Honda przed odpadłem ma luz zaworowy 0,12 po odpalaniu i po rozgrzaniu Honda ma 0,04 a po postoju do zimnego silnika ma 0,06 co ją boli chodzi o zawory ssące
Sprawdziłem jeszcze ciśnienie w cylindrach i taka ciekawostka, w momencie kiedy spada podciśnienie równocześnie rośnie ciśnienie w cylindrach (z 100 PSI do 175 PSI), sprawdziłem na 4 cylindrach (z 6) i na wszystkich to samo. Zdjąłem jeszcze pokrywę klawiatury żeby zobaczyć czy czasami zawory nie zawieszają się lub nie włącza się VTEC. Wszystko wygląda...
0,17 - 0,22 ssący, 0,22 - 0,27 wydech
Witam, jakie luzy powinny wynosić na zaworze wydechowym oraz na ssącym w motocyklu Honda nx 125 TransCity?
Ustaw tłok w gmp a zawory- wydech się zamyka zaczyna otwierać się ssący to powinno Cię naprowadzić
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Nie znalazłem znaku na wale korbowym, na wałku jest a na wale nic. Może ma Pan pomysł jak to zrobić. Dodano po 3 Może ma ktoś taki wał ze znakiem i przesłałby kilka zdjęć? Dodano po 3 Luz na zaworach: Wydech-20 Ssący 15 Czy inne?
Witam, problem polega na tym, że ustawiłem zawory w Hondzie CB450 książkowo na takie jakie maja być 0.10 ssące, 0.14 wydechowe i stukają mi zawory, wszystko zostało ustawione poprawnie lecz zawory zaczęły stukać. Czego to może być przyczyną? Dodam tylko, że zawory przed regulacją nie stukały.
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
usterka została namierzona jezeli ktoś bedzie mieć taki problem to tak sie dzieje z obrotomierzem gdy są źle wyregulowane luzy zaworowe w crx z 91 r 1,6 na 2 wałkach luzy na zaworach ssących 0,15 wydechowych 0,17 Pozdrawiam
O czym wy mówicie. Skoro sprężarka ma ssanie to ma i sprężanie. Uszkodzona dusza dławiąca/zawór rozprężny bądź coś zatkane .
szczerze powatpiewam w ta teorie ktora nie sprawdzila sie dotad w zadnym samochodzie . Jezeli uwazasz ze sie myle, to napisz mi dlaczego zawory reguluje sie na zimnym silniku?
Czyszczenie i regulacja gaźnika, wymiana świecy i zawory. Oba wydech i ssący 0,1mm powinno pomóc. :) Łańcuszka nie dotykaj, chyba że klekocze.
Luzy na zaworach standardowo: Ssący: 0,18-0,22 Wydechowy: 0,23-0,27 Moment dokręcenia kółka rozrządu do wałka 37Nm Moment dokręcenia głowicy 63Nm Moment dokręcenia klawiatury 22Nm
Jasne że gaźnik czyszczony. Silnik został rozebrany celem weryfikacji jego stanu. Zawór ssący jest nieszczelny wiec będzie próba dotarcia, jak nie poskutkuje głowica zostanie wymieniona. Dam znać co wyjdzie
Jakie ssanie. Na zdjęciu zawór paliwa jest zamknięty. Może wystarczy otworzyć go. Odkręć korek zbiornika paliwa i spróbuj uruchomić.
rzadko ale słychac jak jest cieply ale na zimnym słychac bardziej przez ok 2 min.Chyba głowice wywale i ją zrobie. Dodano po 11 Dobra ustawie jeszcze raz te zawory i dam znac cos sie dzieje. A takie małe pytanko czy w waszych hondach po ustawienu zaworów od razu wszystko cichnie czy trzeba zrobic troche km ze by zawory sie ułozyły?
Ad.1 W twoim wozie jest łańcuch napędu rozrządu. Ad.2 Zawory reguluje się na zimno, ssący 0.21-0.25, wydech 0.25-0.29 Ad.3 Nie mam Hondy Pozdro :] P.S. Regulacja .... jak są problemy lub jak słychać zawory, lub co ile kilometrów ... nie wiem.
Nie będę tego remontował, jeszcze jakby sam tłok był do wymiany to bym zaryzykował, ale jak tuleja jest nadruszona to nie ma sensu pchać się w remont. Trzeba kupić taką kosiarkę aby co jakis czas coś w niej było do roboty:). No tak Hondy fajne silniki żywotne.
Ssący 0,24-0,28 Wydechowy 0,28-0,32 Ustawiać na zimnym silniku
Tylko jedna rzecz przychodzi do głowy. Rozkalibrowanie throttle body. Czy plomby na czujniku TPS oraz ograniczniki otwarcia przepustnicy nie zostały naruszone? Inna możliwość to lewe powietrze które zakłóca wskazanie MAP sensora. Zauważ że tutaj jest ręczne ssanie, regulacja obrotów zaworami ssania znajdującymi się w kanałach obejściowych, które się...
PGM-FI nie określa czy wtrysk wilopunktowy czy do kolektora ssącego,honda tak nazwała swój system.Co z tymi zaworami ma być?Bo jezeli ma 13 atm w garach to raczej nie zawory,a poza tym by utykał na wolnych obrotach-pisze że tak sie nie dzieje.
OrzesheK'u wg instrukcji Loncin'a: SSĄCY: 0.10±0.02 mm (zimny) WYDECH: 0.15±0.02 mm (zimny)
To jest świeca 2 elektrodowa, lepiej zastosować 1 elektrodową irydową. Zawór bliżej przedniego koła to ssący. Reg.3.1.11
Nie wiem co mają świece do ew upływności prądu przy WN? Wg. mnie nic. Z resztą co za problem sprawdzić jakość iskry gdy silnik zgaśnie. I tak musisz zhechać na pobocze czy chodnik aby go zapalić nie blokując ruchu. Jak realizowane jest ssanie w tym motocyklu? Wygląda jakby się nie zamykało po rozgrzaniu silnika. Zawory sprawdzone?
Z tego co widać uszczelniacz zaworowy jest tylko na zaworze ssącym. https://obrazki.elektroda.pl/3959294400_...
Zawór jest zasilany z akumulatora, może źle się wyraziłem. Luz zaworowy: ssący 0.15mm wydech 0.20mm. Sprawdź, też siatkę w tłumiku.
Mam jeszcze pytanie o regulacje zaworów czy dużym błędem jest regulacja zaworów nie sprawdzając czy tłok jest maksymalnie w górnym położeniu martwym tylko regulując zawory najpierw ssący, w miejscu gdzie miał największy luz a potem tak samo z wydechowym...
Jeżeli gaźnik rzeczywiście jest w porządku, a wydaje mi się że nie, to można przyjrzeć się zaworom, ewentualnie sprawdzić tłumik. Luz zaworowy - ssący 0.15, wydech 0.20 mm. Poziom paliwa w gaźniku jest prawidłowy?
Witam potrzebuje pomocy w ustawieniu rozrządu w traktorku kosiarce Honda 2213 hydrostatic oraz silnik Honda GXV 390 OHV 13.0 aktualnie robię remont silnika i może jest ktoś w stanie mi pomóc jak to ustawić poprawie? oraz drugie pytanie jakie powinny być luzy na zaworach ssącym i wydechowym w danym silniku.
Witam.Spawa się wyjaśniła.powodem stuków było złe zainstalowanie przez firmę gazowniczą przewodu do smarowania zaworów-wpieli go w kolektor ssący na 4-tym cylindrze.Cały olej tak smarował zawory aż zapiekło pierścionki na 4 garze.lubryfikacja wywalona,pierścionki nowe włożone ,autko wróciło do życia.
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
jeśli chodzi o kompresje to tutaj dokładnie opisałem pomiary przed ustawianiem: W tak sobie przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku że wydechowe robią się pewnie ciasne bo może gniazdo się wyrabia i zawór coraz głębiej wchodzi? Ale jak w takim razie wytłumaczyć powiększające się luzy na ssących?
Hondy Ci nie polecam po niemiłych doświadczeniach z maszynami budowlanymi (piły do asfaltu, pompy, zagęszczarki). Gdy zapomnisz zakręcić paliwa i dostanie się do oleju silnikowego (otwarty zawór ssący) bardzo szybko się zacierają. Naprawiałem je dwa lata w firmie budowlanej.
A co powoduje że sie nie domykają?? temperatura, na ciepłym ma podparte zawory trzeba wyregulować ssący 0,18-0,22 wydech 0,23-0,27 na zimnym ale to jest: usterka mechaniczna!
Łożysko może być powodem głośnej pracy, lub nawet powodem spadku mocy. Możliwe że spadek mocy, to oddzielna usterka, na przykład konieczność regulacji zaworów lub gaźnika. Czym się objawia, ta głośna praca? W tym silniku łożyska wysiadają bardzo rzadko i objawiają się tylko stukotem, spadkiem mocy raczej nie. Zawory łatwo sprawdzić przez odkręcenie...
To można na tłoczeniu ją trochę przydławić? Może zamiast 3 calowego węża ssącego zastosuje znacznie mniejszą średnicę? Zawór upustowy wydaje się nie głupi, ale z drugiej strony gdy juz wszystko zamontowane w polu to musiałbym troszkę kombinować, a tak mogę zastosować jakiegoś dławika na wężu ssącym.
Ustawiasz tłok 5 mm za gmp (przy pomocy śrubokręta, przez otwór po świecy) gdy oba zawory są domknięte, ustawiasz żądane luzy zaworowe. Nie chce mi się teraz szukać, ale generalnie większość się ustawia : ssący 0,15 mm , wydech 0,2 mm .
Niby chińszczyzna, ale silnik na licencji hondy i jest to taki sam silnik jak w HONDZIE CRF... Części do tego są wbrew pozorom drogie. Tłok wygląda jak nowy. Pierścienie oczywiście zmienię, jak jest już silnik rozebrany. Zawory ssący jak i wydechowy dość mocno przypalone. Świeca szybko staje się czarna. Olej pali i wszyscy mówią, że wina pierścieni....
Witam, mam pewien problem a mianowicie mam silnik hondy gx340 max. Pękł mi ostatnio korbowód, który wymieniłem, ustawiając zębatki na znaki takie małe kropki na zębatkach, tłok cały pierścienie tez dobre. Po zamontowaniu wszystkiego silnik daję iskrę, paliwo dochodzi bo świeca mokra a nie chce odpalić, jak włączę ssanie to strzeli z gaźnika. Nie wiem...
Cylinder tak jak nazwa wskazuje, powinien być idealnie cylindryczny, a nie żaden stożek/beczka/owal. Moim zdaniem gładź cylindra na zdjęciu nie wygląda ciekawie. W katalogu TKRJ widzę dziewięć wersji tłoków na tą średnicę, ale różniących się nieco wymiarami, bez uwzględnienia chińskich kopii silników Hondy. Jesteś pewien że kupiłeś właściwy tłok do...
Jeżeli przedtem działał dobrze, a nic z regulatorem nie robiłeś to lepiej zostaw go w spokoju. Dźwignie i sprężynki regulatora masz dobrze złożone? Daj zdjęcie jak to zrobiłeś. SŁUCHAJCIE!!! DZIAŁA!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Dziś wtorek. Zabrałem moje Chińskie goowno Hahahaha dobre Podziwiam Twoją wolę walki z tym goownem. na warsztat...
zawora kolektor ssać zawora podciśnienie ssać zawora ssać wydechowy
zablokować windows update shure uszkodzony cewka pompa
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Schemat instalacji elektrycznej Audi A6 C7 - źródła i porady Bafang Error 08 w Romet Wagant - Przyczyny i Rozwiązania