uszkodzony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia(pompa wtryskowa)
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Wtryski przy dwóch naraz , z resztą tu problem jest z ciśnieniem paliwa jeżeli jest za małe to wtryski nie puszcza paliwa. Dodano po 2 Czy ktoś wie czy ta pompa ma zawór wysokiego ciśnienia i gdzie on jest? Dodano po 4 Znalazłem zawór wysokiego ciśnienia i oring przy obydwóch pompach był zepsuty .
Witam. Problem rozwiązany, powypalane ścieżki w sterowniku. Zamykam temat
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie wysokiego ciśnienia był niedomkniety przez dwa małe paprochy Przedmuchałem i auto odpaliło od strzała Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
Do zaworu jest wkręcony wąż na maglownicę. Ale jak zawór jest uszkodzony, to go nie ruszaj jak nie masz czym go sprawdzić, ponieważ ustawienie wyższego ciśnienia może spowodować rozerwanie pompy.
Dziękuje za pomoc, problem rozwiązany. Okazało się, że prawidłowe ustawienie jest następujące: - znak na kole zębatym pompy do znaku na kole pośrednim (to oczywiste) - UWAGA prawidłowe ustawienie wały to zawory na 1 cylindrze (licząc od rozrządu) na mijance a na 4 zamknięte Przy takim ustawieniu zapalił "na dotyk". Pozdrawiam
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
problem rozwiazany okazało sie złe koło impulsatora na pompie Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na kole na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze od rozrzadu zamkniete zawory na 1 cylindrze od rozrzadu na mijanke u otworze na czujnik kreska miedzy zabkami
Witam, podczas jazdy coś strzeliło w Renault Thalia 1.5DCI i zgasl. Na plaku odpali, pochodzi nierowno, znów strzeli i zgaśnie. Jest to metaliczny odgłos... Rozrzad, zawory, tłoki są ok... Może to pompa wysokiego ciśnienia? Na filmiku widać jak się kręci z lekkim oporem... Proszę o pomoc :) https://filmy.elektroda.pl/21_1545922275...
Odświeżę temat, mam to samo. Już raz tak miałem rok temu że auto gasło i okazało się że to właśnie zawór regulujący pompy wysokiego ciśnienia. Więc teraz kupiłem nowy ale nie pomogło, auto gaśnie dalej. Co jeszcze oprócz wtrysków i tego zaworu może być przyczyną?
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Na filmiku popuściłeś zawór wysokiego ciśnienia?? On raczej jest z drugiej strony listwy taki z rurką odprowadzający nadmiar ciśnienia do powrotu paliwa. Możesz zrobić fotki pompy i listwy?
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Co myślisz o tym zawórze w pompie wysokiego ciśnienia? Gdzieś się dowiedziałem że jak się zatnie to pompa nie poda paliwa na wtryski? Dodano po 1 Co myślisz o tym zawórze w pompie wysokiego ciśnienia? Gdzieś się dowiedziałem że jak się zatnie to pompa nie poda paliwa na wtryski? Komputer nie pokazuje zadnych błędów. ..
Witam , mam problem z renault megane 2 z silnikiem 1.5 dci 74 kW na wtrysku siemensa. Pojawia się kontrolka wtrysku i auto traci moc - w pamięci błąd związany z ciśnieniem paliwa na rampie. Podpinałem auto pod clipa, cdifa i cdp wszystkie testery wskazują na usterkę związana z ciśnieniem paliwa na listwie, Co ciekawe usterka nie objawia się przy przyśpieszaniu...
2.0 w fordzie to tak naprawdę francuski silnik 2.0HDI, duża szansa że będzie z DPFem, przy 20 km dziennie przy wiekszych mrozach 90 stopni złapie dopiero po 10km usuwanie dpf w obecnych czasach to duże ryzyko, niedługo moze nawet w tym roku przy przeglądach będą badać skład spalin, więc moim zdaniem szkoda ryzykowac na takie użytowanie najlepsza benz...
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie: Renault Premium 420 DCi nie chce odpalić, po ręcznym pompowaniu paliwa (jeden z nas pompuje, drugi w tym samym czasie kręci rozrusznikiem) odpala bez problemu i chodzi dalej bez żadnych kłopotów, żadnego kopcenia. Po zgaszeniu i ponownej próbie normalnego odpalenia (bez ręcznego pompowania), dalej nie odpala...
zawora wysoki ciśnienie pompa wysoki ciśnienie renault pompa wysoki ciśnienie
wykrywacz bateria kabel ethernet przerywa pilot zmiennym kodem
ładowarka einhell ładowarka einhell
Zasilacz IBOX 8400BTX - brak złączy 6/8-pin PCIe Czujnik Halla na płytce SM168-A: TO-92, końcówka 87/97