Zawór ciśnienia pompy był wymieniany na nowy. Diagnostyka nic nie pokazuje.
Właśnie wykonałem test usta usta, podłączyłem zapasowy zawór do kostki i na zapłonie zacząłem dmuchać w zawór lecz nie zamkną się ani na chwile nawet jak pykał,kiedy dam go na krótko do akumulatora to się zamyka. Dodano po 6 Błąd sondy lambda bo nie działa i chyba czujnika temperatury płynu chłodniczego(bo płynu nie ma w układzie ). Całe paliwo idzie...
Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
powinno się mierzyć w miejscu czujnika i nie powinno się wyciągać zawora z pompy służy on do regulacji ciśnienie oleju
ta wymiana tej uszczelki jest banalna. Nie odrywajcie przyklejonej pokrywki tej uszczelki. Można ją wyjąć spatułką (taką dentystyczną zagiętą jak ktoś ma lub szydełkiem nawet prostym). Potem nową nasmarować silikonem i włożyć palcami. jak oponę na felgę (z tym że to odwrotnie jakby trzeba sobie wyobrazić.). Podejrzane na ruskim filmie. 13 minuta i parę...
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Jeśli masz zawór regulujący ciśnieniem przy pompie to go zamień na A0019905317. Sprawdź dokładnie czy nie masz przy pompie tego: https://obrazki.elektroda.pl/2609952000_...
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Hydrofor uruchomiony ale niestety jest problem. Po uruchomieniu zbiornik napełnia się natomiast po odkręceniu zawora na wyjściu ciśnienie spada z 4 do praktycznie 0 i hydrofor się wyłącza. Rura ssąca zalana prawidłowo, pompa również. Ciśnienie w zbiorniku również prawidłowe. Nie wiem w czym może być przyczyna. W załączniku znajduje się filmik z pracą...
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Któryś wtrysk,zawór reg ciśnienia,pompa,wstępna ,pompa CR ,czujnik wału,czujnik wałka .Wybierz sobie coś.
więc zawór ciśnienia na pompie do wymiany
Hmm, Przecież pompa pracuje cały czas i jest tylko zależna od obrotów silnika, a to co na orbitrolu to u mnie jest dodatkowo ograniczane przez zawór. Ciśnienie tłoczenia pompy nie jest w żaden sposób uzależnione od obrotów kierownicy a jedynie ciśnienie, które orbitrol przekierowuje na siłownik P-L. Orbitrol działa podobnie jak rozdzielacz, tzn w położeniu...
Pompa wody nie da odpowiedniego ciśnienia. Najlepsze rozwiązanie to pompa wspomagania , trzeba tylko dorobić zawór regulujący ciśnienie.
Przeważnie w myjce są dwa wyłączniki jeden główny do wyłączania i włączania myjki przez użytkownika. I drugi tzw ciśnieniowy sterują on pracą pompy (załącza gdy otworzysz zawór lancy i wyłącza gdy zamkniesz). Generalnie ustawiony jest na maksymalne ciśnienie pracy pompy i po otwarciu zawory lancy ciśnienie spada i myjka uruchamia pompę (myjesz sobie...
Ciśnienie pompy uzupełniającej zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar, otwarł się. Ciśnienie pompy głównej, zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar nie otwarł się, manometr pokazywał 100-150bar, w tej granicy się wahał. Czyli to już pewne, winna pompa główna.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
uszkodzony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia(pompa wtryskowa)
"Burczący zawór na pompie" Problem rozwiązany. Wymieniłem na nowy zawór regulacji ciśnienia na listwie. Buczenia nie było, a auto ładnie odpaliło. Oczywiście nowe uszczelki, pasek rozrządu (komplet) itd.
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
jutro zmieniam zawór na pompie wysokiego ciśnienia ...a tak z ciekawości w którym miejscu znajduje się ten zawór?
w każdym razie nie to jest problemem ze pompa sie nie uruchomi po zaniku napięcia, największy problem to to ze po odpaleniu jej ponownie po ok 10 min pracy zapala sie bląd UL ( wspólnie z chłodniarzem doszedłem ze zawór niskiego ciśnienia nie otwiera sie,) w efekcie najpierw po uruchomieniu pompa musi pochodzić w trybie chłodzenia przez ok 10-20 min...
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Nie wiem czy jest sens ale dobra. Świece to masz sprawdzać przykładając żarówkę min 21W to śruby świecy i wtedy jak świeci to jest dobrze. Zadne mierniki i napięcia. To na czerwono to odma i nie wpływu na zapowietrzanie. To w żółtym to zawór ciśnienia wewnętrznego pompy. Szukaj lepiej wycieków ropy. To na początek.
Pokaż jakieś fotki usytuowania pompy itp. Jakiej średnicy masz rurkę na której chcesz zawór? Jakie ciśnienie wytwarza pompa?
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Mam tylko dwa Szredery i nie wiem czy dokupić. 2 wystarczą. Jeden na wysokim na wlocie do skraplacza, drugi za regeneracyjnym a przed sprężarką. Większa ilość to kolejne potencjalnie nieszczelne miejsca. A i tak stroić pompę będzie wygodniej na bazie garści DS-ów niż na podstawie ciśnienia. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Pierwsze "zalanie" czynnikiem...
U mnie w przypadku wystąpienia błędu E9, zadziałał zawór ciśnienia. Przyczyna - zablokowana pompa.
Jak myślimy o tym samym to ta śruba mocuje "zawór zwrotny".
Dla potomych - gdy odepiesz wtryskiwacze oraz zawór ciśnienia paliwa w pompie (system DELPHI, pompa z paska rozrządu) to ciśnienie paliwa, przy kręceniu rozrusznikiem MUSI iść na maks, w przypadku sprawnej pompy WC dobija do 1450-1500bar.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
W pompie jest zawór ustalający ciśnienie na około 90 bar i prawdopodobnie on uległ zacięciu i nietety pompa nie wytwarza ciśnienia ,przyczyną może być zanieczyszczony płyn,sprawdź klarowność.
pompa wzmacniana ma większą wydajność będzie troche szybciej podnosić a jak pękła ci obudowa to chyba coś nie tak z ciśnieniem zawór może nie działać
Zależy od jego konstrukcji, trzeba zajrzeć w dokumentację producenta zaworu. ;) Masz zawory przed/za pompą, przed/za zaworem zwrotnym? Po wyłączeniu się pompy zamknij zawór przed pompą i sprawdź czy ciśnienie spada. "Pobaw się" zaworami i znajdź w który kierunku ucieka woda.
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
98043686 8 19 185 ZAWÓR, STEROWANIE CIŚNIENIA, POMPA WTRYSKU PALIWA, ZESTAW Z17DTH Dodano po 21 DCRS300120
Wykręć zawór reguluijący cisnienie na pompie CR i obejrzyj jego końcówkę pod kątem opiłków.
Zawór gaszący: To nie jest zawór gaszący. To jest zawór zwiększający ciśnienie wewnątrz pompy podczas rozruchu. Ułatwia zapalanie. Zawór gaszący tzw ESO jest pod tą czarną plastikową puszką. Trzeba ją rozwalić.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Zawór zwrotny?
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Jeżeli jest zawór do pompowania powietrza.
U mnie zawór odpowietrzajacy o którym mowa nie leje, przepływka wymieniona, wtyczka czysta. Pompa podaje prawidłowe ciśnienie. Podmienie zawory jak tylko trafi mi się taka możliwość
Najczęściej zapowietrzenie pompy plus zawór zwrotny. Po prostu przy zapowietrzeniu nie zrobi wystarczające ciśnienia by otworzyć zawór zwrotny a tym samym odpowietrzyć się do końca. Zrób zdjęcie tej pompy albo filmik z pracy.
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
Mam ten sam problem. Ręce opadaja. Omnigena 1400 inox. Wszystko szczelne. Przy małym poborze wody ciśnienie spada do 1 bara, po odkreceniu drugiego poboru wody dobija do 4 barów i leci jak szalone. Pompa? Zawór zwrotny? Help
Może zawór zwrotny? Bardzo możliwe zaciśnij wężyk zwrotny od zaworu i zobaczysz czy podniesie Ci się cisnienie jeżeli tak to zawór do wymiany jeżeli nie to pompa. Układ masz czysty ?
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
witam ja problem rozwiązałem, wymieniłem poduszkę pod silnikiem, ale okazało się że to tylko pozory. niedawno ponownie zacząłem mieć problemy z układem wtryskowym... szarpanie, ciężkie odpalanie. od 2 tyg samochód stoi u mechnika, wymienił zawór regulacji ciśnienia na pompie, zawór wyrównujący ciśnienie w pompie i nadal coś jest nie tak. walczy jak...
Czy przyczyna może być zawór ciśnienia na pompie wtryskowe ?
Pracuje na zasadzie ciśnień, po osiągnięciu max ciśnienia wyłącza pompę, jak otworzysz zawór, ciśnienie spada w układzie i zalacza pompę.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
ale jak jest tylko na ogród to jest dobrze ten sam zawór zwrotny działa.
Wymieniłem zawór wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Sprawdź wtyczki na czujniku ciśnienia na szynie common rail i na zaworze ciśnienia na pompie wtryskowej oraz kable do nich. Dobrze byłoby odpiąć i założyć wtyczkę na komputerze silnika. Błędy mówią o złym napięciu z czujnika i na zaworze. Czasami taki błąd wyskakuje, gdy przepchany jest filtr paliwa + skorodowane wtyki na czujniku i zaworze reg. dawki...
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Po co komplikować sobie życie. Na rurze wychodzącej z pompy zamontuj zawór kulowy a za zaworem manometr.Przy pracującej pompie z podłączonymi tryskaczami i na zaworze wyreguluj parametry pracy.
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
Możliwe że da się zwiększyć ciśnienie na rozdzielaczu a pompa pompuje stale takie samo ciśnienie? Pompa daje takie ciśnienie jakie jest potrzebne do wykonania "danej pracy". Żeby nie obciążać układu hydraulicznego stosuje się zawory przelewowe /bezpieczeństwa/.Zawór przelewowy montowany jest między pompą a rozdzielaczem. Najlepszym miejscem na jego...
Nie wiem jak z zaworami i pompami. Ciśnienie wody chyba ok bo pralka z aquastopem daje rade normalnie.
Możliwości : - pompa daje za słabe ciśnienie - zawór na pompie przepuszcza wodę - zły montaż siłownia - niewłaściwe uszczelki lub smarowanie uszczelek - któryś z filtrów wody zapchany.
Witam, Dwa pomysły jeśli silnik pracuje równomiernie. 1. Kończy żywot zawór regulacji ciśnienia się zdarza. 2. Sama pompa tłoczkowa. Ale bym obstawiał zawór, może zarósł kamieniem i itp.
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
Chodzi mi dokładnie jak to jest z tym całym bypassem. Zwyczajnie. Jest zawór w lancy, który otwiera i zamyka wypływ wody za pompą. Obejście pompy przy zamkniętym zaworze lancy zapewnia zawór nadmiarowy, ustawiony na maksymalne ciśnienie, jakie w stanie jest dostarczyć pompa, a przy czym cofaniu się wody do zasilania (kranu, wodociągu czy zbiornika)...
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Sprawdzałeś zawory sterujące na pompie (zielony/czerwony)?
Wszystko wydaje się działać prawidłowo , to myjka ciśnieniowa, pompę wyłącza wyłącznik ciśnieniowy po przekroczeniu odpowiedniego bardzo wysokiego ciśnienie , w tym momencie na tłoczkach i zaworach pompy to ciśnienie powoduje wyhamowanie pompy z tąd ten dziwny odgłos.
Witam temat ogarnięty usterką był zacinający się zawór w pompie wysokiego ciśnienia.
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Eeee, nie każda ruska membranowa tak trzepie, drga dzwoni. Nawet kupowałem ze złomu do remontu i naprawy to na jednym tak grało na sucho aż uszy padały. A w wodzie w beczce 220 L rezonans, pudło, jak piszesz. A inne to w studni ja musiałem dotykać studnie czy ma wibracje bo ni słychu... Ten co kupiłem nowy heh czerwony ładny mocny i głośny jest, ale...
to jest common rail.To szarpanie może być spowodowane nieszczelnością na zaworze ciśnienia przy pompie paliwa.Proszę tez sprawdzić wydatki wtrysków,test przelewowy lub komputer
W pompie padają tulejki/łożyska niszczy się wirnik ,pompa staje i uzwojenia się palą. Drugą wadliwą częścią jest silnik napędu jak i sam zawór trójdrożny (przekierowujący ciśnienie z pompy na górne śmigła bądź dolne) tam pada uszczelnienie i woda robi zwarcie oraz korozję silnik i przekładni lub rozpada się w środku oś plastikowego elementu który przysłania...
Zanurzeniowy buczek, czyli pompa membranowa. Daje wysokie ciśnienie, można używać końcówki i polewać ogród wąskim strumieniem. Można zdjąć tę końcówkę (strażak nazywa ją prądnicą) i lać wodę z węża do konewki. Można dać szybkozłącza z zaworami, wtedy do lania wody w konewkę należy włożyć przejściówkę/złączkę, która otworzy zawór szybkozłącza. Pompy...
Witam. Problem rozwiązany, powypalane ścieżki w sterowniku. Zamykam temat
Dałeś radę ogarnąć temat? Mam taki sam przypadek w parametrach jak kręce silnikiem to ciśnienie bije do 600 - 800 bar ale nie odpala. a jak odpalę na Plaka to śmiga jak się należy i ciśnienie trzyma na listwie. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia w pompie CR i dalej to samo.
Jeżeli w układzie są dwie pompy CO i CWU to wogóle nie potrzeba żadnego elektrozawou. Czy zechciał byś przytoczyć fragment instrukcji w którym piszą o tym zaworze? Na manometrze zamontowanym przed pompą po jej uruchomieniu można zaobserwować spadek ciśnienia ok. 0,5atm. w zależności od pompy.
Na pompie jest wytłoczone 200 bar ale producent podaje że 180. To jest ciśnienie maksymalne pompy, ale w siłowniku pewnie jest mniejsze, oczywiście zależnie od obciążenia, bo jak zablokujesz łyżkę, to skoczy do ciśnienia ustawionego na zaworze przelewowym, albo zdławi silnik.
mam problem z pompą cały czas urywa mi dekielek od symeringu Jaki masz zawór przelewowy wysokiego ciśnienia????
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
W pompie rzędowej niema ciśnienia wstępnego . Ciśnienie podawane na wtryskiwacz jest wytwarza ne w sekcjach tłoczących. O ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza decyduje stan napięcie sprężyny w jego wnętrzu. Oj błąd i to duży. Niewielkie nadciśnienie wytwarza mechaniczna pompa wstępna, za jego utrzymanie właśnie zawór zwrotny.
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Gdy postoi dłuższą chwilę i ostygnie silnik to nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręci prawidłowo i po chwili zaczyna mrugać kontrolka wtrysków za nic nie odpali. Jednak gdy go za zciągnę to odpala natychmiast. Ostatnio został wymianiony zawór ciśnienia pompy wtryskowej. Sprawdzałem, że nie zapowietrza się silnik....
To może Ci pomoże.
W pompę musi być wkręcony zawór ustalający maksymalne niskie ciśnienie. Można go wykręcić i zobaczyć czy się nie zacina. https://obrazki.elektroda.pl/3981470300_... Śruba z kulką w środku to jest zawór ciśnienia
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
Dajesz na wyjściu pompy zawór "przelewowy" z odpowiednio nastawionym ciśnieniem.
Wymieniłem olej na nowy i miała problem zbudować ciśnienie przez jakieś 20-25 sekund czy nie jest może pompa walnięta lub jakiś zawór ?
Ciężko naprawiać auto na odległość, wydaje mi się że wina dalej leży w kompie , nie zaszkodzi sprawdzić sam zawór w pompie wysokiego ciśnienia czy otwiera po podaniu napięcia, i przedzwonić kabel od kompa do zaworu, być może jest rozcięty i wchodzi do centralki alarmu i tam jest "dziura". tak samo połączenie wtyczki z kompem, zadanie typowo dla elektryka...
Prawdopodobnie zacięty zawór w pompie i ciśnienie nadmiernie rośnie. Pomiar ciśnienia oleju wszystko powinien wyjaśnić.
zawora ciśnienie listwa pompa zawora pompa wysoki ciśnienie renault zawora trójdrożny ciśnienie
sterowanie deskorolka zasilać lampa solarny robot kuchenny zelmera
zmywarka bosch polecane lodówki
Samochód nie reaguje na kluczyk, akumulator OK Napis "Nou USB" na DVD - co oznacza?