uszkodzony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia(pompa wtryskowa)
problem rozwiazany okazało sie złe koło impulsatora na pompie Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na kole na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze od rozrzadu zamkniete zawory na 1 cylindrze od rozrzadu na mijanke u otworze na czujnik kreska miedzy zabkami
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Wtryski przy dwóch naraz , z resztą tu problem jest z ciśnieniem paliwa jeżeli jest za małe to wtryski nie puszcza paliwa. Dodano po 2 Czy ktoś wie czy ta pompa ma zawór wysokiego ciśnienia i gdzie on jest? Dodano po 4 Znalazłem zawór wysokiego ciśnienia i oring przy obydwóch pompach był zepsuty .
Witam. Problem rozwiązany, powypalane ścieżki w sterowniku. Zamykam temat
Witam. Mam problem w renault mascott 2.8 dCi. Kupiłem już z takim problemem że po ujęciu gazu auto przestaje na niego reagować aż spadną obroty. Pedał gazu wymieniany, bez zmian. Podobno w pompie jest jakiś zawór z sitkiem który zatyka się opiłkami z pompy wstępnej. Miał ktoś podobny problem. Ktoś wie gdzie to sitko? Dodano po 34 Pamiętam że raz podpisaliśmy...
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Dziękuje za pomoc, problem rozwiązany. Okazało się, że prawidłowe ustawienie jest następujące: - znak na kole zębatym pompy do znaku na kole pośrednim (to oczywiste) - UWAGA prawidłowe ustawienie wały to zawory na 1 cylindrze (licząc od rozrządu) na mijance a na 4 zamknięte Przy takim ustawieniu zapalił "na dotyk". Pozdrawiam
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Witam Nadal mam zagadkę z moja PREMIUMKĄ 420 2002 pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa mimo wymiany pompy pomocniczej ? Proszę o pomoc.
Witam, proszę o informację ile atmosfer powinno być na pompie wysokiego ciśnienia . Renault Master 2.5 DCI 120 2007r.
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Witam, potrzebuje informacji natemat jakie powinno być wstępne ciśnienie na pompe CR, w zespole popmpowym znajduje sie pompka o nr 0580453496, wydajemi sie ze powinno być 3bary, prosze o podpowiedz
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam potrzebuje pompy wysokiego ciśnienia do Mascota silnik 3,0
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Witam. Renault Laguna 1.9 dci, pompą CP1,z pompą elektryczną w zbiorniku. Smaochód czasem gasł aż zgasł i okazjonalnie zapala. W sterowniku błąd "niskie ciśnienie na listwie" Pompa zbiorniku się nie uruchamia, brakuje napięcia na wtyczce. Przekaźnik nr 6. ( Pompa niskiego ciśnienia) daje się wysterować testerem, Przekaźnik sprawny i napięcie wychodzi...
Kupię pompkę sprzęgła na 3 wyjscia dwa u góry i jedno z tyłu do renaulta aresa rewers mechaniczny nawet po spaleniu używaną szukam też obudowy filtra tego na masce przed przednią szybą ktoś ma proszę pisać
Mam problem ze wspomaganiem, gdy przekręce kierownicę na max w skrajny punkt wspomaganie glośno buczy. Natomiast gdy kręce to normalnie to nieznacznie glośniej pracuje w momencie kręcenia kierownicą. Nie wiem kiedy był wymieniany płyn (jest jakis czerwony ale nie wiem jaki) jest go troche niski poziom, jednak nie wiem jakiego dolać, czy tez może wymienić...
Witam Mam problem z pompą paliwa, która znajduje się w zbiorniku. Prawdopodobnie się spaliła i niestety nie dobija paliwa do filtra, co skutkuje brakiem możliwości uruchomienia silnika. Pomyślałem, aby na razie zamontować pompkę ręczną - gruszkę, ale nie wiem, czy da to pożądany skutek i silnik odpali. Proszę o opinie bardziej zorientowanych.
Witam. Proszę o podpowiedz bo mam taki problem z samochodem Master z 2021 roku. Pompa wtryskowa generuje za wysokie ciśnienie. Był podmieniany regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzane wtryski, przekładany cały zestaw z innego komputer bcm, skrzynka bezpieczników pod maską i pętla od kluczyka. Tester pokazuje przy kręceniu że ciśnienie...
panowie potzrebuje pompcy, w clio zniknol mi prąd na pompie znaczy sie jest tylko 5.7v i pompa sie nie zalącza,odrazu mówie że na elektryce sie nie znam, a musze to szybko zrobic bo kjs 16marca.Możliwe że padł komp?? czy raczej jakiś przewód sie przepalił
Witam mam problem z renault ares 630 rz. Po rozgrzaniu ciągnika traci ciśnienie oleju zapala się kontrolka ciśnienia. Gdy kontrolka świeci zmierzylem ciśnienie przy wyjściu pompy na dwóch złączach i na jednym jest 180 a na drugim 18 atmosfer. Ciśnienie ginie przy bloku w którym są elektrozawory polbiegow i rewersu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu...
Witaj, Mam następujący problem. Auto jechało bez problemów i nagle po około godzinie postoju, nie mogłem go uruchomić. Podpiąłem komputer i na "szynie " miałem tylko 60 barów i podczas kręcenia silnikiem ciśnienie nie wzrosło. Wróciłem do niego dwa dni później z plakatem i po kilku obrotach, o dziwo ożył. Działał bezbłędnie przez kolejny miesiąc, do...
Cześć wszystkim. Mam problem z pompą paliwa, po przekręceniu zapłonu słychać że działa ale jak odkręciłem przewód paliwowy przy silniku to nie podaje paliwa, zapłon włączany z 8 razy bzyczy pompa a paliwa nie ma, wykręciłem ją ze zbiornika, sprawdzam na krótko, chodzi ale paliwo wytryska przez ten malutki otwór obok głównego wylotu paliwa, czy mogę...
Witam mam problem z podniesieniem kabiny w Renault Premium 420 DCI. Obiawy są takie że podniesie kabine na ok. 10[cm] i pompka robi się bardzo twarda i naciska się ją przez siłe, aż słychać jak po pewnym razie ona przepuści. Wymieniłem na 2 pompkę (używaną ale sprawną) i nie pomogło. Następnie wymieniłem siłownik (również używany ale sprawny) i to samo....
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Witam. Mam problem z demontażem pompy wysokiego ciśnienia w silniku 2.3 DCI. Odkręciłem trzy śruby mocujące pompę do głowicy, lecz nie mogę jej wyciągnąć i teraz nie wiem, czy muszę ja porostu wyszarpać, czy jest coś jeszcze do demontażu, żeby wyszła?
Witam problem mam następujący: auto dużo pali!!! odpala normalnie nie słabnie a po dłuższym przejechanym odcinku zapala się błąd zbyt wysokie ciśnienie... zrobiłem zrzuty z texy i proszę o pomoc w analizie... http://obrazki.elektroda.pl/7737916400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9832797200_1... ] w texie była informacja...
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie wysokiego ciśnienia był niedomkniety przez dwa małe paprochy Przedmuchałem i auto odpaliło od strzała Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Do zaworu jest wkręcony wąż na maglownicę. Ale jak zawór jest uszkodzony, to go nie ruszaj jak nie masz czym go sprawdzić, ponieważ ustawienie wyższego ciśnienia może spowodować rozerwanie pompy.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Wystarczy informacja: nie zawór, tylko podgrzewacz. Dziękuję za pomoc, ale po co ten hejt? Wydałem kasę na wtryski na regenerację pompy i zero efektu. Na razie tylko jestem lżejszy o kilka tysięcy, a problem mam nadal.
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Na filmiku popuściłeś zawór wysokiego ciśnienia?? On raczej jest z drugiej strony listwy taki z rurką odprowadzający nadmiar ciśnienia do powrotu paliwa. Możesz zrobić fotki pompy i listwy?
Odświeżę temat, mam to samo. Już raz tak miałem rok temu że auto gasło i okazało się że to właśnie zawór regulujący pompy wysokiego ciśnienia. Więc teraz kupiłem nowy ale nie pomogło, auto gaśnie dalej. Co jeszcze oprócz wtrysków i tego zaworu może być przyczyną?
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Witam, podczas jazdy coś strzeliło w Renault Thalia 1.5DCI i zgasl. Na plaku odpali, pochodzi nierowno, znów strzeli i zgaśnie. Jest to metaliczny odgłos... Rozrzad, zawory, tłoki są ok... Może to pompa wysokiego ciśnienia? Na filmiku widać jak się kręci z lekkim oporem... Proszę o pomoc :) https://filmy.elektroda.pl/21_1545922275...
Zobacz tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Poniżej budowa pompy cp2 zakreślony element to zawór wysokiego ciśnienia ?(tłoczek pod zaślepką na imbus) sterowany hydraulicznie przez zawór elektryczny. To on przez zabrudzenia paliwa traci szczelność i źle reguluje ciśnienie.Na drugim obrazku masz pompy...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
W pompie jest zaworek(jakby przelew) który decyduje o ciśnieniu.Być może on jest uszkodzony.U mnie było tak że zaworek się zaciął i podał max ciśnienia i muszę przyznać nie było dobrze(opadły zawory).Poz artur
Witam mam problem z Mascotem 3,0 dxi silnik nissana , auto nie chce odpalać bez pomocy plaka , wtryski robione , zawór na listwie wymieniony na nowy , rozrusznik sprawdzony i jest OK , filtr tez nowy dopiero po wymianie regulatora na pompie wysokiego ciśnienia auto odpala bez pomocy packa,ale na jakiś czas później znowu to samo , po ponownym wyjęciu...
Witam panowie . Sprawdzę te sugestie , jednak bardziej skłaniam się ku usterce mechanicznej. Sterownik jest lekko podejrzany z powodu braku komunikacji z testerami . Rozmawiałem z właścicielem , który twierdzi że był kiedyś podłączany ale w serwisie i udało się nawiązać komunikację. Zastanawia mnie niskie ciśnienie na samej pompie - nie wiem czy zle...
Ja posiadam wow. Zawsze sprawdzam te ciśnienie w peugeotach i jest ok w renault tak samo zawsze pokazuje. A w tym nie. Tylko 0 czujnik podmieniłem. I dalej nic. Jak pokręcę rozruchem i popuszczę przewód na wtrysku to ani kropla. Hmm. Zamówiłem pompę na allegro za 56 z wysyłka jutro włożę zobaczę co będzie. Dodano po 4 Dodam jeszcze jedno. W na 2.0hdi...
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Kolego ten typ tak ma ;-) Silnik od mascota nie może jeżdzić na biodieslu (pytałem w serwisie) Żeby pozbyć się całkiem problemu musisz sprawdzić rampę paliwa, pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej ten zawór który jest przy pompie no i wtryski. Za rampę w serwisie śpiewają koło 1 800 pln cena regeneracji nieraz przewyższa cenę nowej. Za ten czujnik...
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
witam posiadam scenika 2000r 1.9 dci była wymieniana pompa wysokiego ciśnienia oraz naprawiane wtryski sprawdzany czujnik na rampie zamieniany zawór ciśnienia w pompie i sytuacja jest taka że auto pali jeździ ale jak się zagrzeje to przerywa i po podłączeniu kompa pokazuje skoki ciśnienia na rampie co może być
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Tak jest z dieslami renault. Wymienisz pół auta i dalej nic. Z podmianką części jest łatwiej zdiagnozowac i naprawić ale używane części, pomimo że działały wcześniej w innym aucie to wcale nie znaczy ze są dobre. Wtryski by należało sprwwdzic na maszynie bo po przelewie nie zawsze wyjdzie że jest uszkodzony. Najczęściej powodem utraty ciśnienia jest...
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
Witam ! Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci (2000r.). Mianowicie gdy nim jadę i przyspieszam powoli jest wszystko ok, a jak przyspieszę raptownie to gaśnie. Wymieniałem już zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie ,filtr powietrza, paliwa i nic nie pomogło. Dodatkowo dodam że gdy go podpinam pod komputer wyskakuje mi błąd : P1882 Obwód czujnika...
Witam, mam problem z silnikiem 1.9dti z Renaulta laguny, silnik ten został zamontowany do Suzuki samuraia razem ze sterownikiem oraz okablowaniem, kompletny swap, silnik w renowce bez problemu odpalał, po montażu pompa nie chce podać paliwa na wtryski, immobiliser został wyłączony, na zawór odcinający dostaje 12v oraz po zapłonie słychać jak pompa pracuje,...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Temat testów dla systemu DCI już był wielorazowy omawiany. Przeglądnij tematy podobne : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Gdybyś jeszcze miał jakieś konkretne pytania to chętnie odpowiem. Sprawdź czy w punkcie "B" Jest 3-6 bar ciśnienia wstępnego....
zawora pompa wysoki ciśnienie zawora wysoki ciśnienie pompa wysoki ciśnienie renault
wskaźnik tablicy tracer highlander silent czarny kursor instalacji
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Objętość rdzenia ferrytowego 1kW/10kHz – U100/57/30, ETD64, E80/38/20, dobór Przewody elektryczne pod magnetem Stihl 028: funkcje i diagnostyka