Obstawiał bym że się zawiesił pływak i gaźnik za dużo paliwa leje. Jeszcze nie spotkałem pływaka przy kosiarce.
jak zaczął strasznie kopcić to pewnie zawiesił się pływak w gaźniku i go zaczęło zalewać mieszanką aż w końcu zalało
Derbi Senda nie odpala po czyszczeniu gaźnika. Iskra jest, świeca mokra, kompresja obecna. Co może być przyczyną? Sprawdź ustawienia gaźnika, zalanie silnika, układ zapłonowy.
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
Nie piszę o zbiorniku paliwa, tylko o komorze pływakowej gaźnika: zagięty przewód paliwowy, zatkany filtr (jeśli jest), uszkodzony lub zatkany kranik (tam też jest filtr, a nawet 2), zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak.
Będę walczył, i zobaczymy co z tego wyniknie- na razie jestem wkurzony bo chińskie bydle nie chce odpalić. Na który rowek ustawić mu iglicę w takim wypadku??? Zacznij od tego rowka na samej górze i spróbuj odpalić, ( załóż spinkę na pierwsza szczelinę tej jakby igły co jest w przepustnicy ). Potem na następny rowek itp. Podlej pod świecę, ok 7 ml paliwa,...
Witam;) winny był zawieszony pływak w gaźniku, skuter odpala. Tylko nie jestem pewien czy działa dozownik, jest jakaś możliwość by go sprawdzić? I jeszcze jedno pytanie, gdy silnik jest ciepły ustawie gaźnik, to obroty ma ok, a gdy ostygnie i go zapale wchodzi na wysokie obroty i rusza i nie pomaga nic tylko muszę na chwilkę śrubą regulacyjna zmniejszyć...
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
Sprawdź czy gdzieś się nie zablokowało cięgno od ssania, gazu i wyłącznika. Jeżeli tam nic nie pomoże to spróbuj odkręcić komorę pływaka w gaźniku i sprawdź czy nie zawiesił się pływak, lub czy do gaźnika nie dostała się woda z komory. Na tę chwilę nic lepszego nie przychodzi mi do głowy.
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Nie zawiesił się pływak w gaźniku? A może ci pękła guma łącząca króciec z gaźnikiem?
A patrzyłeś czy w baku zostało jakieś paliwo. MZ ma dzielony bak na ramie i ponad litra paliwa zostaje jeszcze w baku .W jakiej pozycji miałeś kranik? Mógł się też zawiesić pływak w gaźniku i paliwo wyciekło na ziemię.
Wymień lub napraw gaźnik. Pływak zawieszony, albo zanieczyszczony zaworek odcinający paliwo. Daj od razu większą dyszę paliwową na pojemność 70ccm.
Pływak się zawiesił rozebrać gaźnik i wyczyścić ,czasami pomaga postukanie w gaźnik.
W starych MZ czasami padał pływak w gaźnikach, zawór sterowany przez pływak. Na początku sprawdź czy pływak nie jest dziurawy, jeśli jest to zalutuj go. Sam zawór lubi się zawiesić. Ponadto taki stary gaźnik jeśli nie był dawno czyszczony to należy nim się zająć. Pływak jak już wyjmiesz, delikatnie się z nim obchodź, nic nie poprawiaj w kwestii mechanicznej,...
Gaźnik rozkręcałeś? Sprawdź czy pływak pracuje prawidłowo (mógł się zawiesić albo tonie).
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Zawieszony lub nieszczelny pływak ,albo nieszczelny zawór pływaka, ewentualnie za wysoki poziom paliwa w komorze gaźnika.
Leję się paliwo z gaźnika jak na filmie. Co może być nie tak Jeśli gaźnik posiada komorę z pływakiem. A pływak odpowiada za przepełnienie, napełnienie się gaźnika. To przyczyny usterki (przelewanie paliwa) szukałbym właśnie tam. Po prostu pływak się zawiesił, i nie blokuje dopływu paliwa do komory pływaka. Pływak jest wyposażony w specjalną iglicę...
Pewnie się zawiesił zaworek pływaka.
Tak ale się upewnisz że problem tkwi w gaźniku i trzeba go jeszcze raz sprawdzić może ci pływak się zawiesił paliwo nie pobiera ze zbiornika.
Czyli jak pływak uszkodzony to będzie dużo palić? Ostatnio miałem rozbierany gaźnik i może się pływak zawiesił ale przez to by spalał taką sumę paliwa. Zatankowałem do pełna znów, i po 70km, spalił 4 litry. To teraz znów dobrze. Może się odwiesił pływak?
Kolego sprawdź, czy przypadkiem nie masz dziurawy pływak. Wyciek paliwa z gaźnika może wskazywać na zawieszenie się zaworka zamykającego dopływ paliwa lub dziurawy pływak. Jeśli pływak wykonany jest z materiału nieprzeźroczystego, to musisz sprawdzić na tzw. "słuch", czy paliwo jest w pływaku. Jeśli tak, to pływak do wymiany.
Silnik zdjęty. Mógłbyś mi podpowiedzieć co mam pokolei sprawdzać i jak mogę sprawdzić czy cewki są dobre i czy muszę rozbierać koło zębate aby dostać się do zapłonu Dodano po 3 Iskra się znalazla. Wyłącznik kapotażwy ją zabral. Ale silnik dalej nie odpala przy kręcenia rozrusznika paliwo przelewa się przez gaźnik. Przyczyną może być zawieszony pływak...
Witam Tak, to wina pływaka. W komorze pływaka masz nieczystości, albo zwyczajnie się "zawiesił". Popukaj troche w gażnik od strony pływaka i problem zniknie, jeśli nie to sprawdż czy nie ma brudów w komorze albo czy jest prosty pływak i jego iglica
Jak dymi i nie wchodzi na obroty to możesz mieć problem ze świecą, lub ze zbyt dużym poziomem paliwa. Po twoim dmuchaniu gaźnika mógł się zawiesić pływak, lub blokuje się na wałku, zaworek iglicowy może puszczać. Sprawdź poziom oleju, oraz kompresje, kto wie czy nie padły pierścienie.
Hej. W ostatnim czasie było coś grzebane przy gaźniku, był wykręcany, czyszczony? Za zamknięcie dopływu paliwa do gaźnika odpowiedzialny jest zaworek iglicowy który Jest sterowany poprzez pływak, a jego położenie z kolei ustawia poziom paliwa. Więc tutaj szukaj albo pływak się zawiesił, albo rozszczelnił i opada na dół, albo coś podeszło pod zaworek...
Sprawdź gaźnik wyczyść go dobrze , jakieś zanieczyszczenie pewnie utkwiło w zaworku plywaka albo pływak zawieszony.
Obstawiam, że pływak się zawiesił lub jest dziurawy przez co dostaje tyle paliwa, że go zalewa. Napisz jaki masz gaźnik.
Dziękuję za odpowiedź , bardzo rozjaśniło to sprawę . Agregat już uruchomiłem rozebrałem gaźnik i okazało się, że był zawieszony pływak . prądnica działa , teraz pozostaje podłączyć włącznik zapłonu . Jeżeli będę miał jakiś problem - napiszę :) Jeszcze raz dziękuję . Temat zamykam, schemat pasował . Udało się uruchomić silnik . Dziękuję.
W takim razie metodą prób i błędów "dognij" zawieszenie pływaka. Druga metoda - jadąc po uruchomieniu trzymaj (albo podwiąż wciśnięty) przycisk "podpompowania" , i jak "będzie jechał" - to masz diagnozę
witam mercedes w124 gaźnik nie pali na benzynie ,pompka sprawna ,paliwo podczas kręcenia przelewa się przez przez gaźnik do baku ,pytanie czy to zawiesił się pływak lub jest inne urządzenie odcinające paliwo?
A ile ona stała jaki okres może przeczyść gaźnik albo sprawdź czy pływak się nie zawiesił,na samym początku to wykręć świece i napisz jak wygląda jeżeli jest jasno szara to spalanie ma dobre i przyczyn trzeba szukać w zbyt małym dopływie paliwa bądź przeczyścić dysze jeżeli czarna osmolona,to raczej nie przepala z jakiegoś powodu po prostu odpal ja...
sama świeca jest sprawna testowałem na dwóch świecach na tej co była od początku i na nowej, na obydwóch jest iskra, faktycznie w gaźniku jest pływak, myślisz że coś z nim nie tak? Jaki zawór mógł się zawiesić ?
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
Zawieszony pływak, paliwo przedostaje się do kolektora ssącego, wał zatrzymał się akurat w pozycji w której zawór ssący jest otwarty i leci sobie poprzez cylinder do silnika. Wykręć gaźnik, wyczyść dokładnie, złóż spowrotem, podłącz wąż od paliwa i sprawdź czy nigdzie nie wylatuje paliwo (oczywiście w pozycji jakiej ma pracować) i jak będzie ok to wkręcaj...
Kolego ja stawiam na zawór iglicowy (nie zamyka) i zalewa się silnik ewentualnie pływak się zawiesił lub uszkodził. Efekty które podałeś mogą być przyczyną. Sprawdź świece czy jest mokra, jeśli tak wykręcaj gaźnik wyczyść i pozostaje regulacja.
Skoro Ci "leje" w f.powietrza, to zobacz czy pływak się nie zawiesił i masz otwarty cały czas wlew paliwa do gaźnika. To by pasowało do gaśnięcia silnika po kilku sekundach - zalewa się paliwem. Czyli: - wyjmujesz gaźnik odłączając linkę gazu i przewody od ssania elektrycznego, bierzesz gaźnik na stół i odkręcasz spód (dno). - Wyjmujesz plastikowy pływak...
zdaje mi się że to pływak źle ustawiony Może w tym przypadku jest to najbardziej prawdopodobna przyczyna niedomagań silnika. Mój ojciec również miał kiedyś dość podobny problem w Oplu Asconie. Po długich "mękach" mechanicy wreszcie zauważyli, że zużyła się i zdeformowała ta mała oś, na której zawieszony jest i kiwa się "języczek" (listewka), za pośrednictwem...
Masz takie opcje. -Zapchany kranik (gdy wykręcisz kranik z baku tam też jest sitko!), -zapchany filtr paliwa na wężyku, Te dwie opcje łatwo sprawdzić - wystarczy zdjąć wężyk z gaźnika, odkręcić kranik i jeśli paliwo poleci w miarę równym strumykiem to jest co najmniej wystarczająco ok ;) I teraz mój faworyt czyli zacięty zawór iglicowy, doraźnie możesz...
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
Mam problem z honda cbr 125, wersja na gazniku, motor 2 lata stał, po zalaniu paliwa zalewał świece i nie palił przez to, okazało się że pływak się zawiesił ten temat już ogarnięty ale motor podczas rozgrzewania jak jest zimny bardzo mocno faluje na obroty i czasem wkręca się na wysokie obroty samoczynnie, chwile się na nich utrzymuje po czym stąpa...
Miesiąc temu mieliśmy faktycznie problem z pływakiem, konkretnie zawiesił się w dolnym położeniu i zalał się silnik paliwem, ale usterka została pomyślnie usunięta, pali od strzała, pięknie pracuje a brak jazdy do tyłu wystąpił dużo wcześniej przed usterką gaźnika. Podsunę ojcu Twoją myśl, dzięki i czekam na inne pomysły.
Witam jestem posiadaczem zabytkowej ETZ-tki z 83r. 16 lat nie była palona tylko stała w garażu. Odpaliłem ją 4 lata temu i zapalił z pierwszego ale kiedy ją ruszyłem po takim przestoju to zaczęły się problemy , pościło zawieszenie z przodu olej zbiera się pod skrzynią i problemy z paleniem. W weekend założyłem nowy akumulator gaźnik cały wyczyszczony...
chociaz przyznam że kiedys sprawiał problemy i czesto na postoju miedzy koszeniami jak zapomniałem zakrecic kranika potrafił wlać całe paliwo z baku do oleju Tak myśle że może jak tym silnikiem kręciłem/obracałem podczas remontu może zawiesił się pływak? W takim wypadku i przy takich objawach (już nie tyle chodzi o to "obracanie" ale o to że się "leje"...
LED] jak stwierdziłeś że głowica jest dobra? Czy sprawdziłeś czy jest iskra na świecach, gdy maluch zgaśnie? Układ zapłonowy masz z rozdzielaczem czy bez? Co do tego zapalania i gaśnięcia po chwili to wypadałoby sprawdzić pływak, czy nie jest dziurawy. Gdyby się zawiesił jak ktoś wcześniej sugerował w górnej pozycji to zamknąłby dopływ paliwa, a nie...
Zawory kolega sprawdzał? w dwusuwie zawory ??? Nie wiem o jakich zaworach pisze Montrres, ale membranowy wgląda OK. Pytanie czy jest dobrze założony? Ew. coś z gaźnikiem. Dostaje za mało paliwa. Kranik, zaworek iglicowy lub ta zawieszona przepustnica. No ja cały czas obstawiam gaźnik bo od samego początku coś tam z nim jest nie "ten teges". Konstrukcji...
Witam Niedawno zakupiłem quad King way 150 ,automat, chłodzony powietrzem. . I jestem początkujący więc chciałbym zapytać o parę rzeczy . Kupiłem go od chłopaka który mówi że nic przy nim nie robił tylko lał benzyn i jeździł, przebieg to 4400 km. Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. po chwili jak się rozgrzeje to jest...
Witam, jak wyżej posiadam Zipp'a quantum, niedawno zaczął się dusić, wiec wyczyściłem gaznik, wymieniłem filtr paliwa, oleju, świece, zawór membranowy był lekko powyginany, wiec również poszedł do wymiany, złożyłem całość, odpalam skuter, na wolnych obrotach dymi ( ale to 2t ) więc czekałem aż silnik nabierze temperatury, ustawiłem gaznik - ( mniej...
Witam zobacz cy klin na wale nie został sciety i druga sprawa jaka jest swieca? mokra czy sucha jak kopniesz pare razy? byc moze wczesniej miałes dziurawy albo zawieszony plywak i wał jest w benzynie miałem taki przypadek w mz etz 250 i paru simsonach
Sprawdz czy dlugosc grubosc iglicy i dlugosc stozka na iglicy jest sa takie same jak przy starej iglicy ,jesli tak to zaloz na 2 rowek od gory , a powodem zalewania moze byc uszkodzony lub zawieszony plywak w gazniku ewentualnie jakis brud na iglicy ,jezeli nie wchodzi na obroty i strzela w tlumik to wine ma kondensator
Witam, Przeszukałem całe fora internetowe i brak jakichkolwiek wzmianek o ZIPP'ie QUANTUM z rocznika 2005, a dokładniej o instrukcji - poradniku obsługi i naprawy dla tego modelu, a najwłaściwiej rzecz biorąc dla tej firmy, co jest??? Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy i oto opis: Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie. Silniki 50, 100, 125,...
zawieszony pływak pływak gaźnik gaźnik pływak
programowanie centrali czarne kwadraciki drukarka sterowanie silnikiem pradu stałego
wzmacniacz samochodowy pralka samsung ecobubble
Jak zaktualizować CCleaner: krok po kroku Zwarcie w instalacji Fiata Seicento: migacz i światło przeciwmgielne