Od czego zacząć? Sprawdzić, wyczyścić zawór olejowy VTEC.
Bo rozumiem, że z załączonym ciągle zaworem Vtec będzie cały czas pracował na 16 zaworach? Silnik pracuje stale na wszystkich zaworach, a po załączeniu zaworu VTEC przestawia się praca na inną krzywkę wałka rozrządu - otwiera szerzej zawory ssące. Załączanie zaworu powinieneś zrobić przy wyższych obrotach 4000-4500rpm. Nie wiem jednak jak poradzą sobie...
Wyczyść zawór vteca z sitkiem i zalej dedykowany olej. Powinno pomóc :)
Honda Civic 2009 VIII 1.4 i-VTEC (L13Z1) – szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu Samochód szarpie i traci moc, szczególnie przy 2500–2700 obr./min, po rozgrzaniu silnika. Na zimno objawy praktycznie nie występują. Auto nie wchodzi na obroty, maksymalnie ok. 2400–2700 rpm przy pełnym gazie. Jedyny błąd to P0171 (uboga mieszanka). Zrobione i sprawdzone:...
Luz zaworowy za mały / podparte zawory ? Tam zdajesię nie ma kompensacji hydraulicznej..
Dwa przewody. Na czujniku bez ciśnienia oporność zerowa. Jakbym wiedział jaka oporność csujnika powinna być może bym wstawił taki rezystor
1 - W tym modelu silnika należy (kontrolować) regulować luzy zaworów co 30tyś km. 2 - Dowiedz się kiedy były wymieniane pasek rozrządu i pasek wałków równoważących - ewentualnie wymień dla spokojności. 3 - Do wyczyszczenia przepustnica i zawór olejowy VTEC. 4 - Sprawdź ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa na listwie. 5 - Sprawdź drożność układu...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Te silniki słyną z spalania oleju przez co syfi się układ EGR i sam zawór. Zajrzyj czy jest tak u ciebie
Załączanie zaworów dodatkowych sterowane jest przez komputer silnika. ECU podaje napięcie na cewkę elektrozaworu VTECa otwierając dopływ oleju do tłoczków wsprzegających dźwignie zaworowe dodatkowych zaworów. Wtedy zaczynają działać wszystkie zawory. Aby ECU włączył VTEC muszą być spełnione różne warunki, słyszałem, że jednym z warunków jest odpowiednio...
Jeżeli to V-TEC to mogą być zawory do regulacji ale piszesz że to zrobione zatem: - kasowniki luzu zaworowego - wyciągnięty łańcuch rozrządu - wypalony któryś zawór - przysmażony nagar w kanale olejowym smarującym główkę tłoka - wybity sworzeń tłoka - skutki pałowania na starym oleju - niestety panewka... Tutaj masz szerzej opisane jak eliminować w...
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
zawory podparte i tyle, bardzo częsta przypadłość hondy
Nie znam silnika, ale objawy znajome , więc mniej rzeczy do sprawdzenia, pozostały opis aktualny. Ten silnik ma porąbany system sterowania momentem przez zmienny skok zaworów,( nie chciał bym z tym robić.)Dlatego zawory się podpalają.
hmm... ja myslałem,że wszystkie zawory sie otwieraja i zamykają a gdy załączy sie v-tec to po prostu otwiera bardziej zawory. To juz teraz jeste głupi :| Dodano po 12 to dlaczego gdy kreciłem wałem to te 4 zawory stały bez ruchu?
Witajcie Pacjent to honda 2002 rok 150 km . Ewidętnie klepią zawory. I teraz pytanie, czy najczęsciej starczy ich regulacja czy posypało się już cos? Walki rozrzadu? Zawory? Jak to wygląda w praktyce?
no ok ale np widziałęm ze wtrysk benzynowy jest na dwa zawoty czyli na srodku a gaz był montowany po jednej stronie wiec niby jeden zawór nie jest chłodzony czy to nie ma wpływu?
Napisałeś dioda "dwukatodowa" - zastosuj ze wspólną katodą (dwie anody i jedna katoda) Obie diody mają podobne napięcie przewodzenia (1,8-2,2V). Daj opornik (ok 680ohm) w katodzie. Do żółtej anody dołącz diode zenera tak coś koło 3,3 volta (w kierunku zaporowym) albo ze 4-5 zwykłych diod w szereg w kierunku przewodzenia. Anodę czerwoną prosto pod zawór...
Około rok temu czytałem o podobnym rozwiązaniu.. wymyślił je i opatentował pewien Polak.. także duże koncerny samochodowe pracują już nad tym bo z tego co tam było napisane to zainteresował się tym wynalazkiem sam GM. Nie ukrywam że bardzo mnie to zainteresowało i także planowałem to wsadzić do silnika od malucha bo to chyba jest najtańszy czterosuw...
Nie wiem jaką Hondą jeździsz. Ja mam 1,5 Vtec na wtrysku (1995). Silnik /a dokładnie rozrząd/ ma specyficzną budowę. Nacisk na zawory przenoszony jest za pomocą rolek. Jeśli luzy zaworowe są za małe (a tak miałem) to gęsty olej nie dawał się wycisną spomiędzy rolek i krzywek zaworów. Efekt - zawory na zimnym silniku się nie domykały i auto przerywało,...
hondach jest podobnie? Honda nie ma szklanek. W/w modele maja silniki serii K, tam zawory reguluje się manualnie i jeśli się nie mylę, to sam producent zaleca kontrolę co 30tyś km. Silniki dobrze znoszą pracę z LPG i najczęściej nie ma z nimi problemów jeśli serwisujemy je zgodnie z zaleceniami.
Główne napięcia i masy na sterowniku ok?
Dzięki za odzew! Hmm a więc tak tam są dwa zawory – ale ten od par paliwa to chyba na przegrodzie (idzie do niego waż podciśnienia z kolektora a z niego do kolejnego urządzenia). Odnośnie tego zaworu – jakiś tydzień temu ten zawór bardzo głośno strzelał –(cewka) ale przestał i zapomniałem o nim (tym bardziej ze komp. nie pokazywał...
Zawory sprawdzone, wszystko jest ok. Prawdopodobnie był to problem paliwa... Od kiedy zmieniłem stację paliwową problem ustąpił... Auto przy tych mrozach (-15 stopni) odpala bez problemów. Polecam jednak tankować się na stacjach patronackich a nie no name "prywaciarz" (nawet jeśli to wasz znajomy). Pozdrawiam
Witam. Jestem zielony jeśli chodzi o motoryzacje (co nieco próbuję czytać i się uczę) Planuję kupić auto, mam jakieś 4-5 tysięcy. Przede wszystkim musi być ekonomiczne (nie licząc tego że będzie w LPG). Jak poznać który silnik będzie mało palił? Wiem że liczy się pojemność, ale jaka w tym rola ilości zaworów (V8/V16/V24 itd.)? Jaki rodzaj silnika wybrać...
Zawory mam ustawione. Wszystkie te przewody są ładnie chronione jeszcze przez orginalne osłony, watpie zeby coś się tam stało. Wydaje mi się ze to sam aparat. Musze zaryzykować i kupić na podmianke, najwyżej sprzedam go dalej...
Witam. Mój samochód to Honda Civic 5gen sedan 1994 rok. Aktualnie w samochodzie jest silnik D15b2 (wtrysk dwypunktowy), wiązka Obd0. Z racji iż silnik pada, chciałbym zainstalować silnik D15z8 z Hondy Civic Mb9, 1999 rok, wersja angielska, wiązka i system Obd1 (katalogi mówią o systemie Obd2b). Wypiszę, co mam do D15z8 i o co mi chodzi dokładnie. Mam:...
Witam mam problem z gazem w VW Golf III, otóż generalnie instalacja jest już stara, ale do tej pory nie szwankowala, problem polega na tym, że gdy auto przełączam na gaz to po prostu gaśnie, zaczęło się na stacji gdy tankowałem gaz, butla była pusta, a zawór odbił po napełnieniu zaledwie połowy baku, ale myślałem, że może jednak butla nie była pusta...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław) pali ok 11 litrów na 100km, czyli conajmniej o dwa...
Poroniony pomysł 1. fazy rozrządu nie powinno się zmieniać bez względu na prędkości czy obciążenia, po prostu raz optymalnie ustawiona się nie zmienia. Bzdura totalna. Dla każdej prędkości obrotowej i obciążenia optymalne są różne kąty otwarcia, zamknięcia zaworów. Po to są stosowane zmienne fazy rozrządu. A co do optymalnych warunków pracy silnika...
Witam, proszę o pomoc. Mam Honde Accord r. 2002 r, 1.8 vtec z gazem stag4. Problem jest od paru lat i narasta. Mianowicie samochód po odpaleniu jeździ normalnie do chwili kiedy nie ruszy się wskazówka od temperatury i obroty nie spadną do 800 ( czyli nie długo). W momencie kiedy to się stanie to zaczynają falowac obroty na postoju bądź w trakcie jazdy...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Silnik bez Vtec'a , zapomniałem dodać , silnik D16Z5
Panowie może coś doradzicie ? Może to być spowodowane np źle ostawionymi zaworami ? O ile da się je regulować w tym silniku lub np źle ustawiony zapłon ? Byłem na analizie spalin i wyszło ze ok wszystko .
Witam, Panowie pomóżcie potrzebuje schemat rozrządu do mojej hondy, może ma ktoś auto datę i mógłby mi pomóc ? Potrzebuję również wiedzieć jakie powinny być luzy na zaworach z tego co pamiętam to 0.3 na wlocie 0.2 na wylocie . Czekam na odpowiedź, z góry dzięki .
zawór zawór wydechowy zawór zielony zawór czerwony nivona zawór
philips dolby digital prywatne wiadomości sąsiad zakłócać
telewizor samsung włącza wyłącza telewizor samsung włącza wyłącza
CD4013 dzielnik przez 2 – schemat połączeń i opis działania przerzutnika D Schemat instalacji poduszek powietrznych BMW E36 – SRS, MRS I/II, kolory przewodów, diagnostyka