(at)Pawelmuzykant udało się coś ustalić w temacie czy faktycznie jest był to zwrotny zawór paliwa?.
zawór odcinajacy paliwo
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
wyczytałem jeszcze, że zawór par paliwa może być...?
Problem tkwił w zaworze przy pompie paliwa No to klikaj "pomógł" ;)
Witam Mam problem. Samochód zgasł i nie odpala. Błąd 2502 - zawór kontrolny ciśnienia paliwa, zwarcie do uziemienia. Jak myślicie gdzie szukać przyczyny ? Przetarte kable czy padł zawór ?
albo sterowniki ale na poczatek instalacja i sam zawór
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
dzieki ale założyłem już na dolocie paliwa zawór zwrotny i dalej nic tak ze to nie paliwo
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Ciśnienia nie zmierzyłem bo nie mama czym, ale zauważyłem że nowe uszczelki do zaworu są wyższe, a odnośnie wypływu paliwa to sprawdzałem na przelewie. Spróbuje wymienić uszczelki na zaworze.
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
Oring na filtrze paliwa i nowe oringii na zaworze drv listwy CR na początku.
Ze schematu wynika, że po włączeniu zapłonu zasila przekaźnik i elementy 16, 17. 16 - to zawór (możliwe, że paliwowy - odcina dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu) 17 - to jakiś podgrzewacz paliwa. Oba elementy muszą się znajdować w układzie paliwowym. 16 może to być zawór A1040700046
Sprawdź ciśnienie paliwa i zawór zwrotny. Po zgaszeniu powinien trzymać ciśnienie.
Jak stoi horyzontalnie to może paliwo cofać się przez nietrzymający zawór przy pompie.
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Były kiedyś takie specjalne elektrozaworki pneumatyczne ale już dawno ich nie widziałem. Teraz to trzeba zakładać zawór paliwa.
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Witam, silnik OM364 609D 89r. Panowie, potrzebuję momentu dokręcenia zaworów i wartość luzu na zaworach oraz wszystkich przydatnych informacji związanych z wykręceniem wtrysków i pompy (regeneracja). Ciśnienie cylindrów mieści się w przedziale 16 bar. Przyczyną brak mocy. Na obecną chwilę znalezione dwa mankamenty: niedokręcony wtrysk, wyciek na przewodzie...
Witam zaluż dodatkowy zawór paliwa a na nim odcięcie go
jeszcze raz dziękuję za podpowiedź, bo jak się okazuje podmieniali mi zawór odcinający paliwo, z ERG nic nie robili. spróbuję wyczyścić, może to pomoże :)
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Czy przy wadliwie działających wtryskiwaczach objawy mogą być podobne do tych, które mam w moim vitku? Silnik zapala "od kopa" tylko, że gaśnie tak jakby nagle odcięte zostało paliwo. Szczerze mówiąc zastanawiam się nad zaworem ELAB, z tego co wyczytałem to po podaniu "masy" elektromagnes przesuwa kulkę do kanału wlotu i w ten sposób odcina paliwo,...
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
Jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to zasilanie w paliwo, zatkane przewody paliwowe lub filtr. To ustrojstwo to zawór odcinający paliwo, dokładany, właśnie on zatykał układ. Proponuję go wymontować.
Stan krzywek oceniam na taki sam jak na pozostałych, przynajmniej niczym się nie różni od pozostałych. Przymierzam się jeszcze to wyregulowania luzów na zaworach ale tego sam nie zrobię...to na pewno nie zaszkodzi a może tylko pomóc. W tygodniu porównam ilość dawkowania paliwa na wtryskach i dam znać. z góry dzięki za podpowiedz
W mercu W123 najlepiej będzie ci wstawić elektro zawór odcięcia paliwa:) TAk jak właśnie pisze "elektrit" to najprostszy sposób
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Poszukaj i sprawdź zawór powrotny paliwa z silnika(na silniku) do zbiornika paliwa ,może nie trzymać ciśnienia.
Witam mój Mietek od jakiego czasu po odpaleniu zaraz gaśnie,gdy od razu przytrzymam mu wysokie obroty przez 5sek nie z gasnie. Podczas jazdy np. Od świateł jeśli ruszę i wł 2 bieg zaczyna go szarpać jak by nie dostawał wystarczającej dawki paliwa ... ktoś coś pomoże . Dodam że kiedyś brakło mi paliwa i musiałem go od powietrzyc. Wymieniłem filtr paliwa...
Witam. Kupilem niedawno Mercedes SE 126; 420 1986 ROK. Ale mam problem z odpaleniem go. Powodem jest break napiecia na elektro zaworach rozdzielacza wtrysku. Pompa paliwa podaje paliwo do samego rozdzielacza ale zawor nie puszcza dalej. Odpala tylko po wlaniu paliwa do przepustnicy kolektora. Po wypaleniu paliwa gasnie. Po lewej i prawej stronie rozdzielacza...
Właśnie tam słyszałem, przy tym zaworze. Nie jestem pewien na 100%, czy to w nim, ale na 90% wycieków tam nie ma.
Nie w pewnych okolicznościach zapala się kontrolka EPC tylko pali sie ciągle, aż w oczy razi, czasami nie chce zapalić. Jedyne wyjście to podgrzać świece, kluczyk z powrotem w lewo i zapalać bez podgrzewania świec. Wygląda na to że masz jeszcze układ zapowietrzony. Jeśli dobrze poszło paliwo z poluzowanych przewodów wtrysków i nie chce zapalić "kluczykiem...
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Trzeba do kompa podłączyć bo to jakiś tryb awaryjny, któryś czujnik wysyła złe dane np. ciśnienie paliwa, albo doładowania.
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Witam auto Mercedes Sprinter 311 CDI auto nagle zgasło ,kręci ale nie odpala,problem jest w tym że dostałem to zapytanie pocztą od kolegi który pracuje w Norwegii ,auto było na diagnozie,pokazuje 2 błędy p 1354 -czujnik wałka rozrządu p 1190 zawór regulacji ciśnienia obroty widzi,jakieś sugestie,według mnie czujnik wałka nie powinien mieć wpływu na...
Mp3 torze nie budziet😆 czujnika ciśnienia paliwa jeśli ma podstawę pominąć i sprawdzić. A kolego ciekawe czy zawór przy turbo się nie zawiesza.?
WITAM MAM SPRINTERA 2,2 CDI .WIMIENILEM CZUJNIK POLAZENIA WALKA ROZRZADU I JEST OKEJ.POZDRAWIAM Dodano po 15 KOLEGO A W PRZEWODACH MASZ PECHERZY POWIETRZA JA WYMIENILEM WSZYSTKIE ORINGI I ZALOZYLEM STARSZY TYP FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA.
Witam serdecznie autko jak w temacie problem polega na tym że nie chce palić diagnostyka pokazała czujnik położenia wału ale ani jego zmiana ani sprawdzenie przewodów nie przyniosły skutku system jest zasilany paliwem przez pompy jedno sekcyjne podobnie jak w mercedesie nie ciekną zawór zwrotny wymieniony i paliwo jest utrzymywane w układzie dodam jeszcze...
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Myślę że napewno da się coś z tym zrobić. Pewnie, że się da. Da się też zrobić diagnostykę. Sprawdzić np opory toczenia... Jak zaczniesz działanie od map, kup sobie zawory i gniazda w hurcie. ;)
124 z Om605 z fabryczną irdą, alarmem i czujnikiem odholowania (przycisk na konsoli z piktogramem samochodu i strzałkami). Jest przekaźnik rozrusznika za zegarami, jest elektrozawór podciśnieniowy gaszenia, jest i zawór blokujący dopływ paliwa zaraz przy zbiorniku. Wszystko w oryginale Zgadza się. Taka była kompletacja fabryczna przy zamówieniu układu...
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
Wyciągij zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie i na 99% masz uszkodzone uszczelniacze t.j. oring gumowy i tulejeczka teflonowa.
to jest spowodowane elektrozaworem tylko jak on się nazywał :/ znajomy w CLK200K tak miał... powiem Ci tak jak stoisz przy otwartej masce na wprost masz to po prawej stronie przy kloszu... to jest elektromagnetyczny zawór powrotu paliwa czy jakoś tak... taka beczka a do niej dochodzą dwie rurki i kabelek ;)
Przy pompie paliwowej jest zawór odcinający paliwo zwany imobilajzerem , jest rozszczelniony albo uszkodzony. Sprawdz go i daj znac czy pomogło :) Ewent PW
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
W tej pompie nie ma żadnego czujnika położenia wałka. od poprzedników, czyli czysto mechanicznych pomp różni ja jedynie elektryczne sterowanie dawką paliwa i zawór stop z czujnikiem temperatury. Rozszczelniłeś cos pewnie. Jak nie podcisnienia to może węże paliwowe.
elektro zawór pojedzie kawałek, jak stanie na środku ulicy to spanikuje i spier...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
ani nie prowadzę warsztatu ani nie zaworze do warsztatu - zapytałem czy do pływaka dostane sie przez podłogę czy muszę zdjąć bak i tego się trzymajmy bez zbędnych historii
POPIERAM DYZIOGD - NAJLEPSZY AUTOALARM.CO DO BLOKADY ZAPŁONU NIE JEST MOŻLIWY WYBUCH GAZU.INSTALACJA GAZOWA W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓW JEST ZASILANA ...Z PLUSA Z CEWKI WYS.NAP. TRZEBA ODCIĄĆ JEDNO I DRUGIE WTEDY NAWET ZAWORY NIE OTWORZĄ SIĘ I NIE PUSZCZĄ GAZU
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
nie będzie mieć ciśnienia dobrego bo jak kolega ele5 napisał oringi są nieszczelne i pompa zasysa powietrze a nie paliwo, to jest częsty problem, ale czasem zawór regulacji ciśnienia się zacina. lepiej najpierw wymienić oringi, są tańsze.
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
Tzn że wtryskiwacz cały czas wtryskuje paliwo nawet w suwie wydechu ? Uprzedzę Twoje pytanie - tak, tak to działa. Wtrysk pyli przed zawór ssący, dlatego może robić to cały czas. Jak ktoś rozbierał rozdzielacz paliwa to na 90% nadaje się na złom.
Kolego wawrzeczko_t masz rację. Powiedziałem i ... "mówisz i masz" - jest to ukłon w Twoją stronę. Na poniższym obrazku jest propozycja firmy "Klimosz" http://obrazki.elektroda.net/73_12433575... Tylko uprzedzam że jest to "mercedes" wśród kotłów na paliwo stałe. Najmniejszy LING DUO PLUS 15 kosztuje około 8000 zł. Oczywiście ze sterownikiem...
Witam. Dane samochodu: Mercedes C180 Kompressor Rok produkcji: 2005 Pojemność: 1.8l Moc: 105kW Konie: 143kM Oznaczenie silnika KE18ML, M271.946 Problem: Auto trafiło do mnie ze względu na spadek mocy i wyświetlający się check. Były następujące błędy: 84 - przestawienie wałka rozrządu, rozpoznane błędne położenie wałka rozrządu dół 27- rozpoznanie braku...
zakładałem zawory nie raz i nigdy pompka nie padła.pamietaj o zaworze zwrotnym bo kiedys w samochodzie miałem przypadek że brał paliwo z powrotu.Następna rzecz jak zamontujesz zawór przed filtrem to mimo ze zawór zadziała to jeszcze będzie chodził silnik przez 1 min około,jak wreszcie zgasnie to będziesz musiał dosyć długo krecić żeby pociagnol paliwo...
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
" za niski poziom paliwa do uruchomienia nagrzewnicy " My też nie wiemy skąd wziąłeś taki numer w INS a tym bardziej ten opis. :) Podaj ten nieszczęsny VIN, albo prawdziwy identyfikator modułu z błędem. I jaką nagrzewnicę chcesz uruchamiać, świecę czy ogrzewanie kabiny? FLA - 0302 Zawór elektromagnetyczny ma przerwę. ZHE - 0302 Napięcie dolne
ESI tronic mówi o ciśnieniu 6,2 do 6,4 bara OK - nie jestem w stanie potwierdzić mojej wersji. Niektóre silniki z KE rzeczywiście mają wyższe ciśnienie niż podałem. Korzystam jednak z nowej wersji programu warsztatowego WIS i wiele informacji dotyczących starszych silników zostało z programu wywalone. Znalazłem jednak informację, że silniki 117 mają...
mam też problem z płomieniówką MB 817,w moim samochodzie po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka świecy,po około 10 sekundach gaśnie i po odpaleniu silnika znowu się zapala.Podczas kiedy kontrolka świeci nie ma napięcia na świecy jest za to na zaworze podającym paliwo na świece co to może być,czy uszkodzony jest sterownik czy może coś innego.wymieniłem...
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
uwaga mercedes odpalił ale ma tylko wolne obroty każda próba dodania gazu kończy się gaśnięciem auta mniemam ze jest to taki zawór elektryczny na boku rozdzielacza dwupinowy który odpowiada za wysokie obroty i to chyba on jest zepsuty ale nie mam 100% pewności pomocy!!!
Chodziło mi o moment wtrysku paliwa do cylindrów, jeżeli chodzi o zawór gaszący to przyznaje się, że nie wiem, cięgna gazu są ok, a wydech od kolektora poszedł niedawno cały nowy.
napisz konkretnie gdzie szukać przyczyny...pompa? filtr? przewody ,uszczelki? Na filtr paliwa wystarczy zerknąć aby stwierdzić czy pompa wysokiego ciśnienia jest w porządku ,oczywiście po wcześniejszym podłączeniu do kompa i braku jakichkolwiek wskazówek ze strony czujników na listwie. Jeżeli chodzi o przepływke to jednak sprzeczałbym sie,zdejmij wtyk...
Witaj Kolego! Podałeś za mało danych odnośnie typu silnika, rocznika itp... pewnie stąd "wysyp" odpowiedzi. Wielcy wróżbici pracują w tej chwili dla tvn-u więc tutaj ja włączę teraz moje trzecie oko... i co widzimy? Auto na dachu! Jeśli to jest motor 104 (2.8 l, rzędówka 6 cyl. 94-97 r.) to ułomne tłumaczenie błędu wygląda mi na błąd nr 104 wg serwisowego...
sam sobie odpowiem jak okazało się w pasek klinowy wkręcił się kawałek kilka i urwał przewód od czujnika ciśnienia paliwa , polutowałem i problem znikł . dziękuje za podpowiedzi czujnik znajduje się z tyłu silnika przy grodzi , dojście po odkręceniu łapy od strony filtra
Klapa spiętrzająca rozdzielacza paliwa - krzywa i się wiesza. Sprawdź dobrze czy nie bierze lewe powietrze - dolot kolektora ssącego po przepustnicy oraz "gumiak" pod zespołem rozdzielacza / może być pęknięty/. Masz założone na kolektorze zawory antywybuchowe?
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
Hmm no rozumiem będę musiał zmienić stacje paliw i zobaczyć. A słuchaj jakie były objawy jak Ci ta pompa się sypała silnik też Ci wskakiwał na tryb awaryjny ? czy tylko błąd pokazywał na komputerze ? Bo w sumie to nie wiem czy to może być pompa w tym przypadku bo auto dobrze jeździ z rana jak się go odpala z tym, że tak po 45 min jazdy robi focha wywala...
Przyczyny EDC mogą być różne * Filtr paliwa * Wypięta kostka od któregoś wtrysku * Do wymiany tylni czujnik na listwie * Czytałem też, że origin na zaworze może być przyczyną Najlepiej myślę zabrać samochód na porządną diagnozę.
Witam. Posiadam Mercedesa w203 z silnikiem 2.2 cdi 143km Ostatnio mam problem ponieważ auto jak jest ciepło odpala i po około 10-20sekundach gaśnie potem długo na rozruszniku zapala i jest już ok jeździ ma moc, postoi trochę i znowu to samo. Znajomy mechanik podpinał pod komputer i żadnego błędu nie wykazało. Zawór zwrotny paliwa zrobiony i nic to nie...
Pod SD żadnych usterek aktualnych zapisana jedna: ograniczenie stabilizacji pracy na biegu jałowym cyl.1,z pompek paliwo daje i to dość mocno, paliwo tankujemy na bazie od jednego dostawcy i wszystkie inne auta chodzą bez zarzutu. Zawory i gniazda ok. Myślałem o wiązce pod silnikiem ale to pokazało by kody usterek wtedy ?
Na rozgrzanym trzyma tak samo ciśnienie na jałowych. Na pełnych obrotach dobrze zamknęło 6barowy zegar (orientacyjnie ok 8 bar) Dodam, że po odpowietrzaniu cały dzień palił jak chciał, raz od kopa, raz kilka obrotów, raz kilka sekund kręcenia. No loteria poprostu... Dalsza walka w poniedziałek, a we wtorek prawdopodobnie zaczyna sezon... Magiczny układ...
Zobacz czy przygasa lampka np wnętrza, jak uruchamiasz świece cięgnem. Dymienie może brać się ze zużytych lub źle wyregulowanych wtrysków. Spalanie masz ...za małe. Możliwe, że pompa źle ustawiona na cięgnach. Powypalasz zawory. Ropa z pompy spuszczona, nowy olej zalany? O tym trzeba pamiętać. Nie zaszkodzi co trzecie tankowanie wlać pół litra oleju...
WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM Z MERCEDESEM MAGO JEST TO BUS NA MERCEDESIE VARIO 814 , PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO NA TYLE ŻE W PRZECIĄGU DWÓCH MIESIĘCY ZOSTAŁY WYMIENIONE DWA ROZRUSZNIKI OCZYWIŚCIE NOWE . W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK +...
Mam dwa sterowniki , jeden orginalny startuje z immo , drugi sprawny z emulatorem /obejściem/ założonym przez elektronika .W obu przypadkach objaw taki sam.Mimo że obrotomierz drga podejrzewam czyjnik położenia wału. Pompa wydaje się być ok Spisałem z forum wszystkie oporności dotyczące pompy i jest ok. Jak przekręcę stacyjkę w drugie poożenia nie działa...
mam problem z tego typu świecą ponieważ moduł jest sprawdzony ale sprawdziłem pozostałe elementy tego układu i co sama świeca działa zawór paliwa też no i czujnik temperatury ma oporność 2,5kilooma a to jest zagatką czy tak powino być?????
No to dobra w Poniedziałek go odstawiam, niech grzebią i postawią diagnozę. Mam nadzieję, że będzie to naprawa w ramach gwarancji i bezpłatna, bo ciężko będzie znowu sięgnąć do kieszeni. Głęboko... Dam znać. Dodano po 1 Słuchajcie koledzy. Rozmawiałem z kilkoma ludźmi co jeżdżą dieslami i mam parę pytań. Czy faktycznie wtryskiwacz może powodować jakieś...
Witam walcze ostatnio z takim upartym mercedesem 124 2.2 benzyna + gaz Na gazie obroty idealne ładnie z chodzi i stabilizuje bez wachnięć. Na benzynie lekko podszarpuje i ma problem z utzrymaniem ich po dodaniu i puszczeniu gazu( potrafi zgasnąć) gdyby nie gaz od razu postawił bym na przepustnice( na linkę ale regulacja wolnych obrotów poprzez silnik...
Chodzi oto. Ze benzyna podawana jest do zbiorniczka który umieszczony jest na kolektorze wydechowym , i natychmiast zamienia sie w parę przegrzaną. Nawet ciężki olej, też zamienia się w tę parę. A para przegrzana ma to do siebie, że nie skrapla się tak szybko. Gdy zostanie zmieszana w kolektorze ssacym.Z powietrzem. Zrozum nawet najlepsze wtryskiwacze...
Zaworki padają dlatego że wykonują w tej generacji dodatkową funkcje. Upuszczają ciśnienie (np gdy zdejmiemy gwałtownie nogę z pedału przyspieszenia). Ponieważ brakuje w tej aplikacji na listwie zaworu upustowego. Można to usłyszeć kiedy wyłączamy silnik, takie charakterystyczne grzechotanie. Dlatego sam producent informuje że w tym przypadku ich życie...
Mercedes to fajne auto ale jego bezawaryjność i trwałość to MIT z czasów 124 nie mający odzwierciedlenia w rzeczywistości. Mam codzienne obserwacje na ten temat, i zgadzam się, że jakość mocno spadła. Nie tylko jest to wina księgowych wiszących nad projektantami, ale również dużo bardziej skomplikowanej konstrukcji niż kiedyś - szczególnie dają niezawodności...
Witam wszystkich. Problem z odpaleniem Mercedesa 202 2.2 d 1995r na pompie Lucas.Zawór elektromagnetyczny nie otwiera ,a co za tym idzie pompa nie tłoczy paliwa.Zawór podłączony na krótko pracuje , tylko jak chcę odpalić z kluczyka jest zamknięty.Kluczyk sprawdzany , OK .Imo otwiera zamek centralny , ale auto nie odpala.Podczas odpalania nie mrugają...
zawora ciśnienie paliwo mercedes zawora mercedes mercedes zawora
gniazdo ładowania tomtom linksys wszystkie diody migają czujnik przepustnica citroen berlingo
Nissan Qashqai – połączenie poduszek foteli kierowcy i pasażera, instalacja SRS, modele J11 J12 Nissan Qashqai J10/J11 – migająca kontrolka poduszki, błąd napinacza pasa kierowcy, emulator SRS