W pompie rzędowej niema ciśnienia wstępnego . Ciśnienie podawane na wtryskiwacz jest wytwarza ne w sekcjach tłoczących. O ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza decyduje stan napięcie sprężyny w jego wnętrzu. Oj błąd i to duży. Niewielkie nadciśnienie wytwarza mechaniczna pompa wstępna, za jego utrzymanie właśnie zawór zwrotny.
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
"Obsługa i Naprawa VW Golf II 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" Wydawnicwo AUTO. Dane techniczne...... Układ smarowania(wszystkie typy z tytułu książki) Ciśnienie w układzie 1.0 kG/cm(kwadratowy:D) -max. cisnienie oleju 7.0 G/cm ..................... Pojemność układu(benzyniaki) -z wymianą filtra 3.5l -bez wymiany filtra 3.0l .. "...Kiedy osiągnie 2000obr/min, a...
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Zacznij od zaworu sterującego w pompie.
Jak bez prądu jest otwarty to czy nie powinno wytworzyć max ciśnienia 140Mpa aż do otwarcia zaworu ciśnienia? Może poprostu pompa się skończyła bo daje max 80 ?Tylko to wypełnienie dla SCV nie pasuje.
Chodzi o pompę wysokiego ciśnienia?
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi, gdzie znajduje się przekaźnik zaworu ciśnienia pompy wtryskowej w Fordzie Galaxy 1.9 z 1999 r.?
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Witam potrzebuję schematu budowy pompy wtryskowej vw t4 2.4 92 rok lub materiałów dotyczących jej budowy a także czegoś na temat zaworu ciśnienia w tej pompie i jego ewentualnej naprawy pozdrawiam
Wg wymiaru ale coś mi tu nie pasuje ,bo w raku na jakim jeździłem w pracy ,to pompa jak pamiętam to była wiele większa niż ta na zdjęciu.W c330 jest identyczna jak pokazałeś na zdjęciu i radzi sobie z wywrotem przyczepy bez problemu. Złożyć pompę i koniecznie sprawdzić rozdzielacz z zaworem ciśnienia (brak zdjęć)Pompa dostała ostro popalić tak teraz...
Witam.Mam dziwny przypadek z zasilaniem listwy cr ,pacjent to vectra c 1,9 dtl 101 km na pompie wtryskowej cp1h1 .Mianowicie pompa nie daje żadnego ciśnienia ani nie zasysa paliwa z baku.Po podpięciu pod komputer błąd p0090-5b i p0090-0a w parametrach jest ciśnienie na listwie cr25,4mpa a ciśnienie żądane 18mpa.Po wypięciu wtyczek z czujnika ciśnienia...
Po wlaniu 10w60 smarowanie jest. Zrobiłem 600km jednorazowo przeważnie 160km.h ani razu nie sygnalizował braku ciśnienia ale tak przy okazji dowiedziałem się, że oprócz zaworu regulacji ciśnienia w pompie jest jeszcze jeden w obudowie filtra oleju trzeba zobaczyć co tam się dzieje.
W starszych silnikach był to objaw kilu problemów: 1.Zużycia panewek wału. Luz był na tyle duży, że wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego przyrostu ciśnienia na wolnych obrotach. 2.Zablokowanie się zaworu nadmiarowego ciśnienia oleju w samej pompie. Przy otwartym przepływie przez zawór, wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego...
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Pompa cr do naprawy.Zawór sterowany jest wypełnieniem impulsu , więc 3v jak najbardziej jest możliwe.
Ja powiem bez dzwonienia: sprawdź sterownie zaworu wysokiego ciśnienia - http://obrazki.elektroda.net/53_12905361... 1. - łopatkowa pompa przetłaczająca z zaworem regulacyjnym ciśnienia 2. - czujnik kąta obrotu 3. - sterownik pompy 4. - pompa wysokiego ciśnienia z wałkiem rozdzielczym i zaworem wylotowym 5. - przestawiacz wtrysku z zaworem przestawiacza...
Dzień dobry. 1. W jakim celu "dotykany" był zawór przelewowy ? 2. Z tym manometr lepszy gorszy to bym nie przesadzał, sprawdzic tabliczkę znamionową i dobrać manometr. Prędkość zależy od wydatku a nie ciśnienia (oczywiście odpowiednie potraktowanie zaworu przelewowego powoduje ze "wydatek" pompy idzie na przelew.
Jaki masz filtr oleju? Ja bym zaczął od filtra pompy oleju i zaworu regulacji cisnienia
wyłoże jak chłop koniu , robi sie reset ustawień zaworu ciśnienia na pompie a w testerach nazywa sie to "przyuczenie pompy" , w clipie chyba też
Jeśli nie ma powietrza czyli układ jest szczelny, ale brak zaworu zwrotnego przy pompie powoduje spadek ciśnienie w rurze do tego stopnia że ona paruje i ta para wypełnia całą objętość rury. W momencie podniesienia ciśnienia para się skrapla.
To czy się zacina łatwo sprawdzić. Odkręcić pokrywkę. Wszystko jak na dłoni. Jednak pierwsze odkręcił bym przewody wysokiego ciśnienia i sprawdził czy na max dawce podaje paliwo na wtryskiwacze.
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Witam potrzebuję schematu budowy pompy wtryskowej vw t4 2.4 92 rok lub materiałów dotyczących jej budowy a także czegoś na temat zaworu ciśnienia w tej pompie i jego ewentualnej naprawy pozdrawiam
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Podejrzewam,że te piki ciśnienia związane są jednak z nagłym zredukowaniem rur z 1,5" na cal. Nie, z za małej histerezy wyłącznika ciśnieniowego, oraz braku zaworu zwrotnego jak najbliżej zbiornika.
Sprawdź zawór przestawiacza czy pyka jak i na rezystancję.Sprawdź czy jest pewne połączenie ze sterem .Jak i zaworu wysokiego ciśnienia..Jak ok, rozrząd pewny,to spaprana robota pompy albo sterownika nie wiem .I weź proszę nie rozbieraj stera bo nic tam nie znajdziesz.
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
A zawor przelewowy przy pompie oleju dobry?
Zakupiłem całą pompę co wyszło mnie taniej niż regeneracja pompy i naprawa mikro wygięcia miedzy zaworem a pompą.
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
Czy może na dole w studni zainstalować kolejny zawór zwrotny z koszem? Jaki kolejny,? na rurze ssącej w studni powinien być zamontowany kosz ssący z zaworem zwrotnym. Wtedy woda jest cały czas w rurze, aż do zaworu zwrotnego przy pompie.
Najczęściej trzeba wymienić cały moduł pompy. Jak pokrywę akumulatora wygięło to i w środku obudowa jest pęknięta. Tak się kończy brak kontroli ciśnienia powietrza w akumulatorku pompy i brak działania zaworu nad nim. http://obrazki.elektroda.pl/6484460000_1...
Budowa tego wyłącznika ciśnieniowego jest stosunkowo prosta. W pompie wodnej jest umieszczony dodatkowy cylinderek z tłoczkiem. Z jednej strony na tłoczek oddziaływuje sprężyna z drugiej ciśnienie wody. W chwili gdy zablokowujemy na pistolecie wypływ wody w układzie gwałtownie wzrasta ciśnienie. Przezwycięża ono siłę sprężyny i przesuwa tłoczek. Tłoczek...
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Najczęściej zapowietrzenie pompy plus zawór zwrotny. Po prostu przy zapowietrzeniu nie zrobi wystarczające ciśnienia by otworzyć zawór zwrotny a tym samym odpowietrzyć się do końca. Zrób zdjęcie tej pompy albo filmik z pracy.
To raczej nie ma znaczenia jaka jest temperatura. Wymień pompę wysokiego ciśnienia z zaworem. Może to faktycznie to.
Ten typ zaworu upuszcza nadmiar ciśnienia z pompy jak się zapcha to będzie za duże i zgaśnie.
Widzę tylko jeden problem tego rozwiązania... Jeżeli dwa gospodarstwa będą zużywać nierównomiernie wodę (różnej wielkości instalacje i hydrofory lub/i różne ciśnienia załączenia pompy) to może się okazać, że tylko z jednej strony(domku) jest zasilana pompa - za każdym "pompowaniem" są podbite ciśnienia u obu odbiorców. Rozwiązaniem byłoby wstawienie...
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
U mnie po remoncie w c355 też lata wskazówka. Jedyne co cierpi to manometr dla takich wahań wypadało by dać taki z gliceryną w środku bo zwykły może się szybko zatrzeć. Choć u mnie drga tylko na wolnych . Niestety sama konstrukcja pompy zębatej powoduje że olej nie jest podawany liniowo a skokami (wyciskany z przestrzeni między zębnej). Do tego dochodzi...
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Lub w odpływie brodzika umieść zawór zwrotny. Akurat takiej rzeczy nie polecam, chyba żeby sobie znaleźć dodatkowe zajęcie związane z czyszczeniem zaworu(włosy).
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7930951300_...
Postukałem w zawór nadmiarowy na CR ale nic to nie dało. Po odkręceniu przewodów, przy wtryskiwaczach pod lupą nie widać żadnych opiłków metalu. Zawór SCV w pompie wymieniony w ramach "profilaktyki" Nadal nie ma ciśnienia paliwa. Kolejnym krokiem będzie wymiana listwy paliwowej CR razem z zaworem nadmiarowym i/lub pompy wysokiego ciśnienia..
3781 - Zawór ograniczający ciśnienie otwarty (zbyt wysokie ciśnienie) - Kontrola pod kątem otwartego zaworu ograniczającego ciśnienie Przyczyn moze byc kilka - przydalo by sie podpiecie pod MAN CATS i zerkniecie w paramtry. Winowajcą moze byc zawor Mprop w pompie wysokiego ciśnienia, sam zawor ograniczajacy cisnienie, czujnik cisnienia na listwie Rail.
Tak, problem rozwiązany. Po połączeniu kompa pokazał się błąd zaworu ciśnienia na pompie. Po podmianie na inny nie pomogło. Winowajca okazała się być wiązka która przetarla się a później przegniła od wilgoci z podszybia. Wymiana wiązki pomogła. Starej nie chciałem naprawiać ze względu ze kilka przewodów było przetartych a auto musi być pewne. Dla potomnych....
We wtryskarce do plastiku rok produkcji 77 pojawiła się awaria objawiająca się brakiem sterowania zaworu ciśnienia od pompy. Za sterowanie owym zaworem odpowiada płyta z elektroniką. Płyta jest sprawna została wymieniona a problem nie ustąpił. Płyta nie otrzymuje sygnału załączenia zaworu. Niestety nie posiadam do niej żadnej dokumentacji. Wiem że sygnał...
Witam. Nie znam tego systemu,ale czy pompa była wymieniona kompletna razem z zaworem regulacji ciśnienia?
Fachowo to robili tak,liczymy od początku; filtr ,zawór pionowy,rura ,nad ziemią trójnik z korkiem lub zaworem do zalania rury,od trójnika odejście w stronę pompy,dodatkowy zawór zwrotny i .dopiero pompa .Rozwiązanie może drogie ,ale ułatwia życie użytkownikom w razie ewentualnych napraw.
Podpięty Inny. Kupiłem nowy kompletny z przewodem za 160zl. Sprawdzałem w Zetorze jeden i drugi i wskazuje dobrze. Odłączyłem też na chwilę przewód zasilający smarowanie do głowicy i wałka rozrządu. Jest to samo . Jak odłączyłem przewód od zegara i zatkalem palcem otwór w bloku od ciśnienia oleju i kręciłem rozrusznikiem to wyczułem ciśnienie które...
Co mówi diagnostyka?
Różnica jest w silniku tej pompy. Zwykła to silnik indukcyjny z kondensatorem i uzwojeniami typowo na 3 biegi. Tzw elektroniczna to silnik BLDC ze sterownikiem lub indukcyjny 3 fazowy z falownikiem. Czasem nawet ma zaawansowane funkcje jak pomiar ciśnienia różnicowego co pozwala określić przepływ czy sterować wg charakterystyki. Są jeszcze pompy elektroniczne...
Tu nie chodzi pracę pompy 24/7 tylko utrzymywanie stałego ciśnienia niezależnie o stopnia otwarcia zaworu żeby presostat ciągle nie wyłączał i załączał pompy. Ma to pewnie na celu wydłużenie żywotności. Odprowadzanie części wody do zbiornika miałem na przykład zrobione u siebie przy zraszaczach ponieważ miałem zamontowaną pompę bez presostatu i byłą...
Witam, W instrukcji napraw jest jasno określone że ciśnienie minimalne przy minimalnych obrotach (550) to 1,5kG/cm2 a przy 2200obr/min nie wyższe niż 5,5kG/cm2. To czy śruba (holender) ma być z otworem czy nie zależy od typu pompy olejowej silnika, zamontowana pompa olejowa z zaworem niewymiennym (zintegrowanym z korpusem pompy) stosujemy śrubę bez...
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
max a powiedz ten zawór to jeste wkręcany w pompe wysokiego ciśnienia???????? bo u mnie jest zawór w tej pompie wysokiego ciśnienia z prawej strony ale jak zdejme wtyczke z niego to wywala mi błąd zaworu pompy wysokiego ciśnienia
3-4 bary przy 2500 dochodzi do 6 bar (na rozgrzanym). ciśnienie oleju wg książki powinno się zawierać między 1,5-4,5 bar. . Jak już porównujesz dane "wg książki" to ten silnik ma maksymalne obroty 2200. Wiec Twoje ciśnienie przy 2500obr nijak się ma do ciśnienia nominalnego. Porównanie z czapy.
Kolego panam przy TDDI oczywiście programowanie sterownika natomiast przy TDCI nic wyjmujesz wkładasz i odpalasz./Pompa ciśnieniowa z zaworem regulacji ciśnienia i czujnikiem temperatury.
Na pompie wysokiego ciśnienia.
Witam Peugeot 407 2.0 hdi sid208 nie odpala. Brak błędów. Powód nie odpalania brak odpowiedniego ciśnienia na listwie. Pompa sprawdzona w serwisie na stole podobno ok. Wysterowanie zaworu ciśnienia oraz zaworu wydatku paliwa jest. Ciśnienia na listwie 80-100 bar. Uprzedzam mierzę ciśnienie bezpośrednio na pompie manometrem z odpiętą listwą i takie same...
awaria imobilajzera .podaj stałe napięcie do zaworu przy pompie wysokiego ciśnienia
Kryzowanie zaworami termostatycznymi odpada, bo mieszkańcy parteru mają tendencje do kręcenia nimi. Tu nie chodzi o kryzowanie poprzez kręcenie głowicą. Większość zaworów termostatycznych ma wkładkę z nastawą wstępną. Kryzujesz kręcąc takim "dinksem" do którego masz dostęp po ściągnięciu głowicy z zaworu. Sprawdzałeś czy filtr na powrocie przed kotłem...
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
zawór zwrotny przed pompą??? raczej za. W tym przypadku zawór zwrotny (ze sprężyna) ma za zadanie stabilizację ciśnienia przed zaworem oraz zapobiegać przepływowi wstecz
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Zaworek o którym Wszyscy koledzy piszecie jest zaworem dławiącym powrotu paliwa. Ściśle współpracuje z zaworem regulacji ciśnienia pompy. Przy objawach jakie opisujecie skupiłbym się na uszczelnieniu pompy i kalibracji. Koszt uszczelnienia w diesel service pompy typu VE z nastawnikiem HDK ( taka jak na zdjęciu) to około 350,00zł. Zaworki na przewodach...
Auto jak w temacie. Auto gaśnie czasami podczas jazdy, w sterowniku błąd P1112 czyli kontrola ciśnienia w magistali. Co może być powodem tego błędu. Zawieszanie się zaworu regulacji ciśnienia w pompie. Na postoju zawór działa prawidłowo ciśnienie rośnie do 700bar, auto nie gaśnie widać na kompie zmiane wysterowania zaworu.
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
Pomocy ! Autko stoi już ponad 2 tygodnie... Wymienione : -wtryski na nowe -cała listwa ciśnienia ( podejrzenie zaworu bezpieczeństwa ) -pompa sprawdzona wymieniony regulator wysokiego ciśnienia -rozrząd sprawdzony po 6 przekręceniach znaki się pokrywają Czy czujnik położenia wału może mieć wpływ na brak chęci uruchomienia nawet na plaku ? PROŚBA O POMOC...
To jest regulacja ciśnienia maksymalnego. Musi być to ciśnienie ustawione mniejsze niż ciśnienie otwarcia zaworu bezpieczeństwa.
W koszu nie ma zaworu redukcyjnego.
Witam ! Koledzy mam problem z moim ursusem 4512. Po wymianie zaworu regulacji ciśnienia i zaworu sterującego w pompie hydraulicznej pękł mi cylinder. Po założeniu nowego zdarzyła się taka sama sytuacja. Proszę o pomoc. :cry:
A mi właśnie nie chodzi o regulację tylko o to by nie powstało nadmierne ciśnienie, w sumie przy dyszy 4mm może wcale nie być nadmiaru powietrza i problem będzie z głowy. :) Zastanawiam się czy regulator będzie pracował z zaślepionym jednym kanałem, tylko jedno wejście i upust po przekroczeniu ciśnienia. Czy w przewodzie między pompą a zaworem zwrotnym...
Brakuje ciśnienia-do kontroli układ wysokiego ciśnienia(niekoniecznie regulator)-wtryski,pompa...
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Wyłącznik ciśnieniowy powinien być połączony ze zbiornikiem bezpośrednio, tzn. jeśli za pompą jest zawór zwrotny to wyłącznik powinien być za tym zaworem.
Samochod e39 525d M57. Zawor podmieniony czujnik na liswie podmieniony i nadal bez zmian. Panowie jakie cisnienie powinna dawac pompa wysokiego cisnienia podczas krecenia rozrusznikiem bo robilem test pompy wtryski zaslepione ze nie ma przeplywu paliwa na wtryski prad podany na zawor regulujacy cisnienie na pompie i osiagniete bylo w okolicy 550 bar....
Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który...
Witam wszystkich. Zwracam się do Was z prośba o pomoc skonstruowania automatyki do pompy próżniowej. Jako że jestem amatorem proszę o w miarę proste rozwiązanie. Moje założenie jest takie, żeby pompa załączała się przy podciśnieniu 700 mbar a wyłączała się przy 800 mbar. Mój problem jest następujący: nie potrafię dobrać odpowiedniego zaworu, czujnika...
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Opadnięcie zamiast podnoszenia jest spowodowane zwłoką w zadziałaniu zaworu sterującego odciążaniem pompy, konstrukcja tego zaworu w radzieckich rozdzielaczach jest dość specyficzna i często są problemy z jego działaniem. Ponadto brakuje zaworów zwrotnych przed sekcjami rozdzielaczy, dlatego siłownik opada przy braku ciśnienia na pompie. W nowoczesnych...
wymieniłem zawór zwrotny (stary popuszczał) wymieniłem czujnik ciśnienia nib2 napisał: wymieniłem zawór zwrotny Na pewno sprawny? Hydrofor po stronie ssącej zasysa powietrze (nieszczelność np. połączeń, Odwrotnie założony zawór jednokierunkowy) Pierwsze co się nasuwa, to czy jak wymieniałeś zawór zwrotny to nowy jest ustawiony w poprawnym kierunku...
Weryfikując - pompa w zbiorniku podaje 4 bary, Jak to sprawdzałeś ? Podpiąłeś fizycznie manometr czy w parametrach? Po za tym za mało informacji. Albo by się przydały jakieś logi,albo trzeba chociaż sprawdzić jaki jest procent wypełnienia dla zaworu regulacji ciśnienia i dla pompy w zbiorniku itp. Właśnie podczas tej usterki. Nawet dane z ramki zamrożonej...
Jutro obejrzę jeszcze raz dokładnie pompę, ale wydaje mi się że zaworu nie ma, w pobliżu pompy, jest jeden wolny przewód z wtyczką do niczego nie podpięty, może to wtyczka od tego zaworu? Czy jest możliwe że ktoś wcześniej wymieniał pompę i i wstawił taką bez zaworu? W poprzednim modelu 2.7 cdi występowały pompy z zaworem i bez, jeśli pompa nie posiadała...
Stuki zaworu różnicowego zazwyczaj biorą się nie "z małego" lecz zbyt dużego ciśnienia przed zaworem. Zwiększenie pompy nic nie dało (sam tak twierdzisz) , pompę należy zmniejszyć. Najlepszą mogłaby się okazać jakaś z płynną regulacją (chodzi o pompę) - a może wystarczy tylko otworzyć kilka grzejników na stałe.
Zależy od jego konstrukcji, trzeba zajrzeć w dokumentację producenta zaworu. ;) Masz zawory przed/za pompą, przed/za zaworem zwrotnym? Po wyłączeniu się pompy zamknij zawór przed pompą i sprawdź czy ciśnienie spada. "Pobaw się" zaworami i znajdź w który kierunku ucieka woda.
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
oraz zawór zwrotny zaraz za pompą. Sprawdzałeś kierunek założenia zaworu zwrotnego?
W momencie nagłego zatrzymania przepływu cieczy energia kinetyczna płynącej wody jest zamieniana na ciśnienie (lub podciśnienie w zależności z której strony jest zawór) a to bardzo często objawia się stukaniem w obrębie hydroforu i/lub studni. Ale to jest w momencie zamknięcia zaworu na końcu a nie wyłączenia pompy na początku rurociągu. A jak się...
Z tego co pamiętam w miejsce tej wolnej śruby na wierzchu rozdzielacza podłącz sobie rurkę z gniazdem do wywrotu. Przyda ci się na przyszłość możliwość wywrotu, a teraz przez gniazdo podłączysz sobie manometr. Ciśnienie powinno się pojawić w środkowej pozycji (wycięciu) dźwigni sterującej rozdzielacza. Najlepiej rzuć okiem u kogoś kto ma 330, ludzie...
Podłącz pod zasilacz np 7v to nic nie spalisz. Nadal stawiam ma pompę cr inaczej miałbyś błędy sterowania zaworu regulacji ciśnienia paliwa
Mam ten sam problem wymieniłem pompę zawor ciśnienia paliwa i nic wszystko idzie w przelew u mnie była wymiana silnika też stał jakiś czas bez akumulatora czy udało się Panu ogarnąć ten temat?
zawor zwrotny pompy zawor pompy wtryskowej elektro zawor pompy wtryskowej
zmiana nazwa sieć windows schemat ideowy zasilania kondensator zasilaczu anteny
Krups EA810 - Przerywanie cyklu czyszczenia: przyczyny i rozwiązania Moment dokręcenia piasty przedniej Ford S-MAX