Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
rzeczywiście jakaś modyfikacja... Stosowany był jeden zawór regulujący i to dokłądnie taki, jak masz na zdjeciach. Zwróć uwage na polaryzację bo zawór posiada diodę.
Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
Przy siłowniku MUSI być zawór wolnego opadania inaczej pożałujesz kiedyś jego braku..
Kolego woonski. Jak już wcześniej zasugerowałem, wybór pomiędzy termostatami a zaworami odcinającymi należy wyłącznie do Ciebie i od tego w jaki sposób chcesz używać grzejnika. Logicznym jest, że jeśli od prysznica nagrzeje się łazienka i do tego będzie grzał jeszcze grzejnik (bez zaworu termostatycznego) to kocioł zużyje więcej energii na niepotrzebne...
Padł któryś z zaworów, bądź uszkodził Ci się sterownik. Co do uszkodzonego zaworu trzeba wyciągnąć skrzynie i rozebrać mechatronike, odrazu mozna przemierzyć sterownik. Film dla potomnych, uszkodzone zaworu oraz ich sprawdzanie od 4min https://www.youtube.com/watch?v=xyp96e1p... Jeżeli nie miałeś stcznosci z DSG radzę oddać do jakiegoś Skrzyniarza Miłego...
W silniku samochodowym lepiej jak nic na sucho nie pracuje.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Jeśli TUZ jest napędzany hydraulicznie, to szukaj zawór dławiący przepływ oleju przy opuszczaniu. W instrukcji obsługi będzie to prawdopodobnie zawór regulujący prędkość opadania. Jeśli takiego nie ma, to pozostaje sprawdzić czy rozdzielacz nie jest zapchany/zepsuty, ewentualnie czy nie zaciera się tłok podnośnika.
Na maglownicy masz zawór regulujący przepływ płynu, steruje nim uch. Przejrzyj instalacje od kabiny do magla, leci po lewej częsci sanek do głowki magla.
Jeśli masz zawór regulujący ciśnieniem przy pompie to go zamień na A0019905317. Sprawdź dokładnie czy nie masz przy pompie tego: https://obrazki.elektroda.pl/2609952000_...
Na początek może sprawdź czujnik prędkości, przepływomierz oraz zawór regulujący ile cieczy ma być wylane, być może jest zacięty albo po prostu nie ma danych z przepływki i czujnika prędkości przez co komputer nie zmienia dawki.
Witam Sprawdź czy na wtryskiwaczach na nadmiarze nie ma przecieków (wężyki itd) tam lubi pociągnąć powietrze na postoju. Bo skoro ma znaczenie jak stoi auto to raczej się zapowietrza choć zawór regulujący wysokie ciśnienie też lubi stwarzać problemy że czasem pali a czasem gorzej.
Jak nie znajdziesz oryginału, to załóż zawór proporcjonalny 3 na 2 innego producenta np. Festo. Chyba że potrzebujesz zachować CE i musi być taki jaki był. Sprawdź tylko jaka jest cewka w zaworze. Czy ze sterowaniem prądowym 4- 20mA, czy napięciowym.
Pompa wody nie da odpowiedniego ciśnienia. Najlepsze rozwiązanie to pompa wspomagania , trzeba tylko dorobić zawór regulujący ciśnienie.
Daj foto co tam masz.
Może być wtryskiwacz ale równie dobrze zawór regulujący ciśnienie na listwie, bez podłączenia pod komputer nie obejdzie się
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
To nie jest czujnik tylko zawór regulujący ciśnienie, upuszcza jego nadmiar w powrót.
Tu nie ma co za wiele kombinować.Przy LP 3,8 bara nie ma mowy o chłodzeniu i nie ma co czekać do lata bo ciśnienie i tak nie spadnie. Uszkodzony zawór wydajnościowy regulujący pojemność skokową. Wkręcony jest w płytę zaworową. Pozdrawiam
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Stawiam na zacinający się zawór regulujący. Zrób tak. Ściągnij gaz Wyciągnij zawór POdepnij go przez przekaźnik kierunków żeby klikal i w ropę go wsadź. Niech poklika z 15 minut
Gaz zdjąć z układu, na podszybiu po prawej stronie rozkręcić rurki (cienki, wysokie ciśnienie) wyjąć dyszę rozprężną i sprawdzić w jakim jet stanie: Jeśli czysta to zawór regulujący do wymiany. Jeśli jest na niej syf (a stawiam na to że może być problem z wyjęciem bo tak zagnojona) to układ do remontu. Rozwiązaniem doraźnym jest wymiana (wyczyszczenie...
Też nie jestem specem, ale do takiego sposobu zasilania powinno się użyć grzejnika z zasilaniem dolnym. Zawór regulujący temperaturę powinien być poziomo. No i koniecznie zamiast korka w kaloryferze wkręcony odpowietrznik ;)
Zaworki wymieniałeś w pompie? Zawór regulujący max ciśnienie sprawdziłeś? Silnik się wyłącza przy zamkniętej lancy?
Jest możliwość sprawdzić ten zawór regulujący wysokość w jakiś sposób?
I co? Te 70 później idzie na krany???? Czy masz jakiś zawór regulujący temperaturę? Jak przepon napompujesz do niższego ciśnienia niż robocze - to od razu na starcie stracisz część jego pojemności. Balon zostanie "ściśnięty" do roboczego i w to miejsce wejdzie woda. Teoretycznie ciśnienie w przeponie powinno być równe lub większe najniższemu ciśnieniu...
Masz rozwiązanie tutaj: https://obrazki.elektroda.pl/9753562100_... Zawór regulujący szybkość przepływu aby grzejniki równo się nagrzewały.
A są jakieś zawory, regulujące przepływ na grzejniki, albo na wymiennik?
Jak miała się zjarać to sie zjarala. Może za bogato podałeś i czesto układ wyłączał bo ciśnienie rosło. Staraj sie nie przekraczać 15 barów na wysokim. Zaczynać od 8 barów i obserwować chłodzenie. Te nowsze już nie miotają tak sprzegiełkiem bo maja zawory regulujące. Dziś jest chłodnawo to można zajrzeć do autodaty ,wow lub innego i popatrzeć cisnienia...
Na pewno sie sprawdzi. Moja konstrukcja jest podobna. Tylko zamykanie na końcu węża [przed dyszą] się nie sprawdza. Piach zapycha wąż. Najlepiej to mieć dwa zawory pod zbiornikiem z piachem. Pierwszy od butli to zawór regulujący ścierniwo,drugi zamykający. Chcesz zakończyć robotę zamykasz pod butlą i po kłopocie. Pozdrawiam.
Jest to zawór przyłączeniowy wody zimnej, odcinający i regulujący - oryginalny z zestawu przyłączy Vaillanta. Taki zawór występuje pod numerem katalogowym 014714, ale cena to ~175zł brutto. Ciężko czymś zastąpić, bo i zawór dość krótki i przyłącze półśrubunkowe i jeszcze mimośród. Skąd jesteś? Jak nie dasz rady znaleźć to pisz.
Nie wiem skąd masz takie i informacje. Może się mylę ale w Insignii są dwa rozwiązania. Kompresor że sprzęgłem i kompresor bez sprzęgła. Ten twój nie ma sprzęgła. Jest tylko zawór regulujący wydajność. Może inaczej. Nie ma klasycznego sprzęgła o którym piszesz. Jest sprzęgło zrywalne ale jeżeli kręcąc kołem pasowym widać że kręci się wirnik to raczej...
No właśnie przy odpaleniu silnika stuka 2-3 sec. W tym silniku nie ma żadnego zaworu zwrotnego. Do czego służy A6511800315 ? Jest to najbardziej awaryjna część OM651: zawór regulujący wydajność pompy oleju, występuje po 2011r. - jedyna dobra metoda to usunięcie go i wstawienie w jego miejsce zaślepki. Gdy podasz w jakimkolwiek salonie mercedesa nr...
Najpierw sprawdź ciśnienie zimnej wody na dopływie, zwykle jest zawór regulujący.
Czyli wychodzi na to że zawór regulujący ciśnienie paliwa?? lub sama pompa ale problem pojawia sie jak postoi rozgrzany nawet godzinę i juz jest problem.
Musisz dać zawór regulujący podciśnienie, ale odpowiedniej przepustowości.
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Wiecie co mam podobny problem bo zaświeci mi sie kontrolka świec żarowych i niekiedy check ale to tylko przy ciepłym silniku aha i błąd który sie pojawia p1063 ''regulator ciśnienia paliwa'' aha i został już wymieniony zawór regulujący ciśnienie na tej dłuższej listwie ??
Problem rozwiązany, padł zawór regulujący ciśnienie.
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Witam na początek kolego do sprawdzenia ciśnienie na listwie wtryskowej i zawór regulujący bieg jałowy w załączniku masz opisane jak go sprawdzić i jak to wygląda.Pozdrawiam Dodano po 3 Zawór regulujący bieg jałowy Ford mondeo mk1 1.6.16v.
Przecież cr to jest:-)zawór regulujący ciśnienie jeszcze sprawdź.
Czy silnik był tuningowany? Starsze silniki CDI miały zawór regulujący za pompą na szynie, nowsze mają zawór dawki przed pompą.
Jest zawór regulujący cisnienie, nie wiadomo o co chodzi, momencie gdy złapie temperaturę i dodamy gazu to cisnienie spada do 0
Wymiana zaworu : Zawór regulujący ilość paliwa BOSCH 0928400606 Dzięki za podpowiedzi.
Ja bym podmienił zawór regulujący. Pewnie jest przytarty i nie może płynnie wyregulować ciśnienia tylko skacze i ustawia za dużo lub za mało.
Sprawdź zawór regulujący ciśnienie, może się zawiesił.P.
Najprawdopodobniej prze korek zbiornika płynu chłodniczego, który posiada również zawór regulujący odpowiednie ciśnienie w układzie chłodniczym.
chodzi Ci o czujnik ciśnienia doładowania czy o zawór regulujący gruchę na turbinie?? ten drugi da sie rozebrac i naprawić, chyba że jest jakiś problem z cewką lub membramą.
Pompę zostaw ,tylko zawór równolegle ma być tak jak w pierwszym schemacie ,temperaturę na grzejnikach załatwisz miarkownikiem ciągu a zawór regulujący możesz dac na powrocie celem ochrony kotla przed szybszym rdzewieniem.Jak wykazuje praktyka to kocioł bez zaworu z porządnych blach grubości 6 i więcej mm wytrzymuje ok 20lat sam oceń czy zamontujesz.
Witam Zaczął przeciekać mi zawór regulujący w kaloryferze żeberkowym (żeliwnym). Chciałbym go odkręcić i wymienić, ale nie wiem jak zrobić abym nie zalał pokoju. Proszę o informacje. Pozdrawiam Jarek
I jeszcze jedna możliwość. Możliwości jest kilka: zatkana dysza, zastany zawór, ciało obce na gnieździe butli. Chwilę temu odpalałem grzejnik, taki do garażu, ale na gaz (słoneczko) na propan butan z butli https://www.budujesz.pl/geko-promiennik-... I aby go uruchomić trzeba wcisnąć zawór regulujący dopływ gazu...
Grzejniki należy podłączyć równolegle. Jeśli podłączamy dwa grzejniki różnego typu lub o różnej mocy, warto zastosować, dwa zawory regulujące, osobno dla każdego. W sumie zależy to od konkretnej sytuacji w pomieszczeniu. Od umiejscowienia grzejników, oraz tego czy chcemy żeby obydwa grzały tak samo, czy np jeden bardziej.
Pompa ma wbudowany zawór regulujący ciśnienie, znajdź go, skróć sprężynę i w ten sposób ustawiasz ciśnienie tłoczenia.
witam!! sprawdż sobie turbine, a dokładnie zawór regulujący turbiną bo napewno jest zaśniedziały lub zapieczony!! zrobi to każdy dobry warsztat- wystarczy odrobinę VD-40 psiknąć na regulator zaworu.pzdrw.
Masz tego świadomość że zwiększając lepkość to zwiększasz również gęstość Jake znaczenie ma gęstość dobrym przykładem jest woda. Ma ona dużo większą gęstość niż np. superol CB 50. (at)john56lat Warto przy pompie olejowej sprawdzić, czy nie pojawiła się jakaś nieszczelność przy na połączeniach itp na ssaniu oleju z miski (smok, rurka, uszczelnienia)....
Nawet K-Jetronic musi mieć zawór regulujący ilość dodatkowego powietrza
sprawdź zaworek w końcu listwy, nie powinien cieknąć.Jeśli zaworek jest OK, wymień M-prop valve (czyli zawór regulujący ciśnienie w listwie)
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
A ja myślałem ze ten zawór albo otwiera albo zamyka. Czyli przyczyną może być albo sterownik albo zawór regulujący znajdujący się w sprężarce.
witam mam problem z atego 815 1998r na resorach osuszacz spuszcza powietrze przy 6 i nie nabije wiecej czy ma on jakiś zawór regulujący
wtryski testowałem menzurkami wszystkie równo, zachowują się normalnie, sprawdzałem każdy pin od ecu - do wtrysków, zaworów czujników, wszystko ok. Paliwo podawane z boku. Faktycznie dobrym pomysłem może być zawór regulujący na pompie, spróbuję gdzieś zalatwić na podmiankę i będę raportował dalej, czy np od trafica II 1,9 podejdzie bo z tego co pamiętam...
ten temat z linku już czytałam, niestety niczego to nie zmienia. W aucie wymienione zostały wcześniej wtryskiwacze, teraz filtr paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie i zawór regulujący ciśnienie na listwie, auto ładnie się zbiera, ale w pewnym momencie zapala sprężynkę świec i wchodzi w tryb awaryjny. Błąd P0087, Nie wiem jak...
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Winny za owe czyny był oczywiście zawór regulujący kąt wtrysku. Wymiana zakończyła problem. Ku przestrodze - posypał się z powodu odpalania na rozruchu w prostowniku.
HDS. W bloku rozdzielacza jest zawór regulujący ciśńienie, powyżej którego olej powraca do zbiornika. I wnętrze rozdzielacza jest pod ciśnieniem, ale do prawidłowej pracy potrzebny jest akumulator ciśnienia żeby podczas przełaczania zaworów -nie porozrywało węży.
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
Chyba musi gdzieś tam być zawór regulujący Oczywiście że jest...tam gdzie powinien być, na swoim miejscu.... Możliwe, że Autocom to za mało, potrzebny inny elektryk z innym sprzętem, aczkolwiek sadzę, że chciałeś tylko odczyt błędów to dostałeś i tyle...
Witam. Proszę o sprawdzenie mojego schematu. Chcę wstawić wkład kuchenny który już zakupiłem tak, aby można było palić na kuchni i ogrzewać mieszkanie. Bojler będzie znajdował się 1 metr nad piecem a naczynie 1 metr nad bojlerem. Chciałbym, aby można było zamknąć ogrzewanie na lato i ogrzewać tylko wodę w bojlerze. Rury z pieca do bojlera 1cal a reszta...
Nie wiem skąd bierzecie takich mechaników, kowalstwem powinien się zająć nie naprawą. "zawór regulujący ciśnienie" Można sprawdzić jego działanie kontrolując w "LiveData" ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli mocno oscyluje to albo uszkodzony(zawór), albo w ch..a wali czujnik ciśnienia. uszczelnienie plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. To samo...
Musisz wydzielić część dla podłogówki, zrobić układ zamknięty po wymienniku płytowym dać naczynie przeponowe, pompę, zawory regulujące przepływ oraz układ regulacji temperatury. Nie przejdzie układ który narysowałeś (nie będzie działał).
Dziś rozkręciłem zawór regulujący ciśnienie. Karcher zaczął włączać i wyłączać się prawidłowo, tylko z tym że jeszcze jest za niskie ciśnienie około 150 bar podczas używania lancy. Zauważyłem jeszcze jednen szczególny mankament ( przedstawiony na filmie poniżej). Po włączeniu karchera ciśnienie wzrasta do około 300bar i wyłącza się. Bez używania pistoletu...
Panowie czy w Z17DTL zawór bezpieczeństwa na listwie wystepuje? Albo zawór regulujący ciśnienie? Widzę tylko czujnik ciśnienia...
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
Możesz dać dławik przepływu regulowany. Można też wstawić na zasilaniu dodatkowy zawór bezpieczeństwa z pokrętłem regulującym ciśnienie. Można też połączyć przez dławik wlot z wylotem silnika (bypass ) i regulować moc. Piałeś, że na silniku masz 2 śrubki, więc podejrzewam, że masz silnik tłoczkowy a nie zębaty. Tymi śrubkami regulujesz nastawę kołyski...
Witam, jeśli masz kolektor plastikowy to sprawdź pod nim zawór regulujący powietrzem, puszka z wyjściami. Zdarza się że rozsypuje się w nim membrana która później zakłuca prace silnika gdzie diagnostyka pokazuje cuda wianki włącznie z sondami , zaworami i czujnikami. Nowy zawór w serwisie ok 150zł, pozdrawiam.
To może być ten czujnik albo rzeczywiście spada ciśnienie (np. zawór regulujący ciśnienie), nie bardzo wiem czego od nas oczekujesz? Trzeba by coś wymienić albo podmienić
Posiadam piec Ariston Microgenus dwufunkcyjny. Ustawiłem ciśnienie w piecu na 1bar. gdy piec się włącza to ciśnienie się podnosi ,co jest zrozumiałe. Ale po skończonej pracy powinien wrócić do tego samego poziomu,czyli 1 bar. Ale na wskażniku jest już 1.4 bara.Po kolejnej pracy pieca wskażnik pokazuje już1,8 bara, teraz już 2 bary. itd....Wymieniłem...
Zrób tak jak kolega ele5 podpowiada. Jeżeli nie będzie efektu to myśle ze bedzie to zawór regulujący ciśnienie turbiny. Albo daje za duże albo za małe i dlatego tak sie dzieje.Podłaczenie pod VAGa tego nie pokaże.
Dziękuję za podpowiedź. Nie ma wycieku. Po naciśnięciu hamulca ciśnie spada i jak trzymam hamulec to wzrasta do momentu naciśnięcia ponownie. Ktoś mi podpowiedział, że to zawór ograniczający, regulujący ciśnienie.
witam dzisiaj auto jedzie na kampanie ecu zobaczymy co czy coś pomoże jak nie to pozostaje przeorać instalacje na początek sprawdzić dla pewności i zawór regulujący ciśnienie chłodzenia wymienić już innych możliwości nie ma dzięki zainteresowanie
"Przy ustawianiu zapłonu na której kresce na obudowie rozrządu ma zacząć świecić żarówka? " - według instrukcji na pierwszej licząc od góry. Zaś dolna kreska oznacza 0 stopni - brak wyprzedzenia. "ale zmiana pozycji aparatu nawet sporo poza zakres nie robi różnicy i silnik chodzi tak samo czyli prawie wcale... " - przy wolnych obrotach faktycznie tak...
Witam. W tej Omedze to jest chyba zawór regulujący obroty,jak sie myle to niech mnie ktoś poprawi. Lokalizacja i wygląd poniżej
Witaj. Zacznij od umycia chłodnicy i jakie będą objawy przy jej zmoczeniu. Jeśli nadal wysokie ciśnienie na ssaniu to obstawiam zawór regulujący w sprężarce. Zawory rozprężne częściej się całkowicie zamykają po uszkodzeniu. Dodano po 1 Określ jeszcze temperaturę rury tłocznej cieczowej która prowadzi do zaworu rozprężnego. Ona powinna być ciepła, nie...
uszkodzenie raczej od strony elektrycznej tzn 9V na zasilaniu cewki sprzęgła to troszkę mało. Czy tarcza sprzęgła nie ślizga się względem koła po załączeniu klimy? Dość częstą usterką w tych sprężarkach jest uszkodzony zawór regulujący wydajnością sprężarki.
Niema żadnego czujnika cisnienia paliwa na szynie ani nigdzie indziej. po włączeniu kluczyka sterownik podaje mase i uruchamia pompe paliwa na pare sekund poczym czeka aż dostanie sterownik sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym że obraca się wał to podaje mase na przekażnik tak długo jak długo otrzymuje ten sygnał a zawór na listwie to zawór...
Witam, błąd dotyczy złego sterowania turbiną, idąc tym tropem zostały sprawdzone wężyki, zawór regulujący turbiną, czujnik map oraz maf, wyczyszczona zmienna geometria turbiny. Jednak problem nie minął. Podczas rozpędzania dobrze ciągnie bieg 1, 2 a na trzecim już turbo dziura, trzeba zejść z obrotów do 2000 i dopiero ją załącza. Na 4 biegu trzeba zejść...
Odświeżę temat, mam to samo. Już raz tak miałem rok temu że auto gasło i okazało się że to właśnie zawór regulujący pompy wysokiego ciśnienia. Więc teraz kupiłem nowy ale nie pomogło, auto gaśnie dalej. Co jeszcze oprócz wtrysków i tego zaworu może być przyczyną?
Wyciągij zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie i na 99% masz uszkodzone uszczelniacze t.j. oring gumowy i tulejeczka teflonowa.
Prawdopodobnie, nie działa zawór regulujący turbiną . Inny problem, to zly odczyt z czujnika ciśnienia na listwie lub regulator na pompie, tak czy siak bez diagnostyki ciężko, lecz bedzie to prawdopodobnie jedna z tych rzeczy :)
Gazowe - tłumienie polega na ściśliwości gazu i przepływu przez zawory regulujące I mamy nowy rodzaj amortyzatorów...
Chodzi ci o zawór regulujący (Boost pressure valve) czy czujnik ciśnienia? Jeśli zawór , to zasilany jest z głównego przekaźnika ale jeśli byłby problem z przekaźnikiem to miałbyś problem z zasilaniem kilku innych komponentów np. Egr. Jaki jest kod i opis tego błędu?
Wina całej tej afery tkwi w pompie olejowej bo tam jest zawór regulujący i on się zaciera trzeba wymienić pompę olejową i po kłopocie ale jeszcze jedno ;przyczyna takiej awari pompy to bardzo zasyfiały olej a najczęściej to opiłki z panewek lub innych części silnika
Mam problem z Audi A4 1,9 TDI 110. Turbina przeładowuje i komputer idzie w serwis, Przepływka ok. zawór N75 podmieniany (układ ciśnienia szczelny). Jakim napięciem jest sterowany zawór, instalacja od komputera sprawna. Jakie mogą by c jeszcze przyczyny? Turbina? Zawór regulujący turbinie nie przycina się
Witam, w sharanie jest zawór regulujący ciśnienie który znajduje się w sprężarce, prawie na pewno to jego wina, przerabiałem ten temat, zawór do kupienia na allegro. Wymiana niezbyt uciążliwa.
jest zawór regulujący w tylnej części korpusu... Co było robione w ramach serwisu> ile czynnika dodano, ile oleju??
rail jest bez zaworka,jedynie pompa cr ma zawór regulujący ciśnienie zresztą juz podmieniony na drugi (używka),tylko pytanie czemu robi takie numery na ciepłym silniku
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
zawór regulujący ciśnienie zawór regulujący ciśnienie paliwa zawór regulujący ciśnienia paliwa
gniazdka angielskie kalkulator wiatrowy perpetuum mobile
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Ford Escape 2006 – licznik zawyża przebieg, przyczyny, czujnik VSS, rozmiar opon Mastercook piekarnik nie grzeje, symbol ślimaka na wyświetlaczu – jak odblokować?