Nie, naprawia się. Słyszysz zawór ciśnienia turbiny EGR N75?
Witam mam problem z bmw e46 320d, samochód od jakiegoś czasu nie ma mocy, czasami zdarza się że przy przyspieszaniu przerwie i moc mu wraca i po jakimś czasie znowu nie ma mocy. Ostatnio czyściłem zawór egr i po założeniu zauważyłem że zawór wgl się nie otwiera, czy to może być wina egr?
Mam pytanie, czy jest ktoś w stanie z mapy załączonej podnieść moc samochodu do Stage 1? Seryjnie ma 204 KM, mapa ma wykasowany już zawór EGR. Bardzo proszę jeżeli by ktoś mógł. Samochód to BMW X3 3.0d, 2004 r, 204 KM. AI: Czy mapa, którą załączyłeś, jest seryjna, czy była już wcześniej modyfikowana? Z mapy został usunięty zawór EGR. AI: Jaki jest Twój...
Przepraszam za pomyłkę Wydaje mi się ze nic nie było wymieniane ale śledząc rożne fora odnośnie 320d wyczytałam ze czyszcząc EGR warto tez przeczyścić elektor zawór od turbiny czy to prawda?
Przepływomierz przełożony no i dupa na nowym autko straciło na mocy troszkę mniej kopci już na tym co był w aucie odkąd kupiłem po odłączeniu tego nowego moc wróciła , i lekki dymek pójdzie ale to diesel nie ma co się dziwić . Jakieś pomysły ? Czy uszkodzony zawór EGR może tutaj wchodzić w grę ?
Witam wszystkich, kiedyś opisywałem tu problem z szarpaniem po dodaniu gazu, teraz potrafi przerywac nawet w jednostajnej jeździe (nie jest to sprzęgło) na 99% jest to zawór EGR, po weekendzie mam trase 1400 kilometrów tym BMW i teraz pytanie z jaka prędkością najlepiej jechać, żeby wypalić ten nagar? 130km/h - 2000 obrotow teraz pytanie jakie obroty...
Być może jestem sto lat za murzynami ale jeszcze nigdy w życiu w żadnym bmw nie widziałem benzynowego silnika o pojemności 1.9, ale to taki szczegół. Po drugie wygląda mi to na sterujący zawór podciśnienia, jeśli Twoje auto ma EGR to prawdopodobnie od niego jest ten elektrozawór.
Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Samochód z fizycznie nowym filtrem DPF. Jak wyłączyć EGR żeby dało się jeździć. Wyłączyłem fizycznie EGR i włączyłem kalibrację przepływomierza. 50 km nie świecił błędu, ale to tyle. To tak dla pewności, bo i tak musiałem kliknąć w kalibrację. Teraz skasowanie błędu wystarcza na kilometr. Czy wystarczy jak wyrównam mapy...
Bez podłączenia inpy cięzko coś powiedzieć , moze zawór n75 coś albo egr , najlepiej podjedz do kogoś na komputer sprawdzić błędy zrobić logi .
Nie martw się tym fantem, ponieważ mam dokładnie tak samo. Byłem u kolegi mechanika, który kocha BMW od kilku lat, podpiołem pod kompa i jest wszystko ok. powiedział mi, że tak właśnie powinno być bo to zawór EGR tak faluje i właśnie dobrze że to robi. Znaczy, że prawidłowo działa. Gdyby tego nie robił byłoby znacznie gorzej. Pozdrawiam
Witam mam problem z bmw e 46 2.0 disel rozkręca się do 4,5 tysiąca i odcina dymi wtedy strasznie i niema mocy , wymienione zostały : filtr odmy ,wtrysk sterujący zawór EGR ,filtr paliwa , filtr powietrza , i problem nadal występuje ma ktoś pomysł do czego się dobrać?
Szczytalem dzisiaj jeszcze raz błędy i mam "DDE zawór obejściowy chłodnica egr aktywacja" kod błędu to "485C" chodzi tu o chłodnice EGR czy o termostat EGR?
Ad-rem. Zużyte prowadnice zaworowe, brak luzu na zaworach, nagar na powierzchni przylgni zaworów, zbyt wczesny kąt otwarcia zaworów powoduje dla zaworów ssących wepchnięcie spalin do kolektora ssącego. Paliwo które tam oczekuje zostaje podgrzane i rozmieszane ze spalinami. Powoduje to obniżenie temperatury spalania (coś jak EGR). Pierwszy objaw to wzrost...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Nie znam za dobrze tego silnika ale czy tam jest zawór EGR ,bo ja miałem b. podobne objawy ale w tdi przez EGR-a.Pozdrawiam!
zawór sterowania nowy. czy mozliwe ze turbina jest tak zurzyta ze do 3 tys nie ładuje? bo po 3 tys idzie jak nalezy .egr był zaslepiany
Ten wtryskiwacz nie koniecznie musi być do wymiany , spróbuj umyć go w wyjce ultra dźwiękowej , no chyba że jest mocno zużyty , co do falowania obrotów to możesz sprawdzić czy zawór EGR przypadkiem nie wpuszcza spalin do dolotu , wtedy gdy nie powinien , może być zasyfiony i się przycina .
Posprawdzałem czujnik ciśnienia,zawór egr,nastawnik,przewody podciśnieniowe i niema poprawy a jestem pewny że są dobre bo przełożyłem je z dobrego bmw. Zastanawiam się czy ten błąd który istniej nie przełącza go w tryb serwisowy i za to ona nie ma mocy.Proszę o pomoc pilne.
dla mnie to będzie zaworek podciśnieniowy który steruje pracą turbiny... i niech Cię nie zmyli że nie wywala błędów ! tam w tym zaworku jest siateczka filterek który się zatyka , niektórzy to czyszczą ja wolałbym wymienić ... aha nie daj się nabrać na zawór od BMW który kosztuje 250 zł , kup zawór podciśnieniowy od Opla 1,7 to ta sama część te same...
W dalszym ciągu jeżdżę na zaślepionym zaworze i odłączonej pompie, tak zostawię bo go nie muli. Spalanie się troszkę poprawiło. Sondy sprawdzałem są ok. Na komputerze nic nie wyszło.
Zaślepiłem EGR tulejką z nierdzewki. No i wartości przepływki powróciły do w miarę stałych w granicy 480 jednostek na wartości IST. Ale pojawił się problem, w postaci błędów EGR, oraz Partikelfiltersystem oraz denerwującego checka Erhorte emissionen. Średnio mi się widzi kupować zawór za 7 stówek. Czy można go wykodować ? Poniżej zamieszczę filmik z...
Dziś ponownie podłączyłem ISTA D do auta , test, czytanie info o aucie,drzewo sterowników i pięknie wszystko się otwarło, zamiast DME widziany jest DDE silnika, pięknie czyta błędy ( jest jeden jak wspomniałem) widzi w czasie rzeczywistym parametry od napięcia zasilania po parametry ciśnienia paliwa, powietrza itp itd - nie będę się rozpisywał. Więc...
Bez diagnostyki to się nie obędzie, ale przy tych dwóch objawach to ja bym wtryskiwacz w ciemno obstawił. W tych dieslach to trzeba kilka spraw ogarnąć - sterownik świec, świece żarowe, pompa progowa - wszystko to może mieć wpływ na odpalanie alee..... jeśli masz objawy z trzęsącą budą to może być to problem z nieodpowiednią dawką paliwa na wtryskiwaczu....
Witam mam problem z bmw e46 2.0 dizel mianowicie gdy jadę i nagle dodam gazu na 4 biegu to samochód się rozpedza ale coś słabo i jak przekroczy 80km/h to czuć spadek mocy i ekonomizer spada i czy tak jak na filmie turbo powinno się zachowywać po dodaniu gazu ? Zawór sterujący podciśnienia zamieniałem od egr i było dalej to samo przeplywką wsadzona druga...
Witam! Mam dokładnie ten sam problem co kolega z A4. Moje auto to VW PASSAT 1.9 TDI 110km AFN, dziś nawet sprawdzaliśmy go dokładniej, wstępna diagnoza padła na POTENCJOMETR PEDAŁU GAZU/PRZYSPIESZENIA. Dokładnie w momencie kiedy silnik rozkręcał się do 2500obr/min zaczynał dymić na niebiesko, zaczynało go szarpać i nie reagował na powolne dodawanie...
zawora zawora wydechowy zawora zielony zawora czerwony zawora pokrętło
pisanie programu sterowania lokalizacja złączać diagnostyczny modem huawei e3131 sterowniki
instrukcja maszyny pisania oswietlenie kuchni
Technics wieża – ustawianie radia FM/AM, zapisywanie stacji, antena, pilot Opel Astra G – schemat podłączenia alternatora Bosch, Valeo, Delco, kolory przewodów