Na przewodzie zasilającym nagrzewnice, tylko jeden.
Jest to zawór nagrzewnicy nr: XS7H18495FA [url=https://allegro.pl/oferta/ford-tran...
U mnie występuje ten [problem: nagrzewnica grzeje cały czas. Poprzedni właściciel zamontował na zalaniu zawór, ale są tego minusy, bo albo grzeje na max, albo wg.
Zawór od nagrzewnicy czy jest szczelny lub sama chłodnica nagrzewnicy czy nie cieknie płyn Nie pisz głupot bo w punto 1 nie ma wcale zaworu nagrzewnicy audiomen697 sprawdz nagrzewnice , czy nie poci sie pod deską , czesto w starych punciakach pocieka nagrzewnica i parujacy płyn odkłada sie na szybach
Ostatnio widziałem w sklepach z atykułami dla dzieci pierwszokomunijnych. Chłopie, w sklepach elektronicznych, w TME, założyć innego V-moska, a jak kombinujesz to do ogrzewania w fieście to tam nie jest taki tranzystor.
Wg zdjęć to masz klimatyzację półautomatyczną SAC .Tam są dwa silniki krokowe jeden od rozdziału (nogi,kabina,szyba itp ) i drugi ciepłe zimne + silnik obiegu wewnętrznego . Ciepłe zimne tylko przez klapę w zespole nagrzewnicy - nie ma zaworu (nagrzewnica ciągle ma obieg). Bez mechanicznej ingerencji tego nie przestawisz . Przesyłam schemat do wglądu...
dam ci radę jeśli nie wiadomo co to zaczynaj od tanich rzeczy ... to sa wlasnie te "tansze" rzeczy , coprawda mogloby to byc potwierdzone wczesniejsza drobazgiowa diagnoza ,ktorej raczej w tym przypadku widocznie nie mozna wykonac ....lecz nagrzewnica to ta tansza wersja usterki ;) . Co z zaworem "bypass" nagrzewnicy , znajduje sie na prawej ramie...
Witam i jak z problemem wycieraczek i spryskiwaczy? Dzisiaj zrobiło mi się to samo po wymianie zaworu nagrzewnicy
Aby nie szukac ponownie w sieci wstawiam link do schematu kotla. http://www.serwisjunkers.pl/pliki/instru... Ciezko znalesc jakis punkt w kotle ktory moglby takie efekty powodowac, poza nagrzewnica i zaworem. Albo nagrzewnica ma przytkana czesc przelotu i dziala tylko...
Jeśli dobrze rozumiem schemat to odwrotne zamontowanie dalej puszczałoby płyn na nagrzewnicę, tylko po zamknięciu zaworu nagrzewnicy by ciśnienie urosło.
Czy jest to elektrozawór wyglądający jak litera H ? Tak, to ten... Czy przez ten zawor nagrzewnicy może się auto przegrzewać ? Obieg nagrzewnicy odbiera część ciepła (tyle, że latem raczej nie załaczasz ogrzewania, więc pozostaje zamknięty), ale auto Ci się nie przegrzewa, to normalna temperatura na postoju, w czasie jazdy powinno być nieco mniej.
Zawór którym sterujesz ciepło-zimno jest przy nagrzewnicy zazwyczaj przeczyść nagrzewnice, zobacz czy zawór chodzi ma cały skok, może linka jest gdzieś załamana i nie chodzi.
I tam jeszcze jest w komorze silnika taka elektryczna pompa chłodziwa, która musi chodzić cały czas
Równoczesne otwarcie zaworu chłodnicy i nagrzewnicy jest stosowane w przypadku osuszania powietrza, aby ta funkcja mogła działać musi być odpowiednia konfiguracja wymienników. Najpierw chłodnica na której obniżamy temeraturę powietrza do wykroplenia(punktu rosy) a następnie nagrzewnica która podgrzewa je do zadanej temperatury. W Twoim przypadku nie...
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
Koniecznie web serwer :)
witam moim zdaniem na 99.9% masz zabita nagrzewnice plyn przez nia plynie ale osad z kamienia i taki swego rodzaju muł nie pozwala wymieniac ciepla . PS po wymianie rozbierz nagrzewke i to sprawdz
Wlacznik nagrzewnicy zasila cewke przekaznika i zaworu przelaczajacego obieg na nagrzewnice, a w obwod podlaczyc dodatkowy niezalezny czujnik na CWU ktory przerwie zasilanie zaworu i cewki gdy temp. CWU spadnie ponizej 40. Styki zalaczajace przekaznika podmieniaja glowny czujnik CWU na czujnik studia. Wlaczajac zasilanie nagrzewnicy uruchamiasz uklad...
Witam, mialem kiedys podobny problem w piatce. Klient rowniez twierdzil, ze mu rozladowuje akumulator. Sprawdzilem i okazalo sie ze ciagnie az kilka amper(nie pamietam teraz dokladnie ile)nagrzebalem sie od cholery, wyjmowalem rozne moduly itd. wreszcie przez przypadek okazalo sie ze dopiero w momencie kiedy zamkniete sa wszystkie drzwi, elektronika...
Obstawiam zatkaną nagrzewnicę. Nie ma zaworów na przewodach do nagrzewnicy. Sterowanie temp. odbywa się na zasadzie mieszania ciepłego i zimnego powietrza. Jakby to był silniczek uszkodzony, to klima by do ciebie mrugała przejaźnie przez 1 minutę po włączeniu zapłonu i nic by nie było słychać jak zmieniasz temp. przyciskami.
Stuki oznaczają zakamienioną nagrzewnicę. Kocioł nie posiada zaworu 3-drogowego. Nagrzewnica grzeje ciepłą wodę przepływową bez pracy pompy dlatego następuje w tym kotle potrzeba odkamieniania...Warto również wymienić czujnik ciepłej wody dla dokładnej kontroli wody wylotowej. Zgłoś kocioł do konserwacji.
Więcej odnośnie zaworu nagrzewnicy znajdziesz na forum opla.
Zaworem steruje jednostka sterująca ETC, pod bezpiecznikami. Sprawdź zasilanie do jednostki PIN1 i PIN3: stały i po stacyjce +24 V. Przejście z jednostki do zaworu.
No fakt, dopiero przemyslalem co napisałem. Są auta z zaworem na nagrzewnicy, ale to trochę straszą generacja.
Witam Ja juz problem z brakiem ogrzewania zlokalizowałem. Okazało się, że cięgno do zaworu nagrzewnicy zamyka tylko ten zawór (stąd brak ogrzewania) natomiast już go nie otwiera tzn. po przesterowaniu na pokrętle na gorące powietrze cięgno nie przesuwa się i nie otwiera zaworu nagrzewnicy. Zawór nagrzewnicy można tylko otworzyć ręcznie i wtedy jest...
Witam. Sprawdź, dlaczego nie zamyka zaworu nagrzewnicy (linka, zawór, sterowanie przesuwem linki).
wymiana zaworów nagrzewnicy rozwiązała problem .
polacz na krotko wyjscie z silnika na nagrzewnice i poznije na powrot omijajac zawor nagrzewnicy, a najlepiej prezy wymianie nagrzewnicy wyciac mala czesc tapicerki kolo schowka i w 10 min zmienisz nagrzewnice
Sorki, nie doczytałem ostatniego zdania. Sprawdź zawór ciśnieniowy, jest na ramie po prawej stronie. https://sklepglobtruck.pl/glowna/3349145...
A czy w Twoim aucie sterowanie zaworem nagrzewnicy jest mechaniczne (linka) czy elektrycznie (elektrozawór) :?:
Podciśnienia sterujące zaworem nagrzewnicy i obiegiem zamkniętym, tam szukaj. Podpowiem jeszcze, że na grodzi za silnikiem.
samochód słabo grzeje Sprawdź drożność zaworu nagrzewnicy jak i samą nagrzewnicę.
Sprawdz zawor nagrzewnicy.
zawor nagrzewnicy
W Seicento nie ma zaworu nagrzewnicy, grzeje cały czas, są tylko mechanicznie (linkami) sterowane klapy mieszające (zimno/ciepło). Jak wentylator hałasuje to jest do wymiany, może coś tam wpadło lub odpadło...
Buduję sterownik do sterowania zaworem nagrzewnicy za pomocą potencjometru na bazie lm358. W środku zaworu silnik 24v z przekładnią i potencjometrem 3k . Aaaa, czyli serwo budujesz. Zastanawiam się dlaczego się bawisz w bramki, chcesz zrobić regulator o działaniu ciągłym PWM, czy uproszczone sterowanie dwustanowe ze strefą martwą. Ja bym miał robić...
Nagrzewnice potrzebują wysokiej temperatury, dlatego najlepiej jest wpiąć zasilanie prosto w wyjście z kotła. Czyli miejsce 3 Filtry montuje się przed pompami. Co masz na myśli pisząc "odpływ z nagrzewnicy"? Czy chodzi o powrót? Jeżeli tak to powrót z nagrzewnicy do powrotu kotła. I pamiętaj, że nagrzewnice podłącza się odwrotnie tzn. zasilanie od dołu,...
Witam mam problem z zaworem nagrzewnicy w scani R 2007r euro 4 stary zawór działał ale puszczał płyn i było gorąca wymiana na nowy zamiennik i wywala error na klumatroniku błędy to Acc6 aktywny acc5 acc4 część 1801707 do wszystkich błędów oco chodzi pomurzcie proszę bo zwariuje z tym.
myślę że to może być problem zaworu nagrzewnicy który jest za kołem zapasowym i stamtąd zaczynałbym poszukiwania problemu. Ewentualnie mogłeś jeździć bez tego "filtra przeciwpyłowego" i nagrzewnica mogła zabić się syfem.
Sprawdź jeszcze obecność tego słynnego brazowego kabelka. Kabelek jest cienki i idzie od pinu ecm oznaczonego jako masa dla sondy labda i jest przykręcony do kolektora wydechowego auta. Brązowy przewód (masa dla sondy lambda) od ECU jest przykręcony oczkiem do zaworu nagrzewnicy. W samochodzie kolegi oczko nie stykało powodując błąd 13 - czyli brak...
Nie wpina się reduktora szeregowo z nagrzewnicą, niektóre układy (a tak naprawdę to większość) mają sterowanie ciepłym nadmuchem zrobione za pomocą zaworu dławiącego przepływ cieczy przez nagrzewnicę, zamknięcie go, spowoduje zamarzanie parownika.
To moze nie pompka tylko zawor nagrzewnicy przy podluznicy ?
U mnie tez bardzo słabo się rozgrzewa, mam prawie całkowicie zasłonietą chłodnicę i ogrzewanie maksymalnie właczone (zreszta chyba w plusie nie ma zaworu nagrzewnicy) to temperatura nie osiąga 90 stopni. Zdaje mi się że normalnie przy takiej temperaturze zewnętrznej (gaz + nagrzewnica)
ten drugi powoduje zamkniecie zaworu nagrzewnicy. Tzn przzy zupełnie zimnym nawiewie płyn nie płynie przez nagrzewnicę.
Albo urwana linka od zaworu nagrzewnicy albo zapowietrzany układ chłodzenia. Ale stawiam na zapowietrzenie.
uwazam ze reset nie pomoze , bardziem stawialbym na zawieszony lub uszkodzony lub brak sterowania zaworem nagrzewnicy
Przepraszam ale podpowiem bez (zbytniego) profesjonalizmu. Zwykle wystaczy odpowietrzyć nagrzewnicę i dobrze nastawić linkę nastawy zaworu nagrzewnicy.
Witam. W mojej Astrze leje się płyn chłodzący z zaworu nagrzewnicy.Po wymontowaniu i zassaniu podciśnienia zawór zaskakuje. Proszę o pomoc.
Między silnikiem a nagrzewnicą jest zawór sterowany linką, sprawdź czy po ustawieniu pokrętła na zimne on jest zamknięty(wąż za nim powininen być chłodny) tak to wygląda http://nagrzewnice.biz.pl/p/2013/12/hond...
Kierunkowanie nawiewów i kąt otwarcia zaworu nagrzewnicy są na linkę. Gwałtowne szarpanie pokrętłami mści się zrzuceniem linek z zaczepów. Sama dmuchawa to już tylko elektryka. :)
a termostat sprawny?
Witajcie Zwracam się z nietypową prośbą o podpowiedź dotyczącą chwilowego usprawnienia ogrzewania w mercedesie w211 E200 Kompressor 2002'. Oto parę faktów: - W czasie podróży, w nocy chciałem włączyć ogrzewanie niestety ono nie działa :cry: - leci tylko powietrze o temperaturze tak jak na zewnątrz lub po włączeniu AC leci powietrze zimne. - Jestem w...
Witam Do czerwonej dźwigienki powinna być podczepiona tylko linka (drut) od zaworu nagrzewnicy. Ta druga jest od niebieskiej dźwigienki od dopływu świerzego powietrza. Pozdrawiam
Sprawdż czy zawór nagrzewnicy otwiera sie do końca ,czasem nawala sterowanie zaworem, jest to dość częsta dolegliwość ogrzewania wielu typów samochodów
Witam wszystkich:D.Szukam schematu elektrycznego ogrzewania i klimatyzacji (prędkość dmuchawy oraz temperatura powietrza sterowane elektronicznie). Usterka: po uruchomieniu dmuchawy i ustawieniu temperatury na chłodne cały czas leci gorące powietrze.Silnik sterujący zaworem nagrzewnicy nie działa
Zawor nagrzewnicy podlaczyc pod 24 V ,powinien kliknac i wyczujesz roznice w temperaturze na rurce .Jak jest ok to pozostaje Ci diagnostyka, sprawdzenie bledow,wartosci czujnikow temp itd.
moze byc zawor nagrzewnicy sprawdzic czy dziala jak przesuwamy nastawe, mozna dostac sie do nagrzewnicy i sprawdzic czy jest ciepla, lub czy jest przeplyw przez nagrzewnice, pozdrawiam
Po wymianie zaworu nagrzewnicy wszystko działa idealnie :-)) dziękuje bardzo za pomoc . Tylko małe ale - w moim Actrosie zawór nagrzewnicy był jednak na zewnątrz kabiny - z przodu pod maską , na widoku . Pozdrawiam o wielkie dzięki .
Po pierwsze nie ma potrzeby zasłaniania chłodnicy jeżeli termostat jest sprawny, kiedyś tak zrobiłem i po 4 km zagotował się. Po drugie w Atu/Caro plus nie ma zaworu na wężu, nagrzewnica jest cały czas gorąca. Jeżeli nie jest zakamieniona i wszystko sprawne to masz w polcie jak w piekarniku :-) Ja tak miałem, he he. Atu plus 1.6gli 1998r. Kilka lat...
Witam, prosze o szczegolowe informacje jak na wlasna reke wymienil Pan ten zawor nagrzewnicy w Fiat Siena 1.6 HL 1998r. Pozdrawiam
Nie ma zaworu w nagrzewnicy. Dodatkowo otwarcie 20% powoduje że wąż od chłodnicy robi się cieplejszy do czasu otwarcia jest zimny. Tak samo otwarcie większe np 80% powoduje szybki spadek temperatury płynu. Czasami jest tak że odpalam auto temperatura płynu 40° a termostat otwarty na 100% i po minucie się zamyka. Pochrzaniło się w mapie? Raczej niemożliwe.
masz wyżej opisany problem z zaworem nagrzewnicy. Tylko, że pechowo zepsuł Ci się w położeniu zamkniętym. Musisz wyjąć nagrzewnicę z ww zaworem , ustawić go ręcznie w położenie otwarte , odłączyć zasilanie elektryczne i zmontować wszystko .Postaraj się o nowe uszczelki , na starych lubi lać.
To tylko taka ogólna porada, bo nie wiem jak wygląda układ chłodzenia /i grzania w tym konkretnym samochodzie. Po pierwsze sprawdź rury nagrzewnicy - obie powinny być gorące, bo raczej zaworu na nich nie ma. Wtedy wiadomo, że nagrzewnica działa i można szukać przyczyny w układzie regulacji nadmuchu na nią a raczej jego braku. Jeśli rury nagrzewnicy,...
Naprawiał może ktoś ten sterownik? Widzę że jest na L272M. Mam problem z zaworem nagrzewnicy i z klapką wlotu powietrza. Siedzą tam dwa L272M co sterują jak wyżej. Nie wiem do czego użyty jest LM2904N?
Poproszę także kod aplikacji i schemat. VS 21-150 CG AXC36-2 SUP-EXH centrala nawiewno wywiewna z wymiennikiem krzyżowym i nagrzewnicą, wentylatory zasilane przez falowniki. 3 szt czujników temperatury siłownik zaworu nagrzewnicy Proszę o szybką pomoc Pozdrawiam
Zauważyłam jeszcze, że nad zaworem nagrzewnicy wisi jakaś rurka 0,5cm średnicy i nie jest ona od zaworu. nie wiem dokąd ona ma być podłączona. Jak możesz to daj zdjęcie tego miejsca.
W Grande Punto (ani żadnym innym Punto) nie ma zaworu nagrzewnicy i zawsze jest przez nią obieg płynu. Dlatego zwłaszcza latem, gdy nie korzysta się z ogrzewania i powietrze przez nią nie przepływa, mocno się nagrzewa.
Proszę o pomoc w diagnozie kkimatronica w Scani. Zamiast temperatury na wyświetlaczu mruga napis ,,Er". W trybie diagnostycznym znalazłem aktywny błąd. Myślę że chodzi o zawor nagrzewnicy ale chciałbym się upewnić. Dzień Dobry. https://obrazki.elektroda.pl/8749084300_...
Witam Nie chcę zakładać nowego tematu bo problem podobny. Pacjent Scania R 420 2009 klimatronik. Po wymianie zaworu nagrzewnicy(stara puszczała) panel klimatronika przełącza się w trym awaryjny(regulacja 0-10) aktywny błąd ACC 6. Po podmianie na chwile innego panelu klimatronika wszystko działa więc podejrzewam termistor. Czy któryś z kolegów wie o...
A jak mogę sprawdzić czy to na pewno to, bo ta część jest chyba trochę droga, jeżeli to jest coś takiego http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Zawor-nag...
Z głowicy idzie na zawór obejsciowy z zaworu na nagrzewnice i wraca do dolnej rury zbiorczej. Ty natomiast powinieneś dodatkowo wpiąć reduktor zaraz za zaworem obejściowym.
Sprawdź czy są ciepłe przewody idące do i z nagrzewnicy. I czy nie padła linka sterująca zaworem. Czy też sam zawór.
Ja mam wpiete szeregowo ( VW MK II ) i mi sie szybko nagrzewa ( obecnie ) i w samochodzie mi cieplo nie dmucha . Musze popatrzyc jak to jest rozwiazane ale sadze ze mam regulacje nie zaworem nagrzewnicy tylko jakimis odpowiednimi klapkami rozdzielajacymi powietrze.
Trzeba było odłączyć samą wtyczkę i wtedy sprawdzić (ale to szczegół) z tego wynika że nagrzewnica cały czas grzeje (skoro odłączenie wtyczki od zaworów nagrzewnicy nic nie zmieniło) czyli brak zasilania na zaworach. Trzeba posprawdzać styki na kostkach przy modułach ew zimne luty na tranzystorach mocy. Który to rok i czy klima jest podwójna?
A w tym samochofzi przy podszybiu nie ma elektrycznego zaworka sterującego ogrzewaniem one się psuły https://allegro.pl/oferta/zawor-nagrzewn...
p20b113 sterownik zaworu sterującego cieczy chłodzącej nagrzewnicy środka adblue a reszta kodów dotyczy tej samej sprawy. Pewnie zawór upaliło i wtyczkę.
4 godzinę jadę ciągnikiem właśnie na rozkręconej na full klimie i nie jest zalodowaciały parownik. A jak działa regulacja temperatury? U mnie w samochodzie to jest tak, że powietrze przelatuje przez parownik a potem jest rozdzielane i cześć leci przez nagrzewnicę a druga część idzie bokiem. Potem ponownie się spotykają w komorze mieszającej gdzie jest...
Takie ludzie mają zachcianki :) Montaż zaworu 3d + pompa i cały osprzęt też według mnie mija się z celem. Kocioł ma być kondensacyjny, wiec lepiej jakby szedł cały czas niskim parametrem, a nawet jeżeli zmontowałbym taki układ i zaraz za kotłem byłby zawór 3d, a równolegle do tego układu nagrzewnica to w chwili pracy pompy za zaworem, nagrzewnica i...
Problem w tym, że działać to będzie tylko na postoju i podczas wolnej jazdy. Przy większej prędkości z nawiewów wieje na tyle mocno, że nawet mimo wyłączonej dmuchawy temperatura znacząco się nie obniży. Niestety w Puncie nie ma zaworu nagrzewnicy (zawsze grzeje), więc nie można sterować elektrycznie ogrzewaniem.
Do tej rurki pod przepustnicą idzie zdajesię odma cienka z pokrywy zaworów. Na drugim zdjęciu nie rozpoznaję co jest Na trzecim zdjęciu do tego cycka dochodzi rurka która idzie do kabiny do zamykania obiegu wewnetrznego (i ew. zaworu nagrzewnicy, występuje gdy klima jest)
Poszukuję schematu czujnika aktywnego do pomiaru temperatury w zakresie około 20-40stC z wyjściem 0-10V (sterowanie zaworem w nagrzewnicy).
Witam, otóż mam do zaprojektowania takowy układ do zasilania nagrzewnicy w centrali wentylacyjnej. Wiem, że elementem regulacyjnym powinien być zawór 3-drogowy regulacyjny, a w obiegu hydraulicznym nagrzewnicy zamontowana pompka obiegowa. Czy ktoś mógłby mi podać algorytm obliczeń albo przykładowy projekt?
Witam Pacjent to golf 4 1.6 benzyna + lpg Od jakiegos czasu zaczal sie gotowac plyn chlodniczy w zbiorniczku, chociaz temperatura wyswietla sie ok (okolo 90 stopni) prez co plynu caly czas ubywa Na ten moment zostal wymienony termostat, krociec wody, test upg wykazal brak co2 w ukladzie, zawor nagrzewnicy tez wymieniony poniewaz przeciekal ale problem...
Miałem podobny problem z nagrzewnicą remington Rem 15 m. W moim przypadku przyczyną była awaria zaworu elektromagnetycznego. nagrzewnica ta ma 2 zabezpieczenia (zawory). 1 termiczny/otwierasz go także przyciskiem, który trzymasz przez chwilę do uzyskania temperatury przy odpalaniu. 2 elektromagnetyczny załączany przyciskiem. Pozdrawiam!
No i po co tę żabę jeść - to że instalacja jest niskotemperaturowa / oczywiste podłogówka ale na kotle musi być wyższa temperatura - wyprowadzić ogrzewanie przed zaworem mieszającym
Skoro płyn się nagrzewa a nie wieje ciepłym to albo zapchana nagrzewnica, albo klapa się nie przestawia, albo zapowietrzony układ, albo ale to auto chyba nie posiada zaworu na nagrzewnicę. Co do gotowania płynu to też zostaje zapowietrzony układ.
Gdyby chłodniczka EGR-a była nieszczelna, to spaliny by szły do układu chłodzenia i w zbiorniczku płyn by bąblował. Generalnie Transity Mk6/7 mają bardzo skomplikowany układ wodny, z chłodniczką EGR-a. chłodniczką oleju i skomplikowanym systemem zaworów sterowanych (do nagrzewnic) i automatycznym (do EGR-a). A u ciebie jeszcze dochodzi ogrzewanie niezależne...
Termostat byl wymieniany przy czyszczeniu przewodow, czyli 2 dni temu niby przez fachowca, nagrzewnica czyszczona, zawor nagrzewnicy tez, pompa plynu chlodzacego tez chodzi bo widac w chlodnicy przplyw cieczy i niby wszystko z obwodem plynu jest ok. A podpiety jest dobrze, nic nie bylo grzebane i przez 3 lata wszystko bylo ok.
problem dzisiaj zostal rozwiazany. Glowna przyczyna okazal sie panel sterujacy. Po wymianie panelu wszystko wrocilo do normy. Przy kostce wchodzacej do sterownika byly urwane 3 lub 4 kable. Nie wiem jaki one mialy wplyw na prace ogrzewania bo najpierw byla zrobiona instalacja a pozniej podmieniony panel. Lacznie we wiazce wchodzacej do obudowy nagrzewnicy...
Witam, tak jak w temacie pomimo swiezo nabitego czynnika klimatyzacja nie chlodzi. Kompresor sie zalacza, wentylator chlodnicy wlacza sie ale chyba tylko na wolny bieg. Zmienilem czujnik cisnienia klimatyzacji ale gdyby byl uszkodzony raczej nie wystartowala by sprezarka. Nie mam Clipa do Renault - mam tylko Delphi 150 i tam zadnego bledu nie ma. Czy...
Dwie możliwości: - nieszczelny zawór dopuszczający wodę. - uszkodzona nagrzewnica. W pierwszej kolejności należy sprawdzić zawór. Jeśli będzie dobry to wymiana nagrzewnicy. Jak kocioł ma około 10 lat i wyjdzie że nagrzewnica jest uszkodzona to naprawa nieopłacalna.
koledzy, Golf 2 nie ma zaworu na nagrzewnicy, tam jest kalpa regulujaca przepływ powietrza, ja stawiam na zapchaną nagrzewnice, koszt naprawy mały ale troche roboty cie czeka
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Nadmoch dobry, tylko hlodnica klimatyzacji ta od nawiewu zamarza do połowy. A nie zawor na nagrzewnicy nie przepuszcza.
https://obrazki.elektroda.pl/6447548900_... Dodano po 42 Do ArturAVS Czekałem na sprostowanie z twojej strony ale się nie doczekałem . Wszystkie te screeny są z fachowych opisów i chyba wystarczy na zadane przez Ciebie pytanie a ja nie muszę ich komentować . Jeśli uważasz że trafiłeś na laika to się bardzo pomyliłeś . Właśnie tego...
U mnie mechanik sprawdzał obecność spalin w płynie chłodniczym (małe dwa zbiorniczki z płynem który zmienia kolor pod wpływem spalin wciśnięte poprzez korek w zbiorniczek z płynem) i nic nie wykazało. Warto sprawdzić przed dostaniem się do głowicy. U mnie akurat w golfie V 1.9TDI nadal nie działa ogrzewanie ale to pewnie wina zaworu nagrzewnicy, przy...
Moze byc wina termostatu nie zamyka lub jego brak wtedy plyn krazy duzym obiegiem wtedy takze silnik nie nagrzewa sie do odpowiedniej temperatury , moze tez byc zablokowana nagrzewnica (tzw. zamulona), lub jej zawor otwierajacy czasami linka od zaworu nie dziala prawidlowo poniewarz klips mocujacy jej pancerz peknie lub zeskoczy wtedy linka pracuje...
czesto zacina sie (lub nie otwiera sie z jakiegos powodu)zawor wpuszczajacy plyn do nagrzewnicy i efekt jest taki sam moj poldas ma 18lat i oryginalna nagrzewnice i grzeje dobrze - wymienialem jednak pare lat temu wlasnie ten zawor...
Witam, Saab 9-5 2.0T 2004r. potrzebuje schematu bądź rozpiski jak podłączyć przewody podciśnieniowe do 2 zaworów w okolicy nagrzewnicy. Jeden to grzybek przy nagrzewnicy a drugi sterowanie turbo ?.
Witam, Mam problem ze scania. R420 2010r. Climatronic. Po wymianie węży i zalaniu chłodziwem z nawiewu cały czas leci mi ciepłe powietrze. Mogę jedynie zamknąć obieg, wiatrak dac na 0 i skierować na szybę. Domyślam się że to wina niedomykajacych się klap, bo jest minimalna różnica tenp powietrza jak dam na hi/lo Powiedzcie można temu zaradzić jakoś...
zawor przyczepy kompresor zawor mazda zawor
licznik prądu jednofazowy gamma reset zasilacz samodzielnego montażu
odblokować radio alpha president herbert
Roomba: Biały pierścień świetlny kręci się w prawo Opóźnienie włączania silników na jednej fazie