Witam. Zobacz w naszym klubie :http://www.fiestaklubpolska.pl/. Pozdrawiam.
Reguluj zawory.
Ten po prawej jest ewidentnie przestawiony, na 1 cylindrze licząc od koła rozrządu otwiera oba zawory jednocześnie
zawór dodatkowego powietrza zobacz..
reksie 2.0 mają regulatory hydrauliczne i cała zabawa polega na tym ze jak masz zabardzo zurzyty olej albo za niskie ciśnienie to nic nie zrobisz :) jak rozpoznać regulator hydrauiczny ?? bardzo prosto wygląda on jak walec o średnicy gdzieś 15mm i na samym czybku w miejcu styku z "kołyską" ma tłoczek o średnicy 10mm wystający na jakieś 5mm gdy jest...
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
Kiedy w passacie miałem taki przypadek. Kilka tygodni później okazało się, że winny temu był silownik turbosprężarki, a właściwie jego nieszczelność. Podłącz do "gruchy" wakuometr i sprawdź czy jest szczelna.
Opis błędu 66: ZF ASTRONIC 2 12 AS 2302 -Zwarcie dodatnie na wyjściu zaworu Y2 (zawór GV :wysoki, OD: niski)
Zawór jest uchulany przy niskich obrotach.
A gdzie się znajduje ten zawór?
Widziałem dziś na szybko taki silniczek u znajomego. Co ciekawe zaraz po odpaleniu auta (na zimnym) zdjąłem wężyk z zaworu termicznego i przepuszczał znaczy był otwarty. Ale obroty ładnie się podniosły w górę (po zdjęciu wężyka). Z tego wynika, że zawór powinien się otworzyć dopiero na ciepłym (co obniża obroty biegu jałowego jak jest gorący).Także...
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Widać że urządzenie nie potrafi sobie poradzić z nadmiarem mocy i otwiera sobie zawory. Wiele urządzeń tak ma. Jedyna marka która zamyka zawory w grzaniu chłodzeniu to LG. Podsumowując sprężarka nie potrafi tak nisko zejść z obrotami żeby obsłużyć jedno małe urządzenie.
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
Prawdopodobnie jest ustawiona na sterowniku w wężle ciepłowniczym za niska zadana temperatura i silnik otwiera zawór z ciepłą wodą grzewczą w zbyt małym stopniu. Zadzwoń do firmy która nadzoruje węzeł.Może być również pompa obiegowa ustawiona na niższych obrotach w wężle ciepłowniczym.
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Pompka podciśnienia.
Zawór na pompie.
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Jestem szczęśliwym posiadaczem takiej i chciałbym podnieść obroty na 1400 obr/min Dla HS17 normalnymi obrotami jest 2000obr/m bo ma zawory membramowe. Na niższych to strata montowania jej bezsensowna.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
To takie niebieskie to elektro zawór który zamyka i otwiera dopływ gazu do mixera. Jesli zawór ma brak masy bo czarny przewód nie kontaktuje to jest zamkniety i zamyka dopływ gazy. Jesli samochód nadal dziala ale z nierównymi obrotami bądz niskimy wynika z tego ze zawór jest uszkodziny i cieknie. Przewanie są 2 bądz 3 takie zawory w instalacji gazowej....
No coś jest nieszczelne. Sama pompa może też być już zużyta i słabo wydajna przy niskich obrotach.
Za cofanie mieszanki w stronę filtra powietrza może odpowiadać również uszkodzony zawór membranowy. Sprawdź czy membranki dolegają do zaworu, jeżeli jest jakiś odstęp, odkręć je i przykręć odwrotnie.
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Miałem taki gaźnik z silnikiem 110 i używanie ssania było praktycznie niepotrzebne chyba że był problem z luzem na zaworach. Być może przydałoby się przy niskich temperaturach ale ja poniżej 10'C nie korzystam z motorka. Widocznie dysza od wolnych obrotów jest lekko przewymiarowana i to wystarczy aby ułatwiać zapalanie na zimnym.
Zawory na pewno ok, bo ścisło go na pracy, czyli zawory schowane... W takich przypadkach częściej gnie korbowody, ale to musiały by być wysokie obroty... Najlepiej zmierz kompresje na cylindrach. Dużo powie o stanie zaworów, jak krzywe to ciśnienie będzie niskie. Kontrolnie sprawdź też ustawieni rozrządu, różnie bywa jak tak go szarpnie.
Mój problem polega na tym ze ciągnik bierze olej i gdy ma niskie obroty to wyrzuca go przez kolektor niedawno wymieniłem pierścienie i zawory prosze o pomoc.
A podciśnienie jaką ma wartość na wolnych obrotach? Jak tam jest gaz to zawory głowicy potrafią szybko lecieć, bo nie ma hydrauliki i trzeba od czasu do czasu podregulować
Jeżeli pompa generuje już zbyt niskie ciśnienie to jak najbardziej ma to wpływ na pracę zraszaczy, ale wtedy raczej by nie pracowały w ogóle. Zdemontuj pompę myjącą i zweryfikuj stan turbiny. Jeżeli będą wyczuwalne luzy to regeneracja za wczasu dopóki wirnik nie uległ jeszcze zniszczeniu. W zaworze 3d masz silniczek i też go warto sprawdzić przed wymianą...
Kupiłem kolejny komputer z innej astry i krokowy i to samo na 3 komputerach i 4 silniczkach krokowy czy może to byc zawór ssący ? Że falują obroty czasem na niskich
Może niesprawny zawór?
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków Tak, to też może być przyczyną skoków ciśnienia, ale raczej nie w górę, tylko w dół, czyli spadków, bo jeśli zawór otwiera się przy zbyt niskich obrotach, to ciśnienie będzie spadało. Przy normalnej pracy nie powinno przekraczać 5 bar, więc jeśli skacze powyżej, to moim zdaniem przyczyną może być...
Tu można się tylko domyśleć. Sam jeżdżę Audi i za siedzeniem jest zbiornik paliwa i nad nim odpowietrzanie. Cały układ jest podłączony do gaźnika w celu spalenia ewentualnych spalin . Jeśli to pierburg to w gaźniku jest taki zawór i może on nie jest drożny ,a później to tylko następstwa. Pozdrawiam
Zawór ssący cylindra może się niedomykać , zdejmij pokrywę zaworów z głowicy , i sprawdz stan popychaczy zaworów.
Przy niskich obrotach nietrzymający popychacz jest cały czas napełniany olejem i likwiduje luz pomiędzy płytką a wałkiem jak krzywka idzie do góry .Jak krzywka zaczyna go naciskać aby otworzyć zawór to olej z popychacza zaczyna uciekać co powoduje pużniejsze jego otwarcie i przez to brak stuku ale nie równa praca silnika .Przy większych obrotach napełnia...
Jak kompresja trzyma zawór, on ma sprężyny zaworowe, które go domykają jeśli krzywka wałka rozrządu pozwoli.
Witam. Panowie zrobiłem test na co2 w układzie ,wynik negatywny. Po wymianie korka duża poprawa ,ogrzewanie przy niskich obrotach minimalna jest. Zawór bezpieczeństwa w korku otwiera się często i systematycznie,wniosek walnięta sprężarka która pcha w układ powietrze. Wymienię,dam znać.
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
Proponowałbym sprawdzić zawory
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Ale jak wypnę sondę przed kat to jest ok, czy to znaczy że wtryski są uszkodzone czy sonda ? W tym silniku jest regulacja luzu zaworowego ale chyba niemożliwe że zawory są podparte bo nie ma gazu.
Wtryski były uszkodzone 3 padnięte a pozostałe 3 pół na pół ale dalej kopci przy niskich obrotach czy to mogą być niewyregulowane zawory
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Przyczyną były luzy na zaworach, koszt naprawy 70zł, jednak niskie obroty pozostał.y
miałem to samo u mnie był uszkodzony zawór DV.
Czy klima działa w Lagunie jak jest niska temperatura na zewnątrz?
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Kurczę u mnie w czasie jazdy autostradą wywaliło błąd obwodu ciśnienia doładowania. DF093. Po usunięciu co prawda nie wrócił jeszcze Ale do 3000 obrotów praktycznie nie ma mocy , powyżej leci jak złoto..
Myślę że musisz porządnie sprawdzić co się dzieje na wolnych obrotach...ciśnienie na wysokim , na niskim , co widzi clip, wysterowanie sprężarki (tam masz chyba zmienne wysterowanie czyli zawór), jakie temperatury....
ciśnienie zmierzone na zimnym i wolnych obrotach 4 bar nagrzewając się systematycznie spada aż do 0.3 bar przy 120 C (wody). Zawór regulacyjny działa bo przy podniesieniu obrotów trzyma stałe ciśnienie , zawór jednokierunkowy z podstawie filtra nie działa ale on raczej nie ma wpływu na te problemu.
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Dokładnie zacznij od diagnozy,potem będziesz myślał nad zaworami. Szukaj takiego warsztatu który to zaproponuje a nie odrazu wymianę czegoś. Bo falowanie może nie mieć z tym nic wsóolnego.
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
To jest zawór termostatyczny do kompensacji układu biegu jałowego w zależności od temperatury powietrza/silnika. W zwykłych gaźnikowcach zwykle obroty biegu jałowego są wyższe na zimnym silniku i niższe na rozgrzanym silniku, albo niższe na zimnym i wyższe na rozgrzanym. Zawór reguluje ilość powietrza dostarczanego do układu biegu jałowego. Działa jak...
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
manometr mam wpięty przed rozdzielaczem , niskie ciśnienie mam przy 800 obrotach , po podniesieniu obrotów do 1200 na pompie jest prawie 160 bar , zawór bezpieczeństwa jest podkręcony , tak sam problem jest na podnośniku zwykłym dopiero zaczyna podnosić przy 120 barach , u sąsiada na starcie pompa ma prawie 140 barów i przy 150 zwór puszcza , to czyli...
W temacie napisalem ze chodzi o silnik 1.8T AEB, chyba ze jest to podobnie rozwiazane jak w dieselku?? Rozwiązanie sterowania jest identyczne
Tak, remont silnika :) Problemem nie były niskie obroty (bo to auto takie po prostu ma) tylko nieszczelny zawór. Remont głowicy plus pierścienie i problem zniknął. Niemal 300 tys na LPG zrobiło swoje, po remoncie auto gotowe na kolejne 300 :P
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
przynajmniej się zawory nie powypalają :) może dla tego na niskich obrotach słabo idzie bo tam ma już sporo za dużo gazu?
Wypalony zawór, jak zawsze w tych silnikach
Do sprawdzenia zawór ogrzewania, to najbardziej prawdopodobna przyczyna twoich problemów. Okazało się że przyczyną jest pompka elektryczna zespolona niestety z zaworem ogrzewania, jak wspomniał kolega wyżej. Zawór jest sprawny ale pompka nie daje ogrzewania na niskich obrotach, niestety częśc nie jest tania więc musze szukac używki
Sorki rozpędziłem się. Cinquecento 700 ma hydrauliczne popychacze na wszystkich czterech zaworach. Pozdrawiam Dodano po 3 To czy dasz sobie radę to tylko zależy od Twoich umiejętności. Nie jest to jakaś wielka filozofia, ale dla początkującego może to być problem
No chyba, że przy niskich obrotach niska wydajność to też będzie niskie ciśnienie a pompa będzie mieliła w miejscu. Dokładnie tak jest, pompa na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do pokonania oporów koła stąd nic się nie dzieje. Podnieś przód do góry i sprawdź czy koła będą skręcać ;) A co do ewentualnej wymiany pompy to ta oryginalna...
Zawory zostały wyregulowane?
Grzecho3223-w sensie moduł? Dodano po 2 Staszek49 paliwo jest nowe.Wiesz może na jakie szczeliny zawory w skuterze 150?
bardzo proszę APS 727 1720000, Tytuł Niewiarygodna wartość Usterka Ciśnienie powietrza nigdy nie osiąga żądanego poziomu. APS nigdy nie jest w stanie przeprowadzić regeneracji. Przyczyna Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu ładowania. Przyczyny mogą być następujące: •Sposób eksploatacji był związany z możliwością wystąpienia...
A co myślisz o tym żeby zastosować sam zawór jako dławik?
New Holland 8340 - problem z podnoszeniem pługa, otwiera się zawór przelewowy. Posiadam od niedawna New Holland 8340, 1997 r., z pompą hydrauliczną tandem, zębatą i tłoczkową. Od samego początku problemy z hydrauliką. Na chwilę obecną mam problem z podnośnikiem. Problem z podniesieniem pługa 4-skibowego, obrotowego. Na wolnych obrotach podnosi tylko...
Ewentualnie delikatnie podparty zawór. ( Nie wychodzi w żadnych testach)
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
Poziom płynu poprawny? Układ odpowietrzony? Pompa wymuszająca obieg sprawna? Elektro zawory sprawne?
Wyczyść gaźnik. Można by się też przyjrzeć zaworom.
Ja w 320 też tak miałem ale to zawory stukały a przy wyższych i niższych obrotach ucichało przepłukałem silnik i wlałem półsyntetyk i ucichło po czasie.
sprawdzałem zawór na sprezarce na wysokich i niskich obrotach jest odciagniety czy elektrozawor siłownika turbiny powinien to jakos regulowac w zaleznosci od obrotów chodzi mi o przepustowosc spalin przez turbosprezarke
w modelach serii 5 w serwisie wkładaliśmy kondensatory wielkości 30-45µF , w niższych modelach do 25µF natomiast modele wersji 6 i w górę 60µF . śmiało możesz włożyć 30 i będzie działać ;) kolego djsway - nigdy nie zdarzyło mi się żeby silnik jednofazowy w myjce po zamianie przewodów zmienił obroty , poza tym jeśli masz rację to urządzenie...
ciśnienie. Wypalony zawór.
Właśnie tak mi się wydaje że mechanik do kitu bo to młode chlopaczki tylko komputer a jak nie pokaże nic to zonk. Tylko w okolicy nie ma dobrego Ale czasowego i nie zdsiercy mechanika Dodano po 2 Teraz do mnie dzwonił ze Beda patrzeć na zawory...
sprawdzałem zawór na sprezarce na wysokich i niskich obrotach jest odciagniety czy elektrozawor siłownika turbiny powinien to jakos regulowac w zaleznosci od obrotów chodzi mi o przepustowosc spalin przez turbosprezarke
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Przypomniała mi kobieta ze przy zmianie filtra paliwa nie wymieniłem uszczelek na zaworze, czy to mogę być powód dolegliwości?
A mnie się wydaje, że pierwsza firma która wprowadziła zmienne fazy rozrządu to Alfa Romeo w 1983 roku. A co do optymalnych warunków pracy silnika to zmienne fazy rozrządu wprowadzono miedzy innymi po to żeby dla bardziej wysilonych silników nie było problemów dla małych i średnich obrotów - przy wysokich obrotach jest taka faza kiedy oba zawory są...
Napisałeś dioda "dwukatodowa" - zastosuj ze wspólną katodą (dwie anody i jedna katoda) Obie diody mają podobne napięcie przewodzenia (1,8-2,2V). Daj opornik (ok 680ohm) w katodzie. Do żółtej anody dołącz diode zenera tak coś koło 3,3 volta (w kierunku zaporowym) albo ze 4-5 zwykłych diod w szereg w kierunku przewodzenia. Anodę czerwoną prosto pod zawór...
tak mam zawór który charakterystycznie "pyka" sprawdziłem dyszę jest czysta
Do takiego zużytego silnika olej 5W30 jest zbyt rzadki. U mnie VW Golf 2 1,3 klekotał do momentu przytrzymania na najwyższych obrotach z powodu braku ładowania alternatora i słabego akumulatora. Połamała się zębatka pompy oleju bapędzana łańcuchem. Wtedy zrobiło się gķośno. Później przejecał 10 km i trzeba było przycìągnąć do domu. Na najgęstszym oleju...
Oczywiście, że ci wierzę. Jakie grzejniki można zastosować zamiast tych aluminiowych? Które są ciche i dobrze grzeją? Nie zależy mi też na zaworach termostatycznych — mogą być zwykłe, o jak największej przepustowości; tylko które? Jeszcze jedno: nie wszystkie grzejniki słychać — szumią tylko 2. No i to, co najbardziej mnie interesuje — jakie najniższe...
W filtrach są zawory przelewowe...
Prawie na pewno to te zawory. W ASO jest nawet zestaw naprawczy na taką usterkę, nie pamiętam ile on kosztuje, jak nie zapomnę to sprawdzę i wieczorem Ci napiszę. A jeżeli chodzi o Mabi to współpracuję z nimi od ponad dwóch lat i jeszcze się nie zawiodłem, można się z nimi dogadać i reklamacji też nie miałem i nie mam. Zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony...
Zawór regulacji wolnych obrotów ma dwa położenia otwarty- zamknięty. Jak więc on reguluje wolne obroty (zamyka lub otwiera kanał bocznikowy powietrza)? Na necie nie ma żadnych konkretnych informacji w tym temacie. Sterowanie PWM, zawór może się mniej lub mocniej otwierać.
A może warto sprawdzić luzy zaworowe oraz skontrolować układ zapłonowy i zmierzyć kompresje. śrubki na razie bym nie ruszał. w tych silnikach na lpg czesto jest problem z zaworami.
Po raz trzeci piszę ten post bowiem co chwila jakieś niespodzianki Otóż dalej nie wiemy jaki masz silnik. Zakładam, że masz tan wkład filtra a nie kompletny filtr do wymiany. A w sprzedaży są dwa rodzaje wkładów. Z króććem przyłączeniowym do instalacji lub bez. Króciec można przy odrobinie chęci przełożyć z poprzedniego wkładu. I pytanie co masz tam...
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
popychacze? zawory klepią? rozrząd przestawiony? za dużo możliwości
zawora niski ciśnienie niski obrót automat mercedes niski obrót
radio panasonic wtyczka volvo silnika katalog części mercedes
przekaźniki priorytetowy przekaźniki priorytetowy
Brak wskazań temperatury płynu chłodzącego w samochodzie - diagnostyka i rozwiązania Odblokowanie modułu CDI w skuterze 4T GY6 – który kabel wypiąć? Baotian, Kymco, Zipp