Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa (ma być 4bar), a zwłaszcza zawór jednokierunkowy w pompie
po pomiarach wyszło , że prąd zabiera pompa paliwa oraz oświetlenie bagażnika / centralny zamek bezpiecznik 38 - pompa paliwa chodzi cały czas nawet bez zapłonu - zwarty przekaźnik ? czy zawór sterujący ciśnieniem paliwa ?
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Wiecie co mam podobny problem bo zaświeci mi sie kontrolka świec żarowych i niekiedy check ale to tylko przy ciepłym silniku aha i błąd który sie pojawia p1063 ''regulator ciśnienia paliwa'' aha i został już wymieniony zawór regulujący ciśnienie na tej dłuższej listwie ??
Bardzo ważne jest tam samo ciśnienie paliwa i zawór zwrotny utrzymujący to paliwo pod ciśnieniem, sprawdź zasilanie zaworu różnicowego
Schemat znalazłem, na zasilaniu wisi jeszcze zmiana długości kolektora i zawory od wariatorów.
Zawory były podmieniane 1 nowy bosch te same numery drugi bosch o innych numerach z innego auta w którym ciśnienie nie falowało.
Witam, mam problem gdzie w audi a4 B6 znajduje się zawór regulacji ciśnienia paliwa? Bardzo proszę o dokładny opis
Witam. Spróbuj odpalać z lekką zwłoką, tzn przekręć kluczykiem i poczekaj aż pompa przestanie pompować paliwo (powinno być ją słychać). Jeśli przy takim zabiegu problem nie występuje to zapewne przyczyną jest zawór regulatora ciśnienia paliwa bądź sama pompa.
Spróbuj jeszcze podmienić sam zawór ciśnienia paliwa ten na listwie wtryskowej.
Miałem to samo w CAHA, za bujanie na wolnych odpowiedzialny był zawór regulacji ciśnienia na listwie 057130764H, wymiana na nowy i nic nie trzeba adoptować.
Możliwe przyczyny Cylinder 2 Cewka zapłonu Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Wyczerpał się paliwo Zawór odpowietrzający kanału EVAP Układ emisji par Niska kompresja Uszkodzony moduł
Naprawdę nie wiedziałem, że w w/w autach są dwie pompy paliwa. Moim zdaniem wtryskiwacze muszą być chłodzone paliwem, a zawór ciśnienia paliwa nie utrzyma cały czas ciśnienia w szynie. Pozdrawiam.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Zawór lub wiązka, sprawdź czy masz tam +12V na pracującym silniku
witam - mam podobny problem w audi a4 b8 - po podłączeniu do komputera w warsztacie powiedzieli mi że błąd związany jest z ciśnieniem paliwa (chyba za wyspokie). Wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie (oraz na probe również zawór sterujący ciśnieniem paliwa na listwie po czym znowu włożyłem ten poprzednim - z uwagi na...
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Zawór odpowietrzający zbiornika EVAP, jeśli dotyczy twojego silnika Układ emisji par (odma) Niska kompresja Problemy z silnikiem Okablowanie lub moduł sterujący uszkodzony ECU Natomiast szarpanie i przerywanie może to być związane między innymi z: Układ...
Przyczyna tkwiła w zaworze ciśnienia paliwa w zbiorniku.Cały czas przepuszczał.Dziękuję za zainteresowanie.
W logach jest tylko jeden zawór i nie wiem który?
Daj prąd na zawór i odkręć przewód wysokiego ciśnienia i zobacz czy idzie paliwo.
Ten regulator nie mieści się za zbiornikiem paliwa lecz w komorze silnika. Z tyłu przy baku w audi można spotkać zawory grawitacyjne.
Najbardziej prawdopodobnym wyciekiem jest pompa wtryskowa. Instalacje między filtrem a zbiornikiem są mniej prawdopodobne. Przewód powrotny z pompy wtryskowej powinien zostać odłączony i zamknięty. Przewody na zaworze podgrzewania paliwa i przewód zasilający filtr przed filtrem ze zbiornika powinny zostać zamknięte. Ciśnienie musi zostać wytworzone...
Zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że nie jednego schematu do całej elektryki auta. Mój błąd. Prosiłbym o schemat elektryczny silnika, a dokładniej schemat na którym będą elementy: N335- zawór przełączania zasysanego powietrza N276- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa N80- zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego Z góry dzięki.
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
Jeszcze jedna sugestia. Nie pamiętam dokładnie tego silnika ale o ile się nie mylę na końcach każdej listwy zasilające w paliwo ( rurka w której obsadzone są wtryskiwacze) powinny znajdować się regulatory ciśnienia sterowane podciśnieniem z kolektora ssącego jeśli jeden jest walnięty to może to wpłynąć na ciśnienie paliwa jeśli jest go za dużo sterownik...
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Kolego w tych silnikach jest cos takiego jak ZAWÓR REGULATOR CISNIENIA OLEJU .. JEST ON TUZ NAD TYLNA CZESCIA SPREZARKI KLIMATYZACJI I JEST STEROWANY ELEKTRYCZNIE GDY SILNIK JEST ROZGRZANY I CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH TO TEN ZAWOR MA OBNIZYC CISNIENIE OLEJU BY ZMNIEJSZYC OBCIAZENIE I TYM SAMYM SPALANIE PALIWA.. NIESTETY NIE WIEM JESZCZE W JAKIEJ POZYCJI...
Jeżeli tylko wolne obroty, to zawór na listwie, bliżej grodzi silnika jest zawór, z drugiej strony czujnik. Czyszczenie nic nie da, trzeba wymienić.
Auto odpaliło. Nawet pompy pasek i zawór ciśnienia mam pytanie do użytkowników 3 0 tdi jakie cisnienie na listwie powinno być na biegu jałowym? W tym modelu ma 480bar na biegu jałowym a w piku pod obciążeniem przekracza 1000bar i słychać stuki z silnika ktoś wie jakie powinno być cisnienie?
jak wyrzuca paliwo to zawory nieszczelne,czyli żle ustawiony rozrząd ,wypalone zawory lub wydmuchana uszczelka.Sprawdź ciśnienie na tłokach to coś wyjaśni.
Zawór jest sprawny - odcina i zamyka, testowany na zewnątrz ciśnieniem. Jutro pompa będzie wstawiona nowa - dam znać. Wtryskiwacz jest sprawny - generuje impulsy w takt podania paliwa, zatem ecu wie kiedy będzie moment i gdy auto jest rozgrzane - podaje tą informacje w actual start. Zawór cyka, żarówka miga jaśniej ciemniej robiąc test sterownika. O...
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
Witam serdecznie, proszę o poradę odnośnie Audi Q5 2.0 TDI CAHB, przebieg 188 000 km, po czyszczeniu układu dolotowego, kolektor, klapki wirowe, przepustnica, EGR, nowe płyny i filtry i w tym filtr paliwa, i nie mogę pozbyć się błędu P0088, przy odpalaniu, przy spokojnej jeździe zapisuje się w pamięci ten własnie błąd P0088 – Fuel rail/system...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
No właśnie ubytek oleju jest, ale to dolegliwość tych silników. Zawór chce wymienić z jeszcze jednego powodu a właściwie dwoch o których nie napisałem wcześniej , mianowicie jak wiadomo jest to silnik turbo i w różnych miejscach spotkałem się ze stwierdzeniami że przez oryginalny zawór PVC są straty ciśnienia doładowania gdyż ten zawór nie trzyma ciśnienia...
zacznij od najprostszych rzeczy .zasilanie ,bezpieczniki,przekaźnik ,wiązka przewodów ,pompka,może to też być zawór ciśnienia aczkolwiek nie koniecznie .
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Dokładnie tak się dzieje. Najczęściej w tych pompach uszkadza się mechaniczny zawór przelewowy, auto gaśnie, efekt brak ciśnienia, powinni to wykluczyć na stole probierczym, dali Ci jakiś wydruk jak dawałeś pompę do sprawdzenia? Zaglądnij do filtra paliwa, czy na dnie, nie ma opiłków.
Witam, po dłuższej przerwie. Jestem po remoncie silnika (długa historia) a ciężkie odpalanie jak było tak jest. Zauważyłem że podczas kręcenia przewód gumowy zasilający paliwem listwę wtryskową "podnosi się" za trzecim przekręceniem rozrusznika i wówczas następuje odpalenie. Tak jakby pompa paliwa wolno generowała ciśnienie na listwie. Czy problemem...
Witam, mam problem z Audi - wyskakuje błąd zawór regulacji ciśnienia N276 przerwa, jak go wskazuje. Nawet nie odp ale auta wraca z powrotem. Czujnik wymieniony, do tego na pompie też nowy, o co chodzi??
Nie masz możliwości sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa?????? W Audi jest też akumulator ciśnienia paliwa (tak to sie chyba nazywa). Jak nie działa to też gorzej jest odpalić auto "z rana". A u mnie nie działa...
close fuel tank cap - To znaczy zamknij korek wlewu paliwa nie klapkę bo klapka po angielsku to Flap prawdopodobnie jest nie szczelny korek i w zbiorniku nie ma podciśnienia a przez zawór przewietrzania zbiornika paliwa silnik zasysa fałszywe powietrze i z tąd to rozpoznaje , po otwarciu tego zawory zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym a sterownik...
KOD BŁĘDU P2188 - zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym. Pacjent to Audi A3 1.4 TFSI 2009 r. Wymieniono świece, obie sondy lambda, nowe cewki. Błąd nadal występuje. Dodatkowo na postoju czuć na kierownicy i fotelu delikatne wibracje, poszarpywania. Macie jakieś sugestie, gdzie dalej szukać? AI: Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego (np. przewody,...
Jak na powrocie nic się nie pojawia to źle. Albo pompka daje za małe ciśnienie albo zablokowany zawór przelewowy. Wtedy w listwie zbyt duże ciśnienie. W obu przypadkach podawana jest niewłaściwa ilość paliwa i to jest przyczyną problemów z odpaleniem.
Witam. Od kilku dni zmagam się z problemem z moim audi a4b6 1.9tdi AVF. Podczas jazdy wyświetla się kontrolka silnika, a auto przechodzi w tryb awaryjny. Z początku ponowne odpalenie pojazdu pomagało, a teraz muszę usunąć błędy, aby mogło przejechać normalnie przynajmniej 2km. Błędy pojawiają się nie zależnie od nawierzchni czy dystansu (raz przejadę...
witam błąd p0135 jest od pierwszej sondy uszkodzony grzejnik a kopcenie moze być od bardzo bogatej mieszance paliwa nie podajesz dokładnie jakie ciśnienie podaje pompa paliwa nie wiadomo jakie jest ciśnienie doładowania bo moze turbina mało podaje mogą być uszkodzone zawory sterujące turbiną a jezeli z gazem jest coś nie tak to trzeba wyregulować
Trzeba się wpiąć z manometrem i sprawdzić ciśnienie paliwa, jest to w tym silniku utrudnione, bo trzeba mieć końcówki z gwintem, acha ma być 4,1 bar
Ok, jak rozrusznik kręci, to skrzynia nie jest problemem. Lampka kontrolna świec żarowych pełni funkcję informacyjną o zakłóceniu pracy silnika. Choć nie zawsze powoduje to unieruchomienie silnika. Z reguły dotyczy filtra cząstek stałych. Warto jest sprawdzić dane jakie czujniki ciśnienia spalin i temperatur przekazują sterownikowi. Dodatkowe przyczyny...
Dobry Wieczór mam taki problem Audi a4b8 TDI kod silnika GAGA 2011r wykręcone były dwa czujniki z listwy wtryskowej i zawór z pompy wysokiego ciśnienia celem sprawdzenia czy są opiłki ponieważ była nierówna praca silnika na biegu jałowym. Po ponownym skręceniu oraz puszczeniu vcds-em paliwa celem odpowietrzenia układu paliwowego autko już nie zapała...
Witam no moze to być wina wtrysków może dawac cisnienie ale nie będzie rozpylał i tez może to być to ale jeszczw soparwdź cisnienie na baniakach, może któryś nie trzyma tak jak powinien i może sie tak robić może tez byc wina głowicy zawory moga ne trzymac bo nie powinna strzelac a jak strzela a zapłon jest ok to trzeba szukac coś z paliwem może zadużo...
Witam posiadam Audi a4 b8 143 CR 2009r z awaria pompy common rail która nie tłoczy ciśnienia.. a mianowice problem jest taki silnik jest sprawny kompresja około po 27 bar na 4 cylindrach padla mi pompa CR wymieniłem cały układ wraz z bakiem:) i wyczyściłem rurki:) nowe wtryski itp zrobione jak nalezy:)miałem jedną pompę zapasawą oddałem ją do regeneracji...
Witam, mam problem z długim kręceniem rozrusznika podczas pierwszego odpalenia rano. Samochód to Audi Q5 2.0 TDI CR 170 KM z roku 2010. Sytuacja najgorzej wygląda przy temperaturze otoczenia od 0 do 12 stopni, jak jest na polu. Silnik odpala od razu po włączeniu kluczyka, wydaje mi się, że zbyt szybko. Zdarza się to losowo, ale z moich obserwacji najgorzej...
Witam udało się odpalić silnik uszkodzony był zawór wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej i teraz moje pytanie kieruje co do wartości ciśnienia na pompie wtryskowej czy na biegu jałowym nie jest za wysokie? IDE00188 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista 778900 hPa IDE00201 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana 280000 hPa IDE00589 Ciśnienie...
Witam, niedawno kupiłem Audi A3 8P Sportback 2.0 FSI kod silnika BLR rocznik 2005 przebieg 240tys, auto pochodzi od znajomego handlarza który sprowadził je z Austrii. Na jeździe próbnej auto spisywało się bardzo dobrze i raczej nie było szans by wychwycić problem który obecnie mnie męczy. Już pierwszego dnia po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu auta zaświeciła...
Jest to zawór ciśnienia paliwa pompki przetłaczającej ,który jest ustawiany na stole probierczym podczas regulacji pompy wtryskowej wg. karty prób .Można go sprawdzić czy nie jest zatarty po wykręceniu tłoczek powinien sie poruszac swobodnie
Uściślając bo ja troszkę zgubiłem się w twojej wypowiedzi pod piny 4 i 5 powinieneś mieć podpięty podciśnieniowy zawór regulatora ciśnienia paliwa który powinien być po lewej stronie komory silnika, a pod pin 16 i plusowy przewód linii 15 dysze zimnego rozruchu (wtryskiwacz).
Witam, Gdy jest ciepło na dworze (około 20 stopni i więcej) auto po przejechaniu około 30km nagle traci moc (tak jakby puścić gaz) i po zatrzymaniu gaśnie. Odpala od razu bez żadnego problemu ale po przejechaniu 2km dzieje się to samo, chyba ze pozostawię auto na jakąś godzinę zgaszone. Poniżej błędy jakie się pojawiają: P0091-002 - Zawór do dozowania...
A wiec zaczynam od błędów silnika 01237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109, Zawór odcięcia paliwa - N109 00522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika - G62 01266 Przekaźnik świec żarowych - J52, 22307 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 2331 Zawór regulacji ciśnienia...
co miałem wymienione , Nowe: papą paliwa , wszystkie filtry , uszczelniacze na kolektorze sącym ,egr,cewka zapłonowa przewody i świece, pierwsza sonda zawór od ciśnienia egru przepływomierz Używane podmienione: cała listwa z wtryskami ,czujnik położenia wałka rozrządu, druga sonda Błędy:16556 bank 1 system pomiaru paliwa system zbyt bogaty ,od czasu...
Kolejna sprawa, co to za śruba zaraz za kołem zębatym w górnej części pompy z lewej strony pompy na klucz płaski 10mm (2 boki płaskie i 2 półokrągłe) po prawej widać otworek z kulką. Znajduje się to pod aluminiową rurą kolektora ssącego. Jest to zawór regulacji ciśnienia paliwa, które to reguluje dawką oraz kątem wtrysku elektrozawór otwiera ciśnienie...
Witam wszystkich! Silnik 2.0tdi - CAHA Otoż problemem sa drgania auta na biegu jałowym, po podłączeniu do VCDS widze ze ciśnienie na listwie skacze( brak jakichkolwiek błędów). Zawór regulacji wymieniony, nowa pompa CR i dalej to samo. Co ciekawe podczas regeneracji filtra DPF wszystkie objawy ustają i silnik chodzi perfekcyjnie. Czy ktoś sie już z...
Witam Problem dalej pozostał nierozwiązany. Wymieniłem zawór odpowietrzający zbiornik paliwa ( błąd evap znikł), oraz regulator ciśnienia paliwa. Auto dalej po dłuższej jeździe nie chcie odpalić, po czy potem odpala. Błąd czujnika g28 się nie pojawia ( to nie wina tego czujnika). Pozostaje chyba pompa paliwa.
Tak auto nie odpala,zgasło i cisza. Faktycznie test elementów wykonawczych nie poda napięcia-sprawdziłem w swoim audi,u mnie napięcie na zaworze też zanika po wyłączeniu świec i pojawia się dopiero w momencie kręcenia rozrusznika,sprawdzę po południu jeszcze raz jak to się zachowuje w t4. Sprawdziłem zasilanie zaworu jest,po zdjęciu pokrywki nastawnika,widać...
No właśnie, skoro ciśnienie dobre to chyba problem z zaworami możemy wykluczyć... Niby na wolnych obrotach chodzi ładnie, czasami jak stoję na światłach delikatnie czuć, że mógłby równiej, ale to naprawdę sporadycznie. Filtr paliwa wymieniałem jakiś 1tys km temu, był brudny ale nie jakoś mocno czarny, niebawem znowu go wymienię bo kupiłem jeszcze jedna...
Witam! Audi A6 avant 3.0tdi bmk 224KM 2005r odpala ładnie, obroty falują, po chwili gaśnie, przy dodawaniu gazu obroty też falują, silnik raz się lepiej wkreca raz gorzej ciągle falując Stało się to na przestrzeni kilku dni, potrafił delikatnie pofalować tylko na jałowym i sobie zgasnąć,teraz cały czas faluje i gaśnie. Paliwa pół baku nowy filtr MANN,...
Witam od pewnego czasu auto na zimnym silniku pali mi dopiero po 6 8 obrotach wału korbowego. tak to 2 lub 3 godziny to pali na tyk gdy przestoi cala noc to mam ten problem. pewnego razu z rana poluzowałem przewód paliwowy i okazało się ze paliwo nie wycieka pod ciśnieniem tylko swobodnie . czy to może by zawór ciśnienia paliwa co powoduje że nie trzyma...
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
a pod jakim obciążeniem ? przy jakich obrotach i jakim ciśnieniu wywala awarię? Ew. sprawdź na railu czy tam jakieś opiłki na zaworze nie zostały i nie przekłamuje. Jeżeli chodzi o ABT to kiedyś benzynę w A5 robiłem pięcio litrową i wymieniałem wtryski i pompy paliwa i klient nie poczuł jakiegoś spadku mocy
Zawór EGR 100% sprawny bo nowy, katalizatora brak. U mnie jest odwrotnie niż w pasku z zamknięciem i otwarciem recyrkulacji. Zastanawia mnie ten skok masy, jednocześnie spadek zużycia paliwa i ciśnienia doładowania w tym samym zakresie obrotów.
Włożony jest drugi tranzystor napięcia na zaworach są ok, i ciśnienie paliwa na wtryski idzie. Zarówno w sterowniku pompy jak i ECM zero błędów. Jeśli winna by była pompa to plaka by palił a tu właśnie nie chce. Idę sprawdzić rozrząd teraz.
Właśnie z czym ona się zapali sama ze sobą, bez tlenu. Ciśnienie podgrzanej rozszerzającej się benzyny zostanie zrzucone przez regulator lub ujdzie przez pompę jeśli nie trzyma zawór zwrotny. Powody, które przemawiają za nie wyłączaniem pompy są nieco inne.
Samochód z silnikiem 2,0. Objaw _ nie wkręca się w obroty. Po zdjęciu wtyczki z czujnika ciśnienia paliwa jest dobrze. Wyrzuca błąd 1257 o zaworze stabilizacji obrotów biegu jałowego N71. Nie jestem przekonany co do trafności tej diagnozy. No, ale chciałbym podpytać gdzie jest ten zawór i jak wygląda. Wogóle coś o nim.
Dla zaspokojenia ciekawości, Audi już działa. Zaprowadziłem auto do specjalistów od elektroniki, ci stwierdzili brak ciśnienia na wszystkich cylindrach. W czasie holowania, próbowaliśmy go odpalić "na pych" i pokrzywiły się wszyskie zawory wydechowe. Po wymianie zaworów i łańcucha rozrządu silnik dał się uruchomić. Reasumując, łańcuch rozrządu przeskoczył...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
Witam. Pacjent a6 c6 2.0 TDI CAGB auto nie chcę zapalić(początkowo zapalało ale bardzo ciężko,trzeba było długo kręcić, teraz nie chcę wcale zapalić), vcds nie wykrywa żadnych błędów, silnik zapala na samostarcie i po odjęciu samostartu od razu gaśnie, wtedy wywala błędy 5227 i 5231 błędy wskazują na za niskie ciśnienie na listwie. Filtr paliwa zmieniony,...
Cześć. Audi A3 Sportback 8P 2009rok silnik 2.0TDI CR oznaczenie CBxx, nr sterownika 03L 997 016R Dzieje się tak przy każdym przyspieszeniu. Po dojściu podczas jazdy do około 3500obr silnik totalnie traci moc, obroty spadają i w ogóle nie reaguje na gaz. Jeśli puścimy gaz, to po 2-3 sekundach jak się go wciśnie to znów ciągnie. Jeśli trzymamy gaz cały...
Pacjent Audi a3 8p 2004r 1,6 FSI silnik BAG ,Mam następujące kody błędów 16475Zawór dawkowania paliwa - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 18058Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału zwarcie do innego wyjścia 16575Czujnik ciśnienia paliwa w listwie - obwód zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY...
Z tyłu łańcuch z przodu pasek. Rozrząd ok. Po wymianie sprzętu diagnostycznego okazało się, że ciśnienie paliwa nie jest odpowiednie. Problem jest bo sterownik jest zablokowany przed odczytem parametrów bieżących i nie znam kodu pin ani jak go odblokować. Przy odpalaniu napięcie na czujniku ciśnienia rośnie do 1.5v i auto zapala. Silnik pracuje 2-3...
Witam Powinien Pan zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach ponieważ mogą puszczać zawory w głowicy lub pierścienie tłokowe po drugie zmierzyć ciśnienie pompy wtryskowej jaka jest wydajność po trzecie sprawdzić filtr paliwa i uszczelki przy filtrze (czy się nie pocą) po czwarte przewód wtryskiwacza sprawdzić czy nie jest pęknięty po piąte sprawdzić...
Nie panuj mnie, czuję się wtedy staro. Z drugiej strony to forum to jak dziecięca krucjata. Jak rozdzielacz wali duzo paliwa to zimnego silnika to nie wzrusza. To nie zawór obejściowy a regulator ciśnienia paliwa ( z grubsza rzecz borąc zasuwa przez niego modulowany prąd, do 20mA). Ja bym zaczął od sprawdzenia klapy, raz-czy termostat podnosi klapę...
Kolego mam nadzieje, że uratujesz mi życie mam ten sam problem w tym samym silniku tyle że w VW Golf 4, auto od 4 miesięcy stoi w warsztacie obecnie to juz drugi warsztat, nie chce mi sie aż wierzyć, ze to kwestia świec u mnie też już wymieniono pół silnika wyczyszczone wtryski, zawór sterujący ciśnieniem paliwa włożyłem już 2tyś i auto dalej ma te...
Widzisz w tym przypadku czujnik jest termometrem :) czyli twoją gorączką jest ciśnienie paliwa , mając coś tam do czytania błędów możesz spr sobie ciśnienie paliwa i wyjdzie ci że coś tam jest nia tak . Jeżeli jest coś nie tak z gorączką/paliwem to trzeba leczyć żródło - pompa itd Jeżeli kolegi odp wyżej była nie poważna - to ode mnie dostajesz odpowiedź...
Ja mam dokładnie to samo (1.8 ADR 1997). Poza tym jeszcze przy rozruchu trzeba trochę pokręcić jak zimny. Wymieniłem już sporo rzeczy, ale bez skutku. Filtry, swiece, kable WN, przepustnica, przepływomierz, czujnik temp., termostat, pompę paliwa, zawór odpowietrzania zbiornika (syczało koło korka), kompletny rozrząd, uszczelka pod pokrywą zaworow, uszczelniacze...
Sprawdzałem ostatnio przewody paliwowe od pompki w baku czy nie ma jakiś pęknięć ale niby wszystko ok. Wydaje mi się że jak by pompa paliwa padała to by się działo tak cały czas ale sprawdzę na dniach ciśnienie dla pewności. Zastanawia mnie ostatnio przepływka i zawór doładowania przy kolektorze. Najgorsze jest to że nie ma żadnych błędów - szukanie...
Witam Wszystkich! Zwracam sie do was tutaj z problemem, ktorego nie potrafie rozgryzc w swojej A3. Mianowicie po calonocnym postoju pojawia sie problem z rozruchem silnika. Auto musi krecic przez 3 do nawet 5 sekund zanim odpali. Po odpaleniu samochod pusci troche bialego dymu i przez 5 sekund chodzi tak jakby chcial zgasnac i potem sie wynormowuje...
Ciśnienie paliwa w gaźniku jest dość niskie, jeśli przytkasz paluchem to regulator ciśnienia puści na powrót. Podejrzewam, ze masz Pierburga 2e2 lub 2ee (nie wiem czy ten był akurat montowany w audi 1,8 -on ma sondę lambda. Możesz mieć przyblokowany zawór iglicowy pływaka. Ale aby się do niego dobrać potrzebne będzie zdemontowanie góry gaźnika, a to...
Witam, mam taki problem że w sterowniku pojawiają się dziwne błędy i jest ich sporo, a mimo to auto raczej jeździ normalnie, co to za problem - akumulator? Kody błędów: 18010 - zasilanie (30) 01259 - przekaźnik pompy paliwa 01249 - Wtryskiwacz cylindra 1 01250 - Wtryskiwacz cylindra 2 01251- Wtryskiwacz cylindra 3 01252 - Wtryskiwacz cylindra 4 01247...
Witam Was serdecznie Posiadam dość nietypowy problem ze swoim Audi A4 B5 2.6 ABC z LPG(stag 300). Auto ma przejechsne 390tyś, a na gazie około 50-60. Otóż problem powstał nagle, samochód na zimnym oodpalał, ale kulał początkowo. Później po 100m zgasiłem go i już nie odpalił. Zaprowadziłem do mechanika i wymienił; świece, pompe paliwa, i nic. Zbadał...
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Witam ponownie. Euforia trwała krótko. Tak jak wczoraj pisałem na koniec. Bezpiecznik musiałem ja uwalić a, że po wymianie było chwilę dobrze to był zbieg okoliczności. Czyli jestem w punkcie początkowym. Te same błędy. Raz udało sie wykasować a został tylko jeden -17957 zawór regulacji ciśnienia doładowania-przerwa /zwarcie do masy brak osprzętu/nie...
Witam Pacjent Audi A4 B8 z 2010 r. z silnikiem 2.0 TDi CR CAG. Rozrusznik kręci jak wściekły. Diagnoza po UDS - VCPro. W wartościach mierzonych ciśnienie w trakcie kręcenia nie wzrasta stoi. Pompa CR podmieniona, czujnik ciśnienia listwy też, zawór regulacji ciśnienia na listwie też. Odpala na "plaka" lecz przy równym trzymaniu pedału przyspieszenia...
2,3,5,8 stoja na -3,25 a regulacje wtrysków 1,4,6,7 na 3,25 To nie są oznaki że jakiś zawór nie jest sterowany. Brakuje mu czegoś i dlatego zew. garami nadgania w górę. Ciśnienie sprężania ok - tzn?. Rozrząd do sprawdzenia. Ciśnienie na railu stałe czy lata ? Zrób scan bloków 1-20 podczas pracy silnika i wrzuć. W którymś bloku będzie to co go boli....
Witam wszystkich Proszę o pomoc, bo ręce opadają i nie mam pojęcia co już robić. Problem tkwi w tym, że cały czas jest duża dawka paliwa, błąd 16556 bank 1, system pomiaru paliwa zbyt bogaty. Dużo części wymieniłem a mianowicie obydwie nowe sondy lambda , filtr paliwa ,powierza , pompkę paliwową , cewkę zapłonową, świece i kable , wtryski z całą listwą...
(at)gakianbogumil Jak masz takie objawy to wymień sobie olej na jakiś ludzki,załóż poprawny filtr z zaworem przelewowym i napraw zawór nadmiarowy układu smarowania.Poza tym co za wyciek trzeba mieć żeby nie było ciśnienia oleju na zimnym silniku. Takiego wycieku nie sposób nie zauważyć. zgasl w trakcie jazdy i nie odpala do tej pory Nie żebym się czepiał,ale...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Tak, to dobre pomysły. Nie mogę jednak za bardzo znaleźć jakiegoś gotowego układu czasowego. Przypadkiem jednak posiadam przekaźnik świec żarowych, można by go jakoś od biedy wykorzystać, lub ewentualnie jak sugerował Pawel wawa zbudować coś w oparciu o układ 555. Zawór spróbuję wstawić, chociaż sama pompka ma zawór, więc nie wiem czy dodatkowy utrzyma...
Czujnik temp. to jeden grzyb czy niebieski, żółty , czy zielony. Żółty dostaniesz zamiennik ( tani ). Niebieski miałem z firmy EPS ( prawie 70zł, ale też do du... ) Oryginał też dostałem z niebieskim, ale od faceta w ASO usłyszałem, że te z niebieskim już nie robią ( tylko są stany magazynowe ) i teraz będzie ten czujnik zielony ( robią pod nowe modele,...
Na pewno pompa jest trochę "podtarta" i dlatego po rozgrzaniu nie wytwarza ciśnienia. ATF jest z racji przeznaczenia odporny na zmiany temperatury bardziej niż dedykowane oliwy do wspomy. Ja zawsze lałem ATF i zawsze było dobrze. O uszczelnienia nie ma się co martwić ,nic im nie będzie.Olej do wspomagania jest olejem hydraulicznym,natomiast ATF jest...
zawora ciśnienie paliwo zawora kontrola ciśnienie paliwo sprawdzić zawora ciśnienie paliwo
radmor 300mhz przekroczono limit połączenia komputer wolno stojący
hyundai tucson niszczenie danych
Schellenberg – dodawanie drugiego oryginalnego pilota nie działa: ograniczenia, procedura, modele Peugeot 407 SW 2.0 HDi Jerking, Stalling, and Multiple DTCs from High-Pressure Fuel Rail Sensor