Witam Mam problem jak w temacie. Ciężko pali zimny i ciepły bardzo często gaśnie. Czym miał ktoś do czynienia z tym silnikiem. Jak sprawdzić zawór common rail. Podobno ten silnik ma na szynie jeden mechaniczny i czujnik ciśnienia na niej. Na pompie elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Jak można sprawdzić te elementy. Błąd dotyczy: "wykryto...
Znikome ilości i jednakowo wszystkie cztery. Czy zawór mechaniczny na listwie common rial powinien podczas pracy przepuszczać paliwo?? wydaje mi sie ze nie powinien ale może ktoś potwierdzić?
Dzień dobry. Mam problem z Isuzu D-max 3.0 (silnik 4jj1) na układzie common rail firmy Denso. Samochód działał dobrze aż tu nagle zaskoczył dopiero po 3 kręceniu. Sprawy szybko się pogorszyły- trzeba było długo kręcić a jak załapał to telepał się jakiś czas zanim wszedł w obroty jałowe. Główny objaw to silne wibracje na obrotach jałowych, przy wyższych...
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Tak jak kolega wyżej pisze, ewentualnie sprawdziłbym jeszcze zawór przelewowy na szynie common rail.
blue_17,common rail to sposób przygotowania i wtrysku paliwa w silnikach diesl'a,a nie sterowania zaworami. w common rail'u chodzi o to , że pompa tłoczy paliwo pod około 10 razy większym ciśnieniem niż w tradycyjnym diesl'u, cały czas utrzymując ciśnienie na jednym pułapie, układ posiada akumulator ciśnienia a paliwo dostarczane jest za pomocą elektrozaworów...
wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i nic się nie zmieniło. Auto już nawet nie zapala. Co może oznaczać błąd P1229 ? uszkodzone wtryski ? Który to jest zawór odcinający na common rail ?
Witam ponownie. Soory że to tak długo trwało ale to auto doprowadza do białej gorączki ! Według kompa jest wszystko OK, ale po przeanalizowaniu co się dzieje stwierdziliśmy że winny będzie zawór ciśnieniowy listwy common-rail i BINGO ! Zawór wymieniony i auto śmiga wszystko jest OK. Dzięki wszystkim za pomoc !!!
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Te czujniki który ty wymieniłeś praktycznie się nie psują, a mechanikom co ci podpowiadali to zapewne chodziło o zawór regulacji ciśnienia common rail.
Jeśli zapala i gaśnie to może immo trzymać...spróbuj innym kluczykiem.Poza tym często tak robi czujnik walu albo tez uszczelniacze na zaworze w pompie common rail.
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Nie powinno tym zaworem lecieć paliwo.Z taką hybrydą (zawór i czujnik w jednym) jeszcze się nie spotkałem.Z reguły na szynie common Rail zawór i czujnik ciśnienia zamontowane są osobno na listwie. Tak czy siak zaworem przelewowym nie powinno lecieć paliwo.
Proszę się nie obrażać udzielam odpowiedzi z myślą o pomocy, sam nie raz szukam usterki kilka dni. Miałem podobny wypadek w Citroenie Jumper 1,9 HDI, tam jest z czujnikami inaczej, a usterka była podobna, powodem był cieknący (zacinał się i puszczał ) wtrysk , który doprowadził do wypalenia denka tłoka i jego pęknięcie. Widać jednak było usterkę w spalinach...
To zawór regulacji ciśnienia. ale to nie jest common rail?
Czy napewno przez ten zawór? A co z zaworem ciśnieniowy/nadmiarowym wtryskiwaczy Common Rail nr: 095420-0260 095420-0281 8-98032549-0 095420-0280 095438-0190 6C1Q-9H321-AB masz coś takiego u siebie na lastwie CR?
Była wymieniona kompletna. Najpierw sam tylko ten zawór został wymieniony. Potem jak nie pomogło to jeszcze raz cała pompa - kompletna z tym zaworem. Czyli innymi słowy zawór był wymieniany dwa razy - raz sam i raz z pompą.
Witam Szanowne Grono. Mam problem z samochodem klienta - jest to BMW 123d z silnikiem N47 2.0d. Auto zapisuje błąd: 42F2 - Changeover rail - pressure control MeUn w sterowniku silnika Samochód wówczas dużo pali i nie jest taki dynamiczny jak powinien. W aucie wymieniłem: - 4 wtryski na nowe BOSCH - zawór regulacji na listwie common rail - nowy - zawór...
Jeżeli po "przygazowaniu" ciśnienie na listwie podczas pracy silnika pozostaje na poziomie 800-900 bar to otworzył się zawór bezpieczeństwa na listwie common rail. Sprawdzenie polega na odpięciu i zaślepieniu przewodu powrotnego do zbiornika, jeżeli z zaworu leci paliwo to jest on do wymiany, dopuszczalne są upuszczane "krople" lecz przeważnie nie leci...
Immo w pompie Common Rail? jak tam masz tylko zawór regulacji ciśnienia paliwa i czujnik temp. paliwa, to gdzie to immo?
Błędy informują o spadku ciśnienia w szynie common rail. Więc albo zawór na szynie nie utrzymuje ciśnienia albo czujnik ciśnienia szwankuje lub w ogóle wyciek w okolicy szyny lub przewodów wysokiego ciśnienia na wtryski.
Sprawdź wtyczki na czujniku ciśnienia na szynie common rail i na zaworze ciśnienia na pompie wtryskowej oraz kable do nich. Dobrze byłoby odpiąć i założyć wtyczkę na komputerze silnika. Błędy mówią o złym napięciu z czujnika i na zaworze. Czasami taki błąd wyskakuje, gdy przepchany jest filtr paliwa + skorodowane wtyki na czujniku i zaworze reg. dawki...
Egr mam zaślepiony blachą z małą dziurką bo walił błąd, w pompie mam jeden zawór SCV-wersja 100kW
Wiem mam manuala i robię zawsze z manualem, widocznie może jakiś zawór krzywy, wtorek środa będzie wiadomo i dam znać.
tak, jest to wtryskiwacz paliwa (gazu) do cylindra ale zamontowany jako wspólny dla wszystkich cylindrów Układ sterujący pracą wtryskiwacza gazowego jako dodatkowe paliwo w silniku Diesla. (jeden wtryskiwacz na 4 cylindry) Jeszcze bardziej zaciemniłeś tym wyjaśnieniem. Nie może być wspólny wtryskiwacz dla wszystkich cylindrów. Może być wspólny zawór,...
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Witam, Potrzebuję informacji na temat zastosowań stosów piezoelektrycznych z szczególnym uwzględnieniem hydrauliki i pneumatyki. Wiem że stosuje się je w silnikach z układami Common rail. Ponadto stosowane są jako przetworniki elektromechaniczne w zaworach proporcjonalnych. Niestety nigdzie nie znalazłem opisu działania i budowy takiego przetwornika...
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Witam. Moj przypadek jest dość dziwny i brak mi już jakichkolwiek pomysłów .... Nissan Primera P12 diesel 2.2 Cała historia zaczyna się od nagłego spadku mocy - auto jezdziło bez zarzutów do momentu wymiany oleju i filtra , po kilku dniach od wymiany zapaliła się kontrolka silnika i ABS , auto straciło moc - do 3000 tys jest ok , ale więcej niż 60 km/h...
W ZA najprawdopodobniej zapowietrza się układ. Było coś ostatnio robione np.wymiana filtra paliwa ,bardzo czuły punkt. Tam nie ma listwy to nie Common rail. Jezeli masz pompę dwuwtykową czujniki ,zawory i sterownik siedzą w pompie, nie wiem jak ta wcześniejsza pompa. Odczyt błędów dużo powie.
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
to jest common rail.To szarpanie może być spowodowane nieszczelnością na zaworze ciśnienia przy pompie paliwa.Proszę tez sprawdzić wydatki wtrysków,test przelewowy lub komputer
EDC może sterować nastawnikiem dawki w pompie vp37, może wysyłać po can ramki do pompy vp44 (psg5), w silniku z pompowtryskiwaczami będzie otwierał zawory elektromagnetyczne w ww, a w systemach common rail mamy do czynienia z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi lub piezoelektrycznymi, impulsy sterujące nimi diametralnie się różnią
od wprowadzenia common rail nie instaluje się już dwu sterowników osobno na pompę i na silnik, a jeden sterownik który odpowiada również za kontrolę zaworami w pompie. Kłócić się nie che, ale żeby było coś z np. EDC15C2 to by pod kompem wyszło... Od kiedy jest CR na pompie nie ma sterowników, a pompa WC ma wytworzyć ciśnienie.
Witam, Mam problem z Volvo FH4 z 2017 rokiem. To już jest na tym systemie z common rail. Pokazuje, że jest za wysokie ciśnienie w układzie. Wymienione wszystkie zawory na listwie oraz wiązka. Zero poprawy. Serwis się upiera, że to wtryski, ale wydaje mi się, że powinno być wtedy za małe ciśnienie, a nie za wysokie. Miał ktoś podobny problem
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Udało mi się podłączyć interfejs. Były stare błędy m.in o walkach rozrządu (pewnie przy zerwaniu łańcucha się zapisał). Po wykasowaniu zero błędów. Chciałem sprawdzić sprawność interfejsu, więc odłączyłem egr. Interfejs wykazał błąd egr, więc jest sprawny. Podejrzewam, że uszkodzone lub zapowietrzone są wtryskiwacze Common Rail. Były strasznie zapieczone,...
Z całym szacunkiem do przedmówcy, ale najpierw piszesz żebym nie wydziwiał, a później zmieniasz odpowiedź, żebym oddał auto do naprawy. Owszem gdybym miał możliwość oddałbym je do naprawy, ale przeprowadziłem się w bieszczady gdzie nie mam zaufanych mechaników (jeden ukręcił mi zawory w volvo s80, a miał tylko rozrząd zrobić...) Mój zaprzyjaźniony i...
Z Twojego opisu wychodzi, że jest uszkodzony zawór i trzeba wymienić go na nowy, żadne czyszczenie nic nie da. Najprawdopodobniej powinien podejść od jakiegoś samochodu.
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
Ok problem rozwiązany. Winny okazał sie regulator wydatku (zawór niskiego ciśnienia). Za wszelkie sugestie dziękuje i pozdrawiam.
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Witam. Silniki 1,9 cdti ogólnie są nie najgorsze. Ja mam vectre z tym silnikiem i jak moich dwóch kolegów i miałem problemy z wtryskiwaczami. Historia zaczęła się od nierównej pracy na luzie i nie najlepiej odpalał. Po badaniu na komputerze okazało się ,że jest duża pulsacja ciśnienia na magistrali . Wyglądało to na zawór w pompie wysokiego ciśnienia...
Witam. Chyba pierwszy raz zgadzam sie z moderatorem .Kolego nissan-czytając twoje posty naprawde można miec wątpliwości co do Twoich kompetencji... .Choć troche racji masz. Jesli chodzi o sterowanie zaworami na pompie wtryskowej , to zawór stop jest sterowany tylko napięciem 12 V -nie ma problemu. Ale zawór dawki paliwa w pompach czy to common rail...
No to czego nie rozumiesz? Masz przeciek na szynie common raila (wtryskowej) jesli nie ma zewnętrznych widoków przecieku/pocenia sie szyny to na 90% zawór regulacji ciśnienia.Podmienić na próbe . Ciągnik przechodzi w tryb awaryjny/1500-1650obr/min?
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
witam sorry ale to jest szukanie igły w stogu siana ja juz sie dawno nauczyłem ze bez proxii nie ma co podchodzic do cytryny a jezeli jakiś cieć jezdził na oranżadce autem z Common-Rail-em to należy tylko współczuć siada wówczas pompa, wtryski, zawory w pompie BIG PROBLEM!!!!!!!!!! pozdro T
Witam to mój pierwszy post tutaj:kod błędu P0089 P1272 P1273 Po wykasowaniu za pomocą Bosch KTS200 pojawiał się już tylko błąd P0089 Syndrom: w trakcie jazdy nagły spadek mocy - bez aktywowania kontrolki MIL-Check Engine niezależnie od tego czy ciepły czy zimny silnik Właśnie zakończyłem prace z Nissan Almera Tino 2.2 dci 116 KM Objawy Nissan to spadek...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Witam serdecznie. Poszukuję elektrozaworku jak w temacie. Poniżej zamieszczam linki do przykładowych zaworków: http://www.biochemfluidics.com/Products/... http://www.ascovalve.com/Common/PDFFiles... Ja wyczerpałem już chyba wszystkie możliwości i nic :( Z zaworami do zastosowań medycznych problem jest tego...
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
Po wstępnych oględzinach: -jeszcze są ślady honowania na ściankach cylindrów, aczkolwiek są wyczuwalne lekkie progi na samej górze, gdzie zatrzymuje się tłok -silnik kupiłem z usterką, pasek rozrządu, przez poluzowaną pompę common rail spadł. Zawory całe, żadnych śladów odbić na nich, czy na tłokach, popychacze do sprawdzenia -olej czarny, ale nie smoła...
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
Typowy silnik jtd 105 koni, pierwsza generacji common raila. Auto ciężko odpala, kręci 6-7 sekund zanim zaskoczy. Jak się rozgrzeje, pali bez problemu. Oprócz tego czuć szarpanie w zakresie między 1600 - 1900 rpm i spadek mocy między 2600 a 3000 rpm. Błąd od przepływki - po odłączeniu bez zmian. Żadnych innych błędów. Ciśnienie buduje się wystarczająco...
Jedyne kody usterek, które teraz pokazuje mi oraz mam możliwość odczytania zostały zrobione przez interfejs ELM. Więc ich wiarygodność jest wątpliwa. Czemu twierdzisz, iż wiarygodność jest wątpliwa? Sprawdziłeś to? Nie możesz nic powiedzieć o wiarygodności, jeśli nie potwierdziłeś ani przyczyny, ani skutku. Uważam, że odczytane błędy są wiarygodne...
A co z pompą wtryskową? Jesli wtryskiwacze nie dostają paliwa będzie pracowała na sucho i też się zatrze? Czy może na przelew? Pompa wtryskowa ma zawór tzw. STOP. Paliwo zamiast płynąć do wtryskiwaczy będzie sobie cyrkulować pod małym ciśnieniem. To samo może się zdarzyć w Common Rail-u, czy pompo-wtryskiwaczach... W praktyce rzadko dochodzi do takich...
Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdarzyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem. Świece żarowe nowe. Mogą być problemy z rozrusznikiem, akumulatorem, immo + kluczyk + stacyjka , a także wtryskiwaczami . Pracę rozrusznika można zweryfikować zapalając na "pych". Jeśli po popchnięciu startuje momentalnie, a na kluczyk nie chciał,...
Na pracującym silniku odłącz podcisnie i zobacz czy sztanga sie rusza. Spróbuj jazdy bez podcisnienia. Powinna wrócic moc na chwile aż do przeładowania. Druga sprawa do szczelnosc kolektora ssącego. Jezeli masz zawór EGR otwarty to przepływka będzie pokazywała mniej i tym samym bedziesz miał mniej mocy. Kolejna sprawa to pompa wtryskowa. Co tam masz...
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
a gdzie idą te przewody od czujnika może tam łatwiej sprawdzić? Schemat podłączenia czujnika klimy Opis schematu: Układy ENF9Q760-C13 Silnik F9Q 760, EDC 15 C13 ENF9Q762-C13 Silnik F9Q 762, EDC 15 C13 Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B19 Czujnik położenia pedału Y4 Zawór elektromagnet....
Problemem jest jednak brak ciśnienia w common rail-u. Gdy jest ciśnienie to odpala ,a gdy nie ma to nie. Aktualnie jest i trudno mi stwerdzić co dokładnie jest uszkodzone. Wszytko wskazuje na zawór regulujący ciśnienie. Narazie nie wymieniam (cena nowy około 1600) , poczekam ,aż padnie. Dzieki za posty.
Chodzi o to ,że każda pompa wtryskowa diesla ma tez pompę paliwową łopatkową i po pewnym przebiegu łopatki i zawór zwrotny dostają luz i puszczają paliwo do zbiornika Dodano po 4 common rail różni sie po stronie wysokiego ciśnienia od zwykłej pompy TDDi.Polecam strone do nauki o fordach:www.focus.korona-pl.com/TIS/inde...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
Witam posiadam Audi a4 b8 143 CR 2009r z awaria pompy common rail która nie tłoczy ciśnienia.. a mianowice problem jest taki silnik jest sprawny kompresja około po 27 bar na 4 cylindrach padla mi pompa CR wymieniłem cały układ wraz z bakiem:) i wyczyściłem rurki:) nowe wtryski itp zrobione jak nalezy:)miałem jedną pompę zapasawą oddałem ją do regeneracji...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
sprawdzisz, a się przekonasz ;) ja dużym Fiatem jeździłem pół na pół z ropą i jeździł, a maluchem to nawet na samej ropie i jak był gorący to chodził, tylko się go zgasić kluczykiem nie dało (tylko zaduszając) i odpalać nie chciał (musiał na benzynie) ale takie były czasy, że trzeba było sobie radzić :) no i na denaturacie też nie chciały jeździć ;)...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
D...pa nie specjalistyczne. Specjalistyczne to do wariatorów. Chyba, że specjalistycznym można nazwać kawałek pręta zestopniowanego średnicą i dwie zespawane ze sobą blachy. Za rozrusznikiem /ciężki dostęp/ jest otwór na blokadę koła zamachowego. Wałek rozrządu pomiędzy 3 i 4 cylindrem licząc od rozrządu na nacięcia /jak na wałkach BMW/ i tam zakładasz...
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
podalem 12V na te przewody ale nic sie nie dzieje, nie mam juz pomyslu Dodano po 1 Jeśli masz filtr paliwa z przodu z lewej strony przy pasku nad nim jest przewód przelewowy o zielonym kolorze rozepnij i przeciągaj paliwo z pompy/prawy koniec/ aż pojawi się w przezroczystym przewodzie przy pompie/najlepiej elektryczną pompką. powiem tak bylo wiecej...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam serdecznie. Problem polega na małej mocy silnika. Silnik powinien mieć 115 koni mechanicznych i 280nm. Niestety po sprawdzeniu na dwóch niezależnych hamowniach rozwija 84 konie i 220nm. Komputer nie wykazuje żadnych błędów a auto ledwo jedzie. Tzn czuć że brakuje mu werwy. Wyprzedzanie to koszmar. Niczym cinquecento... Diagnostyka: Wymiana filtra...
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
Witam Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r. Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju. Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec żarowych i trace moc(pedał gazu nie reaguje wogole) i...
Witam Może ktoś się spotkał z takimi objawami : gdy jest sucho samochód ma pełną moc gdy tylko popada spada moc i silnik nie chce więcej iść niż 3600obr. Miał uszkodzony zawór sterujący sprężarką tzn. uszkodzona wiązka pod atrapą - to dość typowa usterka. Po podłączeniu do stardiagnozy w zaprzyjaźnionym serwisie ( EDC nie zaplala się wogóle ) wyskoczył...
Moze i masz racje z intrrpunkcją ale do tej pompy to sie nie zgodze spójrz na to Podaję przykład oznaczenia pompy Common Rail Bosch CP1 (tabliczka znamionowa) nr. pompy 0 445 010 004 CR / CP1 K3 / L60 / 10 - 6S CP1 - pompa common rail , wykonanie 1 ( CP 1 , CP 2 , CP 3) K - wykonanie kompaktowe bez zaworu regulacji ciśnienia na pompie z 3 tłoczkami,...
Zapłon, tzn. miałem na myśli rozrząd, przesunięcie koła na wałku rozrządu o jeden ząb w prawo powoduje nierówną pracę silnika i nie osiągnięcie max prędkości obrotowej przy maxymalnym otwarciu przepustnicy, zaś o jeden ząb w lewo zwiększone obropty biegu jałowego (na rozgrzanym silniku 1000obr) oraz kłopoty z zapalaniem przy zimnym silniku. Tak więc...
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Spalanie przy spokojnej jeździe wynosi ok. 11l/100km. w trasie ok. 8l/100km. DPF według komputer ok. 30% ostatnie wypalanie 130km temu Skąd takie spalanie ? Druga sprawa samochód ma fabrycznie 100km a zbiera się jak by miał 130km+ samochód nie miał żadnego chipa W czym może być problem ? Dane z komputera: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący...
ciśnienie common common questions common module
klimatyzacja schemat podłączyć licznik instrukcja zabezpieczyć brama
schema podlaczenia zamka centralnego vodafone calculator
Funkcje pinu 5 RA2 w mikrokontrolerze PIC12LF1571 Lodówka Polar TS136 nie wyłącza się - termostat działa bez przerwy