komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Witam, mam problem następującej treści. Posiadam mercedesa e290 td z 97 roku i wystąpił problem z kątem wtrysku który sam się przestawia. Dokładnie dzieje się to w momencie szybkiego przekręcenia kluczyka- przynajmniej tak zauważyłem, silnik już od razu słychać że gorzej odpala i zaczyna głośno pracować. Na CDIF sprawdziłem że zamiast 1 stopnia żądanego...
Witam serdecznie szukam informacji jak ustawić poczatek wtrysku zapłonu, silnik steyr Dziękuje i pozdrawiam
Witam. Jestem posiadaczem tz4k14, miałem problem z odpaleniem silnika, jednak w końcu odpalił, chodziło wszystko ok, hulało jak trzeba, do czasu pęknięcia szpilki cylindra. Wszystko zrobione, szpilki wymienione, tłok nowy jak i pierścienie rzecz jasna (stary miał okropne wżery), cylinder bez rys. Ale palenie zdechło, nie robione było nic z wtryskiem...
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Witam mam problem z ustawieniem poczatku tłoczenia paliwa w pronar 82sa ,wartosć wynosi 20stopni +_ 1stopień przed ZZ.Muj problem tkwi w znalezieniu odpowiednich znaków na kole pasowym czy to na zamachowym ,niemoge ich znależc .Jesli miał ktoś taki sam problem to prosiołbym o fotki gdzie te znaki itp,byłbym bardzo wdzieczny . Dodano po 23 http://obrazki.elektroda.pl/3247619400_1...
Nie wiem. Naprawdę nie wiem jak mogłem nie zauważyć. Sprawdzałem na samym początku. 2 dni temu. :oops: Po Twoim poście marszałekkom poleciałem jeszcze z nadzieją i okazało się, że jest tak jak piszesz : 34 jest przepalony. Podmieniłem i jest wszystko ok. Wszystkie błędy się wykasowały i nie powracają. Jutro pojeżdżę i zobaczę czy nadal będzie ok. Tylko...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Nie prawda, wałek rozrządu, zawory chcesz ustawiać czy początek wtrysku? Temat na pograniczu kosza.
Bezpiecznik lub wiązka. Zasilanie ma być pełne z akumulatora poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Stetowniki wystawiają masę sterowania. Dziękuję za odezwę? Pytanie tylko czy zasilanie tych zaworów idzie przez bezpiecznik i przekaźnik? Jeśli tak to czy to któryś z tych pod kierownicą? https://obrazki.elektroda.pl/7834112100_... Ten czarny...
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
To nie jest moment wtrysku. Ustawia się początek tłoczenia paliwa. Złe ustawienie nie wpływa na czarne kopcenie silnika. Czarny dym to zbyt mało powietrza względem paliwa. Mogą to być lejące wtryskiwacze, źle ustawiona pompa, zdławiony wlot powietrza lub zużyty silnik. Zaczął bym od regulacji silnika zawory, początek wtrysku paliwa. Przeglądnął układ...
Za wszelkie podpowiedzi bede bardzo wdzieczny Nie musisz ale zacznijmy od początku, czyli jaki silnik , konkretnie . Jak nie wiesz podaj 8 ostatnich cyfr VIN. Jak jest zbudowany dolot wysokiego ciśnienia powietrza ? dwudrożny? Potem ustal czy widzi korek wlewu paliwa Wg komputera DPF sie regeneruje, ale sama puszka jest letnia, wiec nie bardzo wierze....
P0167 - układ regulacji początku wtrysku. nieprawidłowe działanie Te pompy miały usterki w tych regulatorach i przy naprawie pompy trzeba zrobić sterownik i zawory(tłoczek). Czasami wymieniają sam tranzystor w sterowniku a zapominają o zacinającym się zaworze. Swoją droga pojawił się typowo po "chipie" ? bo może coś z softem jest źle.
Wskazywanie na uszkodzenie głowicy bądź sprężarki na tym etapie to jak pisał kolega wcześniej wróżenie z fusów, można tylko gdybac. Na samym początku sprawdził bym ustawienie luzów na zaworach, oraz ciśnienia na wtryskach, byc może już któryś wtrysk lac, nieraz wystarczy ustawienie cisnienia, albo końcówki są do wymiany. Sprawdzic ustawienie zapłonu,...
Mam problem z 60 robiłem remont wszystko zostało wymienione tylko wałek rozrzadu zostal stary pompa sprawdzona na innej 60 do pewnosci a ciagnik słabo sie wkreca na obroty i cały czas dymi na czarno podczas pracy.Czy wałek miał by taki wpływ Z fabryki w Ursusie wyszła seria silników w których znaki na rozrządzie nie pokrywały się :cry: Jeśli przed...
pompa LUCAS w AEF sterowana jest linką oraz pneumatycznie sterowanym przyśpieszeniem zimnego silnika, ma 3 elektrozawory jeden z tyłu STOP i dwa po bokach jeden od kąta wtrysku a drugi od dawki maksymalnego obciążenia sterownik tej pompy według tego co zmierzyłem to nie reguluje tylko włącza lub wyłącza te 2 ostatnie zawory według opisów w TDI na podobych...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Witam Pytanie jaka jest rezystancja zaworów regulacji dawki paliwa i regulacji początku wtrysku? U mnie ten pierwszy czyli ten w centrum doprowadzeń przewodów wtryskiwaczy (rozumiem że to właśnie zawór regulacji dawki) ma 0.2Ω. Czy będę musiał wymienić moduł PSG5 przez ewentualną awarię. Zakładam że taka rezystancja to anomalia bo w końcu to solenoid....
No tak, wyszło że jestem w błędzie z tym kątem wyprzedzenia początku wtrysku. Wszystkie koła zamachowe mają otwory z punktem „T” na 20° wyprzedzenia. To dlatego, że tłoczek sekcji tłoczącej posiada nacięcie „od góry” opóźniające początek wtrysku przy dawce startowej (powyżej dawki maksymalnej) o 10°, a regulację kąta początku...
Szanowny kolego WZ19 . Jeśli ustawisz prawidłowo rozrząd w C-360 niech nie interesują ciebie inne znaki kropki przecinki kółeczka itd, itp. Wkładasz pompę pamiętając o ustawieniu sprzęgiełka i trybika w pompie i musi działać. W sześćdziesiątce i starszych nie istnieje praktycznie regulacja początku kąta wtrysku ...... co innego C_330 tam trzeba ustawiać...
Na dzień dzisiejszy majster wykręca wtryski (350tys km i od początku nie ruszane).Wczoraj sprawdzał właśnie odcinek pompka w baku-filtr paliwa i nic. Zawór regulacji ciśnienia na pompie WC już podmienialiśmy i to samo. Dzięki za zainteresowanie tematem, jak już znajdzie się przyczyna, to dam znać. Pozdrawiam
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Jakbyś źle tylko ją wstawił to by podawała paliwo, tylko nie w pore, to znaczy jak by były zawory otwarte. Wtedy trzeba by było wyjąć pompe i przekręcić oś pompy o 180st. Na pewno nie ma takiej możliwości. Można pourywać tylko uszy mocujące bo nie trafi wypust wieloklinu. Mi się wydaje że zapłon się przestawił choć tych śrub na tym sitku nie ruszałem...
Ftp kowal wszystko ładnie pięknie z kapilarą ale skąd masz pewność że początek wtrysku jest dobrze ustawiony? To nie jest metoda dla laika. Trzeba było sobie zrobić kreskę na wale od przodu od strony koła pasowego w miejscu klina i ustawić klinem ku górze, to jest najprostszym sposobem. Chyba że robi się regulacje bez wcześniejszego remontu np tylko...
Witam! Myślę że jest to ten sam silnik co w Renault Clio3 oznaczenie silnika 740, który posiadam. 1 Czy miałeś sprawdzane luzy na zaworach? 2. Jeżeli auto jeździło na gazie od początku bez regulacji zaworów i z źle ustawionym gazem lub chociaż jednym źle działającym wtryskiem , prawdopodobnie masz wypalone zawory. Też tak miałem samochód na gazie jest...
Regulacja zaworów oraz regulacja początku tłoczenia pompy wtryskowej jest jak najbardziej wskazana. Po wymianie paska, regulacja pompy wręcz niezbędna. Jasny dym to objaw zbyt wczesnego wtrysku, czarny dym-wtrysk opóźniony. Mówimy tu o sprawnym silniku, bo uważam, że ciśnienie na garach to sprawdzić należy w pierwszym rzędzie. Rozregulowane zawory mogą...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam podepne sie pod temat mam problem z astra 2.0 dti 16v 101koni. Kilka dni temu jechałem i zapalił się check na 2 sekundy i po wcisniecu gazu do dechy auto stracilo moc po chwili zgasla i bylo wszystko ok zapalala mi sie rzadko przez 20km na kilka dni spokój i ostatnio jechałem 20km to cała droge sie praktycznie palił check i pod komputerem wykazalo...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Nie mam doświadczenia z tymi silnikami. Wiec pytam. zauważyłem ze osprzęt jest denso tak jak w toyocie. Mam pytanie czy po zapłonie ma byc na wtyczce zaworu regulacji dawki 5v kontrolne, bo niema i zadnego innego sygnału. Gdzie moze sie znajdowac sterownik wtrysku, bo go nie znalazłem? Historia tego auta jest taka, że na początku gasło podczas jazdy...
wymieniłem zawór, koszt-450 zł. Auto przestało kopcic ale zauważyłem nową usterkę mianowicie jak chodzi klima to wczasie jazdy gdy sie uruchamia to wskazówka obrotomierza spada do zera. Spalanie wzrosło do ok. 7,2 litra. Co może powodowac takie skutki? Czy zbyt luźny pasek wieloklinowy ma na to wpływ?
W takim przypadku najlepiej jest auto sprawdzić interfejsem diagnostycznym VAG-COM i w pierwszej kolejności sprawdzić czy i jakie zostały zapisane kody i opisy błędów a potem (jeśli żadne błędy nie będą wskazywać na tę akurat przypadłość) pozostaje diagnoza statyczna i dynamiczna oraz sprawdzenie układu zasilania w paliwo. Prawdopodobny błąd to błąd...
Nie wiem czy warto inwestować jeszcze w to auto ale na początek sprawdź mu kompresję, przy takim przebiegu i wieku, czy przypadkiem zawory mu nie puszczają bo wypalone, mówię o kosztach bo gniazda zaworów to sciąganie głowicy. Jeżeli kompresja ok czytaj dalej :) Nie znam tego silnika ale raczej bez programowania się obejdzie, to silnik ASTRA HD 7-C...
Jednak tylko mi się wydawało, ale jak sprawdzałem zapłon lampą to faktycznie po podaniu napięcia zapłon się opóźnia, a silnik na wolnych obrotach chodzi głośniej po prostu cuda nie z tej ziemi, jeszcze jedna dziwna rzecz która wyszła przy sprawdzaniu zapłonu lampą (czujnik na rurce wtrysku) to skakanie przyspieszenia przy ok 1500obr (ale to nie wina...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Witam! Brat kupił sobie autko jak w temacie i występują w nim okresowo problemy z skrzynią automatyczną. Bywa tak ,że autko jeździ normalnie bez jakichkolwiek zastrzeżeń ,ale ostatnio nasiliło się wpadanie w tryb awaryjny skrzyni. Skrzynia 5 biegowa ,silnik 2.5 TDI. Dziwną rzeczą jest to ,że jak robiłem odczyt błędów to w sterowniku skrzyni jest tylko...
Witam mam problem z swoim samochodzikiem. Podczas jazdy autem zapala mi sie kontrolka awarii silnika i auto traci swoje moce, po podłączeniu samochodu pod komputer wykazuje mi 3 błędy, krytyczne których nie idzie wykasować kody błędów to: 1630 magnetyczny zawór regulacji dawki, 0400 recyrkulacja spalin (odchyłka regulacji), 0195 temperatura oleju silnika...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Witam kolego Stiwen1.Niestety pomimo usilnych prób naprawy tego tanim kosztem nie udało się.Uszkodzona pompa wtryskowa:(.Na podstawie podłączenia się pod komp BOSHA bezpośrednio pod pompę usterki są następujące: 52 czujnik kąta obrotu/system IWZ 53 czujnik kąta obrotu /system IWZ 57 regulacja przestawiacza wtrysku - stałe odchylenie regulacji 50 magnetyczny...
albo przestawiony został początek wtrysku na sprzęgle pompy Jakim sprzęgle pompy?? https://obrazki.elektroda.pl/7175326700_... Tam jest na stałe jedyna regulacja to podkładki pod stopką, wiec jak nikt pompy wtryskowej nie rozebrał stawiał bym jednak na kompresje. ale tak kręci że akumulator 50 ah ledwo daje radę nie wiem czy nie za...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
zawora początek wtrysk regulacja początek wtrysk zawora regulacja wtrysk
philips obudowa parametry ustawienia anteny cyfrowej moduł matrycy telewizora
philips mcd712 podnośnik koszowy
Siemens SF64T351 - brak zasilania, przyczyny i rozwiązania Frezarka do metalu Jarocin - problem z posuwem