Tylko że coś takiego to wada programu. Jeśli błąd jest zależny od napięcia akumulatora to nie może być generowany przez te zawory.
Jeśli to 8-zaworowy to proponuję wyregulować zawory
Zawory wyregulowane?
Jeżeli eyczydcisz go to nie ma potrzeby adaptacji ale jeżeli ECU komunikuje zła pozycję EGR to najpewniej zacina się na łożysku silnika EGR . Znany problem EGR w 1.6 HDi jak i też nie łącząca wtyczka przy samym zaworze.
Witam serdecznie, za sterowanie turbiną odpowiada zawór (23).
Zawiesił się zawór gaszący.
Lepiej klonować wsad zamiast przelutowywać. Bsi szukaj identyczne, tzn każdy numer ma się zgadzać. I przed montażem w aucie koniecznie sprawdź bezpieczniki i położenie zawory hs.
PSF to skrzynka bezpieczników w komorze silnika.Odłącz przewód z 4 pinu żółtej wtyczki 5pinowej i połącz z przewodem pinu nr 1 ,to najtańsze rozwiązanie problemu.
Mam ten sam samochód, ten sam silnik i podobny problem(z tym, że poza słyszalnie nierówną pracą na wolnych nie ma innych problemów typu falowanie obrotów-trzyma 900 +/- 25). Ogólnie dosyć często spotykany problem w tym silniku, lecz nie udało mi się znaleźć kogoś kto by go rozwiązał. Przy wymianie rozrządu planuję zrobić regulację zaworów (w tym silniku...
Musisz wymienić ponieważ tworzą się tam wysokie ciśnienia, pzdr. Jak jedziesz awaryjnie to wkręć tą srubkę na taśmę i ogrzewanie na maxa.
Witam. Dostań się do wałka rozrządu i sprawdź czy popychacze (szklanki) dolegają do wałka, jeżeli napotkasz luzy między wałkiem a popychaczami to zawory pokrzywione.
Jest ich w sumie 8 Sześć sekwencyjnych i dwa główne / EVLU I EVM Koszty części to 600 zł .+ usługa. http://obrazki.elektroda.pl/9357055200_1... Dodano po 48 Zdjęcie przedstawia te zawory .
Tak spotkaliśmy się już z tym. Pogięte zawory.
Ten po prawej jest ewidentnie przestawiony, na 1 cylindrze licząc od koła rozrządu otwiera oba zawory jednocześnie
wiem co go boli-jeden z czterech(takich samych) elektrozaworow- Problem z glowy
Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
napierw musisz zdemontować metalową osłone na pompie pod kturą znajduje się moduł i elektrozawór,moduł odłączasz a na zawór podajesz napięcie (+)
można wysnuć na podstawie badania kompresji? Bardzo wiele o stanie silnika ;-) kabli nie musisz kupywać możesz podmienić na próbę z innego jakiegokolwiek auta o zbliżonej długości. Koniecznie trzeba sprawdzić luzy na zaworach bo mogą być za małe i też mogą wystąpić takie objawy... najlepiej wyreguluj zawory zanim zmierzysz ciśnienie...
Regulowałeś zawory?
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
znajac pomysly tworcow francuskich pojazdow moge sie grubo mylic. Wyczuwam tu pewna niechec, wynikajaca zapewne z nieznajomosci rzeczy. A przeciez Francuzi produkuja najlepsze europejskie samochody popularne. Na pompie jest modol elektronicznego systemu antykradziezowego (immo). Jesli nie odzyskales modolu ze starej pompy, nie uruchomisz silnika. Pozdrawiam,
U mnie był wypalony zawór
Dziękuję za odpowiedzi. Czy przed sprawdzeniem kompresji jak i szczelności należy przygotować jakoś silnik, np wyregulować zawory?
Myślałem o tym czy zimą nie będzie problemów, ale jednak to jest w pokrywie więc ciepłe gazy pojawią sie szybko a po drugie zostawiłem oryginalny zawór bezpieczeństwa.
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Tak, z tym że, nagrzewnica znajduje się w kabinie i jest w niej cały czas obieg gorącego płynu chłodniczego co powoduje podwyższenie temperatury w kabinie. Szczególnie w sezonie letnim. Dlatego też, chce zrobić mostek z trójników z elektrozaworami albo ze zwykłymi ręcznymi zaworami.
To jest zawór automatycznego ssania.
Nie ma ciśnienia to nie odpali. Sprawdź zawór jego wysterowanie. Zawsze można z zewnątrz dać PWM.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
nie jestem specjalista od tego ukladu , ale poszukalem na ten temat. na stronie ktora ci podaje jest troche opisany uklad i jakie objawy przy zlym dzialaniu a takze jak sprawdzic czy twoj problem jest zwiazany z tym ukladem.
Rozrząd przestawiony, kolizja tłoków z zaworami.
Pogięte zawory.
Wyreguluje zawory.
wydaje się że ten silnik jest bez kolizyjny Nie jest, pękają dźwigienki, gną się zawory i przestawiają krzywki na wałku.
Gdzie umieszczony jest zawór EGR w Peugeot 3008 I 2,0 Blue HDi 150 KM?
Usterka mechaniczna. Ustawienie rozrządu, luzy zaworowe albo już nawet wypalone zawory.
się okazało najprawdopodobniej spaliła się cewka elektromagnesu klimat to w koncu spalona cewka czy nie? oraz zawór to klimatyzacja normalnie jaki znowu zawór?
To Ci nie pomoże. Elektrozawór ma wbudowany układ elektroniczny. Tam dochodzi zasilanie ale i sygnał. Jak sygnał będzie nie taki jak trzeba to zawór się nie otworzy.
Wyreguluj zawory
Gdy pracuje silnik możesz nie usłyszeć zaworu. Zawór powiniem mieć około 12 om oporności. Zobacz czy zawór klika na niepracującym silniku.
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
Witam, ile powinien wynosić luz na zaworach, w peugeot partner typ silnika 1,4 75KM, benzyna, wielopunktowy.
Skoro masz wybuchy na wydechu to raczej szukaj przy zaworach/rozrządzie.
tylko Szymek, uświadom też gościa żeby zaraz nie szukał głowicy bo mu zawory wypali. Wiesz że to nastąpi szybko... :)
Temat rozwiązany: pogięte zawory ssące
Zakupiono oryginalny INA
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
Jakoś sobie nie wyobrażam 600km z tłokami uderzającymi w zawory.
Nie włącza się sprzęgiełko, czy nie ma sterowania na zawór?
zawora podciśnienie peugeot zawora paliwo peugeot zawora klimatyzacja peugeot
zasilanie ładowarki laptopa panel drzwi drzwi zmywarka whirpool
bosch lodowka demultiplexer schemat
Brak paliwa w gaźniku mimo pracy pompki paliwa Wentylator chłodzący nie włącza się: diagnostyka i rozwiązania