a ten "silniczek krokowy" czyli zawór dodatkowego powietrza podmieniałeś? w nich się szczotki lubią kończyć i przerywa
zawór dodatkowego powietrza zobacz..
Nie prawda, taki zawór jak opisujesz to był tylko w starych 1.0 i 1.3 na digijet.
Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
dlaczego na allegro pisza że to EGR? Bo handlarze to w większości matoły. To jest zawór "wtrysku" dodatkowego powietrza do wydechu, żeby zimny katalizator miał czym "oddychać".
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Nie mogę zrozumieć jak mają działać obroty 1i1/2 Bo tam nie ma regulacji obrotów wentylatora, jest tylko zawór dodatkowego powietrza i 2 "biegi" pompki paliwa. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
Zawór dodatkowego powietrza stoji i ma za bogato.
nie chodzi mi o tps (czujnik polozenia przepustnicy ) tylko o czujnik polozenia klapy spietrzajacej ktory znajduje sie na osce klepy. a teraz pytanie do wlasciciela ktory rok i oznaczenie silnika bo wydaje mi sie ze jest to KE , bo K bosiada zawór termiczny dodatkowego powietrza.
Po wymianie uszczelki pod głowicą bmka 1.9 benz. m43. Kręci i nie odpala, pompa paliwa działa, ale nie ma iskry. Wyskoczyły błędy: Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego 112 Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym 113 149 - Zawór powietrza dodatkowego 120 - Przepływomierz powietrza i co dalej nie mam pojęcia, co się stało, pomocy.
W głowicy jest dodatkowy zawór. Otwierany ciśnieniem powietrza z tych rurek. Działa jako gaszenie silnika i hamulec silnikowy w czasie jazdy. P.S. Nadużywanie przy wydmuchanym silniku jest doskonałym sposobem na pozbywanie się oleju z silnika do turbiny i na zewnątrz. :)
Żaden EGR. To jest zawór "wtrysku" powietrza wtórnego (dodatkowego). Służy do dopalenia węglowodorów i przyśpieszenia rozpoczęcia pracy katalizatora. W skuterach 4T nie ma czym się martwić. W skuterach 2T jeśli jest zamontowany w identyczny sposób do kolanka wydechowego, to te zawory ulegają szybkiemu uszkodzeniu (membrana ulega złamaniu i spaliny są...
To nie czujnik a zawór dodatkowego powietrza .
Witam. Mam problem z fiatem CC 700, mianowicie wpadając w dziurę pod domem zleciały mi przewody z zaworu dodatkowego powietrza (wszystkie 4) i nie wiem który gdzie. Zdarzało mi się to sporadycznie co jakiś czas, ale nigdy nie spadły wszystkie na raz. Teraz nie wiem jak je podłączyć. Załączam rysunek poglądowy i proszę o dopasowanie przewodów do opisanych...
Pod kolektorem ssącym jest przewód gumowy w kształcie litery U, łączy kolektor ssący poprzez zawór powietrza dodatkowego z filtrem. Sprawdź ten przewód gumowy i ten zawór. Sprawdź czy pozioma klapa wewnątrz urządzenia jest ustawiona zgodnie z instrukcją.
zawór dodatkowego powietrza.
silnik krokowy(zawór dodatkowego powietrza)-sygnał poza zakresem;)
Witam, czy te kody błędy są od siebie zależne, a więc jak występuje jeden (np. nie działa pompa) to i drugi kod błędu (za niskie napięcie na zaworze dodatkowego powietrza) będzie wykazywany.
Problem rozwiązany. Był uszkodzony zawór dodatkowego powietrza przy przepustnicy. Wymieniłem na drugi -używany.
Witam. A sprawdzałeś zawór dodatkowego powietrza ?
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury od wtrysku i zawór dodatkowego powietrza.
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
Pytanie. Czy jest zagazowany?
znalazłem że w silniku 1,3 NZ jest zawór dodatkowego powietrza wie ktoś gdzie on sie znajduje?
Audi jest z 1987r CYGARO poj. 2,2l moc 115KM, 5 cylindrów z mechanicznym wtryskiem benzyny. K-Jetronik. Na bęzynie autko działa ok, były wcześniej drobne problemy ale znalazłem przyczynę (sparciały przewód podciśnieniowy). Jeżeli jest to typowy K-Jetronic, to być może wymaga regulacji, lub niesprawny jest zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego -...
Witam wygląda na żle wyregulowaną mieszankę jest to trudne do regulacji ale jak coś kumasz to za pomocą imbus nr3 z góry delikatnie wykręć i zobaczysz co się dzieje,ponadto wyczyść zawór dodatkowego powietrza,tylko go nie mocz bo jest to urządzenie elektryczne.Pozdrawiam
Czy możesz opisać jak czyściłeś zaworek zwrotny w tej gruszcze plastykowej , jak jest on montowany na gorąco i z zewnątrz nie ma do niego dostępu? Czyściłeś chyba zawór dodatkowego powietrza!
Taśmą "zaszczelnione"? Zapomniałem dodać, że w tym aucie nie ma silniczka krokowego. W jaki sposób sprawdziłeś elementy o których wyżej pisałeś? Zawór dodatkowego powietrza sprawny?
tak, tam występuje zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego. niekiedy on też może być przyczyną. sugeruje sprawdzić też przepustnice, czy wcześniej jakiś magik nie grzebał np. przy tps.
Nie ma silnika krokowego,a jest zawór powietrza dodatkowego.
Witam dzisiaj po podpięciu pod obd pokazało mi błąd na silniku "elektrozawór powietrza dodatkowego" i przepływomierza. I teraz pytanie co to jest ten zawór powietrza dodatkowego ?
Presostat działa prawidłowo, musi być zawór zwrotny. Zrób zdjęcie kompresora, jak podłączony jest presostat do zbiornika, czy jest dodatkowy wężyk lub rurka podłączona do presostatu.
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
Po tym co piszesz widać że nie masz kompletnie pojęcia, więc skąd możesz wiedzieć że gaźnik sprawny i dobrze wyregulowany? Może masz tam układ oczyszczania spalin (sonda lambda, sterownik, zawór dodatkowego powietrza) ? Jeśli tak to wywal to wszystko bo i tak się do niczego nie nadaje.
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Może ktoś wrzuci zdjęcie tego silnika krokowego z Focusa, też jeszcze go tam nie widziałem. Za to zawór dodatkowego powietrza widywałem w Fordach od Escorta Zeteca do dziś. Przemywanie i smarowanie dawało różne efekty. Ogólnie nie polecam.
zawór nagrzewa się elektrycznie, i dodatkowo przez to , że kontaktuje z silnikiem. Jak sobie dynda samopas na szauchach to jest źle.
I myślisz że w tym siedzi silniczek który dał by radę odchylić przepustnicę? :D To tylko czujnik położenia przepustnicy. IACV to zawór dodatkowego powietrza i w tym modelu jest zamontowany chyba od spodu w kolektorze ssącym, ale wątpie żeby to on był przyczyną problemów z obrotami.
Wygląda to podobnie jak KP2, więc silnik 1.1kW może się co najwyżej lekko grzać. Zawór teoretycznie powinien być w chłodnicy powietrza, ktoś tu chyba na forum pisał, że załatwił sprawę wstawiając dodatkowy zawór zwrotny.
masz u siebie coś takiego jak zawór powietrza dodatkowego , taka gruszka i wchodzą w nią dwa przewody powietrza , sróbuj ją wymyć benzyną ekstrakcyjną ,a czujnik temp. też sprawdż
Zwal czym prędzej ten dodatkowy zawór. Może wybuchnąć w czasie pracy kotła. spuść wodę z kotła, sprawdź ciśnienie w naczyniu i uzupełnij je powietrzem. Możesz również azotem.
http://obrazki.elektroda.pl/8988466400_1... O ten zawór mi chodziło. Nazywają go "zaworem odpowietrzenia skrzyni korbowej". W diagnostyce tzw. wolnych obrotów w/w silnika to podstawowy element do sprawdzenia, a najczęściej do wymiany. Jest sprawcą 75% problemów. Jeżeli masz wątpliwości to go wymień bez zastanowienia. jego nieszczelność...
Na mój gust to powinien się nazywać " zawór odprężający" Otóż nie. Zawór odprężający znajduje się w odprężniku, który w przypadku większości tanich kompresorów znajduje się w obudowie presostatu. To o czym mowa, to tak na prawdę zawór zwrotny (nie pozwalający cofnąć się powietrzu ze zbiornika do sprężarki) z dodatkowym wyjściem na odprężnik (wyjście...
Myślę że kolega sirTIM nie ma racji. Kod 35. Sygnalizowana usterka nierównomierność prędkości obrotowej biegu jałowego (przekraczająca 100 obr/min) Przyczyna: uszkodzony zawór dodatkowego powietrza lub wadliwe jego podłączenie,nieszczelny przewód podciśnieniowy prowadzący do serwa hamulców albo nieszczelny przewód podciśnieniowy przy zespole wtryskowym(...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Kwestia jest taka, że mam 4.62V na plusowym na zapłonie i 3.22V na pracującym silniku. Sterujący na zapłonie 700Ohm do masy i 130Ohm na pracującym. Obydwa przewody idą do sterownika wtrysku. Coś jest nie tak tylko nie wiem co. Schemat pokazuje, że na tej lini "15" o której Ty chyba mówisz jest zasilany również zawór dodatkowego powietrza zawór odparowacza...
Nawet K-Jetronic musi mieć zawór regulujący ilość dodatkowego powietrza
dodatkowy dolot powietrza pompa dodatkowy powietrza wentylator dodatkowy powietrza
akumulator przeładowany głośniki telewizora samsung nadajnik odbiornik 315mhz
bateria milwaukee interfejs diagbox
Jak wygląda uszkodzony telewizor po burzy? Play Now Box TV 2 Allegro – logowanie zamiast „brak aktywacji”, jak uzyskać właściwy komunikat