Jeśli mówimy o tym samym silniku, to by tak było jakby tam było podciśnienie... Ale go nie ma :D Problem z dymieniem na wolnych?
Tak, Star Diagnosis prawdę Ci powie.
Kolego a jaki masz olej w silniku nie masz przypadkiem tzw. "kawy z mlekiem" pod korkiem wlewu oleju?
Raczej zawór przy skrzyni. W przypadku skrzyni Eaton ten zawór to dość częsty problem.
Pomogła wymian modułu odmy
Do DJ_Qla Robiłem zawory ze 2 miesiące temu kosztowały 120 szt i roboty na kilka godzin. Zacznij od diagnozy błędów to tam się dowiesz co dolega Jak na razie po wymianie wszystko smiga. Jakiś cienki przebieg na te lata, moje kangoo 2007 ma 120kkm trochę mniej miał 2 lata temu jeszcze we francji a mam wszystkie karteczki z wymian oleju i nie były fabrykowane...
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
No to napisz łaskawco jaką skrzynie posiada ten ciągnik .Zmuszasz ludzi żeby wertowali ksiegi by określic skrzynie .Domyślam się że skrzynia 16x16 i z zaworami skrzyni pod pokrywą.Napięcie na zaworze PWM poniżej zadanej wartości.
no końcu skrzyni masz zawór, przełączający zakres, musisz sprawdzić wtyczki, czy są i czy nie są luźne, a najlepiej zacznij od sprawdzenia czy ze załamał się przewód w miejscu składania drążka skrzyni biegów a słychać, że zawór się uruchamia, tylko nie przełącza? ogólnie to kiedy do zaworu nie dochodzi napięcie to skrzynia jest przełączona na górny...
Sprawdź zawór przełączający odpowietrzenie skrzyni korbowej. Przykręcony jest do pokrywy zaworów na cztery wkręty podłączone są do niego chyba dwie plastikowe karbowane rury. W środku jest mały grzybek, który potrafi oderwać się i odsłonić przelot. Widać go po odkręceniu zawora.
Sterownik hydrauliczny masz jak zdejmiesz miskę . Nie trzeba zwalać skrzyni. Zawory się wymienia lub regeneruje . niestety nie podam Ci namiarów na sklep . Proponuję poszukaj PDFki serwisowej dla swojej skrzyni w necie. będziesz miał opisane , który zawór za co odpowiada i gdzie się znajduje . Musisz tylko typ skrzyni odczytać jaka masz. Ja do swojego...
Olej czysty a jaki zapach? Do sprawdzenia ciśnienia oleju i sterowanie zaworami skrzyni biegów. Może tarczki się skończyły? Skrzynia raczej będzie do remontu lub wymiany. Bardzo nieudana konstrukcja. :/
za przebijanie górnej lub dolnej skrzyni odpowiada zawór z przesówką z tyłu skrzyni taka dupka na dwie sróbki z lewej strony skrzyni dochodzą do niej dwa przewody jeden z zasilaniem powietrza a drugi nie najprawdopodobniej dupka ta jest wyrobiona i gumka na tłczku te częsci są dostepne
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
Silnik monowtrysk, pod pokrywą filtra powietrza jest gumowy pomarańczowy zaworek (chyba do odpowietrzania skrzyni korbowej), pytanie moje: czy ten zaworek powinien być z czterech stron zawinięty do góry?? Wydaje mi się, że powinien przepuszczać powietrze tylko w jedną stronę, a jak zawinięty to przepuszcza w obie. Proszę o komentarz czy należy go wymienić...
Zczytac błędy Metadiag-iem2007 albo mozolnie przetestowac wszystkie czujniki i zawory skrzyni wg. serwisowki.
Mam problem , po wizycie u elektryka otrzymałem informację ,że mam uszkodzony zawór elektromagnetyczny skrzyni biegów 2/3 .Czy taki zawór można kupić , czy należy wymienić całą skrzynię ,jakich kosztów mogę się spodziewać . Auto pracuje w trybie awaryjnym i biegi zmieniam ręcznie, jak długo mogę tak jeździć ? Dziękuję i pozdrawiam Piotr
witam ponownie.przysiadłem dziś do tematu i tak.jak podam prądowy na krótko na zawór to lewarek sztywnieje i nie można wrzucić wstecznego.jak odłączę plusa to wszystko jest ok wszystkie biegi wchodzą.przejście kabli od zaworka do modułu ctu ok.mam pytanie czy ten zaworek pełni funkcję zabezpieczenia skrzyni żeby nie wrzucić wstecznego w czasie jazdy?
Kolego jeżeli podasz powietrze w te otwory to powinieneś słyszeć ze coś sie dzieje w skrzyni . Jak podasz powietrze w jeden włączysz polbieg a jak w drogi to cały . Nie może być przejścia miedzy nimi . A sam zawór działa dopiero jak masz wcisniete sprzeglo . Przelanczajac guzik na lewarku powinno isc powietrze na przemian
Cześć, a poza tym że masz ten błąd, coś się dzieje ze skrzynią ?
Niski półbieg Brak potwierdzenia ukończenia ruchu. Podzespoły lub wiązki przewodów mogą być uszkodzone lub poluzowane. Mogła wystąpić usterka mechaniczna. Brak informacji o włączonym biegu lub informacje te nie są rozpoznawane przez układ. Ten kod usterki nie jest rejestrowany podczas postoju. Jest rejestrowany, gdy czas na wykonanie ruchu zmiany biegu...
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
kod 4172-3 o którym nie wspominałeś także mówi o niewiarygodnym sygnale ciśnienia płynu a nawet sugeruje czujnik ciśnienia jako potencjalną usterkę: https://obrazki.elektroda.pl/5300505900_...
3121 dla podanego VIN: zawór MGB na skrzyni ma przerwę.
Poszukuję zaworu nr katalogowy 23635278 - VOLVO FH 4 500 skrzynia biegów dual clutch. Ewentualnie - ktoś to regeneruje? Proszę o info na PW
Czy zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej powinien mieć przelot w obydwie strony ?
Zaz13, albo nie czytałeś mojego postu, albo go nie rozumiesz. To że w skrzyni jest zawór Lockup to wiadomo, pytam o wyczuwalne jego załączenie. Przeczytaj powoli jeszcze raz
Sprawdź zawór odpowietrzania skrzyni korbowej.
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Polo 6n2 1.4 16v 75km. Temat omawiany wiele razy, ale nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania problemu. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Wysoki bieg, 2000rpm, gaz w podłogę = dźwięk jak na filmiku. Widziałem już wiele teorii, zawory, skrzynia, czujnik spalania stukowego(podobno po odłączeniu problem znika)...
Witam kolegów. Jeśli instalacja jest cała podejrzewam uszkodzenie zaworu sterującego dolna-górna skrzynia. Zawór niewielkich rozmiarów znajduje się po lewej stronie skrzyni z tyłu. pozdrawiam
Nie, zawór umiejscowiony jest w płycie sterującej.
Uszkodzony zawór chłodzenia skrzyni o numerze : 4H0121671D Do wymiany też raczej wtyczka 2 pinowa tego zaworu. Radzę to szybko wymienić bo przypalisz sprzęgła w skrzyni s-tronic a to już potężne koszty naprawy ;) Do sprawdzenia wtyczka skrzyni biegów z racji że ten zawór znajduje się centralnie nad nią i bardzo często płyn chłodniczy wydostaje się i...
Jest to zawór odpowietrzania skrzyni korbowej.
Na rysunkach na czerwono zaznaczyłem elektrozawory przedniego napędu w roznych wersjach tm-ow. Rys tm42 zawory na wierzchu skrzyni pod kabiną ,reszta na prawej stronie skrzyni na pokrywach.
Tu elektronika steruje zaworami , więc najpierw kalibracja skrzyni biegów .
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
Witam Zweryfikuj i ewentualnie wymień zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej pozdrawiam
Kolego zakładasz jeden post na dwa samochody? 🤔 Rozumiem że skrzynia manualna, sprawdziłeś zawór sterowania na skrzyni?? Skoro ucieka powietrze to zlokalizuj którędy leci .
Kolego spróbuj zrobić taki manewr, że jak ci auto zgaśnie wypnij wtyczkę od skrzyni tą okrągłą która wchodzi do bloku zaworowego. Często w tych skrzyniach uszkadza się zawór (nie pamiętam teraz jaki symbol ani oznaczenie na schematach vag) odpowiedzialny za załączanie kosza lub regulację ciśnienia. Pobór prądu jest tak wysoki, że obniża napięcie na...
Może zawór zabezpieczający się nie otworzył na czwartym układzie (oznaczenie 24 przy zaworze) który odpowiada właśnie za fotel oraz skrzynie .
A coś na temat można ? :) Nikt nie będzie się starać o diagnozę poza Gerrim ? Dodam że z ostatnich rozmów z kierowcą wynika że 5 jednak włazi ale sprzęgło potwierdzające bieg musi kilka razy "sapnąć" żeby wstrzeliła się 5.
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
OK, bardzo dziękuje za pomoc Panowie jutro ma dotrzeć autko sprzęgło i tak pójdzie profilaktycznie do wymiany na nowe i zobaczymy jak nic nie pomoże to ten zawór na boku skrzyni pójdzie do wymiany.
Poradziłeś sobie? Prawdopodobnie zawory do wymiany, lub w jakiś sposób do czyszczenia, nowych nie ma. Jeśli sobie poradziłeś daj znać, bo potrzebuje takie sprawne zawory.
Jeżeli falują niezależnie od biegu to szukałbym lewego powietrza lub sprawdził zawór odpowietrzania skrzyni korbowej
na 100% selenoidy to są zawory w skrzyni biegów miałem ten obiaw w dwóch samochodach koszt ok 500 zł w serwisie
Kierunek jazdy jest przelaczany dwoma zaworami na skrzyni. Jeden aktywny do przodu drugi do tyłu. Jak się nie mylę to można je przełączać bez uruchomionego silnika. Ewentualnie zamień wtyczki między nimi to będzie wiadomo czy problem w skrzyni czy w przelaczniku. Sterowanie 12v włącz wylacz
a przepływomierz powietrza?? albo zawór odpowietrzania skrzyni korbowej? dzieje się tak na zimnym czy ciepłym silniku?
Witam sprawdziłem cała wiązkę lewej strony kabiny przedzwonilem kabel po kablu i sprawdziłem na ocznie i odgrzewając opalarka i jest wszystko ok a samochód dalej odcina gaz przy ruszaniu podliczyłem mu zawór przy skrzyni biegów przed wysprzeglikiem i tez nic nie pomogło ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co to może być ? Pozdrawiam
Mam pytanie czy do sterowania połówkami tej skrzyni są dwa zawory ten obok pompki sprzęgła i na skrzyni z lewej strony ,czy jakiś elektrozawór. Po wciśnięciu sprzęgła uchodzi powietrze z zaworu na skrzyni zawory podmieniane i założony nowy i ten sam problem.
Jak znaleźć ten zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej ? Po której stronie silnika się on znajduje ?
Auto stoi, silnik uruchomiony na biegu jałowym i często słychać jak zawór przy skrzyni (mała duża) przełącza się samoistnie) Czesto jeden dzien działa normalnie a czasami jest tylko duza skrzynia. Pozdrawiam
Chodzi o zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, w tych autach rzeczywiście ma on spory wpływ na oboty biegu jałowego.
niestety nie. Ciśnienie na skrzyni okej, czujnik na zaworze sprzęgła wymieniony ale dalej nic. Jakiś pomysł?
Ja bym sprawdził najpierw zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, jeżeli płytka metalowa rusza się pod wpływem wstrząsów, to prawdopodobnie może być to przyczyną falowania.
No i brawo Ty :D 11060 Przekroczenie limitu czasu (Time Out) odebrania komunikatu z układu BMS. Ten kod jest rejestrowany w przypadku zaniku lub braku jednego z komunikatów CAN oczekiwanych z układu BMS. Zanik komunikatu TC1 powodujący nieprawidłowe działanie. Na przykład koła napędowe mogły utracić przyczepność na śliskiej nawierzchni, co spowodowało...
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
Witam mam problem z manem tga 410 po dłuższej jeździe giną biegi 3,5,7 założyłem lewar po regeneracji, wymieniłem dwa zawory na skrzyni (nowe) i wszystko odpowietrzyłem zgodnie z instrukcja speców z eletroda.pl Układ jest szczelny żadnych wycieków a ponad to co jakiś czas zapala się lampka poziomowania (żółta) pomóżcie proszę :cry:
tak tak szukałem po kablach przekaznikach ale bede szukał dalej a skrzynia nie ma nic do tego bo jakos dziwnym trafem jak nie chce zapalic slychac w okolicy skrzyni jakiś zawór jak cyka a skrzynia jest na 4biegu drazek w położeniu P
Napisałeś ,że zawór i cewkę od połówek wymieniłeś to chyba wiesz który to zawór. Zasilanie powietrzem na skrzynię biegów jest tylko jedno przez zawór redukcyjny w ramie z tyłu skrzyni biegów po prawej stronie.
Podejmę wyzwanie wykręcę skrzynkę sterującą zaworami i wymienię uszczelniacze.
Jakbyś jeszcze napisał jaka skrzynia, to byłoby fajnie. Wszystko wskazuje na zawór blokady reduktora ( wysoka/niska skrzynia ), skrzynia manualna. Do sprawdzenia wiązki pod kabiną od strony pasażera i sam zawór.
Na pewno odpadają wieczne kłopoty z głowicą, zaworami, chłodzeniem, smarowaniem, skrzynią biegów, sprzęgłem i i kołem dwumasowym , wtryskami i pompą wysokocisnieniową, układem zapłonowym, świecami żarowymi, odpalaniem zimą, klapami wirowymi, i dziesiątki innych Chyba jakimś ze szrotu jeździsz albo BMW po którym Niemiec płakał ze śmiechu, że udało się...
który to jest? czyściłem czujnik ciśnienia i z po drugiej stronie jest jakiś zawór od strony skrzyni na listwie wtryskowej to o ten chodzi???
(at)kiss39 , możesz napisać co to za elementy są zamontowane w tej skrzyni? Zawory elektromagnetyczne? Pozdr Tomasz
Zatem proponuję wymienić zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej. Masz go z tylu na kapie zaworowej. Jeśli tak jak piszesz turbosprężarka była robiona, to powinno załatwić sprawę nadmiaru oleju w układzie dolotowym.
Przede wszystkim stan turbosprężarki, jej pracę, zapłon, paliwo itd. W tych silnikach warto sprawdzić w kolektorze ssącym zaworek zwrotny. W przypadku jego uszkodzenia, podczas jazdy z dużym obciążeniem powietrze pod ciśnieniem z turbiny dostaje się przez kolektor ssący i uszkodzony zawór do skrzyni korbowej powodując powstanie tam nadciśnienia rzędu...
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Sprawdź czy układ zasysania powietrza jest szczelny a także skontroluj zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej i przepływomierz. Są jakieś błędy zapisane w sterowniku?
http://obrazki.elektroda.pl/6443046500_1... czyli to sprawdzic tak ? Czytalem tez gdziesz ze moze zawór odpowietrzający skrzynie korbową byc tego przyczyna i dlatego ten blad wyskakuje. Dodano po 42 zapominalem napisac element nr 8
Tu masz zwarcie do masy zaworu elektromagnetycznego odpowiadającego za ruch w lewo. Sprawdź sam zawór, złącze i wiązkę przewodów.
Do wymiany czujnik i zawór ?
Najprawdopodobniej i tak trzeba będzie zdjąć głowicę silnika - błędy sugerują conajmniej wypalony zawór. Cylindry licz od skrzyni!
Myslę że tak ale nie jestem pewien Dodano po 2 Nie wiem czy modułu napędu nie wysadziło bo jak się zasteruje elektro zawór na skrzyni to jedzie ale nie reaguje również na pedał gazu
hej, Panowie czy poradziliście sobie z tą usterką. Cz okazało się , że to zawór czy piston? DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ !
Witam Wszystkich! Wiem już, że nie mam raczej sznas zdiagnozować tego Escorta przez OBDII. Jest to tak jak napisał Elektrit szybkie złącze diagnostyczne i nie podłączę się niczym tańszym. Mój problem dotyczył zbyt wysokich wolnych obrotów. Przyczyną był zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Niepotrzbnie wymieniłem zawór elektromagnetyczny bocznikowy....
Wyciągnąłem i wysuszyłem komputer wiązka od skrzyni do komputera jest ok i biegi wyświetlają się na desce. Skrzynia dalej nie działa latem wymieniłem w panelu zawór 2-4 brake i przeczyściłem panel z zaworami i tak to stało do wczoraj bo wyjechałem zagranice. Zalałem to dzisiaj nowym olejem ravenol 506 i skrzynia nie ciągnie czy panel zapowietrzony a...
Po prawej stronie skrzyni znajduje sie zawór bocznikujący olej powracający z orbitrola.Częsc idzie przez chłodnice oleju,reszta do smarowania skrzyni biegów. W związku z tym układ chłodzenia nie jest jakos specjalnie wydajny,no ale chlodnica oleju powinna byc gorąca.Pewnie problem z zaworem.lub zatkana chłodnica/przewody. Jednak alarm juz przy 35*C...
Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej da się wyczyścić, ale nie zawsze. Generalnie powinieneś ją wymienić na nową! A co do usterek, to owszem, częsta przypadłość (awarie), ponieważ mało kto wymienia ten podzespół w ściśle określonym przez producenta auta czasie!
Problemem był zużyty zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej ( oznaczony u mnie 035103245G ). Oryginał w ASO 45zł. Po wymianie i skasowaniu błędów jak ręką odjął. Po przejechaniu 1000 km żadnego błędu. Dziękuję za pomoc.
Witam Sprawdź zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej najlepiej zdejmij rurkę i zatkaj palcem jak będzie chodził ok to do wymiany ciężko go kupić znajdziesz go z przodu silnika po prawej stronie wsadzona jest rurka zaworu niewidać dopiero jak się go wyciągnie to wiadomo że to zawór
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Skrzynka do uratowania. Sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji i do wymiany (lub przeczyszczenia) zawór TCC.
Witam..Mam problem z półbiegami..Został juz wymieniony zawór na skrzyni i gałka zmiany biegów.Skrzynia z comfortem..przy zmianie półbiegu zaswieca sie błąd FFR 00771-03 ..Co moze byc przyczyna??Wiązka czy cos innego.Jak wiazka to w którym miejscu szukac?
Usterka usunięta , zawór sterowania skrzynią się rozsypał ( podobno chińszczyzna ) jakaś część tego zaworu dostała się do cylindra przełączającego skrzynię z dolnej na górną i zrobiła się przy okazji zadra na cylindrze. Mechanik rozebrał i wyjął kawałek zaworu delikatnie podszlifował powstałą zadrę i auto po założeniu nowego zaworu śmiga dalej ,dzięki...
Odłączenie nic nie pomogło. Udało mi się naprawić i usunąć usterkę po wymianie całej listwy zaworowej na inną razem z zaworami. Problem znikną.
Węże do odmy Ok? I zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej na pewno nie przepuszcza? To, że wymieniony nie świadczy, że szczelny. A nie słychac czasem charakterystycznego chrobotania z kolektora, tam gdzie jest klapa łącząca obie połówki kolektora?
Okazało się, że zawór górna-dolna skrzynia zacinał się. Temat do zamknięcia :)
Witam. Wymień tylko elektrozawór S1 i S2. Tak naprawdę błąd z S2 ale oryginalne nowe zawory można kupić w ASO z śmieszne pieniądze 85zł sztuka. Są to dwa identyczne zawory.
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
Witam, tak jak w temacie brak dolnej skrzyni i połówek, lecz nie zdarza się to zawsze. Pechowo na warsztacie działało. Wrzuciłem połówkę na zapłonie z wciśniętym sprzęgłem, ruszałem kablami i brak reakcji, połówka nadal siedziała. Jakieś propozycje i pomysły? Jak zdiagnozować zawór na skrzyni?
Z odpowietrzeniem skrzyni korbowej to bym uważał. Mój Escort też gaśnie na pierwszym skrzyżowaniu jak jest zimny, a po odpaleniu jest już OK. Na forum wyczytałem że za taki stan rzeczy odpowiada uszkodzony zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Ponieważ czyszczenie zaworu nic nie pomogło a gumki są w stanie idealnym kupiłem nowy zawór. Niestety silnik...
Prawdopodobnie będzie któryś zawór uszkodzony w skrzyni. Żeby dokładnie to sprawdzić musiał byś sprawdzić do którego pinu idzie uszkodzony element. Resztę można z schematu odczytać.
Witam. Czy VCDSem można sprawdzić ciśnienie oleju na zaworach w skrzyni? Jak tak to czy moglby ktoś mi opisać to krok po kroku?
Hej, proponuję sprawdzić ciśnienie na skrzyni kiedy pojawi się usterka, możesz to zrobić kompem. Zwróć uwagę na zawór ograniczający ciśnienie na skrzyni.
Nie ma tam za wiele elektroniki, tam sa elektro-zawory na zewnatrz skrzyni na 4 sruby i chyba ze 3 inne sensory jesli je przelozy to powinno byc ok .
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni.
Sprawdź zawory w płycie skrzyni , skoro słyszysz syczenie to musi być nie szczelność. Sprawdź dokładnie gdzie jest wyciek powietrza.
Przepraszam że mnie tak dawno tu nie było, ale szukałem przyczyn i nie mogłem znależć.Ale znalazłem w końcu. Powodem nie równych obrotów był zawór odpowietzrnia skrzyni korbowej koszt spory bo 96 zł w ASO ale efekt super. Pozostało mi jeszcze do rozwązania wysokie spalanie.Pozdrawiam
zawora odpowietrzyć skrzynia zawora dolny skrzynia zawora odpowietrzy skrzynia korbowy
sterowniki compaq 6720s oznaczenie zmywarka siemens excel porównywanie kilku kolumn
corolla obroty kuchnia indesit k3g21
Moduł zasilania do telewizora Samsung 59 cali - gdzie kupić? Jak zrobić uziemienie do płytki głośnika - poradnik