problem rozwiązany zawór mprop oraz zaworek na niskim na pompie, pozdrawiam.
Sprawdź numery na zaworze mprop na pompie cr , zaworu regulacji ciśnienia na listwie i na wtryskiwaczach , czy są identyczne w starym silniku .
Z reguły zawór Mprop valve zamontowany jest przy pompie wysokiego ciśnienia. Jest to jedyny element do którego jest podłączona wtyczka i zamontowany trzema śrubkami na imbus.Jest to zawór który steruje ciśnieniem do listwy. Znaczenia błędów niestety nie znam więc nie mogę dokładnie określić rodzaju usterki a tylko po Twoim opisie.To co widzisz na listwie...
Przyczyną był zawór Mprop zamykam temat dziękuje i pozdrawiam
Sprawdź czy masz stabilne wysokie i niskie ciśnienie paliwa. Jeśli zawór Mprop nowy i wtryskiwacze nowe, to sprawdź czy zawór bezpieczeństwa na wysokim ciśnieniu nie puszcza....
Skoro wymieniłeś wtryski i zawór na listwie to wymiana MPROP raczej pomoże. Jak nie dasz rady to pisz, pomogę, bo jest ciężko odkręcić bez wprawy.
Miał ktoś taki przypadek? Praktycznie każdy, kto grzebał cokolwiek przy MAN. Przeszukaj podobne tematy bo było to już kilkakrotnie wałkowane na forum. Ale pomimo to podpowiem: Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: -niskie ciśnienie paliwa -zawór DBV -zawór MProp -wtryskiwacze Dokładnie w takiej kolejności jak napisałem. Pasowałoby jeszcze sprawdzić...
3104 zawór prv otwarty. Z pozostałych dwóch wynika, że albo masz problem z przewodami zaworu MPROP na pompie cr albo sam zawór ma uszkodzoną cewkę powinna mieć 3.2 Ohm.
W czasie jazdy przy średnim obciążeniu wyskakuje błąd zbyt dużej róznicy ciśnienia rzeczywistego od zadanego. Ciśnienie wymagane ok 1400/1500 Bar, a rzeczywiste ok 900 Bar. Po tym ciśnienia schodzą do ok 800 Bar i nie ma czym jechać. Wygląda mi to na pompę lub zawór MPROP
Witam, wiem że temat był poruszany na forum wiele razy ale mam pytanie odnośnie przeprowadzenia testów przelewowych poszczególnych wtryskiwaczy. Wyświetla się błąd EDC 3779. Zawór ograniczający ciśnienie na listwie CR szczelny. Test przyśpieszania nie wskazał bezpośrednio na któryś wtryskiwacz. Dane odczytane MANCAT'S bieg jałowy -ciśnienie paliwa 5,3...
Filtry wymieniłem a moze to być mprop albo zawór na listwie? nie wtryski? wywala błąd i traci moc jak jedzie pod górę załadowywany Może być mprop, może być zawór na listwie, mogą być wtryski - diagnostyka się kłania. Bez kompa i we własnym zakresie możesz sobie zrobić jedynie próbę przelewową. Ale moim zdaniem lepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć ile...
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Witam. Doszedłes końca z tym manem? U mnie jest ten sam problem tyle że pod obciążeniem ucina mi moc i gdy tak się stanie zapala mi się kontrolka MIL albo zacznie mrugać i razem z nią czerwona kontrolka silnika wyświetla usterka sterownika silnika w komputerze pokazuje się błąd 03776-01 do puki nie zgasze samochodu jest on jako aktywny po zgaszeniu...
A co to ten mprop? Czyli zawór dozujący odpowiadajacy za niskie ciśnienia w pompie. Najczęściej walcowaty z gniazdem na wtyczkę z tyłu. Wyczyścić układ nigdy nie zaszkodzi ale dużo by pomogło zrobić odczyty parametrów.
Mój mechanik wymieniał wtryski , wtrsyki zakupione przez niego w sklepie Mprop nie był zakupiony w serwisie Zawór ograniczający ciśnienie, najpierw kupiony w sklepie , pozniej podmieniony na oryginalny manowski Błąd który się wyświetla to EDC - 03779-01
Przy wyższym ciśnieniu w szynie rail (wzrost obciążenia górka itp) może puszczać zawór bezpieczeństwa. Problem może być tez usterka w samym regulatorze Mprop. Jeśli te elementy będą sprawdzone sprawdziłbym wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Jaki przebieg auta? Wykonaj przejazd drogowy z obciążeniem, obserwuj ciśnienie zasilania oraz ciśnienie na szynie...
Filtry zostały wymienione na samym początku i zaworek przelewowy przy obudowie filtra więc została wymieniona cała pompa (wysokiego i niskiego +mprop) i poprawy nie ma z niskim ciśnieniem. Zawór na listwie nowy. Dodano po 8 Co do zaworu DBV to przeciwcisnienie pokazuje ok 0.5-0.7 bar na jałowym, klapka na wydechu chodzi i podczas testu działa wszystko...
Nie wiem co siadło - diagnostykę trzeba zrobić. Trzeba podpiąć pod komputer i zerknąć w parametry pracy silnika. W pierszej kolejności niskie ciśnienie i filtry paliwa. Następnie zawó Mprop i jak wartość procentowa za duża to sprawdzić zawór bezpieczeństwa. Jak tam będzie ok to próba przelewowa i może tam coś wyjdzie. Itd itd. Jak sam widzisz możliwości...
Ogólne problem to ciężkie odpalanie. Silnik jest w autobusie, są na pulpicie przyciski do palenia i gaszenia. Jeśli go długo kręcić to łapie, gubi, łapie i tak z 10 -15s aż zapali, i pojawia się błąd wałka. Jeśli go zgaszę przyciskiem i jak tylko silnik się zatrzyma nacisnę start to odpali normalnie i błędu nie ma, jeśli zrobię dłuższą przerwę to znowu...
MPROP numer różnił się ostatnią cyferką oryginał bosh oringi ok dbv nowy bosh nie cieknie podpięty komputer man zawory wymienione po diagnozie na dbv spadły wartości % z 3.5 na 1.7 Dodam że auto traci trochę mocy ale jedzie obroty w pełnym zakresie. Wtryski na kompie wychodzą dobrze ,czy mogą to być problemy z pompą wysokiego ciśnienia ? Jakie mam zbadać...
Z wlasnych obserwacji i doświadczeń z tego forum: Niskie cisnienie na filtrze ok 5.5bar na biegu jałowym - wyzsze to filtr zasadniczy zapchany, niższe to na ogól zapchany filtr w pompce ręcznej lub separator. Dopiero potem resztę sprawdzasz, jak np mprop - z moich doświadczeń im lepiej tym mniej, na ogół od 4-7%, im wyższa liczba tym większe prawdopodobieństwo...
Czy z tyłu listwy jest jakaś rurka pod nakrętką którą popuściłeś bo na filmiku nie widać. Szyna CR to nie jest żadne czary mary, to pusta rura na jednym końcu zaślepiona a na drugim ma zawór który odprowadza paliwo do powrotu paliwa. Jakie masz ciśnienie w obwodzie niskiego ciśnienia? Masz jakieś parametry zaworów dozujących (mprop) ? Dodano po 14 Jeśli...
Witam może pomoże SPN 3748 Highside - stopień końcowy jednostki dozującej pompy wysokociśnieniowej CP3 Strategia monitoringu Kontrola stopnia końcowego pod kątem zwarcia do masy lub +Ubat i przerwania przewodu Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza pulsuje na czerwono • Symbol STOP • Lampka kontrolna czerwona • Brzęczyk Failure Mode...
Witam, Pojazd: MAN TGX 18.480 Automat, Retarder przebieg 900tys km Ciągnik A więc mam taką małą zagadkę, Auto podczas przyspieszania puszcza czarną chmurkę, dosyć sporą. Nie dymi ciągle - W sensie przyspieszam autem i przy każdej zmianie biegu i ponownym rozpoczynaniu przyspieszania, obciążania silnika puszcza czarnego bąka. Podczas podjazdu pod górę...
zawór mprop zawora zawora wydechowy zawora zielony zawora czerwony
termostat danfoss parametry linde silnik jazdy wtyczka angielska
programatora ch341 ul1200 miernik
Mercedes A 170 W168 2000 – błąd 903901, nieznany kod, diagnostyka Xentry, wiązka klapy Samsung UE55MU6100 CY-GM055HGHV3 – prawidłowy Front Color w trybie serwisowym