pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
czy można gdzieś kupić ten cały "zaworek z tą iglicą " i poprostu wkrecić nowy Nie spodziewam się. :cry: Trzeba znać typ i producenta reduktora. Nasze polskie Peruny były do naprawy. Nie wiem co masz??? Wykręć, obejrzyj dokładnie. To powinna być prościzna. Każdy tokarz dorobi ci części. Tylko czy nie będzie to droższe od nowego reduktora???
Zawór iglicowy i jego gniazdo szczelne??
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam. Widziałeś taki gaźnik na oczy? Gdzie tam jest pływak? Zacięty zawór iglicowy standard w chińczykach.
W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
Trzeba by sprawdzić gaźnik pod względem poziomu paliwa. Zawór iglicowy i pływak. Jeżeli szukasz kogoś do naprawy, to pisz na PW. Sprawdzałeś świece, na obu cylindrach?
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
jogurto - a jaki to "maluszek" ???? Jest w nim może taki zawór elektryczny który dołaczony jest do gaźnika -to po pierwsze , a po drugie to jak jest elektryczny zawór iglicowy na dyszy biegu jałowego to jak rozkręcisz gaźnik to sprawdź go bo może on "świruje"
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Próbowałeś regulacji na zaworze iglicowym zawleczką?
No to jestem z powrotem :- ). Silnik działa, faktycznie wyczyszczona dysza właściwie odcina dopływ paliwa, ale jest jeszcze pewien problem. http://obrazki.elektroda.pl/2146574400_1... Na powyższym obrazku w części A przedstawiona jest relacja pływaka do tej wspomnianej dyszy w sytuacji, w której silnik stoi na płaskim gruncie. W takiej...
Witam. Wewnątrz ekspresu jest trójnik do którego dochodzą dwa przewody ciśnieniowe, a od strony komory bloku wchodzi do niego tzw zawór iglicowy zwany też palcem. Zdarza się że trójnik pęka i dlatego puszcza część wody na zewnątrz lub puszcza opaska jak jest zapchany. https://www.google.pl/search?source=hp&e...
Na moje oko to masz nieszczelny zawór iglicowy.
Przyczyną przedostawania się paliwa do cylindra podczas postoju może być nieszczelny zawór iglicowy,nieszczelny pływak, zanieczyszczenie ciało obce w gnieździe zaworka iglicowego. Zawór elektromagnes zamyka dopływ paliwa do dyszy głównej paliwa w momencie wyłączenia silnika i zabezpiecza rozgrzany silnik przed samozapłonem mieszanki paliwowo powietrznej,oraz...
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
Problem masz z gaźnikiem a dokladnie z jego zaworem iglicowym, przecieka, może podwieszny, albo przycięty. Paliwo dostaje się do silnika oraz miesza się z olejem podnosząc jego poziom. Gaźnik należy wyczyść, oraz sprawdzić zawór iglicowy, pływak itp.itd.
Nie trzyma zawór iglicowy lub brak iglicy albo źle włożona.
Do docierania zaworów to lepiej wężyk wiertarka z czymś pod wymiar i dwa cybanty. Jeśli idzie o zawór iglicowy to może dało by się przerobić na wersje z uszczelką.
Zawór iglicowy puszcza.
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
no to gaźnik do rozebrania wyczyszczenia, zawór iglicowy do sprawdzenia, pływak, pewnie się leje ta benzyna ciurkiem
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
Wygląda na wężyk przelewowy gaźnika, Jak jest wyciek, to jest coś nie tak z: pływak/dźwigienka/zawór iglicowy - w każdym bądź razie komora pływakowa z jakiegoś powodu jest przelewana paliwem...
Okazało się, że zawór iglicowy doskonale sobie poradził ze zmniejszeniem przepływu. Pytanie wynikało z błędnego umiejscowienia w schemacie miejsca zaworu. Gdy jest za membraną, to zmniejszenie przepływu nie ma znaczenia. Dziękuję za rady i pomoc w zrozumieniu działania całego systemu. Temat zamknięty. Ama
Witam, mam problem ze gaźnikiem Dellorto PHBG 19MM do WSK-i 125. Po zalaniu gaźnika, benzyna wycieka z lewej strony przelewu. Gdy odpalam motocykl, od razu wkręca się na maksymalne obroty. Sprawdzałem zawór iglicowy i działa tak jak trzeba. Może ktoś miał ten sam problem? Proszę o porady.
Ja bym sprawdził czy zawór iglicowy nie został uszkodzony i czy poziom paliwa nie jest przestawiony (o ile jest taka możliwość) Niedawno dostałem do naprawy motor,w którym po czyszczeniu gaźnika jakimś sposobem brakowało iglicy...
Ten przyrząd co prawda ma zawór zwrotny w końcówce adaptera, ale zazwyczaj nieprawidłowo wykonany. Zawór iglicowy bez sprężynki zwrotnej, przez co wynik pomiaru za każdym zadziałaniem zaworu jest inny. Czasami zdarza się zawór od wentylu samochodowego, który wymaga dużej różnicy ciśnień do otwarcia. Manometr ma za duży zakres, jak do Diesla. Ponadto...
A co powiesz np o zbiorniku oleju np 5l, pod większym ciśnieniem i potem zawór iglicowy, dawkujący ilość oleju a potem ten zwór przelewowy ? Hydrofor to zawsze kojarzy mi się z zbiornikiem z poduszką powietrzną. Chyba pompy do palników na olej opałowy nie nadają się na dłuższą pracę.? Mnie chodziło o pokazanie możliwości sterowania ciśnieniem, regulowanym...
Witam, problemem może być niedomknięty lub podwieszony zawór iglicowy pływaka. Dziurawy pływak, obce ciało które siedzi w gnieździe zaworka iglicowego. Rozbierz ponownie, wyczyść, sprawdź, oraz przeprowadź test na szczelność. Pozdrawiam.
zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak no właśnie zapewne to może być to .
Czy przypadkiem w tym otworku nie ma jakiegoś zaworki zwrotnego który się akurat zawiesił??? Jest, zawór iglicowy. Wątpię że jest on wymienialny, ale spróbować możesz.
w temacie analizy ofert za dużo Ci nie pomogę , ponieważ w pracy praktycznie wszystkie regulatory PID są integralną częścią danych urządzeń np wszystkie falowniki , zawory regulacyjne , zawory regulacyjne iglicowe , jedynie regulator temperatu i jeden poziomu to samodzielny regulator ( produkcji polskiej ) moze to Ci coś da : http://www.eurotherm.pl/regulatory/s2000...
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
Padł presostat wody. To mały zawór iglicowy ze sprężynką. Niestety, często ulega zamuleniu i zakamienieniu - sprężynka nie odbija, mikrowyłącznik nie otrzymuje sygnału i piec "próbkuje" co kilka minut. Mało który serwisant o tym wie.
Zawór iglicowy do sprawdzenia na szczelnośč i jego membrana.
Przepuszcza zawór iglicowy pływaka.
Radziłbym ci jeszcze skontrolować pływak i zawór iglicowy oraz poziom paliwa w komorze pływakowej bo niesprawność elektrozaworu przy prawidłowo działających tych elementach nie powinna objawiać się w ten sposób.
Nie grzebałeś przy zaworach? Bo jak się bardzo uprzeć, to dałoby się tak pokręcić rozrząd, żeby wydechowy robił za ssący, a ssący za wydechowy. Wtedy masz jakby odwrotny przepływ powietrza, ale to byś musiał taką akrobację odjaniepawlić że szok XD... Generalnie rozbierz gaźnik i zobacz co do czego. nie, przy zaworach nic nie robiłem zobaczę do tego...
Zawór iglicowy i pływak do przeglądu.
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
Nie ma już kondensatorów,chincole mają CDI. Jw. sprawdź czy brakuje iskry czy paliwa.Skontroluj też luz zaworowy,bo jak się nagrzeje to zawory modą się nie domykać. Doraźnie możesz po zgaśnięciu nacisnąć na starter i będziesz czuł czy spręża. Weź ze soba drugą świecę i jak zdechnie to przepnij fajke pod nią i zobacz czy ma zdrową niebieską iskrę. Zdejmij...
Weź cały kpl nowych uszczelek, rozbierz gaźnik, wyczyść, przedmuchaj, wyrównaj powierzchnie, sprawdź porządnie pływak, zawór iglicowy - nie ma siły musi działać. lekki wyciek to tam pikuś - tobie się leje przy drganiach albo na pochyłach więc to nie z komory ssania. Sugerowałem to już kilkakrotnie, tyle że na stole. Lepiej na pojeździe, tym bardziej...
Pływak może i dobry ale zawór iglicowy niezupełnie.wWykręcić elektrozawór, z przezroczystego wężyka zrobić fajkę i zobaczyć jaki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Zanieczyszczony lub zacięty zawór iglicowy pływaka. Odkręć komorę pływakową, wyjmij pływak i sprawdź.
elektrozawór iglicowy zaworek iglicowy zawór iglicowy
komar słaby system navigation niebieski ekran radio samochodowe
budowa odkurzacza zestaw kompterowy
Ustawienie wałków rozrządu Opel 2.0 CDTI A20DTH/B20DTH – blokady, schemat, momenty Schemat elektryczny mikrofalówki Moulinex Y78 – dokumentacja, zamienniki, diagnostyka