1269Wtrysk - zawór startowy-N108 Przecież masz podane co masz naprawić, tylko z bzdurnym tłumaczeniem opisu, bo to nie żaden zawór startowy a zawór od regulacji kąta wtrysku.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
https://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic... "CFMOTO 500 - Sprawdzenie i regulacja zaworów ATON napisał(a): Jak często,albo co ile kilometrów regulujemy luzy na zaworach w naszych CF-kach. Jakie są wartości tych luzów? W zależności od stylu jazdy :oczy: lecz najlepiej co 1000-1500km :> a wartości to : 0,10 ssący a 0,12-0,14 wydechowy ."...
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Nie, z niego idzie zasilanie na EGR, zawór regulacji wtrysku, regulator ciśnienia doładowania, przepustnica, przepływomierz i regulator ilości wtrysku. Pierw ogarnij odpalanie by to było pewne, później wszystkie czujniki które zgłaszają błąd i od razu do czyszczenia i sprawdzenia EGR, później jak to nie pomorze dalsze poszukiwania.
W moim przypadku padnięty był bezpiecznik zasilający między innymi zawór regulacji kąta wtrysku i przepływomierz .
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. Moim zdaniem źle mu podpowiadasz. Tutaj chodzi o zawór regulacji momentu wtrysku na dole pompy.
Nastawnik w pompie to jest co innego niż zawór regulacji momenty wtrysku N108.
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Witam. Mam problem ze Sprinterem i bledem P0087 zbyt niskie cisnienie oraz P0252 wirnik krzywka dozowanie paliwa przez pompe wtryskowa A. Cisnienie na biegu jalowym z zadanych 250 barow skacze od 210 do 280. Czujnik i zawory regulacji podmienione. Wtryski sprawdzone. Co dalej robic? Moze jest jakies zwarcie na wiazce?
Mylisz pojęcia dość znacznie. To starsza i dużo lepsza pompa VP37, nie ma w sobie immo. To co określasz błędnie jako VP37, to zawór shut off, czyli gaszący. To na dole, co opisujesz jako VP44, również będnie, to zawór regulacji wyprzedzenia wtrysku. Skoro po jego odpięciu zapala, to coś źle ustawiłeś z zapłonem, albo ewentualnie coś przesterowuje go...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Witam, poszukuje danych regulacyjnych do samochodu dostawczego KIA K-3000, model troszkę większy niż popularne K2500 i K2700. Silnik Diesla o pojemności 2957cm, 4-ro cylindrowy, 8 zaworów. Potrzebne mi dane dot. ustawienia luzów na zaworach oraz regulacji wtryskiwaczy i regulacji zapłonu.
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
błąd p0149 to typowy błąd od kata wtrysku. Masz najprawdopodobniej przytarty tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Inną przyczyną może być uszkodzony zawór od regulacji kąta wtrysku, ten na dole pompy. Tak jak pisał poprzednik sprawdźcie kable czy nie są gołe, to nagminna sprawa we wszystkich pompach VP. Druga sprawa sprawdź rezystancję na odciętych kablach...
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C kat wtrysku mam dobrze ustawiony po podłączeniu żaróweczki pod zawór regulacji kata wtrysku okazało się...
Odepnij regulator ciśnienia (powinien być przy pompie) -wtedy powinno iść max. ciśnienie przy rozruchu. Przy rozruchu 70bar to zdecydowanie za mało i komputer nie zezwoli na start. Skoro pompa WC jest OK, to albo zawór regulacji szwankuje albo wtryski puszczają "bokiem" ciśnienie. Po rozruchu na plaku, pompa ma taką sprawność, że radzi sobie z ubytkiem...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
przy zmianie paska rozrzadu zostawiłem samochód na biegu i koło sie przestawilo, a na obudowie nie było znaku. ustawiłem to dopiero na zaworach potem nie mogłem odpalic i mechanik powiedział ze to jest wina zapłonu.Przestawił i fura odpaliła ale nie jest tak jak było.Opisałem to powyrzej> POZDRO;)
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
Były typowe błędy od sterownika a po naprawie kąt wtrysku p0149. Coś po drodze zostało ewidentnie nie dopatrzone. Błąd kata wtrysku może wywalić jak mamy zwarte przewody na zaworze od regulacji kąta wtrysku, ten na spodzie pompy. Te kable są z reguły spękane i wymagają założenie koszulek bezwzględnie na całej długości. Druga sprawa to rezystancja tego...
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Auto wpada w tryb awaryjny z błędem zbyt niskiego ciśnienia rail. Sprawdzając ciśnienie wygląda to następująco. Osiąga maxymalne ciśnienie 1800bar Na wolnych ma od 230-270 wacha się Ale zdarza sie, ze po dodaniu gaz do konca przy ciśnieniu okolo 1400bar nagle spada na okolo 100bar i wtedy zaczyna intensywnie dymic na niebiesko po chwili wskakuje spowrotem...
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
To jest elektronik z kom.na wtryskach Zawory nie mają regulacji są hydrauliczne
Witam! Myślę że jest to ten sam silnik co w Renault Clio3 oznaczenie silnika 740, który posiadam. 1 Czy miałeś sprawdzane luzy na zaworach? 2. Jeżeli auto jeździło na gazie od początku bez regulacji zaworów i z źle ustawionym gazem lub chociaż jednym źle działającym wtryskiem , prawdopodobnie masz wypalone zawory. Też tak miałem samochód na gazie jest...
W takim razie sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach, chociaż kilka tych silników widziałem, które miały po koło 600 wzwyż przelatane i nie spotkałem przypadku by zawór był wypalony. Regulację kąta wtrysku dokonujesz nie kręcąc pompą ale jej kołem pasowym (fasolki w kole pasowym).
Witam. Mam problem z volvo S40. Silnik Renault 1,9 TDI. Pompa Bosch. Polega on na tym że silnik normalnie odpala ale po 20 min pracy ( jak się trochę nagrzeje) gaśnie i nie można odpalić. Wystygnie i znowu odpala normalnie. Pompa wtryskowa sprawdzona na stole i jest sprawna. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy na nowy. Po odłączeniu tego czujnika...
Witam wszystkich. Mam problem z autem jak w opisie. Często zapala i po jakimś czasie gaśnie i nie odpala lub po nagrzaniu zgaszę po chwili odpalam i zgaśnie już nie zapali. Na wykresie widać że gdy występuje usterka ciśnienie paliwa zaczyna falować i finalnie spada,auto gaśnie. Podmieniłem zawór regulacji cisnienia-bez zmian. Wtryski sprawdzone na przelew,jest...
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
A masz może kolego parametry na pompę lucasa ??? Bo otrzymałem informację że zawór regulacji ok 15 omów a wtrysk koło 100 omów Czy mógłbyś to w jakiś sposób potwierdzić .
Witam . Nie ma znaczenia który wtrysk zamontujesz na cylindrze. Dodano po 4 Pamiętaj by nie pomylić przewodów elektrycznych( jeśli to jest układ PDE ) na cylindrach 3 i 4 , bo będzie kulawił. Dodano po 2 Oczywiście zawory i wtryski wymagają regulacji .
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Trochę się maszyn naprawiało i niby książkowo należy sprawdzić zawory, ale w praktyce - nigdy one w moim doświadczeniu nie były problemem. Zawsze problem leżał po stronie gaźnika. Gdyby chodziło o auto, zwłaszcza na wtrysku, to owszem, zawory do regulacji jak najbardziej, ale tu, prędzej gaźnik szwankuje :/ .
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
Witam Który to rok silnika? Czy to SDI czy zwykły mechaniczny diesel (pompy lucasa montowali w chyba w SDI) Czy awaria nastąpiła nagle czy dopiero kupiłeś samochód? Zawór regulacji kąta wtrysku znajduje się na dole pompy z prawej strony idzie do niego czarny dwużyłowy przewód (jak w domowym sprzęcie rtv) 028 906 124D nr 140 to sterownik świec + moduł...
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
Witam, mam problem następującej treści. Posiadam mercedesa e290 td z 97 roku i wystąpił problem z kątem wtrysku który sam się przestawia. Dokładnie dzieje się to w momencie szybkiego przekręcenia kluczyka- przynajmniej tak zauważyłem, silnik już od razu słychać że gorzej odpala i zaczyna głośno pracować. Na CDIF sprawdziłem że zamiast 1 stopnia żądanego...
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Jurek, oni je przedłużają, ciągną aż do rozerwania przy wyjściu ze sterownika, nawet miałem przypadek, zamienionych krzyżowo. Nie zamienisz Ty, ja, wielu innych chłopaków, użytkownik zamieni. Poważnie. Da radę. Nawet zbytniego problemu mieć nie będzie. Widziałem nawet tak przedłużone, że potem pozawijane na wężyki od wtrysków!
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Silnik pod obciążeniem stuka czy tylko na wolnych obrotach? Stuka po puszczeniu gazu gdy schodzi z obrotów? Po rozgrzaniu też stukał? Przypuszczam że problem leży w wtryskiwaczach ewentualnie przestawionej pompie lub zaworach (regulacja) itp. Zacznij od wyciągnięcia wtrysków i ich ustawienia bo możliwe że się zapiekły tym bardziej jak ciągnij stał całą...
Niestety tester fabryczny-NGS. Inne skanery sobie z tym nie radzą. Flash-kodów nie da rady wywołać. System sterowania, pompa rozdzielaczowa, wtryskiwacze dwusprężynowe pochodzą od DENSO. Na pompie jest czujnik temp.paliwa, czujnik prędkości pompy, zawór przelewowy, zawór do gaszenia, zawór do regulacji kąta wtrysku...ot taki japaneese patent pod skrzydłami...
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Albo pompa wc kaput albo zawór regulacji ciśnienia na niej otwarty, poluzuj rurkę na wtrysku i zakręć na obecność paliwa
Luzy zaworowe takie jak napisał kol. Chavez,zawory najprościej ustawiać na mijankę .Nie ruszaj wtrysków!
Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
Ja mam opisane tak ale czy prawdziwe to niech koledzy się wypowiedzą . Opis, który można znaleźć mówi : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalna wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mała 064 błąd przetwarzania 128 rozpoznanie...
Zawór regulacji dawki. Jest zapewne między wyjściami z pompy do wtrysków.
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
Nie wiem. Naprawdę nie wiem jak mogłem nie zauważyć. Sprawdzałem na samym początku. 2 dni temu. :oops: Po Twoim poście marszałekkom poleciałem jeszcze z nadzieją i okazało się, że jest tak jak piszesz : 34 jest przepalony. Podmieniłem i jest wszystko ok. Wszystkie błędy się wykasowały i nie powracają. Jutro pojeżdżę i zobaczę czy nadal będzie ok. Tylko...
Pompy VP30 VP44 mogą się uszkodzić podczas zapowietrzenia. Takie podmiany sterownika czy całej pompy to dla elektroniki zabójstwo. Często tak jest, że samochód pracował bez zarzutu, odpalał w przymrozki i nagle zgasł i koniec, lub ktoś zgasił samochód za 5 minut chciał odpalić i już się nie odezwał. Sterownik uszkodzony. Ogólnie to jest taka zasada...
Więc tak dziś jeszcze raz podszedłem do tego auta podpowie mi ktoś dlaczego w 18 bloku pomiarowym wynik nie jest 0 tylko 128 czyżby pompki uwalone. 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania...
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Witam, mam problem z długim kręceniem rozrusznika podczas pierwszego odpalenia rano. Samochód to Audi Q5 2.0 TDI CR 170 KM z roku 2010. Sytuacja najgorzej wygląda przy temperaturze otoczenia od 0 do 12 stopni, jak jest na polu. Silnik odpala od razu po włączeniu kluczyka, wydaje mi się, że zbyt szybko. Zdarza się to losowo, ale z moich obserwacji najgorzej...
Nie przerabiałem ale dla mnie ewidentna usterka zaworu/pompy. Podmieniaj zawór.
Nie prawda, wałek rozrządu, zawory chcesz ustawiać czy początek wtrysku? Temat na pograniczu kosza.
To jest mój trzeci samochód chodzący na gazie i w zasadzie z żadnym z nich nie miałem problemu, że są gonione na gazie. Silniki zachowywały się jak na benzynie. Napisałem w zasadzie, bo w corolli, wg mnie prawdopodobnie z powodu gazu były wymieniane trzy wtryskiwacze benzynowe. Gaz w corolli mam od nowości. Żeby nie tracić gwarancji na silnik, gaz zakładany...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Witam. Mam problem z focusem mk1 1.8tdci 115 km 2004 r układ delphi. Problem jest taki że gdy auto jest zimne pracuje równo na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje zaczynają obroty falować wydawając na 4 wtrysku dziwny dźwięk (bzykanie). Dając mu obciążenie np podgrzewania przedniej szyby samochód zaczyna równo pracować i bzykania nie słychać. Ciśnienie...
Ok. Kontrolka silnika świeci się? Może padł zawór regulacji ciśnienia CR?
Teraz dałem wtryski do sprawdzenia wtryski są dobre wymieniłem zawór regulacji ciśnienia bosh sprawdziłem wszystkie czujniki ciśnienia położenia wału w momencie kiedy nie odpala wszystko jest dobrze,to jest jakaś pierdola teraz rozbiórkę rozrusznik może on robi gdzieś przebicie alternator wymieniłem i dalej złom nie pali szok,pomocy
Podczas sprawdzenia napięcia przychodzącego do sterownika pompy w kostce w fordach pojawia się po przekręceniu kluczyka na kilka sekund. Nie jest to reguła, bo czasami jest po włączeniu zapłonu cały czas. Do sprawdzenia należy użyć żarówki dużej mocy, przy sprawdzaniu miernikiem możemy zostać oszukani. Zawór dawki można sprawdzić na krótko ale koniecznie...
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
W zasadzie na monowtrysku czy pełnym wtrysku tak właśnie się dzieje. Zawór regulacji biegu jałowego otwiera się by utrzymać obroty na danym poziomie więc i auto jedzie bez wciskania pedału gazu.
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Pasuje sprawdzić mieszankę, czy nie za uboga. To podstawowa przyczyna przegrzewania się silników. Gaźnik (o ile jest on a nie wtrysk) do czyszczenia i regulacji. Zawory do regulacji. Jak odpala? Są problemy? Czy pracuje stabilnie na biegu jałowym? Jak reaguje na gaz?
Wskazywanie na uszkodzenie głowicy bądź sprężarki na tym etapie to jak pisał kolega wcześniej wróżenie z fusów, można tylko gdybac. Na samym początku sprawdził bym ustawienie luzów na zaworach, oraz ciśnienia na wtryskach, byc może już któryś wtrysk lac, nieraz wystarczy ustawienie cisnienia, albo końcówki są do wymiany. Sprawdzic ustawienie zapłonu,...
Bezpiecznik lub wiązka. Zasilanie ma być pełne z akumulatora poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Stetowniki wystawiają masę sterowania. Dziękuję za odezwę? Pytanie tylko czy zasilanie tych zaworów idzie przez bezpiecznik i przekaźnik? Jeśli tak to czy to któryś z tych pod kierownicą? https://obrazki.elektroda.pl/7834112100_... Ten czarny...
A więc tak auto nadal świruje, odpala po dłuższym kręceniu praca twarda i głośna, momentami ustaje i pracuje prawidłowo (cichy, łądna praca). Ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia przy zaślepieniu zegarem 9bar. Ciśnienie na zasobniku po zapłonie 0bar (wkręcony zegar0-10bar, podczas kręcenia również 0bar po kilku sekundach zaczyna rosnąć w przeciągu...
Przy silniku ani układzie wtryskowym nie robiłem nic... Przejechałem nim niecały tysiąc dopiero, ale spalanie zdaje się być coraz większe ostatnio... Cóż...Sam raczej nic tu nie zdziałam, dziś w warsztacie powiedziano mi, że prawdopodobnie uszkodzony jest jakiś zawór w pompie odpowiedzialny za regulację kąta wyprzedzenia wtrysku... Będę informował o...
Wyjmij zawór regulacji kąta i sprawdź Czy nie jest zapchany.
Witam, sprawdzic trzeba parametry podczas rozruchu, ciśnienie paliwa po wysokim, obroty silnika, sprawdził bym jeszcze cisnienie spreżania dla pewności, możliwe że masz problem z regulacja zaworów (hydrauliczna) lub zawory puszczają, ciśnienie na wtryskach to 200bar min, a czujniki na wale i wałku? sprawne i czyste?, powodzenia
W aucie jest kilka czujników temperatury. Każdy z nich powinien mieć jakąś oporność tego co wiem. Czy auto na rozgrzanym silniku ma mniejsze obroty niż na zimnym? Powód może też leżeć w zaworach; niewiem jak w tym aucie, ale może być regulacja płytkami i w takim wypadku należałoby udać się do jakiegoś specjalisty od głowic.
To nie jest moment wtrysku. Ustawia się początek tłoczenia paliwa. Złe ustawienie nie wpływa na czarne kopcenie silnika. Czarny dym to zbyt mało powietrza względem paliwa. Mogą to być lejące wtryskiwacze, źle ustawiona pompa, zdławiony wlot powietrza lub zużyty silnik. Zaczął bym od regulacji silnika zawory, początek wtrysku paliwa. Przeglądnął układ...
Witam. Dołączę się z uwagi na podobny problem z podobnym silnikiem. Renia Espace 2,2 z systemem wtrysku RENIX MPI. Problem z rozruchem zimnego silnika -należy sprawdzić czujnik temperatury płynu (mogą być dwa, jeden do wskaźnika, jeden do układu wtrysku) oraz zawór regulacji biegu jałowego(w espace jest taki sam). Nie powinien zacinać się. Obracając...
Nigdy nie bawiłem się Murano :D Jaki tam jest silnik YD25 taki jak w Navarze :?: Wtryski jak nowe to przyuczone :?: Zaworki na pompie jakieś wymienione - przyuczona pompa / zawór regulacji ciśnienia :?:
witam, pacjent opel movano 2,5 dti z 2002roku. błędy - zawór EGR(jest odpięty i zaślepiony gdyż wtyczka z pinami zgniła) błąd w obwodzie grzania świec auto nie odpala, tylko na samostara i to trzeba trzymać gaz do podłogi i na obrotach ponieważ od razu gaśnie ciśnienie na listwie skacze pomiędzy 80-140 bar pompa paliwa w zbiorniku działa. filtr paliwa...
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Dodatkowa informacja. Jako, że samochód nadal słabo palił z rozrusznika, a szarpniety odpalał od razu, postawiłem na słabą kompresję. Z drugiej jednak strony wiedziałem, że do silnika nikt nie zaglądał od 2 lat. Te silniki mają tendencje do rozregulowujacych się zaworów. Okazało się to strzalem w dziesiatke. Wszystkei zawory oprócz jednego były podparte...
Takie gdybanie dużo kosztuje pompa przetłaczająca jest mechaniczna i ssie paliwo ze zbiornika dość często z powietrzem co może być przyczyną awarji ale przewody paliwowe są tam przezroczystę i myśle że każdy by w nich zauważył powietrzę. A zepsutę mogą być wtryski,pompa CR ,pompa przetłaczająca zawór regulacji ciśninia itd itp.
Witam.Mam problem z tym autem za duże ciśnienie na listwie podczas rozruchu około 360-370 bar żeby uruchomić popuszczam delikatnie przewód, ciśnienie spada i auto zapala ale na wolnych obrotach strasznie nie równo pracuje,brak regulacji ciśnienia,podmieniony zawór pompy,listwy, sterownik raill ,wtryski sprawne. CO JESZCZE PROPONUJECIE.
zawora regulacja początek wtrysk zawora wtrysk regulacja wtrysk
reset telefon nokia lumia schemat zasilacz antenowy przekaźnik zakłócenia
Potencjometr głośności w Denon DCD-910: diagnostyka i naprawa Jak rozłożyć uchwyt Tefal: instrukcje i porady