Tylko że coś takiego to wada programu. Jeśli błąd jest zależny od napięcia akumulatora to nie może być generowany przez te zawory.
Jeśli to 8-zaworowy to proponuję wyregulować zawory
Jeżeli eyczydcisz go to nie ma potrzeby adaptacji ale jeżeli ECU komunikuje zła pozycję EGR to najpewniej zacina się na łożysku silnika EGR . Znany problem EGR w 1.6 HDi jak i też nie łącząca wtyczka przy samym zaworze.
Zawory wyregulowane?
Witam serdecznie, za sterowanie turbiną odpowiada zawór (23).
Zawiesił się zawór gaszący.
Mam ten sam samochód, ten sam silnik i podobny problem(z tym, że poza słyszalnie nierówną pracą na wolnych nie ma innych problemów typu falowanie obrotów-trzyma 900 +/- 25). Ogólnie dosyć często spotykany problem w tym silniku, lecz nie udało mi się znaleźć kogoś kto by go rozwiązał. Przy wymianie rozrządu planuję zrobić regulację zaworów (w tym silniku...
Lepiej klonować wsad zamiast przelutowywać. Bsi szukaj identyczne, tzn każdy numer ma się zgadzać. I przed montażem w aucie koniecznie sprawdź bezpieczniki i położenie zawory hs.
Musisz wymienić ponieważ tworzą się tam wysokie ciśnienia, pzdr. Jak jedziesz awaryjnie to wkręć tą srubkę na taśmę i ogrzewanie na maxa.
Jest ich w sumie 8 Sześć sekwencyjnych i dwa główne / EVLU I EVM Koszty części to 600 zł .+ usługa. http://obrazki.elektroda.pl/9357055200_1... Dodano po 48 Zdjęcie przedstawia te zawory .
Witam. Dostań się do wałka rozrządu i sprawdź czy popychacze (szklanki) dolegają do wałka, jeżeli napotkasz luzy między wałkiem a popychaczami to zawory pokrzywione.
wiem co go boli-jeden z czterech(takich samych) elektrozaworow- Problem z glowy
PSF to skrzynka bezpieczników w komorze silnika.Odłącz przewód z 4 pinu żółtej wtyczki 5pinowej i połącz z przewodem pinu nr 1 ,to najtańsze rozwiązanie problemu.
Tak, z tym że, nagrzewnica znajduje się w kabinie i jest w niej cały czas obieg gorącego płynu chłodniczego co powoduje podwyższenie temperatury w kabinie. Szczególnie w sezonie letnim. Dlatego też, chce zrobić mostek z trójników z elektrozaworami albo ze zwykłymi ręcznymi zaworami.
Regulowałeś zawory?
Ten po prawej jest ewidentnie przestawiony, na 1 cylindrze licząc od koła rozrządu otwiera oba zawory jednocześnie
Dziękuję za odpowiedzi. Czy przed sprawdzeniem kompresji jak i szczelności należy przygotować jakoś silnik, np wyregulować zawory?
U mnie był wypalony zawór
Tak spotkaliśmy się już z tym. Pogięte zawory.
Rozrząd przestawiony, kolizja tłoków z zaworami.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Myślałem o tym czy zimą nie będzie problemów, ale jednak to jest w pokrywie więc ciepłe gazy pojawią sie szybko a po drugie zostawiłem oryginalny zawór bezpieczeństwa.
Pogięte zawory.
Wyreguluje zawory.
Usterka mechaniczna. Ustawienie rozrządu, luzy zaworowe albo już nawet wypalone zawory.
się okazało najprawdopodobniej spaliła się cewka elektromagnesu klimat to w koncu spalona cewka czy nie? oraz zawór to klimatyzacja normalnie jaki znowu zawór?
napierw musisz zdemontować metalową osłone na pompie pod kturą znajduje się moduł i elektrozawór,moduł odłączasz a na zawór podajesz napięcie (+)
Wyreguluj zawory
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
To jest zawór automatycznego ssania.
można wysnuć na podstawie badania kompresji? Bardzo wiele o stanie silnika ;-) kabli nie musisz kupywać możesz podmienić na próbę z innego jakiegokolwiek auta o zbliżonej długości. Koniecznie trzeba sprawdzić luzy na zaworach bo mogą być za małe i też mogą wystąpić takie objawy... najlepiej wyreguluj zawory zanim zmierzysz ciśnienie...
Skoro masz wybuchy na wydechu to raczej szukaj przy zaworach/rozrządzie.
Jakoś sobie nie wyobrażam 600km z tłokami uderzającymi w zawory.
Nie włącza się sprzęgiełko, czy nie ma sterowania na zawór?
nie są w tym silniku przypadkiem regulowane zawory ?
nie jestem specjalista od tego ukladu , ale poszukalem na ten temat. na stronie ktora ci podaje jest troche opisany uklad i jakie objawy przy zlym dzialaniu a takze jak sprawdzic czy twoj problem jest zwiazany z tym ukladem.
W tej 206-ce trzeba wyregulować zawory
Chodzi o ten zawór. Jak chcesz się upewnić odłącz wtyczkę i odczytaj błąd. Bardzo możliwe, że problem nie leży w ogóle w zaworze.
Temat rozwiązany: pogięte zawory ssące
Witam, ile powinien wynosić luz na zaworach, w peugeot partner typ silnika 1,4 75KM, benzyna, wielopunktowy.
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
luzy na zaworach sprawdz
Samochód nie odpalał pchałem go i kręciłem kierownicą. W tym czasie wyciekł płyn nie wiedziałem skąd. Wyciek jest gdzieś na maglownicy co obstawiacie któryś z uszczelniaczy czy zawór ?
Witam!W pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie na cylindrach,być może wypalony zawór.
Gdzie umieszczony jest zawór EGR w Peugeot 3008 I 2,0 Blue HDi 150 KM?
Może być uszkodzony elektromagnetyczny zawór stop.
Panowie pomału z tą wodą, jeśli to pompa na linkę to i ciekły azot nie pomoże. Ja stawiał bym bardziej na ciasne zawory.
pompa wysokiego,napędzana jast paskiem rozrządu:D,zdejmij osłony z silnika znajdziesz ją:D,ale pojedz na diagnostyka w parametrach bądzie widać ciśnienie na listwie.może to tylko zawór?
Zawory wyreguluj
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
zawór kulkowy głowicy peugeot A co to jest?
Zbyt niskie napiecie zasilania (lub jego brak) na czujniku cisnienia, debimetrze i zaworze EGR.
Do nagrzewnicy idą dwa przewody pod maską. Jeżeli włączysz ogrzewanie to oba powinny byc gorące. Jeśli nie są, to może byc zapowietrzona nagrzewnica lub zamulona, bądź też uszkodzony zawór.
witam. ile powinien wynosić luz na zaworach w peugeot partner typ silnika 10DXET . dziękuje
Zakupiono oryginalny INA
]ciekawe... wszystkich ktorych pytalem mowili ze mam cos z zaworami.Mechanik podłaczyl go pod kompa i nic nie pokazało. Teraz to juz nie wiem czy grzebac cos w silniku czy posprawdzac te rzeczy o ktorych pisales. Wogole szczela mi cos w silniku, mechanik mowil ze przez zawór powietrze wpada do kolektora ssącego
Gdy pracuje silnik możesz nie usłyszeć zaworu. Zawór powiniem mieć około 12 om oporności. Zobacz czy zawór klika na niepracującym silniku.
No to nieciekawie . pojawił mi się dźwięk tak jak by immo wyło a to dziwne bo kupiłem niby cały zestaw? powinno być ok. Pewnie radio bo tez jest przypisane do zestawu . Powodzonka oby wyszlo ze tylko zawory .
Sprawdz i wyczyść zawór EGR.
Stosuje takie dziwne metody bo wszyscy mechanicy w mojej okolicy udają że coś wiedzą i zawsze są pewni na 99% kupiono wtryskiwacze za 1500pln, po czym mechanik stwierdził że to jednak nie wtryski, może jakiś tam czujnik, no i wkońcu stwierdził że nie wie dlaczego nie odpala. Komputer był podpinany i nic nie wykrył, na wtryskiwacze jest podawany sygnał...
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
P1198-Regulacja ćiśnienia paliwa P1598-Zawór układu chłodzenia
Może luzy na zaworach za małe?
Jak obydwie rurki robią się ciepłe to wymień zawór rozprężny
Ja wiem, dac komus kto potrafi zanim zaorasz silnik i zawory beda pogiete.
znajac pomysly tworcow francuskich pojazdow moge sie grubo mylic. Wyczuwam tu pewna niechec, wynikajaca zapewne z nieznajomosci rzeczy. A przeciez Francuzi produkuja najlepsze europejskie samochody popularne. Na pompie jest modol elektronicznego systemu antykradziezowego (immo). Jesli nie odzyskales modolu ze starej pompy, nie uruchomisz silnika. Pozdrawiam,
Co ma rozrząd do temperatury silnika??? Jak kolizyjny to zawory zapłaczą.
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
zawór rozprężny
W filtrach są zawory przelewowe...
Jestem, podstawiałem drugi map, Po zatkaniu przepustnicy gaśnie i trzyma podciśnienie w kolektorze. Zastanawiam się jeszcze nad przycierającymi się zaworami w prowadnicach.
Pompowałem przed odpaleniem i jak kręcił rozrusznik i żadnej zmiany. Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr.
Klasyczny objaw tłukącego w zawór tłoka panowie.
Dziękuje za zainteresowanie . Po spotkaniu z mechanikiem który wpiął się w komp okazało się że powodem szarpania okazał się zawór egr
Radzę sprawdzić (wyczyścić) zawór EGR
wydaje się że ten silnik jest bez kolizyjny Nie jest, pękają dźwigienki, gną się zawory i przestawiają krzywki na wałku.
http://obrazki.elektroda.net/9_124518889... Bezwzględnie oba paski do wymiany, ale jak mówisz, że pękł wałek rozrządu, to zawory na pewno krzywe
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
na włączonym silniku rozgrzanym otwórz maskę zdejmij pokrywę silnika i pokoleji odpinaj kostki Zasilające wtryski Na resztę odpowiedz sobie samemu gdzie jest ten zawór ciśnienia : ) : ) : )
Wymień zawór na dobry.
nie miałem nigdy doczynienia z klimą oprócz jej uruchamiania :P. Sęk w tym też, że mechanik śpiewa 200zł za wymianę wraz z naładowaniem klimy. Jeśli dalej nie będzie chłodzić, to znowu dokupować kompresor i znów 200 zł, za wymianę i ładowanie. Nie wiem, czy nie nabija mnie w butelkę, a klimę chcę w tygodniu, bo wyjeżdżam daleko za granicę i narazie...
zmierzyć ciśnienie sprężania (może być zawór nieszczelny)
Po wymianie rozrządu rozrusznik ciężko i powoli obraca wał. Byłem przy wymianie rozrządu mechanik Po zamontowaniu nowego rozrządu miał problem z odpaleniem samochodu dopiero przy wciśniętym pedale gazu auto odpalało i silnik pracował na wysokich obrotach po puszczeniu pedału gazu automatycznie silnik zgasł i tak było przy około 10 próbach. Żaden za...
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
1. Miał mieć 110km 2. Przed zakupem gościowi rozleciała się 2-masa 3. Wcześniej usunął fap-a i przeprogramował komputer 4. Wtryski listwa pompa bosch 5. Na pokrywie zaworów napis xsara picasso 6. Na łapie nabite ATED BE4 7. VIN 33HRHSB83234797 Prostując wiedzę: (at)1 Silniki 2.0 HDi miały od groma wersji i odmian. Wg VIN-u powinieneś mieć 108KM (at)2...
Zawór EGR jest podłączony?
Komputer w rękę i wio. Jak zdycha przy przyśpieszaniu, to do obserwacji ciśnienie paliwa. A szarpanie przy 2k rpm to najczęściej albo egr albo zawór pneumatyczny turbiny.
Witam. Mam P 307 HDI z 4 zaworami podciśnienia. Wiem, że 1 - jest do przepustnicy, 2-recyrkulacja spalin, 3- sterowanie turbiną tylko nie wiem do czego jest 4 zawór ? Mam problem z silnikiem bo nabiera mocy ( jedzie ostro ) dopiero przy 2900 obr/min a wcześniej idzie jak muł. Więc ponieważ dopiero go kupiłem a przewód nie był do niczego podpięty stąd...
Witam powinienieś najpierw zdjagnozować kompem , ale zobacz podciśnienia czy szczelne nie poprecierane itp te od turbo oraz sprawdz zawór turbiny
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
Witam.Dziwnie to opisujesz.Z jednej strony wymiana rozrządu z drugiej zalane bsi.......co było pierwsze?Przed wymianą rozrządu auto chodziło?Jeśli przestawiłeś o 180st to masz po zaworach.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać. Tam są chyba wtryski piezo siemensa, test przelewowy przy tych wtryskach nie wiele da. Do autora, na pompie CR masz dwa zawory, jeden większy, upuszczający wysokie ciśnienie, drugi mniejszy dawkujący, obstawiam zawór dawkujący.
to może byc prawda jutro ustawie zawory i zobaczymy
Dziękuję za zainteresowanie. Układ zasilania paliwem jest BOSCH'a. Problem był tego typu, że odpaliłem auto normalnie. Chodził trochę głośno ( jak przy pierwszym odpaleniu rankiem w zimę ). W czasie jazdy przez chwile stracił reakcję na pedał gazu. Potem zaskoczył. Dojechałem do celu. Zgasiłem auto i koniec. Już nie odpalił. Sprawdziłem bezpieczniki....
Kiedy regulowałeś zawory? Auto zagazowane?
To Ci nie pomoże. Elektrozawór ma wbudowany układ elektroniczny. Tam dochodzi zasilanie ale i sygnał. Jak sygnał będzie nie taki jak trzeba to zawór się nie otworzy.
Egr najlepiej by było wylogować jeśli ma już być zaślepiony,bo pracował będzie tylko że będą błędy się pojawiały i ma wpływ na kilka innych parametrów pracy silnika.Odnośnie błędu P0215 o ile dobrze go rozszyfrowałem trzeba by było sprawdzić zawór odcinający paliwo po zderzeniu.
Nie ma ciśnienia to nie odpali. Sprawdź zawór jego wysterowanie. Zawsze można z zewnątrz dać PWM.
F21 5A o ten chodzi? Zasilanie przekaźnika zespołu wentylatora; Sterowanie przekaźnikiem Valvetronic (1,6 I VTi 16V); Turbo chłodzenie (1,6 I THP 16V); Czujnik przepływu powietrza (1,6 I HDI 16V). Dodano po 1 On idzie jeszcze na czujnik położenia wałka Na zawór nie czujnik.
zawora podciśnienie peugeot zawora paliwo peugeot zawora wysoki ciśnienie peugeot
zamiennik pilota alarmu sterowanie rolet zewnętrznych reset sensor airbag
Brak obrazu i dźwięku w telewizorze - diagnostyka Wyprowadzenia układu ICL7106 - szczegóły i funkcje