Tak jest napięcie na zaworze pompy
Pompa z linku all... jest niekompletna. Wystarczy się przyjrzeć i widać że przystawka z zaworami została odkręcona.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
Sprawdź czy zawór w pompie wysterowany.
Zawór ciśnieniowy nie działa, proste. Wymień pompe.
Panowie, po zamianie wtrysków (3 z 4) dalej stuka na czwartym cylindrze. Co to może być ? Luzy na zaworach, zawory, pompa vacu czy co ... ?
Ciśnienie po odpaleniu 3 bar Ciśnienie jak już świeci kontrolka 0,5 bar Chyba będzie pompa do wymiany albo zawór na pompie
Zawór na pompie sprawdzony ?
Kolego dzieki za cheć pomocy ale to nie rozrząd. Auto pali bdb, pracuje ładnie, równiutko tylko ze do 3 tysobrotów potem brakuje mu paliwa. Przy przeskoczonym rozrzadzie w tym silniku było by już po zaworach...
Zalozyc taka jaka ma byc. Zetnie pasek, dostana sie strzepy pod obudowe rozrzadu i nastepny temat bedzie o pokrzywionych zaworach.
F00BH40277 zawór sterowania chłodzenia adblu znajduje się w pompie F00BH40205 zawór kierunkowy spuszczający adblue znajduje się w pompie
Przecież kolega pisze że ciśnienie podczas rozruchu jest 100bar także na takim nie zapali , może czujnik ciśnienia leci w kulki , skoro wtryski ok zostaje się skupić na pompie może podmienić zawór na próbe ,
Witam. Planuję przeregulować zawory i pompo-wtryskiwacze w Renault Premium 450 Dxi euro 5 2008 r. Możecie koledzy podać wartości regulacji ?
Wykonaj trzy operacje - : - na pompie CR są dwie wtyczki zdejmij obie i potraktuj kontakt spreyem : - kup na stacji płyn STP do czyszczenia układów diesla i zalej wedłu instrukcji : - daj znać po zrobieniu około 500km P.S . miałem to samo i któraś z tych czynności pomogła a problem leży w utracie styku na regulatorze przepływu i braku możliowści sterownia...
Kolego ta pompa to właśnie zawór główny w nim jest czujnik.
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
kolego kamil succojad , zawór regulacyjny na pompie podmień.
Wczoraj sprawdzałem, wyjąłem kosz i nie ma pompy mimo tego, że są grube kable. Na razie zamówiłem zawór do pompy CR, zobaczymy czy pomoże..
Zawór odcinający paliwo na pompie.
Mam podobny problem: Scenic 1,9 DTI, po dłuższym postoju ciężko odpala. Co zauważyłem: na powrocie z pompy wtryskowej (Bosch) jest zawór (myślałem, że to zawór zwrotny), ale to zawór utrzymujący ciśnienie w pompie. Ostatnio zamieniłem ten zawór na podobny zawór od starej pompy Renault 11 (pompa Lucas CAV) ten zawór ma podobną budowę, ale ma cienką sprężynkę....
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Trzeba by podpiąć oscyloskop i obejrzeć przebieg. Zawór na pompie się otwiera?
Koledzy autko nie kręci wogole co do ciśnienie nie ma tam 11 bar napewno a pokazuje komp jak widzicie podmieniłem zawór w pompie i nic
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie był zacięty. Pozdrawiam
Jakie błędy chcecie czytać w dieslu z pompą wtryskową na linkę ? Jaki tam jest zawór gaszący na pompie ? normalny, czy kodowany ?
Tam się pruje zawór kodowany na pompie i po zabiegu.
To zawór przeciążeniowy (bezpieczeństwa)... Wymień na nową i zakończ temat...
uszkodzony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia(pompa wtryskowa)
Witam ma ktoś na sprzedanie zawór lda pompa lucas 1.9DT
A co ma ogarnąć? I skąd wiesz, że to nie dti na pompie lucasa i zaworze kodowym?
Z tego co wiem teraz to tam przy pompie wtryskowej jest jedynie zawór paliwa a ropa jest zasysana właśnie przez pompę wtryskową.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Tak jak kolega napisał jest pompa na ramie( zasilająca) , ciśnienie zasilania było ok, i jest dozator czyli zawór dozujący na pompie CR , oraz zawór odcinający Trzecią sekcję , gdy zapotrzebowanie na paliwo jest małe. Cały myk polega na tym jaki zawór ( dozator) jest zastosowany w ej konkretnie pompie :D
w czasie kręcenia odkręć przewód z jednego wtrysku i zobacz czy pompa podaje paliwo, jeśli nie to albo ukręcony wałek albo zawór z immo, nie wiem czy Twoja posiada- chyba tak ale piszesz że ma 1 kabel?...to dziwne mówisz o zaworze na dolocie paliwa do pompy?
Pod blachą masz elektronikę z zaworem paliwa, wywalasz płytkę, dajesz +12 na zawór i pali.
Sprawdź zawór sterujący ilością paliwa na pompie wtryskowej.
za małe ciśnienie, filtr, pompa, wtryski, czujnik, zawór... coś sprawdziłeś?
piszecie o elektor zaworze na pompie na dole w dti renault , gdzie to jest i jak to odkręcić?
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Kiedyś miałem coś podobnego tylko że ELAB był ciągle załączony. Renówki są wredne pod tym względem , Klient zabrał do ASO bo mu zależało na czasie . Jeśli masz brak sterowania na pompie to można o ile w tym modelu się da wsadzić zwykły zawór i wyrzucić IMMO z pompy .
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
I odcina zawór stop -to dla jarge83
zamykać zrobiony. ustawienie pompy i brak luzu na zaworach
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
Po pierwsze bezpieczniki ,potem trzeba zasilania posprawdzać (przydał by się schemat)odczytać immo na błędy,silnik też ,paliwo jest przy pompie?
wydaje mi się,że tam bedzie tylko zawór kodowy na pompie :)
Witam. Problem rozwiązany, powypalane ścieżki w sterowniku. Zamykam temat
Nie widziałem jeszcze żeby robić głowice i uszczelniacze na zaworach bez zdejmowania rozrządu a nie wiadomo ile jest na pasku kilometrów i czy była pompa wody wymieniana .
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Na pewno nie byla peknieta miedzy zaworami? Zrobiles foto? Sprobuj jezdzic z niedokreconym korkiem i . Dodano po 45 Jesr jeszzcze pompa wody ale mial bys z oleju kakało.
Witam.Autko kultowe.Renault Kango z silniczkiem 1.5 DCI.Na postoju wszystko ok.Żadnych błędów.W czasie jazdy pod obciążeniem zapala wszystkie możliwe lampki z awariami jakie są na liczniku(STOP,SPIRALKA,ELEKTRONIKA SILNIKA) PO podpięciu kompa jeden błąd:Zawór regulacji ciśnienia na szynie.W parametrach w czasie jazdy zapotrzebowanie na ciśnienie dochodzi...
Nie wiem czy jest sens ale dobra. Świece to masz sprawdzać przykładając żarówkę min 21W to śruby świecy i wtedy jak świeci to jest dobrze. Zadne mierniki i napięcia. To na czerwono to odma i nie wpływu na zapowietrzanie. To w żółtym to zawór ciśnienia wewnętrznego pompy. Szukaj lepiej wycieków ropy. To na początek.
Może być uszkodzony elektrozawór gaszenia na pompie wtryskowej,ewentualnie pozostaje napięcie na w.w zaworze.
Zapali. Tylko będzie świecił na desce.
To jest chyba zawór początku wtrysku, pompa LUCAS. Niech mnie ktoś poprawi.
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Pompa jest jedna, w module SCR jest odpowiedni zawór zmieniający obieg reagentu.
Ok. A jaka jest jego zasada pracy? Po podaniu napięcia zasilania zawór unosi grzybek umożliwiając przepływ paliwa.
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Wtryski przy dwóch naraz , z resztą tu problem jest z ciśnieniem paliwa jeżeli jest za małe to wtryski nie puszcza paliwa. Dodano po 2 Czy ktoś wie czy ta pompa ma zawór wysokiego ciśnienia i gdzie on jest? Dodano po 4 Znalazłem zawór wysokiego ciśnienia i oring przy obydwóch pompach był zepsuty .
Witam. Jest on umiejscowiony z tyłu. NAJPROSCIEJ MÓWIĄC TO TAKA LINKA STALOWA. na jej końcu jest własnie ten zawór. Nie wiem czy u Ciebie on się obraca (dzwignia) czy wysówa, spróbuj ruszyć tą dzwignię. tylko pamiętaj że pompa ma dawać cisnienie
Próżnia się nie utrzyma, po odpięciu pompy będzie wciągać powietrze przez zawory schradera w portach serwisowych.
no w benzyniakach jest odciecie zaplonu! a w dislu?? Na pompie wtryskowej powinien byc zawór odp za gaszenie aura
Zawór zwrotny na przewodzie między serwem a pompą vacum jest założony w dobrą stronę?
Dla ułatwienia tam może być pompa ze sprzęgłem elektromagnetycznym plus zawór, oblukaj dokładnie i pomierz.
Ja bym popuścił rampe i przelał układ aż ON zacznie wyciekać. Po drugie zobacz czy nie zatarł się zawór regulacji na pompie. Ile km przejechane na mieszance?
a odłącz zawór egr i spróbuj wtedy czy będzie ci się to działo i daj znac co i jak
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast: Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski. To jakaś bzdura.
Zawory regulowane przy wymianie rozrządu i pompy wody czyli jakieś 10 dni temu.
Witam Problem musze powiedzieć powrócił, chociaż akumulator jest dobry. Jesli auto stoi ok. dzień to musze po odpalaniu dodać trochę gazu bo mi gaśnie, ale jak już odpalam częściej potem to juz nie ma problemu. Mechanik wskazał na zepsuty zawór zwrotny. Czy to może być ta przyczyna? Dodano po 1 Zawór zwrotny w pompie paliwa dla scisłości.
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
Wiec rozwiązałem problem okazało się ze wtryski w stanie idealnym turbina zregenerowana i dalej szarpał w końcu dałem do normalnego mechanika ;p i okazało się ze zawór przed pompa paliwowa był zapchany po wyczyszczeniu autko już jeździ normalnie ;)
Przyjaciele, wciąż uważałem, że przyczyną problemu, brak wydajności może być wadliwa pompa próżniowa. Włącz wspomaganie hamulca i sterowanie wszystkimi podłogami, sterowanie turbo, egr, egr, ssanie. Jeśli robi się mała próżnia, hamulce są w porządku, ale nie ma co kontrolować próżni silnika. Jeśli wszystkie zawory zostaną uruchomione (myślę, że jest...
Witam! W moim modusie, na zimnym silniku ciężko zapala. Po użyciu gruszki problem znika. Co może być przyczyną? Jeżeli zawór zwrotny pompy to proszę dokładnie opisać, jak to się naprawia i gdzie on się znajduje.
ok Carisma będę próbował..... dam znać o efektach a na razie dzięki. Muszę najpierw sprawdzić elektrykę bo faktycznie nie pomyślałem o tym a powinienem od tego zacząć.... A co do oznaczeń DT czy TD to jest to samo ale Francuzi nie wiedzieć dlaczego stosują ten pierwszy sposób oznaczeń np dti dci..... ale to tak poza nawiasem. Pozdrawiam.
Mógł stanąć zawór dawkujący i nie puszcza paliwa na głowice tłoczącą
Raczej wygląda to na pompę paliwa, tj 3 razy zapłon zapełni listwę wtrysków w benzynę i dzięki temu łatwiej zapala. Sprawdź czy pompa staruje po zapłonie i na ile czasu. Może pada i nie wyrabia? Pompa startuję na zapłonie na około 2 sekundy. Jak włączę zapłon 1 raz to pracuję tak jakby na sucho Natomiast później słychac że Burczy i pompuje. Czy tam...
Świece sprawne-nadal nie odpala. Zadzwoniłem do kilku mechaników którzy stwierdzili,że może być uszkodzona pompa, do regulacji zawory lub przestawił się zapłon. Rozkładam ręce!
Witam u mnie problem rozwiązany, brudny filtr paliwa, który puścił syf na pompę i zapchały się zawory na pompie. Układ paliwowy po czyszczeniu Espace pali jak nowy. Może u Ciebie jest ten sam problem.
elektrozawór na pompie wys.ciś. wymieniony był na nowy........ale to chyba zawór ciśnieniowy paliwa.
Najlepiej odcięcie przekażnika pompy paliwa , jego sterowanie z pinu nr.6 ECU. Przekażnik ten załącza pompę paliwa , wtryski , zawór wolnych obrotów i coś jeszcze.
co w niego lałeś? wymień rozrusznik na dobry (pożycz) doładuj akumulator. jak będzie lepiej to znaczy że głowica do remontu (wypalone zawory).
witam zgodzę się z powyższą wypowiedzią ale czasami powodem może być przestawienie się pompy wtryskowej lub zawór recyrkulacji spalin ktory z doświadczenia wiem ze lepiej wymienić niż czyscić
A najlepszym wyjściem w tym systemie immo jest chyba jednak jego całkowite wyłączenie w ECU. W tym samochodzie wystarczy zamontować zawór gaszący na pompie i po problemie tak z pół dnia roboty.
1. Poniżej 10 V elektronika może wariowac i upc nie bedzie działac, spróbuj na kablach 2. na wyjsciu z pompy jest taki kruciec w nim zawór który utrzymuje cisnienie wstepne w pompie wtryskowej, lubiały padac a wtedy trzeba troszke pokrecic zeby napompowac pompe.
Po odpięciu dwóch kostek od pompy wtryskowej silnik nadal zapala, potem odłączyłem czujnik położenia wału i silnik nadal odpalił. Czy pod immo na pompie wtryskowej znajduje się zawór do gaszenia czy jest gdzieś indziej. Myślę że może ten zawór się zawiesza lub pompa się zaciera. Idę szukać dalej, czekam na więcej porad.
reno kango.19d problem podczas porannego zapalania łapie i gaśnie a na pompie wtryskowej słychac tykot jaggy odzywł sie jakiś elekro zawór twa to dopuki niezgaśnie kontrolka świec żarowych miał ktoś podobny problem ?:cry:
dzięki koledzy dzisiaj ma podjechać o 16 kolo to sprawdzić ,ja musiałem wrócić do kraju żeby nie zamarznąć przez świąteczne dni. Niestety najgorsza opcja pompa wtryskowa się zatarła i zerwała z klina. Panowie jeszcze jedna prośba.Jak wyżej napisałem zatarta pompa Continental A2C80584700 szukać przyczyny zatarcia czy po prostu 400 000 km jej wystarczyło...
Zawór zwrotny w pompie,na króćcu dolotowym paliwa do pompy. Odpowiedż na pytanie gdzie on jest.
Na rozruszniku to zapomnij o takim ciśnienu. Do zezwolenia na wtrysk potrzeba ciśnienia 250 bar. Jak zacznie otwierać zawory to spadnie jeszcze z tych 250. W tych wtryskiwaczach zużywają się zawory sterujące https://allegro.pl/oferta/zaworek-delphi...
Dzięki jutro zabiorę się za wymianę pompy. A jeszcze mam pytanie czy może to być zawór który jest w obudowie filtrów?? Też takie coś słyszałem
A kody błędów są jakieś? Najprawdopodobniej masz do wymiany zawory sterujące w głowicy pompy, ale dla pewności sprawdź jeszcze wiązkę pomiędzy kasetą silnika a zworami.
A orientujesz się gdzie w pompie jest zawór zwrotny? Pod wężem wyjściowym na maglownice? Chce zacząć od pompy,od zaworu. Jeśli to nic nie da , kupie używkę. I zobaczę co się stanie.
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
renault zawora zawora pompa wysoki ciśnienie renault zawora turbina renault
znaleźć fragment tekst zewnetrzny czujnik temperatury onkyo bateria
instrukcja serwisowa serwisówka oświadczenie stanie instalacji
Ciemny ekran telewizora - problem z podświetleniem Zaniki sygnału w multiplekserze MUX8 - przyczyny i rozwiązania