się przecież końcówki,a paliwo hula przez listwę,i końcówka wtrysku nie ma szans być przyzwoicie schłodzona,(nie...
Regulowałeś zawory ? Sprawdzane ciśnienie w cylindrach ? Cisnienie paliwa w normie, Czyli jakie ?
Spróbuj wyczyścić tez zawór regulujący paliwa będący w pompie wysokiego ciśnienia, bo w tym zaworze jest sitko, co być może również jest zanieczyszczony. (Warto sprawdzić, bo jeśli błąd powraca, to nic nie pozostaje jak sprawdzić ten zawór.) Dodatkowo sprawdź w starym filtrze paliwa, czy nie było obecności opiłków, bo jeśli się okaże, że jednak minimalnie...
W istocie doszedłeś sam pracowicie studiując obwód wtryskowy paliwa, że elementem strategicznym dla komputera wtryskowego jest regulacja ciśnienia paliwa . Jest to po prostu bilansowanie ilości paliwa wytworzonego (przez pompę WC (1 - rys. poniżej), a zużytego przez wtryskiwacze (5). Regulacja jest więc jedną z najważniejszych czynności wykonywanych...
Czujnik położenia wału był wymieniany 2 razy na nowy,gdyż myślałem że ten pierwszy nowy strzelił. Ciśnienie paliwa wyło mierzone przed listwą wtryskową, na listwie jest zawór który reguluje ciśnienie na 3 bary
Hyundai I20 1.1 55kw 2014r. Układ wtryskowy DELPHI. Podczas jazdy przy mocnym wciśnięciu pedału gazu błąd P0088- zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Podmieniłem drugiego raila z czujnikiem ciśnienia i tym zaworem który reguluje ciśnienie. Co może być nie tak ? Zastanawia mnie jeszcze zawór na pompie ? ale to jest ilość paliwa. Zdarzało się też że był błąd...
Zawór zasilany napęciem otwiera się zmniejsając ciśnienie paliwa, wtrysk się opóźnia. Zrozumiałeś?
Witam. Pół roku męczę się z usterką jak w tytule. Auto po postoju zapala i za chwilę gaśnie. Jeśli jeszcze przed zgaśnięciem pompuję gruszką, to silnik pracuje. Codziennie muszę trzymać go na obrotach 1,5-2 tys. przez parę minut zanim ruszę z miejsca, bo inaczej zgaśnie parę sekund po puszczeniu gazu. Później jak już przejadę 1-2km, to jest ok. Usterka...
Witam! Mam LT 2.8, który zgasł i juz nie zapala ;/ Błedy jakie podał mi autocom: zawór sterujacy ciśnienia paliwa 17603 czujnik połozenia wału korbowego wałka rozrządu 16724 regulowany kolektor wydechowy, zawór przełanczający, zwarcie do uziemienia lub przerwa w obwodzie 19561. Podejrzewam czujniki polozenia wału i wałka, niestety nie moge zlokalizować...
WITAM WSZYSTKICH , POSIADAM SCANIE R 420 EURO 5 OPTI CRUSE 2007 R I MAM Z NIĘ PROBLEM , DUŻO PALI ! SPRAWDZANE BYŁY POMPOWTRYSKI , REGULOWANE ZAWORY , CZUJNIK DOLADOWANIA TURBINY , CIŚNIENIE PALIWA I NIBY WSZYSTKO OK A ONA NADAL DUŻO PALI , TZN. 38L/100 KM W ZWYŻ ? DODAM JESZCZE ŻE FILTR PALIWA JEST TEŻ ORYGINALNY . Przed napisaniem kolejnego posta,...
Przy powyzej 2,5tys obrotów traci moc na rozgrzanym silniku, zawsze na trzecim biegu. A czy na pozostałych biegach zachowuje się normalnie, tzn. przyspiesza, jedzie pełną mocą? Jakie konkretne numery kodów usterek mechanicy odczytali, np. P1234 ? Informacja typu "Podobno komputer pokazał czujnik pompy wtryskowej" niewiele mówi, skoro dla Ciebie samego...
Ciśnienie paliwa trochę niskie jak na MPI - powinno być o ie pamiętam ok 3.5 . Zawory były regulowane? W tym silniku luz reguluje się płytkami. Jaki masz sterownik silnika? Jeśli małą hybrydę IAW5AF to znane są jej przypadłości usterkowe ale jeśli masz LPG to jeśli jest w niej uszkodzony obwód sterujący wtryskiem to na gazie powinien pojechać. Skłaniam...
Dalej , już na silniku jest regulacja poprzez zawór EHA oraz zawór membranowy połączony z kolektorem ssącym który reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym. To by się zgadzało, podciśnienie podłączone pod przewód pokrywa zaworów(przewietrzenie)-filtr powietrza.Co do sterowania wolnymi też na schemacie widzę oddzielny...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam, MID128, PID94, FMI7 mam problem z magnum 480 dxi 2012 rok. Po długim postoju około 2 miesiące, odpaliłem, pojechałem na wulkanizację koniem 50 kilometrów, po drodze dolałem 200 litrów paliwa, wróciłem na baze wszystko było ok samym koniem Następnego dnia zapiąłem naczepe 24 tony i chciałem jechac w trasę, ujechałem 5 km i wyskoczyła usterka zasilania...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Witam wszystkich forumowiczów :) Mam pytanie odnośnie forda mondeo mk3 2.0 tddi 2001 r problem polega na tym ,że podczas wymiany filtra paliwa został uszkodzony przewód powrotny - mechanik szybko temu zaradził mówiąc ,że wystarczy spiąć to na krótko , bo nie ma tam żadnego ciśnienia. Zakupił więc nowy zawór (Trójnik ) regulujący zalał filtr paliwem...
Nie jestem żadnym tunerem, chce podnieść moc we własnym aucie. Mam zamiar zrobić to przez zwiększenie dawki paliwa na pompie wtryskowej, a przy pomocy manometru będę regulował zawór upustowy powietrza tak aby otwierał się póżniej, co zwiększy ciśnienie doładowania. Nie chcę gotowego softa, bo nie mam zamiaru kombinować przy programie, a vagiem będę...
Witam! Mój problem dotyczy spadków mocy w 406 coupe 2,2 HDI. Otóż na ekranie pojawia się komunikat: Engine Antipollution System Defective, mocy ubywa, aż do wyłączenia zapłonu na kilka minut. Dotychczas wymieniony został przepływomierz, filtry (paliwo, olej, powietrze), oraz zakupiłem zawór regulujący ciśnienie turbiny i wymieniany był poprzez wkładanie...
Sprawdź ciśnienie sprężania. Świeca jest mokra? Jeżeli świeca mokra to paliwo daje. jak nie ma ciśnienia to gaz zapewne wykonczył głowicę. Skoro tak a zawory są regulowane na płytki możliwe że zostało podpicowane do sprzedaży alby równo chodziło, ale wiadomo że na długo to nie pomoże i stałes się ofiarą oszustwa (jeżeli ktoś tam zrobił to co napisałem)...
Witam. Od kilku dni zmagam się z problemem z moim audi a4b6 1.9tdi AVF. Podczas jazdy wyświetla się kontrolka silnika, a auto przechodzi w tryb awaryjny. Z początku ponowne odpalenie pojazdu pomagało, a teraz muszę usunąć błędy, aby mogło przejechać normalnie przynajmniej 2km. Błędy pojawiają się nie zależnie od nawierzchni czy dystansu (raz przejadę...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Witam , miałem mazdę 323c 1.5 16v też miałem takie problemy z odpalaniem a w szczególności rano to była masakra, posprawdzane wszystko, ciśnienie paliwa przepływomierz podmieniony , ciągle to samo brak mocy i ciężko zapał, okazało się ! ciasne zawory i nie było kompresji , tam zawory są regulowane płytkami
zawór regulujący ciśnienie zawór regulujący zawór regulujący ciśnienia paliwa
impedancja głośników amplitunera fujitsu siemens wymiana procesora instrukcja obsługa ładowarka impulsowy
Samsung WWW60A3120BE/EO - mokre pranie, przyczyny i rozwiązania Lokalizacja dźwigni otwierania maski Hyundai i10 2010