Nie ma. (Musisz wpisać większą treść wiadomości przed wysłaniem. W przypadku wysyłania plików opisz szczegółowo plik w treści wiadomości.)
Masz zbyt małe podciśnienie vacc (pokpa nieszczelność) ,gruszka nie pada.
Może jakieś podciśnienie ?
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Nie miałem z tym silnikiem wiele do czynienia, ale jak są cały czas zamknięte to pewne, że zgaszą silnik. ( Myślałeś o tym co Ci na PW wysłałem?) Dodano po 1 Odepnij podciśnienie od siłownika tycz klap
Można też zerknąc na podciśnienie w kolektorze ssącym.
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
Zakładam że uszczelka była raz robiona, to ile mogli splanować głowicę, 0,2mm ? Taka wartość chyba nie będzie miała wpływu na pasek rozrządu? Nie wiem, ale dolicz rolkę, zużycie kół zębatych, i dokładnego ustawienia na znakach, może można już się nie spodziewać. Grubość UPG. Trzeba samemu zdecydować, z której strony znak bardziej pasuje, gdy nie bardzo...
Można wakuometrem, wpiąć się równolegle trójnikiem przed elektrozaworami i skontrolować podciśnienie zasilające oraz za każdym z zaworów i sprawdzić sterowanie siłowników klap i turbosprężarki. Oznaczenia są inne dla odróżnienia, ale zasada działania i parametry te same, że sprawują się zamiennie bez problemu, sprawdzone.
Ten luźny przewód jest od zaworu EGR (recyrkulacja spalin) Zalecam zaślepienie tego ustrojstwa i zaślepienie tego przewodu ew. króćca. Ja swego EGRa zaslepiłem i auto nieco żywsze. Możliwe,że sam zawór nieszczelny i to podciśnienie za to "szwankuje". Obejrzyj pozostałe przewody i króćce od podciśnienia. Po latach są twarde i pękają.A już jeśli ktoś...
zanieczyszczenia spuszczone, to jest instalacja LOVATO stara dosyć i wydaje mi się ze nie ma w niej żadnej cewki przynajmniej nie widziałem. Autko nie kichało, a zostało zatankowane LPG do pełna. Dziś wszystko posprawdzam tak jak piszecie Dodano po 28 Tak wygląda moja centralka i elektrozawory http://obrazki.elektroda.net/92_12411635... Dodano...
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
Witam.Zacznij od podciśnienia vacu.Pompa jest po to zeby wytwarzała stałe podciśnienie bez zadnych wahań.Sprawdzić cały układ podciśnień a nie tylko turbo.Ciśnienie turbo rzeczywiste od ok.2000obr. pomiędzy 1.0-1.2 pedał w podłodze.
Nie koniecznie otwiera sie po rozgrzaniu silnika to jescze zależy w dużym stopniu od temperatury na zewnątrz ale teraz przy dodatnich temperaturach raczej klapka powinna sie otwozyć na zimne powietrze. Sprawdź czy w wężyku jest podciśnienie oczywiście przy odpalonym silniku.
Wszystko OK z podciśnieniami znaczy sie nie ma nieszczelności a pompa wytwarza dobre podciśnienie. To może kolega napisze gdzie i jak szukać przyczyny problemu wtedy napewno skumam o co loto :) Podciśnienie na wyjsciu vacumpompy -0,98bara na wejsciach do poszczegolnych elektrozaworów -0,8
o przepływka pokazuje normę. To znaczy ile? sprawdzone wszystko Nic nie sprawdzone tak naprawdę. Membrana siłownika EGR cała? Podciśnienie wytwarzane prez pompkę vaku jaką ma wartość? Elektrozawór szczelny?
Ja bym obstawiał że klapa gaszaca blokuje się w pozycji zamkniętej. Odepnij i zaslep podciśnienie od niej na próbę.
Witam kolegów Mam Vectrę C i mam kłopot z kładem wysokiego ciśnienia na listwie CR po prostu błąd 0002. Podłączyłem kompa na boczne siedzenie i w drogę co się okazuje. Ustawiłem parametry do podglądu wartości ciśnienia na listwie z ciśnieniem żądanym przez sterownik i co się okazuje !!!!! że przy spokojnej jeździe oba parametry się pokrywają lecz przy...
Witam, zmagam się z ubytkiem płynu chłodniczego od wielu wielu lat, przez ten okres (3-4lata) wymieniłem wszystko co możliwe: chłodnica wody, węże od termostatu do parownika i inne (mam lpg), czujniki wszystkie co możliwe od temperatur, termostat i jego obudowa, chłodniczkę oleju komplet z oringami, chłodnica klimy też wymieniona. Sprawdzałem uszczelkę...
Do wypowiedzi spth-a - tam raczej nie ma tego co opisujesz,żadnych regulacji,czy mosiężnych śrub - to działa raczej na zasadzie EGR- podciśnienie zasysa powietrze i klapka sie zamyka-tylko dlaczego ciągle zamyka to zimne powietrze?? A co do uszczelki pod głowicą to rzeczywiście trochę sie poci olejem,ale to bardzo niewielkie wycieki,bo oleju praktynie...
Nie. Wejście VAC powinno być niezależne - od pompy Mówisz , że każdy zaworek powinien być podłączony bezpośrednio do pompy. Szkoda bo pompa ma tylko jedno wyjście . Trójnik rozdziela podciśnienie na obydwa zawory. A dokąd idą przewody podciśnieniowe z tego zaworu ???? Bezpośrednio, czyli na VAC ma być podciśnienie bezpośrednio podłączone ze żródła,...
A jak sprawdzić te podciśnienie ?I zaworki?Musze dodać ,że auto jakieś dwa miesiące temu zaczeło szwankować.I wtedy tylko takie byly objawy jak zamochod był zimny odalony po nocy ale po jakiś 10 km wszystko wracalo do normy i caly dzień było ok .A już dziś nic nie pomagało cały czas tak samo chodzi nawet po przejechaniu 100km.
Witam.Mam dziwny przypadek z zasilaniem listwy cr ,pacjent to vectra c 1,9 dtl 101 km na pompie wtryskowej cp1h1 .Mianowicie pompa nie daje żadnego ciśnienia ani nie zasysa paliwa z baku.Po podpięciu pod komputer błąd p0090-5b i p0090-0a w parametrach jest ciśnienie na listwie cr25,4mpa a ciśnienie żądane 18mpa.Po wypięciu wtyczek z czujnika ciśnienia...
Witam problem polega na klekocie silnika jak zadana masa powietrza spadnie do 88 wtedy zmienia się dźwięk silnika czemu tak się dzieje w załączniku nagrany filmik z pomiarów
Witam.Otóż gdy silnik pracuje na wolnych obrotach na postoju na gazie to po niżej 1000 obr/min wszystko drży w środku.Gdy dodam gazu,przestaje.Na bęzynie nie występuje takie zjawisko.Obroty trzyma miedzy 900 a 1000 obr/min.Czyżby zła mieszanka??Jak ustawić samemu??Może inna przyczyna?? Dodano po 23 Dodam ze mierzyłem cisnienie sprezania i o dziwo pokazało...
Brak podciśnienia z vacu pompy będzie powodował problemy z układem hamulcowym jak również problemy z mocą , przy słabym podciśnieniu siłownik regulujący wydajnoscią turbosprężarki nie uzyskuje odpowiedniego skoku i stąd brak odpowiedniego ciśnienia doładowanie i brak mocy . Sprawdź układ podciśnienia od vacu pompy do serwa jak również obwody podciśnienia...
Witam. Mam rozjechane dawki (motor 90 stopni)+0.20 -1.22 +2.34 -4.16. Silnik przy niskich temperaturach i jak jest ciepły odpala bardzo dobrze. Auto ciąg ma poprawny ale na wolnych obrotach trochę jakby nim trzęsło i trochę poszarpuje przy 1800 obr. Przelewy to również kicha strasznie duże rozbieżności. Co do dawek to może być...
Mimo wszystko PLak do ręki i sprawdzać...lubi spaść podciśnienie ze srodka kolektora(dołu) po wystrzale...
Mam vectre z 90r. jak w temacie silnik C16NZ, komp Multec. Zdjagnozowalem silnik programem Monitor do poloneza GSi tak jak mi ktos radzil w innym temacie. Co sie okazalo?? Temperatura powietrza szaleje. zmienia sie od 130 (zimny silnik) do -12 czy jakos tak. Temp podalem w Celcjusz'ach oczywiscie. Po drugie cisnienie paliwa przed zapaleniem wynosi ok...
Witam mam problem z rozruchem zimnego silnika po nocy. Auto trzeba kręcić bardzo długo aż siada akumulator. Jak już auto odpali i pochodzi minutę lub dwie to później pali od razu. Świece żarowe dobre, zresztą przy 20 stopniach na dworze to nawet nie są potrzebne. Sprawdzałem na komputerze i wymagane ciśnienie na szynie wynosi 30 MPa i przy rozruchu...
Witam, Vectra b 2003r 2.0dti. Podczas ruszania auto zgasło i już nie zapala. Z pompy która nie dawała ciśnienia wydobywała się czarna ropa jakby z olejem. Zmieniłem pompę i dalej nie dają ciśnienia. Trzeba ją jakoś zakodować ? Czy może jakiś czujnik np halla padł ? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Witam mam Vectrę B 2.0 DTI. Problem z nią mam od dnia zakupu. Najpierw powyżej 3 tys obr silnik tracił moc. Byłam chyba u 8 mechaników i każdy mówił coś innego. Jeden że przepływka - wymieniłam i nic. Drugi że jakieś zawory przy silniku które niby pozamieniał miejscami no i niby lepiej ale po pewnym czasie lampka motortronic sie zapaliła i już nie zgasła....
Witam Wszystkich Vectra jeździła bezproblemowo do momentu padnięcia pompy paliwa. Samochód oddałem do naprawdę dobrego mechanika. Wymienił pompę wyczyścił zbiornik i odjechałem. Od następnego dnia silnik zaczął co jakiś czas tracić moc na 2 lub kilka sekund. Po chwili odzyskiwał moc i wszystko ok. Potrafił zgasnąć (rzadko). Potrafił przydławić się dwa...
Witam mam problem z vectrą b tak jak w temacie przeglądałem podobne tematy ale mojego problemu nie znalazłem. Moja vectra trzeszczy po prawej stronie przy hamowaniu lekkim, gdy mocno hamuje to nie. Skręt ostry w lewo w czasie jazdy to trzeszczy, na postoju cisza ani razu nie skrzypnie, oraz jak ruszam na wstecznym też skrzypi. Na stacji diagnostycznej...
witam mam mały problem z vectra c z 2006 roku z silnikiem 2.2 direct a mianowicie samochód nie wkręca sie na obroty jego maksymalny zakres nawet na postoju to 3000 rpm podłączyłem go do swojego luncha i wyszło wypadanie zapłonów na 4 cylindrze świeca rzeczywistości lekko okopcona. Natomiast po wymianie cewki zero poprawy wyskoczył kolejny błąd tym razem...
Witam tak jak w temacie autko. Szarpie wyświetla P0505 -(za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego)który da się skasować-i przez krótką chwilę jest ok, po czym błąd powraca jak i również szarpanie. Przepustnica była wymieniana 2 razy. przewody sprawdzone ok. Czyżby to był sterownik....? Co mógłbym jeszcze sprawdzi...?
Borykam się z tym problemem już trzeci sezon. Ciśnienie na ssaniu sprężarki oscyluje około 4,5 bar, natomiast na tłoczeniu 25 bar i w związku z powyższym sprężarka strasznie hałasuje(300g czynnika w układzie a powinno być 900g ) i temepatura z nawiewu oscyluje w okolicy -(minus)3stopnie. Wymieniłem sprężarkę, zawór regulacyjny w tej drugie sprężarce...
Witam mam taki problem związany chyba z przednim zawieszeniem ale pewny nie jestem.Problem polega na tym że gdy chcę ruszyć powoli i delikatnie to wszystko drży. Silnika nie duszę na pewno. To tak jak by koła tak szarpały. A znowu jak ruszę gwałtownie i koła zabuksują to taż szarpie okropnie i skacze wszystko. Co to może być zużyte??? Amortyzatory i...
Witam Po wymianie drążków kierowniczych i końcówek drążków zaobserwoałem jakby wspomaganie chodziło ciężej. Przy maksymalnym skręcie kół prawo lewo nie słychać pompy wspomagania (wcześnie było słyszalne tak jakby buczenie, sprawdzałem z innymi vectrami i kazda przy maksymalnym skręcie lekko buczy normale) a u mnie przestała. Dodam że żadna kontrolka...
A jak ma się zawór podciśnieniowy w komorze silnika? Podciśnienie i sterowanie.
Witam , Mam instalacje SEC ( sterownik był w naprawie bo padły końcówki mocy ) wtryski reg fast , problem polega na tym ze jak mi się przełączy na gaz to nierówno pracuje auto , głośno klekoczą wtryski (przed naprawą tego nie miałem ) i po wciśnięciu gazu nie ma natychmiastowej reakcji obrotów tylko taka przymuła , od razu dopowiem że mam 2 cewki czarne...
Witam Wszystkich Mam taki troche dziwny problem Po włączeniu zapłonu słychać jak pompa podpompowala paliwo ale jak odkrecilem korek na listwie wtryskowej do podłączenia manometru to nie lecialo paliwo (?) A jak odpale samochód wystarczy że lekko poluzuje ten korek to sika benzyną Dodam że odpala dobrze tylko szybko musze go przygazowć zeby utrzymał...
Witam. Szumy identyczne jak wyjące łożysko zaczęło się jakieś 2 miesiące temu. Pojechałem do dobrego mechanika aby wymienił mi łożysko. Po godzinie dzwoni że nie słyszy nic niepokojącego w kołach i nie chce ryzykować żadnej wymiany. Zasugerował wyząbkowane opony lub należy poczekać aż sytuacja się rozwinie. Zmieniłem koła na zimowe i sytuacja identyczna,...
Wszystkie świece są jednakowo okopcone? Wskazuje podczas diagnostyki poprawne parametry? Podciśnienie w kolektorze, temperatura? Jak chodzi na gazie?
Na początek sprawdź korek wlewu paliwa (odkręć go lekko), czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku.
Kolego,na początek powinno się zacząć od pomiaru podciśnienia jakie daje vacum ,min.0,8bara.Potem w układzie(trójnik).Jak nie będzie podciśnienia ,będzie generowało błąd egr i błąd systemu krytycznego 2.Oczywiście auto będzie słabe i będzie się palił check.Jak ciśnienie jest ok,możesz sprawdzić te wężyki podciśnienia jak ich prawidłowość połączeń.Na...
Układ wn do kontroli, podciśnienie ssania i ciśnienie sprężania. Gwałtowne szarpnięcia, oznaczają w większości wypadków brak spalania. Możesz tracić chwilowo zasilanie sterownika (brak błędów).
Witam Może ktoś borykał się z takim problemem. Auto ma małą moc, powoli przyspiesza. Z tego co już zdiagnozowałem to maksymalne ciśnienie doładowania jakie uzyskałem to 0,7 bara. Samochód nie kopci. Wychodzi na to że dostaje mało paliwa i w związku z tym pytanie: czy mało paliwa jest z powodu niskiego ciśnienia doładowania czy też niskie ciśnienie wynika...
Samochód (vectra 97r 2,0 dti) normalnie jeździł, zgasiłem go i później już nie chciał zapalić. cały czas miga ta żółta kontrolka od silnika, normalnie rozrusznik kręci i nie chce załapać. wcześniej na niskich obrotach świeciła mi się ta żółta kontrolka i na diagnostyce wyszło ze podciśnienie mam słabe. prawdopodobnie przez podciśnienie. ale później...
Jak ją odetkasz to zmniejszy się podciśnienie w dolocie i na gazie prawdopodobnie nie będzie chciał poprawnie pracować, może wystarczy regulacja, może mikser źle dobrany albo parownik już wysłużony.
Po uruchonieniu silnika pedał i schodzi to normaqlne, zadziałało podciśnienie w serwie wspomagania hamulców. A jeśli zapala się kontrolka w trakcie ruszania, to sprawdz czujniki ABS przy każdym kole. Być może zaśniedziały złącza.
Domyślam się że to sekwencja, sprawdź podciśnienie (cieńki wężyk który idzie od reduktora do map sensora i gdzieś do kolektora ssącego lub wpięty gdzieś w podciśnienie przy kolektorze) prawdopodobnie wężyk spadł!
"Tyka" ci, bo słyszysz spaliny cofające się do węża pompy przy otwartym zaworze. Zaślep to podciśnienie i problem zniknie
Zaworek nie daje podciśnienia, jedynym jego źródłem jest pompa podciśnienia, zaworek je tylko puszcza na siłownik. Steruje nimi komputer. Jak zawór jest w pełni (sterownie PWM) otwarty to za nim jest takie podciśnienie jakie daje pompa czyli 0,5-0,7MPa.
A że tak zapytam-sprawdziłeś jakie podciśnienie robi vacumpompka? Sprawdziłeś szczelność połączeń? ( przedziurawiały się wężyki).
Jeżeli się nie mylę to podciśnienie bierze się z kolektora ssącego.Jak jest zamknięta przepustnica podciśnienie otwiera egr i zasysa spaliny(ekologia :D )Nie domykająca się przepustnica,dziurawy lub nie podpięty wężyk
Ja z diagnozą poradziłem sobie tak: 1.Założyłem odcinek cienkiego (fi 4) przezroczystego (musi być dobry wąż, miękki jak guma, najlepiej jeszcze zaciśnięty opaską) węża pomiędzy powrotami a zasilaniem pompy VP44. Dzięki temu znam kondycję trawersów (jak są kaput to podciśnienie zassie czarny olej) oraz widzę zbierające się powietrze na zasilaniu pompy....
domex, czwarty cylinder.. Niekoniecznie, zależy który silnik, bo np. z kolanka kolektora czwartego gara brane jest podciśnienie na servo hamulca.... Tak jest w X16SZR
Mam ten silnik i podobne objawy. Nie zbiera się z dołu. Sprawdziłem: 1.Dolot - wymyty, czujniki oczyszczone, po złożeniu test szczelności i jest mały przeciek w okolicy dźwigni klapek wirowych (większy luz osi klapek). Tak zostawiłem. 2.Głowica - tyle ile udało mi się to wyskrobałem i wyssałem odkurzaczem z miedzianą rurką. Nie jest idealnie, 2-3mm...
Błędów żadnych nie ma. Tak jak wspomniałem wcześniej,problem pojawił się po naprawie sterownika-przed naprawą było ok. . Auto jest słabe-samemu da się jechać jak emeryt-przyśpiesza powoli ,a z przyczepką to już masakra-na 3cim biegu ledwo co ciągnie.Spalanie w mieście wynosi ok.12/100km. trasa to 9.5l/100km .Wcześniej max.spalanie w mieście jakie udało...
przy dodawaniu gazu słychać klekotanie zaworu egr Tak tylko nie wiadomo o co ci chodzi.Może otwiera i zamyka i słyszysz przepływ spalin.Weź wykręć ten egr zobacz czy jest mechanicznie sprawny jak i membrana w nim.Trzeba też wiedzieć jakie jest podciśnienie w układzie i wszystkie inne membrany typu siłownik turbo i klap w kolektorze.Sprawdzasz też parametry...
Kolego, jakie podciśnienie robi vacumpompka z założonym cienkim wężykiem idącym do zaworków, a jakie bez tego wężyka?
Bardzo ważne spięcie rozrządu sprawdzałeś?Ząbek w tą ząbek w tamtą stronę ale przy tym zmienia się podciśnienie w kolektorze ssącym i parametry na przepływomierzu prawda?Pozdrawiam.
to jak tak to opisałeś to wygląda faktycznie jakby brak paliwa i dopiero po chwili się jakieś podciśnienie wytwarza i przy następnej próbie zaskakuje. Ktoś już sugerował że filtr paliwa może być przytkany. Napisz więcej danych: rok przebieg, żeby coś można było sądować
Witam, Zakupiłem vacumetr na jednym zdj wpiołem bezpośrednio do vacum i wyszło ponad zielony wskaźnik gdy trujnikiem wpiołem sie do węża miedzy turbem a zaworkiem wskazówka była na poczatku zielonego pola przy dodawaniu gazu nie szła w prawo czyli większe podciśnienie tylko w druga(lewa) stronę na czerwone pole o co chodzi . Prosze o pomoc w odczytaniu...
olej zasysa właśnie z pod pokrywy zaworów z napędu Totalna bzdura nie widziałem jeszcze w wężykach oleju?? Pomyśl przez chwile, czym jest smarowana vacuum pompa, gdzie jest przepompowywane powietrze z instalacji VAC, gdzie jest olej a gdzie może się dostać i co najważniejsze "kiedy" - to nie takie trudne. No pomyśl że jak zasysa np;wspomaganie serwa...
Czyli pompa wtryskowa robi jeszcze za podciśnienie .. Dodano po 2 Jak to odpowietrzyć ??? Tu widzę że pompa jest nowa , świeci nowością i szkop mnie zapewniał że tak jest. Zatankowałem paliwo przyjechałem pod dom , a na drugi dzień nie mogłem odpalić auta aż do dziś ..
Akurat ten motor z uszkodzoną przepływką ciężko pali, ale objawy są inne. Reduktor gazu nie puszcza, regulator ciśnienia paliwa przez podciśnienie nie puszcza? Może gaz źle wyregulowany i się trochę mapy rozjechały.
Musi coś być, jeśli mechanik mówi, że ktoś próbował sam coś robić i zrobił tam taki bałagan, że nie może dojść z tym do ładu. Tak jak wcześniej już opisałam po zakupie vectry, gdy następnego dnia rano chciałam jechać do pracy samochód nie chciał odpalić, ponieważ rozładował się akumulator przez podpięty na krótko wentylator (a Pan, który ją sprzedawał...
przewód podciśnienie vectra zawora podciśnienie vectra podciśnienie turbina vectra
perpetum mobil ustawienia atheros ar5007 lista kanał ariva
schemat suzuki ignis pralka samsung wyświetlacz
Moment dokręcania głowicy Range Rover 4.4 V8 New Holland TM165 – niedziałający podnośnik EHR, diagnostyka elektroniki, typowe usterki