Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
A gdzie znajduje się zaworek zwrotny w pompie wtryskowej ?
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
No ale jakiś zaworek zwrotny między pompą wtryskową a przewodem do zbiornika paliwa to chyba ma ?
Przejrzyj wszystkie połączenia a zwłaszcza gumowe. Paliwo nie musi wypływać przy nieszczelności a powietrze będzie podsysać. Wymieniłeś zaworek zwrotny przy pompie wtryskowej czy zaworek w pompce zasilającej?
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na wężu do pompy wtryskowej.
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
WITAM to jest zaworek zwrotny paliwa pompy wtryskowej BOSCH silnika 1.9 dTi F9Q 782 po modernizacji dziś było -22*C odpalił za 2-razem ,za pierwszym razem odpalił i zdechł bez gazu ale za drugim dodałem troche gazu i odpalił bez problemu o 6,00 było -24*C ( miałem niedawno C15 1.8D przu -30*C podgrzewałem świece 2-razy i palił z 1-kopa 1,9dTi chyba...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Rozbierz tą gruszkę i wymyj zaworki w niej [można je delikatnie rozebrać].
Cofa ci paliwo.Zaloz zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej i problem z glowy skoro masz wtrsyki itp rzeczy dobre
Sprawdż zaworek zwrotny na wejściu pompy wtryskowej,oraz szczelność połączeń przewodów pomiędzy pompą i zbiornikiem. Jeżeli jest ręczna pompka zasilająca do odpowietrzania, w momencie gdy masz mniej niż 1/2 zbiornika, przed rozruchem podpompuj, do usłyszenia charakterystycznego "bzycznenia" zaworka zwrotnego.
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
pompy boscha nie mają zaworków zwrotnych tylko zaworki utrzymujące wewnętrzne ciśnienie w pompie wtryskowej, jeśli ma przepływ to znaczy że jest dobry jaki masz problem?
Z tego co opisujesz to sterownik zachowuje się poprawnie bo po zgasnięciu kontrolki powinien jeszcze grzać jakiś czas .Skoro świece ok to proponuję skontrolować układ zasilania paliwem,a dokładnie jego szczelność ,czy nie ma w układzie powietrza.(kontrola filtra paliwa,wszystkich połączeń przy nim).Częstą usterką przy tych silnikach były zaworki zwrotne...
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Zaworek zwrotny jest w pompie wtryskowej na powrocie ale to raczej nie on. 30-ka ma zbiornik wysoko nie ma prawa się paliwo cofać bo gdzie do góry? Sprawdzić go w każdym razie możesz. profilaktycznie zrób to co ci napisałem i spróbuj go przepompować pompka przed odpaleniem jak kolega wyżej wspomniał. Jeśli odpali normalnie to nic nie kombinuj tylko...
Ad 1. Czysty zbieg okoliczności. Ad 2. Zaworek zwrotny nie jest na wylocie pompy wtryskowej tylko w jej sekcji tłoczącej, jeśli zaworek się rozleci to owszem są problemy przy odpalaniu po dłuższym postoju, dlatego tak często montuje się zewnętrzne zaworki zwrotne na przewodzie zasilającym paliwa.
Problem może leżeć w zaworku zwrotnym pompy wtryskowej.
Sprawdź czy się nie zawiesił zaworek zwrotny, on jest w śrubie na powrocie z pompy wtryskowej. pzdr Nix
Część. Po wymianie podkładek pod wtryskami zaczął ciężko odpalać po 5h lub po nocy, kręci bez problemu. Wymieniłem pompkę paliwa, świece, czujnik temperatury powietrza, (3-4czujnik wody), filtr paliwa ma ok 4 miesięcy, kupiłem nowy akumulator 85a kolejny problem miałem z cofaniem paliwa myślałem że to jest problem z odpalaniem, założyłem zaworek zwrotny...
może pomoże, ale prędzej pomoże elektryczna pompka wstępna taka jak do traktorów, przed pompą wtryskową, podłączona zasilaniem + pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej. żadne zaworki zwrotne nic nie dadzą, sprawdzone osobiście na Xantii 1.9D z takim samym silnikiem o taka: https://allegro.pl/oferta/elektryczna-po...
znam ten problem bo sam z takim walcze tyle ze u mnie rano samochod odpala dobrze ale po paru minutach zaczyna sie dlawic i gasnie zapowietrzajac sie, jak juz odpowietrze ok 2 razy to chodzi idealnie caly dzien, nawet jak postoi kilka godzin i zmarznie. rozmawialem z fachowcami i przyczyn moze byc wiele. znajomy mial taki przypadek i okazalo sie u niego...
Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D Tuleje, tłoki, pierścienie były wymieniane 3 lata temu, a ile mth temu to nie moge powiedzieć bo była zerwana linka obrotomierza ;/ Jak były zrobione uszczelki pod głowicami to na tulejach nie było progu ani żadnych...
Jeżeli są sprawne swiece żarowe i działa pompa paliwa problemem może być schodzenie paliwa do zbiornika. W pompie wtryskowej jest zaworek zwrotny który często ulega uszkodzeniu.Wystarczy założyć na wężyk zasilający pompę zaworek zwrotny i problem z głowy.Trzeba tylko tylko prawidłowo go zainstalować i na właściwym węzyku.
Witam. Mam problem z VW T4 97 r. 1.9 TD. Mechanik rzekomo wymieniał pompę wtryskową na regenerowaną. Trzeba palić na plaka. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, zaworek zwrotny. Przeczyściłem powietrzem przewody od paliwa. Na świecach jest prąd. Po tym zabiegu auto odpaliło od "strzała". Po godzinie także nie było problemu, lecz minęły 4 godziny i problem...
koledzy a gdzie ten zaworek zwrotny najlepiej założyć w jakim miejscu na przewodzie,gdzieś prze pompie wtryskowej ???
zaworek zwrotny przed pompą powinien załatwić sprawę.
Przeważnie na pompie wtryskowej jest montowany zaworek zwrotny na powrocie,ale sprawdź jeszcze czy niema na filtrze paliwa.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Co do cofania się paliwa - załóż ręczną pompkę paliwa (np. jak na obrazku), posiada zaworek zwrotny i zapobiega cofaniu się paliwa. Co do tego czy Twoja pompa wtryskowa ma wewnętrzny zaworek zwrotny czy nie to się nie wypowiadam bo nie wiem... http://obrazki.elektroda.pl/9446087700_1...
Może paliwo cofa się z pompy wtryskowej? Jakiś zaworek zwrotny na próbę i przezroczyste przewody paliwowe, żeby mieć podgląd sytuacji.
Witam mam problem z fordem tranzitem jak zimny to odpala na dotyk jak bardziej sie zagrzeje zgasze go i ponownie chce uruchomić nie odpali dopiero z górki wrzucę bieg i załapie na pierwszy obrót.pompkę wymieniłem ponieważ sa w niej zaworki zwrotne nic nie pomogło,zamontowałem zaworek zwrotny na przelewie zaraz za pompą wtryskową ale też brak zmian ....
To rzeczywiście nie przelew. To jest komora boostpin. Poszukaj na forum Golfa lub Astry o tuningu td. Widziałem tam szczegółowe opisy jak wymienić i wyrególować boostpin. Może znajdziesz odpowiedż. Sam jestem ciekaw, bo w/g mnie tam powinno być paliwo, a ta śrubka to zaworek zwrotny.
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Witam. Mam następujący problem z moją Fiesta z 2000r. Autko jak dłużej postoi (cała noc) to trzeba z 10s potrzymać na rozruszniku a żeby odpaliło. Jak już odpali nie kopci, ma moc jak na swoje szalone 75 koni i chodzi równiuteńko. Do niedawna auto mogło stać na mrozie 2 tygodnie i odpalało za pierwszym razem. Jest to domowy wół roboczy, ale problem...
Sprawdź zaworek zwrotny na pompie (ciężki dostęp , jest za pompą wtryskową) on odpowiada za "granie" oraz samą pompkę ręczną. Jak ona nie "pociśnie" to nic nie "zagra". Ja miałem kiedyś w moim 5211 zanieczyszczone zaworki w pompce wstępnej i miałem podobne objawy. Demontowałem zbiornik paliwa, nie chciała zassać.
To są zaworki zwrotne i coś tam popsułeś.
Witam!!! To że auto ciężko zapala to może schodzić paliwo z układu zasilania. Proponuję sprawdzić zaworek zwrotny w pompie wtryskowej oraz szczelność przewodu nadmiarowego paliwa (czy nie ma wycieków). Natomiast to że samochód jest słaby to może być przyczyną nieszczelności układu dolotowego powietrza. Sprawdź intercoler, opaski i przewody oraz uszczelki...
pompa wtryskowa jest ok bo nie gasnie nie przerywa itp, problem bedzie powodowala pompa wstepna lub zapowietrzajacy sie uklad. Gruszka dziala? zaworek zwrotny w gruszce szczelny?
Na bank uszkodzony zawór zwrotny w pompie wtryskowej :D .Pomoże założenie zaworka np.z allegro na przewodzie przy samej pompie.Pozdrawiam.
zaworki zwrotne wymień bo przepuszczają
pompka paliwa ci nic nie da pompa wtryskowa musi byc dobra a potem mozesz sobie załozyc zaworek zwrotny ale nie mylmy pojeć pompa musi byc dobra
... Stawiam na pompę bo tam już nic innego nie ma wpływu na odpalanie... A szcelnosc ukladu paliwowego? A zaworek zwrotny lub dlawik?
Witaj Kolego ,sprawdź czy nie zacinają się zawory w prowadnicach ,może jest źle wyregulowany wałek odprężnika lub zacina się/nie odcina paliwa/ zaworek zwrotny w króćcu pompy wtryskowej,wykręć wtryskiwacze z głowicy i zamocuj tak z przewodami /rurkami/wysokociśnieniowymi aby było widać jak rozpylają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem,jeśli oba zestawy...
Witam serdecznie , mam na imię Dawid -jestem nowy a oto mój problem. pacjentem jest moja Vectra 1.9 CDTI, otóż mój problem polega następująco, jak to nasz klimat jest różny dzisiaj 30.10.2017 temperatura w nocy spadła do 2-3 stopni (oczywiscie jak ciepło odpala od kopa) i pojawia sie problem, wsiadam do samochodu wkładam kluczyk (na tablicy jak i zegarku...
Witam ja również mam problem odpalaniem essiego 1.8TD 96' czy jest ciepły czy zimny jak postoi chwile ciężko pali ale jeżeli zgaszę autko i od razu próbuje zapalić to łapie na dotyk. założyłem przeźroczyste wężyki od filtra paliwa do pompy wtryskowej i zaworek zwrotny i zauważyłem że w paliwie są bąbelki powietrza oraz ta pompka ręczna jest cały czas...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
Witam ponownie Temat rozwiązałem następująco: -na zasilaniu pompy zaworek zwrotny między filtrem a pompą -na przewodzie przelewowym elektrozawór paliwowy normalnie zamknięty, sterowanie poprzez przekaźnik z elektrozaworu pompy wtryskowej. Po zgaszeniu silnika paliwo nie ma możliwości cofnąć się zasilaniem, ani przelewem. Furka pali bezproblemowo. Koszt...
Witam, mam takie problem Padła mi pompa w aucie opel Zafira 2.0 DTL kupiłem drugą pompę założyłem i po pięciu dniach też padła u obydwu pomp zatarty tłoczek jaka przyczyna?? Zaworki zwrotne nowe filtr nowy co nie tak???
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Pompa Lucas, auto to Peugeot Partner 1.9D (silnik DW8) Problem jest taki że po nocy lubi mi spłynąć ropa, węzyk filter-pompa jest praktycznie pusty. Dziś jak go pompowałem to zobaczyłem jak z zaznacznego elemntu leje się ropa ;/ więc domyślam się że może to tyć to. Pytanie jest takie, czemu się leje w tym miejscu, co tam siedzi i czy jak to rozkręce...
Dzięki za zainteresowanie tematem,dodam jeszcze,że ten silnik leżał jakieś 3-5 lat nie używany bo wcześniej pracował w jakimś agregacie.Czy na pompie wtryskowej,na wyjściu na wtryski są zaworki zwrotne?
Lej zimną wodę na pompę wtryskową. Jak problem zniknie to prawdopodobnie masz do regeneracji głowiczkę pompy. Kupa kasy. Powodzenia.
Prawdopodobnie nie trzyma paliwa zawór w pompie wtryskowej i paliwo częściowo cofa się do zbiornika zapowietrzając pompę wtryskową. Przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem po prostu ją odpowietrzysz. Trochę poszarpie i wszystko gra. Są dwa wyjścia, pompę wtryskową do naprawy, lub załóż zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym przy zbiorniku paliwa. Koszt...
No ale są jeszcze zaworki zwrotne w obudowie zespołu filtra. One powinny przytrzymać paliwo.
Witam , może ktoś się spotkał z takim problemem . T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali .Cały układ został odpowietrzony. Założony zaworek zwrotny na zasilanie pompy . Wężyk jest przezroczysty...
Miałem ten sam problem wymieniłem sobie regulator od pompy wtryskowej i problem zniknął także możesz sprawdzić czujniki temperatury które znajdują się koło świec żarowych 3 sztuki 1 odpowiada za wskazówkę którą masz na liczniku a pozostałe dwa idą do komputera które sterują tym jaka masz temperaturę i jaka ma dawać początkującą dawkę paliwa czy mam...
być może puszcza zawór zwrotny w pompie wtryskowej, możesz założyć dodatkowy zaworek na przewodzie między pompą a filtrem paliwa. Wcześniej sprawdź czy nie rozszczelnił się któryś z przewodów powrotu z wtryskiwaczy, spróbuj zaobserwować gdzie zbiera się powietrze i skąd podchodzą tam pęcherzyki powietrza.
Byłem z tym w serwisie pomp wtryskowych, aby sprawdzić tą pompę i jej ustawienia. Stwierdzili, że było w niej pogrzebane i teraz będzie ok, niestety nadal to samo. Założyłem zaworek zwrotny na przewód zasilający filtr paliwa, niestety po założeniu auto gaśnie po minucie pracy, za każdym razem jak go odpalę to gaśnie, tak jakby nie miał siły przepchnąć...
Witam, Temat dotyczy Forda mondeo mk1 1.8td. Problemem jest nierówna praca po odpaleniu oraz problemy z odpaleniem. Silnik sprawdzony pod kątem kompresji, zawory też, świece nowe, aku sprawne, pompa w bdb stanie. Samochód ma ten problem że lekko się przypowietrza. Nawet gdy pracuje rozgrzany to po zgaszeniu i odczekaniu 10min zawsze pracuje nierówno....
Może przepuszczać pompa wtryskowa i dlatego tak się dzieje , że paliwo schodzi.
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
..a do czego potrzebny ci schemat?Dwa przewody na dwie rurki nie potrafisz załozyc?Jeden zasilajacy drogi powrotny. Dodano po 43 Czy chodzi ci o pompę zasilającą ,czy wtryskowa?
Witam serdecznie mam problem z golfem a mianowicie żeby odpalił musi pokręcić tak jak by ginęło mu ciśnienie w pompie wtryskowej i musiał sobie je nadrobić. Filtr paliwowy wymieniony i zaworek zwrotny też nowy paliwo się nie cofa. Czy możliwe jest że to zaworek w pompie od przelewu?? czy może coś innego proszę o podpowiedzi. Jak odpali wszystko jest...
Wszystko się zgadza gwint na świecy od MF jest calowy, ale jest go tam 2 do 3 zwoje, można zastosować nakrętkę koła od Skoda-Liaz, ona jest metryczna ale pasuje, ma gwint 22x2. Co do elektryki może być przycisk taki jak od zapalania lub stacyjka od MF (dobre rozwiązanie). Stacyjka od MF likwiduje pewne problemy które występują w stacyjce Ursusa. Orginalna...
powiem tak filtr paliwa nowy i całkiem zmieniony od vw do smoka zagladałem i wszystko ok przewpdy ktore leca od zbiornika do filtra suche zaworek zwrotny zamontowany na powrocie miedzy filtrem paliwa a pompa wtryskowa ale zauwarzyłem ze wezyk ktory wychodzi z filtra i zasila pompe jest wilgotny ale moze dletego ze przy wymianie tego filtra sie zamoczył...
Wymień zaworek zwrotny w korpusie filtra paliwowego, jezeli to nie pomoże to radze odprowadzić auto na serwis Bosch w celu przeglądu pompy wtryskowej, miałem taki sam objaw wina lezała po stronie pompy.
Witam jeden dobry zaworek zwrotny firmy Pierburg na przewodzie zasilającym przed samym filtrem paliwa. I tak jak kolega mówi od samego baku do pompy wtryskowej paliwo ma przepływać bez pęcherzyków powietrza- a jeżeli są to autko nigdy na dotyk nie będzie palić. Pozdrawiam
Być może nie dostaje paliwa na pompę wtryskową. Wymień filtry i wyczyść odstojnik , sprawdz drożność kranika przy zbiorniku paliwa.Jeśli nie pomoże to odkręć przewód zasilający paliwem pompę wtryskową następnie wykręć króciec , tylko uważaj bo tam jest zaworek zwrotny, wyciągnij sitko ,wyczyść wydmuchaj sprężonym powietrzem jeśli jest brudny.Jeśli ta...
Witam niedawno miałem problem z Deutz Agrotron 6.30tt model silnika 1013 e. Ciągnik ciężko odpalał i nie miał wolnych obrotów. Poszła generalka układu wtryskowego: Nowy zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym Nowa pompka paliwa (ta z kołem pasowym na pasek) Nowy zaworek ciśnieniowy na listwie z pompami paliwa Regeneracja 6ściu pomp wtryskowych regeneracja...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Pewnie, że dobry i skuteczny. Filtr najlepiej z golfa mk2, bez podgrzewacza. Ten na foto jest z podgrzewaczem (innego nie mogłem znaleźć), często sa przez niego kłopoty, lubi zaciągac lewe powietrze. Poprostu z filtra maja wystawac tylko dwie rurki. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/5... Grószke o której piszesz, jeżeli to pompka z zaworkiem...
Powietrza jest w porządku. Zresztą, tak jak mówiłem, przed montażem zaworka dławił się na początku, a potem było wszystko ok. Zaworek zamontowałem między pompą wtryskową, a filtrem paliwa. Dodano po 2 Wywaliłem zaworek zwrotny. Teraz jest tak, że 1, 2, 3 trzymam gaz wciśnięty, auto się rozpędza, dochodzi około 4 tys. obr. szarpie i zwalnia, chociaż...
Filtr był wymieniany jakieś 5 miesiecy temu a zaworki zwrotne to u mnie chyba niema. Może założyć takowy, tylko powiedzcie mi czy wstawić go przed filtrem paliwa czy między filtrem a pompom wtryskową?
Witam. Zapomniałem dodać, że jak już 'grzebierz' przy tej pompce, to też warto sprawdzić - zaworek zwrotny . Jest on dość mały, a znajduje się pod małym wystającym holenderkiem, na górze pompy wtryskowej, pod rurką zwrotną, do zbiornika. Ma też połączenie z rurkami przelewowymi wtryskiwaczy. TYlko sprawdz czy czysty i 'chodzi' /może być też kulka ze...
witam dzięki za zaintersowanie do postu dodam że zaczołem od zasilania wymiana pompki wstępnej filtrów przewody zasilania wymienione założony zaworek zwrotny na pompie oraz na przewodzie zasilania jestem mechanikiem dlatego z braku pomysłu zapytałem na forum może ktoś miał podobmy problem bo ja już nie wiem gdzie szukać chyba że pompa wtryskowa szwankuje
eeee skoro fabryka wyprodukowała bez tego i działało tak kupę lat to ma tak zostać trzeba szukać usterki. tak, ale ja przerabiałem listwę wtryskową i filtr paliwa. Czyli wstawiłem listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, a filtr zamontowałem przelewowy. Wiec może ori filtr miał w sobie jakiś zaworek zwrotny, chociaż przed przeróbką listwy i filtra...
Zrobiłem już właśnie to i niestety nie dało to żadnych efektów. Zaworki zwrotne też sprawdzone i dalej nic Dodano po 3 Jakie ma być ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej tego modelu C 360? wie ktoś może, bo niestety nie mam manometru
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Strasznie skomplikowałeś sprawę oczywistą. Po co ciśnienie w pompie wtryskowej gdy silnik nie pracuje? Po co ciśnienie w pompie gdy silnik pracuje? Ten zaworek ma tylko zabezpieczyć pompę na postoju ciągnika przed powrotem paliwa do baku i zapowietrzeniu układu. Zaworki w pompie jeden otwiera podciśnienie wytworzone przez tłoczysko pompy a drygi przez...
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem za Man 26.403, od jakiegoś czasu nie chce odpalić z rozrusznika zaraz po zgaszeniu, gdy podniosę kabinę i podpompuję pompką ręczną odpala. Pompka gdy pompuje jest twarda i zaraz słychać zaworek zwrotny który wymieniłem i nic to nie dało. Myślałem może że to paliwo opada i pozakładałem nowe podkładki miedziane....
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Witam temat podobny do mojego więc o coś zapytam bmw e46 320d 136 KM 1999r na zimnym pali od strzała na gorącym również po 30 minutach stania auto kreci kreci i odpali po minucie kręcenia(albo za pierwszym strzałem jak psiknie się troszkę plaka) akumulator założyłem od 2.2 dti z signum roczny 84Ah i minutka i zapali. Podczas jazdy brak efektów ubocznych(nie...
witam. ponownie mam ten sam problem w kolejnym aucie o tych samych parametrach. pompa transferowa w zbiorniku dziala, filtr paliiwa i zawor na filtrze wymieniony, przewody od przelewów wymienione, zaworek (kolka-sprężynka) na pompie wtryskowej podmieniony, przewody od filtra do pompy wtryskowej podmienione, nawet dalem zawor zwrotny na zasilaniu zaraz...
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
Witam forumowiczów. Mam problem z wózkiem widłowym Balkankar dv1792 z silnikiem perkins 4 cyl. Wózek w normalnych warunkach odpala bardzo sprawnie lecz po dłuższym postoju np. nocnym ,zapowietrza się układ paliwowy lecz nie za każdym razem.Przewody sprawdzone pompka mechaniczna nowa, głowiczka filtra nowa, przewody dobrze podłączone. W momencie problemów...
Co wy bredzicie? Jaka pompka przeponowa? Jest owszem, na filtrze paliwa, potrzebna jedynie do odpowietrzania układu. Skoro zostały założone zaworki zwrotne, można ją zdecydowanie pominąć przy tych rozważaniach. Nie ma mocy - ok. Coś więcej? Kopci? Dymi? Coś było "grzebane" przy pompie wtryskowej? Rozrząd dobrze ustawiony? (Chociaż nie wiem jak można...
Witam Mam problem z odpaleniem mojego audi a4 b6 2.5 tdi v6 Długo stał bo wymieniłem sterownik pompę wtryskowe i usunąłem IMO. Zlokalizowane ostatnio zapchany zaworek paliwa dochodzące do wtryskiwaczy jest to przyczyną nie odpalenia auta nawet na plaku Proszę o odpowiedź.
Witam. Posiadam podobny problem. Rano na zimnym silniku bardzo długo muszę kręcić rozrusznikiem. Potem jak już silnik ciepły to pali od strzała. Kąt wtrysku OK, świece OK, aku OK, powietrza w wężyku do pompy wtryskowej brak, czyli zaworek OK. I teraz tak: byłem u diagnosty "na komputerze" i stwierdził, że to może być wina przepływomierza, bo pokazywało...
zaworek pompy wtryskowej zaworek zwrotny pompy paliwowej zaworek przelewowy pompy wtryskowej
zablokowany telefon samsung czujnik temperatura zewnętrzny volvo grubość warstwy miedzi
pioneer instrukcja obsługi polski opłata handlowa
Brak napięcia w kostce oświetlenia Barton Firefox Czy można uruchomić quada 110 bez impulsatora?