Witam. Mam problem z moją Astra ponieważ gdy jadę na gazie często zdarza mi się, że zaczyna szarpać. Po wyłączeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki wszystko wraca do normy ale po kilku/kilkunastu km powtarza się ta sytuacja. Dodam że mam zaślepiony zawór ERG ale przed tym zabiegiem było tak samo. kontrolka od tego zaworu się zaświecała i...
w oplu b. częstą przyczyną "niedoładowania"są zawory EGR
Dałem mechanikowi samochód i uruchomił, przyczyna gdzie nikt nigdzie nie pisał to zablokowany zawór egr. Częsta przyczyna problemów z silnikiem. Można zamknąć temat.
Temat rozwiązany, mechanik zdiagnozował zablokowany zawór EGR, częsta przyczyna problemów z silnikiem hdi, a więc ani komputer ani czujniki.
Podobny problem miałem w Corsie 1.3 multijet 2012r raz na jakiś czas przy równomiernej jeździe odczuwalne było poszarpywanie ale tylko na dobrze rozgrzanym silniku (po przejechaniu 20-30km) przyczyną był zawór egr po wymianie na nowy wróciło do normy a komputer nie wywalał żadnego błędu i parametry również były w normie.
Vw Sharan 1 2.0 TDI 140 km wymieniłem zawór EGR na nowy i dalej pokazuje błąd - zawór otwarty. Co może być przyczyną tego błędu?
niestety nie pokazuje żadnego dymku ani białego ani czarnego pod nogami pasażera też sucho czyli nagrzewnica jest w porządku.Płynu dolewałem co 300 km 0,5L teraz po dolewaniu uszczelniacza zrobilem 700km ale to mnie to w niczm nie cieszy płynu ubywa dalej żadnych wycieków na zewnątrz mechanik który mi to naprawiał i planował głowice twierdzi że to może...
Witam Mam pytanie dotyczące silnika w opel vectra 2.0 DTi W okresie około tygodnia podczas jazdy dwókrotnie na około minutę zapaliła mi się kontrolka elektroniki silnika, byłem na diagnostyce, z krótej wynikło że przyczyną jest zawór EGR. Teraz znów dwókrotnie mam to w przeciągu dwóch dni. Czy nieprawidłowo działający zawór EGR może być przyczyną sygnalizacji...
U mnie w serwisie, od razu zdiagnozowali zabrudzony i zablokowany zawór egr. Kumpel rozebrał egr, wyszyścił i nasmarował, auto chodzi o 1000 razy lepiej, ma większego kopa, pracuje równo i wszystko jest oki, tak więc jednym słowem zawór egr był przyczyną problemów. A do moderatora - to dziekuje za cenną uwage choć nie przypominam sobie abym napisał...
Przyczyna leży w zaworze EGR.
Sprawdziłem jeszcze raz zawór EGR jest nieszczelny prawdopodobnie to jest przyczyna. Czy da się ten zawór samemu uszczelnić?
mam takiego Transita z 2003 r z końca i myślę ze mam ten sam problem tylko u mnie jest tak : jednego dnia zapali i klekocze i nie ma mocy drugiego dnia normalnie .Klekotanie trwa dopóki auto się nie rozgrzeje potem muszę go zgasić ,chwilę postać (2-3 min) odpalić ponownie i jest dobrze nie .Do tej pory myślałem że to wtrysk się zawiesza ale to może...
błąd p0403 gdzie szukać przyczyny zawór egr wymieniony
A sprawdzałeś zawór EGR może być tu przyczyna.
Czy nie ma błędu na tablicy? Może być w zabrudzony filtr powietrza, zawór EGR , problem z przepływomierzem,przyczyn sporo.
Witajcie, mam problem ponieważ podczas jazdy na przeciąganiu biegach 1,2 są strzały z rury 3 bieg czasami a na 4/5 tylko jak zdejmuje nogę z gazu, podpowie mi ktoś czego to może być przyczyna ? Zbyt bogata mieszanka ? źle ustawiony zapłon ? podkreślę że samochód dużo pali. Zawór EGR najprawdopodobniej jest przyczyna braku mocy samochodu i zamulania...
mam ten sam problem wymieniałem zawór egr i nic nie pomogło, też szukam przyczyny jeżeli naprawiłeś to daj znać ja mam zafira A 2,0 di silnik
Przyczyną był podparty zawór EGR dziękuję wszystkim, zamykam temat.
Panowie, chyba znalazłem przyczynę... zawór EGR, odpiąłem wtyczkę, silnik chodzi idealnie równo i wywala tylko jeden błąd: 17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low P1443 - 35-00 - - Wyciągnąłem EGR a tam co... zaślepiony. No i teraz pytanie? Dlaczego na podpiętym EGR nie ważne czy go zaślepię czy nie silnik pracuje nierówno, a po odpięciu...
Witam panów główną przyczyna braku mocy w silnikach tdi vw jest uszkodzenie przepływomierza powietrza, zaworka n75 w skutek puznej naprawy tego ustrojstwa zacina się zawór na turbinie . Vag nie jest w stanie dokładnie wykryć usterki po kolei trzeba eliminować uszkodzenia. zawór na turbo sprawdzisz po właczeniu zapłonu musi sie otworzyć jeśli nie to...
Prawdopodobne przyczyny przepływomierz ,zawór egr , nieszczelnośc na dolocie , zle działająca geometria tubiny , wtryskiwacze , itp potrzebna diagnoza
Witam !! Jest to mój poerwszy post więc proszę o wyrozumiałość ale do rzeczy : Posiadam Fiata Ducato 2007 rok z silnikiem 2,3 JTD 120 koni, samochód dziś mi nie odpalił a mianowicie nie mógł wejść na obroty i dużo siwego dymu że zasłonę na poligonie można robić po około 2 minutach i wszystko wróciło do normy i samochód bez problemowo pali, nie dymi....
Miałem to samo u mnie wystarczyło poczyścić elektrozaworki te dwa pokazane na zdjęciach one odpowiadają za zawór EGR oraz przedmuchać wężyki które dochodżą do nich i to jest 99% przyczyna tej usterki. Można też przeczyścić sam zawór EGR bo przeważnie pod nim jest też dużo nagarów i sadzy.
Na forum ktoś zwalczał ten problem i tam przyczyną była układ chłodzenia EGR, któryś zawór gruszka się zacinała i ucieka ciśnienia doładowania. Musisz poszukać autor to chyba Viper?
Znalazłem pod filmikiem na yt możliwe przyczyny: - zawór egr - awaria małej pompki wody pod silnikiem i awaria gruszki wraz z zaworem regulacji ciśnienia doładowania - przepustnica (oryginał 1k PLN, zamiennik 600 PLN, Używka 150 PLN) - tu były 2 głosy w tej sprawie Macie inne pomysły?
Tak może być przyczyną dymienia zawór egr , zresztą pisane na forum nie raz, zaślep go blaszką i zrób próbę jeśli nie możesz zdiagnozować
U mnie na obroty wchodzi, ale tylko "na luzie". Przy obciążeniu brak mocy - 90km/h to max, żadnych błędów - przyczyną był zawór egr wraz z przepustnicą
Jeżeli silnik mechanicznie sprawny to należy sprawdzić;rozrząd sondę lambda,czujnik temp.cieczy,termostat,zawór EGR.
Przyczyną przeładowania turbo nie jest i nigdy nie będzie ani przepływka ani zawór EGR. Przyczyny przeładowania mogą być takie : - zacinająca się sztanga wewnątrz gruchy siłownika podcisnienia przy turbo, - zacinające się kierownice spalin zmiennej geometrii turbosprężarki, - zabrudzony wewnątrz i przycinający się elektrozawór N75, - niedrożny wężyk...
witam, posiadam peugeota 307 1.6 hdi , auto nie ma mocy, ktoś pomoże gdzie szukac przyczyny? wymieniony zawór egr, filtr cząsteczek i dalej nic
Problem rozwiązany. Przyczyną był zawór egr, w tym przypadku jest on sterowany przez elektronikę,zawór się zapchał (przeczyściłem go ) i mogło zjarać silniczek w zaworze. pozdrawiam
Przyczyną usterki był uszkodzony zawór EGR. Pozdrawiam
Witam Powiesz jaka była przyczyna mam ten sam problem
Powiem tak.. wymieniłem czujnik położenia walka rozrządu i auto bez błędów i nie gasło ale zaś zamulone było więc wymieniłem zawór EGR z kolektorem i auto śmigało jak szalone przez tydzień aż pompa nie zaczęła opiłkowac i auto zaczęło na wolnych obrotach nie równo chodzić :D Dodano po 1 Wymiana czujnika położenia walka rozrządu i zawór EGR z kolektorem...
Rozwiazałem swój problem przyczyna tkwila w zaworze EGR . Po zaslepieniu auto chodzi jak nalezy.
ja stawiam na nagar na zaworach bo czyscilismy egr i cały kolektor bo był zapchany.i prawdopodobnie osiadło to na zaworach.
Witam Miałem podobny przypadek opla gdzie na gzie pracował super natomiast po przełączeniu na paliwo przebierał.Przyczyną okazał sie zawór EGR. Pozdrawiam
Zapewne chodzi o silnik 1.8 TDDI endura Być może przyczyna tkwi w zaworze EGR, miałem równolegle 2 takie same Focusy Kombi z tym, że jeden 2001r. a drugi 2003r. motor ten sam. Jeden był bardziej mulasty, tak jak opisujesz w zakresie do ok. 2000obr. potem normalnie, ciężko było nawet ruszyć z 2 biegu, nieraz robiło się niebezpiecznie jak trzeba było...
Mam podobny problem. Citroen C5 2.2 HDI. Od tygodnia wyskakuje bląD: engine system management failure, czasami ESP/ABS failure, 2 x auto zgasło, ale poza tym silnik pracuje normalnie. Jest zaślepiony zawór EGR. Czy to może być przyczyna tego błędu. Dziękuję za pomoc.
Witam Cały czas wybija mi na komputerku zawór recyrkulacji spalin. Został on wyczyszczony jednak dalej to samo. Cewka zaworu sprawna. między pozostałymi trzema pinami opór od 600 do 800 Ω. W parametrach napięcie zaworu cały czas 2V, wskazuje że cały czas jest pasywny i bez reakcji. Czy jest on sprawny?? co jeszcze może być przyczyną??
napisz coś wiecej jaki rok tego voyagera ? czy szarpaniu towarzyszą stuki? czy silnik dymi i czy silnik szarpie tez na postoju gdy utrzymujesz wyższe obroty 2500rpm i na wolnych, bo z tego co piszesz przyczyn moze byc kilka zawór egr, pompa wtryskowa, turbina ,
Witam. Ostanio zauważyłem, że wokół zaworu EGR, jest trochę świeżego oleju. Czy to oznacza, że jest do czyszczenia, czy inne przyczyny?
witam. kolega amator znalazł przyczynę. rozebrał zawór egr i okazało się że jedna zębatka ma wytarte zęby. na szrocie znalazł stary zawór do reno wymienił zębatkę. w sklepie nowy kosztuje 690 zł. teraz samochód chodzi jak nowy. mój przykład pokazuje jak mechanicy przez swoją niewiedze i lenistwo wpuszczają klijenta w niepotrzebne koszty. komputer pokazywał...
Naprawiacz już sobie poradził bez tak zwanych fachowców. Przyczyna był zawieszajcy sie zawór EGR bynajmniej narazie zaslepiłem go ale bede chciał wymienic na nowy po coś to w końcu jest.
Witam, przyczyna najprawodpodobniej leżała w zaworze EGR bo po jego wyczyszczeniu auto zaczęło chodzić normalnie.
A czy przyczyną tych obrotów mógł by być zawór EGR?
Warto przyjrzeć się turbinie czy geometria pracuje w całym zakresie i czy gruszka jest sprawna. To że silnik pracuje nie równo wiadomo przyczyn jest dużo między innymi zawór EGR może być do wyczyszczenie lub się przycina.
Witam. Należało by najpierw zrobić diagnostykę komputerową silnika. Czy zapala się kontrolka silnika ? Jedną z przyczyn tej usterki może być zabrudzony zawór EGR i zacinający się.
Ja właśnie walczyłem z AZD (1.6 16V) z leona M1 i też ledwo się na wolnych obrotach trzymał gaśniecie przy dojeżdżaniu na luzie po podbiciu obrotów klimą trochę lepiej no i problem z odpalaniem. Przyczyna nie domknięty zawór EGR zablokowany syfem. Po czyszczeniu wszystko pięknie chodzi.
To , że błędów nie ma (a pewności co do tego również nie ma, bo nie wszystkie błędy powodują zaświecenie "MIL") nie ma znaczenia, wprawny diagnosta po ocenie parametrów prezentowanych przez sterownik silnika jest w stanie ocenić przyczynę usterki. Więc błędy to nie wszystko. Pierwszą moją sugestią byłby zawór EGR, ale bez rzetelnej diagnostyki to wróżenie...
Witaj Sprawdz zawór EGR - odpowiedzialny za recerkulizacje spalin i jak to nie to to sprawdz katalizator.
kolego miałem podobnie, na odpiętym zaworze z turbo auto jeździło lepiej, przyczyną był EGR (mimo kilkukrotnego sprawdzania na komputerze nie było żadnych błędów, EGR też miał być niby ok), zobacz czy kolektor ssący się grzeje. Jeśli tak, to masz przyczynę. Pozdrawiam!
Jedną z przyczyn może być zawór EGR - zatarł się i jest otwarty. Dostęp do niego jest dość ciężki, bez diagnostyki komputerowej trudno jest go sprawdzić. Dość częsty przypadek - jesli jeszcze nie miałeś go wymienionego to stawiam właśnie na to.... Ale zawsze lepiej sprawdzić, bo przy wymianie jest sporo roboty. Świece żarowe nie miałyby wpływu na pracę...
Panowie proponuje sprawdzić uszczelnienie dolotu poniewarz przy wyrzszych biegach turbina się "uspokaja" i niewielka nieszczelnoś doprowadza do wywalenia błedu w sterowniku, co doprowadza do trybu awaryjnego. Najczęstrzą przyczyna jest zawór EGR który jest umieszczony z tyłu za kolektorem ssącym ( w wiekszości przypadków słychaś syk uciekającego powietrza...
Podobne objawy robi 1000 różnych przyczyn.
Czy to zawsze oznacza że EGR sie przycina, powoli kończy żywot i warto zaopatrzyć się w nowy Ten zawór, może być przyczyną. Ale przed wymianą warto oszacować jego aktualny stan. Szkoda w ciemno wydawać 650 zł.
Może pomoże. Ja miałem Modneo MK2 1997 1.6 z LPG podobny problem. Przyczyna problemu był wypalający/zacinający się zawór EGR. Po wyczyszczeniu ustabilizowało się to. Może to to?
Bezpiecznik ten podaje napięcie bezpośrednio na zawór EGR. Sprawdź zawór (rezystancja ok 30 Ohm.) oraz wiązkę przewodów do niego.
No i zagadka rozwiązana. Przyczyną szarpania był uszkodzony zawór recylkulacji spalin (EGR). Dziękuję wszystkim za pomoc, a w szczególności koledze "zmianowy" który uratował mój samochód przed wizytą w serwisie i portfel przed wydatkami :)
Przyczyną takich objawów był uszkodzony elektrycznie zawór egr.Po wymianie zaworu mam komunikację,bezpiecznik się nie przepala i vectra startuje.Jeszcze kolektor do zrobienia ale to inna sprawa.Dzięki za pomoc.
Już jest w domu . 490 zł Przyczyna pompka paliwa . Wyczyścili zawór EGR ,powyciągali zaślepki z niego . W opisie napisali sprzęgło i głośna praca silnika (czyli nie długo coś się będzie działo) Na liczniku 101 000 km serwis powiedział ze ma na oko 180 000 km czyli ,,samo życie,,
Ajak wygląda kąt wtrysku,może tu należy szukać przyczyny
Mam dokładnie taki sam problem z silnikiem przedstawionym na powyższym filmiku. Diagnosta uważał że przyczyną falujących obrotów i nadmiernego kopcenia byla wadliwa przepustnica, którą wymieniłem i o dziwo nic nie pomogło. Sprawdziłem takze zawór egr, który również okazał sie sprawny. Nie mam pojęcia, gdzie szukać przyczyny usterki. Dodam, że po wypięciu...
Może być wiele przyczyn... czujnik spalania stukowego, zawór egr, zapłon przestawiony. Najlepiej jest podłączyć autko pod komputer i wszystko będzie wiadomo. Aczkolwiek patrząc na ciśnienie na tłokach to może być przyczyną, bo miałem vectre b 1.6 16v i u mnie ciśnienie było 11 (nowy silnik miał 13), na jednym cylindrze miałem albo wyrobione pierścienie,...
To co pokazujesz na zdjęciu to nie zawór a elektrozawór który steruje zaworem EGR poprzez podciśnienie. Błąd tyczy się zaworu EGR a nie tego elementu. Jak sam widzisz tutaj opis błędu jest dość ubogi. Przyczyną może być np zablokowany zawór, nagar w dolocie, przepływomierz lub w przypadku podciśnieniowego np przerwany wężyk podciśnienia. Zacznij od...
jaka była przyczyna mam ten sam problem gruszka wymieniona i zawór egr też i dalej słaby nie załańcza turbiny
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim autem. Toyota Corolla 1,4 D4D 2006r, 171 000 przebieg. Problem polega na tym ze po przejechaniu ok 10-20 km auto zupełnie traci moc, bardzo dymi na czarno. Auto bylo u kilku mechaników, zaprowadziłem nawet do serwisu Toyoty. Niestety nikt nie potrafi rozwiązać problemu z tym autem. Wszystkie parametry...
Wygląda to na blokujący się zawór EGR ...nie masz go przypadkiem zaślepionego taką blaszką z dziurkami?
Dzięki wielkie właśnie problem jest z wężami od tego zaworu - ułamane tuż przy samym zaworze - jak wymienię to dam znać czy było to to. EGR nie wymieniałem tylko czyściłem - czytałem na jednym z zagranicznych forum wypowiedź mechanika u dealera że problemem może był chłodnica intercolera, zatkany zawór egr itd. wymieniał tam parę przyczyn. Przepustnice...
Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem astry F 1.8 8v i mam problem z silnikiem nie pracuje 4 gar. Ciśnienie na tym tłoku jest 11,2 na pozostałych podobnie, jest iskra paliwo dochodzi , świece i przewody po wymianie. Uszczelka pod głowicą wymieniona wraz z zaworami, bo to rzekomo miała być przyczyna tak powiedział mechanik. EGR zaślepiony, szczelność...
Usterka jak w temacie wystepuje zarówno na zimnym i ciepłym silniku przebieg samochodu to 127 tys km w czasie jazdy wszystko w porządku moc w normie. Czy moze to byc np zabrudzony zawór EGR a jesli nie to jakie mogą być przyczyny???
Trzeba wymienić zawór EGR i najlepiej umyć układ dolotowy w tym intercooler.
Witam! Użytkuje samochód opel astra g 1.4 16v 90km z14xep z 2008 roku. Mam taki problem: zawsze rano po odpaleniu gdy chce ruszyć, po dodaniu gazu silnik dławi się i zwalnia obroty maleją do około 500. Ostatnio wymieniłem przewód podciśnienia i nic to nie pomogło. Samochód ma instalację gazową, ale objaw opisany wyżej występuje tylko na benzynie i trwa...
P0100 wskazywał na czujnik MAF. Usłyszałem wiele teorii: - czujnik MAF - zawór EGR - pompa wtryskowa - wtryski a przyczyny w życiu bym się nie spodziewał. Zaprowadziłem auto do innego mechanika. Okazało się, że około centymetra od czujnika MAF jest przecięta wiązka kabli. A dokładnie to tak nadcięta, że trzymała się na...
Witam. W tym silniku sprawa jest bardziej skomplikowana. Uwalony termostat otwarty w jednej pozycji z niewielkim przepływem dużego obiegu da właśnie takie objawy. Najtańsza naprawa na początek może być. Kolejna rzecz to zawór egr. Był może zaslepiany? Jeśli tak to też może być przyczyną.
Witam ponownie. Okazało się , że za czarny dym z wydechu odpowiedzialna była turbina. Po naprawie jest ok. Nadal jednak falują obroty silnika gdy osiągają wartość ok 1200. Nie zawsze falują. Jednak nie wiem co może być tego przyczyną. Podejrzewam, zawór EGR. Co prawda był wymieniany zaledwie 4 miesiące temu na nowy. Jednak gdy próbowałam skontaktować...
Wypadanie zapłonu może mieć wiele przyczyn np: lewe powietrze, nieszczelność komór spalania (zawory), egr, brak kontaktu na połączeniach elektrycznych. W pierwszej kolejności sprawdzić parametry silnika podczas pracy.
Witam. Silnik 1.9 TDI AFF 75KM od pewnego czasu pali mi około 9L ON. Zimny rozruch: 3 sekundy trzeba kręcić aby podpalił. Nie jest to żaden silnik TD 75KM. Wcześniej spalał około 5L i palił od strzała nawet przy -20 tak odpalał. Co może być przyczyną. Po rozgrzaniu silnika zawór EGR wydaje dziwne dźwięki
nierówno chodzi na benzynie jak i na gazie na wyższych obrotach jest ok. Do wyczyszczenia silnik krokowy, zawór egr, przepustnica. W następnej kolejności wymiana świec i przewodów WN. Przyczyn może być dużo. Jeżeli świeci się check to zrób diagnostykę.
Miałem taki sam problem w astrze g z silnikiem X14XE ,i przyczyną tego szarpania był zawór EGR po po zaślepieniu problem ustąpił,a tłoczek w EGR pracował sfobodnie padła elektronika w środku zaworu najprawdopodobniej potenciometr.Także proponuje zaślepić EGR na próbę, jeśli szarpanie ustąpi to wymienić EGR albo jeździć z zaślepionym,koszt nowego zaworu...
Podejrzewałbym zawór EGR, jeśli jest podłączony do "wody", np. https://www.iparts.pl/artykuly/awaria-ch... bo ta puszczała by pewnie cały czas, a zawór mógłby tylko podczas otwarcia, co może nie wystąpić bez prędkości pojazdu.
Witam Zapaliła się lampka check w Corsa B 2000 silnik 1.0 12V. Błąd P1405-008EGR wartość rzeczywista,w podglądzie parametrów wygląda to tak: Cewka EGR -nieaktywna Położenie EGR- wartość rzeczywista 2.0V pomiar na biegu jałowym . Mam zamiar wziąć się za wyczyszczenie zaworu EGR ,czy zawór może się przycinać? Czy przyczyny szukać w instalacji elektrycznej....
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. 17559 P1151 4497 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1, bank 1- mieszanka uboga (below lean limit) Po skasowaniu w/w błędu pojawia się znowu po przejechaniu parunastu kilometrów. Wymieniłem już sonde przed katalizatorem , wszystkie filtry , przewody dolotowe powierza. U kogoś w temacie przeczytałem że...
Witam mam problem z moim fordem focusem 1.8 tddi ,auto ciężko zapala na zimnym silniku i gdy jest zimny nie wchodzi na obroty wogole ,dopiero po 5 minutach jest wszystko w porządku jak się zagrzeje.jaka może być tego przyczyna?czy może być zapchany zawór egr czy może filtr paliwa?prosze o pomoc i pozdrawiam
Niekoniecznie.EGR nie funkcjonuje prawidłowo,a przyczyn i elementów z nim związanych jest wiele np.przeplywomierz którego po wymianie należy skalibrować kompem.pozatym jest zawór EGR i elektrozawór EGR który nim steruje.I wiele innych elementów związanych z zassaniem powietrza i wydechem spalin.
Witam. Podepnę się pod temat. W moim mondku MK3 najprawdopodobniej siadł EGR. Kupiłem nowy nie wymontowując starego podpiąłem nowy pod rurkę z podciśnieniem odpaliłem samochód i co się okzało? Zawór EGR działa na odwrót. Po odpaleniu samochodu zawór nie otwiera się. Otwiera sie natomiast po przygazowaniu. Co może być przyczyną?
Zobacz trójnik od podciśnienia do zaworu egr, sam zawór egr czy działa, bo padały z powodu zaciągnięcia wody, no i oczywiście wężyki. Najczęstsza przyczyna falowania na wolnych.
Nie mam interfejsu zeby się podpiac, ale kontrolka na desce się nie świeci. Nie wiem jak mam jeszcze opisać typ silnika, z tego co widzialem to 100 KM jest tylko jeden. Też myslałem o zaworze EGR (przyjamniej odnosnie turbiny), ale co może być przyczyną długiego kręcenia nawet jak jest rozgrzany. Przaktycznie powinien chwycić na dotyk
Witam panowie co może być przyczyna ze po odpaleniu samochód co chwie zamyka i otwiera zawór egr dość energicznie to sie dzieje a wyglada jak udar w wiertarce :) albo młotek pneumatyczny. Kupiłem nowy EGR i to samo sie dzieje. Co może być przyczyna takich objawów???
Żadnych błędów mi nie pokazuje.Czy może to być np . zawór EGR lub gdzieś jakiś znikający prąd.
jak w necie kupowane to masz 10 dni na oddanie bez podawania przyczyny zwrotu
Właściciel zadeklarował się usunąć usterkę, dolanie 10 litrów paliwa nie pomogło. Jutro auto pojedzie do serwisu merca i zobaczymy co wykombinują. Więc tak, zasięgając wiedzy fachowo usterka nazywa się ,,tryb awaryjny" Przyczyn może być kilka: zawór egr, przepływomierz, turbina, kostki- któraś wypadła, nie łączy( okolice turbiny). Często też pomaga...
Witam. Pompa pompuje ok 40s ale ciśnienie w zasobniku ciśnienia powinno narosnąć po 1 s kręcenia rozrusznikiem. Częstą przyczyną trudności z rozruchem jest zacięty zawór EGR wskutek czego osadzające się nagary na wejściu do kolektora ssącego ograniczają dopływ powietrza. Proponuje zdjąć przepustnice gaszącą i obejrzeć wlot do kolektora. Silnik odpalamy...
20488 Zawartość EGR, ilość zwracanych gazów EGR jest za mała i nie można jej zwiększyć do wymaganego poziomu. Usterka może mieć następujące przyczyny: Klapka w zaworze EGR nie może zostać otwarta. Powodem może być zablokowanie klapy lub zbyt małe ciśnienie siłownika sterującego, albo zbyt duży wewnętrzny przeciek w siłowniku sterującym. Zawór proporcjonalny...
Witam Mój Passat 1.9TDI 110koni zaczął łapać notlaufy + do tego miał słabe przyspieszenie jak na ten silnik. Zawiozłem go do mechanika na wymianę rozrządu i czyszczenie turbiny, przy czyszczeniu turbiny okazało się ze są pogięte łopatki, które zostały wymienione. Wszystko cacy, ale po odbiorze auta czułem jakby autko lepiej się zbierało ale nie tak...
Samochód jest mułowaty , więc szukam przyczyny , błędów żadnych nie ma . Silnik chyba bug
Witam Mam problem wyskoczył mi błąd check a dokładnie P0401 "Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ" byłem raz w serwisie wykasowali ( 200 pln). Obecnie wyskoczył na nowo. Zakupiłem moduł elm 327 i za pomocą programu PCMSCAN odczytuje ten błąd ale nie mogę go skasować. w konsoli programu jest zapis, że obecnie nie ma błędu jest...
Co do kichania nie kupuj od razu gaźnika na pierwszy żut sprawdź wężyk który wchodzi do króćca miedy gaznikiem a głowica. Idzie on do zaworu który różnie ludzie nazywaja EGR zawór odmy weź go odłącz i zaślep bardzo czesta przyczyna rozszczelniony zawór
Witam, przyczyną była cieknaca pompa tandemowa. Pompa uszczelnienia wyczyszkoony zawór egr turbina sprawdzona i co prawda to przeplywomierz został wymieniony auto znowu jedzie mało pali jest dobrze. Z góry dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.:)
Jam ma zrobic adaptacje skoro masz błąd zaworu EGR. To tak jakbyś chciał światło zapalić a masz żarówki spalone. Usuniesz przyczynę pojawienia się błędu to i adaptacja ruszy. Na tą chwile nie wiadomo czy problemem jest zawór, uszkodzona instalacja czy EDC.
przyczyna szarpania przyczyna palić restart przyczyna
tworzenie stron internetowych selektywny filtr częstotliwość samsung niestabilne połączenie
czujnik temperatury czujnik temperatury
Husqvarna – wyciek paliwa przez wydech, gaźnik, iglica, naprawa, modele 55R, 242 XP Lenovo IdeaPad G710 – typy gniazd USB: USB 3.0 i USB 2.0, porty Type-A