komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
Witam, mam problem następującej treści. Posiadam mercedesa e290 td z 97 roku i wystąpił problem z kątem wtrysku który sam się przestawia. Dokładnie dzieje się to w momencie szybkiego przekręcenia kluczyka- przynajmniej tak zauważyłem, silnik już od razu słychać że gorzej odpala i zaczyna głośno pracować. Na CDIF sprawdziłem że zamiast 1 stopnia żądanego...
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Nie wiem. Naprawdę nie wiem jak mogłem nie zauważyć. Sprawdzałem na samym początku. 2 dni temu. :oops: Po Twoim poście marszałekkom poleciałem jeszcze z nadzieją i okazało się, że jest tak jak piszesz : 34 jest przepalony. Podmieniłem i jest wszystko ok. Wszystkie błędy się wykasowały i nie powracają. Jutro pojeżdżę i zobaczę czy nadal będzie ok. Tylko...
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
Bezpiecznik lub wiązka. Zasilanie ma być pełne z akumulatora poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Stetowniki wystawiają masę sterowania. Dziękuję za odezwę? Pytanie tylko czy zasilanie tych zaworów idzie przez bezpiecznik i przekaźnik? Jeśli tak to czy to któryś z tych pod kierownicą? https://obrazki.elektroda.pl/7834112100_... Ten czarny...
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
Nie prawda, wałek rozrządu, zawory chcesz ustawiać czy początek wtrysku? Temat na pograniczu kosza.
To nie jest moment wtrysku. Ustawia się początek tłoczenia paliwa. Złe ustawienie nie wpływa na czarne kopcenie silnika. Czarny dym to zbyt mało powietrza względem paliwa. Mogą to być lejące wtryskiwacze, źle ustawiona pompa, zdławiony wlot powietrza lub zużyty silnik. Zaczął bym od regulacji silnika zawory, początek wtrysku paliwa. Przeglądnął układ...
Mam problem z 60 robiłem remont wszystko zostało wymienione tylko wałek rozrzadu zostal stary pompa sprawdzona na innej 60 do pewnosci a ciagnik słabo sie wkreca na obroty i cały czas dymi na czarno podczas pracy.Czy wałek miał by taki wpływ Z fabryki w Ursusie wyszła seria silników w których znaki na rozrządzie nie pokrywały się :cry: Jeśli przed...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Wskazywanie na uszkodzenie głowicy bądź sprężarki na tym etapie to jak pisał kolega wcześniej wróżenie z fusów, można tylko gdybac. Na samym początku sprawdził bym ustawienie luzów na zaworach, oraz ciśnienia na wtryskach, byc może już któryś wtrysk lac, nieraz wystarczy ustawienie cisnienia, albo końcówki są do wymiany. Sprawdzic ustawienie zapłonu,...
Witam Pytanie jaka jest rezystancja zaworów regulacji dawki paliwa i regulacji początku wtrysku? U mnie ten pierwszy czyli ten w centrum doprowadzeń przewodów wtryskiwaczy (rozumiem że to właśnie zawór regulacji dawki) ma 0.2Ω. Czy będę musiał wymienić moduł PSG5 przez ewentualną awarię. Zakładam że taka rezystancja to anomalia bo w końcu to solenoid....
P0167 - układ regulacji początku wtrysku. nieprawidłowe działanie Te pompy miały usterki w tych regulatorach i przy naprawie pompy trzeba zrobić sterownik i zawory(tłoczek). Czasami wymieniają sam tranzystor w sterowniku a zapominają o zacinającym się zaworze. Swoją droga pojawił się typowo po "chipie" ? bo może coś z softem jest źle.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
pompa LUCAS w AEF sterowana jest linką oraz pneumatycznie sterowanym przyśpieszeniem zimnego silnika, ma 3 elektrozawory jeden z tyłu STOP i dwa po bokach jeden od kąta wtrysku a drugi od dawki maksymalnego obciążenia sterownik tej pompy według tego co zmierzyłem to nie reguluje tylko włącza lub wyłącza te 2 ostatnie zawory według opisów w TDI na podobych...
W takim przypadku najlepiej jest auto sprawdzić interfejsem diagnostycznym VAG-COM i w pierwszej kolejności sprawdzić czy i jakie zostały zapisane kody i opisy błędów a potem (jeśli żadne błędy nie będą wskazywać na tę akurat przypadłość) pozostaje diagnoza statyczna i dynamiczna oraz sprawdzenie układu zasilania w paliwo. Prawdopodobny błąd to błąd...
Witam! Myślę że jest to ten sam silnik co w Renault Clio3 oznaczenie silnika 740, który posiadam. 1 Czy miałeś sprawdzane luzy na zaworach? 2. Jeżeli auto jeździło na gazie od początku bez regulacji zaworów i z źle ustawionym gazem lub chociaż jednym źle działającym wtryskiem , prawdopodobnie masz wypalone zawory. Też tak miałem samochód na gazie jest...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Na dzień dzisiejszy majster wykręca wtryski (350tys km i od początku nie ruszane).Wczoraj sprawdzał właśnie odcinek pompka w baku-filtr paliwa i nic. Zawór regulacji ciśnienia na pompie WC już podmienialiśmy i to samo. Dzięki za zainteresowanie tematem, jak już znajdzie się przyczyna, to dam znać. Pozdrawiam
Witam podepne sie pod temat mam problem z astra 2.0 dti 16v 101koni. Kilka dni temu jechałem i zapalił się check na 2 sekundy i po wcisniecu gazu do dechy auto stracilo moc po chwili zgasla i bylo wszystko ok zapalala mi sie rzadko przez 20km na kilka dni spokój i ostatnio jechałem 20km to cała droge sie praktycznie palił check i pod komputerem wykazalo...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Witam! Brat kupił sobie autko jak w temacie i występują w nim okresowo problemy z skrzynią automatyczną. Bywa tak ,że autko jeździ normalnie bez jakichkolwiek zastrzeżeń ,ale ostatnio nasiliło się wpadanie w tryb awaryjny skrzyni. Skrzynia 5 biegowa ,silnik 2.5 TDI. Dziwną rzeczą jest to ,że jak robiłem odczyt błędów to w sterowniku skrzyni jest tylko...
Witam, nabyłem passata b5 99r 1.9 tdi 110km, który przez trzy lata stał na dworze nie jeżdżony. Przy kupnie odpalał bez problemu, przywiozłem go do kraju na lawecie, po kilku dniach wyjechałem z garażu i gdy chciałem ponownie wjechać nie odpalił. Podłączyłem paliwo z bańki (aby wyeliminować zbiornik, filtr itp.), podłączyłem urządzenie do sprawdzania...
Sprawdziłem i między drucikami jest około 600k a w odwrotnej polaryzacji omomierzem około 6M ohm. Różnica jest duża. Niema co się sugerować tym co pokazuje miernik. Wszystko może wydawać się poprawnie badając miernikiem a pod obciążeniem 10 A i więcej może być co innego. To są mosfety i takie sprawdzanie nic nie daje. Jak przychodzi mi taki sterownik...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Nie mam doświadczenia z tymi silnikami. Wiec pytam. zauważyłem ze osprzęt jest denso tak jak w toyocie. Mam pytanie czy po zapłonie ma byc na wtyczce zaworu regulacji dawki 5v kontrolne, bo niema i zadnego innego sygnału. Gdzie moze sie znajdowac sterownik wtrysku, bo go nie znalazłem? Historia tego auta jest taka, że na początku gasło podczas jazdy...
Witam mam problem z swoim samochodzikiem. Podczas jazdy autem zapala mi sie kontrolka awarii silnika i auto traci swoje moce, po podłączeniu samochodu pod komputer wykazuje mi 3 błędy, krytyczne których nie idzie wykasować kody błędów to: 1630 magnetyczny zawór regulacji dawki, 0400 recyrkulacja spalin (odchyłka regulacji), 0195 temperatura oleju silnika...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Zapożyczone z innego forum, lecz podpisuje się pod tymi słowami. tak dla potomnych. błąd p1220 to niestety ta droższa opcja czyli zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku . "pożądane" błędy to : p1630 zawór dawki. p1631 sterownik pompy, p1650, p1651 szeregowa szyna can. dla pewności można jeszcze sprawdzić dolną cienką parę przewodów od sterownika...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Może miał ktoś podobny problem. Auto jak w temacie 99r. silnik z renaulta 90KM. po podpięciu pod kompa wychodzi jeden błąd "obwód zaworu regulacji początku wtrysku" , gdy wykasuje i zaczynam jazde błąd się nie pojawia ale wystarczy się zatrzymac i po chwili na jałowym to wskakuje to samo. Zawór podmieniłem- bez zmian. Dodam że gdy odłącze wtyczke to...
zawora początek wtrysk regulacja początek wtrysk początek wtrysk
ustawienie taśmociągu wsady flash blaupunkt telefunken internet
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Jak wgrać nowe oprogramowanie do Manta MSP 94501? Czy uszkodzony wodomierz obniża ciśnienie wody?