czy można gdzieś kupić ten cały "zaworek z tą iglicą " i poprostu wkrecić nowy Nie spodziewam się. :cry: Trzeba znać typ i producenta reduktora. Nasze polskie Peruny były do naprawy. Nie wiem co masz??? Wykręć, obejrzyj dokładnie. To powinna być prościzna. Każdy tokarz dorobi ci części. Tylko czy nie będzie to droższe od nowego reduktora???
Zawór iglicowy i jego gniazdo szczelne??
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam. Widziałeś taki gaźnik na oczy? Gdzie tam jest pływak? Zacięty zawór iglicowy standard w chińczykach.
Trzeba by sprawdzić gaźnik pod względem poziomu paliwa. Zawór iglicowy i pływak. Jeżeli szukasz kogoś do naprawy, to pisz na PW. Sprawdzałeś świece, na obu cylindrach?
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
jogurto - a jaki to "maluszek" ???? Jest w nim może taki zawór elektryczny który dołaczony jest do gaźnika -to po pierwsze , a po drugie to jak jest elektryczny zawór iglicowy na dyszy biegu jałowego to jak rozkręcisz gaźnik to sprawdź go bo może on "świruje"
Próbowałeś regulacji na zaworze iglicowym zawleczką?
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
No to jestem z powrotem :- ). Silnik działa, faktycznie wyczyszczona dysza właściwie odcina dopływ paliwa, ale jest jeszcze pewien problem. http://obrazki.elektroda.pl/2146574400_1... Na powyższym obrazku w części A przedstawiona jest relacja pływaka do tej wspomnianej dyszy w sytuacji, w której silnik stoi na płaskim gruncie. W takiej...
Na moje oko to masz nieszczelny zawór iglicowy.
Witam. Wewnątrz ekspresu jest trójnik do którego dochodzą dwa przewody ciśnieniowe, a od strony komory bloku wchodzi do niego tzw zawór iglicowy zwany też palcem. Zdarza się że trójnik pęka i dlatego puszcza część wody na zewnątrz lub puszcza opaska jak jest zapchany. https://www.google.pl/search?source=hp&e...
Przyczyną przedostawania się paliwa do cylindra podczas postoju może być nieszczelny zawór iglicowy,nieszczelny pływak, zanieczyszczenie ciało obce w gnieździe zaworka iglicowego. Zawór elektromagnes zamyka dopływ paliwa do dyszy głównej paliwa w momencie wyłączenia silnika i zabezpiecza rozgrzany silnik przed samozapłonem mieszanki paliwowo powietrznej,oraz...
Zawór iglicowy puszcza.
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
Problem masz z gaźnikiem a dokladnie z jego zaworem iglicowym, przecieka, może podwieszny, albo przycięty. Paliwo dostaje się do silnika oraz miesza się z olejem podnosząc jego poziom. Gaźnik należy wyczyść, oraz sprawdzić zawór iglicowy, pływak itp.itd.
Nie trzyma zawór iglicowy lub brak iglicy albo źle włożona.
no to gaźnik do rozebrania wyczyszczenia, zawór iglicowy do sprawdzenia, pływak, pewnie się leje ta benzyna ciurkiem
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Do docierania zaworów to lepiej wężyk wiertarka z czymś pod wymiar i dwa cybanty. Jeśli idzie o zawór iglicowy to może dało by się przerobić na wersje z uszczelką.
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
Okazało się, że zawór iglicowy doskonale sobie poradził ze zmniejszeniem przepływu. Pytanie wynikało z błędnego umiejscowienia w schemacie miejsca zaworu. Gdy jest za membraną, to zmniejszenie przepływu nie ma znaczenia. Dziękuję za rady i pomoc w zrozumieniu działania całego systemu. Temat zamknięty. Ama
Wygląda na wężyk przelewowy gaźnika, Jak jest wyciek, to jest coś nie tak z: pływak/dźwigienka/zawór iglicowy - w każdym bądź razie komora pływakowa z jakiegoś powodu jest przelewana paliwem...
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Witam, mam problem ze gaźnikiem Dellorto PHBG 19MM do WSK-i 125. Po zalaniu gaźnika, benzyna wycieka z lewej strony przelewu. Gdy odpalam motocykl, od razu wkręca się na maksymalne obroty. Sprawdzałem zawór iglicowy i działa tak jak trzeba. Może ktoś miał ten sam problem? Proszę o porady.
Ja bym sprawdził czy zawór iglicowy nie został uszkodzony i czy poziom paliwa nie jest przestawiony (o ile jest taka możliwość) Niedawno dostałem do naprawy motor,w którym po czyszczeniu gaźnika jakimś sposobem brakowało iglicy...
Czy przypadkiem w tym otworku nie ma jakiegoś zaworki zwrotnego który się akurat zawiesił??? Jest, zawór iglicowy. Wątpię że jest on wymienialny, ale spróbować możesz.
zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak no właśnie zapewne to może być to .
Ten przyrząd co prawda ma zawór zwrotny w końcówce adaptera, ale zazwyczaj nieprawidłowo wykonany. Zawór iglicowy bez sprężynki zwrotnej, przez co wynik pomiaru za każdym zadziałaniem zaworu jest inny. Czasami zdarza się zawór od wentylu samochodowego, który wymaga dużej różnicy ciśnień do otwarcia. Manometr ma za duży zakres, jak do Diesla. Ponadto...
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
A co powiesz np o zbiorniku oleju np 5l, pod większym ciśnieniem i potem zawór iglicowy, dawkujący ilość oleju a potem ten zwór przelewowy ? Hydrofor to zawsze kojarzy mi się z zbiornikiem z poduszką powietrzną. Chyba pompy do palników na olej opałowy nie nadają się na dłuższą pracę.? Mnie chodziło o pokazanie możliwości sterowania ciśnieniem, regulowanym...
Witam, problemem może być niedomknięty lub podwieszony zawór iglicowy pływaka. Dziurawy pływak, obce ciało które siedzi w gnieździe zaworka iglicowego. Rozbierz ponownie, wyczyść, sprawdź, oraz przeprowadź test na szczelność. Pozdrawiam.
Zawór iglicowy do sprawdzenia na szczelnośč i jego membrana.
Przepuszcza zawór iglicowy pływaka.
Weź cały kpl nowych uszczelek, rozbierz gaźnik, wyczyść, przedmuchaj, wyrównaj powierzchnie, sprawdź porządnie pływak, zawór iglicowy - nie ma siły musi działać. lekki wyciek to tam pikuś - tobie się leje przy drganiach albo na pochyłach więc to nie z komory ssania. Sugerowałem to już kilkakrotnie, tyle że na stole. Lepiej na pojeździe, tym bardziej...
Zawór iglicowy i pływak do przeglądu.
Padł presostat wody. To mały zawór iglicowy ze sprężynką. Niestety, często ulega zamuleniu i zakamienieniu - sprężynka nie odbija, mikrowyłącznik nie otrzymuje sygnału i piec "próbkuje" co kilka minut. Mało który serwisant o tym wie.
Nie ma już kondensatorów,chincole mają CDI. Jw. sprawdź czy brakuje iskry czy paliwa.Skontroluj też luz zaworowy,bo jak się nagrzeje to zawory modą się nie domykać. Doraźnie możesz po zgaśnięciu nacisnąć na starter i będziesz czuł czy spręża. Weź ze soba drugą świecę i jak zdechnie to przepnij fajke pod nią i zobacz czy ma zdrową niebieską iskrę. Zdejmij...
kroll ..... chcemu ale te punkty za foty?????????? nieładnie Dodano po 8 siasiuk..... na zimno to może się sprawdzi ...ale po odpaleniu to szkoda twojej roboty. syf-ol jak widać zawiera syf. przy temperaturze powstają potworne nagary, które zatykają 1/2 cala rurę. zawór iglicowy może i zamknie dopływ paliwa ale musisz użyć siłownika hydraulicznego a...
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
Pływak może i dobry ale zawór iglicowy niezupełnie.wWykręcić elektrozawór, z przezroczystego wężyka zrobić fajkę i zobaczyć jaki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Być może silnik dostaje za mało paliwa. Jakiś wniosek bardziej konkretny dałoby natychmiastowe odkręcenie odstojnika gaźnika (po opisywanym zgaśnięciu) i ocena ilości paliwa w odstojniku. Co prawda wcześniej pisałeś, że zawór iglicowy się nie przycina, ale brak paliwa w odstojniku mógłby jednak sugerować jakąś usterkę działania tego zaworu. Na razie...
Zanieczyszczony lub zacięty zawór iglicowy pływaka. Odkręć komorę pływakową, wyjmij pływak i sprawdź.
Zawór iglicowy wkręcony na max możliwe że wyrobiony nie mam rozeznania co do nowego,chyba że to wina pływaka za duży poziom paliwa.
Radziłbym ci jeszcze skontrolować pływak i zawór iglicowy oraz poziom paliwa w komorze pływakowej bo niesprawność elektrozaworu przy prawidłowo działających tych elementach nie powinna objawiać się w ten sposób.
Zawór iglicowy do sprawdzenia, poziom paliwa może być źle ustawiony.
Albo nie trzyma zawór iglicowy w komorze pływakowej gaźnika, albo poluzowała się śruba spustu paliwa z komory pływakowej.
Nie grzebałeś przy zaworach? Bo jak się bardzo uprzeć, to dałoby się tak pokręcić rozrząd, żeby wydechowy robił za ssący, a ssący za wydechowy. Wtedy masz jakby odwrotny przepływ powietrza, ale to byś musiał taką akrobację odjaniepawlić że szok XD... Generalnie rozbierz gaźnik i zobacz co do czego. nie, przy zaworach nic nie robiłem zobaczę do tego...
Tylko i wyłącznie zawór iglicowy, musisz go dokładnie sprawdzić i wyczyścić.
Nie trzyma zawór iglicowy w gaźniku, może podszedł jakiś paproch poprodukcyjny. Wyczyść i przedmuchaj gaźnik
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Nie są mokre, ale śmierdzą trochę benzyną. Zawór iglicowy nie był wymieniany, tylko to coś :D z małą kuleczką od pływaka - chyba czujnik pływaka. Świece robią się czarne po jeżdzie, a e ostatnie się przepaliły tzn. nie przeskakiwała przez nie iskra. Dodano po 54 tak zawór iglicowy był wymieniony :D Dodano po 42 tak zawór iglicowy był wymieniony :D
Doczytałem jeszcze w necie, że te zawory iglicowe z membranką nie są zbyt dobre. Tak więc na przyszłość: chyba nie ma co oszczędzać, tylko kupić coś lepszego. A przy okazji: jest gdzieś pokazana zasada działania takiego zaworu?
A pływak sprawdzałeś czy nie jest dziurawy, przyczyną może też być nieszczelny zawór iglicowy.
DCHD nie było w polonezie, to gaźnik o podciśnieniowym uruchamianiu przepustnicy II przelotu. U niego pewnie nie trzyma zawór iglicowy-podtarty stożek
(at)Pacior11 Tam nie ma iglicy tam jest zawór iglicowy w komorze pływakowej. Wygląda mniej więcej tak https://allegro.pl/listing?string=ZAW%C3... Drucik o którym mówisz to chyba jest ośka na której jest wahliwie zamocowany pływak w komorze i jest ona konieczna bo bez tego zawór iglicowy nie...
Zawór iglicowy się nie domyka, wyczyść jeszcze raz.
Sprawdź zawór iglicowy i poziom paliwa w komorze pływakowej.
A zawór iglicowy komory pływakowej sprawdzałeś?
Zgadza się, prawdopodobnie nawala zawór iglicowy, wg oznaczeń na gaźniku jest to SOLEX 30/35 PDSI(T). Zauważyłem, że gdy tak się morduje na benzynie i nagle odetnę mu jej dopływ poprzez elektrozawór (przełączam na fazę wypalania paliwa z gaźnika) to po paru chwilach silnik zaczyna pracować płynnie i ładnie. Więc winowajców może być dwóch, pływak albo...
w temacie analizy ofert za dużo Ci nie pomogę , ponieważ w pracy praktycznie wszystkie regulatory PID są integralną częścią danych urządzeń np wszystkie falowniki , zawory regulacyjne , zawory regulacyjne iglicowe , jedynie regulator temperatu i jeden poziomu to samodzielny regulator ( produkcji polskiej ) moze to Ci coś da : http://www.eurotherm.pl/regulatory/s2000...
Próbowałem wyregulować gaźnik Właśnie na tym musisz się skupić. tak jakby nie dostawał wystarczająco paliwa, To jest właściwy trop. Jeżeli regulacja przepustnicy nie przynosi oczekiwanych efektów, zobacz w komorze pływakowej, czy przypadkiem za wcześnie nie zamyka się zawór iglicowy. Jest możliwe że w komorze jest za mała ilość paliwa. Możesz jeszcze...
Sprawdź komorę pływakową i zawór iglicowy. Może zapapruchał się czymś.
Witam.Membrany mozesz wymienic poniewaz nie wygladaja najlepiej( szczególnie pompujaca) . Do sprawdzenia zawór iglicowy w gazniku i sitko. Sprawdz w jakim stanie jest cylinder,czy nie jest porysowany.
Pompka paliwa (jeśli występuje) do wymiany. Golf90 Jaki tłoczek? Może zawór iglicowy, ale on nie daje takiego efektu, prędzej membrany gaźnika. Pozdrawiam.
Zawór iglicowy ma prawo przepuszczać paliwo (np paproszek w gnieździe) Kranik daje pewne zmknięcie i paliwo nie ucieknie na postoju. Do jazdy to kranik jest nie potrzebny.
Co jest w nich głównie złego? A co jest dobrego ? Korodujace aluminium. Przeciekające zawory iglicowe. Fatalnej jakości guma na uszczelki. Luzujące sie wkręty - iglice wolnych obrotów. Tylko pytanie - gdzie kupić lepsze ? Jeżeli już to tajwanskie Kymco.
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
Proponuję sprawdzić czy filtr jest założony zgodnie z kierunkiem przepływu, ewentualnie zawór iglicowy w komorze pływakowej.
nas pytasz? a kto ma gaźnik w ręku i widzi zawór iglicowy itd.?
Rozbierz gaźnik i sprawdź, może tylko zawór iglicowy się przykleił. Masz kranik czy zaworek podciśnieniowy?
Gaźnik koniecznie rozkręcić wyczyścić i przedmuchać sprawdzić dysze, pływak oraz zawór iglicowy
O jakiej blaszcze Ty mówisz? Jest tam plastikowy pływak i zawór iglicowy ze sprężynką.
Silnik jest zalany, dlatego masz mokrą świecę i silnik odpala po odkręceniu gaźnika. Te objawy pojawiają się na nowym gaźniku? Ja bym go rozkręcił i sprawdził czy został prawidłowo poskładany i czy zawór iglicowy jest prawidłowo ustawiony (0.65 mm). Oczywiście pod warunkiem że wężyki prawidłowo podłączyłeś tak jak podałem.
Zajrzyj do głównej dyszy paliwowej, sprawdź pływak oraz zawór iglicowy, ustaw poziom paliwa prawidłowy. Pytanie: - czy po zdjęciu filtru powietrza jest to samo?
Do sprawdzenia uszczelka gaźnika, i zawór iglicowy w gaźniku. Podejrzewam że po ustaniu przelewania się gaźnika wszystkie objawy znikną.
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
Coś musiałeś źle złożyć, zawór iglicowy się nie domyka, może pływak nie z tego modelu gaźnika, lub dziurawy i tonie.
Wystraszył się.. Najlepiej zrób co miałeś zrobić- nie szukaj tej pompki przyspieszenia. :cry: Dodatkowo sprawdzić jakość iskry, przerwę w aparacie, pompkę zasilającą, zawór iglicowy dopływu paliwa.
Miałem kiedyś kretyński porblem z 126, wszystko było ok a objawy były jak piszesz. Problem okazał się trywialny ale nerwów mnie to kosztowało bo był z serii niemożliwych bo wszystko działo a nie działało. Okazało się ze w zaworze iglicowym "zaschło" paliwo. Był tam "bąbel" coś jak ściana bańki mydlanej zaschnięte paliwo w zaworze iglicowym zawór był...
Nieszczelny zawór iglicowy, za bardzo podgięta blaszka zaworka i membrana naciska na zaworek. Wyjmij gaźnik, załóż na króciec gaźnika jakiś wężyk i dmuchaj ustami. Dobry zaworek nie powinien puścić powietrza.
zawory sa ok skoro maluszek ma moc możliwe że zawór iglicowy nie domyka się jak ustawiałeś skład mieszanki ?
Jak dla mnie problem jest w gaźniku. Jesteś pewien ze jest dobrze złożony? Wygląda tak,jakby zawór iglicowy caly czas byl w pozycji otwartej i dlatego zalewa gaźnik.
Potrzebujesz takiego zestawu http://www.reptor.pl/?513,pl_membrany-k2... Zawór iglicowy znajduje się pod jedną z membran, nie trzeba rozbierać iglicy i przepustnicy.
Ja bym jeszcze sprawdził pompę paliwa czy nie jest uszkodzona przepona . Warto też sprawdzić zawór iglicowy i pływak w gażniku oraz ustawić poziom paliwa . Z banalnych przyczyn proponuję sprawdzić cięgno ssania czy odbija do końca i mimo wciśnięcia dżwigienki nie pozostaje włączone .
witam proponuję sprawdzić czy filtr paliwa nie jest przypadkiem brudny może być też wytarty zawór iglicowy lub źle ustawiony pływak w gaźniku.
jest to samo tylko pod inną nazwą. Patenty kosztują. Oczywiście, że prawie to samo, bo co innego można wymyślić. Zawór iglicowy lub dla większych grzybkowy odpowiednio ukształtowany. Przekładnia śrubowa napędzana najczęściej silnikiem krokowym. Wszystko szczelnie zamknięte i tyle. Na temat patentów się nie wypowiem, ale czyżby skrót EEV był opatentowany?...
wygląda na dużo za bogatą mieszankę - najpierw gaźnik do sprawdzenia, wyczyszczenia, sprawdzić głównie poziom paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie tonie, czy zawór iglicowy szczelny i nie przepuszcza paliwa jak się go uniesie, czy dysza główna paliwa w ogóle jest wkręcona
To się dostań do gaznika (tak na marginesie powodzenia życzę). Całkiem możliwe że zawór iglicowy się zaciął, a paliwo sie leje ciurkiem.
Chyba będzie uszkodzony lub zanieczyszczony zawór iglicowy pływaka, stąd to przelewanie paliwa. Na wolnych obrotach może zalewać świece.
wlej mu nie wielka ilość do gaznika i pokręć jak chwyci masz przytkany zawór iglicowy, moze dysze
Srawdziłem w książce serwisowej, na rysunku zawór iglicowy jest zamknięty (powinien zamykać się pod naciskiem pływaka), pamiętaj o uwzględnieniu grubości uszczelki.
Zaworami kulowymi nie reguluje się przepływu a jedynie zamyka lub otwiera dopływ (w profesjonalnych zastosowaniach, co innego w grażach pomysłowych Dobromirów). Do regulacji albo jakiś zawór iglicowy i napęd chociażby z minimotoreduktora ślimakowego DC 12V/24V, albo zawór redukujący ciśnienie który dodatkowo utrzyma stały przepływ niezależnie od zmian...
Witam Chiński quad 200ccm. Przy dłuższej próbie rozruchu z gażnika wycieka benzyna w stronę filtra powietrza a kiedy silnik już siłą przymuszony odpali okazuje się że i z wydechu pluje niespalonym paliwem. Gażnik przeczyszczony, pływak się nie topi a zawór iglicowy trzyma idealnie. Zauważyłem że nie działa elektryczny zawór iglicowy w tym gazniku. Kiedy...
zaworek iglicowy zawór iglicowy zaworek iglicowy pływak
tablet wgrywać android pilot bramy garażu uszkodzony zasilacz corsair
informatyka techniczna informatyka techniczna
Volkswagen Golf 5 2008: Klakson i kontrolka poduszki powietrznej Zabezpieczenie wzmacniacza WS432: przekaźnik i tranzystory BC237, BC211