Proponuję sprawdzić zawór zwrotny pompy wtryskowej. Zdarzało się, że silnik trudno uruchamiał się z powodu jego nieszczelności.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Zawór zwrotny pompy wtryskowej oryg. BOSCH 80zł[/img] [/img]http://obrazki.elektroda.pl/385916...
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
Dalej utrzymuje swoje zdanie, że wina leży po stronie układu paliwowego, a najpewniej w pompie wtryskowej. Skoro po kilkunastogodzinnym przestoju występuje problem z odpaleniem to mogą być winne chociażby zawory zwrotne w pompie wtryskowej. Wskazuje na to sposób odpalania, a mianowicie długie kręcenie po przestoju i początkowy brak reakcji na gaz. Jestem...
a zawór zwrotny przy pompie wtryskowej?
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
W pompie rzędowej niema ciśnienia wstępnego . Ciśnienie podawane na wtryskiwacz jest wytwarza ne w sekcjach tłoczących. O ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza decyduje stan napięcie sprężyny w jego wnętrzu. Oj błąd i to duży. Niewielkie nadciśnienie wytwarza mechaniczna pompa wstępna, za jego utrzymanie właśnie zawór zwrotny.
Na bank uszkodzony zawór zwrotny w pompie wtryskowej :D .Pomoże założenie zaworka np.z allegro na przewodzie przy samej pompie.Pozdrawiam.
Witam! Wykręcasz króciec 25 wyjmujesz zawór zwrotny 24 a następnie przy pomocy śruby m8 wyciągasz uszczelkę 26 wymieniasz i po sprawie.
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
być może puszcza zawór zwrotny w pompie wtryskowej, możesz założyć dodatkowy zaworek na przewodzie między pompą a filtrem paliwa. Wcześniej sprawdź czy nie rozszczelnił się któryś z przewodów powrotu z wtryskiwaczy, spróbuj zaobserwować gdzie zbiera się powietrze i skąd podchodzą tam pęcherzyki powietrza.
Tam nie potrzeba do pompki jakiegoś super sterownika przecież napięcie masz po włożeniu kluczyka i wystarczy wyprowadzić przewód, a nawet dołożyć odpowiedni włącznik, obwód zabezpieczyć bezpiecznikiem, tylko uwaga taka pompka może mieć sporą wydajność i ciśnienie przewyższające parametry obecnej mechanicznej co za tym idzie zawór zwrotny przy pompie...
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Proponuję sprawdzić zawór zwrotny, znajdujący się na wyjściu z pompy wtryskowej. Przewód przelewu z pompy wtryskowej do zbiornika.
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
czy pompa wtryskowa posiada zawór zwrotny ? jeśli tak, to gdzie się on znajduje i czy może on powodować gaśnięcie silnika ?
Witam, samochód jak w temacie przyjechałem pod dom zgasiłem go, za 1h już nie zapalił. Nigdy wcześniej nie było problemu. Sprawdzone zostały: -świece żarowe i ich zasilanie -pompa wtryskowa zaciąga paliwo, po popuszczeniu przewodów wysokiego ciśnienia widać że podaje na paliwo (na wtryskiwacze) -rozrusznik normalnie kręci, jednak auto nie zapala (tak...
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
Element 2 na rysunku już udało mi się zidentyfikować, jest to zawór wyłączający silnik, odcinający paliwo. Jeszcze numer 1 do czego jest ta złączka na dwa piny i z której wychodzi przewód, który idzie na górę pompy (przecież niema w tej pompie żadnej elektroniki)? Zawór zwrotny jest wkręcany do korpusu czy może jest gdzieś wewnątrz?
Witam ; najpierw sprawdż czy nie dostaje powietrza z pod opasek jeżeli nit w najbardziej czuły punkt trzeba zajrzeć tj . zawór zwrotny na powrocie pompy wtryskowej (nypel z kuleczką) może być jakiś paproch. Dodano po 2 poszukam bo mam gdzieś program pasata
Witam W moim 18,d ford zimą były podobne objawy - trzeba było kręcić, kręcić i jeszcze raz kręcić. Zazwyczaj padał akumulator trzeba było go ładować. Jestem niepraktykującym mechanikiem z zawody wiec wiedziałem o tym sprężaniu w silnikach wysokoprężnych - pojechałem więc do praktykującego od diesli. Sprawdził kompresje- 34atm - dobra; sprawdził wtryskiwacze...
Witam. Mam problem z Władkiem, nie mogę napełnić układu paliwowego za pomocą ręcznej pompki. Wcześniej dało się to zrobić, wyczuwalne było zwiększające się ciśnienie. W tej chwili pompka zasysa i wpycha spowrotem do baku paliwo z powietrzem. Czy jest tam jakiś zawór zwrotny? Co może być przyczyną? Pompa wtryskowa była regenerowana kilka miesięcy temu...
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Tam jest zawór zwrotny na pewno jest wymienna.
Witam. Mam taki problem chyba z zapowietrzaniem się pompy wtryskowej, przeczytałem wiele tematów w tej kwestii, jednak nie rozwiązałem problemu. Fiesta Mk4 1.8D/60KM, rocznik 1999, silnik ENDURA-DE. Auto po 12 godzinach stania ( po nocy) temperatura ok. +2.0st.C, po grzaniu dodatkowym( mam założony przycisk na świece żarowe) ok 30 sek zapaliło ledwo,...
Rozumiem, że zawór zwrotny założyłeś gdzieś między filtrem a pompą wtryskową.... W tym wynalazku jest coś takiego jak ssanie ;) Sprawdź, czy to ssanie działa. Ssaniem steruje siłownik, do którego dochodzą przewody odchodzące od tych, które idą do nagrzewnicy.... Mam nadzieję, że w miarę dobrze to napisałem ;D Sprawdź, jak ten siłownik pracuje... Nie...
a ten zawór do czego jest: http://allegro.pl/zawor-zwrotny-pompy-wt...
Witam, wczoraj traktor odpalił. Po wymianie filtrów i zalaniu świeżym paliwem traktor zagadał. Jak wcześniej pisałem, traktor ma zawsze problem z odpaleniem pierwszy raz po postoju rzędu 8-12 godzin, ale jak już zagada, to potem pali na dotknięcie, wymieniłem dziś zawór zwrotny w pompie wtryskowej, bo wyczytałem gdzieś że on jest odpowiedzialny za takie...
Może być nieszczelny zawór zwrotny. Fabrycznie nie ma czegoś takiego. Jaka pompa wtryskowa ? Najlepiej zrób zdjęcie.
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
Nie wymieniałem czujnika. Wymieniłem jeszcze raz przewody przy filtrze i pompie wtryskowej, wstawiłem zawór zwrotny. Czuje się że autopo kręceniu rozrusznikiem nie ma problemu z cofającym sie paliwem, ale jest problem z paleniem następujący: przy -10 trzeba ze 2-3 razy zakręcić, przy -18 z 6razy, natomiast prz -2 pali od pierwszego.
Witam. Mam problem jak w temacie z pompą wtryskową w oplu vectrze 2.0 dci. Otórz do pompy spływa z przewodu ropa i gromadzi się powietrze. Nazajutrz jest problem z odpaleniem. Zawór zwrotny jest juz wstawiony i za zaworem paliwo nie ginie . Ktoś miał podobny problem i poratuje radą? Z góry dziekuję
Nie trzyma mi paliwa franca-bylem dzisiaj u mechanika.No cóż,zawór zwrotny -w niewidocznym miejscu-..i allegro niestety.No szkoda mi,serio,świetnie mi się sprawowała Vecia.I tak bywa.
Witam, Mam problem z odpaleniem auta gdy jest zimny silnik. Auto odpala po pięciu, sześciu obrotach, potem gdy już odpali to kilka minut przerywa. Gdy się rozgrzeje jest już dobrze. Boję się, że gdy przyjdą mrozy mogę go nie uruchomić, wcześniej nie było takich problemów, auto odpalało przy pierwszym obrocie. Wszystkie przewody paliwowe wymienione,...
Tak, dokładnie to samo miałem. Po uruchomieniu silnika sterownik wykonuje test pompy boost (pomocniczej pompy benzyny) i go nie przechodzi. Test polega na załączeniu pompy przy zamkniętym zaworze zwrotnym (FRU) i pomiarze ciśnienia. Skłaniam się ku tezie, że przyczyną wcale nie jest uszkodzenie tej pompy lecz obecność rozprężonego LPG w linii benzyny....
Proponuję pomiar ciśnień w cylindrach, mój teść walczył 3 lata z tym autem i wymienił w silniku wszystko co mogło być odpowiedzialne za kiepskie odpalanie: akumulator, rozrusznik, świece, wtryski po regeneracji, wywalony podgrzewacz paliwa, nowa ręczna pompka, pompa wtryskowa po regeneracji, dołożony dodatkowy zawór zwrotny na wężyku zasilającym. W...
Chodzi o to ,że każda pompa wtryskowa diesla ma tez pompę paliwową łopatkową i po pewnym przebiegu łopatki i zawór zwrotny dostają luz i puszczają paliwo do zbiornika Dodano po 4 common rail różni sie po stronie wysokiego ciśnienia od zwykłej pompy TDDi.Polecam strone do nauki o fordach:www.focus.korona-pl.com/TIS/inde...
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Mam podobny problem: Scenic 1,9 DTI, po dłuższym postoju ciężko odpala. Co zauważyłem: na powrocie z pompy wtryskowej (Bosch) jest zawór (myślałem, że to zawór zwrotny), ale to zawór utrzymujący ciśnienie w pompie. Ostatnio zamieniłem ten zawór na podobny zawór od starej pompy Renault 11 (pompa Lucas CAV) ten zawór ma podobną budowę, ale ma cienką sprężynkę....
Ford Escort 1.8D 1990r. Mk5 Pompa wtryskowa Bosch. Co jakiś czas mam problemy z odpaleniem autka, wymienione filtr paliwa, przewody paliwowe, założony zawór zwrotny, odpowietrzony układ. Wszystko wskazuje, że to wina elektrozaworu stop. Jakie powinno być napięcie podawane do elektrozaworu gaszenia silnika pompy wtryskowej ?? Zdjęcie poglądowe http://images38.fotosik.pl/282/ac27f584e...
A jakby do tego podejść "logicznie". Może skoro nie odpala, to brakuje mu paliwa już na samym początku, czyli odcinek od wtrysku do pompy, pisałem wcześniej, że pokrywy zaworów miałem trochę tłuste (zanim je wyczyściłem). Może wymienić uszczelnienia z jednej i z drugiej strony przewodu wtryskowego. Zawór zwrotny był tuż za filtrem paliwa, przed pompą...
Dołączam się do tematu, mam escorta 1,8d z 90 roku i mam z nim taki problem: gdy jest cały zbiornik paliwa to pali przyzwoicie lecz gdy paliwa jest coraz mniej to coraz gorzej pali. Słyszałem, że może to być pompa wtryskowa, co na to powiecie? Zawór zwrotny założyłem, świece grzeją, odkręcałem zbiornik paliwa żeby ewentualnie go wyczyścić - elegancki,...
sprawa z zapowietrzaniem i ciężkim odpalaniem kilka rad ode mnie: -wywalić podgrzewacz paliwa -wymienić przewody paliwowe i te szybko złączki -zwykłe przewody plus opaski lepiej będą trzymać -można wywalić ten filtr paliwa z pompka bo kupę z nim problemów wstawić filtr z innego auta i dodać zwykła pompkę ręczna (gruchę), - przed pompą wtryskową dodać...
Witam. Żeby było śmieszniej: - zaopatrzyłem się dziś w prostownik ze wspomaganiem rozruchu - świece ugrzałem raz - kręciłem rozrusznikiem z dźwignią przyspieszenia na max - kopciła na czarno, potem jakby na 1 załapała, potem na 2 cylindry i zapaliła, wyrzucając chmurę czarnego dymu - sąsiad dalej kopie dziurę - ja zostałem "cudotwórcą" a nie mam pojęcia...
Witam parę dni mnie nie było samochód postawiłem u mechanika i nic raz pali raz nie .Może ktoś mi powie czy na powrocie jest jakiś zawór zwrotny który nie pozwoliłoby aby paliwo zchodziło z pompy wtryskowej .W zbiorniku jest trudno mi powiedzieć co normalnie jest tam pompka paliwa ale w tym modelu nie ma ale jest na powrocie tak jakby zaworek takie...
prawilnie zdaje sie to powinno wkręcic kapilare bądz kawałek przewodu wygiętego wpostaci chaczyka [ i obciętego ] nie jestem pewien czy nie należy wyjąć zawór zwrotny , regulacji podlegają takze sekcje [ czy równo dają ] menzurki na przewody i kręcićpompą a następnie porównać zawartosc naczyń przedtem należało by sprawdzić wtryski czy mają takie same...
Panowie Sprawa wygląda następująco: Zacisnąłem powrót przy pompce i ciśnienie na listwie wtryskowej wzrosło do 4 barów.Auto pali ale przy ruszaniu go muli.Przypuszczam że należy jeszcze skasować błędy w sterowniku.Zdjąłem wężyk powrotu z króćca powrotu na pompce i dmuchnąłem - zawór zwrotny nie trzyma. Wyciągnąłem starą pompę.Dmuchnąłem w powrót (tam...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Witam. Zauważyłem że po przekręceniu zapłonu nie brzeczy pompa wtryskowa a co za tym idzie nie mozna zapalic . Zapala dopiero po kilkakrotnym bardzo długim kręceniu - podczas kręcenia kopci ze hejjj, a jak zapali to świata nie widać . Obroty nie skaczą rozrusznik wyczyszczony nowe szczotki.Paliwa nie cofa zawór zwrotny założony. Prosze o pomoc jak to...
Cześć, ja miałem podobnie w mazdzie 323 bj, ale to przy minus 15. Pewnie cofa Ci się paliwo, ale ręki nie dam sobie uciąć. Jeśli masz pompkę na filtrze to pod pompuj, jeśli nie to może zamontuj zawór zwrotny. Pozdrawiam i życzę szybkiego uporania się z problemem.
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
Witam wszystkich .Mam Mastera 2.5dci 2007r 100ps pół roku temu zaczął zapalać kontrolkę świec żarowych i servisową żółtą (silnik słabnie tryb servisowy) Na początku zdarzało się to raz w miesiącu ,wystarczyło zresetować kluczykiem i jechał dalej .Po jakimś czasie coraz częściej i częściej aż nie dało się jeździć (kontrolka czerwona i stop silnik gaśnie)...
Cześć. Zarzucam temat nie jednokrotnie wałkowany , ale zastanawia mnie co jeszcze mnie zdziwi w mojej viki z 1999r 2,0 DTI 16V( 101 KM ). Gdy tylko zaczęły się mrozy, wiadomo jak macie opla z silnikiem diesla to się zaczynają schody i to właśnie jest i u mnie. Świece nowe, przelewy wymieniałem w marcu br. No i tak, podczas dłuższego postoju nocnego,...
Ciśnienie utrzymuje pompa Nieprawda, regulator jest w listwie wtryskowej Regulator jak sama nazwa wskazuje u utrzymuje ciśnienia na żądanym poziomie podczas pracy silnika jest podciśnieniem sterowany.Po zgaszeniu silnika zawór zwrotnym jest w pompie.
Przewody z pewnością szczelne. Przy wymianie filtra przeleciałem ich całą drogę. Najbardziej zastanawia mnie dlaczego przestała się włączać pompa po otwarciu drzwi kierowcy. #edit Jeśli chodzi o zawór zwrotny nie mam go bezpośrednio na przewodach. Z tego co się zorientowałem znajduje się on w pompie paliwa. ( Gdzieś też czytałem, że częściowo jego funkcję...
sprawdzałem szczelność na układzie i nie ma nigdzie wycieków, również zawór zwrotny za filtrem trzyma paliwo, Gadałem z gościem i mówił że to pompa stąd mój post Co ewentualnie proponujesz na co zwrócić mam uwagę dzięki
synchronizacja kół jest ustawiona idealnie czujnik ma cztery piny i jest niebieski klapka gasząca też działa normalnie ale dziś samochodem jeździł znajomy który pracuje w firmie co robi pompy wtryskowe i zajmuje się mechaniką w tir-ach i mówił żeby sprawdzić czy gdzieś na dopływie paliwa do pompowtrysków nie ma zawory zwrotnego i właśnie chciałem zapytać...
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
Miałem 1) Nastawnik pompy wtryskowej, demontaż, na stół do fachowca, wymiana(jakieś tam pierdoły nie pamiętam), ustawienie, montaż - pomogło !! 2) Jeden TDI-k jak postał sobie troche miał problem z zabraniem, jak już chwycił to szedł, wyłączyłem załączyłem chwytał ze strzału - nie wiem jakim cudem ale zchodziło paliwo do baku (zapowietrzał się), przed...
Cześć, miałem trzy Scanie 143 420 i 450 km . Z tego co pamiętam to w w tym miejscu w pompie był chyba zawór przelewowy/zwrotny ale nie dam sobie głowy uciąć bo już parę lat minęło a wtedy nie było smartfonów i nie robiło się zdjęć przy robocie. Co do kąta wtrysku to masz na podstawie pompy znak taka kreseczka wybita na kołnierzu przy wyjściu wałka widzę...
Witam wszystkich chcących pomóc w tym temacie. Niestety nie mogę poradzić sobie w powyższym problemem. Usterka dotyczy bardzo słabego zapalania auta po wystygnięciu silnika (po nocy). Co robiłem: 1.sprawdzona i uszczelniona pompa wtryskowa-końcówki wtryskiwaczy nowe. 2.założyłem zawór zwrotny paliwa na zasilaniu-paliwo się nie cofa. 3.przyspieszyłem...
Jak dłużej postoi to występują objawy zapowietrzania. Pompa sucha(była u speca od pomp wtryskowych mówi że wszystko ok), nigdzie żadnych wycieków nie widać, założyłem zawór zwrotny przy zbiorniku i nic. Problem zaczął się jakieś 2 miesiące po zakupie autka wcześniej było ok po nocy palił po paru razach ale nie gasł. A teraz żeby nie zgasł musze mu podtrzymać...
zawory również były regulowane musiałem przyszlifować dzwigienki bo były wyklepane oraz jedną od góry bo dzwigenka opierała się o ośkę nad nią. I tego nie rozumiem, czyżby na tej dzwigience szlifowanej z góry nie jest skrzywiona laska popychacza?Układ paliwowy może odpowietrzyć się sam podczas pracy silnika ale jeśli jest kłopot z rozruchem to czy...
Witam, mój Ursus C360 ma problemy z zapaleniem na zimnym silniku, na dworze temperatura +5 stopni. Na ciepłym pali od strzała. Jak zaczynam kręcić to dymi na biało (trzeba dość długą chwile pokręcić żeby załapał), jak już załapie to zgaśnie, zapalam drugi raz to przez kilka sekund faluje na obrotach i po chwili się obroty się stabilizują i jest już...
prawdopodobnie znaki na kołach zębatych są nie odpowiednio nabite. Ustaw w taki sposób pierwszy tłok ustaw w górnym zwrotnym (GZP) punkcie. Wałek rozrządu ustaw w ten sposób by zawór wydechowy się zamykał a ssący zaczął się otwierać jest to martwy punkt zaworów przy GZP i w tym momencie złóż koła zębate. Zacznij obracać wałem zobaczysz co się dzieje....
Witam Mam problemy z odpalaniem mojego fiata. Po dłuższym postoju zwłaszcza rano fiat nie chce palić, trzeba go długo kręcić. Nie jest to zapowietrzony układ ponieważ założyłem nowy zawór zwrotny więc paliwo nie schodzi, co to może być dalej?? Aha i mam jeszcze problem z rozrządem, potrzebuje schemat punktów rozrządu do niego i kąt pochylenia pompy...
Ok. Odpowiadając na swoje pytania. Pompę o innym numerze można założyć. Jeśli chodzi o immo, to pod pancerną obudową znajduje się zawór gaszenia taki jak wcześniej wrzucony - trzeba go zastąpić zwykłym. Auto działa. Znalazłem w końcu mechanika, który przywrócił go do życia. Poza wtryskami padł zawór zwrotny w filtrze paliwa i sterownik od podgrzewania...
Witam, mam pytanie, czy można podłączyć pompę paliwa (benzyna) tak jak na poniższym schemacie? http://obrazki.elektroda.pl/8951233300_1... Zawór zwrotny powinien zapobiec "wyciągania" paliwa z listwy wtryskowej, dzięki czemu nie powinna się zapowietrzać, ale pojawia się kilka pytań: 1. Czy po włączeniu silnika ciśnienie paliwa wytworzone...
Witam wszystkich forumowiczów. Z góry prosze o nie pisanie w stylu było, poszukaj.Szukałem, patrzyłem- nie pomogło. Mam wielki problem z moja VB. Napisze po koleji. W polowie stycznia pojechałem do NIemiec po samochód. Nagrał mi go wujek od swojego szefa. Auto w 100% pewne. Byl jedynym właścicielem. Serwisowany do samego końca, pełna dokumentacja, wymiany...
Witam wszystkich i proszę o radę. Jak w temacie po dobowym postoju silnik nie odpala. Kręcić muszę około 10 sekund zanim chwyci. Przy postojach 1 godzinnych odpala jak się to mówi na dotyk. W wielu postach były podobne tematy i był to problem z cofający się paliwem. Mój jest chyba podobny. czy ktoś by mi mógł poradzić co wymienić. Lub co to jest, znajduje...
Oj kiepsko znasz zasadę działania pompy wtryskowej. Pompka zasilająca napełnia przestrzeń przed sekcjami lub sekcją. Gdy w sekcji tłoczek zejdzie w dół zasysa paliwo z przestrzeni wokół siebie . Gdy idzie w górę wytwarza ciśnienie otwierając pierwsze zawór zwrotny nad sekcją a potem przewodem do wtryskiwacza gdzie paliwo pod ciśnieniem gdy osiągnie...
Witam. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem bo juz tracę rozum. Problem zaczął się od wymiany silnika (auto jak w temacie). Przedtem wszystko było w najlepszym porządku. Mechanicy przy wymianie silnika uszkodzili jak się później okazało gniazdo pompy wtryskowej i jej piny. W samochodzie jest pompa z dwoma wtyczkami czyli sterownik pompy i silnika...
Nie to nie to. I nie tak. To są normalne tylko jedno sekcyjne pompy wtryskowe One paliwo pompuje tylko w mniejszych ilościach i za późno stąd biały dym ( wolne narastanie ciśnienia). Po rozgrzaniu i uszczelnieniu moment wtrysku jest wcześniejszy czyli prawidłowy. Lub do niego zbliżony. Te pompy można sprawdzić manometrem do sprawdzania wtryskiwaczy....
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Witam, po dłuższej przerwie. Jestem po remoncie silnika (długa historia) a ciężkie odpalanie jak było tak jest. Zauważyłem że podczas kręcenia przewód gumowy zasilający paliwem listwę wtryskową "podnosi się" za trzecim przekręceniem rozrusznika i wówczas następuje odpalenie. Tak jakby pompa paliwa wolno generowała ciśnienie na listwie. Czy problemem...
Prawdopodobnie nie trzyma paliwa zawór w pompie wtryskowej i paliwo częściowo cofa się do zbiornika zapowietrzając pompę wtryskową. Przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem po prostu ją odpowietrzysz. Trochę poszarpie i wszystko gra. Są dwa wyjścia, pompę wtryskową do naprawy, lub załóż zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym przy zbiorniku paliwa. Koszt...
Witam,czy ktoś wie czy ta Astra ma oprócz pompy wtryskowej jeszcze jakąś pompke paliwa w zbiorniku lub jakiś zawór zwrotny ? pozdrawiam
Tak naprawdę podajesz danych tyle co nic, wszystko trzeba wyciągać od ciebie itd.........nikt nie wie jak masz typ wtrysku?! Skoro masz układ wtryskowy to po co ci zawór skoro to samo robi regulator ciśnienia, i w jaki sposób stwierdziłeś to zapowietrzanie, nawet jak wkładasz nową pompę paliwową to praktycznie auto odpala od razu mimo że układ jest...
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
Witaj Kolego ,sprawdź czy nie zacinają się zawory w prowadnicach ,może jest źle wyregulowany wałek odprężnika lub zacina się/nie odcina paliwa/ zaworek zwrotny w króćcu pompy wtryskowej,wykręć wtryskiwacze z głowicy i zamocuj tak z przewodami /rurkami/wysokociśnieniowymi aby było widać jak rozpylają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem,jeśli oba zestawy...
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
Witam podepne sie pod temat mam problem z astra 2.0 dti 16v 101koni. Kilka dni temu jechałem i zapalił się check na 2 sekundy i po wcisniecu gazu do dechy auto stracilo moc po chwili zgasla i bylo wszystko ok zapalala mi sie rzadko przez 20km na kilka dni spokój i ostatnio jechałem 20km to cała droge sie praktycznie palił check i pod komputerem wykazalo...
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
pisze ze to tdci to jaki zawór na pompie wtryskowej trzeba zobaczyc przebieg przyrostu cisnienia do kontroli przelewy Jak już pisalem przelewy są ok, ale jak sprawdzić ten przebieg przyrostu ciśnienia?? Na 99% tutaj nie ma żadnych zaworów zwrotnych. W pompie są 2: regulator wysokiego ciśnienia i elektrozawór gaszący silnik. Szczelność ukladu sprawdzalem...
Na listwie nie ma ciśnienia. Gdy zatkam przewód od nadmiaru który wychodzi z pompy to pompa daje ciśnienie na listwę, gdzie jest zawór zwrotny?(w pompie czy w filtrze paliwa) Dodano po 3 a jaką wartość oporu powinien mieć czujnik ciśnienia na listwie bo na kompie pokazuje ze jest ciśnienie a jak się odkręci przewód od wtrysku to nie ma ciśnienia.
Witam, Temat dotyczy Forda mondeo mk1 1.8td. Problemem jest nierówna praca po odpaleniu oraz problemy z odpaleniem. Silnik sprawdzony pod kątem kompresji, zawory też, świece nowe, aku sprawne, pompa w bdb stanie. Samochód ma ten problem że lekko się przypowietrza. Nawet gdy pracuje rozgrzany to po zgaszeniu i odczekaniu 10min zawsze pracuje nierówno....
Mam ciekawostkę w swoim samochodzie. Zakupiłem niedawno taki pojazd i na gazie jest wszystko super, ale na benzynie gdy dodam gwałtownie gazu to silnik najpierw się muli na wolnych obrotach, co trwa ok 1-2 sekundy, a dopiero po tym czasie przyspiesza, ale też bez rewelacji, bo troszkę słabiej niż na gazie. Silnik muli się tylko na wolnych obrotach,...
Wczoraj odkręciłem tylne siedzenie dostałem się do wężyków i zamontowałem mu zawór zwrotny jedno kierunkowy oraz za tym zaworem manometr ,ciśnienie pompy paliwa to ok.3-4 bar ale rano po dłuższym postoju ciśnienie zeszło do zera po przekręceniu kluczyka pompa dobiła do 3-4bar i auto odpaliło za pierwszym razem po ok. 2sek.Dziwy mnie fakt że ciśnienie...
witam i dziekuje wszystkim za miłe zainteresowanie moim problemem ,filtr paliwa wymieniłem weżyki przelewowe przy wtryskach dociągniente bo faktycznie było pod nimi mokro ale nadal schodziło paliwo w sobote zatankowałem auto do pełna,bo kolega mi powiedział że może być peknienta rurka w zbiorniku od jakiegoś ssaka pompki i jak narazie jest ok , w niedziele...
Moim zdaniem mierzysz na przewodzie zasilający listwę wtryskową,sprawdź też czy na listwie wtrysk. jest zaworek do odpowietrzania,jeżeli jest włącz i wyłącz kilka razy zapłon jednocześnie wciskając zaworek,sprawdź czy jest w tym modelu zawór zwrotny paliwa(powinien być), może ono się cofać gdy zawór jest uszk. Jescze jeden szczegół: ile jest paliwa...
Dla działania układu wtryskowego tego silnika kluczowy jest przepływomierz, jakakolwiek anomalia jego działania unieruchomi go. Układ pomiarowy jest oparty o tzw "gorący drut" chłodzony przepływem powietrza (zmiana rezystancji w funkcji temperatury) dlatego spróbuj odpalić rano bez filtra powietrza. Co do pompy paliwa, to być może zawiesza się zawór...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Cześć. Gaśnięcie zniknęło po uszczelnieniu układu pod maską , wymianie gruchy ,w której uszkodzony był zawór zwrotny i uszczelki pod filtrem paliwa.Czkawka czyli falowanie ,także się zminimalizowały (900-980 ). Podobnie ,jak Ty ominąłem przezroczystą rurką ,część układu ,który już uszczelniłem. Wyszło ,to co przypuszczałem. W rurce pojawiały się mikroskopijne...
Zależy gdzie zawór będzie założony. Jeżeli w obszarze nieskiego ciśnienia (przed pompą podającą) to paliwo któe jest w filtrze wystarcza na dosyć daleką podróż. Jeżeli zawór jest przed samą pompą wtryskową to ten dystans ulega diametralnemu skróceniu, niestety nie każdy zawór wytrzymuje ciśnienie rzędu 2-3 atm za pompą podającą. Oczywiście są takie...
zawór zwrotny pompie wtryskowej zaworek zwrotny pompy wtryskowej zawór odcinający pompy wtryskowej
pętla sprzężenia zwrotnego udostępniony folder obroty fiesta
tester rezonatorów kwarcowych zmywarka electrolux esf4510
Lokalizacja numeru głowicy Mercedes W124 2.3 benzyna Pobór prądu falownika Growatt SPF 6000