Witam Mam pytanie jak wyregulować zawór czteroobwodowy w volvo fl 612 97r dokładnie chodzi mi o wyrównanie ciśnienia na obwodach na jedną stronę idzie większe ciśnienie okładziny szybciej się zdzierają i tylko jedno koło hamuje
witam dziwne zachowanie ,dwa zegary to dwa niezależne obwody może to być zawór czteroobwodowy ,ale po spadku ciśnienie powoli wraca na zielone pole ?
Zawór czteroobwodowy do wymiany , może trafił sie wadliwy lub przy wymianie wpadł jakiś brud
Sprawdź ciśnienie na siłownikach po prawej i lewej stronie w momencie hamowania ale raczej zawór czteroobwodowy będzie do wymiany. Ciśnienie 8 bar jest zbyt niskie.
Gdybym wymienił zawór czteroobwodowy, zakładając że zawór sterowania przyczepą jest dobry, to ciśnienie na tym czteroobwodowym jakoś się reguluje?
Dobra panowie sprawdzę po kolei, jak na razie to rozmroziłem i normalnie pompuje powietrze i zawór odbija słychać tez to charakterystyczne tykanie jak ma zbiorniki napompowane na maksa. Zapomniałem dodać ze na wakacjach zmieniłem zawór czteroobwodowy czy tam czterodrozny a zawór pod osuszaczem (ten zbijak) był regenerowany
Zapewne chodzi o zawór czteroobwodowy który znajdziesz obok skrzyni akumulatorów obok niego jest też filtr osuszacza.Ciśnienie przed dławikiem powinno wynosić ok. 8 bara , sprawdź też ciśnienie obwodu czwartego które też powinno wynosić ok. 8 bara.
W krótkim czasie na postoju opada na poduszkach. Obsłuchany cały układ. Posprawdzane wodą z mydłem poduszki, zawory, wszelkie połączenia, nic nie widać. Wymieniona podstawa osuszacza i zawór czteroobwodowy i dalej wróżenie z fusów. Nie mam już siły do tego klamota. Po opadnięciu na poduszkach jak ma jeszcze powietrze w układzie po włączeniu zapłonu...
Jeśli odkręcałeś przewód od zasilania pompki sprzęgłowej pod pedałem sprzęgła i było słabe ciśnienie to stawiam na zawór czteroobwodowy pod warunkiem że masz stan ciśnienia na zegarach hamulcowych i podstawa osuszacza zbija prawidłowo .
Wpierw wklej fotkę zaworu który regulowałeś . Zawór który jest odpowiedzialny za właściwe ciśnienie w układzie pneumatycznym pojazdu to zawór czteroobwodowy/czterodrożny. Prawdo podobnie dobrałeś się do zaworu redukującego ciśnienie. Ani w pierwszego ani w drugiego nie powinno się ingerować manualnie , zawory te są ustawiane fabrycznie. Jeśli wykazują...
Może pomoże :) https://obrazki.elektroda.pl/5564640700_... ale bez manometra to dużo nie zdziałasz.... Jesli podepniesz manometr pod drugi obwód i faktyczne będzie znaczna różnica ciśnienia między pierwszym obwodem to wymień zawór czteroobwodowy .
Sprawdź czy we wszystkich zbiornikach powietrza jest ciśnienie , jeżeli w kturmś brakuje powietrza to ( do sprawdzenia lub do wymiany)zawór zabezpieczający czteroobwodowy ten przy osuszaczu.
. Zawór czteroobwodowy ( czterodrożny) jest odpowiedzialny za wszystkie układy zainstalowane w pojezdzie a znajduje się w przedniej części pojazdu a konkretnie pod stopniami od strony kierowcy w okolicy osuszacza i wlewu oleju.Daj fotkę tego zaworu który kupiłeś. Nie to, żeby się czepiał, ale autorowi chyba już w pierwszym poście chodziło o taką wiedzę:D...
Wymieniłem zawór czteroobwodowy, osuszacz, wszystko chodzi, ręczny, powietrze idzie na naczepe. Tylko jeszcze jeden problem - po spuszczeniu hamulca ręcznego, powietrze nabite na max., komputer wyświetla na głównym wyświetlaczu, że jest zaciągnięty hamulec ręczny na ciągniku - więc teraz pytanie, padł czujnik hamulca ręcznego ? Ten czujnik znajduje...
Jeśli na zegarach powietrze ma na maxa i podstawa osuszacza zbija to do wymiany zawór zabezpieczający (czteroobwodowy) . Natomiast jeśli nie dobija to na 100% przyczyną będzie wyciek na czwartym obwodzie.
Dokładnie poszedł silownik tył lewy , zawór ten czteroobwodowy i główny ten z regulacji cisnienia z osuszaczem potem poleciały dwa siłowniki na naczepie wszystko jest wymienione , 4-o obwodowy wymieniałem bez ruszania elektroniki . Całe powietrze mam ok ale nadal świeci komunikat " awaria pilota naczepy " Na świętej annie pod 25 ton auto padło , po...
Nie wiem czy do końca dobrze widzę, ale zatkanie tego przewodu nie wchodzi w grę. Moim zdaniem nic nie zrobisz na szybko. To jest chyba przekaźnikowy czteroobwodowy zawór ale nie dam głowy.
W siłownikach nawet podwójnych po zaciągnięciu ręcznego nie na powietrza, to nie naczepa nie wprowadzaj w błąd!!! w siłowniku dwustronnego działania powietrze jest albo z jednej albo z drugiej strony membrany. Jeżeli nie ma powietrza hamuje wyłącznie sprężyna. Po nabiciu powietrza do układu pneumatycznego mamy ciśnienie całyczas z jednej lub drugiej...
Posiadam jedynie schemat układu do l2000 http://obrazki.elektroda.pl/2030561300_1... 1.Sprężarka, 2.osuszacz ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia, 3.zawór bezpieczeństwa, 4.zbiornik regeneracyjny osuszacza, 5.króciec zasilania zewnętrznego, 6.filtr na przewodzie pneumatycznym, 7.złącze pneumatyczne zasilania, 8.złącze pneumatyczne...
Zazwyczaj w MANach pneumatyczne sterowanie sprężarką nie jest podłączone ale bywają wersje z podłączonym sterowaniem. Dlaczego pytam o sterowanie.... ano dlatego bo miałem jakiś czas temu przypadek ,że sprężarka sterowana jest elektronicznie czujnikiem ciśnienia który wkręcony jest w pneumatyczne sterowanie w podstawę osuszacza. Czujnik czasami świrował...
zawór czteroobwodowy zawora zawora wydechowy zawora zielony zawora czerwony
amazon assistant lodówka turbo płyta bosch kondensator
Błąd 02 w kotle Ariston dwufunkcyjnym - przyczyny i rozwiązania Understanding BK AddClockEvent Command in Electronics