E, tam bywał uruchamiany podciśnieniem zawór nagrzewnicy jak pamiętam?
Napięcie maleje przy dodawaniu gazu. Btw. ta gruszka sterowana podciśnieniem to zawór wastegate?
Plus po zapłonie i masa sterująca wystawiona przez sterownik silnika jeśli ten chce otworzyć zawór.
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
To jest zawór nagrzewnicy. Sterowany jest podciśnieniem. Dochodzi do niego tekalan, nie linka. Ogólnie dostępny.
Kolego,na początek powinno się zacząć od pomiaru podciśnienia jakie daje vacum ,min.0,8bara.Potem w układzie(trójnik).Jak nie będzie podciśnienia ,będzie generowało błąd egr i błąd systemu krytycznego 2.Oczywiście auto będzie słabe i będzie się palił check.Jak ciśnienie jest ok,możesz sprawdzić te wężyki podciśnienia jak ich prawidłowość połączeń.Na...
Jeśli membrany szczelne to źle podłączone zawory lub podciśnienia. Zakładam że podciśnienie ok.
A jak ma się zawór podciśnieniowy w komorze silnika? Podciśnienie i sterowanie.
Tak jak pisze kolega MartBan, do przeglądnięcia podciśnienia na podszybiu i zaworze nagrzewnicy.
Sprawdź podciśnienie wytwarzane przez vacumpompke, sprawdź sam zawór elektromagnetyczny turbiny.
Nie. Wejście VAC powinno być niezależne - od pompy Mówisz , że każdy zaworek powinien być podłączony bezpośrednio do pompy. Szkoda bo pompa ma tylko jedno wyjście . Trójnik rozdziela podciśnienie na obydwa zawory. A dokąd idą przewody podciśnieniowe z tego zaworu ????
"Tyka" ci, bo słyszysz spaliny cofające się do węża pompy przy otwartym zaworze. Zaślep to podciśnienie i problem zniknie
Podciśnienia są na wszystkich 3 zaworach? Sztangę od turbo wciąga na maxa?
Za ten błąd odpowiada uszkodzony EGR, który się otwiera, kiedy nie potrzeba (czyli, kiedy stoimy w miejscu, albo mamy lekko wciśnięty pedał gazu) .] Kolego zanim zaczniesz pisać głupoty to się zastanów. Błąd ten będzie generowany przy słabym podciśnieniu,uszkodzonych zaworach ,pękniętych membranach ,oleju w wężach ,uszkodzonym MAF. Błąd systemu krytycznego...
OK kolego, najpewniej nie masz zasilania na wszystkie ZAWORY a nie czujniki.
Kiedyś uruchomiłem silnik ze zdjętą rurą dolotową powietrza i zauważyłem, że te objawy wiążą się z przedostawaniem spalin do układu dolotowego, wygląda to jakby zawór EGR był wysterowywany i wpuszczał spaliny do dolotu. Sam zawór był czyszczony, tak że odpada jego mechaniczna nieszczelność, poza tym po około minucie spaliny przestają się przedostawać...
A pompka podciśnienia?,skoro na wolnych to może mała wydajnośc.
Podczas odpalania silnika niech druga osoba zerknie czy cięgno gruszki turbiny podciąga się ok.13mm. Jak stoi to trzeba prześledzić wszystkie podciśnienia.Aby wyeliminować zawór turbiny wystarczy wyjąć z niego rurki i połączyć ze sobą.Wtedy podczas pracy silnika powinno podciągnąć gruszkę. Oczywiście jeśli podciśnienia szczelne.A błąd p1590 nie dotyczy...
Wężyk ten idzie elektrozaworu sterującego zamykaniem i otwieraniem klapy od zamkniętego i otwartego obiegu powietrza w kabinie. Elektrozawór znajduje się pod podszybiem, no chyba że masz klimatronika to wtedy musisz szukać innego urządzenia sterowanego podciśnieniem typu, zawór EGR, czujnik MAP, zawór ciśnieniowy w listwie paliwowej itp.
Zmienna geometria jest to sterowanie turbiny (taka gruszka na turbinie) sterowana na podciśnienie, przy dodawaniu gazu ma być widać jak pracuje ćięgno sterowania. Poza tym zawór EGR można zaślepić.
Pasuje błędy odczytać,może coś wyjdzie i sprawdz podciśnienia przy turbie i zaworze co nim steruje ,są tam takie gumowe kolanka przyglądnij się im czy nie uszkodzone
Skoro dalej pokazuje egr to go sprawdź - wykręć go, wciśnij grzyb i zatkaj króciec który idzie do pompy vacum. Puść grzyba - jak wróci to egr zwalony, jak będzie w miejscu a na palcu z króćcem poczujesz ssanie to jest ok. Jeśli masz vacumetr pomierz podciśnienia: na wężu od egr, na zaworach od klap w kolektorze i turbinie. Schemat podłączenia oraz prawidłowe...
Zaworek nie daje podciśnienia, jedynym jego źródłem jest pompa podciśnienia, zaworek je tylko puszcza na siłownik. Steruje nimi komputer. Jak zawór jest w pełni (sterownie PWM) otwarty to za nim jest takie podciśnienie jakie daje pompa czyli 0,5-0,7MPa.
Nie znam się na naprawie też temu zakładam temat. To jak sprawdzisz zawór EGR o którym piszą?Dodał bym do tego jeszcze podciśnienia i "n75" Jak i to czy sztanga porusza się płynnie i czy jest zaciągana po odpaleniu.
Otrzymałem specyfikację dla pojazdu po podłaczeniu do komputera: Kod błędu:P0400 tj. system AGR obniża poprzez doprowadzenie spalin do komory spalania składników toksycznych w spalinach, obniżenie temp. spalania, obniżenie wytwarzania NOx. Oprócz tego w pomocy diagnostycznej widniało: bardzo często uszkodzenie masowego przepływomierza powietrza przez...
Możliwe że pomoże w 50%, pozostałe 50% może być uszkodzony zawór sterujący EGR-em, może być rozszczelniony układ podciśnieniowy, a może być uszkodzona pompa vacu, która ma za małą wydajność i brakuje podciśnienia na sterowanie zaworu EGR.
Witam Okazało się że przepuszcza zawór przełączający ilość otwartych zaworów 8/16. Jest sterowany podciśnieniem i jak przepuszcza to brakuje podciśnienia na resztę czyli np. załączenie turbiny. Pozdrawiam Maciej
djxander napisał w #12: ...Za to w zbiorniczku wyrównawczym cisza i spokój Czyli co - nie ma przepływu? Jeśli nie ma zmiany to zdjąłbym chłodnicę (pokombinuj i wyciągniesz ją bez ruszania klimy) i przepłukał ją wodą, zatykając po kolei otwory. Może b.drobne kawałki z węży (miałeś popękane) albo szlam przytkały kanały w chłodnicy. Miałem przypadek w...
Witam mam problem z Opel Vectra 1.9 DTH 150 KM . Mianowicie auto traci moc , raz przyspiesza normalnie zwolnię chce przyspieszyć ponownie i auto już nie ma mocy , na jakąś chwilę auto ma moc z powrotem nie ma reguły kiedy to nastąpi jest to losowe . Raz po prostu jest moc przez chwilę raz nie ma . Auto wyświetla tylko jeden błąd P2279-11 . Co jest zrobione...
witam wszystkich mam problem z verką 2.0 dth z 2000r cały czas wywala bląd p0400 wymieniłem zawór podciśnieniowy z dobrego ałta i dalej to samo mierzyłem sygnał oscyloskopem na zawór i jest ok ciągłość przewodów i zasilania do komputera ok odlączyłem zawór wykonawczy i zaślepiłem podciśnienie do niego i dalej ten sam błąd czy może mi ktoś powiedzieć...
Witam Mam problem z turbinę w Vectra B 2200 ccm DTI. Turbina była sprawdzana powiedziano mi że jest w pełni sprawna, ale przy zapalonym silniku nie działa. Sprawdzane były jakieś zawory podciśnienia okazały się tez ok. dopiero przy naciśnięciu na siłownik znajdujący się przy turbinie zaczyna działaś i nabija ciśnienie w przewodzie idącym do interculera...
Wepnij vakuometr z trójnikiem przy wyjściu vakupompy (jak nie masz to albo jedź do mechanika albo go sobie kup, drogi nie jest). Jak elektrozawór podciśnienia puści (jest nieaktywny) to siłownikiem można swobodnie ruszać, to jest normalny objaw. Jak wchodzi w tryb awaryjny to siłowniki "puszczają", m. in. otwierając zawór obejścia turbiny. Możliwe,...
Nie mam problemu z naprawą samochodu samemu, tylko dopytuję ludzi którzy mogą mi pomóc z takim problemem. Wszystko co jest opisane w błędzie 0108 mam zrobione i działa prawidłowo bo robiłem to przy ostatnich naprawach, zawór jak i czujnik mam wsadzone nowe a przewody są całe, nie pokazuje już żadnego check engine. Samochód ma muła przy obrotach 800-2000...
Witam ponownie, wybrałem się autem w traskę 50 km nie wyłączając silnika, i komp złapał kilka błędów mianowicie: 34-czujnik ciśnienia w kolektorze-zbyt niskie napięcie, 35-silnik krokowy-niewłaściwa liczba kroków, 42- przewód EST-A (1/4) zbyt wysokie napięcie (w przypadku x16sz/x16xel) lub brak impulsów z układu zapłonowego ( moim przypadku to drugie...
zawora podciśnienie vectra podciśnienie zawora vectra
philips instrukcja alarm super forteca instrukcja 3000mah bateria
Peugeot 208 - Niedziałające wskazówki zegarów: przyczyny i rozwiązania Zasilanie HP Compaq Pro 6300 AiO: Wymiana i Diagnostyka