Witam, mam pytanie. Gdzie znajduje się zawór niskiego ciśnienia klimy w Citroen C3 2004 rok? Masz go na zdjęciu.
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
zrób zdjęcie z zaworami, aby było widać cały kocioł od dołu to będzie łatwiej, Nie wiem jak Twój, bo ja mam VUW240/2-5 i zawór napełniający mam pod kotłem tuż przy krawędzi od strony pomieszczenia pomiędzy wejściem zimnej wody wodociągowej do kotła, a rury od powrotu zimnej wody z c.o. Jest tam charakterystyczne miejsce na gruby, płaski śrubokręt albo...
Niestety nie ma oznaczenia literowego i dlatego mam z tym zagadkę
w każdym razie nie to jest problemem ze pompa sie nie uruchomi po zaniku napięcia, największy problem to to ze po odpaleniu jej ponownie po ok 10 min pracy zapala sie bląd UL ( wspólnie z chłodniarzem doszedłem ze zawór niskiego ciśnienia nie otwiera sie,) w efekcie najpierw po uruchomieniu pompa musi pochodzić w trybie chłodzenia przez ok 10-20 min...
Skraplacz zasyfiony/brak przelotu powietrza. Bajki opowiadasz z tym podgrzewaniem, czasem w gorące dni i nagrzanym aucie rzeczywiście jest trudno załadować wymaganą ilość czynnika do układu, zakręca się wtedy zawór wysokiego w maszynie, włącza klimę i ładuje resztę przez zawór niskiego ciśnienia.
Czy ja się oby nie mylę, że Twoja próba ciśnieniowa odrzuciła pierścienie z kręgu podejrzanych? Skoro nie wzrosło znacznie ciśnienie, to chyba jednak zawory puszczają?
2. CO 7. CO powrót 3. CWU 6. ZW 4. Gaz Na rysunku brak narysowanego zaworu na pozycji 3 (według mnie).
Witam, Czy rozwiązał Pan opisywany problem? Mam taki sam traktor oraz identyczny problem oprócz opadania podnośnika.
Zakręć obydwa zawory przy grzejniku, nie ma prawa grzać.
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Pokaż ten zawór.
Witam mam taki sam problem z ciśnieniem paliwa niskim podpowie ktoś który to jest zawór
Czyli masz już silnik z mokrym paskiem od pompy oleju? Dobrze wiedzieć. Będzie dalej co robić 😁 W starych BMW było tak że potrafiło szczątki napinacza wciągnąć do pompy oleju, tylko robiło się w drugą stronę. Ciśnienie było za wysokie i po zapaleniu podpieralo zawory.
Pompa do przeglądnięcia ale raczej tulejki wytarte i wirnik trze o obudowę (wolniej się kręci = niższe ciśnienie). Zawór trójdrożny czy działa (może być zablokowany w jednej pozycji).
Mam tylko dwa Szredery i nie wiem czy dokupić. 2 wystarczą. Jeden na wysokim na wlocie do skraplacza, drugi za regeneracyjnym a przed sprężarką. Większa ilość to kolejne potencjalnie nieszczelne miejsca. A i tak stroić pompę będzie wygodniej na bazie garści DS-ów niż na podstawie ciśnienia. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Pierwsze "zalanie" czynnikiem...
Pod maską chyba w tym ciągniku jest zawór niskiego ciśnienia. Możesz sprawdzić, czy tam jest to 18 bar. Kiedyś miałem taki przypadek, że ciśnienie w skrzyni traciło się przez uszkodzony kosz przedniego napędu. Na włączonym napędzie masz to samo?
Ssący 0.15 mm wydech 0.25 mm. Odległość cewki od koło to 0.3 - 0.4 mm. Sprężaniem się nie przejmuj. Jeżeli prawidłowo ustawisz rozrząd, to gdy tłok będzie maksymalnie w górze, pomiędzy suwem sprężania i pracy, oba zawory powinny być całkowicie zamknięte. Jeżeli ustawisz tłok w górnym położeniu, pomiędzy suwem wydechu i ssania, to oba zawory powinny...
Sam sobie odpowiedziałeś. Sprężarka jest ok, bo boję do 15bar. Wszystko jest ok, poprostu jest zimno, stąd takie niskie ciśnienie na hp.
Witam ! Patrząc od dołu, po lewej stronie jest czarne plastikowe po krętło w kształcie litery T, na 99% to jest po krętło zaworu do dopuszczania wody.
witam czy może mi ktoś podesłać/wstawic schemat lub numer zaworu "by pass" dla karcher k5.2012? Oraz jaki smar najlepiej użyć by przesmarować ten zawór?
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Wygląda jak w aresie zawór niskiego ciśnienia 17 bar, zapewne któryś z przewodów podłączony jest do orbitrola, a drugi idzie do skrzyni i akumulatora ciśnienia. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Zawór sterujący ma dwie śruby regulacyjne, niskiego i wysokiego ciśnienia. Ważne żeby były tak samo ustawione. Poza tym to nie zgubić elementów i nie zamieniać suwaków w nim. Ale na początek spróbuj ten ls rozłączyć.
(at)pierkwadrat Ta "porada" to rozumiem że żart. Nie żart. Ja w ten sposób, w maluchu sprawdziłem powód niższej kompresji w jednym cylindrze. Przy zamkniętych zaworach, podłączyłem do cylindra sprężone powietrze i słuchałem, skąd syczy (miska olejowa, wydech, ssanie). U mnie syczało z wydechu. Po zdjęciu głowicy, w grzybku zaworu wydechowego widoczna...
Czyli uzupełniać przez zawór wysokiego ciśnienia cieczą albo przez zawór niskiego ciśnienia gazem??
Mylisz pojęcia i czujniki. Nie ma tam żadnych regulatorów ciśnienia a zawór dozujący. Ja pisałem o zaworze przelewowym dla niskiego ciśnienia i pomiarze niskiego ciśnienia. Daj najlepiej foto pompy CR ,albo napisz czy ma pompę w zbiorniku czy nie.
Witam szanownych Forumowiczów Właśnie wróciłem z przeglądu, ozonowania i napełniania klimatyzacji w jednym z serwisów. Przyznaję - kupiłem ofertę w serwisie zakupów grupowych, może to błąd ale to się pewnie okaże wkrótce. Ale do rzeczy Auto Opel Astra G, ‘98 rocznik, 1,6l 8V X16SZR. Klimatyzacje przed wizytą miałem sprawną. Ostatnie czyszczenie...
Albo pod zawór bezpieczenstwa (pod membranę) podszedł paproch i nie domyka. Przez to puszcza przy niskim ciśnieniu.
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
Domek? Mieszanie w bloku? Wygląda na zbyt niskie ciśnienie w instalacji. Sprawdź czy zawór przy kuchence odkręcony do końca. Problem może być po stronie reduktora (domek) lub w samej kuchence.
To jest zawór niskiego ciśnienia, który wylącza paliwo na pompie
ni Dlaczego wybuchła tylko strona wysokiego ciśnienia? Sprężarka PSH19 ma zawór zwrotny w głowicy. Ma również na korpusie zawór serwisowy po stronie niskiego ciśnienia, ale jest z tyłu. Zawór serwisowy fabryczny do napełniania i spuszczania czynnika jest po stronie wysokiego ciśnienia, żeby (zgodnie ze sztuką) zalewać czynnik do zbiornika cieczy i...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Może wtedy ciśnienie było niższe lodówkach Tego akurat nie wiem. Wiem natomiast, że majster był przez wszystkich polecany.
Wcale nie jest powiedziane, że cisnienie 2bar świadczy o tym, że układ jest ok. Sprezarka o zmiennej wydajności zaczyna spręzać teoretycznie dopiero jak ciśnienie na ssaniu jest powyzej 2,5 bar. Przyczyna może być zawór rozprężny lub też usterka samej sprężarki
Pomagam tylko trzy razy w danym temacie Pomagam czwarty raz bo pomyliłem się w trzecim poście.Zawór regulacji ciśnienia smarowania jest na tym rysunku. Na poprzednim jest zawór niskiego ciśnienia(sprzęgieł). Cisnienie smarowania 4,5-6 atm. Długość sprężyny reg. w stanie wolnym-29mm,pod obciążeniem 5 kg-24mm. Zawór reg to pozycja 27/28 na rys. 4x
Mógłbym prosić o rozwinięcie myśli? Jakim regulatorem? W planie mam zawór przelewowy wysokiego ciśnienia dla ruchu roboczego i zawór przelewowy niskiego ciśnienia dla ruchu zwrotnego.
Witam.Za niskie ciśnienie wody,sprawdź sitka przy pralce i przy zaworze i czy jest do końca otwarty.Pozdrawiam
Brak zasilania na regulatorze pompy delphi powoduje ze pompa tłoczy pełnym wydatkiem ( ciśnieniem). Zawór jest na niskim ciśnieniu (między pompką zasilającą a głowicą wysokiego ciśnienia)
Można spróbować wykorzystać Różnicowy zawór upustowy Tylko przepływ przez niego jest uzależniony od ciśnienia. Duże ciśnienie zawór otwarty. Niższe ciśnienie zawór przymknięty.
Ekspres Gastroback 42612S, Design Advanced pro GS ma słabe siśnienie na kolbie... Wskazówka manometru w ogóle się nie wychyla... Jakaś ilośc wody jest podawana z termobloku na kolbę, ale ewodentnie (chyba) ciśnienie jest za małe. Myślałem, że to pompa, wymieniłem na nową (koszt ok. 50zł)... Ale nic to nie dało... Zauważyłem, że w trakcie parzenia jakaś...
Dodam tylko, że na instalacji bardzo często przecieki zdarzają się na zaworach odpowietrzających: na pionach (zakończenie pionowych rur na najwyższej kondygnacji) i/lub na rozdzielaczach (najczęściej metalowe skrzynki w których umieszczone są mosiężne belki do których doprowadzone są rury do poszczególnych grzejników - na każdej kondygnacji osobne)....
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
https://obrazki.elektroda.pl/2203909500_... Zawór regulacji niskiego ciśnienia jest wkręcony pod zaworem dawki, odkręcamy kluczem 16. Tłoczek nie był zacięty, tylko sprężyna nie działała, albo pękła albo przerdzewiała.
Tak bo innego tam niema, z tym, że zawór lp w tym aucie jest o wymiarach zaworu hp.
Ok problem rozwiązany. Winny okazał sie regulator wydatku (zawór niskiego ciśnienia). Za wszelkie sugestie dziękuje i pozdrawiam.
Kompresja, podwieszające się zawory, niskie ciśnienie paliwa, rozrząd, nieszczelność układu dolotowego. Możliwości jest sporo.
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Wymieniłem świece (Beru), wtryski (Bosch), podkładki pod wtryski, pompę ciśnienia, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia nowe, powroty paliwa nowe, filtr Boscha nowy, czujnik położenia wałka, wszystkie filtry, cały układ paliwowy wyczyszczony, akumulator nowy, EGR wyczyszczony i nic, to samo problemy z odpaleniem na zimnym jak i na ciepłym, ciśnienie...
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Gdzie się wpinasz z niskim ciśnieniem, gdzie z wysokim? W trybie grzania na zaworze serwisowym masz wysokie ciśnienie, a w trybie chłodzenia niskie. Gdzie wpinasz drugi manometr? Wlutowałeś sobie gdzieś dodatkowy zawór ?
Ja przerabiałem ten temat kilka razy. Skąd jesteś? Niestety koszt naprawy zazwyczaj jest wysoki - zawór sterujący ok. 3500 zł brutto.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... może być ten sam temat i ta sama przyczyna, rzuć okiem Dodano po 8 W tamtym temacie chodzi o zawór niskiego ciśnienia i o błąd "Zbyt duże ciśnienie"
Witam. Mam problem z hydrauliką Case 885 XL. Bardzo słabe ciśnienie, tylko 50/70 bar. Nowa pompa i nie wiem, co może być przyczyną? Że tak bardzo słabe ciśnienie, zawór priorytetowy dobry, nic się nie zacina. Sprężyna oleju się pieni i nie wiem, czy to zawór ciśnienia może być?
Zdjęta pompa myjąca - brak zanieczyszczeń, ale wirnik wewnątrz zalany wodą/widoczne czarne zabrudzenia (?) Nie widzę, jaką masz pompę, ale po opisie wynika, że jest na tulejach. Więc prawdopodobnie masz luzy na turbinie, a pompa nie jest tania. E4: albo coś spaprałeś i ma wyciek, albo kolejna usterka. Sprawdź szczelność oświetlenia komory i wężyk na...
nabijana była. Obieg wewnętrzny nie działa, ale podobno to bez znaczenia. Narazie z tych informacji pozostaje mi ten zawór niskiego ciśnienia.
Jeśli jest tam zawór ciśnieniowy, to trzeba sprawdzić czy ciśnienie w układzie jest właściwe. Bez obciążenia do działania wystarczy niewielkie, pod obciążeniem zawór otwiera się zbyt wcześnie i siłownik nie podnosi do końca. Mogą być inne przyczyny niskiego ciśnienia. Mechaniczne ograniczenie ruchu już jest wykluczone.
Podłączyłem do przewodów samochodowych akumulator i sterownik uruchomił się ale niczym nie steruje i tu moje pytanie,czy w układzie musi być odpowiednie ciśnienie gazu aby to wszystko zaczęło działać?Czy są jakieś zawory które w momencie zbyt niskiego ciśnienia freonu rozłączają układ?
W pompę musi być wkręcony zawór ustalający maksymalne niskie ciśnienie. Można go wykręcić i zobaczyć czy się nie zacina. https://obrazki.elektroda.pl/3981470300_... Śruba z kulką w środku to jest zawór ciśnienia
- elektroniczne zabezpieczenia pompy przed suchobiegiem mają często funkcję autorestartu co określony czas, zadzwoń do dostudni.pl coś Ci może doradzą np. zobacz tutaj Wyłącznik ciśnieniowy SWITCH - MATIC 2T-KIT Coelbo 230V lub inny bardziej zaawansowany z regulacją czasów autoreset. - z tym reduktorem na wodociagu chodzi o obniżenie ciśnienia poniżej...
Jeśli uwalona dźwigienka, to szybko padnie wałek rozrządu. Nie wiem czy to możliwe, ale gdyby zblokował się kompensator luzu, to zawór mógłby być podparty. Pierdułka, ale roboty sporo, bo walki są mocowane do pokrywy zaworów.
reksie 2.0 mają regulatory hydrauliczne i cała zabawa polega na tym ze jak masz zabardzo zurzyty olej albo za niskie ciśnienie to nic nie zrobisz :) jak rozpoznać regulator hydrauiczny ?? bardzo prosto wygląda on jak walec o średnicy gdzieś 15mm i na samym czybku w miejcu styku z "kołyską" ma tłoczek o średnicy 10mm wystający na jakieś 5mm gdy jest...
Z korekcji wynika, ze masz slaby 1 cylinder. Moze to byc lejacy wtrysk, podpalone zawory, niskie cisnienie sprezania itp.
Podaj pełne 12V na zawór wydajnościowy i zobacz czy na niskim zrobi się zimno/podskoczy ciśnienie widziane z presostatu. Nie operuję fabrycznymi symbolami więc nawet nie wiem, co to n280 czy g65. Ciśnienie 5-6bar rozumiem widziane przez kompa?
Na ostatnim zdjęciu po lewej widać jakąś belkę rozdzielacza - pewnie do podłogówki bo jest pompa. Może taki rozdzielacz masz też do grzejników? Wtedy wystarczy zamknąć tylko ten rozdzielacz na zaworach i tam spuścić wodę tylko z tej części instalacji. Jeśli nie ma osobnego rozdzielacza na grzejniki to pod kotłem powinny być zawory serwisowe odcinające...
Hmm podłączyłem wąż do czerwonego baniaka i teraz jest OK - na początku mocno waliło, jak bomby :D W instrukcji pisało, że trzeba odpowietrzyć i otworzyć włazy wentylacyjne na dole, nie widziałem ich więc przekręciłem tam i z powrotem kolorowe zawory. Na razie jest OK. No i kilkadziesiąt EUR zostało w kieszeni :)
Witam!!!Mam problem tego typu:podczas jazdy dośc szybkiej zgasł mi samochód,nie daŁo sie go ponownie odpalić i od razu podszas kręcenia rozrusznikiem usłyszałem inny dżwiek jakby rozrusznik szybciej krecił tzn.mniejsze sprężanie w silniku.Ponieważ kiedys miałem podobna awarię tzn.tłoki spotakały sie z kilkoma zaworami sprawdziłem znaki na górnym kole...
Nie jest tak jak na obrazku. Masz zawór zwrotny po drodze! Jest to niedopuszczalne. Przynajmniej tak go narysowałeś.
Po napełnieniu klimatyzacji, urządzenie napełniające pokazuje ciśnienie w 2 obwodach (strona niska i wysoka), jaka jest różnica ciśnień? I jakie są? Może osuszacz nie puszcza? Podejrzewam że przewody, osuszacz i zawór rozprężny zostały. (wymienione) dostosowane do nowego czynnika!
3775 Kontrola ciśnienia w Rail Kontrola zbyt wysokiego (1) lub zbyt niskiego (2) ciśnienia w Rail Reakcja systemu: Odnośnie 1: Zawór ograniczający ciśnienie zostaje wypchnięty Odnośnie 2: Silnik wyłącza się z powodu niedostatecznego ciśnienia w Rail. Ograniczenie: D08: 2000 min –1; 100 mg/suw, D20: 130-150 mg/suw, D26: 180 mg/suw 3791 Exhaust...
Witam Znalazłem instrukcję do podobnej zmywarki: [url=http://docs.whirlpool.eu/_doc/50193... ]Link Według niej, jeżeli wyświetla się “F6 E7” lub “F6 E1” to: 1. Zbyt niskie ciśnienie wody - Zawór wody powinien być całkowicie otwarty podczas doprowadzania wody (minimalne natężenie przepływu: 0,5 l/min.). 2. Zagięty wąż...
Najprawdopodobniej zbyt niskie ciśnienie w naczyniu przeponowym. Trzeba zakręcić zawory odcinające kocioł od reszty instalacji, spuścić ciśnienie z kotła, a następnie dopompować powietrza do naczynia przeponowego. Dobij tak do około 1 bar. Sprawdź przy okazji czy zaworek w naczyniu nie przepuszcza powietrza, jeśli tak to trzeba go wymienić.
Zawór sześciodrożny owszem reguluje ciśnienia za pomocą dwóch wbudowanych w sobie reduktorów układu hamulcowego 1 i 2 oraz układu 3 i 4. Ale jeśli zawór sześciodrożny został źle wyregulowany i na zasilaniu owego reduktora SCR pojawiło się wyższe ciśnienie powyżej 8,5BAR bądź nie niższe niż 6BAR owy reduktor nie powinien syczeć z tego miejsca co opisujesz.
Albo zawory albo poszla uszczelka pod glowicą. Czym to mierzyles? Masz specjalny przyrząd do mierzenia ciśnienia w cylindrach? 20 bar to silnik do kapitalnego remontu. Zdejm głowice i zobacz. Zobacz wczesniej luzy na zaworach.
Kolego jack64 wielkie dzieki. U mnie objawy niskie ciśnienie, wymieniłem zawory ciśnieniowe (należało im się też) ale problem niskiego ciśnienia pozostał. Po rozebraniu nadmienionego przez Ciebie zaworka okazało się, że oring przecięty, po wymianie wszystko super.
Prawdopodobnie uszkodzony zawór czterodrogowy ,jeżeli przepuszcza ciśnienie między niską a wysoka stroną to takie cuda się dzieją. Innym objawem jest też słaba wydajność grzania jednostki wewnętrznej. Zdarzyło mi się raz w ,że wilgoć w układzie chłodniczym dostała się do zaworu czterodrogowego i zalegała na jego końcu za tłoczyskiem ,wtedy układ szwankował...
Jedyna ! Dla sprawdzenia ,podłączamy manometry przez "wampirka" wczepionego do króćca do napełniania układu, robimy próżnię. w tym odcinku przy pomocy pompy, zamykamy zawór na niskim i otwieramy "wampirka" przebijając nim rurkę napełniającą układ , otwieramy zawór wampirka i widzimy czy jest czynnik w układzie, jeśli tak to uruchamiamy sprężarkę i obserwujemy...
Wygląda na to ze morze być za niskie ciśnienie wody ,miałem zmywarke podłączoną pod zawór z filtrem a on się zapchał .Sprawdż przewód zasilający w wodę czy niema tam jakiegoś filtra -siateczki
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
z opisu wygląda groźnie. Bo i tak i nie ;) Problem znany i ja Ci z doświadczenia powiem, że bez zastanawiania możesz wymieniać ten oto zaworek: http://obrazki.elektroda.pl/5468628000_1... znajdziesz go w tylnej części pompy wtryskowej (CR) i jest przykręcony na dwie śrubki (imbus 5). Czasami pomoże tylko wykręcenie i wymycie go dokładnie,...
Z tego wynika, że za niskie jest właśnie ciśnienie zasilania. Przyczyn może być wiele; zanieczyszczone filtry po drodze do ogrzewacza, reduktor ciśnienia (jeśli jest zamontowany), uszkodzony licznik, zawór odcinający itd.
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Jeśli luzy są na pewno szklankami można je wyregulować tylko dalej nie będzie wiadomo w jakim stanie zawory i gniazda czy nie są już nadpalone, ponoć przy ciśnieniu jakie mam 9 10 10 10 zawory jeszcze nie są konieczne do wymiany... Napisałem Ja bym zaczął od pomiaru luzów zaworowych, ten pomiar pokaże, czy jest konieczność regulacji luzów (małe luzy)...
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
Witam. A włącz centralne na pół godziny, jak masz na instalacji zawory termostatyczne to je otwórz na maxa. Jak ciśnienie wróci do poprzedniego, to jest OK.
Ten pomiar ciśnienia na zimnym czy na rozgrzanym oleju w skrzyni? Może zawór przepuszcza? https://youtu.be/jyLk1Gd2aSE?t=128
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
Na ogół nowe zawory są ze wspomaganiem tzw membranowe i tam w membranie są dwie dziurki jedna przytykana mechanicznie druga stała z boku i właśnie ta jest przytkana jakimś brokiem. ciekawostka przy niskim ciśnieniu nie zamyka.
Dokładnie tym zaworem nabijasz gaz z tego do samodzielnego nabijania. To tzw niskiego ciśnienia.
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Zawór rozprężny musiałbyś nauczyć pracy z nowym czynnikiem, tzn z niższymi ciśnieniami, no i ew jak są jakieś czujniki ciśnienia które udają presostaty HP/LP trzeba by wymienić na takie pod r-134a. Reszta pracowała by z nowym czynnikiem bez problemu.
Jak ma zawór się otworzyć gdy jest"fabrycznie" ustawiony na 8 Bar, a ciśnienie jest 30% niższe? Zawory bezpieczenstwa...
Witam. Brak sygnału z presostatu po 10 minutach od rozpoczęcia napełniania Wyświetlany jest kod 05 Możliwe przyczyny: - Brak dopływu wody; - Bardzo niskie ciśnienie wody - Uszkodzony elektrozawór; - Uszkodzony presostat; - Zawór przesterowania (pralki z AquaSpray) zablokowany w pozycji „wyłączony”
Po prostu terkoczą wariatory od zmiennych faz rozrządu. Trzeba to naprawić to silnik się wyciszy i będzie dobrze. Albo wariatory, albo zawory sterujące, albo niskie ciśnienie oleju.
Trudno udzielać porad jak się nie widzi urządzenia...... Możliwe jest jeszcze, że moduł zaparzający nie do końca otwiera zawór na bojlerze (Ta plastikowa końcówka z dwoma oringami)........ Może jeszcze być zatkany zawór w module (pod przykręconą dwoma śrubkami wylewką).
Tu nie ma co za wiele kombinować.Przy LP 3,8 bara nie ma mowy o chłodzeniu i nie ma co czekać do lata bo ciśnienie i tak nie spadnie. Uszkodzony zawór wydajnościowy regulujący pojemność skokową. Wkręcony jest w płytę zaworową. Pozdrawiam
Jeśli rośnie ciśnienie to mogą być 3 powody: 1) wzrost ciśnienia w CO powoduje dostawanie się wody z instalacji ZW poprzez zawór napełniający 2) wzrost ciśnienia w CO poprzez nieszczelną wężownicę w zasobniku na CWU 3) brak poduszki powietrznej w naczynku przeponowym do CO - tutaj będą charakterystyczne skoki ciśnienia: raz wysokie raz niskie, chyba...
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
zawora regulacja niski ciśnienie zawora niski obrót presostat niski ciśnienie
sterowniki option zmiana czasu letni zimowy zatkać wtrysk
megaman zarowka megaman zarowka
TYTAN 750 PREMIUM DRO - Tokarka z Systemem DRO Kostka do radia CB w Volkswagen Polo 2007 - jak podłączyć?