1269Wtrysk - zawór startowy-N108 Przecież masz podane co masz naprawić, tylko z bzdurnym tłumaczeniem opisu, bo to nie żaden zawór startowy a zawór od regulacji kąta wtrysku.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Jak robiłeś regulację mechaniczną kąta wyprzedzenia na oporniku, to teraz zrób jeszcze raz bez niego.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
https://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic... "CFMOTO 500 - Sprawdzenie i regulacja zaworów ATON napisał(a): Jak często,albo co ile kilometrów regulujemy luzy na zaworach w naszych CF-kach. Jakie są wartości tych luzów? W zależności od stylu jazdy :oczy: lecz najlepiej co 1000-1500km :> a wartości to : 0,10 ssący a 0,12-0,14 wydechowy ."...
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Nie, z niego idzie zasilanie na EGR, zawór regulacji wtrysku, regulator ciśnienia doładowania, przepustnica, przepływomierz i regulator ilości wtrysku. Pierw ogarnij odpalanie by to było pewne, później wszystkie czujniki które zgłaszają błąd i od razu do czyszczenia i sprawdzenia EGR, później jak to nie pomorze dalsze poszukiwania.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
W moim przypadku padnięty był bezpiecznik zasilający między innymi zawór regulacji kąta wtrysku i przepływomierz .
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. Moim zdaniem źle mu podpowiadasz. Tutaj chodzi o zawór regulacji momentu wtrysku na dole pompy.
Nastawnik w pompie to jest co innego niż zawór regulacji momenty wtrysku N108.
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
Mylisz pojęcia dość znacznie. To starsza i dużo lepsza pompa VP37, nie ma w sobie immo. To co określasz błędnie jako VP37, to zawór shut off, czyli gaszący. To na dole, co opisujesz jako VP44, również będnie, to zawór regulacji wyprzedzenia wtrysku. Skoro po jego odpięciu zapala, to coś źle ustawiłeś z zapłonem, albo ewentualnie coś przesterowuje go...
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
Jurek, oni je przedłużają, ciągną aż do rozerwania przy wyjściu ze sterownika, nawet miałem przypadek, zamienionych krzyżowo. Nie zamienisz Ty, ja, wielu innych chłopaków, użytkownik zamieni. Poważnie. Da radę. Nawet zbytniego problemu mieć nie będzie. Widziałem nawet tak przedłużone, że potem pozawijane na wężyki od wtrysków!
Witam. Mam problem ze Sprinterem i bledem P0087 zbyt niskie cisnienie oraz P0252 wirnik krzywka dozowanie paliwa przez pompe wtryskowa A. Cisnienie na biegu jalowym z zadanych 250 barow skacze od 210 do 280. Czujnik i zawory regulacji podmienione. Wtryski sprawdzone. Co dalej robic? Moze jest jakies zwarcie na wiazce?
Błąd oznacza niskie ciśnienie ma szynie CR, wtryskiwcze, pompa, zawory regulacji ciśnienia paliwa
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Czy jest jakaś metoda - sposób, by na zwykłej maszynce do wtrysków wyregulować dwu sprężynowe jak zwykłe czopikowe?
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
Witam, posiadam taki silniczek. Czy mogę w jakiś sposób regulować wtrysk? Chciałbym zmniejszyć dawkę paliwa, żeby przestał dymić. Jesli to możliwe proszę o intrukcję lub rady.
błąd p0149 to typowy błąd od kata wtrysku. Masz najprawdopodobniej przytarty tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Inną przyczyną może być uszkodzony zawór od regulacji kąta wtrysku, ten na dole pompy. Tak jak pisał poprzednik sprawdźcie kable czy nie są gołe, to nagminna sprawa we wszystkich pompach VP. Druga sprawa sprawdź rezystancję na odciętych kablach...
Mialem kiedys podobny przypadek, co prawda nie takim aucie jak Twoje (opel zafira 3, 1,6 turbo) Objaw był taki, ze auto sobie chodziło na postoju normalnie, wyciagales kluczyk a silnik dalej pracowal ale juz obroty mu spadalay tak dok ok 500 i jeszcze ok 30 sekund pracował i co sie okazało ... A to sie okazało, ze uszkodzony byl zawór odprowadzający...
Witam za co odpowiadaja poszczegolne srubki regulacyjne na zdjeciu , gdyz poszukuje srubki do regulacji dawki rozruchowej?? https://obrazki.elektroda.pl/6850479200_...
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Luzy zaworowe takie jak napisał kol. Chavez,zawory najprościej ustawiać na mijankę .Nie ruszaj wtrysków!
Trochę się maszyn naprawiało i niby książkowo należy sprawdzić zawory, ale w praktyce - nigdy one w moim doświadczeniu nie były problemem. Zawsze problem leżał po stronie gaźnika. Gdyby chodziło o auto, zwłaszcza na wtrysku, to owszem, zawory do regulacji jak najbardziej, ale tu, prędzej gaźnik szwankuje :/ .
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C kat wtrysku mam dobrze ustawiony po podłączeniu żaróweczki pod zawór regulacji kata wtrysku okazało się...
Odepnij regulator ciśnienia (powinien być przy pompie) -wtedy powinno iść max. ciśnienie przy rozruchu. Przy rozruchu 70bar to zdecydowanie za mało i komputer nie zezwoli na start. Skoro pompa WC jest OK, to albo zawór regulacji szwankuje albo wtryski puszczają "bokiem" ciśnienie. Po rozruchu na plaku, pompa ma taką sprawność, że radzi sobie z ubytkiem...
To jest elektronik z kom.na wtryskach Zawory nie mają regulacji są hydrauliczne
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Były typowe błędy od sterownika a po naprawie kąt wtrysku p0149. Coś po drodze zostało ewidentnie nie dopatrzone. Błąd kata wtrysku może wywalić jak mamy zwarte przewody na zaworze od regulacji kąta wtrysku, ten na spodzie pompy. Te kable są z reguły spękane i wymagają założenie koszulek bezwzględnie na całej długości. Druga sprawa to rezystancja tego...
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
przy zmianie paska rozrzadu zostawiłem samochód na biegu i koło sie przestawilo, a na obudowie nie było znaku. ustawiłem to dopiero na zaworach potem nie mogłem odpalic i mechanik powiedział ze to jest wina zapłonu.Przestawił i fura odpaliła ale nie jest tak jak było.Opisałem to powyrzej> POZDRO;)
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Witam wszystkich. Mam problem z autem jak w opisie. Często zapala i po jakimś czasie gaśnie i nie odpala lub po nagrzaniu zgaszę po chwili odpalam i zgaśnie już nie zapali. Na wykresie widać że gdy występuje usterka ciśnienie paliwa zaczyna falować i finalnie spada,auto gaśnie. Podmieniłem zawór regulacji cisnienia-bez zmian. Wtryski sprawdzone na przelew,jest...
zawora regulacja początek wtrysk zawora wtrysk regulacja wtrysk
model silnika pneumatycznego majestic radio ursus podnośnik regulacja podnoszenia
hilti udaru bateria parkside styki
Nieswiecąca dioda LED - przyczyny i rozwiązania Jak dobrać odpowiednią baterię do zegarka?