Teoretycznie 0.05 mm na obu zaworach, pomiar na zimnym silniku.
No to teraz zawory.
Jak chcesz przestawić rozrząd, to musisz: - okręcić napinacz rozrządu - w pierwszej kolejności popuścić centralną śrubę a następnie odkręcić dwie śruby mocujące napinacz - odkręcić cztery nakrętki szpilek cylindra, zdjąć "klawiaturę" rozrządu, uważać na tulejki centrujące na szpilkach (są po przekątnej)!!! - zdjąć łańcuszek z koła zębatego, uwaga -...
Wygląda jak zawór EGR.
no ok ustawie tak jak mówisz. A dlaczego dużo osób gada ze po 0.05mm na ssącym i na wydechowym 0.05mm :?::?::?::?:
Podpowie ktoś, jak ustawić zawory w skuterze 4t 139qmb? Cylinder wsadziłem 100cc baloletti, coś takiego. Głowica jest z dłuższymi czy tam większymi zaworami od 80. Jakie luzy zaworowe ustawić? I jak ktoś wie, jaka dysza główna? https://allegro.pl/oferta/cylinder-glowi... Takie coś, głowica też czerwona, tłok...
Witam, mam problem z zaworami w skuterze 4t, nie da się ich wyregulować. Ustawiam odpowiednie luzy i po paru kopnięciach w kopkę kasują luz i tak w kółko, oznacza to rozrząd do wymiany czy głowicę?
Tak, to normalne że jest gorący, ponieważ gdy elektrozawór się zagrzeje to ta iglica która wychodzi zamyka ssanie.A skuter teraz ma wysokie obroty ponieważ przy wyciągniętym zaworze nie ma co zamykać ssania.
No i oczywiście warto sprawdzić zawór membranowy czy nie jest rozgięty
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Nie wystarczające ciśnienie sprężania. Albo przytarty tłok, albo brak luzów na zaworach.
Próbowałeś regulacji na zaworze iglicowym zawleczką?
Bezpośrednio od wału, czyli przez krzywkę. Tak samo jak w silniku 4T, tylko tu nie musi być przekładni zwalniającej, bo cykl wychodzi: jeden zapłon na jeden obrót wału. Silniki 2T z zaworem i wtryskiem paliwa są obecnie "ćwiczone" przez producentów skuterów.
zawory wyreguluj ma być 0,5 przerwa na spryciarzach jest filmik jak wyregulowac zawory pszukaj i bedzie palił
rozwiazalem problem regulacja jest poprzez plytki,trzeba odchylic dzwigienki i jest dobry dostep do regulacji.
czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika Tak myślę, właściwie to od Ciebie się dowiedziałam, że jest taki zawór w skuterze. Zasady działania zaworu się domyślam. to nalało do silnika paliwa Jakoś się tam na lało, a gaźnik powinien mieć pływak, który by temu za pobiegł. gaźnik ze ssaniem automatycznym bez różnicy czy na nowym czy starym Teoretycznie...
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Regulator napięcia nie ma tu nic do rzeczy, jest to całkiem oddzielny obwód od zapłonu. Do przejrzenia gaźnik dla pewności, oraz zawory które mają mieć luz po 0,05 na wdechowym i wydechowym zaworze.
Wpisuje zawór ctrl to od podłogowymi się wyświetla To wpisz poprawnie "zawór CRTL", a nie "zawór CTRL".
przecież ssanie działa głównie gdy przepustnica jest całkowicie zamknięta! Wtedy całe podciśnienie zasysa paliwo z dyszy ssania i daje bogata mieszanke. Po uchyleniu przepustnicy już jest podciśnienie mniejsze i idea "ssania" troche się mija się z celem... Tak jak Ci koledzy radza - zobacz jak zachowuje się tłoczek po podaniu napięcia. Ostatnio miałem...
No to jak nie ma luzu to nie odpali. Ustaw 0,05 na ssacy i 0.07 na wydechowy zawór
Radzę wyregulować gaźnik ewentualnie zawory.
Popieram poprzednika, sprawdź luzy na zaworach.
Głowica do 80 nie musi ale powinna być inna z większymi zaworami żeby silnik miał większy dopływ mieszanki jak i wydech niż na tej z 50. Z dyszami też różnie bywa mi nie chciał chodzić na tej dedykowanej do 80 musiałem dobrać coś po środku...
mam też leciutko pękniętą pokrywę zaworów i tamtędy też czuć uderzenie powietrza. I kupiłem cały komplet góry silnika, skręciłem i dalej nie odpala. Jak się ma jedno do drugiego ? Komplet to nowa głowica z zaworami, ich gniazdami, wałkiem rozrządu i pokrywą zaworów.
Spróbuj ustawić zawory na 0,1 mm. Luzy teoretycznie ustawiałeś dobre jak dla silnika OHC (w nich luzy się zwiększają po rozgrzaniu), ale mimo wszystko warto spróbować z minimalnie większym luzem. W chińskich OHV, to trzeba było ustawiać bardzo duże luzy, bo po rozgrzaniu podpierało zawory.
Dociera paliwo do silnika. Jaka jest świeca jak wykręcisz po kilku próbach odpalania? Zawory ustawiłeś po zimie?
Dzięki problemem były podparte zawory
Luz zaworów wynosi 0,05 mm, na obu zaworach
Skoro regulowałeś zawory i coś poszło grubo nie tak, a przed tą regulacją działało, to znaczy że sam popsułeś. Najbardziej co mogłeś skopać, to źle ustawić wał, który nie był w GMP w trakcie regulacji. Wtedy mogłeś skrajnie rozregulować zawory, dlatego ci świruje pawiana silnik.
Tak na marginesie, to nie jest elektrozawór, tylko element o działaniu identycznym jak termostat w układzie chłodzenia (zbiorniczek z parafiną i iglica) ogrzewany przez pastylkę ceramiczną
Ciśnienie sprężania mierzy się specjalnym zegarem. Spróbuj w czasie odpalania psiknąć czymś palnym w gardziel gaźnika - benzyną lub plakiem, gazem z zapalniczki, zmywaczem do hamulców... Jak zapali, to masz problem z paliwem. Zawór podciśnieniowy pod zbiornikiem działa?
Otwarty zawór spotyka się z tłokiem, jak mocno kręciłeś pewnie już zgięty.
Do sprawdzenia luz na zaworach oraz gaźnik
Skuter naprawiony walnięty był zawór membranowy, do zamknięcia
Zmiana świecy nic nie dała... jeszcze lukne na tą blaszke ale coś mi sie wydaje ze to będą zawory...
Brak luzu na zaworach.
Głowica z zaworami prawie nowa.
Sprawdz zawór membranowy czy nie jest rozgięty i dysze w gaźniku czy nie są zapchane
Ciężko powiedzieć jakie dwa miejsca masz na myśli.. Ten dodatkowy okrągły kanał z dwoma śrubkami, to jest miejsce na zawór SAS (secondary air system), silnik skutera bez tego też będzie prawidłowo pracował, zawór jest zamontowany ze względu na ekologię aby spaliny były lepiej dopalane w układzie wydechowym. W nowym zestawie rozumiem, że wcale tego nie...
W twoim skuterze jest podciśnieniowy zawór paliwowy?
Moim zdaniem na zaworze wydechowym jest za duży luz.Powinien wynosić 0,06mm.pozdrawiam
W niektórych silnikach, tłoki mają na denku wgłębienia. Jedno większe (zawór wydechowy), drugie mniejsze (zawór ssący) ważne jest wtedy prawidłowe założenie tłoka względem zaworów. Tak, aby każde wgłębienie trafiło pod swój zawór.
Aby silnik benzynowy odpalił potrzebujesz trzech rzeczy: - kompresji, - paliwa, - iskry. Że paliwo jest, to już wiemy. Co z kompresją i iskrą? Piszesz Dziś sprawdziłem zawory to ssący jest na 0.05 ale wchodzi do półowy Do połowy czego? Jakie ciśnienie sprężania? Pomiar manometrem. Iskra jest? We właściwym momencie? Pomiar stroboskopem.
Grzecho3223-w sensie moduł? Dodano po 2 Staszek49 paliwo jest nowe.Wiesz może na jakie szczeliny zawory w skuterze 150?
Gaźnik regulowany ? Zawory sprawdzone ?
Jarrek7 Powiedz jeszcze, jaki przebieg ma skuter ? to też istotne, chociaż jak jedzie ci 75km/h to kompresja i zawory będą okej. W tych silnikach przy lekko rozregulowanych zaworach odczuwa się gwałtowny spadek mocy i brak wolnych obrotów, ale tak jak napisałeś sprawdź dla pewności. Według mnie na 99% będzie to wina sprężyny centralnej. Kup najlepiej...
przyczyną był brak luzu na zaworze dolotowym
Hah mówiłem że zawory ;) pozdrawiam
W jak wyjąłem zawór ssania to normalnie odpalił na zimnym
skuter zawora zawora membranowy skuter skuter skuter magnus
oporność głośnik piece dwufunkcyjne ferrytowy toroidalny
dobra antena pokojowa termostat astra temperatura
Lokalizacja bezpiecznika USB w Nissan Micra K13 Brązowa kostka przy zapalniczce Renault Laguna II 2005